» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
2 / 74
»»

Skyman ::

Order after 3 hours of testing at Jerez
Driver - Team - Best Time
Raikkonen - Lotus - 1.19.670
Rosberg - Mercedes - 1.20.219
Di Resta - Force India - 1.21.526
Ricciardo - Toro Rosso - 1.22.036
Kobayashi - Sauber - 1.22.112
Button - McLaren - 1.22.366
Massa - Ferrari - 1.23.391
Mldonado - Williams - 1.23.457
Kovalainen - Caterham - 1:24.298
de la Rosa - HRT - 1.25.535
Webber- Red Bull - No time
**** Mercedes and HRT are running 2011 cars

Order after 4 hours of testing Driver
Team - Best Time
Raikkonen - Lotus - 1.19.670
Di Resta - Force India - 1.19.772
Rosberg - Mercedes - 1.20.219
Ricciardo - Toro Rosso - 1.20.694
Kobayashi - Sauber - 1.22.112
Button - McLaren - 1.22.366
Massa - Ferrari - 1.22.815
Kovalainen - Caterham - 1:23.178
Maldonado - Williams - 1.23.371
Webber- Red Bull - 1.23.556
de la Rosa - HRT - 1.24.209

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

ttommy ::

Kimi na vrhu?? Se lahko iz teh testiranj sploh vidi, če bo konkurenčen tudi na dirkah?
Gamer

WarpedGone ::

Ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

OttoParts ::

Uf...
Mater bojo letos dirkalniki grdi - nekakšni "kamelji" nosovi. Upajmo, da bo vsaj dirkanje o.k.

ABX ::

Jaz sem optimist glede dirkanja, ker FIA od kar je Todt na čelu dela odlične pravilnike.

Malo manj glede design-a dirkalnikov.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

AvtoR ::

OttoParts je izjavil:

Uf...
Mater bojo letos dirkalniki grdi - nekakšni "kamelji" nosovi. Upajmo, da bo vsaj dirkanje o.k.


Kljunaši, mogočni racmani...

Daedalus ::

Yay, Kimi is back. Končno spet en karakter v tej PR šaradi:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Lanski časi testiranja

F1 >>

Jerez F1 test times - Combined
Combined times showing the full results of four days of F1 testing in Spain
1. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m 19.832s
2. Michael Schumacher Mercedes-Mercedes 1m 20.352s F
3. Nick Heidfeld Lotus Renault GP-Renault 1m 20.361s S
4. Felipe Massa Ferrari-Ferrari 1m 20.413s F
5. Fernando Alonso Ferrari-Ferrari 1m 20.493s S
6. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m 20.601s
7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m 21.009s F
8. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m 21.099s S
9. Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso-Ferrari 1m 21.213s
10. Jaime Alguersuari Scuderia Toro Rosso-Ferrari 1m 21.214s F

11. Bruno Senna Lotus Renault GP-Renault 1m 21.400s
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m 21.483s T
13. Mark Webber Red Bull-Renault 1m 21.522s T
14. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m 21.574s S
15. Heikki Kovalainen Team Lotus-Renault 1m 21.632s
16. Daniel Ricciardo Scuderia Toro Rosso-Ferrari 1m 21.755s T
17. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m 21.780s F
18. Nico Rosberg Mercedes-Mercedes 1m 22.103s
19. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m 22.208s F
20. Vitaly Petrov Lotus Renault GP-Renault 1m 22.493s S

21. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m 22.591s F
22. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m 22.945s S
23. Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m 22.985s
24. Jarno Trulli Team Lotus-Renault 1m 23.216s F
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ttommy ::

Ja saj ta testiranja nič ne pomenijo. Vseeno pa je Kimi pokazal, da mu dirkalnik leži po dveh letih odsotnosti. Stopničk letos zanj najbrž ne bo, morda s kančkom sreče v Belgiji.
Gamer

WarpedGone ::

Lahko mu, lahko mu ne. Dokler se ne dirka na nož, ne moreš rečt ničesar.
Pol sekunde se morda sliši veliko, tipični krog je okol dobre minuta in pol, te pol sekunde je 0,5% povprečne hitrosti. Najbolši ma recimo povprečno 153 skozi cel krog, pol sekunde slabši luzer pa 151kmh.

Na podlagi teh testiranj lahk dokončno zaključiš samo da Kimi trenutno bolje obvlada F1 kot ekipa Top Gear, ki se je zapeljala par krogov z bolidom F1.
Ja, zna in upa ga peljat na polno. Kolk hitro pa vse skup bo, bomo vidl na prvi dirki. Težko da kej prej.
Zbogom in hvala za vse ribe

JC Denton ::

Posnetki od včeraj



Super Sonic ::

Se lahko iz teh testiranj sploh vidi, če bo konkurenčen tudi na dirkah?


Horner je rekel, da je RB7 lani od prvih testiranj do prve dirke napredoval za okoli 2 sekundi. Je pa res, da letos - zaenkrat - nima nihče nekaj več od ostalih. RB8 ima med prelomom nosu nek zračnik čigar efikasnost se še ugotavlja. Sicer pa za lažjo predstavo si oglej najpočasnejšega, to je HRT in primerjaj zaostanke na testiranju in tiste lani med sezono. Zlo težko karkoli rečeš, da npr. Ferrari in Mclaren kažeta kakšne relevantne čase.

Ravno tako se po padoku šušlja, da je nov Ferrari, ta nosi ime F2012, zanič. Trnova bo njihova pot v kolikor vseskupaj drži, Masa je bil citiran v smislu: ""It is a car that needs a lot more work. It is not the car we had last year. Sometimes you do not get the result you expect."", ampak so potem pri Ferrariju korigiral izjavo v ""It is a very new car, and it is not a car (like the one) we had in the last years" in še "A lot of work ahead of us, but the F2012 shows plenty of potential".

Ja, zna in upa ga peljat na polno. Kolk hitro pa vse skup bo, bomo vidl na prvi dirki. Težko da kej prej.


Kar jih je navdušil v Renaultu (predvsem tehničnega direktorja Jamesa Allisona) jih je s tem, da je že v drugem krogu v ritmu in dirka na polno, kar za ekipo veliko pomeni v smislu testiranja. Ravno tako je strašljivo konstanten, danes je peljal serijo 13 krogov v 3 desetinkah razlike. Sicer je pa tisti čas včeraj postavil, to se ve, s srednje trdo gumo in ne povsem prazno posodo. Ravno tako testirajo njihov sistem, ko se nos dirkalnika potopi v ovinek, ter primerjajo čase, čeprav jim je FIA to prepovedala. In kar je treba tej ekipi tudi priznat je to, da znajo naredil dirkalnik, ki bo konkurečen.

RB8 deluje vrhunsko, brez napak in zelo hitro. Skrivnost je McLaren, ki dela čuda stvari in pripravlja serijo variant izpuha, trenutna je drugačna od ostalih:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Res je zgodaj rečt, sam vseeno:

Grosjean goes a long run over 14 laps. The Lotus E20 is still one of the fastest cars today. The car looks good. Nico Hulkenberg has observed in the morning out on the course of the competition: "The Lotus is a rocket," was his verdict.


Vir

Če to drži - Kimi>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

E20 je v prvi fazi izjemno dovršen avtomobil, še malenkost bolj kot je bil to lanski R31 v tem času. Tudi lani so bili v začetku sezone praktično drugo ali tretje moštvo, vendar so potem razvoj opustili.

Fernando Alonso je točno s to tovarno in tem moštvom prišel do obeh naslovov, ter v letih 2008 in 2009 probral marsikatero zmago (no ja, Singapur je izvzet). Torej, povsem jasno je, da Kimi ne bo sedel v nekem x vozilu, je pa vprašanje hitrosti razvoja vodilnih ekip: RB, McLaren, Ferrari in MB. In vse štiri imajo ravno tako v svojem moštvu svetovne prvake.

Vsekakor se zaenkrat zdi, da bo ta sezona ena najtesnejših v zgodovini.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Če se prav spomnim, je lani konfiguracijo izpuhov zelo omejila možnosti razvoja Lotus-Renault dirkalnika. Stvar ni delovala po pričakovanjih, okoli (naprej usmerjenih) izpuhov pa je bilo odvisno veliko kontruktorkih prijemov. Tako da s tega stališča, letos kaže bolje.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Jst ::

>Vsekakor se zaenkrat zdi, da bo ta sezona ena najtesnejših v zgodovini.

Da se ti besede pozlatijo. :)


---

Samo ta prva testiranja itak nič ne povejo o Q in R hitrosti. Se pa vidi, da bo McLaren spet "grdi raček" - čisto samosvoj design. No, to mi je v bistvu zelo všeč, ne pa kopiranje najhitrejšega.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Petrov namesto Trulija ;)


Rus je že pomeril sedež in bo delal družbo Hekkiju, kar je ok, saj bomo lahko bolje ocenjevali njegovo hitrost.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Fuck off!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Škoda ja, pa še Truli, ki je na veliko govoril kako zelo srečen je z letošnjim volanom. Da je pa stvar še hujša; Michael "Mike" Gascoyne je na twitterju v zadnjih dveh testih dneh zapisal, da ga prav zanima ali bo Truli letos zadovoljen z volanom, ker so temu posvetili veliko dela. Tko da dejansko gre za "last minute call" s strani vodstva.

Uradno Hekkie: "Welcome to the team Petrov, look forward to work with him. I want to thank Jarno, we became good friends during these years, I wish him well".

In pa še video novega W03 s strani Mercedesa, ki naj bi imel naleč najlepši prehod stopnjice med vsemi (Norbert Haug).


ps
Čeprav tle lih ne zgleda tko:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Očitno jim je denar zadišal.

Mater sem jezen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

i386 ::

samo vseeno ni slaba odločitev. Trulli je v zatonu, to vemo. Njegov vrh je bil leta 2004. Medtem ko pa je petrov še mlad in ni slab dirkač. Pa še zajetna vsota denarja... Meni so vseeno najbolj simpatična in odprta ekipa v F1.

ABX ::

Žal denar rabiš, tu nimaš kaj za izbirat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

samo vseeno ni slaba odločitev.

No ja - iz stališča vozniških sposobnosti so izgubili enega najhitrejših dirkačev na en krog (torej kvalifikacijskega dirkača) in nekoga, ki ima za seboj leta izkušenj, dobili pa nekega sumljivega Rusa, za katerega še ne vemo čisto dobro kako se vozi - oz. vozi po sistemu hladno/toplo.

Trulli je v zatonu, to vemo. Njegov vrh je bil leta 2004.

To nima veze, ker je bil pod veljavno pogodbo za letos, še več, dejansko so v moštvu posvetili ogromno časa razvijanju boljšega servo volana, ki je zanj ključen. Torej pomoje inženirji niso ravno veseli, ker so izgubljali čas s tem in bi lahko tisto usmerili kam drugam.

Meni so vseeno najbolj simpatična in odprta ekipa v F1.

Bi se strinjal, čeprav s takšnimi potezami ne bodo prav daleč prišli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Tudi Heikki je bil hitrejši z boljšim servo volanom, samo on se nikoli ne buni in vozi koliko pač je sposoben.

Jarno pa vsakič ko najde težavo z avtom, namesto da bi se koncentriral na vožnjo začne jokat kako ta del ne štima. Sicer ne arogantno, ampak ga vidiš kako ne prebavi zadevo.

Jaz navijam za Jarnota ker je gospod. V svetu egoistov (pač moraš biti za uspet), on je vedno imel moralno integriteto. In njegovi komentar ko je zgubil sedež pokaže to.

"I understand the decision the team has made and I want to wish to the whole team the very best of luck for the season ahead,"
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Tudi Heikki je bil hitrejši z boljšim servo volanom, samo on se nikoli ne buni in vozi koliko pač je sposoben.


Večina teh dirkačev, ki so blizu najboljšim, se razlikuje s to deformacijo, da jih nekje tepe kakšna hiba. Webber je naprimer ekstra občutljiv na pnevmatike, Massa ga je ponavadi sral v dežju, Jarno ima pa že od nekdaj ta volan v zobeh in se strinjam, da je eden od teh, ki se precej koncentrira na to, česar nima.

Glede tega, da razume -> hvala bogu, pa še denar je dobil, ker je bila pogodba prekinjena enostransko.

Je pa zelo slabo prensel košarico Jaime Algesuari in konkretno sprl.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Jst ::

http://www.formula1.com/gallery/launche...

Zanimive slike:
McLaren, Lotus in RB imajo zanimive rešitve. Pri McLarnu so naredili doktorat iz roba sprednjih krilc. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

njok ::

Jst ::

 Spoiler

Spoiler



Ta ima pa kar dva, normalnega in "mini spoiler". :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tilen ::

 W03

W03



Kaj pa ima to MB?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

PrimozR ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Tilen ::

Ne vem kaj je tisti štrleči pokončni del.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

PrimozR ::

Mah, nek dodaten barge board thingie. Nič novega v bistvu. Pravzaprav je zanimivo, da ga imajo - načeloma naj bi vse te izrastke in podobno navlako pred leti prepovedali?

njok ::

Scarbs o testiranjih v Barceloni v živo: http://smibs.tv/live

Update: žal je že konec. Kar sem ujel je bilo zanimivo, bo treba počakat, da se tu pojavi epizoda #58: http://smibs.tv/the-flying-lap

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

broken/link ::

če koga zanimajo testiranja pa jim bi rad redno sledil, majo pr autosportu namensko stran posebej za to:
http://live.autosport.com/

broken/link ::

tudi na testiranjih si moštva znajo popestriti dolgočasno-delavne dni :)

Tilen ::

W03 je za razred boljši dirkalnik

Po svojem drugem dnevu testiranj v Barceloni je Michael Schumacher novinarjem priznal, da je letošnji mercedes W03 za razred boljši od lanskoletnega izzivalca.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

njok ::

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

http://www.lotusf1team.com/Raikkonen-vs...

Je hitro postalo uradno.

Sicer pa danes testiranja, RB8 kaže odlično formo - 1.23.500+ na trši zmesi pnevmatik se zdi noro dobro. Dobro formo kaže tudi Lotus, med tem ko McLaren, Ferrari in MB skrivajo kar veliko, tako da nemogoče rečt kam kdo paše, dokler ne pridemo na prvo dirko...

Novo prednje krilce iz Ferarija: http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Kateri del šasije je počil Lotusu in jim odvzel 4 dni testiranj. Zamujene dneve ne bodo mogli več nadoknaditi, bodo pa dobili par "aero testov" (test na ravnini).


+

Še zelo zanimiva CFD animacija McLarnovega izpuha, ki je nekoliko drugačen in se več čas testiranj pojavlja v enaki formi.
http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Govori se, da naj bi včeraj iz Milton Keynesa odšla nova šasija, novo zadnje in sprednje krilce, ter nova verzija izpuha. Vse to naj bi Red Bull predstavil danes, samo zato, da konkurenca ne bo imela časa kopirati. Nove stvari naj bi Red Bull prestavile razred višje. Praktično naj bi RB predstavil danes nov dirkalnik.

Koliko od tega bo res, bo znano že dokaj kmalu; npr. včeraj je odjeknila informacija, da je bil Felipe Massa odpuščen (kar seveda ni bil).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Yugos ::

Malo za ovlažitev ustnic; This Is Formula 1 - 2012



In še spomin na V10!

Ne vem če obstaja glasba v športu vendar je to najbližje prefekciji!

Super Sonic ::

Lani je bil R31 dokaj blizu:


Sicer bo pa s tem zvokom samo še slabš.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

barakus ::

Ali kdo hodi/je bil na kakšni dirki blizu Sloveniji?

Zanima me, na katero se splača it, da bi bila čim bližje (v 1 denvu tja in nazaj) in kako bookiram karte (moram na kaj pazit)?

Super Sonic ::

http://www.tentours.si/

Jaz nisem bil že nekaj let, tako da bi bile info čist mimo. Tentours redno organizira prevoze, predvsem Madžarska je ponavadi fajn. http://www.tentours.si/sl/sport/20/VN-M...

Letos imam jaz namen it v lastni režiji v SPA, naj kdo premisli če bi šel zraven, eventuelno bi lahko peljal tri.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

barakus ::

A vstopnico za na dirko, pa moram posebej kupit?

Tilen ::

Da. Minimalno 92 eur.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Super Sonic ::

barakus - ja itak. Lahko tudi online ali pa na licu mesta (če je kej frej, koliko slišim zadnja leta kar je frej).

http://www.formula1.com/tickets_and_tra...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IcEk` ::

Well according to Webber:

"Also Nico [Rosberg] is going fast in the Mercedes, so he is quick and Mercedes is very fast. They are the guys who are extremely strong."

That was when talking about McLaren, Ferrari and Lotus. He seems to think Ferrari are a mystery but Mercedes is "extremely strong". I honestly think Mercedes is playing games here and have not shown their real hand. We will all know in a couple of weeks so not long now.

in pa:

@BadgerGP

"We've just had wind of the fact that the ACTUAL new Mercedes AMG car has arrived in Barcelona. On track tomorrow..."


and some nice analysis showing Mercedes looking good today

http://abulafiaf1.wordpress.com/


Letos bo pestro, definitivno :))
««
2 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430381685 (237280) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245532 (151358) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136323 (95072) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184872 (148117) WarpedGone

Več podobnih tem