» »

Formula 1 2011

strani: 1 ... 21 22 23 »

Super Sonic ::

Zanimivo, prvič ko so definirali to pravilo je bilo zaradi Schumacherja. Zaradi koga ga zdaj malce popravijo? :)


Zaradi DRS sistema, pomoje ;). Je bil pa reprezantiven MS v Monzi letos. Ni rečeno, da je zdej to avtomatsko manj zanimivo, saj je DRS omogočil lažja prehitevanja, bo pa težje ocenjevat kdo je kolikorat menjal smer, če jo je. To v osnovi pomeni, da dirkač ne bo smel zapuščati idealne linije, saj bo ostal brez vhoda na apex. Lahko da je čisto mimo to pravilo, se strinjam.

Drugače je pa presenetil Renault in v sedež postavil Romaina Grosjeana. Slednji je že leta 2009 ob Alonsu nakazal talent in ga nekako letos tudi potrdil. Dobil je prvenstvo GP2 in tako za seboj pustil falango mladeničev, med drugim tudi Ferrarijev up, Julsa Biancha. Za nameček je pa v Abu Dabiju in Braziliji na prostih treningih povozil tako Bruna, kot Petrova. Skratka, Grosjean je talet in Renault bo imel naslednje leto odličen dvojec.

Zanimivo sta ostala brez sedeža Senna in Petrov, oba bosta iskala priložnosti nekje med Toro Rossom, Force Indijo in Williamsom.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

Super Sonic je izjavil:

Drugače je pa presenetil Renault in v sedež postavil Romaina Grosjeana.

Na Grosjeana naj bi bilo vezano Totalovo sponzorstvo, tako da so mogoče ubili dve muhi na en mah.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

Na Grosjeana naj bi bilo vezano Totalovo sponzorstvo, tako da so mogoče ubili dve muhi na en mah.


Ja, čeprav Vitaly Petrov je imel v moštvu skoraj rusko vlado, Tato in Renaulta, tako da, da so šli v prid dirkačem, ne lobijem, je nek uspeh. Edino kar se je pokazalo v tem moštvu je to, da bodo zahteval rezultate, si nekako predstavljam, da če KImi ne bo opravljal dela dobro oz. enako velja za Grosjeana, bosta oba zamenjana za šalo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Torej hočeš povedati da ne gledaš Formule 1, ampak dirkanje Schumacherja v nekem športu? Vsi ostali razen Schumacherja te ne zanimajo 5%?


Definiraj "šport". Šlo je za moje subjektivno mnenje o dogodku, ki je dopolnjevalo objektivno mnenje komisarjev.

 Dogodek TM

Dogodek TM



Vir slike

Michael Schumacher pa drugače je eden redkih razlogov, zakaj še gledam F1. Da še to argumentiram:

If in defending his position a driver leaves the racing line, he will not be allowed to retake it.


Je bil pa reprezantiven MS v Monzi letos.


Edina dirka v letošnji sezoni o kateri se še sploh pogovarjamo in je omembe vredna. Oziroma je se še sploh spomnimo?

Zgodovina sprememb…

PIPI ::

Icematxyz je izjavil:

Torej hočeš povedati da ne gledaš Formule 1, ampak dirkanje Schumacherja v nekem športu? Vsi ostali razen Schumacherja te ne zanimajo 5%?


Definiraj "šport". Šlo je za moje subjektivno mnenje o dogodku, ki je dopolnjevalo objektivno mnenje komisarjev.

 Dogodek TM

Dogodek TM



Vir slike

Michael Schumacher pa drugače je eden redkih razlogov, zakaj še gledam F1. Da še to argumentiram:

If in defending his position a driver leaves the racing line, he will not be allowed to retake it.


Je bil pa reprezantiven MS v Monzi letos.


Edina dirka v letošnji sezoni o kateri se še sploh pogovarjamo in je omembe vredna. Oziroma je se še sploh spomnimo?

Eden? Po tvojem pisanju tukaj je bolj edini razlog, da sploh gledaš F1. Svojo nesposobnost so pa komisarji itak dokazali že večkrat, eden izmed bolj sposobnih, Wurz, pa se s kaznijo itak ni strinjal.

Super Sonic ::

Vergne in Ricciardo sta nova člana Toro Rossa! No to pa je presenečenje, še eno več v vrsti letošnje posezone.

Vergne se je letos proslavil predvsem v AbuDabiju, kjer je vozil na nivoju Marka Webbra za ekipo RB, Ricciardo pa je lani navduševal na omenjenih testiranjih. Letos pri HRTju pa pokazal nekaj solidnih voženj, čeprav sem osebno pričakoval precej več. Slab vsekakor ni bil.

To je hud udarec za Alguersuarija, Buemi je tako ali tako vedel, da leti ven. Sedaj imamo še eno prosto mesto pri Williamsu in eno pri Force Indiji. Nekaj imata še HRT in Virgin, ki pa v resnici nikogar ne zanimata.

Zanimivo je, da so letos izgubili predvsem lobiji, kar je odlično za šport.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ripmork ::

lol, to je pa nepričakovano.

Ironično, v bistvu.
Dva Red Bull-ova naraščnjaka se celo sezono krčevito bojujeta za sedež, potem pa 0 za obadva.
So že znal v Torro Rossu precenit, koliko je ura.

en zelo obetaven mlad dirkač je tudi Bortolotti. Samo še vprašanje časa in ekipe, kdaj dobi prvo priliko.

kakšne šanse ma pa Rubinho da ostane? Razen, če mu ne uspe spraskat kakega gromozanskega sponzorja:>
je že čas, da se mal spucajo kadri (6 svetovnih prvakov izvzetih:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Icematxyz ::

Eden? Po tvojem pisanju tukaj je bolj edini razlog, da sploh gledaš F1. Svojo nesposobnost so pa komisarji itak dokazali že večkrat, eden izmed bolj sposobnih, Wurz, pa se s kaznijo itak ni strinjal.


Glej, ne da se mi več o tem in sem že napisal, da mi je za kazen bolj ali manj vseeno. Nekako sem samo dobil vtis v temi, kot da nekateri menijo, da je bil Senna oškodovan, kar seveda ni bil. Glede "objektivnosti" pa si preberi svoje ugotovitve v tej temi na to temo in se vprašaj ali bi do predrtja zadnje gume prišlo, če bi Senna uporabil stopalko za zavoro po tem, ko ga je MS prehitel ali ne.

WarpedOne ::

Sej, če je šumi štrafan je to edino pravilno, če ni, je pa to napaka.
Poslušam in gledam to že 15 let, odkar fura.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Super Sonic ::

Drugi sedež v Force Indiji je ob Paulu di Resti dobil nihče drug kot Nico Hülkenberg. Delno pričakovano, vendar se tudi pri Force Indiji niso prodali in nekako dali prednost mladini. Odlično!

Torej sedaj imamo še dva prazna sedeža: 1x Williams in 1x HRT... Verjetno bosta to Sutil in Alguersuarij, ni pa rečeno, predvsem Williams ima dolg seznam, sedež pa bo verjetno dobil nekdo z denarjem...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Pa še malo flirtanja, Jonathan Heal je zapustil McLaren in odšel v Ferrari. Vloga Healija pri Ferrariju zaenkrat ostaja skrivnost...

Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Sej, če je šumi štrafan je to edino pravilno, če ni, je pa to napaka.
Poslušam in gledam to že 15 let, odkar fura.


Načeloma je to res.

Ripmork ::

Nico Hulkenberg, thumbs up! Vesel zanj, da je dobil to priliko.

btw - ob omembah sprememb za naslednje leto skorajda nikjer nisem zasledil tegale
Nižji prednji del monokoka bo kar spremenil izgled dirkalnikov, fajn bo gledat, kako bodo posamezne ekipe oblikovno reševale situacijo
(predvidevam da bodo zanimive rešitve, morda kaj sličnega v stilu Williamsovegsa nosu iz 04).

Super Sonic ::

morda kaj sličnega v stilu Williamsovegsa nosu iz 04


Ta nos jim je vzel naslov, saj so bili s "klasičnim nosom" bolj konkurenčni.

Nizek nos je voda na mlin McLarnu in kar precej hud udarec za RedBull. V bistvu komaj čakam sezono 2012, v njej bo definitivno najmočnejša zasedba voznikov v zgodovini F1, pravila pa bodo nekako zbližala vsaj prve tri, mogoče celo štiri ekipe. Vprašanje je samo, če bo kdo šel v neznano in uspel (nekako tako kot RB letos z izpuhom). Govori se, da Ferrari pripravlja nekaj izjemnega...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ripmork ::

V vsakem primeru znamo videti na in ob nosovih dirkalnikov zanimive trike. Zadaj ob novem izpuhu pa sploh. Lepo bi bilo za šport ja, da konkurenca Bike mal za prašnike ujame.

Grosjean je med f1 premorom še nekaj žganc pojedel.

not bad, not bad at all:)

Super Sonic ::

Grosjean je bil že v 2009 kar precej dober, samo se ni nihče vanj obregnil. Vsekakor ga Alonso ni nikoli tako deklasiral kot je to naredil Massi v 2010 in 2011, razen v Singapurju, kjer jim je še razbil dirkalnik v istem ovinku kot Piquet...

Problem teh mladih dirkačev je, da ni testiran in enostavno kaj več za pričakovat od njega tisto leto je bila neumnost. Je pa na zadnji dirki v AbuDabiju nekako vse povedal s tem, ko je na kvalifikacijah zaostal za Alonsom manj kot 3 desetinke sekunde. To se mi zdi za vsakega mladca, ki pride v F1 in ne testira praktično nič (čeprav je takrat že imel nekaj dirk za seboj), dovolj dober rezultat, da se mu da možnost. Kot sem že omenil, letos je ob petkih deklasiral tako Petrova kot Senno. Poleg prvaka v GP2, pa lahko pokaže tudi naslov iz GP2 Azija, skratka, fantu je potrebno dati priložnost in v 2012 jo je dobil.

ps - nažgat tkole 3 voznike v praktično enem ovinku je znanje, večkrat pa pogledam tudi ta klip Raikkonena
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TOP ::

Ja to so redki trenutki Kimija v pravi akciji,ko je ostal dirkalnik cel.

PIPI ::

Icematxyz je izjavil:

Eden? Po tvojem pisanju tukaj je bolj edini razlog, da sploh gledaš F1. Svojo nesposobnost so pa komisarji itak dokazali že večkrat, eden izmed bolj sposobnih, Wurz, pa se s kaznijo itak ni strinjal.


Glej, ne da se mi več o tem in sem že napisal, da mi je za kazen bolj ali manj vseeno. Nekako sem samo dobil vtis v temi, kot da nekateri menijo, da je bil Senna oškodovan, kar seveda ni bil. Glede "objektivnosti" pa si preberi svoje ugotovitve v tej temi na to temo in se vprašaj ali bi do predrtja zadnje gume prišlo, če bi Senna uporabil stopalko za zavoro po tem, ko ga je MS prehitel ali ne.

Senna je seveda bil oškodovan, a ne govorimo o istem dogodku, zaradi katerega je dobil drive through kazen? Ja, problema ne bi bilo, če bi Senna stopil po bremzi. Takisto problema ne bi bilo, če bi Schumacher pustil 10 cm več prostora. Ja, pripadala mu je prosta izbira linije, ampak še enkrat, od dirkača ki je v F1 že 20 let bi pričakoval, da zna avto nekoliko bolje postaviti tja, kjer je prostor in ne bo šel sam sebi v škodo. Pravica do linije še ne pomeni, da lahko voziš kjerkoli hočeš, vsja če želiš dokončati dirko v enem kosu. To pa sploh velja za karbonske open wheelerje, kjer so gume zelo na udaru. S plehnatim avtom ne bi imel problema (ali pa bi se Schumacher zavrtel in čez Sennov nos zletel v zid).

WarpedOne je izjavil:

Sej, če je šumi štrafan je to edino pravilno, če ni, je pa to napaka.
Poslušam in gledam to že 15 let, odkar fura.

No no, ne pretiravaj. Schumacher tukaj ni bil kaznovan in tudi ni nobenega razloga da bi bil. Problem je bil, da je bil Senna kaznovan za nekaj, za kar ni bil kriv (Schumacher je bil pa pač zraven).

Še enkrat - kazni tukaj ne bi smelo biti. Takšnega mnenja nas je tukaj ene par, tudi Wurz (eden izmed komisarjev) je bil takšnega mnenja, drugi komisarji pa ne. Zanimivo, kajne, da je bil edini dirkač med komisarji proti kazni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Super Sonic ::

Ja to so redki trenutki Kimija v pravi akciji,ko je ostal dirkalnik cel.


To se seveda ne drži. Mogoče je pri McLarnu imel zelo agresiven pristop do dirkanja, ampak njegovi prehitevalni manevri so bili vedno ok. Če kaj, potem je imel težave z materialom, ki ga je preobremenil, ob dejstvu, da je bil dizajner Newey, ki je v tistih časih imel kronične težave z zanesljivostjo. Pri Ferrariju je Kimi v 3 letih zbral 6 odstopov, od tega ne vem če jih je polovica zaradi lastne napake. Če bi nekdo rekel, da Kimi razbija dirkalnike, ne vem kaj bi potem rekel za Lewisa Hamiltona.

Razen če nekdo pojma nima kaj govori, to je pa drugo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

>Če bi nekdo rekel, da Kimi razbija dirkalnike,

Potem ni gledal Montoye... :)
Proton decay is a tax on existence.

ttommy ::

Jaz se samo spomnim, kako so ga dirkalniki puščali na cedilu, ne pa da jih je razbijal.
Razbijal jih je pa tako:


Ali pa tako- ena redkih napak, ki pa je ni mogel preprečiti:
Gamer

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ttommy ()

Icematxyz ::

Še enkrat - kazni tukaj ne bi smelo biti.


Ja, problema ne bi bilo, če bi Senna stopil po bremzi.


Torej "problem" je bil in dalo bi se mu enostavno izogniti? Morda je pa Senna za to dobil kazen, ker se preprosto "problemu" ni izognil?

Obrnimo situacijo.

MS po tem, ko ga prehiti Senna predre njegovo zadnjo gumo, ker ne stopi na zavoro...

PIPI ::

Quotanje out of context FTW!

PIPI je izjavil:

Ja, problema ne bi bilo, če bi Senna stopil po bremzi. Takisto problema ne bi bilo, če bi Schumacher pustil 10 cm več prostora.


Če bi se šel tvoje prljave igre dela o Senni ne bi quotal.

Icematxyz ::

Takisto problema ne bi bilo, če bi Schumacher pustil 10 cm več prostora.


Ja, pripadala mu je prosta izbira linije


Misliš, da bi "pol metra" razlike v tem primeru kaj spremenilo?

Senna bi pri "pol metra" več prostora zavrl?

PIPI ::

Ne, zakaj pa bi?

Jst ::

Meni se zdi, da še Icematxyz ne ve, kaj bi rad povedal...
Proton decay is a tax on existence.

ABX ::

Jst je izjavil:

Icematxyz ne ve


Fixed

Je pa res da ni bila nesreča za kazen. Če pa jo res morajo dati, potem definitivno je na strani Senne.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WarpedOne ::

Vedno verjetno res ne, v tem primeru pa ni dileme.
Razen za vse tipe hinavske sorte, pri katerih je MS vedno kriv, pa ni važno kaj in kako se zgodi. Ice je samo obrnil situacijo da bi vam nastavil ogledalo.
Če bi MS na identičen način predrl gumo Senni, bi bili vsi v stropu kaka luzerska in egoistična svinja da je (še vedno) in kako ne zna priznat poraza. Pa da bi mu morali nabit vsaj kako prepoved dirke pa prvorojenca zažgat na grmadi. Pa kako da je bil Senna očitno hitrejši in za cel avto pred njim že, kar pomeni da bi moral MS takoj vršt sidro in spokat dol s proge. In jada jada jada. Ko pa je iz avijona očitno da je zaHebal nekdo drug in je bil žrtev MS, pa iz riti vlečete opravičila in pojasnila kako pa je na nek način vseeno odgovoren (tudi) MS.

Pipi prvič:
Ja, problema ne bi bilo, če bi Senna stopil po bremzi. Takisto problema ne bi bilo, če bi Schumacher pustil 10 cm več prostora.


Odgovor:
Misliš, da bi "pol metra" razlike v tem primeru kaj spremenilo?


Pipi drugič:
Ne, zakaj pa bi?


Q.E.D.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

PIPI ::

Kaj naj bi povedal tale Q.E.D.? Ker Ice je vprašal, če bi Senna zavrl, če bi mu Schumi pustil pol metra prostora. V čemer sploh ni logike, saj je situacija ali-ali - torej zaviranje ali pa puščanje prostora, ne pa puščanje prostora in zaviranje.

Pa tako, verjetno ne bi skakal v luft, da je Schumacher kriv, če bi bila situacija obrnjena. Navsezadnje je bila situacija nekje obrnjena, ko je Schumacher odbil eno izmed svojih krilc, pa je prav tako padla kazen. Ampak ne za Schumija, kar je bil zame čisti WTF - 100% sem pričakoval, da mu bodo komisarji upalili kazen, pa se na srečo to ni zgodilo, ker je šlo IIRC za dirkaško nesrečo.

Podpiram malo bolj ostro dirkanje, TBH. Okej, tista Schumacherjeva poteza z Rubensom in zidom je bila že precej opasna (visoke hitrosti in krhki avtomobili pa to), ampak po eni strani se bolj ostrega dirkanja v F1 res manjka, preveč pa je jamranja (Felipe baby ;). Ampak pod črto je treba vseeno upoštevati, da vozijo avtomobile iz krhkega karbona, ki je odlomljen zelo oster, gume imajo pa izpostavljene, kar jih naredi odlično tarčo za ta polomljen karbon. To se je zgodilo v Braziliji. čeprav ima voznik spredaj pravico do linije, je še vedno smotrno pričakovati nekaj prilagajanja, vsaj zaradi rekla 'if you want to finish first, first you must finish'. Kot rečeno, gre za avtomobile z odprtimi kolesi, v tin-topih bi se pač en drugemu naslanjali na bok brez večjega problema.

No, definitivno bi bilo pa brez aerodinamike prehitevanje lažje. Škoda da so na Racecar Engineering odstranili članek z naslovom Innovation and the death of downforce, v katerem so lepo opisali, da je veliiiiiko tehnologije iz dirkanja izboljšalo tech v cestnih avtomobilih, razvoj downforce-a in aerodinamike v smislu F1 pa vse prej kot to. Če KERSe, izdelovanje varnih celic iz karbona in npr. DRS v kontra obliki (da se 'sproži' pri zaviranju za večji upor, namesto za zmanjševanje) lahko enostavno porabimo v avtomobilski industriji, večjega aerodinamičnega potiska enostavno ne potrebujemo.

EDIT: Google cache to the rescue :) http://webcache.googleusercontent.com/s...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Ripmork ::

večjega aerodinamičnega potiska enostavno ne potrebujemo

jp, pri avtih (prevoznih sredstvih) je kvečjemu lahko debata o čim-manjšem zračnem uporu (manj tresljajev, manj porabe, ipd).
Pri dirkalniku ima aerodinamika čist drug pomen; vse je v iskanju idealnega downforce/drag razmerja (se pravi čimveč potiska ob čim manj povzročenih turbulencah).

Je pa vseeno lepo videt difuzorje na kakih cestnih beštijah:>

WarpedOne ::

Kaj naj bi povedal tale Q.E.D.? Ker Ice je vprašal, če bi Senna zavrl, če bi mu Schumi pustil pol metra prostora. V čemer sploh ni logike, saj je situacija ali-ali - torej zaviranje ali pa puščanje prostora, ne pa puščanje prostora in zaviranje.

:|
Senna je zaviral, ni pa zaviral dovolj močno al pa dovolj zgodaj da falil MSovo kolo.
Ice ni vprašal al bi Senna ob dodatnih pol metra zaviral ampak ali bi zavrl (dovršna oblika) == zavrl dovol, da bi ob tem dodatnem prostoru uspel sfalit kolo. Si reku da ne, dva stavka više pa trdil, da bi blo že 10 dodatnih cm bilo dovolj. Trdiš, kar ti v tistem momentu bol paše.
Q.E.D.: prikazana je tvoja (in še od marsikoga) zmuzljivost.

Pa tako, verjetno ne bi skakal v luft, da je Schumacher kriv, če bi bila situacija obrnjena.

Mogoče ne, moj srd je nate usmerjen samo tako v 'general sky direction'. Leti na generične MS-hejterje, ki pljuvajo samo da lahk pljuvajo.

Podpiram malo bolj ostro dirkanje,

Ostro je napačen izraz, brez-komisijsko je boljši. Avtomobili so dovolj krhki da je kakršnokoli namensko ogrožanje drugih enostavno preveč riskantno za lastno zdravje/uspeh. Velikokrat zgleda da je se je kdo komu zanalašč zaletu v rit ampak v tisti desetinki sekunde se v glava dogaja marsikaj. Predvsem pa čisto nekaj drugega kot se dogaja v glavah komisarjev, ki zadevo gledajo skozi kamere in se odločajo na podlagi neke kvaziobjektivnosti.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Icematxyz ::

Meni se zdi, da še Icematxyz ne ve, kaj bi rad povedal...


Možno. Me pa veseli, da je vsaj nekdo razbral rdečo nit razprave, torej da vsaj nekdo to ve.

Ker Ice je vprašal, če bi Senna zavrl, če bi mu Schumi pustil pol metra prostora. V čemer sploh ni logike, saj je situacija ali-ali - torej zaviranje ali pa puščanje prostora, ne pa puščanje prostora in zaviranje.


Senna je bil premagan že kar nekaj metrov pred predrtjem gume in je imel več kot dovolj prostora za zaviranje, oziroma odločitev, kaj bo storil in kako bo spet premagal MS. Če smo že pri tem dejstvu. Zaradi želje premagati MS ali morda tudi neizkušenosti, da v takšnem zavoju ne moreš "preskočiti" nasprotnega dirkača, ki je pred teboj in v boljšem položaju je najverjetneje preprosto pozabil na stopalko za zavoro in za to je bil kaznovan.

To pa, da je bil Senna "zaprt" s strani MS še bolj potrdi upravičenost kazni. Če je bil "zaprt" je edina možna poteza stopalka za zavoro? Ker je ni uporabil in je raje povzročil nesrečo je pa bil kaznovan. MS bi ga pa tudi nekoliko težko "zaprl", če ga pred tem ne bi že premagal? Ali kako točno je prišel pred njega in ga "zaprl"?

Senna bi tukaj, ko je videl, da je premagan, moral z nekaj več izkušnjami zadevo izpeljati drugače in (v dobro nas gledalcev) kmalu po tem izvesti napad na MS. To bi pa bilo potem ostro dirkanje. Če je situacija nerešljiva ali ni dovolj izkušenj, da se zadeva spelje drugače pa bi Senna lahko uporabiti zavoro, ki pa je ni. To da so bolidi "krhki" ne spremeni nič z vidika tega, kaj bi Senna lahko storil, pa ni!

Zgodovina sprememb…

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

Senna je zaviral, ni pa zaviral dovolj močno al pa dovolj zgodaj da falil MSovo kolo.
Ice ni vprašal al bi Senna ob dodatnih pol metra zaviral ampak ali bi zavrl (dovršna oblika) == zavrl dovol, da bi ob tem dodatnem prostoru uspel sfalit kolo. Si reku da ne, dva stavka više pa trdil, da bi blo že 10 dodatnih cm bilo dovolj. Trdiš, kar ti v tistem momentu bol paše.
Q.E.D.: prikazana je tvoja (in še od marsikoga) zmuzljivost.

Ne vem če je sploh kaj zaviral, pomojem se je več ali manj samo držal svoje linije. Zato tudi močno dvomim, da se grem zmuzljivost, pomojem je bolj lastna interpretacija posta - jaz sme Icea razumel kao 'če bi Senna dobil 10 cm več placa mu ne bi bilo treba zavirati, če bi pa dobil pol metra več bi pa zaviral al kaj?'. Zato sem rekel da ne bi (ali kakorkoli sem že napisal), ker s puščanjem placa ni popolnoma nobene potrebe po zaviranju.

ttommy ::

Zdaj bi pa po mojem že bilo dovolj o tem incidentu med Schumacherjem in Senno... Se vam ne zdi?
Gamer

MaterVola ::

Samo še tole :) Če se prav spomnim je Brundle na BBC-ju med prenosom omenil, da dirkači v coni za zaviranje ne smejo menjati smeri. Zato se mu je Čevljarjeva poteza zdela sporna.

Ripmork ::

Najresnejša kandidata za sedež pri Williamsu sta trenutno Adrian Sutil in Bruno Senna. Rubens teoretične možnosti še ima, a še te so majhne... Bruno bi v ekipo prinesel praktično še enkrat več sponzorskega denarja, tako da tudi na to karto senior ne more računat. Ura je cajt, Rubens...

ABX ::

Barrichello prinese vedno novi način praznovanja na stopničke. :)




Od joka do smeha, določaš pa nikoli. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dr_M ::

Meni je Barrichello res car, dober dirkac (ja, zadnje case niti ne vec zelo dober), tudi eden bolj postenih.
Zame je on najboljsi dirkac F1, ki ni nikoli osvojil naslova. :)
Je pa ze cas za penzijo, definitivno.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Icematxyz ::

Tudi jaz bi mu privoščil naslov.

ABX ::

Icematxyz je izjavil:

Tudi jaz bi mu privoščil naslov.


Na račun MS? :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Venomus ::

Formula 1 je le že približek temu, kar je bilo včasih, še kakšnih 5 let nazaj. Tako kot vsa avtomobilska industrija izgublja na čaru.

Zelo nezanimiva sezona letos. Pred parimi leti so bili že takoj na štartu 3 engine-failure... v prvem ovinku so se 4 razleteli... med dirko sta se zgodile 2 eksplozije motorja.

Letos je bilo edina zanimiva dirka v Kanadi, pa še to zaradi dežja, Šumaherja in tistega mehanika, ki se je tako zložil na cesti.

Sezona 2012 bo verjetno ista ali slabša. Sploh zaradi Raikonnena, ki se spet sili nazaj v F1.

Ripmork ::

Ma, ko je dirkal v Brawn-u sem mu tudi privoščil, da bi kak naslov pobral, je bil relativno blizu in je imel dobre šanse...
je pa tako, da v ključnih trenutkih dirk, ko bi moral nizat dobre kroge Rubinho enostavno ni imel kapacitet za to. Znova in znova se tako ločijo tisti, ki so material za prvaka (v odločilnem delu dirke prikažejo hitrost) ter ostali.

@Venomus: Sure, da bi bila sezona boljša, če se prvak odloči na zadnji dirki, ter da ne gledamo dominacije ene ekipe...tu se verjetno v glavnem strinjamo. Sam če ti zanimivost naredijo šele eksplozije in nesreče, boš bolj užival ob gledanju NASCAR-ja... al pa Indija.

zakaj bi bila pa f1 slabša zaradi vrnitve Raikkonena mi pa tudi ni jasno...?

in tistega mehanika, ki se je tako zložil na cesti.

Tiste Ninja akrobacije na stezi so nepozabne:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Icematxyz ::

ABX je izjavil:

Icematxyz je izjavil:

Tudi jaz bi mu privoščil naslov.


Na račun MS? :)


To je zdaj podobno, kot bi me vprašal, Massa na račun Alonsa. To je težko odgovorit. Bi mu pa privoščil prehod v dobro ekipo po "obdobju MS", ki bi imela bolid za kaj takšnega in kjer bi imel eno sezono podporo ekipe in možnost, da se dokaže do kod točno lahko gre!

PIPI ::

Icematxyz je izjavil:

ABX je izjavil:

Icematxyz je izjavil:

Tudi jaz bi mu privoščil naslov.


Na račun MS? :)


To je zdaj podobno, kot bi me vprašal, Massa na račun Alonsa. To je težko odgovorit. Bi mu pa privoščil prehod v dobro ekipo po "obdobju MS", ki bi imela bolid za kaj takšnega in kjer bi imel eno sezono podporo ekipe in možnost, da se dokaže do kod točno lahko gre!

Rly? Tole niti ne. RB na račun MS-ja je pa popolnoma druga situacija :P

Riff ::

po mojem bo še bolj pestro v letu 2012 ker prihaja Ice man, pa še če merđo uštima avto :D

broken/link ::

da ne bo vse zmešano in brez repa in glave:
debata o F1 in sezoni 2012

Jst ::

Najbolje da se potem to temo zaklene in moderator da "uradni" link do naslednje v zadnjem postu.
Proton decay is a tax on existence.
strani: 1 ... 21 22 23 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985512 (48757) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267262 (29641) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240223 (19377) PIPI
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186857157 (14695) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151622 (1377) Daedalus

Več podobnih tem