» »

Formula 1 2010

strani: « 1 2 3 ... 24

matjazx ::

Sicer je pa že čas za temo o naslednji sezoni...

Potrjeni dirkači:	 	 	 	 	 	 	 	 	 	
McLaren      1  Button      2  Hamilton 	
Mercedes     3  Rosberg     4  Schumacher
Red Bull     5  Vettel      6  Webber 	
Ferrari      7  Massa       8  Alonso 	
Williams     9  Barrichello 10 Hülkenberg 	
Renault      11 Kubica      12 ? 	
Force India  14 Sutil       15 Liuzzi 	
Toro Rosso   16 Buemi       17 ? 	
Lotus        18 Trulli      19 Kovalainen 	
Campos       20 ?           21 Senna 	
US F1        22 ?           23 ? 	
Virgin       24 Glock       25 Di Grassi 	
Sauber       26 Kobajaši    26 ?

Koledar dirk:
1 	Bahrajn 	Bahrain 	14. marec
2 	Avstralija 	Albert Park 	24. marec
3 	Malezija 	Sepang   	4. april
4 	Kitajska 	Shanghai 	18. april
5 	Španija 	Catalunya 	9. maj
6 	Monako 	        Monaco 	        16. maj
7 	Turčija 	Istanbul 	30. maj
8 	Kanada   	Montreal 	13. junij
9 	Evropa  	Valencia 	27. junij
10 	V. Britanija 	Silverstone 	11. julij
11 	Nemčija 	Hockenheimring 	25. julij
12 	Madžarska 	Hungaroring 	1. avgust
13 	Belgija 	Spa 	        29. avgust
14 	Italija 	Monza 	        12. september
15 	Singapur 	Marina Bay 	26. september
16 	Japonska 	Fuji 	        3. oktober
17 	Koreja 	        Jeongam 	17. oktober (če bo zgrajeno pravočasno)
18 	Abu Dabi 	Yas Marina 	31. oktober
19 	Brazilija 	Interlagos 	14. november

DOOM_er ::

Kobayashi, Schumacher, Vettel, Rosberg, nevem za katerega bi človk navijov. :8) Sam roko na srce prosim, Kobayashi je totalna legenda :)) Japonska kamikaza
Robots will steal your job. But that's OK

Tilen ::

A McLaren in Mercedes sta sedaj 2 razlicni mostvi? Se vidi da dolgo nisem spremljal. Navijam seveda za Schumacherja.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

connel ::

Tilen, da. Sedaj bo stari McLaren mercedes in Mercedes GP (bivši Brawn GP, odkupili mislim da skoraj celotni delež).

Scorpia ::

Mclaren bo sam še motorje uporabljal od mercedesa, tko da bosta po novem čisto neodvisno delovala. Čeprav Mercedes prej ni nič mogel odločevat, ker McLaren enostavno ni hotel poslušat vodilne v mercedesu. Mercedes je hotel nemške voznike, McLaren pa očitno ne. Tak da je zdej vsak svoje dobil, kar so si želeli. Brawn pa iz enga dolarja zaslužil, tolk da lahko navaden smrtnik sam sanja.
Bo pa zanimivo videt kje bo Sauber, ker bmw je tudi zgodaj opustil razvijanje letošnjega dirkalnika in se posvetili za sezono 2010, mogoče se lahko ponovi kot je bilo pri brawn gp? Bomo tudi videli kje bo Ferrari, po izjavah je videt, da so pri razvoju daleč pred drugimi. Če sklepamo da so začeli ga junija razvijat.
Red Bull in po novem Mercedes sta pri razvoju novega dirkalnika zaostajala, upam da bojo tudi drugo leto konkurenčni. Je pa Red Bull v slabšem položaju, ker so se do zadnje dirke posvečali letošnjemu dirkalniku. Posebi ko je Newey pred polovico sezone, temeljito predelal zadnji del dirkalnika in niso imeli nobene osnove novega dirkalnika.
Mclaren je na letošnjem dirkalniku delal rešitve za novi dirkalnik, pa bomo videli kako se jim bo to posrečilo. Kajti dirkalniki bojo spet drugačni, ker bojo težki na koncu lahki, pa bomo videli kako se bo aerodinamika obnašala do gum.
Vsekakor bo sezona zanimiva, sam upam da ne bo spet podn gledat, ker ne bo dolivanja goriva. Spomnimo se kako je bilo, ko so prepovedali da se gume zamenjajo.
////

BigWhale ::

Moje srce bo vedno pri Frenku. ;) Navijam pa vedno itak za tiste z zadnjega konca.

Icematxyz ::

Težko bo edino privoščiti zmage Schumacherju. Ne pa zraven navijati za Mercedes. Bomo videli. Kako bo.

Good Guy ::

smo za šumija+brawna, ekipa ni važna:D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Ripmork ::

Kobayashi, Schumacher, Vettel, Rosberg, nevem za katerega bi človk navijov. :8) Sam roko na srce prosim, Kobayashi je totalna legenda :)) Japonska kamikaza
+1

Se vidi da dolgo nisem spremljal.

Škoda... ker si verjetno zamudil nekaj res odličnih dirk. Welcome back:>

Uvedba dolivanja goriva med dirko leta 93 je bil poskus narediti f1 bolj zanimivo - le taktiziranje je postalo bolj kompleksna igra. Velikokrat smo si gledalci začeli oblizovat prste v pričakovanju dvoboja, potem je pa en od dvobojevalcev zavil v bokse, pa smo namesto borbe na stezi gledali borbo mehanikov - katera ekipa bo hitreje gume privila. Bomo videli, kako se bodo spremembe obnesle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

matjazx ::

Pa ne vem no, še vedno bo ostalo menjavanje gum, tko da bo vsa taktika osredotočena v to. Bolj bo dirka v smislu, kdo bo lahko dalj časa ohranil komplet gum v solidnem stanju, kot je blo dostikrat v časih Senne in Prosta.

ttommy ::

26 dirkalnikov na štartu-še bo pestro........
Gamer

AvtoR ::

Nekam veliko dirk bo naslednje leto...Precej naporno za ekipe in dirkače!

Scorpia ::

Nič ne sme biti naporno za njih, da se vsaj vidi za kaj so tolk plačani. Prej so umirali, danes pa vsaj preživijo, zato pa naj več delajo. Mehanikarji pa tudi nimajo tako nizko plačo.
////

PIPI ::

14. pa 24. marec??

Pa pol spet 4. april? A je mogoče avstralija 28.?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

ABX ::

Jaz navijam za Jarno in Lotus, seveda jasno. :)

Bwin favoriti:

Lewis Hamilton 4.25
Michael Schumacher 4.50
Fernando Alonso 4.75
Sebastian Vettel 8.00
Jenson Button 12.00
Nico Rosberg 14.00
Felipe Massa 14.00
Mark Webber 26.00
Robert Kubica 31.00
Nick Heidfeld 51.00
Rubens Barrichello 51.00
Kamui Kobayashi 81.00
Nico Hulkenberg 101.00
Bruno Senna 101.00
Timo Glock 101.00
Heikki Kovalainen 151.00
Jarno Trulli 151.00
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

njok ::

Lepo je videt Interlagos spet na zadnjem mestu

matjazx ::

Testiranja:

    Circuito Ricardo Tormo (Valencija) - 1. do 3. februar
    Circuito Permanente de Jerez - 10. do 13. in 17. do 20. februar
    Circuit de Catalunya (Barcelona) - 25. do 28. februar


Predstavitve dirkalnikov:
    Ferrari - 28. januar
    McLaren - 29. januar
    Renault in Sauber - 30. januar
    Mercedes, Toro Rosso in Williams - 1. februar
    Lotus - 12. februar

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matjazx ()

Jst ::

Zadnje dni sem spremljal novice o F1, ko je bil International Motosoprt Show. Kakšen hype okoli schumaherja! Večino novic je bilo o njem, kjer so poročali izjave/mnenja vsakega (bivšega) dirkača, športnega komentatorja ali pa je bila novica o Schumaherju osnovana na dobesedno krneki osnovi, kot so recimo razne statistike...

Čeprav nisem bil pristaš kombinacije Schumija in Ferarija, mu pa sedaj moram priznati, da je z vrnitvijo sigurno povečal zanimanje za ta šport.
Proton decay is a tax on existence.

Icematxyz ::

Sam priznam da bom letos pogledal spet kaj se dogaja v F1 izključno za to ker je se vrnil Michael Schumacher. Zadnja 3 leta je moje zanimanje za F1 tako skopnelo da zadnje sezone nisem več gledal. In zagotovo je ne bi niti letos gledal če se ne bi vrnil Michael Schumacher.

Uživam pa naprimer ob spremljanju MotoGP. Tako da v F1 more neki drug problemi biti očitno da mi jo je mučno gledati. Michael Schumacher gor ali dol.

Upam pa da so in bodo sedaj tudi sami to videli. In da jokerja imenovanega Michael Schumacher ne bodo mogli izkoriščati v nedogled!

Bo potrebno resno razmisliti kaj ni OK in spremeniti. Ali pa naj jih odnese recesija ali pa Miklavž. Ne bo neke izgube z moje strani zaradi tega.

Zgodovina sprememb…

njok ::

Skoda, da si nehal gledat ravno takrat, verjetno si zamudil dve najbol zanimivi sezoni (vsaj) odkar ni vec Hakkinena.

Ripmork ::

Tako da v F1 more neki drug problemi biti očitno da mi jo je mučno gledati. Michael Schumacher gor ali dol.

Mogoče je problem tvoj odnos do f1 športa. Podcenjevanje dirkačev, ki se ne imenujejo Michael Schumacher (ja, vem da je boljši kot velika večina, pa vseeno). Kot je @njok omenil, zadnjih nekaj sezon je bilo precej zanimivih in razgibanih (v primerjavi z duhamorno predvidljivostjo športa v začetku tisočletja pa sploh). Nekatere dirke so bile pa božjastno napete (finale08), nekaj hudo dobrih utrinkov si zamudil, če si nehal gledat zgolj zato, ker je odšel MS.

Upam pa da so in bodo sedaj tudi sami to videli. In da jokerja imenovanega Michael Schumacher ne bodo mogli izkoriščati v nedogled!

Eh,... pretiravaš.

Mislim, da bo v konkurenčnem dirkalniku znal boga in pol pokazat, ampak tudi brez njega je kup dobrih dirkačev v roosterju za letošnjo sezono. Za f1 fene bo letošnja sezone le še nadgradnja že dobrih prejšnjih dveh. Vprašanje edinole, kako se bodo obnesle spremembe ob prepovedi dolivanja goriva. Meni osebno je bila taktika dolivanja nek medel poskus nadomeščanja prave akcije na stezi. Definitivno bo fajn spet videti kvalifikacije, kjer bo na pole-u najhitrejši paket lahkega dirkalnika in dirkača. Za večje število prehitevanj bo pa treba kaj konkretnejšega naredit... ampak ne na dirkalnikih. Na dirkališčih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Jst ::

>Nekatere dirke so bile pa božjastno zanimive

Druge pa zaradi novih "modernih" prog, pa totalno bedne. Tudi samo vzdušje med navijači je padlo. Zato razumem ljudi, ki so zadnje sezone počasi zgubljali interes. Tako kot je povedal icematyxz, je MS samo Joker, problemi so namreč drugje.

--

Hakkinen vs. MS so bile pa legendarne dirke. Ko si je MS zlomil nogo je Hakkinen javno priznal, da se mu je interes po naslovu prvaka zmanjšal, ker sta bila s MSjem dobra prijatelja in sta OBA bila (naglas na i - ne znam i-ja z tisto postrani črtico napisat) poštene bitke. MSja je tudi obiskoval po nesreči tako v bolnici kot drugje.

Moram pa še povedati, da so mi bili bolidi vizualno takrat najlepši, tako rdeči kot srebrni. Pa ne samo barvna shema, tudi sama oblika.

Lani so mi bili totalno grdi... ampak zanimive nekatere dirke - sezona pa po drugi strani niti ne tako, ravno zaradi premoči BrawnGP na začetku.
Proton decay is a tax on existence.

matjazx ::

Ja no, eno je zanimivost prvenstva, ki je bila v zadnjih sezonah na zelo visoki ravni, ampak drugo je pa zanimivost samih dirk, ki so skoraj izključno napete le ob kakšnem dežju. Morda bi moral namesto umetne svetlobe na dirkališčih naredit umetni dež...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matjazx ()

Jst ::

Že če bi se držali klasičnih starih dirkališč, bi zadeva bila neprimerno boljša.

Kar se pa tiče 2010: Čeprav nisem zvest hardcore fan McLarna, pa z enim očesom vedno gledam nanj. Letos bo zelo pomembno, kdo bo dlje, zaradi večje teže, obdržal gume. In letos bo pomojem Hamilton imel neprimerno več težav z njegovo agresivno vožnjo. Napram pa Button, vozi bolj smooth. Zato mislim, da bo na začetku sezone nekaj tekem imel prednost. Dober dirkač se hitro navadi na dirkalnik, kaj pa glede dirkačevega načina vožnje? Je bil že kdaj *očiten* primer, da je dirkač spremenil način "čez noč?" Mislim pa na to generacijo dirkačev, fosili me nekako ne zanimajo, a vseeno pa bi z veseljem prebral kakšno zanimivost zgodovine. :)
Proton decay is a tax on existence.

Ripmork ::

Druge pa zaradi novih "modernih" prog, pa totalno bedne

True dat.
Ja no, eno je zanimivost prvenstva, ki je bila v zadnjih sezonah na zelo visoki ravni, ampak drugo je pa zanimivost samih dirk, ki so skoraj izključno napete le ob kakšnem dežju.

Se strinjam... dež ponavadi naredi napete dirke, drugače pa akcije na stezah dostikrat primanjkuje. Bistveni krivec za to pa je izbira dirkališč; trend gradnje novih stez z zviševanjem varnostnih standardov je sicer OK, toda pri sami obliki steze se Hermann Tilke dobesedno za*ebava; pozornost bi morala it v oblikovanje funkcionalnega prizorišča, ki omogoča več alternativ idealnih linij na vsaj nekaj mestih na stezi, namesto tega pa gre večina pozornosti v trendovski izgled in Zaha-hadidovske objekte ob stezi. Ta blišč&glamur in delanje medijskega cirkusa mi ni nič všeč...
Bernie je pred kratkim predlagal, da bi na dirkališčih naredili "bližnjice", katere bi lahko vsak dirkač uporabil 5x na dirko...8-O no comment.

Za več akcije bi bila najbolj učinkovita dva posega; vrnitev dirk na klasična prizorišča (oziroma izgradnja novih, kjer je dizajn bolje premišljen) in pa zamenjava keramičnih zavor z starejšimi, kovinskimi (le-te so imele bistveno daljšo zaviralno pot, dirkači so imeli večje "prehitevalno okno" kot dandanes). Gre pa potlej F1 rikverc v tehniki, kar ne bo nikomur všeč...

mimogrede, mnenje Sama Michaela na temo prehitevanj in pomanjkanja le-teh
klik

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

PIPI ::

Za več akcije bi bila najbolj učinkovita dva posega; vrnitev dirk na klasična prizorišča (oziroma izgradnja novih, kjer je dizajn bolje premišljen) in pa zamenjava keramičnih zavor z starejšimi, kovinskimi (le-te so imele bistveno daljšo zaviralno pot, dirkači so imeli večje "prehitevalno okno" kot dandanes). Gre pa potlej F1 rikverc v tehniki, kar ne bo nikomur všeč...

Stara prizorišča podpiram. SIcer pa nimajo keramike ampak karbon oz. ogljik.

matjazx ::

Pa ne vem, če so res glavni krivec dirkališča. Npr. 25 let nazaj se je dal komot prehitevat še na tako čudnem dirkališču, kot npr. na dirki po Long Beachu leta 83, ki je imelo praktično le pravokotne ovinke po ulicah, pa sta se Watson in Lauda čist iz ozadja (22 in 23 štartno mesto) prebila do dvojne zmage. Danes bi verjetno težko prišla še do točk...

Jst ::

Sedaj je predstavitem Mercedes GP na DSFju. Ali mogoče kdo ve, kje bi spremljal v ANG jeziku?

edit: ups....
Proton decay is a tax on existence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Jst ::

n24 postaja. Super, da ni sinhronizirano oziroma da nemški komentator ne prevaja, kot sem mislil da bo.

edit: Ehhh, drek, nekaj bluzi komentatorka po nemško.
Proton decay is a tax on existence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Ripmork ::

Dirkalnik se je pod žarometi tako bleščal, da je bilo komaj kaj videti.
Tule se malo bolje vidi

Kombinezoni dobro izgledajo, o barvah Mercedes GP imam mešane občutke... bo treba videt tapravi, letošnji dirkalnik na stezi.
Me osebno tudi bolj kot farbe zanima sam dizajn, nove aero rešitve. V četrtek novi Ferrari, v petek bo pa predstavitev Mclarna.

BTW - na uradni F1 strani je zanimiva slikovna razlaga letošnjih tehničnih sprememb na dirkalnikih.
klik

BigWhale ::

Meni se poraja nekaj vprasanj v zvezi z novo sezono.

Priprava novih ekip zgleda kot neka slaba sala. "Mau bomo v cetrtek potestiral in gas na dirko!" Ali bodo uvedli kategorijo zaostankov v LPP kategoriji?

Bo dobil M. Schumacher nalepko za invalida in posebno oznaceno parkirno mesto?

Kako bo z bencinom, bodo dovoljene kantice v avtomobilih?

Fun fun fun, komaj cakam hehe. :)

PIPI ::

Bencin bodo morali verjetno nekoliko šparati med dirko (torej ne samo gas do daske, ma šta bude), tanke so pa povečali s 120 na ~250 litrov.

Icematxyz ::

Bo dobil M. Schumacher nalepko za invalida in posebno oznaceno parkirno mesto?


Verjetno res bo treba o tem razmisliti. Če na zmagovalnem odru kar rezervirati mesto na najvišji stopnički za njega. Ali pa to narediti šele nekje po polovici sezone. Da ne bo nekih večjih pripomb.

Zgodovina sprememb…

matjazx ::

Letos se morda obeta čist nacionalni obračun (kot v starih časih) Nemčija proti Angliji.

Music Man ::

Bo dobil M. Schumacher nalepko za invalida in posebno oznaceno parkirno mesto?

Bo, v Rascassu :D

PIPI ::

Letos se morda obeta čist nacionalni obračun (kot v starih časih) Nemčija proti Angliji.

Motorjev žal ni angleških...

GLAVNI ::

Zamenjaj Schumacherja in Rosberga. Schumi ma sedaj št. 3 in Nico 4. Pa Alguersuari je potrjen pri Toro Rossu.

Sicer pa bo ta sezona na nož. Komaj čakam. Tudi WRC sezona bo zakon. Raikkonen v Citroenu C4, prav tako Loeb, Hirvonen v Ford Focusu RS, prav tako pa bo v Ford Focusu RS vozil Ken Block.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GLAVNI ()

PIPI ::

Pa v WRCju se ob Kenu Blocku vrača Atkinson, prav tako v Focusu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

MojsterLeo ::

te sezone se neizmerno veselim, ker bo pomoje spet prislo do tistega enega pravega vzdusja, ki ga je kar nekako primanjkovalo v zadnjih sezonah, ko so formulo predvsem slabili spori in afere. glede schumacherja pa samo tole, to je clovek, ki je za uspeh sposoben delati 25 ur na dan, ce je to potrebno. mislim pa, da bo vse odvisno predvsem od ekipe, koliko se bo zmozna prilagajati njegovemu brutalnemu ritmu. recimo ferrari izpred nekaj let je bil poln samih starih mackov in izkusene ekipe, ki so bili sposobni dosegati rezultate kljub temu, da so imeli inferiorni dirkalnik. pac superiorna taktika, dobro premisljena uporaba gum in natancno odmerjena kolicina goriva, ipd.

ps: in ja, malo me tudi "skrbi", da se mu ne bo kaj zgodilo. takile prestopi, in daljsa odsotnost od scene, se morata nekje poznati.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Ne skrbi nič, tako kot v Ferrariju tudi letos bo to urejal Ross Brawn.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dr_M ::

F1 mi je zadnja leta skrajno dolgocasna, sploh ko so zacel na veliko pravila spreminjat in tiste uboge dirkalnike rezat.
Je slucajno kje seznam novih pravil za 2010, da se malo nasmejem :)
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

matjazx ::

Ališič menda ne bo več komentiru, ker bi mogu zaradi zniževanja stroškov komentirat iz ljubljanskega studia, kar je zavrnil. Spremembe pravil so pa tukaj lepo ponazorjene.

sthep ::

Kobayashi, Schumacher, Vettel, Rosberg, nevem za katerega bi človk navijov. :8) Sam roko na srce prosim, Kobayashi je totalna legenda :)) Japonska kamikaza



Se podpišem pod tole. Zgleda imava enako mišlenje;)
E6750@2,66MHz //asus 8800gts 320mb//patriot 2X1024 MB //Pinnacle TV tuner

Dr_M ::

Kot sem ze omenil, F1 postaja vse bolj dolgocasna. Brez tankanja bo to pravo mrtvilo.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

PIPI ::

Vse bolj? Razen dejstva, da je bilo zadnjih nekaj sezon precej bolj na nož kot pa časi MSja.

DOOM_er ::

Kobayashi, Schumacher, Vettel, Rosberg, nevem za katerega bi človk navijov. :8) Sam roko na srce prosim, Kobayashi je totalna legenda :)) Japonska kamikaza



Se podpišem pod tole. Zgleda imava enako mišlenje;)


dejansk je on dirkač, ki ne taktizira in ne muti tamo vamo, on dirka kot on želi brez nekega sprenevedanja, takih se manka v formuli.
Robots will steal your job. But that's OK

Ripmork ::

Kot sem ze omenil, F1 postaja vse bolj dolgocasna. Brez tankanja bo to pravo mrtvilo.

Si že omenil ja.
A ti gledaš F1 zarad tankanja? Ja pol pa ni čudno, da ti je dougcajt:>.
F1 je do leta 93 čisto lepo funkcionirala brez dolivanja goriva...

Pa si drugače gledal dirke v zadnjih letih, al sam tako na pamet mal govoriš?
Prvenstvo je bilo zadnja leta fantastično. Dirke pa... kakor katera pač.
Dougcajt

PS: Kobayashi rules! :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Ripmork ::

PIPI ::

Kot sem ze omenil, F1 postaja vse bolj dolgocasna. Brez tankanja bo to pravo mrtvilo.

Si že omenil ja.
A ti gledaš F1 zarad tankanja? Ja pol pa ni čudno, da ti je dougcajt:>.
F1 je do leta 93 čisto lepo funkcionirala brez dolivanja goriva...

Pa si drugače gledal dirke v zadnjih letih, al sam tako na pamet mal govoriš?
Prvenstvo je bilo zadnja leta fantastično. Dirke pa... kakor katera pač.
Dougcajt

PS: Kobayashi rules! :D

Divje. Takole se šele pokaže, koliko dejansko vidijo. V bistvu grejo na pamet v dežju za drugim avtom.

Slikovna primerjava lanskega in letošnjega Mclarna

Praktično nepopisan list papirja za novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Dr_M ::

ripmork: ce nebi nobene tekme gledal,se nebi oglasal brez potrebe,tako kot ti.
in ja,gledal sem f1 ko se niso dolivali gorival,ampak takrat pravila se niso bila tako zategnjena,tako da je bilo vseeno zanimivo.
ce gledam f1 zaradi tankanja? a si neumen ali se samo trudis?
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?
strani: « 1 2 3 ... 24


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240223 (19377) PIPI
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186857165 (14703) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151623 (1378) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257657414 (16329) Alexius Heristalski
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
702593 (1814) ziga7

Več podobnih tem