» »

Formula 1 2009

Formula 1 2009

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 26

Super Sonic ::

McLaren je bodisi blefiral, bodisi odpravil težave, bodisi jim ustreza steza. LOL
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Matej_K ::

petkov prosti trening...

1 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:26.687 19
2 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:26.736 0.049 21
3 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:26.750 0.063 24
4 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:27.226 0.539 21
5 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:27.453 0.766 15
6 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:27.467 0.780 12
7 3 Felipe Massa Ferrari 1:27.642 0.955 24
8 10 Timo Glock Toyota 1:27.710 1.023 24
9 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:27.993 1.306 20
10 7 Fernando Alonso Renault 1:28.123 1.436 16
11 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:28.137 1.450 20
12 9 Jarno Trulli Toyota 1:28.142 1.455 21
13 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:28.511 1.824 22
14 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 1:28.603 1.916 16
15 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:28.785 2.098 27
16 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:29.042 2.355 18
17 14 Mark Webber RBR-Renault 1:29.081 2.394 7
18 8 Nelsinho Piquet Renault 1:29.461 2.774 25
19 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:29.499 2.812 21
20 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:32.784 6.097 4

zanimivo kako hiter je wiliams, tudi mclaren z heikkijem je kar nepričakovano visoko..
... .. .

Fizikalko ::

Ah, jeba, na drugem treningu McLaren zelo slabo:

1 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:26.053 36
2 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:26.157 0.104 38
3 9 Jarno Trulli Toyota 1:26.350 0.297 42
4 14 Mark Webber RBR-Renault 1:26.370 0.317 30
5 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:26.374 0.321 38
6 10 Timo Glock Toyota 1:26.443 0.390 42
7 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:26.560 0.507 33
8 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:26.740 0.687 19
9 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:27.040 0.987 29
10 3 Felipe Massa Ferrari 1:27.064 1.011 35
11 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:27.204 1.151 32
12 7 Fernando Alonso Renault 1:27.232 1.179 28
13 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 1:27.282 1.229 32
14 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:27.317 1.264 34
15 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:27.398 1.345 36
16 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:27.479 1.426 36
17 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:27.802 1.749 35
18 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:27.813 1.760 31
19 8 Nelsinho Piquet Renault 1:27.828 1.775 35
20 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:28.076 2.023 33

SmeskoSnezak ::

A treningi so pokazatelji prave forme ali kako? Dajte se že zresnit :)
@ Pusti soncu v srce... @

Super Sonic ::

"A treningi so pokazatelji prave forme ali kako? Dajte se že zresnit :)"

Po dveh treningih lahko kamot vlečeš zaključke. Moštva brez KERSA so na tej progi v prednosti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BlackHole ::

In zakaj je KERS kao slabost? Zaradi odvečne teže? Saj, če ti da dodaten pospešek, ne vidim logike, kako to sicer lahko upočasni avto.
LP Marko

WarpedOne ::

F1 dirkalnik ima predpisano težo kolk mora bit težak. Vsi dirkaliniki imajo "suho" težo nižjo od te predpisane teže za nekaj deset kilogramov. To razliko v teži nato dodajo v obliki uteži na točno določena mesta po avtomobilu tako da je ta karseda dobro uravnotežen na dololčeni progi. Ker so proge različne, so tudi te razporeditve različne od proge do proge.

Dirkalnik s KERSom je nujno težji od dirkalnika brez njega in je tako manj razlike do predpisane teže in manj balasta, ki ga lahko obesiš na željeno mesto v dirkalniku. Posledično je dirkalnik slabše uravnotežen.
How do you know what you don't know?

Super Sonic ::

"Ah, jeba, na drugem treningu McLaren zelo slabo:"

Ja, v bistvu je prvi trening dal prav to - da se vse vrti okoli gum še v večjem obsegu kot lani. Na prvem treningu je bilo malo bolj toplo, zato je Hekkie uspel odpeljat dober krog, ko je ogrel gume. Na drugem pač ne.

Enako velja za Ferrari, ob dejstvu, da stojijo nekaj pred Mclarnom. Felipe, naprimer, iz mehke gume ne zna potegniti nič, med tem, ko je trdi zelo hiter.

V nedeljo bo norišnica!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

njok ::

Letos slišim veliko jamranja glede estetike dirkalnikov, samo meni je še renault, ki je verjetno letos najgrši, precej všeč

R29



Williams je pa sploh strupen :)

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

Super Sonic ::



Tole je zame najlepši F1 izdelek, ever.

Letošnji so pa zelo čudni. Od strani gledano so lepi, direkten pogled na vsak letošnji dirkalnik, te pa prisili, da greš na WC.



S tem, da Renaultov prednji konec izgleda, kot da bi ga dizajniral kakšen ozdravljen alkoholik.

________________________________________________________

Drugače je pa zanimivo to, da vsa tri moštva, ki imajo "neregularen" izpuh, ne uporabljajo KERSa. Povezano?
Če je res, kar se te ure piše, da tako oblikovan zadek nosi po pol sekunde na krog, potem imamo 7 zelo neumnih moštev.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

ABX ::

Veliko napak je bilo med treningi. Zgleda kot da je precej zajebano vozit letošnje formule.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alexius Heristalski ::

Letošnji Renault je eden najgrših dirkalnikov. Nos je zelo širok in zelo debel, tako da so spodnjo polovico pobarvali na črno, da izgleda malo boljše (kdor ne verjame, naj pogleda slike s predstavitve).

IMO je najlepši Williams, ker so sprednje krilce (aka plug) pobarvali tako, da se ujema s sprednjimi gumami in je "plug efekt" navidezno manjši. Pretkano!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

Gavran ::

ve morda kdo kak link kjer se bo dalo spremljati v živo, v možnosti v angleščini, ker dostopa do TV žal ne bom imel na prvi dirki :(



Baje bo stream ponujal rtl.de velja za treninge in dirke, obljubljajo tudi chat istočasno z dogajanem. Žal bo v nemščini.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Icematxyz ::

Malo že pretiravate s to "lepoto". Če ni zdaj ena letev zaoblena pa je ravna in če ni 100 cm amapak 60 cm neko krilce še vedno gre v osnovi za podobno obliko. Nevem zakaj mora vsak komentar bit kak so grdi ko pride do designa. Ker je Alešič tako začel govoriti? Pomoje je to krivo.

Drugače pa sam menim da 2 identična avtomobila eden z KERS eden pa brez da bi tako v teoriji kot v praksi moral se bolje odrezati tisti z KERS.

ČE prav razumem da KERS nekje 10 sekund na krog omogoča 10% več moči?

Super Sonic ::

Icematxyz "ČE prav razumem da KERS nekje 10 sekund na krog omogoča 10% več moči?"

V bistvu gre za 6,6s ob dejstvu, da lahko "kurijo" moč tudi večkrat (6x po 1s). To delajo dejansko vsi, noben ne skuri vso moč samo nekje, na določen delu steze. Bo pa spet odvisno od steze, kje bi se splačalo tisti gumb držat celih 6,6 sekund.

KERS prinese okoli 30 kg dodatne teže, ki je fiksna in se je ne da razporejati. Če veš, da gledajo praktično na vsak gram, gre za ogromno težo. Tako ogromno, da se nekatera moštva sploh niso odločila za ta sistem (lep primer je Toyota, ki je šla v to, kljub temu, da denar ni problem), vsa ostala moštva pa so cincala do zadnjega.

Spet ni isto, če vzameš KERS ven in potem to težo furaš sem in tja. Vsaj ne v primerjavi z nekom, ki v osnovni model dirkalnika KERSa sploh ni predvidel.

Vsi samo predvidevamo, da bo KERS postal čez sezono bolj uporaben in bodo dirkači s KERSom bili v prednosti.

AMPAK! Sodeč kaj je danes videla javnost (da se večini moštev sploh ne sanja kako delujejo gume - obe zmesi) bo KERS skozi celotno sezono vprašljiv, saj bi lahko dodatno uničeval pnevmatike, tega pa si ob dejstvu, da so danes zgruntal, da je mehka guma uporabna kakšne 3,4 kroge nato pa praktično razpade, noben ne želi. IN spet smo tam, odvisno bo od steze in razmer na stezi.

"Malo že pretiravate s to "lepoto". Če ni zdaj ena letev zaoblena pa je ravna in če ni 100 cm amapak 60 cm neko krilce še vedno gre v osnovi za podobno obliko"

Stvar je popolnoma enostavna - dirkalniki so letos grdi. In to ti pove vsak, ki dirkalnik pogleda. NIma noben Mirko veze. LOL
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Meni pa so lepi. Pa sem pogledal par slik. Mirko ma vezo pr vsem. Še pri vinjetah je bil pameten in pri šimfanju Šumaherja tudi. Dokler se ni enkrat peljal z njim na nogometno tekmo. Takrat se je malo umiril za kakšni 2 tekmi. Ali pa ko ga je Walter Wolf obiskal par krat. Zakrat je bil tiho ko bubica pa se strinjal v vsem.

Drugače pa Mirko marsikero klamfo vstrela. In še preden se je sploh vedelo kako bodo avti zgledali je že govoril da bodo grdi.

Zgodovina sprememb…

Atos ::

Pa koga zaboga briga če so grdi? Zaradi mene lahko nabijejo leseno desko zadaj na dva lesena kola in če bo zaradi tega vse skupaj bolj zanimivo - toliko boljše. Kdor pa začne post s tem, da so grdi in v celem postu nič drugega na pove... To pa ostalim tukaj dosti pove, kak "zagrizen" fan F1 je... Kot kaka pi*ka (brez zamere nasprotnemu spolu :), ki hodi po trgovini in gleda majčke...

Malo že pretiravate s to "lepoto".

Ne malo! In to je ziher Mirko efekt... Koliko se stavite da bo v prvih parih stavkih jutri v kvalifikacijah to osrednja tema? Ne pa dejstvo, da se nam vsaj jutri in pa pojutri obeta ena izmed najbolj zanimivih dirk F1 zadnjih nekaj let. Upajmo :)

Icematxyz ::

Pri prehitevanju bo KERS dobro imeti. In sicer prvič če prehitevaš za dodatno moč. Oziroma če te kdo hoče prehiteti pa spet.

Ampak seveda to ne velja za prehitevanje v ovinkih. Ampak tam ponavadi tako se prehiti ali mojstrsko kar je redko ali pa zaradi napake. Smo pa lepo videli zadnja leta kako težko je sploh prehiteti. Pa četudi je en avto imel prazen tank drugi pa polnega. Tako da teža KERS pomoje ni dovolj da bi bil proti. Bomo videli.

Ampak seveda tudi avto more biti drugače dober. Ne zdaj da bi na zadnje moštvo v karavani dal KERS in rekel zdaj pa bodo nepremagljivi.

ABX ::

KERS je tudi omejen na maksimalno 60 kW, kar so že dosegli. Tako da ne vidim kakih hujši preobratov med sezono, razen če mu ne zmanjšajo teže.

Offtopic:
A si lahko naredite sosednjo temo kjer debatirate o lepoti, F1 ženske in kaj pravi Mirko?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BlackHole ::

A je moštvom problem KERS ven vrečt, če se res izkaže, da je slabost?
LP Marko

Icematxyz ::

A si lahko naredite sosednjo temo kjer debatirate o lepoti, F1 ženske in kaj pravi Mirko?


V bistvu ne ker to je tema o F1. In to sodi sem?

JayKay ::

kaj pop tv bo prenašal formulo letos? Še dobro, da mi ga ne bo potrebno poslušat. BBC pa tudi reklma ne bo mel :D. Me pa prav zanima, kako bodo komentirali, ko bo napeto in ko bo Hamiltonu šlo. Lani so se na ITV-ju skoraj razpočli.

TOP ::

Icematxyz ti si razlagaš tale KERS kot nekakšen NOS sistem pri avtih sam to ni isto,je daleš od takšnega pospeška.Kar se tiče prehitevanja,moraš prej met avto da boš nekoga dohitel,šele potle pride na vrsto KERS.Pomojem je to ena velika idiotska poteza vodilnih mož.Ko bodo vsi tole morali imeti,potle ubogi Kubica ki je največji in najtežji bo vedno bolj zadaj.On bi rabil raketni pogon ne KERS:D

ABX ::

Sem ravno gledal F1 trening na BBC, komentatorji so na nivoju.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

A si lahko naredite sosednjo temo kjer debatirate o lepoti, F1 ženske in kaj pravi Mirko?


V bistvu ne ker to je tema o F1. In to sodi sem?


Ne, to ne sodi sem, SLO TV ti je dala napačno predstavo o F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Icematxyz ti si razlagaš tale KERS kot nekakšen NOS sistem pri avtih sam to ni isto,je daleš od takšnega pospeška.Kar se tiče prehitevanja,moraš prej met avto da boš nekoga dohitel,šele potle pride na vrsto KERS.Pomojem je to ena velika idiotska poteza vodilnih mož.Ko bodo vsi tole morali imeti,potle ubogi Kubica ki je največji in najtežji bo vedno bolj zadaj.On bi rabil raketni pogon ne KERS:D


Ja no če sem iskren sam sploh do včeraj nisem vedel za KERS. In par postov nazaj je nekdo napisal razlago (kot da je dobil ravno preblisk in mu je popolnoma sedaj jasno ) da je to v bistvu "NOS". In jaz pač sem slepo zauupal priznam da je nekdo pač imel pravi preblisk. Ampak če 6.6 sekunde lahko voziš z 60KW več vsak krog in je težko 30 kg potem že skoraj mora biti to neke vrste NOS. ;)

Icematxyz ::

A si lahko naredite sosednjo temo kjer debatirate o lepoti, F1 ženske in kaj pravi Mirko?


V bistvu ne ker to je tema o F1. In to sodi sem?


Ne, to ne sodi sem, SLO TV ti je dala napačno predstavo o F1.


Hm potem tuje televizije tudi govorijo kako grdi so bolidi F1?

Alexius Heristalski ::

Drugače pa sam menim da 2 identična avtomobila eden z KERS eden pa brez da bi tako v teoriji kot v praksi moral se bolje odrezati tisti z KERS.

Potem pa pozorno spremljaj BMW. Heidfeld ima KERS, Kubica ne. Ampak niti to ne more biti dovolj, da bi vlekel splošne zaključke, vsaka proga ima svoje posebnosti.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

JayKay ::

sem zdaj ravno poslušal, da so letos gume dva razreda narazen. Primer, v Avstraliji imajo na voljo super soft in pa medium. Malo vlka razlika, ne? Ne vem pa če morajo tako kot lani pelat vsaj 1 del dirke z drugimi gumami.

ABX ::

Itak, verjetno na kaki progi kot je Monza bo KERS imel več plusov kot minusov.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

"A je moštvom problem KERS ven vrečt, če se res izkaže, da je slabost?"

Ven vržt ni noben problem, problem je, ker je dirkalnik v osnovi narejen za uporabo tega sistema. Sigurno ne dobiš take širine in prostora za izboljšavo, kot konkurent, čigar dirkalnik ni bil delan za sistem KERS.

Vsaka proga ima svoje fore, in kot že rečeno, vse se bo vrtelo okoli gum.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Pa koga zaboga briga če so grdi? Zaradi mene lahko nabijejo leseno desko zadaj na dva lesena kola in če bo zaradi tega vse skupaj bolj zanimivo - toliko boljše. Kdor pa začne post s tem, da so grdi in v celem postu nič drugega na pove... To pa ostalim tukaj dosti pove, kak "zagrizen" fan F1 je... Kot kaka pi*ka (brez zamere nasprotnemu spolu :), ki hodi po trgovini in gleda majčke...

Malo že pretiravate s to "lepoto".

Ne malo! In to je ziher Mirko efekt... Koliko se stavite da bo v prvih parih stavkih jutri v kvalifikacijah to osrednja tema? Ne pa dejstvo, da se nam vsaj jutri in pa pojutri obeta ena izmed najbolj zanimivih dirk F1 zadnjih nekaj let. Upajmo :)


Koga briga, a so na Miss sveta bejbe lepe oz. grde, glavno da je tekmovanje, kajne? V športu, ki je namenjen IZKLJUČNO gledalcem, ne moreš reči 'koga briga za lepoto'. Sorči.

Pri prehitevanju bo KERS dobro imeti. In sicer prvič če prehitevaš za dodatno moč. Oziroma če te kdo hoče prehiteti pa spet.

Ampak seveda to ne velja za prehitevanje v ovinkih. Ampak tam ponavadi tako se prehiti ali mojstrsko kar je redko ali pa zaradi napake. Smo pa lepo videli zadnja leta kako težko je sploh prehiteti. Pa četudi je en avto imel prazen tank drugi pa polnega. Tako da teža KERS pomoje ni dovolj da bi bil proti. Bomo videli.

Ampak seveda tudi avto more biti drugače dober. Ne zdaj da bi na zadnje moštvo v karavani dal KERS in rekel zdaj pa bodo nepremagljivi.


namen novih avtomobilov je omogočiti prehitevanje, kjerkoli, kadarkoli, predvsem pa iz zavetrja oz. oprijem vsaj večinoma obdržati tudi v zavetrju.

A je moštvom problem KERS ven vrečt, če se res izkaže, da je slabost?


Da, zadaj za motorjem, v bližini menjalnika imaš ogromno luknjo, kjer je bilo prej 15-20 kg materiala, ob hladilnikih v side-podih pa dodatni luknji s po 5-10 kg mase pred odstranitvijo (mislim da ima KERS večinoma tako razporeditev, nisem popolnoma prepričan). imaš neuravnotežen avto (če je bil uravnotežen s KERSom v njem) in neizkoriščen prostor, oboje je ZELO nezaželjeno pri F1, kjer se grejo, kot je rekel super sonic, za grame in mikrometre pri pakiranju.

Icematxyz ti si razlagaš tale KERS kot nekakšen NOS sistem pri avtih sam to ni isto,je daleš od takšnega pospeška.Kar se tiče prehitevanja,moraš prej met avto da boš nekoga dohitel,šele potle pride na vrsto KERS.Pomojem je to ena velika idiotska poteza vodilnih mož.Ko bodo vsi tole morali imeti,potle ubogi Kubica ki je največji in najtežji bo vedno bolj zadaj.On bi rabil raketni pogon ne KERS:D


Kaj tukaj ni NOSovsekga, razen tega, da se v resnici nafila (no, v NFSjih se tudi NOS nafila :D)? Da ti boost s pritiskom na gumb. Povečanje moči je za 60 kW, kar je več od 10 %, to je pa nekako to. Okej, pakiranje je popolnoma drugačno, princip delovanja, jada jada, ampak IMO je za rajo opis 'mal drugačen NOS' popolnoma vredu, predvsem ker folku ni jasen koncept energy recoveryja, mulčadi pa je NOS popolnoma jasen iz NFSjev - precej hitreje za kratek čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

dzinks63 ::

AT 3:55 AM TRAINING FREE 3 SPANISH TIME ,mislim da je pravkar prenos v živo. free
ponovitev treninga:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Icematxyz ::

http://www.formula1.com/

Tam je ena ure desno kdaj bo naslednji trening tako da ne vem...

SebaR ::

Ma kar se tiče izgleda je pomoje negodovanja toliko zato kar zadnje krilce zaradi majhne širine daje občutek velike višine dirkalnika kar je ravno v nasprotju z "športnim izgledom" avtomobilov, torej čim nižje in širše :)
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

dzinks63 ::

Pravkar so v teku kvalifikacije. Kaže se vse tisto ,kar smo le nekako pričakovali. Kers še ne nudi tega kar se je od njega pričakovalo. V času na krog ne dokaže prednosti. Mogoče bo druga pesem na sami dirki, kjer bi na prehitevanjih le nekaj dal od sebe. Drugače pa trenutni vrstni red po drugi rundi je zelo premešan glede na lansko sezono. V ospredju so povsem druge ekipe glede na klasiko zadnjih par let. So pa razlike med ekipami med njimi vseeno zelo male. Katastrofa za McLaren in Renault, kateri je zelo v ozadju. Še enkrat več je v ospredju BrownGP in z njim skupaj Barichelo, kateremu se ponuja lepa priložnost na koncu njegove kariere.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Atos ::

Koga briga, a so na Miss sveta bejbe lepe oz. grde, glavno da je tekmovanje, kajne? V športu, ki je namenjen IZKLJUČNO gledalcem, ne moreš reči 'koga briga za lepoto'. Sorči.

Ah daj no... Zgleda da spataš v tisto skupino kot sem zgoraj omenil. Se pravi gledaš F1 zaradi lepih bolidov :D :D :D več ni kaj za dodati...

Bor H ::

Edina res očitna spremeba je zadnje krilce, mogoče res niso tok "lepi" kukr so znal bit ampak grdi pa tut niso, itak k ti švigne mimo ti je čist vseen kaka krilca ma..

Daedalus ::

Huh, tole je pa zanimivo:D Edino KERS moštvo med prvih 10 je Ferrari.... bomo vidli kaj pomeni dodatnih ~80 HP na štartu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

servo ::

A nimajo na štartu praznih baterij, ki se potem med zaviranjem nafilajo?

JayKay ::

ne,lahko jih napolnijo v boxih pred štartom

BlackHole ::

ups.
LP Marko

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

A nimajo na štartu praznih baterij, ki se potem med zaviranjem nafilajo?


Ogrevalni krog?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

To kar Brawn dela vsem, je mojstrstvo brez primere.

Dobesedno so se igrali dva dni in po vsej verjetnosti štimali dirkalnik za dirko, medtem, ko sta Williams in Toyota drkala najhitrejše čase.

Veliko se je igral tudi Ferrari za katerega se pričakuje, da bo jutri resno v igri. Se ve, za kakšno 3 ali 4 mesto.

Sicer je pa ta dirka vedno polna dramatičnosti (LOL) zato bo jutri veselje gledat, kaj se bo dogajalo...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Recimo če pogledamo:

Časi Rosberga (prvi, drugi, tretji trening): 1:26.687, 1:26.053, 1:25.808 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:25.123.
Časi Buttna (prvi, drugi, tretji trening): 1:27.467, 1:26.374, 1:25.981 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:24.855.
Časi Glocka (prvi, drugi, tretji trening):1:27.710, 1:26.443, 1:26.410 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:25.281.

Časi Masse (prvi, drugi, tretji trening): 1:27.642, 1:27.064, 1:26.020 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:25.319.
Časi Kimija (prvi, drugi, tretji trening): 1:26.750, 1:27.204, (ni časa) in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:25.380.

Časi Lewisa (prvi, drugi, tretji trening): 1:29.042, 1:27.813, 1:26.714 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:26.454.
Časi Hekkia (prvi, drugi, tretji trening): 1:27.453, 1:27.802, 1:26.652 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:25.726.

Časi Vetlla (prvi, drugi, tretji trening): (ni časa), 1:26.740, 1:27.009 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog):1:25.121.
Časi Kubice (prvi, drugi, tretji trening): 1:28.511, 1:27.398, 1:26.514 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:25.152.

Časi Alonsa (prvi, drugi, tretji trening): 1:28.123, 1:27.232, 1:27.357 in na kvalifikacijah (najhitrejši krog): 1:25.605.

Me res zanima kako bo šlo na dolge razdalje in pa, kako bo deloval KERS na štartu...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

Heh, zdele sem na RTL ujel posnetek kvalifikacij. Ti letošnji dirkalniki me spominjajo na škorpijone. Spredaj široko nizko, zadaj ozko in visoko, vmes pa črne noge :)
How do you know what you don't know?

PrimozR ::

Koga briga, a so na Miss sveta bejbe lepe oz. grde, glavno da je tekmovanje, kajne? V športu, ki je namenjen IZKLJUČNO gledalcem, ne moreš reči 'koga briga za lepoto'. Sorči.

Ah daj no... Zgleda da spataš v tisto skupino kot sem zgoraj omenil. Se pravi gledaš F1 zaradi lepih bolidov :D :D :D več ni kaj za dodati...


Ne, DALEČ od tega, močno me zanima predvsem tehnologija okrog dirkalnikov, vem zakaj so dali ven taka pravila, jih razumem, vseeno pa ne moreš reči,d a je lepota nepomembna, ko šport gledajo MILJONI ljudi, ki pa nimajo vsi tehnične izobrazbe oz. zanimanja. Takim je važno, da izgleda lepo. Zakaj bi gledal neke čudne zmazke na TVju? Aja, hvala za tako hitro podano oznako.

Edina res očitna spremeba je zadnje krilce, mogoče res niso tok "lepi" kukr so znal bit ampak grdi pa tut niso, itak k ti švigne mimo ti je čist vseen kaka krilca ma..


Pa sprednje, slajki, nič več rež, nič več izrastkov. Okej, te so že manj opazne, sprednje krilce oz. skorajda plug pa je ZELO opazno.

BigWhale ::

Meni v bistvu dol visi kako zgledajo dirkalniki. So pa letos hecni. :> Skor k dragsterji s tistimi repi zadaj... :>

Kvalifikacije so ble zanimive. Hehe, to bo jutri se zabavno!

Ne pozabite prestaviti ur, da ne boste zamujali starta!

Bor H ::

PIPI: sm slišal alešiča da majo pluge ja, in zdj vsi v en zbor za njim.... Ko sm vidu prve slike novih dirkalnikov sploh nism opazu razlike, res. Sej če greš gledat jo najdeš ampak ni pa tok drastično, klinc, še Golfa bolj drastično spreminjajo...

PrimozR ::

Ti to resno?? Stari in novi avtomobili so kot dan in noč. Alešiča pa na sečo nisem slišal že od zadnje dirke v lanski sezoni.
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 26


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189119746 (82991) WarpedOne
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72244530 (23684) PrimozR
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186862772 (20310) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152101 (1856) Daedalus
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214166481 (33804) Microsoft

Več podobnih tem