Forum » Loža » F1 2007
F1 2007
ripmork ::
Dejte po pravici: A bi sploh kdo opazil da imajo že nekaj let sedaj dirkalniki f1 keramične zavore, če nas ne bi s tem konstantno pumpali mediji? what´s the big f... deal anyway?
A bo kdo rekel da je f1 boljša zaradi tega? bolj napeta?
ali pa je sloves f1 spriča nezanimivosti dirk padel tako globoko, da jo je potrebno konstantno oglaševat z "cutting edge technology" bullshitom, da jo še folk jemlje kolikor toliko resno?
Pa ne me narobe razumet, sem velik ljubitelj novih tehnologij pa vsega tega špasa, a pritegovanje pozornosti na tak način je že obupan poskus prikazati f1 kot nekaj kar je "kul".
F1 bi naj bila v resnici kul sama po sebi, zaradi DIRKANJA na najvišjem nivoju, ne pa zaradi neke nove tehnologije, o kateri 99% folka izve iz 3d Allianz showcase animacij da se potem slini ob njih.
A bo kdo rekel da je f1 boljša zaradi tega? bolj napeta?
ali pa je sloves f1 spriča nezanimivosti dirk padel tako globoko, da jo je potrebno konstantno oglaševat z "cutting edge technology" bullshitom, da jo še folk jemlje kolikor toliko resno?
Pa ne me narobe razumet, sem velik ljubitelj novih tehnologij pa vsega tega špasa, a pritegovanje pozornosti na tak način je že obupan poskus prikazati f1 kot nekaj kar je "kul".
F1 bi naj bila v resnici kul sama po sebi, zaradi DIRKANJA na najvišjem nivoju, ne pa zaradi neke nove tehnologije, o kateri 99% folka izve iz 3d Allianz showcase animacij da se potem slini ob njih.
balocom ::
emmm, ke niso keramične zavore v letalstvu v uporabi že 30 let? Enkrt je en z Bleda na pop tv-ju povedal (en ke naj bi delal zavore za F1) da take zavore uprabljajo na letalih že 30 let.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
njok ::
Elektronike se ne sme ukiniti, ker bi bili potem dirkalniki malo manj state-of-the-art? Zakaj potem ne dovolijo zavesc za downforce? Zakaj ne 6-kolesnikov? Kaj pa minimalna dovoljena masa, omejitve pri dimenzijah na sploh itd (mass-damper anyone)? Vecino izvirnih novosti so iz dolocenih razlogov ukinili, vsako od teh pravil na nek nacin omejuje razvoj.
Ce pravila ze imajo, potem naj bodo v prid gledalcem.
Ce pravila ze imajo, potem naj bodo v prid gledalcem.
overlord_tm ::
Kaj ko bi tockovanje malo sprmenil, recimo 20 pik za prvega in tako naprej potem pa naj dodajo točke za PP, najhitrejši krog in PREHITEVANJE. Če ga prehitiš dobiš točko. Na ta način bodo tud tisti zadi prišli do točk, pa še razlog bo bil zakaj bi koga prehitel =)
Daedalus ::
Mah, omejitve majo svoj namen. Če jih ne bi blo, pol verjetno človeški voznik preprosto ne bi bil več zmožen obvladovat dirkalnika, ne da bi pri tem konstantno tvegal glavo.
Si lahko kdo zamisli, kako bi zgledalo vozit z današnjo tehniko brez omejitev turbo zverino s 1500KM, ki bi jo na progo limal Venturijev kanal? In kak bi zgledalo, ko bi šlo kaj narobe? Poleg tega bi verjetno neomejitev tehnologije pripeljala do kakega kompromisa človek-računalnik, kot jih poznajo sodobna vojaška letala...ki jih brez izdatne podpore elektronike pilot sploh ne more več držat v zraku.
Si lahko kdo zamisli, kako bi zgledalo vozit z današnjo tehniko brez omejitev turbo zverino s 1500KM, ki bi jo na progo limal Venturijev kanal? In kak bi zgledalo, ko bi šlo kaj narobe? Poleg tega bi verjetno neomejitev tehnologije pripeljala do kakega kompromisa človek-računalnik, kot jih poznajo sodobna vojaška letala...ki jih brez izdatne podpore elektronike pilot sploh ne more več držat v zraku.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
njok ::
Normalno, da omejitve morajo biti. Zato zame ni prav nic sporno, ce se vrze ven TC, odvecna krilca in se kaj.
Liker ::
Jep, se 100% strinjam z Daedalus-om.
V 80ih in 90ih so prisli do ugotovitev da je pri dolocenih moceh motorja, in posledicno visokih hitrostih, faktor tveganja mnogo prevelik. Ljudje so umirali vsepovprek, najbolj ocitna posledica pa je bila ukinitev "Group B" (no limit) razreda v Rally-u leta 86. En primer kaj tehnologija lahko naredi je vsekakor 1.8 V4 motor iz Forda RS200 ki je proizvedel kar 450 KM... (in to v zacetku 80ih, kaj bi bilo sele danes...)
In glede nato da danes ljudje "sami" predelajo avtomobile tako da imajo tudi 2000+ KM, mislim da bi v F1 brez vseh limitov gledali en tak mali sudden death show...
Hkrati pa mislim da je prevec elektronike slabo za sam show, ker nekako voznik ni vec tako pomemben, tako da pozdravljam spremembe v pravilih.
Pa ideja da bi se dobilo tocke za prehitevanje tudi ni slaba. Samo kaj ko bi se jo dalo "zlorabiti" Recimo nekdo iz 6-7 mesta bi komot vsakic znova "padel" na rep in se prebil nazaj. etc... Bi se dalo dobiti vec tock kot za 1. mesto
V 80ih in 90ih so prisli do ugotovitev da je pri dolocenih moceh motorja, in posledicno visokih hitrostih, faktor tveganja mnogo prevelik. Ljudje so umirali vsepovprek, najbolj ocitna posledica pa je bila ukinitev "Group B" (no limit) razreda v Rally-u leta 86. En primer kaj tehnologija lahko naredi je vsekakor 1.8 V4 motor iz Forda RS200 ki je proizvedel kar 450 KM... (in to v zacetku 80ih, kaj bi bilo sele danes...)
In glede nato da danes ljudje "sami" predelajo avtomobile tako da imajo tudi 2000+ KM, mislim da bi v F1 brez vseh limitov gledali en tak mali sudden death show...
Hkrati pa mislim da je prevec elektronike slabo za sam show, ker nekako voznik ni vec tako pomemben, tako da pozdravljam spremembe v pravilih.
Pa ideja da bi se dobilo tocke za prehitevanje tudi ni slaba. Samo kaj ko bi se jo dalo "zlorabiti" Recimo nekdo iz 6-7 mesta bi komot vsakic znova "padel" na rep in se prebil nazaj. etc... Bi se dalo dobiti vec tock kot za 1. mesto
shock ::
Saj vodstvo nikol ni imela proti razvoju F1, samo s temi elektronskimi pomagali je F! postala bolj dolgočasna (prehitevanje samo v boksih). Če že ne gre drugače je treba nekje omejit zadevo da bo zanimivost v F1 povečala povečala. Jaz bi prej izbral omejitev goriva kot TC.
šernk ::
da odpravijo TC je prav v redu, zdaj bomo vsaj videli kdo ima zares občutek in kdo samo pritiska stopalko za gas in zavoro
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MPM ::
eh bedarija, mogoče bi jim res lahko motorje vn vzeli pa na nožni pogon. takrat bo ful od voznika samega odvisno in še tankat ne bo treba oz. odvisno od kondicije. Ta pravila se pa itak iz meseca v mesec spreminjajo. najprej so rekli da bodo zamrznili motorje za 4 leta zdej že neki druzga itd.
Super Sonic ::
Težko rečem karkoli.
Zanimivo se mi pa zdi, kako Kimi dojema vse skupaj. Dejansko je tip zaenkrat kar lepo za Masso. Upam samo, da Massa ne bo delal napak na dirki, ker letošnji Alfonso se mi sploh ne dopade (še ene 10x manj kot lanski) in mi gre zelo na živce.
Zanimivo je tudi gledat Agurija tako spredaj in Toyoto kako jih Franky vozi lulat na wc. Pa še kar gledajo vse skupi. Povsem enako velja za Hondo kjer bo Gumbek še en talent, ki se bo izgubil v slabem moštvu. Se pravi - japonci in sodobna F1 = NO GO.
Zanimivo se mi tudi zdi, kako je Renault letos popolnoma pogorel in kako je Hekki, kljub slabšim predstavam, danes že uspel stuširat Fisikela. Tako je interno 1:1. Kaj bo na to rekel Mr. Playboy, še ne vem.
Tudi nova grafika G sile je zelo zanimiva.
Zanimiva bi pa znala biti tudi jutrišnja dirka. Verjetno bo malo/veliko dežja, oba McLarna in Ferrarija pa zelo skupaj. Mogoče Hamiltom malo caplja, ker še ne pozna proge, toda dejstvo je, da nam troboj Massa-Alonso-Kimi, že sam po sebi, obeta zanimivo dirko.
Ane.
Zanimivo se mi pa zdi, kako Kimi dojema vse skupaj. Dejansko je tip zaenkrat kar lepo za Masso. Upam samo, da Massa ne bo delal napak na dirki, ker letošnji Alfonso se mi sploh ne dopade (še ene 10x manj kot lanski) in mi gre zelo na živce.
Zanimivo je tudi gledat Agurija tako spredaj in Toyoto kako jih Franky vozi lulat na wc. Pa še kar gledajo vse skupi. Povsem enako velja za Hondo kjer bo Gumbek še en talent, ki se bo izgubil v slabem moštvu. Se pravi - japonci in sodobna F1 = NO GO.
Zanimivo se mi tudi zdi, kako je Renault letos popolnoma pogorel in kako je Hekki, kljub slabšim predstavam, danes že uspel stuširat Fisikela. Tako je interno 1:1. Kaj bo na to rekel Mr. Playboy, še ne vem.
Tudi nova grafika G sile je zelo zanimiva.
Zanimiva bi pa znala biti tudi jutrišnja dirka. Verjetno bo malo/veliko dežja, oba McLarna in Ferrarija pa zelo skupaj. Mogoče Hamiltom malo caplja, ker še ne pozna proge, toda dejstvo je, da nam troboj Massa-Alonso-Kimi, že sam po sebi, obeta zanimivo dirko.
Ane.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Daedalus ::
Zanimivo se mi pa zdi, kako Kimi dojema vse skupaj. Dejansko je tip zaenkrat kar lepo za Masso. Upam samo, da Massa ne bo delal napak na dirki, ker letošnji Alfonso se mi sploh ne dopade (še ene 10x manj kot lanski) in mi gre zelo na živce.
Mah, ena dirka in dvojne kvalifikacije so za nami...dajmo še malo počakat. Tista razlika na kvalifikacijah se da lepo pojasnit s kako kilo bencina več. Dirka bo pa dolga.
Mah, ena dirka in dvojne kvalifikacije so za nami...dajmo še malo počakat. Tista razlika na kvalifikacijah se da lepo pojasnit s kako kilo bencina več. Dirka bo pa dolga.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
šernk ::
dirka je jutri popolnoma odprta, čeprav mislim da je ferrari še vedno u rahli prednosti in da je alonsu uspel fantastičen krog
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
overlord_tm ::
Nevem, jaz imam filing da je McLaren hiter na en krog, hitrejši od Ferrarija, ampak na dirko ima pa Ferrari še ogromno prednost
Alexius Heristalski ::
Najverjetneje res vse kaže na to. Smo videli že v Avstraliji, najbrž bomo jutri tudi.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
dzinks63 ::
Dirka v Malesiji se je začela. Na startu sta odlično potegnila Mercedesa z Alonsom na čelu . Dirka bo zanimiva. Massa je že švignil s proge in sedaj Raikkonen napada Hamiltona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Jst ::
Pri prejšnji tekmi sem se pritoževal zaradi slabe slike. Pri hitrih posnetkih so se pojavljale negravžne kocke. Očitno so zamenjali filtriranje 16:9 v 4:3 in teh kock se ne opazi več.
Super. Spet lahko uživamo v dokaj kvalitetni sliki.
Super. Spet lahko uživamo v dokaj kvalitetni sliki.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
dzinks63 ::
Po zanimivem začetku , se je dirka umirila, vendarle sem pričakoval več od Ferrarija. Hamilton je malo taktično kiksal , toda vozil je odlično. Res škoda za Nicka Rosberga, bil je odličen 6. , izdal ga je Toyotin motor. Raikkonen je proti koncu dirke iztiskal še zadnje atome iz Ferrarija , res kul . Danes je bil pač Mclaren premočan za vse ostale in v paketu z Alonsom se je odlično izkazal, ter je tako zmagal v svoji najboljši podobi.
Tako bo spet zelo zanimiva preiskušnja že naslednji teden v Bahrainu.
Tako bo spet zelo zanimiva preiskušnja že naslednji teden v Bahrainu.
Tilen ::
Kera pasivnost pri Ferrariju, jao, jao. Kriza, dobesedno.
Pri prejšnji tekmi sem se pritoževal zaradi slabe slike. Pri hitrih posnetkih so se pojavljale negravžne kocke. Očitno so zamenjali filtriranje 16:9 v 4:3 in teh kock se ne opazi več.
Jaz imam še vedno rob.
Pri prejšnji tekmi sem se pritoževal zaradi slabe slike. Pri hitrih posnetkih so se pojavljale negravžne kocke. Očitno so zamenjali filtriranje 16:9 v 4:3 in teh kock se ne opazi več.
Jaz imam še vedno rob.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Super Sonic ::
Ma tole je bil brodolom Ferrarija . Najprej slab štart, potem je nenormalna napaka Masse in kje je bil Kimi? Utopu se je med dirko. Zgleda, da hitrejš ni šlo.
Renault je v pikah, ampak to bolj zarad taktike. Se vidi, da sta oba voznika res mal kriva za slabe rezultate.
McLaren. Odurno, ne prenesem jih.
Drug teden.
Renault je v pikah, ampak to bolj zarad taktike. Se vidi, da sta oba voznika res mal kriva za slabe rezultate.
McLaren. Odurno, ne prenesem jih.
Drug teden.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
zile ::
Vse kupi je en velik zeh. Gremo rajši osvojiti nekaj točk, kot tvegati, da bo motor cknil, če se na polno borimo za drugo mesto, me odvrne od gledanja tega dolgcajta.
Daedalus ::
Najprej slab štart, potem je nenormalna napaka Masse in kje je bil Kimi? Utopu se je med dirko. Zgleda, da hitrejš ni šlo.
Če Massa ne zna vozit, to ni problem dirkalnika. In danes je precej dobro dokazal, da ga je očitno sama gofla
Kimi je pa že pred dirko povedal, da je na precej konzervativni strategiji, katere namen je pobrati čimveč točk - motorja ni hotel menjat, ga je pa moral šparati, ker se mu je Avstraliji v zadnjih krogih rahlo pregreval - napaka na hladilnem sistemu. Nov motor bi ga stal 10 mest na štartu, plus konkretno zdelan bi bil drugo vročo dirko sezone - Bahrain. Na koncu dirke je pač prepozno pogruntal, da bi se Hamiltona dalo prehitet s kakim krogom, dvema rezerve. Pa tud Ferrari ni zgledal kot najhitrejši dirkalnik danes.
Če Massa ne zna vozit, to ni problem dirkalnika. In danes je precej dobro dokazal, da ga je očitno sama gofla
Kimi je pa že pred dirko povedal, da je na precej konzervativni strategiji, katere namen je pobrati čimveč točk - motorja ni hotel menjat, ga je pa moral šparati, ker se mu je Avstraliji v zadnjih krogih rahlo pregreval - napaka na hladilnem sistemu. Nov motor bi ga stal 10 mest na štartu, plus konkretno zdelan bi bil drugo vročo dirko sezone - Bahrain. Na koncu dirke je pač prepozno pogruntal, da bi se Hamiltona dalo prehitet s kakim krogom, dvema rezerve. Pa tud Ferrari ni zgledal kot najhitrejši dirkalnik danes.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
mavec ::
Šele po kaki dirki v Evropi bodo karte kolikor tolikor razkrite. Vedno do zdaj je bilo tako in tudi letos bo tako.
Naslednji teden pa spet nova dirka, pa upam da ne taka kot ta. Alosno pa zaenkrat kot da je zdravilo, brez izdaha McLarn Mercedesa. Očitno je pozdravil njihove izpade. :P
Naslednji teden pa spet nova dirka, pa upam da ne taka kot ta. Alosno pa zaenkrat kot da je zdravilo, brez izdaha McLarn Mercedesa. Očitno je pozdravil njihove izpade. :P
SmeskoSnezak ::
A ste le ugotovili, da bo Ferrariju trn v peti tudi Hamilton? Joj, prejoj, da tak malo razmišljate... o nekem troboju govorite, so pa štirje akterji. A vi sploh spremljate letošnjo formulo ali sanjarite? Očitno slednje.
@ Pusti soncu v srce... @
Alexius Heristalski ::
Očitno sem močno udaril mimo s svojo napovedjo, saj je McLaren dosegel dvojno zmago. Povrh tega sem zamudil Massove manevre (začel sem gledati nekje okoli 22. kroga), menda je bilo zabavno? Škoda zanj, bil je odličen skozi cel vikend, na dirki pa pogorel.
Po tem, kar je napisal Daedalus, lahko čestitam tudi Kimiju, ker je iz danega položaja izvekel veliko - 6 točk (mogoče bi lahko snel še Lojza ali pa tudi ne, nima veze). Da je vozil nekoliko taktično zadržano namesto, da bi zamenjal motor, se je po mojem izkazalo kot pravilno. Če bi ga menjali, bi začel iz ozadja, rezultat na tej dirki bi bil verjetno slabši, pa še na naslednji dirki bi moral voziti z rabljenim motorjem. Tako pa bo dobil novega.
Konec koncev, čestitke srebrnim in upam, da jim bo Ferrari povrnil v Bahrajnu!
Po tem, kar je napisal Daedalus, lahko čestitam tudi Kimiju, ker je iz danega položaja izvekel veliko - 6 točk (mogoče bi lahko snel še Lojza ali pa tudi ne, nima veze). Da je vozil nekoliko taktično zadržano namesto, da bi zamenjal motor, se je po mojem izkazalo kot pravilno. Če bi ga menjali, bi začel iz ozadja, rezultat na tej dirki bi bil verjetno slabši, pa še na naslednji dirki bi moral voziti z rabljenim motorjem. Tako pa bo dobil novega.
Konec koncev, čestitke srebrnim in upam, da jim bo Ferrari povrnil v Bahrajnu!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
njok ::
Glede na kolicino novih postov (pa tudi glede na rezultat) bi rekel, da danasnje kvalifikacije niso noebenega presenetile. :)
Se seznamcek za lenobe:
edit: dirka je ob 13.30 po nasem casu, da ne bo kdo zamudil starta. ;)
Se seznamcek za lenobe:
1 Felipe Massa Ferrari 1:32.652 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.935 3 Kimi Raikkönen Ferrari 1:33.131 4 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:33.192 5 Nick Heidfeld BMW 1:33.404 6 Robert Kubica BMW 1:33.710 7 Giancarlo Fisiche Renault 1:34.056 8 Mark Webber Red Bull-Renault 1:34.106 9 Jarno Trulli Toyota 1:34.154 10 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:34.399 11 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:32.915 12 Heikki Kovalainen Renault 1:32.935 13 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:33.082 14 Ralf Schumacher Toyota 1:33.294 15 Rubens Barrichello Honda 1:33.624 16 Jenson Button Honda 1:33.731 17 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:33.984 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:34.024 19 Scott Speed STR-Ferrari 1:34.333 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:35.280 21 David Coulthard Red Bull-Renault 1:35.341 22 Christijan Albers Spyker-Ferrari 1:35.533
edit: dirka je ob 13.30 po nasem casu, da ne bo kdo zamudil starta. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njok ()
SebaR ::
>Glede na kolicino novih postov (pa tudi glede na rezultat) bi rekel,
>da danasnje kvalifikacije niso noebenega presenetile. :)
V bistvu njok se je število gledalcev ki jih sploh zanima kaj se dogaja IMO zelo zmanjšalo
>da danasnje kvalifikacije niso noebenega presenetile. :)
V bistvu njok se je število gledalcev ki jih sploh zanima kaj se dogaja IMO zelo zmanjšalo
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
njok ::
SebaR, mogoce res, ceprav letos so vsaj starti zanimivi. Upam da se Lewis spet loti Masse. :>
MotoGP in WRC imata pa vsak mesec pavze (zeh!), tako da me trenutno F1 bolj zanima kot sicer. :D
MotoGP in WRC imata pa vsak mesec pavze (zeh!), tako da me trenutno F1 bolj zanima kot sicer. :D
JCD ::
Jah v bistvu je to meni zelo zanimovo. Sem misli, da ima McLaren večjo prednost pred Ferrarijem. No hvalabogu, bo vsaj bolj izenačena sezona. Ne sme spet ena sama ekipa dominirat celo sezono.
Glede dirke. Upam na revanš Ferrarija. Sam je videt, da so drugo postavljeni dirkači bolj ogreti od prvo postavljenih. na tekmi bo še vroče. (' ');
Glede dirke. Upam na revanš Ferrarija. Sam je videt, da so drugo postavljeni dirkači bolj ogreti od prvo postavljenih. na tekmi bo še vroče. (' ');
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JCD ()
nicksonn ::
Kmalu se začne.
Upam na izjemen start Hamiltona. Vbistvu se naj kar ponovi scenarij prejšnega tedna
Hamiltonu privoščim 1.mesto, Alonso pa naj bo drugi.
Lepo bi bilo, če bi bila tudi dirka zanimiva, ne samo start.
Upam na izjemen start Hamiltona. Vbistvu se naj kar ponovi scenarij prejšnega tedna
Hamiltonu privoščim 1.mesto, Alonso pa naj bo drugi.
Lepo bi bilo, če bi bila tudi dirka zanimiva, ne samo start.
x n!
Sergio ::
Nika Mulec ima zelo veliko modro zapestnico.
Ugibam da je modra. Lahko da je zelena. Ne vem. V glavnem, njena roka ja detached na zapestju zaradi chroma keya :D.
Poglejte si
Ugibam da je modra. Lahko da je zelena. Ne vem. V glavnem, njena roka ja detached na zapestju zaradi chroma keya :D.
Poglejte si
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Sergio ::
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Tilen ::
Meni pa ni jasno, kako lahko zdaj pol ure pred prenosom vidimo pravo sliko 4:3, brez črt zgoraj in spodaj? Takoj po štartu bo pa kr na 16:9. Čeprav zdaj recimo je že kak posnetek v živo z dirkališča in normalno pri 4:3.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Good Guy ::
sergio in wtf je teb?
kva ma to veze z f1..lol
kva ma to veze z f1..lol
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Good Guy ::
haha alosno je en drek
hidfiield ga je stisnu ko mačka
hidfiield ga je stisnu ko mačka
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
dzinks63 ::
Bmw-eja se dobro borita. Kimi je s postankom prehitel Alonsa In Haidfeld je tudi strokovno prehitel Alonsa. Ali ima Alonsov Mclaren težave?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 287134 (182602) | ABX |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 186116 (149361) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90628 (53007) | ABX |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56459 (35613) | PrimozR |