» »

Formula 1 2011

strani: « 1 2 3 ... 23

Tilen ::

Spremembe pravil v sezoni 2011.

Lineup :

Red Bull Renault
1 Sebastian VETTEL
2 Mark WEBBER

McLaren Mercedes
3 Lewis HAMILTON
4 Jenson BUTTON

Ferrari
5 Fernando ALONSO
6 Felipe MASSA

Mercedes Grand Prix
7 Michael SCHUMACHER
8 Nico ROSBERG

Lotus Renault GP Renault
9 Robert KUBICA
10 Vitaly PETROV

Williams Cosworth
11 Rubens BARRICHELLO
12 Pastor MALDONADO

Force India Mercedes
14 Adrian SUTIL
15 Paul DI RESTA

Sauber Ferrari
16 Kamui KOBAYASHI
17 Sergio PÉREZ

Toro Rosso Ferrari
18 Sébastien BUEMI
19 Jaime ALGUERSUARI

Team Lotus Renault
20 Jarno TRULLI
21 Heikki KOVALAINEN

Hispania Cosworth
22 Narain KARTHIKEYAN
23 Klien / Yamamoto / Liuzzi / Valsecchi / Aleshin?

Virgin Cosworth
24 Timo GLOCK
25 Jérôme D’AMBROSIO


Ferrari je že predstavil diralnik za sezono 2011.


Mimogrede, Formula 1 se vrača na RTV!
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3
  • spremenil: Tilen ()

Super Sonic ::

Poleg novega dirkalnika (ki sicer ne zgleda ravno drastično spremenjen, a vendarle je), je prišlo tudi do zamenjave Dyer - Fry.

Dyer, glavni krivec, tisti, ki je poklical Alonsa v boks in s tem "domnevno" postal kriv za izgubo naslova, ima od 04.01.2011 v moštvu "neznano vlogo". X vloga - vsi vedo, da je izjemno sposoben in da se ga da _kupit_, tako, da jim bo še prav prišel.

Pat Fry ni ravno najboljša možna menjava za Dyerja (osebno mnenje) - v bistvu je smešno vse skupaj, saj ga je Whitmarsh "(od)pustil" ravno zaradi tega, ker se je "iztrošil". Tudi v letu 2010 se McLarnu ni bistveno poznalo, da je odšel. Tako vse skupaj izpade je bolj mešanje zraka in jebanje Montezemola vsem v ekipi - če ne bo uspeha, bodo glave lete.

Na udaru letos bo predvsem Massa, ki se je lani izgovarjal na pnevmatike (in sproti ga je Bridgstoon vedno demantiral) in pa Stefano je bil danes nekam zelen na predstavitvi. Od kar vodi ekipo so že dvakrat izgubili naslov na zadnji dirki. Če ga bodo še tretjič, bo težko razlagal, da gre za smolo.

Še nekaj o samem vozilu: mehanično je že postavljen, aerodinamično pa še ne - v bistvu bo na prvi dirki izgledal precej drugače. In pa kako drugače - vse se vrti okoli Neweya. Agresivno.

Me zanima kdo bo šel letos zaradi agresije prvi ven. Lani je bil to W01.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ttommy ::

In začenja se countdown do prve dirke....upam,da bo zanimiva sezona..
Gamer

Ripmork ::

Red bull je napovedal prej evolucijo kot revolucijo pri oblikovanju dirkalnika, predvidevam, da zna še najbolj agresivno izgledati Mclaren.
Mercedes je zame neznanka, je pa zanimivo to, kar je prišlo v medije nedolgo nazaj - da naj bi Michael imel lani precejšnje probleme s treningom v simulatorjih (vrtoglavica, slabost). Za primerjavo, Rosberg je že tista generacija, ki je praktično gor rasla s pomočjo simulatorjev. Morda to ni glavni faktor, nekaj pa le pripomore (sploh sedaj, ko so testiranja močno okleščena). Kakorkoli že, Mercedes gradi nov uber Vele-simulator, ki naj bi omilil Schumacherjeve težave, a bo v celoti funkcioniral šele naslednje leto.

Masso pomoje čaka odločilna sezona.

Tule pa ena analiza Ferrarijevega f150

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Super Sonic ::

"Morda to ni glavni faktor, nekaj pa le pripomore (sploh sedaj, ko so testiranja močno okleščena)"

Ah, Kimi simulatorja povohu ni, pa je bil hitrejši od vseh. Za MS-ove težave v letu 2010 je vzrok znan; gume + premor + nekatere nove steze in odlično pripravljen moštven tekmec. Od tega gre večina težav še vedno v konstrukcijo prednjih gum, ki jih je ogreval po 5 stopinj nižje od Rosberga oz. jih je pregreval, da pa zato niti ni bil kriv RE - je Šumi priznal sam, in ne samo to - še več, Andy Shovlin je zanj najboljši dirkalni inženir s katerim je kdaj dirkal. Dirkalni inženir, ki je lani skrbel za Petrova naj bi letos skrbel za MS-a. Njegovo ime je Mark Slade. Slade je v svoji zgodovini imel na vesti kar tri fince - Hakkinena, Raikkonena in Kovelainena. K Rosbergu se vrača Tony Ross - človek, ki ga je Niko imel že pri Williamsu. Išče zaupanje, tale Niko ;)

"Red bull je napovedal prej evolucijo kot revolucijo pri oblikovanju dirkalnika, predvidevam, da zna še najbolj agresivno izgledati Mclaren."

Ja, saj kaj novega niti ni za pričakovati. Dvojni difuzor je šel po gobe, prišel je KERS... torej je osnova dirkalnik iz leta 2009. Seveda ni tako vse enostavno, saj morajo upoštevati še nove gume in pa premikajoče krilce na difuzorju. Pa tudi minimalna teža dirkalnika je šla precej gor (torej balasta bo več). Če je kdo gledaj nekaj dni nazaj - obeta se, da bosta morala letos oba dirkača Ferrarija v vsakem ovinku stiskat do 3 gumbe. Noro!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Katere 3?

Pa kdo je RE, ki naj ne bi bil kriv za MS-jev performance or sth?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Super Sonic ::

"Katere 3?"

KERS, zadnje krilce (ki bo sicer med dirko omejeno, na kvalifikacijah pa ne), brake balance, sprednje krilce (klasika), maping motorja + še kaj skritega. Alonso je dejal, da je to sedaj meja, Massa pa se pridušal, da če vsega tega me vožnjo ne uporabljaš, si enostavno počasnejši.

RE -> Race Engineer; v tem primeru je to Andy Shovlin, človek, ki je Buttna popeljal do naslova in MSa, verjetno, rešil še pred večjo blamažo (cenita ga oba - tako Button in MS). Shovlin bo letos opravljal podobno delo kot Fry pri Ferrariju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Aja, pa seveda sem pozabil na dve (zelo) pomembni stvari. Vsak ovinek bo potrebno še:
- prestavljati (LOL),
- na zaviranjih polniti KERS. To je zelo posebna reč, ker je avto (vsaj letnik 2009 je bil tak, letos bodo lahko drugače - zaradi balansa, večje mednosne razdalje, ipd) pri tem polnjenju postajal bolj nervozen kot sicer. Na to temo je veliko povedal Fisiko, ki je tistega leta prestopil iz Force Indije v Ferrari. Ogromno težav je imel s polnjenjem KERSa in posledično je težko zadel apex.

Vsekakor se letos lahko pričakuje nekaj več napak s strani voznikov, še posebno če bodo dirkalniki skupaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

V kvalifikacijah bo zadnje krilce popolnoma neomejeno za uporabo? Pa a niso spremenili da prednje krilce ni več nastavljivo?

Pa zakaj hudiča bi naenkrat spreminjal brake balance in praznil KERS? Za polnjenje lahko dajo gumb na desno zadnjo stran volana. Pa maping motorja? Spet, menjajo tako pogosto? o_O

Alexius Heristalski ::

Formula 1 v HD izgleda takole:

1, 2, 3, 4, 5, 6. VN Japonske 2010.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ttommy ::

A se že ve,če bo F1 HD na RTVS?
Gamer

Super Sonic ::

"Pa zakaj hudiča bi naenkrat spreminjal brake balance in praznil KERS? Za polnjenje lahko dajo gumb na desno zadnjo stran volana. Pa maping motorja? Spet, menjajo tako pogosto?"

Sej rečen je bilo do 3 gumbe na ovinek - kar sedaj ne pomen, da se vsak ovinek dela na treh gumbih. Vendar bodo pa prišli taki ovinki, da.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

AvtoR ::

Kdaj se pa kaj začnejo testiranja?

Ripmork ::

Testiranja se začnejo prvega februarja (Valencia).

Tule pa en neuradni prikaz novega Mercedesovega dirkalnika.
Uradno bo sicer predstavljen na testiranjih.

 vir:TotalF1

vir:TotalF1

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

ttommy ::

Navijal bom za Rosberga.....Kje je KIMI???
Gamer

jazbec ::

v rallyu:D

podpisal za minimalno 10 rally-eu
po vsej verjetnosti jih bo odpeljal več
vseh je pa izak 13

black ice ::

Kdaj se začne prva dirka? F1 nisem redno spremljal že enih 10 let, tako da sem precej out-dated. :)

ttommy ::

http://www.formula1.com/default.html
Tu so vsi datumi in novice...
Gamer

Super Sonic ::

W02 je pa direkt prebarvan RB6 ;)

Dooh!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

rok_p ::

Ve kdo, če jutri kateri program na tv prenaša predstavitev dirkalnikov v živo? (red bulla in mercedesa)
rok

Ripmork ::

lanska predstavitev Mercedesovega dirkalnika je bila na RTL-u, morda bo tut letos kej.

Danes sta bila predstavljena oba Lotusa
(zeleni plagiat, ki se vsaj trudi postavit lastno ekipo na noge ter plagiat plagiata, ki je le kupil Renaulta pa ga preštrihal), novi Sauber pa je tudi ugledal luč sveta. Par zanimivih rešitev. Fajn je, da se dirkalnki vsaj na zadnjem delu razlikujejo (nosove imajo tak praktično vsi iste).

Posebej pri Renaultu (pardon, Lotus group) se špekulira o posebej zanimivi rešitvi - namreč, izpuh je speljan v prednjem delu dirkalnika (pred sidepodi).
I presume the aim if this were the case, would be to pull airflow from under the nose to create some front downforce and speed the flow up back towards the diffuser.

i386 ::

RIPMORK, končno enen ki je dovolj pameten da nima Lotus Renault GP za pravo Lotus ekipo! :) Čerprav jaz imam pa TL za pravo oz. najbolj pravo Lotus F1 ekipo, ker je fernandes kupil podjetje Team Lotus Ventures Ltd. :)

Super Sonic ::

Na testiranju trenutno vodi Alonso 1'15.371. Letos so sprednji deli dirkalnikov zelo podobni, najbolj me moti podobnost W02 in RB7 (Seb še ni dal avtomobilu imena).

Je pa zelo lep Willams letos...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

Super Sonic ::

Še prikaz kako naj bi delovala Renaltova pogruntavščina z izpuhom...

Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

šernk ::

kje spremljate testiranja v živo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

Jaz mam par twiter kontaktov - F1Lite in jasno fanatike iz UK-ja + nekaj ostalih kontaktov.

Tole z Renaultom hodijo različne informacije okoli - bo še mal za počakat. Na testiranjih je trenutno steza zaprta saj je na njej obstal Nico Rosberg, trenutni časi so pa: Alonso prvi - 1.15.371, Hulkenberg drugi - 1.15.615, Paffett (s starim dirkalnikom) - 1.16.256, Vettel je zadaj okoli 3s.

ps
Ferrari uporablja na zadnjem krilu aero barvo ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Ripmork ::

@i386: cela kolobocija okoli imena Lotus je posledica tega, da je Proton po letu dni obstoja nove Lotus ekipe nenadoma zavohal lastno promocijo.
Dedič, ki je Fernandezu prodal pravice do uporabe imena je pa po hinavsko čez noč začel tuliti proti njemu. Poden, kar se mene tiče, sodišče čaka. Ampak se trenutno toliko drugega dogaja:)

Tale scarbsova shema bo verjetno bolj smiselna - zrak iz izpuha je posrkan pod dno, večja zračna masa izdatno pospeši pretok spodaj in s tem poveča podtlak.



Tule pa premikanje zadnjega krilca v akciji


Williams res dobro izgleda, vendar prava barvna shema šele pride. Mercedesov dirkalnik pa že izgleda hitrejši od lanskega, bistveno bolj fotogeničen imo.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

PIPI ::

Aero barvo (Ferrari)? Pa Paffet je še vedno testni voznik McLarna?

RIPMORK izgled je daleč od ključne stvari pri dirkalniku, razen če gledaš z očmi aerodinamika in imaš pač poklicno deformacijo ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Ripmork ::

PIPI je izjavil:


RIPMORK izgled je daleč od ključne stvari pri dirkalniku, razen če gledaš z očmi aerodinamika in imaš pač poklicno deformacijo ;)

Itak, mal poetično sem se izrazil:>


Tule ena dobra fotka novega Willaimsa.
Še mal, pa bo že menjalnik deloval kot aero-element:D
...

...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

i386 ::

RIPMORK, jaz spremljam situacijo kar podrobno zadnja dva meseca in je kar komplicirano. Bomo videli 21. marca, jaz navijam za Fernandesa :)

Upam pa da mercedezu uspe odpraviti te težave z hidravliko in da bosta Rosberg in Schumacher lahko normalno nadaljevala testiranja.

Super Sonic ::

"Tale scarbsova shema bo verjetno bolj smiselna - zrak iz izpuha je posrkan pod dno, večja zračna masa izdatno pospeši pretok spodaj in s tem poveča podtlak."

Dans je blo kr neki prelitega črnila na to temo - al je vse skupaj nateg ali ne; po videnem bi rekel, da gre za resnično delujoč sistem. Če je pa učinkovit je pa drugo.

Tole krilce je pa paša za oči - aktivira se z gumbom in kar preštejte si kolikokrat je bilo potrebno (v parih ovinikih) pritisniti na gumb. Kje je še KERS in ostala "navlaka". V dežju bo resnično težko, prepričan sem celo, da bodo dirkači izbrali nek kompromis (in na aktivacijo določenih stvari v dežju pozabili).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

T0RN4D0 ::

Hm, spojlerje že majo avionske, samo čakam kdaj dobijo še smerna krmila zadaj za po ovinkih =)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

PIPI ::

Premične spojlerje je izjemoma dovolila FIA; sicer je to vse prepovedano, vključno s krilci, ki se preveč zvijajo (in posledično povečajo/zmanjšajo downforce pri določenih hitrostih).

ABX ::

Valencia testing results, Tuesday:

1 S Vettel Red Bull-Renault* 1 minute 13.769 seconds (93 laps)
2 N Hulkenberg Force India-Mercedes 1:13.938s (71)
3 G Paffett McLaren-Mercedes 1:14.292 (91)
4 P di Resta Force India-Mercedes 1:14.461 (28)
5 F Alonso Ferrari* 1:14.553 (97)
6 K Kobayashi Sauber-Ferrari* 1:15.621 (68)
7 J d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:16.003 (71)
8 V Petrov Renault* 1:16.351 (28)
9 M Schumacher Mercedes* 1:16.450 (15)
10 J Alguersuari Toro Rosso-Ferrari* 1:17.214s (19)
11 R Barrichello Williams-Cosworth* 1:17.335s (77)
12 N Karthikeyan HRT-Cosworth 1:18.020s (45)
13 N Rosberg Mercedes* 1:19.930s (9)

*= 2011 car

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Počasi se začenja drugi dan testiranj. V petek bo predstavljen McLaren MP4-26, Lewis pa je končal višinske priprave (2700-3600, nekaj (dokaj smešnih) fotk imate tle: http://yfrog.com/h28o7abj . Trenutno je zaključil dvodnevno testiranje v simulatorju in pravi da je "Car feels good, never know how others will be but I'm happy with where we r. We'll keep pushin"

V bistvu ga ta fotka zmaga ;) - http://yfrog.com/f/h2o7ej/ Go Lewis ;)

Ferrari čaka še ogromno dela, včeraj je bilo bojda v garažah zelo turobno vzdušje... LOL
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Časi:
1. ALONSO Ferrari 1m13.307s
2. VETTEL Red Bull 1m13.614s
3. DI RESTA Force India 1m13.844s
4. HAMILTON McLaren 1m14.353s
5. KUBICA Renault 1m14.412s
6. ROSBERG Mercedes 1m14.645s
7. GLOCK Virgin 1m15.408s
8. BARRICHELLO Williams1m16.023s
9. PEREZ Sauber 1m16.198s
10. MALDONADO Williams 1m16.266s

Fernandu je šlo danes kar ok. Povedal je, da je imel na razpolago 3 sete pnevmatik in da je razlika nekje od 0,6s do 0,7s na krog v Valenciji med posamezno zmesjo, kar je ogromno. Pnevmatike so zelo nestabilne in povzročajo veliko glavobola. Danes se je (že) osredotočal na prekrmarjenje dirkalnika, kar je za ta čas fenomenalno (prevoženih ima skoraj 200 krogov v dveh dneh). Ravno tako so se (že) igrali z *razkrajanjem gume. Časi pravzaprav še niso nek pokazatelj.

RB je danes pokazal malo, še posebno z Webbrom, ki je imel težave s stopalkami. Kaj točno je šlo narobe niso povedal. Vettel je postavil praktično identičen čas včerajšnjemu, skratka zavito v tančico.

DiResta bi danes kmalu povzročil eno najhujših nesreč v zadnjih letih, no pa je ni, še več - nanizal je največ krogov danes. Tale Škot je zelo obetaven, upam, da dobi priložnost.

Kot sem že zapisal zgoraj, Hemko je praktično prišel iz simulatorja na progo in vozil hibrid. Pravi, da je vse videti ok. Še vedno je brez menegerja (ime bo znano v prihodnjih dneh), ata pa sedaj zastopa Di Resto. Jutri vozi McLarnov hibrid Button.

Kubica je danes imel sicer nekaj nedolžnih težav, še vedno pa buri njihov izpuh. Ni čisto dobro jasno kako so uspel speljat okoli 650 stopinj vroč auspuh direkt mimo voznika. Sušlja se, da naj bi McLaren v petek predstavil nekaj podobnega s tem, da naj bi bili sidpodi na las podobni tistim na TR STR6. Brawn je namignil, da bi tudi on tak sistem, ravno tako so sporočili iz RB, da bodo zadevo "preučili". Tako se zna zgoditi, da bodo vsa vodilna moštva imela na dirki v Bahrajnu tak izpuh. Še vedno se pa ne ve, če je sistem sploh učinkovit.
Še fotka, kako naj bi vseskupaj delovalo:



Williams se je veliko kvaril, kaj drugega pa niti ni za zapisat. ;)

Hja, Rosberg. Ne vem, zdi se mi, da je MB ponovno malenkost zadaj. Danes je Rosberg "tarnal", da se prvič uči polniti KERS na zaviranju in vsi ti gumbi... Ne vem kaj bi rekel na to. Ne zdi se mi ok to kar vidim.

Še beseda o Team Lotus. Zanimivo je bilo zjutraj poslušat Hekkija, ki se je drl po radijski zvezi, da je ta avto občutni korak naprej, ipd. Na misel mi je prišel Button leta 2009, ko je počel identično reč. Avto je sedel cel dan v garaži, postavili niso prav nobenega resnega časa. Mike Gascoyne je imel celo toliko časa, da se je danes oglašal preko Twitterja in javljal, da imajo težave s servo volanom oz. nekje v "power steering" sistemu. Par minut nazaj je sporočil, da "Problem is mechanical and not hydraulic related - Looks like maybe no new parts until friday so tomorrow may just be further system checks and aero work with adjustable rear wing", torej bodo tudi jutr bolj kot ne tam nekje, kjer so bili danes.

Hja, veliko novega je in veliko dela bo potrebnega. Gume bodo velik faktor, ravno tako KERS za vse tiste, ki ga nikoli niso vozili, pa krilce, ipd. Še zanimivost - najhitrejši Alonsov krog lani ob tem času je bil 1:11.470s. Nova pravila so na takšni stezi vzela nekje 2s; čeprav gre v obzir vzeti gume, ki jih bodo še bolje spoznali.

Jutri vozijo: Webber, Button, Massa, Schumacher, Kubica, Maldonado, Sutil, Perez, Buemi, Trulli, Karthikeyan, Glock.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Alexius Heristalski ::

Super Sonic je izjavil:

V bistvu ga ta fotka zmaga ;) - http://yfrog.com/f/h2o7ej/ Go Lewis ;)

To je ta oglas:

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

Na stezi je trenutno rdeča zastava, Massa je nekaj skuril na svojem Ferrariju ;) Od BBCija je prišlo tole: "Massa stopped on track, spun on the oil & the Ferrari caught on fire!" Ko je snel čelado je bil vidno slabe volje...

Drugače nič novega. Lotus čaka da začnejo testirati zadnje krilce, Šumi je naredil nekaj inštalacijskih krogov, sicer vodi Sutil (1:14.620).

"To je ta oglas"
Fajn! ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Massa je pred požarom zletel s steze. Fotke:
http://www.f1fanatic.co.uk/2011/02/03/m...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

barakus ::

Zakaj so dali pregrinjalo na dirkalnik?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: barakus ()

Super Sonic ::

Uf, še vedno je veliko za skriti. Difuzorje zakrivajo vsi takoj ko dirkalnik zavije v bokse.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Good Guy ::

1. Adrian Sutil (Force India Mercedes) 1:13.201, 43 krogov
02. Jenson Button (McLaren Mercedes) 1:13.553, 34 krogov
03. Micahel Schumacher (Mercedes GP) 1:14.53, 35 krogov
04. Mark Webber (Red Bull Renault) 1:14.584, 44 krogov
05. Pastor Maldonado (Williams Cosworth) 1:14.860, 47 krogov
06. Sebastien Buemi (Toro Rosso Ferrari) 1:15.107, 31 krogov
07. Timo Glock (Virgin Cosworth) 1:15.613, 67 krogov
08. Felipe Massa (Ferrari) 1:15.650, 12 krogov
09. Sergio Perez (Sauber Ferrari) 1:16.198, 33 krogov
10. Narain Kartikejan (HRT Cosworth) 1:16.997, 35 krogov
11. Robert Kubica (Renault) 1:27.813, 13 krogov

rezultati od danes.
massa zakuru avto. Šumi je očitno res "ta prav"(najhitrejši krog med vsemi, ki furajo nove avte)

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

"Šumi je očitno res "ta prav"(najhitrejši krog med vsemi, ki furajo nove avte)"

Pa niti ni. Časi so bili zelo podobni Rosbergovim, celo najhitrejša kroga sta si bila zelo blizu (NR 1m14.645s - MS 1:14.530s). Bolj mi je zanimiv Brawn in nasplošno ekipa MB, ki je zelo pozitivno naravnana. Lani so se takle čas že začeli neki izgovori, da je sedež premejhen, ipd, ampak letos so zelo nasmejani (čeprav so v 3 dneh bili vedno po sekundo zadaj). Kdo ve kaj skrivajo. MS je sicer javno povedal, da imajo še precej rezerve, ampak to mislim, da jo imajo vsi.

Definitivno je eno lepo presenečenje dans Kubica. Ko je Antony Davidson (njegovo mnenje me je danes zelo nasmejalo, citiram "In '02 I remember a 1:11 was a good time. '06 I got the lap record with a 1:08. Now 1:13 looks good.") težil Wurzu naj si naredi twitter profil (ta si ga kasneje tudi je), je Kubica žgal kroge okoli 1.27 (vsaj 15 takih krogov je bilo). Vse oči so bile danes usmerjenje v kurjenje Ferrarija in v postavljanje (beri mahanje) Rosberga po "padocku", med tem pa je Kubica mirno izdelal svoj plan (brez težav) in nanizal 96 krogov, ter postavil najhitrejši čas testiranj 1:13.144.

Massa po drugi strani zelo skrbi. Če bo šlo tako naprej bo to še ena sezona, ko bo v senci, daleč zadaj. Mislim, da je Alonso v letu 2010 izdelal eno največjih razlik med vsemi svojimi direktnimi konkuretni in slednjo bi letos utegnil le še povečati. Massa nima toliko smole kot se zdi, pred požarom je zletel s steze (nekaj kar je bilo Alonsu tuje te dni),... nekaj časa še ima, da se spravi k sebi, čeprav sem prepričan, da ga bo Alonso tudi letos praktično odpihnil. Večni srečkoliznik bo (verjetno) letos iskal svoje priložnosti med kaosi na dirki in vsem razlagal kako gume niso ok.

Zelo zanimiv pogled je danes predstavila neka mladenka (ki bo ostala neimnovana), češ, da je Adrian Sutil z lanskim dirkalnikom 2s za časom Fernanda Alonsa iz lanskega leta. Hja, pa je res. Čez Pirelli stokajo vsi, gume so obupne, a kaj, ko so pri Pireliju dobili nalogo, da gume so prav takšne. Zanimiva izpostavitev je prišla tudi z neke druge strani, češ, da je Timo Glock naredil danes več krogov kot v vsej testni dobil lansko leto. Hja, pa je res! ;)

Ugotovitve po prvih testiranjih:
Ferrari nima nobene prednosti pred komerkoli že pač in turobno vzdušje v torek je pojasnjeno. Alonso je takoj po sredi odšel v simulator, Aldo Costa pa že vijači izpuh po vzoru Renaulta v svojega F150. Red Bull ni izgubil nič in bo po vsej verjetnosti še naprej tisti, ki ga bo potrebno premagati ( stric Sergio Rinland je naredil nek pregled aerodinamike v F1 za to sezono: http://www.f1fanatic.co.uk/2011/02/03/r... . Kdo je Sergio vam bo pomagal ugotoviti Google v kolikor ga ne poznate). Renault je vsekakor zraven in blizu, velika uganka pa bo MB. Odločili so se za taktiko blefa in vprašanje je, kje bodo na prvi dirki. Res zadaj ali bo Ross potegnil kaj ven iz rokava. Sicer zvočne analize delujejo tako vsi vedo koliko goriva vozi kdo in slišati je, da Brawn na teh testiranjih ni izpraznil posode tako globoko, tako kot so jo ostali.

Jutri pride še McLaren, radikalen kot še nikoli. Torej se nam obeta vsaj 5 moštev v boju za naslov. ;) V ponedeljek pa še Virgin.

Na stezi ostaja jutri Team Lotus in oba voznika, ki naj bi jutri prišla do prvih časov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

CHAOS ::

Super Sonic hvala za tale kratek povzetek za vse, ki smo uvodno testiranje spremljali z enim zatisnjenim očesom. :) Sezona se je začela s prvim testiranje in sedaj si praktično na vsakih 10 dni sledijo Jerez, Barcelona in Bahrain, kjer je na to sredi marca tudi pričetek sezone. Bo zanimivo spremljati kako bodo moštva razvijala bolide do pričetka sezone. In pa seveda kako se je katero prilagodilo na nova pravila.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Super Sonic ::

"Bo zanimivo spremljati kako bodo moštva razvijala bolide do pričetka sezone. In pa seveda kako se je katero prilagodilo na nova pravila."

Ja pa bo res. Upam samo, da bo še kdo kaj napisal (in da ne bom sam v tem početju) in da se sezona čim prej začne... :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

Seveda lahko le upam, da bodo Brawn in druščina letos pokazali zobe. Lani so se že zelo zelo hitro osredotočili na sezono 2011 in skoraj nemogoče se mi zdi, da ne bi bili konkurenčni. Mercedes si po 50. letih še kako želi naslov prav tako imajo 2 odlična dirkača. Nove gume so dirkače vsaj na tem spektru sedaj združile (vsi se "učijo" na novo) in se mi zdi, da je to kar malce voda na mlin Schumacherju, kateremu niso najbolj ustrezale lanske sprenje gume (in še mogoče kaj). Testiranj še nisem spremljal, si bom pa v prihodnje prizadeval, da kakšno le ulovim.


Exclusive Ross Brawn Q&A: Mercedes want wins this year

Sicer zvočne analize delujejo tako vsi vedo koliko goriva vozi...


Lahko kaj več poveš o tem?

Na enem drugem portalu sem še zasledil :

Schumi poudarja, da mercedes W02 s praznim tankom lahko krog odpelje tudi do pet sekund hitreje kot s polnim, sam pa se s programom drugih ekip ne obremenjuje. Vemo, kaj počnemo, je takole pred odhodom v moštveni motodom sporočil novinarjem.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Ripmork ::

Evo, na uradni strani prezentacija novega Mclarna.
Neobičajna predstavitev je bila. Inženirji so prinesli ogrodje, pa so ga vsem na očeh skup sestavili, kos po kosu.
Na koncu pa Lewis in Jenson prideta, pa natakneta gor volan in tisti odstranljivi notranji del kokpita.

Nos dirkalnika ni tako visok, kot pri konkurenci. Notranji del stranic je izjemno nizek, zračniki v L obliki.
Priporočam 3D ogled dirkalnika (začuda tam difuzorja nič ne pokaže, hehe)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

PIPI ::

A tisti karbonski zračnik na riti Mclarna (del pokrova motorja se mi zdi) je samo passthrough za povečanje pretoka zraka nad difuzorjem/zadnjem krilcu?
strani: « 1 2 3 ... 23


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985389 (48634) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267243 (29622) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240211 (19365) PIPI
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186857148 (14686) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151622 (1377) Daedalus

Več podobnih tem