» »

Formula 1 2008

Formula 1 2008

««
2 / 15
»»

pipc ::

se strinam s tvojo izjavo tilinho20 ma glede same dirke sm zalosten ker je ferrari zgubu ampak glavn finis je se dolga sezona pa ne vrjamem da bo mclaren tako z lahkoto zmagoval kot je dons glede kimija pa lohka le recm da se ja boril
lp

tilinho20 ::

Upam, da se je Kimi danes nekaj naučil.:8) Mora biti potrpežljiv pa bo. Masso pa naj zamenjajo z Vettlom. Ne mislim ga gledat, razen, če bo pokazal kaj zmore.

Super Sonic ::

"rdeči se pač morejo zbrati, pa bo."
Hitrost ni vprašljiva, tudi delovanje mehkih gum je bilo fantastično, saj je Kimi vozil na njih pol dirke. Vsi ostali so planirali mehko različico na zadnji stint, ko jim je ostalo do 12 krogov. Tudi to kaže na to, da ima Ferrari ogromno maneverskega prostora, a le če ne bo SC na stezi v današnji navzočnosti. Je tudi res, da ta steza praktično nima izletne cone, zato bo na drugih dirkališčih lažje.

Je pa vprašljiva zanesljivost in obdaja me nek občutek, da bi Ferrari kmalu lahko prišel do tistega obdobja - pred Šumijem. Vsaj na dobri poti do tja so.

Sicer na fresh news: Kimi ima piko, kar se je vedelo že med dirko. Je pa tale nejasnost s tem SC res velika. V tem primeru se je naprimer dogodilo to, da je Rubens šel not takrat ko so gorele zelene luči, šel ven pa ob rdeči.

Bravo FIA!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

tilinho20 ::

Jupi. Raikkonen dobil piko.>:D No, pa sem malo boljše volje.:) Sicer pa tudi ne vem koliko več tudi ne...

mavec ::

Na koncu bo pa ravno ta diskvalifikacija odločila naslov prvaka. Ni trikrat za reč.>:D

tilinho20 ::

Upam.>:D Tako kot lani.
Dejte čist po pravici povedat, ali je kdo verjel po VN Japonske za naslov Kimi-ja? Jaz sem verjel. Tako močno verjel, da nikoli v življenju nisem tako močno verjel v neko stvar.

PrimozR ::

Pa a te Ferrari plačuje za tole reklamiranje??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

tilinho20 ::

Ne.:D Sem veliki navijač Ferrari-ja.;) Moje razpoloženje je glede rezultatov Ferrai-ja.>:D Moje srce bije za Ferrari.8-) :))

shock ::

Pranje možganov od 2000 - 2004. Ni kej (HEC).

Še zdaj mi ni jasno zakaj nekateri alla SS-ovc (SuperSonic), ne zna reč Hamiltonu drugega kot robot. V čem je že fora?

PrimozR ::

A ste vidl, kako je odrinil rosberga in heidfelda na odru, in stekel do šampanjca? Kao 'zbaš se stran, jaz sem zmagovalec!'.

Super Sonic ::

"Še zdaj mi ni jasno zakaj nekateri alla SS-ovc (SuperSonic), ne zna reč Hamiltonu drugega kot robot. V čem je že fora?"

Fore ni, skrivnost ostaja skrivnost.

Sicer pa počakaj, da Mirko reče na televiziji Lewisu "robot". Morda ti bo potem jasno - no, sigurno ti bo!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Gumb (spet) krivec za izgubljeno mesto.

Ta volan bi pa že lahko spremenil pri McLarnu. :D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

> Mnja, boks+SC pravila enostavno pokvarijo vsako taktiziranje -> booring.

SC sedaj naredi dirko malo bolj zanimivo po letecem startu. Saj ni med prvim in drugim 5 zaostankarjev.

Objektivnost postov je na visku zaenkrat! Juhu! ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

pipc ::

jaz tako pravim kdor se zadnji smeje se najslajše smeje pa upam da drzi :) >:D
Lp

dzinks63 ::

:)) Rezultati dirke VN Avstralije - Albert Park :

01 Lewis Hamilton 10
02 Nick Heidfeld 8
03 Nico Rosberg 6
04 Fernando Alonso 5
05 Heikki Kovalainen 4
06 Kazuki Nakajima 3
07 Sebastien Bourdais 2
08 Kimi Rãikkönen 1

Rãikkönen je lahko celo zadovoljen z osvojeno točko. Imel je nemalo problemov, biksal mu ga je avtomobil na kvalifikacijah, na dirki pa ga je biksal sam. Zelo zadovoljen je po moje tudi Alonso, saj je potegnil kar maksimum iz vsega skupaj. Za Hamiltona prvo mesto ni nič nenavadnega, je vozil brez napak in zasluženo zmagal. Zelo so lahko zadovoljni tudi ostali dobitniki točk, le Heikki Kovalainen je imel smolo z SC. Kamot bi bil drugi, vendar še ni šel dotočit gorivo , ko je na stezo zapeljal SC. Vsa njegova prednost je šla v nič. Osmoljenec je tudi David Coulthard, saj mu je avtomobil po navidezno nedolžnem trku dobesedno razpadel. Tudi Barrichello je imel smolo in je zaradi nezbranosti bil ob točke. Letošnja F1 bo zelo zanimiva. Karte se bo mešale dalje in vsaka dirka bo posebno doživetje. Tole z odpravitvijo elektronike je zadetek v polno in se res pokaže kdo je dober voznik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Daedalus ::

SC sedaj naredi dirko malo bolj zanimivo po letecem startu. Saj ni med prvim in drugim 5 zaostankarjev.

Heh, mam pač rajši zaostankarje, kot pa sedanjo situacijo, ko je nekdo celo dirko dobro uvrščen, pol pa mu to pokvari en sam SC - ker pač ne sme v bokse takrat, ko bi bilo to zaradi situacije na stezi najbolj smiselno. Zaostankarji se večinoma dosti hitro spakirajo stran, pri letečem štartu pa običajno tud ni neke hude akcije. Tako da so s tem pravilmo rešli točno kaj?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BigWhale ::

> Tako da so s tem pravilmo rešli točno kaj?

To, da so dirke bolj zanimive. Da ni treba celo dirko gledati nekoga, ki vozi prvi z 30 sekundami prednosti. Ce ne bi bilo SCja, se danes ne bi zgodil dvoboj Alonso - Kovalainen, katerega je Alonso dobil, pa ceprav mi slednji ni prav pri srcu. Nasprotno, mora tisti, ki je prvi na nek nacin precej vec delati, da obdrzi to prvo mesto. Ne fer do boljsih? Verjetno res ni ampak je vse skupaj bolj zanimivo. Pa mi je Hamilton cisto vsec in bi mu privoscil zmago s 30s naskoka.

Za to spremembo pravil okrog SCja sem navijal ze od same uvedbe SCja, ker poznam stvari iz Indy/Cart/Champ dirk.

Daedalus ::

Meni osebno se pa zdi, da je F1 v zadnjih nekaj letih z vsemi mogočnimi "zanimivostnimi pravili" ratala že čisto preveč managed. Kaj me briga, če ma vodilni 30s prednosti - si jih je očitno že zaslužil. IMO bi se mogli bolj potrudit pri pravilih, ki bi na tehnični ravni naredila dirkalnike bolj primerne za sledenje in sploh za bolj agresivno napadanje onih pred teboj, ne pa ga srati s pravili, ki bi naj pomagala slabšim.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Chessman ::

Eno je SC drugo pa da ti preprečijo da greš po bencin takrat ko ga rabiš. Se pravi zdaj bom moral imeti v avtu vedno rezervo za vsaj 10 krogov, kaj če se kdo razbije pa ne bom mogel po bencin. Res zanimivo očitno več ne vejo kako bi naredili da bi čimmanj avtomobilov prišlo do konca. Verjamem zelo zanimivo ko vsakih 10 krogov nekdo ven pade. Najboljše da še naredijo da moraš isti avto uporabljat od 1 do zadnje tekme. Kak bo zanimivo bodo kar vsi ven popadali ali pa bomo gledali dirrko ko bodo vozniki avte potiskali da bodo mašine čuvali.

PrimozR ::

jaz tako pravim kdor se zadnji smeje se najslajše smeje pa upam da drzi :) >:D
Lp


Kdor se zadnji smeje je zadnji dojel foro.

Sicer pa, dirkanje ni več prikaz, kdo je najmočnejši ter je predvsem in le spektakel. Itak da je razvoj, a FIA mora ta razvoj umetno zadrževati. Bencinarji nimajo turbin, medtem ko jo dizli lahko imajo v WTCCju, s tem pa so dizli dovolj hitri, da se lahko z bencinarji kosajo. V WTCCju imajo tudi obtežitev (pa ne samo v WTCCju) za uspeh in podobne fore. Gre se za zanimivost in ne več za samo hitrost.

globoko grlo ::

po mojem skromnem mnenju so tole s prepovedjo tankanja med SC mem brcnl, ni nobene logike

da je pa zaradi tega bolj zanimivo? pol nej še en glok dajo vsakmu pa nej se še strelajo

enostavno je to prevelik hendikep

lp

BigWhale ::

Pa saj tankanje med SCjem ni prepovedano?! Kaj vam je? Prepovedano je iti tankat preden se formira linija za SCjem oziroma ne sme se it tankat v tistem krogu k je SC prisel ven. Potem je pa pitlane odprt in tudi med to dirko so tankali medtem ko je bil SC zunaj. Alonso in Kovalainen med drugimi.

Kaj se je prej dogajalo? Najavli so SC in prehitevanje je bilo prepovedano in linija zabetonirana. Tisti, ki so bili slucajno v blizini boksev so sli na menjavo in ohranili svojo prednost oziroma jo se povecali. Zdaj gredo pa v bokse lahko vsi, ko je enkrat vrsta formirana. Smolo imajo samo tisti, ki so ravno v tistem casu planirali postanek.

Meni se zdi to precej bolje kot loterija prej.

Super Sonic ::

"Pa saj tankanje med SCjem ni prepovedano?! Kaj vam je? Prepovedano je iti tankat preden se formira linija za SCjem oziroma ne sme se it tankat v tistem krogu k je SC prisel ven. Potem je pa pitlane odprt in tudi med to dirko so tankali medtem ko je bil SC zunaj."

No car is allowed to enter the pits to refuel during a safety car period until all cars are in the group following the safety car and they have been advised that the pit lane is now open. This prevents drivers from racing to the pits immediately after a safety car is deployed. In addition, any lapped cars in front of a car on the lead lap are required to pass the safety car and restart at the end of the line-up instead of maintaining their physical position.

Boksi so res včasih zaprti samo en krog, včasih pa tudi ko je formacija že postavljena več krogov krožijo po stezi. Čarli sproči kdaj so boksi odprti in to je odvisno od vrste nesreče. In sigurno bomo doživeli čas, ko bo zaradi tega briljantnega pravila nekdo ostal brez bencina. Kar se pa tiče poštenosti - če vzamemo samo zadnjo dirko bi Hekki lahko, zaradi tega pravila, nazadoval iz 2 na 22 mesto. Vendar ni, padel je samo na 7 mesto. Tolk o tem kaj je fer in kaj ni.

Sicer pa smo o tem že govorili. Gokard serij je ogromno. F1 predstavlja napredek, ki ga v končni fazi (prirejenega) fašemo tudi v serijsko proizvodnjo (čez kakšnih 10 let). Če komu F1 ni všeč lahko mirno preklopi na serijo Indy ali Formulo 3000. Ali pa Formulo 3. Ali pa DTM. Ali pa TTC. Ali pa Champ serija. Ali pa tista z kjer tekmujejo države (ne vem z glave imena serije). Ampak ne - treba se je zapičit v F1 in jokat kako zelo je bedna, dolgočasna, itd..

F1 izgublja svoj pomen in se približuje gokard seriji. Da boste srečni vsi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BigWhale ::

> In sigurno bomo doživeli čas, ko bo zaradi tega briljantnega pravila nekdo ostal brez bencina.

Sigurno bomo doziveli tudi cas, ko bo kak gledalec vrgel kamen s tribune in ubil voznika, ki bo dobil kamen v glavo. In takrat bomo spreminjali pravila.

Vcasih so ostajali brez bencina zato ker med samo dirko niso smeli tankati. omg! ;> Moznosti, da bo nekdo samo zaradi tega pravila ostal brez bencina so relativno majhne.

> Kar se pa tiče poštenosti - če vzamemo samo zadnjo dirko bi Hekki lahko, zaradi tega pravila,
> nazadoval iz 2 na 22 mesto. Vendar ni, padel je samo na 7 mesto. Tolk o tem kaj je fer in kaj
> ni.

No, kam bi padel, ce bi bila drugacna pravila ne ves. :) Fer je pa za vse enako in za vse enako ne-fer. Kakrsno koli pravilo pac. Vprasanje samo kaj se bolj splaca, imeti pravila, ki bodo razliko med slabsimi in boljsimi se povecevala ali taksna, ki jo bodo zmanjsevala.

> F1 predstavlja napredek, ki ga v končni fazi (prirejenega) fašemo tudi v serijsko proizvodnjo
> (čez kakšnih 10 let)

Ok, sedaj pa pretiravas. Kar se napredka in F1 tice je bilo ze marsikaj povedanega. Povej deset stvari, ki jih imas ti v avtu in so evolucija iz F1. Ma ne, deset stvari v kateremkoli avtu. Ti bom pomagal, aktivno vzmetenje. Samo se devet jih moras najti. Traction Control, ABS? Pozabi.

V F1 se v glavnem ukvarjajo z aerodinamiko (ki ima bore, bore malo z aerodinamiko nasih avtomobilov) in pa z vzdrzljivostjo materialov, da zdrzijo obremenitve in obrabo, ki je nek osebni avto v 30 letih voznje ne bo nikoli dosegel.

> Če komu F1 ni všeč lahko mirno preklopi na serijo Indy ali Formulo 3000. Ali pa Formulo 3.
> Ali pa DTM. Ali pa TTC. Ali pa Champ serija.

Meni F1 ratuje cedalje bolj vsec. :) Lahko pa ti preklopis.

> F1 izgublja svoj pomen in se približuje gokard seriji. Da boste srečni vsi.

Khm, kaj pa je pomen F1? Meni se zdi, da je vsa stvar v dirkanju in zanimivih dirkah. Fucking orient express in prehitevanje po kretnicah (v boksih) ni se nikoli bilo zanimivo. Ce bi mi bilo, bi se zaposlil kot kretnicar na zeleznici. ;>

Pa mi je cisto vseeno s cim se prevazajo. S super-duper najnovejsimi avtomobili na zracni blazini ali pa z lojtrniki...

Super Sonic ::

"Moznosti, da bo nekdo samo zaradi tega pravila ostal brez bencina so relativno majhne."
Koliko majhne?

"No, kam bi padel, ce bi bila drugacna pravila ne ves. :) "
SC je že sam po sebi nepošten. Enemu prinese, drugemu vzame. Stari sistem je bil čisto ok. Po novem pa Čarli pove, kdaj bo pošteno. Zakaj jim je tega treba, res ne vem.

"Samo se devet jih moras najti. Traction Control, ABS? Pozabi."
Ja no če tako gledaš na stvar, ok. Vendar ni čisto tako. Za popolno razumevanje delovanja TC-ja za kombinacijo avto-asfalt je odgovorna F1. ABS prav tako. Eno so neke ideje, ki so prastare, drugo je pa realna izvedba le teh. In tu ima F1 prste vmes. F1 je prav tako soodgovorna za razvoj pnevmatik, pa če ti je všeč ali ne. Carbon fibre je naslednja velika stvar, ki je bila prva implementirana v dirkalno vozilo prav v F1. Razvoj olja je tudi nekaj, kar je dala F1. Skratka nobena druga serija ne testira toliko novosti, idej, zamisli, kot ravno F1. To dokazujejo tudi s tem, ko je za razvoj BMW dirkalnika zadaj stoji nekaj čez 3000 delavcev. Da ne gre za čistilke vemo vsi. In če si ti prepričan, da nič od tega razvoja ne sreča moderen osebni avtomobil BMW, se motiš. In če vidiš vse v aerodinamiki, je to spet tvoj problem.

"Khm, kaj pa je pomen F1?"
Med dirkaško srenjo - F1 pomeni dirkalnik, ki najhitreje prepelje vsako asfaltno dirkališče na svetu. F1 pomeni sinonim za razvoj, novosti, med drugim tudi za druge dirkalne serije. Od tod tudi naziv serije. Serija, ki daje vsem ostalim. Kaj pa pomeni F1 nekemu zavaljenemu bajsu, ki doma sreba pivo in čaka na nesreče, pa ne bi vedel. Naj on pove.

"Meni F1 ratuje cedalje bolj vsec."
Glede na poplavo ostalih serij, ki so 1000x bolj zanimive in napete, kot bo F1 kadar koli, me to čudi, še posebno na zato, da ti je vseeno, da če tudi se vozijo z lojtro. Samo da je napet!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

globoko grlo ::

meni samo ni všeč kar se je zgodil Koviju

je pa vsekakor sporno dejstvo, da čarli sam odloča o odprtosti/zaprtosti boksov
prec nastane poligon za miljon pritožb
če bo kolikor toliko korektno in dosledno uveljavljal zadevo, bo ok, če ne, bo pa štala

BigWhale ::

> SC je že sam po sebi nepošten. Enemu prinese, drugemu vzame. Stari sistem je bil čisto ok. Po
> novem pa Čarli pove, kdaj bo pošteno. Zakaj jim je tega treba, res ne vem.

No ja, Charlie pove kdaj je dirkalisce kolikor toliko varno. Prej so se vsi zapodili proti boksom, ko so videli, da gre SC na pisto. Tudi tisti, ki so imeli tri razbitine med boksi in njimi. Ce ti pred nosom deset 'race marshalov' maha z rumeno zastavo, ti se vedno samo maha, vprasanje pa je, ce se peljes pocasneje. Ce je pa pred tabo avto, ki slalomira med razbitinami na pisti, pa peljes pocasneje.

S tega stalisca je stvar povsem ok. Na zalost (ali pa na sreco) je stvar taka, da ne more biti vse prepusceno voznikom.


> In če si ti prepričan, da nič od tega razvoja ne sreča moderen osebni avtomobil BMW, se
> motiš. In če vidiš vse v aerodinamiki, je to spet tvoj problem.

Nekaj vsekakor ampak dalec od tega, da bi temu lahko pripisoval tak pomen, kot ga nekateri. "Razvoj v avtomobilizmu se bo ustavil, ce ukinejo F1." Pravijo nekateri. Malo dramatiziranja. Morda ne bo najnovejsi 'BMW Z8' imel odbijaca in havbe iz carbon-fiber cez pet let ampak cez sedem let. Avtoindustrija se vedno izboljsuje in dela inovacije in jih bo se naprej. Pa se F1 lahko takoj ukine.

---

globoko grlo:

> če bo kolikor toliko korektno in dosledno uveljavljal zadevo, bo ok, če ne, bo pa štala

Ha, tukaj je pa problem! Ker vedno bo za eno stran nekoliko manj korektno... :) Najprej je bila FIA naklonjena ferariju (tako si pravli anti-feraristi) sedaj je pa naklonjena vsem drugim, samo ferariju ne in deluje proti ferariju (tako pravijo feraristi sedaj) ampak oboji so si kontrirali v obeh primerih.

Chessman ::

No ja, Charlie pove kdaj je dirkalisce kolikor toliko varno. Prej so se vsi zapodili proti boksom, ko so videli, da gre SC na pisto. Tudi tisti, ki so imeli tri razbitine med boksi in njimi. Ce ti pred nosom deset 'race marshalov' maha z rumeno zastavo, ti se vedno samo maha, vprasanje pa je, ce se peljes pocasneje. Ce je pa pred tabo avto, ki slalomira med razbitinami na pisti, pa peljes pocasneje.


In kje imaš zagotovilo da če pelje spredaj SC da oni kateri še niso v kolini za njim ne ignorirajo rumenih zastav.
Prav to se je videlo tudi na zadnji dirki, ko je SC prepeljal en celi krog potem pa se je na koncu pred cilno ravnino vstavil in čakal da so se pripeljali vodilni do njega.

Skratka sem vodilni peljem čez štart sem v prvem ovinku ko pripelje ven SC, torej je takoj za menoj. V tem primeru bom vsaj dva cela kroga prevozil da bom prišel do SC. In kaj mi tukaj pomaga da SC vijuga po cesti in skrbi za počasni promet če lahko še dva kroga divjam in ignoriram rumene zastave. Saj se ve, pač moraš voziti previdno, pa prehitevat ne smeš kaj več pa tudi ni pogoj.

dzinks63 ::

:)) SC je za mene neumnost in ga sploh ne rabimo. V primeru nesreče ali česa drugega, bi bile čisto zadosti rumene zastave, opozorilna lučka na volanu in ob enem še prepovedano vsako prehitevanje na pisti.
Lahko bi v takih primerih dodali še blokado na hitrost, tako kot jo imajo za vožnjo skozi bokse in bi vozili npr 150km/h (ali pa s katero drugo hitrostjo za katero bi se dogovorili, saj tisti AMG mercedes se tudi sedaj kar pošteno preganja po progi in ga dirkači šinfajo da vozi prepočasi), do preklica vseh nevarnosti na progi.

bzp ::

Ob SCju je zagotovilo za počasnejšo vožnjo ravno to, da se ti ni treba preganjat. Če pride SC na stezo, VEŠ da je bila nesreča malo hujša (drugače bi bile samo rumene zastave) in da je velika možnost razbitin & ljudi na stezi. Tko da ti mora res kolešček manjkat da greš s polnim gasom naokoli, kljub temu da te NE SME noben prehitet in da boš slej ko prej itak ujel SC. Pa če goniš 300 ali pa 30, SC bo na stezi toliko časa da se bo kolona zgostila.

dzinks63 ::

:)) Kako so uživali Španci ob dvoboju z Fincem : Adelantamiento alonso kovalainen australia, še Ališič bi jim težko pariral.

dzinks63 ::

:)) Že ta vikend nas čaka nova dirka : MALAYSIA | Kuala Lumpur

SAT Qualifying 07:00
SUN Race 08:0

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

Jst ::

A so te časi am ali pm? V vsakem primeru bolj človeška ura, kot v Avstraliji.


--

A bo potem letos prva nočna dirka ali ne? Sam nisem prav dobro informiran...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Chessman ::

JST: to bo pa težko ugotovit, glede na to da je malezija vzhodno od nas bo to sigurno zvečer ob 8h se pravi ob 20.00 >:D >:D

pa da neboš potem POPTV krivil ko ne bo na sporedu

dzinks63 ::

:)) Ne, dirka bo zjutraj ob 8°° po našem času.

BlackHole ::

A Avstralija je pa zahodno?
LP Marko

Chessman ::

ne zakaj ??

A zato ker sem prej zavajal z uro 8 zvečer ??

Če bi prebral do konca bi pač videl da sem tudi napisal da takrat ne bo našel formule na sporedu.

Sicer pa je včasih malo treba zavajati tiste kateri ne znajo z glavo razmišljat

BigWhale ::

> Sicer pa je včasih malo treba zavajati tiste kateri ne znajo z glavo
> razmišljat

Eh?

BlackHole ::

Ne, ampak zato, ker si napisal, kao da je Malezija v drugi smeri kot Avstralija. Če bi dobro pogledal, bi videl, da se je Jest spraševal tudi o nočni dirki? Drgač pa, zastopim, kaj si hotel ja.
LP Marko

Rasho ::

Letos BO nočna dirka. Singapore
Yippie-Kai-Yay Mo*herf**ker!

Super Sonic ::

Kvalifikacije: OOO

Nič posebnega, pravzaprav. Še naprej dobra forma Honde, Piquet je popravil vtis (na testiranjih med sezonama je kazal velika nihanja) napram zadnji dirki, malo je razočaral Williams.

Kar se tiče vodilnih - Kimi je (mora biti) na drugi taktiki kot Massa (pol sekunde je preveč zaostanka), pri McLarnu Hekkie kaže zobe - upam samo, da bo imel jutri več sreče, kot na zadnji dirki.

Dirka bi znala biti v dežju in glede na to koliko težav imajo dirkači že na suhi stezi z vodenjem dirkalnika, bo jutri res_ zanimivo. Stave torej odpadejo >:D ?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

tilinho20 ::

Super, da je Ferrari zmagal.:)

AndrejS ::

Kdaj te je ferrari zmagal ? ... Če je prvi na kvalifikacijah , to še ni zmaga....

BigWhale ::

No ja, ni se zmagal... :))

SuperSonic, prejsnjo dirko si me spraseval, ce bi jaz rad, da so vse dirke take, s tolk izpadi... ;>

tilinho20 ::

No, niso zmagal. So bli prvi v glavnem.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Moralna zmaga :> Mogoče bi morali kake točke dati tudi za kvalifikacije. Precej prvenstev da kako piko za pole position oz. za najhitrejši krog na dirki.

Super Sonic ::

"SuperSonic, prejsnjo dirko si me spraseval, ce bi jaz rad, da so vse dirke take, s tolk izpadi... ;>"

Drži, toda zavedati se moraš, da so vse dirkalne serije v dežju zanimive. Povej dirko F1, ki je bila peljana dežju in je bila dolgočasna?

Jutri pa bo Še posebno zanimivo zaradi dejstva, da nihče pravzaprav ne ve, kako bo voziti v dežju. In ko pada dež v Maleziji je steza pod vodo. Če bo na vrsti ta scenarij, potem bi znala biti dirka tudi prekinjena.


p.s.
Zanimivost dirke se da definirati na več načinov. Meni je dirkanje F1 serije, predvsem, tehnično zanimiv šport. Jutri bodo pod mojim drobnogledom, v primeru dežja, samo vozniki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Ah, F1 dirkanje je popolnoma nezanimivo. Dirkanje je prav to, dirkanje. Tukaj ne moreš biti moker, ko gledaš nekaj milijonov € vredne avtomobile dirkati po stezi z neverjetnimi hitrostmi. Nezanimivo. Thenično plat se opazuje v paddocku, pod drobnogledom. Dirkanje pa naj ostane dirkanje.

BlackHole ::

Kaj se je pa te tam "vmes" zgodilo, med Alonsom in Webbrom?! Kar 1.5 sekundna luknja!
LP Marko

ripmork ::

tudi mene zanima kaj je tehnično tako zanimivega pri f1.
Ali imajo karbonske ali kovinske zavorne diske le kot gledalec na dirki tako ne moreš povedat oz. razločit, tehnikalije bolj ko ne izveš iz Paddocka/ od Mirsada.
okej, mene je vedno interesirala oblika, aerodinamika f1 dirkalnika. Razvoj tega nekoliko podrobneje spremljam, toda v ta namen si itak poiščem kake kvalitetne slike dirkalnikov da vidim kaj je kje novega in kje se skriva kako novo zakrilce. Fajn zadeva pa je tudi technical overview vsake dirke na strani f1.com, kjer so prikazane spremembe na dirkalnikih tekom cele dirkaške sezone.
V končni fazi pa je na prvem mestu še vedno dirkanje, dejstvo da znajo biti dirke v DTM-u še bolj zanimive me nekak ne gane, tam so povsem drugi dirkači, povsem drugačni dirkalniki, etc...

ontopic: če bo dež bo zelo pestro, ostaja pa bojazen da bi se res zgodil hujši naliv in bi videli kaos - posledično prekinjeno ali skrajšano dirko...kar pa ni tako fajn.
««
2 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272889 (168357) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130743 (89492) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177457 (140702) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127288335 (50714) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778738 (51058) 'FireSTORM'

Več podobnih tem