Forum » Na cesti » Formula 1 2009
Formula 1 2009
Super Sonic ::
Podpisal je 1+2. Bogi Rosberg ;)!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
matjazx ::
Bogi Heidfeld, ki že praktično vso kariero čaka na sedež v enem dobrem moštvu, ampak bo pa sezona sigurno zanimiva.
BigWhale ::
Ne vemo se kaksna bo sezona. Lahko, da bo cisti dolgcas. Michael se bo pa na zacetku verjetno se malo lovil. Kljub vsemu, ga sedaj ze nekaj casa ni bilo v F1 in stvari so se spremenile.
ABX ::
Samo da je Trulli podpisal za Lotus in sem jaz vesel.
P.S: WB Super Sonic :)
P.S: WB Super Sonic :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
matjazx ::
Zlo dvomim, da bi bla dolgočasna sezona, ker je dirkaška zasedba v štirih top moštvih res dobra, ps tut štirje svetovni prvaki že zlo dolgo niso dirkal naenkrat (čeprav bi jih lahko bilo tut 5...). Če ne drugega bojo že interni dvoboji zanimivi.
Ferrari: Massa in Alonso
McLaren: Hamilton in Button
Mercedes: Rosberg in Schumacher
Red Bull: Webber in Vettel
Ferrari: Massa in Alonso
McLaren: Hamilton in Button
Mercedes: Rosberg in Schumacher
Red Bull: Webber in Vettel
Super Sonic ::
"Michael se bo pa na zacetku verjetno se malo lovil. "
Če se že špekulira kako in kaj, mislim, da ne bo imel večjih težav. Dirka bo zasnovana drugače, štartali bodo z polnimi dirkalniki, ravno tako dirkalniki ne bodo imeli KERSa in bodo imeli povsem drugačno geometrijo sprednjih pvnematik. Vprašanje je tudi gorivo, sigurno bodo obstajale steze, ko ne bodo morali 100% tišat gas do podna od štarta do cilja. Dovolj novosti, da se bodo lovili tudi ostali dirkači in s tem bo ta "luknja" zagotovo manjša, kot bi sicer bila.
Se mu je pa sigurno strgalo, ker po eni strani je zaj*** Montezemola (in mu verjetno vrnil za njegov pritisk pred leti, ko se je "moral" na hitro odločiti kako in kaj), pustil Felipeja samega v Ferrariju in šel direktno v neposreden dvoboj z Rosbergom. Montezemolo naj bi bil, ko je videl, da Šumi gre, prve dni povsem psihično uničen. Tudi Felipeju se ne piše prav nič dobrega, ker on in Smeadly sama proti celotni falangi Alonsa (on je pripeljal s seboj komplet inženirjev iz Renaulta - btw naj bi novi Ferrari močno spominjal na letošnji Red Bull) in Montezemolu verjetno ne bo dolgo vstrajal, ali pač. Pri tretji točki bi pa rekel, da se verjetno ogromno računa na Rossa, ki bo politično krotil Rosberga, ko bo to potrebno. In če bo. Definitivno bo drugače, ker dirkač bo v letu 2010 prišel v bokse takrat, ko bo uničil gume. Uničil jih bo pa sam, neodvisno od "sodelavca" v ekipi. Skratka, nek premik v glavi Šumija je vsakakor bil, glede na to, da je konkretno zajebal situacijo pri Ferrariju in šel "na glavo" v MB.
Zanimivo je tudi to, kako nihče ne dvomi v to ali bo MB v letu 2010 imel konkurečen dirkalnik. Ross je sam povedal v zaključku sezone, da so v zaostanku z modelom za 2010, ampak to nobenega ne skrbi. ;)
Dvoboji v letu 2010 bodo nedvoumno ekstremno napeti in zanimivi. V dvojici Hamilton-Button bo nekdo potegnil kratko in boleče bo za oba. Ross je svaril Buttna pred to situacijo, a se je očitno raje odločil za Hamiltona. Hamilton se je sicer zelo veselil tega, da Kimi ni prišel v moštvo, vendar on se ima česa bati. Njegovi "left spoti", ko dobesedno ravna gumo v kvadrat, mu niso v prid in če bo moral po gume na dirki pred ostalimi, bo moral spremeniti način vožnje. V bistvu me on še najbolj zanima, če bo šel v spremembo načina vožnje ali ne. Za nameček pa Buttna še podcenjuje, vsi pa vemo kako se to ponavadi konča.
Alonso ne bi smel imeti prevelikih težav z Masso, glede na situacijo. Bolj, ko bo sezona šla proti koncu - slabši bi Felipe moral biti. Felipe je tudi znan po tem, da težko vozi s polno posodo goriva, zato bo situacija še toliko bolj v prid Alonsu. Da o dežju niti ne govorim.
Webber bo bolj močan kot letos in že letos je bil na določeni točki bolj uspešen od Vettla. Bo zanimivo.
Ne pozabiti niti Kubice, Kobajaši se vrača v Saberju, ipd.
Skratka, za naslov bodo šli Rosberg, Šumi, Alonso, Hamilton, Button in Vettel. Zadaj bodo še vsaj Kubica, Massa in Webber pa še kdo, lahko tudi kakšen novinec. In tako širokega nabora ni bilo že vrsto let, v bistvu sploh ne vem kdaj jih je bilo toliko, toliko resnih kandidatov za naslov.
Če se že špekulira kako in kaj, mislim, da ne bo imel večjih težav. Dirka bo zasnovana drugače, štartali bodo z polnimi dirkalniki, ravno tako dirkalniki ne bodo imeli KERSa in bodo imeli povsem drugačno geometrijo sprednjih pvnematik. Vprašanje je tudi gorivo, sigurno bodo obstajale steze, ko ne bodo morali 100% tišat gas do podna od štarta do cilja. Dovolj novosti, da se bodo lovili tudi ostali dirkači in s tem bo ta "luknja" zagotovo manjša, kot bi sicer bila.
Se mu je pa sigurno strgalo, ker po eni strani je zaj*** Montezemola (in mu verjetno vrnil za njegov pritisk pred leti, ko se je "moral" na hitro odločiti kako in kaj), pustil Felipeja samega v Ferrariju in šel direktno v neposreden dvoboj z Rosbergom. Montezemolo naj bi bil, ko je videl, da Šumi gre, prve dni povsem psihično uničen. Tudi Felipeju se ne piše prav nič dobrega, ker on in Smeadly sama proti celotni falangi Alonsa (on je pripeljal s seboj komplet inženirjev iz Renaulta - btw naj bi novi Ferrari močno spominjal na letošnji Red Bull) in Montezemolu verjetno ne bo dolgo vstrajal, ali pač. Pri tretji točki bi pa rekel, da se verjetno ogromno računa na Rossa, ki bo politično krotil Rosberga, ko bo to potrebno. In če bo. Definitivno bo drugače, ker dirkač bo v letu 2010 prišel v bokse takrat, ko bo uničil gume. Uničil jih bo pa sam, neodvisno od "sodelavca" v ekipi. Skratka, nek premik v glavi Šumija je vsakakor bil, glede na to, da je konkretno zajebal situacijo pri Ferrariju in šel "na glavo" v MB.
Zanimivo je tudi to, kako nihče ne dvomi v to ali bo MB v letu 2010 imel konkurečen dirkalnik. Ross je sam povedal v zaključku sezone, da so v zaostanku z modelom za 2010, ampak to nobenega ne skrbi. ;)
Dvoboji v letu 2010 bodo nedvoumno ekstremno napeti in zanimivi. V dvojici Hamilton-Button bo nekdo potegnil kratko in boleče bo za oba. Ross je svaril Buttna pred to situacijo, a se je očitno raje odločil za Hamiltona. Hamilton se je sicer zelo veselil tega, da Kimi ni prišel v moštvo, vendar on se ima česa bati. Njegovi "left spoti", ko dobesedno ravna gumo v kvadrat, mu niso v prid in če bo moral po gume na dirki pred ostalimi, bo moral spremeniti način vožnje. V bistvu me on še najbolj zanima, če bo šel v spremembo načina vožnje ali ne. Za nameček pa Buttna še podcenjuje, vsi pa vemo kako se to ponavadi konča.
Alonso ne bi smel imeti prevelikih težav z Masso, glede na situacijo. Bolj, ko bo sezona šla proti koncu - slabši bi Felipe moral biti. Felipe je tudi znan po tem, da težko vozi s polno posodo goriva, zato bo situacija še toliko bolj v prid Alonsu. Da o dežju niti ne govorim.
Webber bo bolj močan kot letos in že letos je bil na določeni točki bolj uspešen od Vettla. Bo zanimivo.
Ne pozabiti niti Kubice, Kobajaši se vrača v Saberju, ipd.
Skratka, za naslov bodo šli Rosberg, Šumi, Alonso, Hamilton, Button in Vettel. Zadaj bodo še vsaj Kubica, Massa in Webber pa še kdo, lahko tudi kakšen novinec. In tako širokega nabora ni bilo že vrsto let, v bistvu sploh ne vem kdaj jih je bilo toliko, toliko resnih kandidatov za naslov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
šernk ::
moram reči da se v celoti strinjam s tabo Super Sonic, naslednja sezona zna biti še kako zanimiva, neznank je enostavno preveč. pri brawnu so najbrž res v zaostanku z razvojem, vendar s pridobitvijo MSja imajo pri razvoju sedaj veliko priložnost vse skupaj nadoknadit. konec koncev je to en del zlate naveze pred leti v ferrariju. po mojem mnenju so tudi spremembe pravil pripomogle k vrnitvi MSja, ker mladci znajo s svojo zagnanostjo kaj hitro uničiti gume...vsaka blokada gume se bo letos še kako poznala, in se bo lepo videlo kdo zna ohranjat gume in ne
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ABX ::
Ni samo vožnja, letos so se gume obrabljale čudno. Tisti avto ki ni znal držat gume v temperaturi je vedno zaostajal.
Tako da setup je ključnega pomena za ohranit gume.
Tako da setup je ključnega pomena za ohranit gume.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Alexius Heristalski ::
LOL. Kakor, da se ne bo vložek kmalu povrnil.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
TribesMan ::
Raikkonen je plačan nekajkrat več kot Schumi, zato da NE vozi Ferrarija... :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Jst ::
Ne Citroena?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Ma škoda, jaz sem se ful veselil 2010, da požre Masso in zabije ta gnil del Ferrarija do naftalina dol, ampak svet se vrti in tole kar je uspelo naredit F1 svetu v zadnjih mescih si ni predstavljal nihče.
Pri McLarnu ga v bistvu niso hotli, ker Kimi je imel zelo jasne (in lahke) zahteve, v glavnem, da bi imela s Hemkotom povsem enak material, razvoj in še, da lahko ob prostem času dela kar hoče. No, že tu je McLaren kompliciral, v bistu pa ni treba dvakrat povedat, da je bila družina Hamilton zadaj s svojim pritiskom. Svoje je dodal še Button in pogajanja so se zelo zapletla, piko na i je pa dodal še denar, ker so pri McLarnu smatrali, da bo Kimi za njih dirkal skoraj zastonj.
Nekaj je bilo še pregovarjanja z MB, ampak bojda je bilo že od daleč opaziti, da imajo figo v žepu (MS). Seveda je tudi to padlo v vodo. Škoda, ker v tem primeru bi za moj okus imeli najmočnejši vozniški par v karavani - Kimi&Rosberg. To je pač stvar okusa, ampak jaz menim tako. Tudi Kimi&Hamilton ne bi bilo slabo ;), ampak je kar je.
Je pa Kimi na "očeh" Adriana Neweya, Christian Hornerja in ostalih RedBullovcev, ki so mu skočili v "pomoč" pri iskanju WRC dirkalnika, kot sponzor. Kimi je dirkalnik izbral popolnoma sam in se seveda odločil za WRC Citroen C4. Kimi bo vozil v ti. drugi tovarniški ekipi (CITROEN JUNIOR TEAM) s sovoznikom Kajom Lindstromobom. V drugem dirkalniku bo sedel Seb Ogier (kopilot Julien Ingrassia), ki mladinski svetovni prvak v tem športu in sicer je ta rezultat dosegel leta 2008. Kimi bo nastopil na vseh dirkah v sezoni, z izjemo dirke na Novi Zelandiji. Ta ekipa v WRC-ju še ni dobila niti točke in to je odlična motivacija za Kimija...
Pri McLarnu ga v bistvu niso hotli, ker Kimi je imel zelo jasne (in lahke) zahteve, v glavnem, da bi imela s Hemkotom povsem enak material, razvoj in še, da lahko ob prostem času dela kar hoče. No, že tu je McLaren kompliciral, v bistu pa ni treba dvakrat povedat, da je bila družina Hamilton zadaj s svojim pritiskom. Svoje je dodal še Button in pogajanja so se zelo zapletla, piko na i je pa dodal še denar, ker so pri McLarnu smatrali, da bo Kimi za njih dirkal skoraj zastonj.
Nekaj je bilo še pregovarjanja z MB, ampak bojda je bilo že od daleč opaziti, da imajo figo v žepu (MS). Seveda je tudi to padlo v vodo. Škoda, ker v tem primeru bi za moj okus imeli najmočnejši vozniški par v karavani - Kimi&Rosberg. To je pač stvar okusa, ampak jaz menim tako. Tudi Kimi&Hamilton ne bi bilo slabo ;), ampak je kar je.
Je pa Kimi na "očeh" Adriana Neweya, Christian Hornerja in ostalih RedBullovcev, ki so mu skočili v "pomoč" pri iskanju WRC dirkalnika, kot sponzor. Kimi je dirkalnik izbral popolnoma sam in se seveda odločil za WRC Citroen C4. Kimi bo vozil v ti. drugi tovarniški ekipi (CITROEN JUNIOR TEAM) s sovoznikom Kajom Lindstromobom. V drugem dirkalniku bo sedel Seb Ogier (kopilot Julien Ingrassia), ki mladinski svetovni prvak v tem športu in sicer je ta rezultat dosegel leta 2008. Kimi bo nastopil na vseh dirkah v sezoni, z izjemo dirke na Novi Zelandiji. Ta ekipa v WRC-ju še ni dobila niti točke in to je odlična motivacija za Kimija...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
In ne pozabit da letos (no še par dni) se bomo končno vrnili na klasične kvalifikacije, kjer najhitrejši bo spredaj.
Rosberg ima zdaj možnost se učit od največjega mojstra v F1. Upam za njega da se ne bo kregal, ampak pametno potegnil ven čim več iz te izkušnje.
Podpisal je 1+2. Bogi Rosberg ;)!
Rosberg ima zdaj možnost se učit od največjega mojstra v F1. Upam za njega da se ne bo kregal, ampak pametno potegnil ven čim več iz te izkušnje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
PrimozR ::
Ma škoda, jaz sem se ful veselil 2010, da požre Masso in zabije ta gnil del Ferrarija do naftalina dol, ampak svet se vrti in tole kar je uspelo naredit F1 svetu v zadnjih mescih si ni predstavljal nihče.
Pri McLarnu ga v bistvu niso hotli, ker Kimi je imel zelo jasne (in lahke) zahteve, v glavnem, da bi imela s Hemkotom povsem enak material, razvoj in še, da lahko ob prostem času dela kar hoče. No, že tu je McLaren kompliciral, v bistu pa ni treba dvakrat povedat, da je bila družina Hamilton zadaj s svojim pritiskom. Svoje je dodal še Button in pogajanja so se zelo zapletla, piko na i je pa dodal še denar, ker so pri McLarnu smatrali, da bo Kimi za njih dirkal skoraj zastonj.
Nekaj je bilo še pregovarjanja z MB, ampak bojda je bilo že od daleč opaziti, da imajo figo v žepu (MS). Seveda je tudi to padlo v vodo. Škoda, ker v tem primeru bi za moj okus imeli najmočnejši vozniški par v karavani - Kimi&Rosberg. To je pač stvar okusa, ampak jaz menim tako. Tudi Kimi&Hamilton ne bi bilo slabo ;), ampak je kar je.
Je pa Kimi na "očeh" Adriana Neweya, Christian Hornerja in ostalih RedBullovcev, ki so mu skočili v "pomoč" pri iskanju WRC dirkalnika, kot sponzor. Kimi je dirkalnik izbral popolnoma sam in se seveda odločil za WRC Citroen C4. Kimi bo vozil v ti. drugi tovarniški ekipi (CITROEN JUNIOR TEAM) s sovoznikom Kajom Lindstromobom. V drugem dirkalniku bo sedel Seb Ogier (kopilot Julien Ingrassia), ki mladinski svetovni prvak v tem športu in sicer je ta rezultat dosegel leta 2008. Kimi bo nastopil na vseh dirkah v sezoni, z izjemo dirke na Novi Zelandiji. Ta ekipa v WRC-ju še ni dobila niti točke in to je odlična motivacija za Kimija...
Kajom Lindströmom, če slučajno ni typo. Bivši Makkinenonv kopilot. ;) Ma da bi jim dal vetra... Pa še Solberga se manjka.
Aja, Focusa bo vozil Atkinson v ekipi s Kenom Blockom :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Super Sonic ::
"Upam za njega da se ne bo kregal, ampak pametno potegnil ven čim več iz te izkušnje."
Mislim, na Rosbergu se je gradilo. Wurz je zanj rekel, da je pravi naslednjik Kimija in da se mu zdi celo še boljši voznik. Ne bolj naraven, bolj konstanten. Bolj morilski. Na podlagi vseh teh internih testov je Rosberg imel privilegij "prime" dirkača. Vse se je vrtelo okoli njega. Sedaj je dobil življensko priložnost sedeti v najbolj vrhunskem dirkalniku (tako se predvideva, da bo) in mislim, da kakšnega podrejanja ne bo. On je čakal na to celotno svoje življenje. Mislim, da je dovolj brezkompromisen, da bo šel do konca in Šumiju ne bo pustil dihati. Od Šumija pa osebno pričakujem hladno-vroče predstave. Ne vem če ima ritem, da vse dirke odpelje na njemu primeren način. To, da je lahko hiter ni vprašanje, ker nenazadnje se je še Rubens letos (bolj ali manj) boril za naslov. Letnik je podoben in če je en Rubens lahko blizu, bo tudi Šumi. Najbrž še bližje. To ni nič takšnega, to je za pričakovati. Le mediji bodo to napihovali v primeru, da bo zmagoval.
"Kajom Lindströmom, če slučajno ni typo. Bivši Makkinenonv kopilot. ;)"
Ja, je bil typo in da za vso to zgodbo še vedno sedi dober Kimijev prijatelj, Makkinen.
ps
"Aja, Focusa bo vozil Atkinson v ekipi s Kenom Blockom :D"
Ja tud to prvenstvo bo noro, Keni je čista budala, Atkinsona morjo pa skoz nazaj držat, tko da bo zanimivo.
Mislim, na Rosbergu se je gradilo. Wurz je zanj rekel, da je pravi naslednjik Kimija in da se mu zdi celo še boljši voznik. Ne bolj naraven, bolj konstanten. Bolj morilski. Na podlagi vseh teh internih testov je Rosberg imel privilegij "prime" dirkača. Vse se je vrtelo okoli njega. Sedaj je dobil življensko priložnost sedeti v najbolj vrhunskem dirkalniku (tako se predvideva, da bo) in mislim, da kakšnega podrejanja ne bo. On je čakal na to celotno svoje življenje. Mislim, da je dovolj brezkompromisen, da bo šel do konca in Šumiju ne bo pustil dihati. Od Šumija pa osebno pričakujem hladno-vroče predstave. Ne vem če ima ritem, da vse dirke odpelje na njemu primeren način. To, da je lahko hiter ni vprašanje, ker nenazadnje se je še Rubens letos (bolj ali manj) boril za naslov. Letnik je podoben in če je en Rubens lahko blizu, bo tudi Šumi. Najbrž še bližje. To ni nič takšnega, to je za pričakovati. Le mediji bodo to napihovali v primeru, da bo zmagoval.
"Kajom Lindströmom, če slučajno ni typo. Bivši Makkinenonv kopilot. ;)"
Ja, je bil typo in da za vso to zgodbo še vedno sedi dober Kimijev prijatelj, Makkinen.
ps
"Aja, Focusa bo vozil Atkinson v ekipi s Kenom Blockom :D"
Ja tud to prvenstvo bo noro, Keni je čista budala, Atkinsona morjo pa skoz nazaj držat, tko da bo zanimivo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
WarpedGone ::
Zahvaljujem se vsem za kulturni nivo debate, hkrati pa vas pozivam, da vse v zvezi sezone 2010 nadaljujete v že odprti temi Formula 1 2010. Tule naj bo debata še naprej omejena na končano sezono. Hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe
ABX ::
"Upam za njega da se ne bo kregal, ampak pametno potegnil ven čim več iz te izkušnje."
Mislim, na Rosbergu se je gradilo. Wurz je zanj rekel, da je pravi naslednjik Kimija in da se mu zdi celo še boljši voznik. Ne bolj naraven, bolj konstanten. Bolj morilski. Na podlagi vseh teh internih testov je Rosberg imel privilegij "prime" dirkača. Vse se je vrtelo okoli njega. Sedaj je dobil življensko priložnost sedeti v najbolj vrhunskem dirkalniku (tako se predvideva, da bo) in mislim, da kakšnega podrejanja ne bo. On je čakal na to celotno svoje življenje. Mislim, da je dovolj brezkompromisen, da bo šel do konca in Šumiju ne bo pustil dihati. Od Šumija pa osebno pričakujem hladno-vroče predstave. Ne vem če ima ritem, da vse dirke odpelje na njemu primeren način. To, da je lahko hiter ni vprašanje, ker nenazadnje se je še Rubens letos (bolj ali manj) boril za naslov. Letnik je podoben in če je en Rubens lahko blizu, bo tudi Šumi. Najbrž še bližje. To ni nič takšnega, to je za pričakovati. Le mediji bodo to napihovali v primeru, da bo zmagoval.
"Kajom Lindströmom, če slučajno ni typo. Bivši Makkinenonv kopilot. ;)"
Ja, je bil typo in da za vso to zgodbo še vedno sedi dober Kimijev prijatelj, Makkinen.
ps
"Aja, Focusa bo vozil Atkinson v ekipi s Kenom Blockom :D"
Ja tud to prvenstvo bo noro, Keni je čista budala, Atkinsona morjo pa skoz nazaj držat, tko da bo zanimivo.
Če je Niko počakal do zdaj, lahko potrpi še 2 leti, medtem pa naj se uči kako se pripravi avto za dirko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285238 (180706) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136293 (95042) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184807 (148052) | WarpedGone |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56093 (35247) | PrimozR |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80753 (53073) | 'FireSTORM' |