» »

Formula 1 2010

Formula 1 2010

strani: 1 ... 21 22 23 24

CallMeAl ::

ABX je izjavil:

Po moje Webber ni zdržal pritiska, cel vikend je bil anonimen.

Res pa je, da je prav njegov zgodnji postanek zvabil v bokse Alonsa, kar se je izkazalo za ključno za Vettla. Tako da je kljub anonimnosti kar nekaj prispeval. Pa še enega velikega pomagača je imel novi svetovni prvak: rojaka in sedemkratnega svetovnega prvaka, ki je z napako v prvem krogu sprožil safety car, ki je na koncu odločilno vplival na razplet. V glavnem... odlična dirka s toliko zapleti, razpleti in zgodbami iz ozadja, da bi lahko po njej posneli film :)

barakus ::

Ma mega sezona je bila in super zakljucek, dramaticno skozi.
V bistvu je vettel bilj zgolj teoreticno se kandidat za prvaka, vsi so spekulirali med webbrom in alonsom, na koncu pa sta se oba zajebala in profitiral je vettel :D

Jst ::

Jaz sem tudi užival v zadnji dirki. Vettel je po dirki izjavil, da sploh ni vedel za situacijo, da vozi na prvem mestu kot prvak. Inženir mu je dajal napotke, kako pripeljati do konca in ta inženir se je Vettlu zdel zelo živčen, zato je mislil, da je kaj narobe z avtom. Po Vettlovi izjavi, je zvedel šele ko je prevozil ciljno črto.

Res super zaključek sezone. Super predstava še Buttna, Rosberga in Petrova. Pa še pes mi je dal mir. hehe.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

connel ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Drekcpekc je izjavil:

P.s.: Finale F1 pa je na koncu zatajil šampanjec? >:D

A so sploh imeli šampanjec v rokah? Muslimanska dežela, pa to.


Ne, imeli so "otroški" šampanjec :D

Blinder ::

ABX je izjavil:

Naslednja sezona po to popravila. KERS, ukinitev double diffuser in nastavljiv zadnji spoiler bi moralo prinesti veliko prehitevanj.


Sam KERS vsi piloti na isti točki uporabljajo. In variabilno krilce bodo tudi vsi na istih točkah spreminjali. Nevem če bo pomagalo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

lurker ::

Sam KERS vsi piloti na isti točki uporabljajo. In variabilno krilce bodo tudi vsi na istih točkah spreminjali. Nevem če bo pomagalo.
Vseeno zna pomagat. Če predvidevamo, da sta motorja pribl. enako močna, bosta dva dirkalnika, z vključenim KERSom in zravnanim zadnjim krilcem, imela precej podobno hitrost na ravnini kar pomeni, da bo avto zadaj imel več možnosti, da izkoristi zavetrje. V primeru Petrov vs Alonso je imel Petrov ravno dovolj hitrejši avto na ravnini, da ga Alonso ni mogel prehitet, čeprav je bil Alonso v celotnen krogu bistveno hitrejši (tudi zaradi strategije Renaulta, ki je nastavil avto predvsem za straight line speed, kar je bilo slabo za kvalifikacije in dobro za dirko - Kubica se je menda v kval. pritoževal, da nima nič oprijema).

ABX ::

Blinder je izjavil:

ABX je izjavil:

Naslednja sezona po to popravila. KERS, ukinitev double diffuser in nastavljiv zadnji spoiler bi moralo prinesti veliko prehitevanj.


Sam KERS vsi piloti na isti točki uporabljajo. In variabilno krilce bodo tudi vsi na istih točkah spreminjali. Nevem če bo pomagalo.


Kot sem jaz razumel krilce boš lahko spreminjal samo če si dovolj blizu avtu pred tabo.

P.S: Vettel ni nikoli med sezono bil prvi na lestvici.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

Jst je izjavil:

JVettel je po dirki izjavil, da sploh ni vedel za situacijo, da vozi na prvem mestu kot prvak. Inženir mu je dajal napotke, kako pripeljati do konca in ta inženir se je Vettlu zdel zelo živčen, zato je mislil, da je kaj narobe z avtom. Po Vettlovi izjavi, je zvedel šele ko je prevozil ciljno črto.


Vettel: The last 10 laps I was wondering as my race engineer every lap was trying to give some advice and trying to help me carry the car home. I was thinking why is this guy nervous, we must be in a bloody good position. Then crossing the line he came on the radio very silently and said ‘it is looking good, but we have to wait until the cars finish’. I was thinking ‘what does he mean’ and I hadn’t seen the screens. I just wanted to make sure, not get any distraction, just focus on myself. Then he came on the radio and screams at me that we have won the World Championship

http://www.formula1.com/news/headlines/...
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

lurker ::

Kot sem jaz razumel krilce boš lahko spreminjal samo če si dovolj blizu avtu pred tabo.
Lej, pa res. Pol, ko je tist, ki te prehiteva vštric s tabo, lahko tudi ti dvigneš krilce?

Jst ::

Fijini predlogi so en crap. Le če imaš hitrejši avto, *lahko* prehitevaš. Vendar je Herman Tilke poskrbel, da je prehitevanje nemogoče. Le kje so stari časi, ko je bilo večino dirk v Evropi... Oh ja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Kakšna je pol sploh proa ki omogoča prehitevanje? Zgodnji apex z ovinkom, ki se odpira počasi in na dolgo, da je dodajanje gasa čim bolj zvezno, posledično pa nimaš nekega hitrega skoka pred tekmecem, da se mu odpelješ za 2 metra? Nato pa jasno dolga ravnina za zavetrje.

CallMeAl ::

Zvezno dodajanje gasa pomeni, da se ovinka ne da zvoziti s polnim gasom. Zato verjetno postane za zasledovalca problematična aerodinamika in ne bo mogel voziti dovolj blizu ob vstopu na ravnino. Mislim, da je za prehitevanja najbolj pomemben poseg v pravila, ki določajo aerodinamiko. KERS in podobne stvari pa so potem samo še za dodatno popestritev. Moje mnenje je sicer, da bi morali pri električni izvedbi KERSa nekako kontrolirati stroške - če se prav spomnim, so lani "kurili" za vsako dirko po 50.000 EUR vredne baterije na dirkalnik. Upam, da bodo spotoma odkrili kaj uporabnega tudi za prihodnost električnih avtomobilov (pretvarjanje zaviralne sile v elektriko itd.).

PrimozR ::

Od kje pa misliš da so dobili energijo za delovanje KERSa, kot pa iz zaviranja? Baterije so pa kurili ker so imeli tko maximiran sistem in ga tolokokrat praznili. To pač rešiš z uporabo superkondenzatorja ;)

noraguta ::

gume nej že enkrat pokrijejo , pa 1,6 turbo motorje. pa dvojno dno , pa nastavljiva krilca , pa podvozje nastavljiv. ne pa , da se z deram vozjo okrog.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

ABX ::

noraguta je izjavil:

gume nej že enkrat pokrijejo , pa 1,6 turbo motorje. pa dvojno dno , pa nastavljiva krilca , pa podvozje nastavljiv. ne pa , da se z deram vozjo okrog.


In kdo bo to vozil? Avto z 2000HP ki gre v ovinek z 7g.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

noraguta ::

eh bojo že, če so včas znal bojo tud zdej. tole kr se grejo zdej je dolgcajt. pa še testiranja med sezono nazaj. tilkeja pa izgnat. nej gre Loro parke risat ne pa proge.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Onlyx ::

Se strinjam, da naj se testiranja med sezono vrnejo. Zadnji dve leti so ostala moštva le s težavo pridobivala na konkurenčnosti dirkalnikov napram supriornima ekipama, prvo leto Brawn-u, letos pa Red Bull-u. Poleg tega bi se na vse skupaj lažje prilagajala tudi moštva z dnu lestvice, ki so letos bolj kot ne kazila celotno prvenstvo. Pa še šumi bi se lahko več časa posvetil lastnemu napredku in navadil na vse novosti, ki so mu letos delale ogromno preglavic.

ABX ::

Teste med sezono so ukinili zato da se zmanjša stroške in ne, vrnitev ne bi pomagala slabšim ekipam, kvečjemu bi naredila razliko večjo.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

noraguta ::

naj bi zmanjšala stroške , na koncu sta edino mclaren pa ferari stežavo spravila vkup kolikor toliko konkurenčne vozove. sploh ker je potem integracija enega dela praktično nemogoča, tko bi imeli pa nek kontinuiran razvoj. sicer pa šparanje pa formula ena , nekako ne gre skupaj.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

lurker ::

noraguta je izjavil:

naj bi zmanjšala stroške , na koncu sta edino mclaren pa ferari stežavo spravila vkup kolikor toliko konkurenčne vozove. sploh ker je potem integracija enega dela praktično nemogoča, tko bi imeli pa nek kontinuiran razvoj. sicer pa šparanje pa formula ena , nekako ne gre skupaj.
Oh, če moramo zaradi stroškov gledati še kakšno takšno dolgočasno sezono s popolno dominacijo nekega moštva... pa naj bo, no.

Ne more bit vsako leto tolk moštev pri vrhu kot pa npr. leta 1988.

noraguta ::

pa sta se sena pa prost več prehitevala kot cela karavana letos skupaj.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

lurker ::

To je res, ene 3x v celi sezoni. Zarad enega prehitevanja sta jokala, ko dve stari babi (ok, Prost je opravil večino joka). Ob takem prehitevanju, bi letos Jst samo zazehal in šel nazaj spat (al pa psa sprehajat).

cryptozaver ::

Če hoče bit kdo aktualen za malo denarja ;-)

http://www.minutka.si/novice/239-casio-...

mrTwelveTrees ::

UNFUCKINGBELIEVEBLE :-)

SmeskoSnezak ::

Ko kaki trailer :>
@ Pusti soncu v srce... @

Jst ::

>bi letos Jst samo zazehal in šel nazaj spat (al pa psa sprehajat).

Lurker: Hehe, hvala, si me res nasmejal. Mogoče bom pa danes še rešil en je*en problem.


---

Anyway, jaz mislim, da bi morale gume biti za ene 15 do 25 krogov max.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

DOOM_er ::

sej to je pirelli rekel da bodo nardil
Robots will steal your job. But that's OK

Icematxyz ::

Predsednik FIA Jean Todt je dejal, da si bodo morala nova dirkališča v formuli 1 prizadevati, da bodo imela čim boljše možnosti za prehitevanje, saj bo le tako F1 pridobila na popularnosti.


http://24ur.com/sport/f1/todt-nova-dirk...

Končno tudi čisto pri vrhu priznavajo, da imajo velik problem!

Škoda le, da smo mi gledalci, morali tako dolgo časa zaman na to opozarjati in da marsikateremu gledalcu F1 predstavlja le še manj pomemben TV dogodek!

Jst ::

Kar je lurker poudaril na moji situaciji.

(In mi tako polepšal noč, ker sem potem rešil problem - Pri Semi Real Time monitoringu Load Balancinga.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

lurker ::

Eh, letos je do drame v zadnji dirki prišlo samo zaradi tega, ker se ne moreš enostavno odpeljati mimo počasnejšega dirkalnika.

Če sem čisto iskren, meni je bilo enako (ne)dolgočasno v časih, ko je Lauda lahko bil sekundo (ali pa dve) počasnejši od moštvenega kolega v kvalifikacijah in vseeno prišel do naslova. Logika je bila enostavna in enako dolgočasna, enega ali dva prehitiš na ravnini (ker mora šparat z bencinom), dva ali trije pa odstopijo. Sedaj je pač drugače, večina dela se naredi v soboto in v prvih sekundah dirke v nedeljo. Ostali čas pa pač gledamo trdo delo vseh dirkačev in moštev, kjer je vsaka napaka na stezi ali v taktiki lahko nepovratna izguba enega ali več mest. Po možnosti gledaš z live timingom ob strani.

Razumem pa, da to verjetno ni vsem zanimivo.

lurker ::

Škoda le, da smo mi gledalci, morali tako dolgo časa zaman na to opozarjati in da marsikateremu gledalcu F1 predstavlja le še manj pomemben TV dogodek!
Tule na slo-techu je zabeleženo, da so baje za pomanjkanje prehitevanja krivi dirkači, ki se še niso naučili prehitevat.

Torej, brezveze pišeš v prvi osebi množine.

Icematxyz ::

Seveda so tudi dirkači krivi. Zakaj pa lahko Alonso prehiteva v Monaco? Ko to vidiš, ti je popolnoma jasno, da tudi dirkači nosijo del odgovornosti.

Zakaj lahko praktično vsako dirko dobiš občutek, da Hamilton vsaj skuša dirkati? Ostali pa ne vem, kot da jim paše vožnja v zaveterju? Tudi dirkači nosijo svoj del odgovornosti z lastno pasivnostjo in nemotiviranostjo prehitevati in neznanjem ja. Če bi znali, bi prišli mimo.

Sicer pa o tem smo že tako govorili in se tam razgovorili. Dokler ne bodo VOZNIKI v F1 znali več prehitevati, ne glede na razlog, tako dolgo je tako škoda besed o F1.

Besed je bilo dovolj izrečenih rezultat pa je 0. Oziroma še naprej vlakec in pa še vedno obstajajo ljudje, ki jim je to všeč in trdijo, da znajo dirkači F1 prehitevat. Kakšno dirko si oglej, pa potem govori, če znajo ali ne. Zakaj bi se zdaj še enkrat šli prepirati o tem, če znajo ali ne. Prižgi TV pa se sam prepričaj. Zaključki, da je krivo vse drugo razen voznikov, pa je tudi s trte zvit. In glede na to, da že sam vrh F1 priznava, da imajo resno težavo, ne vem kdo je v tem trenutku v manjšini! Vsi bodo morali več pokazati, tudi dirkači. Zdaj izključno zagovarjanje na tehniko in dirkališče je premalo. To se že gremo nekaj časa in nikamor ne vodi. Če hočeš biti dirkač F1 prehitevaj, če ne pa pojdi kam drugam. Tako bi naj bilo za "dirkaški spektakel", ampak ni niti blizu in tako imamo "ekonomski spektakel" in ljudi ki trdijo, da znajo vozniki F1 prehitevati. Ne vem, bom vklopil TV pa pogledal, če je res tako.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Če bi razumel kako aerodinamika deluje ne bi kvasil te neumnosti.

Za naslednje leto se pripravljajo pravila v to smer, če bo to dovolj bo pokazal čas. Jaz sem optimist.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

Niti Jean Todt ni več optimist... Tako da, lahko bi jaz bolje razumel kako deluje aerodinamika da, lahko bi celo trdil, da voznik F1 zna prehitevati. Vprašanje je le kdo bi mi verjel. Se pravi po tem, ko bi prižgal TV in se o tem prepričal na lastne oči.

šernk ::

Seveda so tudi dirkači krivi. Zakaj pa lahko Alonso prehiteva v Monaco? Ko to vidiš, ti je popolnoma jasno, da tudi dirkači nosijo del odgovornosti.


torej Alonso v Monaku je znal prehitevati? na zadnji dirki, ko je pa MORAL prehitevati je pa kar pozabil svoje dirkaško znanje?

sam zelo dobro vem kako aerodinamika deluje, zrak okoli dirkalnika pritiska dirkalnik h tlom...to je kvečjemu vse kar je za razumeti (v grobem, podrobna študija prikaže še tisoč zanimivosti potem, ki stvari še bolj komplicirajo, dirkalniki so recimo skončani na način, da čimbolj onemogočajo sledenje z ustvarjanjem vrtinca za seboj), če prideš dirkalniku pred seboj preblizu,je zraku nad tvojim dirkalnikom precej manj in posledično je oprijem manjši. tu je pa 1% manj oprijema dovolj da ne uspejo slediti dirkalniku pred seboj, potem pride za posledico še pregrevanje motorja, ker ni dovolj zraka za hlajenje (večkrat slišimo iz boksov ukaze naj se dirkači oddaljijo od prejšnjega, ker se jim motor pregreva, to je pa mislim da danes glavni razlog da dirkači po stezi vozijo z eno sekundnim razmakom in ne kot včasih z tistimi 4 desetinkami, ko so bili na difuzor prilepljeni skozi celo dirko, kar je pomenilo tudi več pritiska na spredaj vozečega! )

za to slednje se pa lahko zahvalite predvsem novim pravilo, da mora motor zdržati xyz kilometrov, 10 let nazaj so vsa moštva na nedeljo dopoldne menjala motor, da so imeli svežega za dirko, da stroški so bili visoki, vendar poglejmo kaj je F1:
Formula One, also known as Formula 1 or F1, and officially referred to as the FIA Formula One World Championship,[2] is the highest class of single seater auto racing sanctioned by the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Icematxyz ::

is the highest class


Žal...

torej Alonso v Monaku je znal prehitevati? na zadnji dirki, ko je pa MORAL prehitevati je pa kar pozabil svoje dirkaško znanje?


Kot kaže da, za to pa ni prvak. Je pa vsaj poskušal, za razliko od Webbra.

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

is the highest class


No ali pa bom še enkrat to pokomentiral. Saj možno, da je F1 v takšnem stanju, kot obstaja sedaj po nekih tehničnih merilih "high class" zadeva. In bi celo lahko nekdo rekel, da če bi postala bolj "popularna", gledljiva, da ne bi bila več po nekih tehničnih merilih vrhunec moto športa.

Ampak to še bolj potrjuje tezo, da je človeški faktor v F1 manj pomemben.

In kot sem rekel že mesece nazaj. Od voznika v takšni F1 si upam trditi, da se na prvem mestu ne pričakuje, da zna najbolje prehitevati in zagotovo se to upošteva tudi pri "selekciji". Kaj vse je bolj pomembno pri izboru dirkača, pa se naj vpraša vsak sam. Kdaj nazadnje v F1 je bilo pomembno dobro znanje prehitevanja na dirkališču, za to da si postal svetovni prvak? Prej dobiš za prehitevanje kakšno kazen, se pravi odbitek točk, kot pa kakšne bonus točke, ki bi štele na koncu za osvojitev prvenstva! In zadnje čase se prav po vsaki sezoni pogovarjamo o enakih dejstvih!

Zgodovina sprememb…

Ripmork ::

Očitno je, da so glavni krivec še vedno gume. Enostavno prelahko je vozit na "robu", gume omogočajo ogromno mehanskega oprijema, zato vidimo precej manj napak na stezi, kot je bilo to včasih. To vse se kompletno spremeni, ko je na sporedu dežna dirka (manj mehanskega oprijema = bolj pridejo do izraza posamezni dirkači = boljše dirke z več akcije).

Če hočte videt boljše dirke, je takle recept:

1) Nov gumar z gumami, ki bi nudile občutno manj oprijema
*problemi: dirkačem to ne bo všeč in bojo jamral, obnašanje gum je preveč kompleksno, da bi se dalo tu razvoj enostavno bremzat z omejitvami (kot npr. pri aerodinamiki).

2) Oblikovanje dirkališč, kjer bo poudarek tudi na športnem aspektu, ne le na varnosti
*problemi: Bernie Ecclestone, Herman Tilke, rigorozne varnostne zahteve

Ko se je Lewis usedel v starega Ayrtonovega Mclarna, je izjavil, da si niti slučajno ne predstavlja vožnje s tisto zverino na robu zmožnega. Generacija je drugačna, tu ni dvoma. Sem pa vseeno mnenja, da je Alonso na zadnji dirki dal absolutno vse od sebe, da bi uspel prehiteti Petrova. Ne da ne bi znali, dejansko je tako težko - ker noben ne naredi napake! To je tisto, kar je včasih omogočalo prehitevanja. Napake na stezi. Tega sedaj praktično ni več, ker se vsi vozijo kot nalimani na stezo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

Icematxyz ::

"Najhuje" je predvsem to, da točno vedo kaj je treba postoriti, da bi bilo (nekoliko) več prehitevanja. Ampak to preprosto ni več takšen šport, kjer bi si to želeli narediti, ker jim odgovarja stanje točno takšno, kot je.

Recimo:

Predsednik FIA Jean Todt je dejal, da si bodo morala nova dirkališča v formuli 1 prizadevati, da bodo imela čim boljše možnosti za prehitevanje, saj bo le tako F1 pridobila na popularnosti.


Čez 20 let bo potem več prehitevanja? To je spet nič. Varnost mora biti na prvem mestu, nočemo gledati nesreč. Ampak to kaj se gredo sedaj, pa je žalost, pa na koncu še vedno kdo dobi vzmet v glavo in...

Zgodovina sprememb…

ABX ::

don't feed the Troll.

Zakaj slo-tech nima ignore?

šernk je izjavil:



za to slednje se pa lahko zahvalite predvsem novim pravilo, da mora motor zdržati xyz kilometrov, 10 let nazaj so vsa moštva na nedeljo dopoldne menjala motor, da so imeli svežega za dirko, da stroški so bili visoki, vendar poglejmo kaj je F1:
Formula One, also known as Formula 1 or F1, and officially referred to as the FIA Formula One World Championship,[2] is the highest class of single seater auto racing sanctioned by the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA).


F1 je zaradi velikih stroškov umirala, poskusi to razumet prej.
Poglej WRC, mrtev je.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

don't feed the Troll.

Zakaj slo-tech nima ignore?


To ti je pa argument sedaj pravi. Drugače pa še zadnje vprašanje, je letos svetovnega prvaka določilo prehitevanje ali ne-prehitevanje? Pa ne prosim sedaj z aerodinamiko spet. Dirkališče je bilo dovolj široko, zavrtelo ni nikogar... borilo pa se je za prvaka kar nekaj voznikov a ne da? Zakaj ni potem vsaj enega od njih "zavrtelo" ko je poskušal? Aerodinamika je kriva pa cestišče ni dovolj široko pa gume so krive? Seveda ja... Če trolaš.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

PrimozR je izjavil:

ABX je izjavil:

Pravi konec za to sezono.

Jebiga, Ferrari se je koncentrirala na napačnega moža. Po tekmi smo itak vsi pametni.

Sem pa vesel da ni zmagala Ferrari, ekipa ki se ne obnaša športno ne zasluži zmage.

Tista Ferrari? ;)


V Italijanščini se reče "la Ferrari" v ženskem spolu. Razumem da v Slovenščini ni pravilno, ampak mi dol visi. :)
Tudi Izolani naj ne bi bilo pravilno ampak mi smo trmasti in bo po naše.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp...

Turbo motorji se vračajo.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

PrimozR ::

Pa saj to se ve že en lep čas.

EDIT: 'The sun is setting on the era of big-capacity normally aspirated F1 engines' BIG capacity??? o_O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Blinder ::

iz 8 pri 19k rpm na 4 pri 10k rpm. No sej mogoče sound se bo izboljšal, upam.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

ANd that's why we don't like N/A cars. Lepo turbinco na bencinarja da vleče od 2k do rdečega praktično enako :)

Je pa zanimivo, da so jim tako zmanjšali obrate. To pomeni samo eno - madafakinBIGturbos pa ogromno navora. Massa bo še bolj tenko piskal :)

EDIT: vsaj dokler ne uvedejo compound charginga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

PrimozR je izjavil:

ANd that's why we don't like N/A cars. Lepo turbinco na bencinarja da vleče od 2k do rdečega praktično enako :)


Honda S2000, od 2k rmp do 9k rpm ima v najslabšem primeru 80% navora.
http://www.modified.com/roadtests/0403s...

Variabilni ventili ti omogočajo konstanten navor, tako kot se lahko igraš s turbino enkrat ko imaš dovolj obratov.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Blinder ::

750 hp @ 9500 rpm je 550 nm navora.
550 nm iz 1.6 litra pa pride cirka 3.5x pomnoženo po 160 nm. Dodatna 2.5 bara pritiska. Največji navor pa bo še večji od 550 nm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

ABX je izjavil:

PrimozR je izjavil:

ANd that's why we don't like N/A cars. Lepo turbinco na bencinarja da vleče od 2k do rdečega praktično enako :)


Honda S2000, od 2k rmp do 9k rpm ima v najslabšem primeru 80% navora.
http://www.modified.com/roadtests/0403s...

Variabilni ventili ti omogočajo konstanten navor, tako kot se lahko igraš s turbino enkrat ko imaš dovolj obratov.

Ja ampak tukaj imaš 7k razpon obratov, pri turbobencinarju (cestnem) kvečjem 3 do 4k. Torej je razlika v 'minimalnih' in 'maksimalnih' konjih precej manjša ;)

ABX ::

Blinder je izjavil:

750 hp @ 9500 rpm je 550 nm navora.
550 nm iz 1.6 litra pa pride cirka 3.5x pomnoženo po 160 nm. Dodatna 2.5 bara pritiska. Največji navor pa bo še večji od 550 nm.


750Hp skupaj z KERS, sam motor bo imel manj konjev.
VaĹĄa inĹĄtalacija je uspeĹĄno spodletela!
strani: 1 ... 21 22 23 24


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72245209 (24363) PrimozR
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186863991 (21529) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152173 (1928) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257666422 (25337) Alexius Heristalski
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
703581 (2802) ziga7

Več podobnih tem