» »

Formula 1 2010

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 24

Tilen ::

Super Sonic je izjavil:

Po videnem (to se vzame kot začetek sezone in vikenda):
- Massa za Alonsom (ko je avto obtežen z gorivom je njegov zaostanek kar presenetljivo velik),
- Šumi za Rosbergom (pol sekunde praktično na vseh področjih teže avtomobila),
- Hamilton in Button zelo izenačena (presenečenje, ob dejstvu, da Button bolj varčuje pri vožji z gumami bo zelo pestro na dirki),
- Red Bull dokaj slab (vročina?),
- "šunk" Force Indije (so dokaj konkurenčni),
- Petrov okoli 2s za Kubico,
- Williams je sumljiv,
- katastrofa od Virgina in Lotusa
- in pa seveda najbolj tragično moštvo HRT. Upam, da jim prepovejo nastop. DAns so delal shakedown dva treninga???


Jaz mislim, da se še nič ne ve, razen tega da se bodo za zmago udarili McLaren, Ferrari ali pa Mercedes. Red Bull mislim, da bo na tej dirki zadaj.



Če bi samo preletel to temo v kateri očitno sploh ne sodeluješ (čeprav se pogosto oglašaš), ne bi trdil takšnih bedarij.

Seveda bi lahko predstavil čase na podlagi katerih si podal takšno mnenje.

Rosberg, dan ta pa ta, toliko goriva, čas takšen. Ne pa kar nekaj na pamet. Če samo malo zasučem kolešček po zadnji strani teme :

13. feb 2010
5. Schumacher (Mercedes) 1.20.613 84

12. feb 2010
7. Rosberg, Mercedes GP 1.22.820

11. feb 2010
1. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:20.927, 57 Laps

Valencia
6. 5. Rosberg Mercedes GP (B) 1:12.899 119
3. Michael Schumacher Mercedes GP 1min 12.438secs 82 laps

1. feb 2010
4. Rosberg Mercedes GP (B) 1:13.543 39
3. M.Schumacher Mercedes GP (B) 1:12.947 40
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Daedalus ::

AFAIK misli na čase prostih treningov. Testiranja niso primerljiva, še petkovi treningi ne. Jutri bo jasno več tega, največ pa itak v nedeljo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Danes so ekipe izvajale planirano delo.

Čase bomo videli šele jutri.

RedBull je imel tudi lani težave ko je bila visoka temperatura.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tilen ::

Daedalus je izjavil:

AFAIK misli na čase prostih treningov. Testiranja niso primerljiva, še petkovi treningi ne. Jutri bo jasno več tega, največ pa itak v nedeljo.


Kje so ti časi prostih treningov in podatek o gorivu za dotičen čas?
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

ABX ::

Tilen je izjavil:

Daedalus je izjavil:

AFAIK misli na čase prostih treningov. Testiranja niso primerljiva, še petkovi treningi ne. Jutri bo jasno več tega, največ pa itak v nedeljo.


Kje so ti časi prostih treningov in podatek o gorivu za dotičen čas?


Za količino goriva ve samo ekipa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tilen ::

ABX je izjavil:

Tilen je izjavil:

Daedalus je izjavil:

AFAIK misli na čase prostih treningov. Testiranja niso primerljiva, še petkovi treningi ne. Jutri bo jasno več tega, največ pa itak v nedeljo.


Kje so ti časi prostih treningov in podatek o gorivu za dotičen čas?


Za količino goriva ve samo ekipa.


In seveda Super Sonic, da lahko kar črto potegne čez vsa testiranja? Lahko bi bil vsaj za milimeter bolj objektiven.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ABX ::

Tilen je izjavil:

ABX je izjavil:

Tilen je izjavil:

Daedalus je izjavil:

AFAIK misli na čase prostih treningov. Testiranja niso primerljiva, še petkovi treningi ne. Jutri bo jasno več tega, največ pa itak v nedeljo.


Kje so ti časi prostih treningov in podatek o gorivu za dotičen čas?


Za količino goriva ve samo ekipa.


In seveda Super Sonic, da lahko kar črto potegne čez vsa testiranja?


Ne Troll-aj, on je podal mnenje da je Scumacher počasnejši od Rosberga. Če se bo to jutri izkazalo vsaka mu čast da je to uspel razbrat z tako malo informacij.

Ti pa nisi podal enega pametnega komentarja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tilen ::

ABX je izjavil:

Tilen je izjavil:

ABX je izjavil:

Tilen je izjavil:

Daedalus je izjavil:

AFAIK misli na čase prostih treningov. Testiranja niso primerljiva, še petkovi treningi ne. Jutri bo jasno več tega, največ pa itak v nedeljo.


Kje so ti časi prostih treningov in podatek o gorivu za dotičen čas?


Za količino goriva ve samo ekipa.


In seveda Super Sonic, da lahko kar črto potegne čez vsa testiranja?


Ne Troll-aj, on je podal mnenje da je Scumacher počasnejši od Rosberga. Če se bo to jutri izkazalo vsaka mu čast da je to uspel razbrat z tako malo informacij.

Ti pa nisi podal enega pametnega komentarja.


Kako da ne? Podal sem komentar na njegovo mnenje. Sem ga vsaj podkrepil, od njega pa samo prazne besede. Saj to, da ne mara MS že dolgo vemo. Pretiravati pa res ni treba.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Super Sonic ::

Tilen, a boli kaj?

Tista testiranja so bolj tko - za hec. Teh časov jaz ne bi limal, če bi hotel kakšno kredibilnost. Power lapov se takrat ne vozi, razen na čisto zadnji dan njih, pa še to ni čisto ziher. Če bi kaj bral, bi vedel, da noben ni vedel do danes zjutraj (od velikih moštev) kje točno je. In dejansko je bilo to tako. Današnja treninga sta dala prvo sliko o tem kdo kje stoji.

Danes si imel zelo realno sliko kaj se dogaja na stezi. Oba dirkača sta vozila v suhem, vročem vremenu. Steza je nova za oba in oba sta vozila identičen program.

Prvi trening:
8. Rosberg Mercedes 1:57.199 +0.616 15
10. Schumacher Mercedes 1:57.662 +1.079 16

Drugi trening:
1. Rosberg Mercedes 1:55.409 23
3. Schumacher Mercedes 1:55.903 +0.494 23


In pa še svečana izjava samega Majkla:
"We worked very well this afternoon after having a few issues with the balance this morning. The car felt much better in the second session although I am still a little RUSTY on one-lap runs and need to get back into the routine. On the long runs, the car felt good and once you get into the rhythm, it feels very natural. I'm happy with our work today and feeling ready for the weekend."

A bo?

"In seveda Super Sonic, da lahko kar črto potegne čez vsa testiranja?"

Ja, ker je tvoj Bog lahko vozil takrat, ko je bilo suho, Rosberg se je moral pa po dežju fjakat eneparkrat, ker je gospodič hotu testirat. No, sej nič ne rečem, samo če misliš najedat s Šumijem celo debato, si lahko toliko prijazen in v naprej potrdiš to, da se vsaj jaz umaknem. Ker se mi ne da. Res ne. Hvala.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Nisem še imel časa pogledat kaj se dogaja, komaj čakam da pridem domov in si pogledam treninge ter komentarje voznikov.

Tilen: podatke ki si ti podal so irelevantna in neumna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tilen ::

Super Sonic je izjavil:

Tilen, a boli kaj?

Tista testiranja so bolj tko - za hec. Teh časov jaz ne bi limal, če bi hotel kakšno kredibilnost. Power lapov se takrat ne vozi, razen na čisto zadnji dan njih, pa še to ni čisto ziher. Če bi kaj bral, bi vedel, da noben ni vedel do danes zjutraj (od velikih moštev) kje točno je. In dejansko je bilo to tako. Današnja treninga sta dala prvo sliko o tem kdo kje stoji.

Danes si imel zelo realno sliko kaj se dogaja na stezi. Oba dirkača sta vozila v suhem, vročem vremenu. Steza je nova za oba in oba sta vozila identičen program.

Prvi trening:
8. Rosberg Mercedes 1:57.199 +0.616 15
10. Schumacher Mercedes 1:57.662 +1.079 16

Drugi trening:
1. Rosberg Mercedes 1:55.409 23
3. Schumacher Mercedes 1:55.903 +0.494 23


In pa še svečana izjava samega Majkla:
"We worked very well this afternoon after having a few issues with the balance this morning. The car felt much better in the second session although I am still a little RUSTY on one-lap runs and need to get back into the routine. On the long runs, the car felt good and once you get into the rhythm, it feels very natural. I'm happy with our work today and feeling ready for the weekend."

A bo?

"In seveda Super Sonic, da lahko kar črto potegne čez vsa testiranja?"

Ja, ker je tvoj Bog lahko vozil takrat, ko je bilo suho, Rosberg se je moral pa po dežju fjakat eneparkrat, ker je gospodič hotu testirat. No, sej nič ne rečem, samo če misliš najedat s Šumijem celo debato, si lahko toliko prijazen in v naprej potrdiš to, da se vsaj jaz umaknem. Ker se mi ne da. Res ne. Hvala.


Se strinjam, da je zadnji trening precej realna slika, nikakor pa si ne bi upal posploševati kar tako hitro. Zanimivo kako trdiš, da je MS slabši v vseh segmentih (teže avtomobila), hkrati pa trdiš, da so dirkači danes delali kvalifikacijske kroge?
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

WarpedOne ::

Tale flejm se bo končal tuki in sedaj.
Citiranje celega odstavka in prips ene vrstice v odgovor NI debata. Smatrajte se za opozorjene.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

ABX ::

Se strinjam, nehajte Troll-at.

Bwin napovedi:
https://www.bwin.com/betsnew.aspx?zonei...

Qualifying winner
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 4.50
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 4.50
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 6.50
Michael Schumacher (GER/Mercedes) 8.00
Nico Rosberg (GER/Mercedes) 9.00
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 9.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 11.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 17.00
Adrian Sutil (GER/Force India) 21.00
Kamui Kobayashi (JPN/BMW Sauber) 31.00
Pedro de la Rosa (ESP/BMW Sauber) 31.00

Race Winner
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 3.75
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 4.50
Michael Schumacher (GER/Mercedes) 7.00
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 8.00
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 9.00
Nico Rosberg (GER/Mercedes) 10.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 10.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 17.00
Robert Kubica (POL/Renault) 41.00
Adrian Sutil (GER/Force India) 41.00
Kamui Kobayashi (JPN/BMW Sauber) 41.00
Nico Hülkenberg (GER/Williams) 51.00
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

njok ::

Super Sonic ::

Dobr so tole nardil, pomoje so obljubil Čarliju lani po aferi.

Drugač pa Red Bull je odlično skrivu formo, Massa je Q3 odpeljal hitreje od ALonsa (edinkrat v celem vikendu, trening 2 ne gledat), ostalo je pa jasno.

Uf, jutr bo norišnica.

p.s.
Komentator na Popu je tehnično fail.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

snow ::

Komentator na Popu ne ve, da če piše 10 in prednost/zaostanek, da to pomeni glede na desetega tekmovalca in ne na prvega... in potem nekaj govori da je zanimiva grafika, ker je kao cel krog vodu, potem pa bil deseti v cilju. ;) Dobro je če komentator ve kaj zaslon prikazuje ;)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Super Sonic ::

Ja bruke si bo delu kot je vidt. Predvsem zato, ker je to "mojstrovino" sam opazil, dvignil glas, potenciral, na koncu je pa Button v zadnjem sektorju čudežno izgubil 9 desetink.

Čudi me samo to, da so to neki hudi poznavalci športa, gledajo ga že od malih nog, potem pa takšne neumnosti. Pa še jih bo.

No dobr, vsaj nima vreščečega glasu in dere se ne. To mu štejem v plus.

p.s.
off topic:
Takoj mi pred oči stopi Tišič in njegovo poznavanje nogometnih podaljškov. Sej ne vem kdaj je to blo, ampak bruka je bla pa dobra.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

njok ::

Kljub temu, da letos količina goriva v Q3 ni več spremenljivka, je prva deseterica zadnji del kvalifikacij vozila z nastavitvami za dirko, zato težko rečemo, na katero fazo dirke je kdo bolje prilagojen (in kdo je zaradi dirke žrtvoval kako desetinko na kvalifikacijah). Sploh bo zanimivo videt, kaj bo z McLarnom, danes je v nasprotju s treningi oba premetavalo, kot bi vozila po makadamu - bo s polno posodo bolje? RedBull naj bi imel na dolge razdalje težave z obrabo zadnjih gum; ni mi znano, če je Ferrari uspel umirit porabo motorja? Vsekakor veliko spremenljivk, stavil ne bi niti 2EUR - če bi pa moral, bi na Rosberga, ima vsaj dobro kvoto :)

Alexius Heristalski ::

Super Sonic je izjavil:

off topic:
Takoj mi pred oči stopi Tišič in njegovo poznavanje nogometnih podaljškov. Sej ne vem kdaj je to blo, ampak bruka je bla pa dobra.

SP 2002 najverjetneje.

Jutri bo za stroko poskrbel Andraž Zupančič.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ABX ::

Zanimiva kvalifikacija, že v Q2 so bili vsi napeti.

Komaj čakam dirko.

Zame je zmagovalec Massa, po lanski nesreči veliko ljudi je bilo skeptičnih ali se lahko vrne.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

"Zame je zmagovalec Massa, po lanski nesreči veliko ljudi je bilo skeptičnih ali se lahko vrne."

Massa je v bistvu odpeljal najboljše takrat, ko je bilo to potrebno, Alonso pa ne (enako velja za Webbra).

Časi Masse:
1:55.313 1:54.331 1:54.242
Alonsa:
1:54.612 1:54.172 1:54.608

Zanimiva je bila tudi primerjava s polnim kanistrom goriva - Massa vozi do pol sekunde na krog počasneje od Alonsa. Alonso je tudi na boljši strani jutri (štart), tako da je za pričakovat, da bo Massa odpihnjen na dirki. Ni pa nujno.

Kar se tiče poškodbe je stvar takšna, da on se je vrnil nazaj v popolni postavi. 100% okrevan. To je redko. Bolj je imel srečo, da ni mrtev ali invalid.

Poleg tega je avto podrejen njegovemu stilu vožnje (Costa je razvijal avto lani celo leto) in Alonso je naredil fantastično delo - praktično na prvi dirki ga že drži, v bistvu je celo hitrejši. In razvoj, ki sledi tekom sezone (po tem je ALonso znan) bo verjetno tehnico močno prevesil na njegovo stran. Alonso ni samo dirkač, je močan politik.

Na tej točki se da razpredat še o eni stvari. O tej kako Ferrari nikakor ne (z)more na vrh. Lani so popolnoma opustili dela na F60, uničli sezono in se fokusiral na F10. Pa pride letos mimo RB, ki se je mimogrede lani boril do konca za naslov, in jih odpihne - za šalo. 8 let nazaj bi Ferrari (s povsem drugimi ljudmi sicer) ob takšnih pogojih naredil avto hitrejši za 10s od konkurence (če se malo pošalim). Torej adekvatnih zamenjav Ferrari za tiste ljudi nima, to je sedaj jasno (čeprav non-stop trobentajo drugače).

Pa še nekaj je - ta neverjetna skrivalnica RB. Prepričan sem, da je zadaj Horner. RB6 do danes ni opravil niti enega hitrega kroga. Neverjetno. Vedno so testirali s figo v žepu, celo včeraj cel dan, kar je sporočilo vsem, da je RB6 tisti dirkalnik, ki ga bo letos potrebno "nažgat" če hoče kdo sanjat o naslovu.


"Kljub temu, da letos količina goriva v Q3 ni več spremenljivka, je prva deseterica zadnji del kvalifikacij vozila z nastavitvami za dirko, zato težko rečemo, na katero fazo dirke je kdo bolje prilagojen (in kdo je zaradi dirke žrtvoval kako desetinko na kvalifikacijah)"

Tega v bistvu noben ne ve, kako bo jutri na dirki. Temperature so prvič letos prave, moštva pa so testirala veliko premalo (v hladnem vremenu) in nihče ne ve kako bo. To priznavajo vsi in jaz jim verjemem.

Je pa smešno nekaj drugega. Mirko, ki Popu zabil kajlo v rit, ker se gredo šalabajzarje (kje ste pa vidl, da se komentira dirke iz studija ;)), je odpotoval na kraj dogodka na lastne stroške in sedaj piše zgodbice na f-ena portalu ( v živo). Dans je že prvič napadel svojo nevesto (Šumija) in podal ekluzivni intervju (branje priporočam vsem fenom Šumija!!!) Mislim, se sej me briga vse skupaj, ampak zgleda, da so se pogovarjal kot "ta slep in ta gluh". Dobro, je kar je, itak naj bi bila to zadnja sezona F1 na Popu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Uff ta sezona je polna dogodkov, pa komaj začela je. Dalo bi se pisat Grško tragedijo. :)

Lotus, Mercedes, Schumacher in čelada od Senne so se vrnili.
Imamo 11 voznikov ki so že zmagali vsaj eno dirko, in vsi novi vozniki so obetavni z Nico Hulkenberg na čelu.

To bo sezona za shranit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

"Sploh bo zanimivo videt, kaj bo z McLarnom, danes je v nasprotju s treningi oba premetavalo, kot bi vozila po makadamu - bo s polno posodo bolje?"

V generalnem jim manjka podtlaka, ampak to bodo oni zrihtal. Lewisu so zamenjal oba inženirja. Glavni je sedaj Andy Latham, ti. "performance engineer" je pa Mark Temple. Recimo tako - za Lewisa skrbi tisti, ki je pred leti skrbel za Alonsa in Kimija.

Button ima za glavnega (race engineer) inženirja Jakoba Andreasona (ta je skrbel za Lewisov dirkalnik zadnje sezone) in pa za perfomance mu skrbi Dave Robson. Tu ima Jenson še veliko dela, saj je "spušil" tekom vikenda veliko na mehki gumi, na trdi je pa zelo konkurenčen, torej je problem na tej relaciji (eno je če dirkač sploh ni konkurenčen).

Kaj hočem rečt? Da imajo zdravo jedro, dva kozoroga za voznika (šala, šala), harmonijo, super računilnik in super okolje za razvoj. Oni bodo tekom sezone še preklemansko nevarni.

"Vsekakor veliko spremenljivk, stavil ne bi niti 2EUR - če bi pa moral, bi na Rosberga, ima vsaj dobro kvoto :) "
Button je na vprašanje na koga bi stavil letos odgovoril: "I would save the money."
+1

"To bo sezona za shranit."

Heh, jaz bi rekel, da se takšne izjave lahko maščujejo. Bomo pa vidl. Letos prvih nekaj dirk (upam da samo prvi dve) ne bom posnel. Splača se snemat (shranit) vsako, čez 40 let bo to zelo lep spomin.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Mclaren jutri mislim, da pravih možnosti za zmago nima (no ja možno je marsikaj), sam bi iskal zmagovalce med redbull-ferrari-mercedes trojico. redbull mora najprej priti do cilja seveda, še vedno pa nihče ne ve kje je kdo na dirki, komentator na POP TV je bil pa res smešen, kričal kako je Button najhitrejši, na live timingu sem pa videl da ima 3 desetinke zaostanka za najboljšim časom LOL :D

kakorkoli dobri stari Mirko je 24ur popolnoma zasenčil na vseh nivojih glede novic
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Good Guy ::

šernk je izjavil:

Mclaren jutri mislim, da pravih možnosti za zmago nima (no ja možno je marsikaj), sam bi iskal zmagovalce med redbull-ferrari-mercedes trojico. redbull mora najprej priti do cilja seveda, še vedno pa nihče ne ve kje je kdo na dirki, komentator na POP TV je bil pa res smešen, kričal kako je Button najhitrejši, na live timingu sem pa videl da ima 3 desetinke zaostanka za najboljšim časom LOL :D

kakorkoli dobri stari Mirko je 24ur popolnoma zasenčil na vseh nivojih glede novic


Komentator je kul, vsaj ne gobca o vsem drugem kot o dirkanju(aka nosečih ženah, prepitih nočeh...), tut miro je včasih take mim strelav da glava peče:)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

šernk ::

mah ja imaš prav, dajmo mu še nekaj časa, da se vpelje v sistem. Kljub vsem tračem od Mirkota, ki niso imeli veze z F1, pa sem v preteklosti zvedel med samim prenosom več podatkov, kot sem jih danes

praktično je komentiral le dogajanje na TVju, kot da vozi le en osebek naenkrat
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

JayKay ::

bbc ma letos čudovito. imajo multicast, lahko gledaš tudi onboard :)


Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

Good Guy ::

red bulu se že kadi ;)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Daedalus ::

Dolgcajt.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

šernk ::

samo res, če bodo ostale dirke v takšnem tempu, bo to ena najbolj dolgočasnih sezon v F1, komentatorja na POP TVju, pa razen tistega kar vidista na TVju ne vesta nič.
Vettel je vozil odlično v zadnjem delu, kljub precej načetemu dirkalniku, je ko je bilo potrebno vozil praktično na ravni mercedesa, ostalo dogajanje pa ni omembe vredno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MojsterLeo ::

mal sm razocaran nad kolicino dogajanja, saj je ocitno, da bodo sparal gume, ter bo 1 postanek uveljavljena praksa. komentiranje je jasno pod nivojem, saj sta komentatorja v studiu in vesta priblizno toliko, kot mi. zal formula ni samo tekmovanje, ampak je cirkus, zato je manjko komentatorja na terenu resen defekt pop tvja. razveselil pa me je tudi m.schumacher, saj je zasedel zelo dobro 6. mesto. sploh glede na to, da je to njegova prva tekma po dolgem casu, ter da dirkalnik ni povsem konkurencen za vrh. verjamem pa, da bodo formo in tehniko se dopolnjevali tekom prvenstva.

Tilen ::

Ališič je na svojem portalu razložil zakaj ga več ni :




Formula 1 je moja otroška ljubezen. Dirke spremljam od desetega leta, nanje hodim zadnjih dvajset let. Dirke formule 1 so postale tudi večji del mojega poklica, a nikdar se nisem ukvarjal izključno z njimi. Komentiranje prenosov formule 1 na televiziji in urejanje programa okrog njih je vrhunec tovrstnega dela, o tem ni dvoma. Dolgo časa sem premišljeval, kako se bom počutil trenutke pred dirko, prvo po poldrugem desetletju za računalnikom in z zvezkom ter svinčnikom pred seboj namesto v komentatorski kabini na drugi strani steze že sredi vročičnega komentiranja priprav na štart. Vsekakor je drugače, manj stresno, a tudi manj prijetno.

Ob vsem ugibanju okrog mojega dela za POP TV in ob nekaj intervjujih, ki sem jih dal v zadnjih tednih, lahko dodam le še, da me nikdar ni zanimalo polovičarstvo. Pro plus ni podjetje, ki bi imelo finančne težave, še več, njihov dobiček je za slovenske razmere tudi v kriznih časih ogromen, kar ni kakšna skrivnost, torej nisem mogel sprejeti odločitve, da naj bi formulo 1, ker je predraga, ker to ni potrebno in ker je tudi kar nekaj iz studia dovolj dobro, prenašali iz Ljubljane. Brez oddaj, brez novinarjev in snemalcev na terenu, brez vsega... To ni bilo v skladu z dogovorom, ki smo ga s POP TV sklenili leta 1996 in ga nikdar nisem preklical. To je vsa zgodba okrog mojega odhoda s POP TV. Denar, moji zaslužki so bili vedno v ozadju in pri vsem skupaj niso bili odločilni. Kako je že rekel nekoč Ayrton Senna? "Najboljši dirkalnik v formuli 1 sem pripravljen voziti tudi zastonj!"

A čas se vrti naprej, močno sem zaposlen s portalom F1express.si, ki bo počasi, upam, postal dovolj dober, inovativen, hiter in profesionalen, da boste tudi na njem našli vse, kar želite v zvezi s formulo 1. Morda pa se kmalu pojavi spet kakšna možnost za televizijsko komentiranje, do tedaj pa; tudi novima komentatorjema je treba dati možnost, da se izkažeta - šele potem ju bomo smeli kritizirati. Uživajte v prihajajoči sezoni!


F1 express (potrebna registracija)

Še en utrinek :)

boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

barakus ::

Mah, kateremu komentatorju se bom pa zdaj smejal ...

hendriks ::

šernk je izjavil:

komentatorja na POP TVju, pa razen tistega kar vidista na TVju ne vesta nič.


Preklopi na HTV2. Komentatorja sta super.

roCkY ::

Ališič je pač mal posebnež. Ko se je po nekaj letih utekel ga je bilo zanimivo poslušat. F1 je kot prvo show in nato tekmovanje. Sedaj bo treba obzgodbice očitno prebrat na njegovem portalu ali pa reči F1 adijo za nekaj časa.
Če bo tak gosji redek kot danes s postankoi v nekaj minutah ne bo program, ki bi ga v nedelskih popldnevih spremljal.
To da večino časa poslušam o rezultatih, ki jih preberem ali iz prenosa ali iz "Live" me ne zanima.

Danes sem pa zadremal. Bil pa je cilj prenos pogledat na POP in ne na ORF ali RTL. Kolker pa se spomnm prvega komentiranja Ališiča pa sem bil tudi precej skeptik.

Če naredi en dober multimedijski portal bomo od F1 še največ imeli.

S temi novimi pravili zgleda da niso zadeli v polno. kakšna delno deževna dirka bo pa še lahko precej zanimiva s polnimi posodami gorava.

Good Guy ::

letošnja pravila so forumulo naredila najvolj dolgočasen šport kar jih je.
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

asPeteR ::

Katastrofa. Komentatorja, sej sta verjetno fajn fanta, toda preprosto se ne da iti komentiranja iz domace garaze. Komentator mora preprosto biti tam. Sezona se je pa tudi zacela dolgocasno, ocitno je FIA malo brcnila v temo s temi novimi pravili ...

Mirana hocemo nazaj! :)
http://blog.stegnar.com

Icematxyz ::

Smešno pa je da če si še lani rekel da je F1 dolgčas in že dolgo ne več šport da se je takoj nate vsul plaz kritik.

Sedaj pa ni več "prehitevanj" v boksu in Ališiča. Pa naenkrat kar večinsko mnenje da je F1 najbolj dolgočasen "šport" na svetu.

Se pravi tisti ki ste zatrjevali vehementno da F1 ni dolgočasen šport ste dejansko to trdili za to ker ste radi gledali "prehitevanje" v boksih in poslušali Mirana Ališiča?

Treba se je malo zamislit nad tem dejstvom. Sam osebno pa moram reči da imam raje mirne komentatorje in burno dogajanje na dirkališču. In mi je všeč to da so zmanjšali skoraj na minimum vlogo boksov. Celo kakšna 2 ali 3 prehitevanja sem opazil ki so mi za 1% dvignila nivo adrenalina. Neverjetno.

Good Guy ::

Icematxyz je izjavil:

Smešno pa je da če si še lani rekel da je F1 dolgčas in že dolgo ne več šport da se je takoj nate vsul plaz kritik.

Sedaj pa ni več "prehitevanj" v boksu in Ališiča. Pa naenkrat kar večinsko mnenje da je F1 najbolj dolgočasen "šport" na svetu.

Se pravi tisti ki ste zatrjevali vehementno da F1 ni dolgočasen šport ste dejansko to trdili za to ker ste radi gledali "prehitevanje" v boksih in poslušali Mirana Ališiča?

Treba se je malo zamislit nad tem dejstvom. Sam osebno pa moram reči da imam raje mirne komentatorje in burno dogajanje na dirkališču. In mi je všeč to da so zmanjšali skoraj na minimum vlogo boksov. Celo kakšna 2 ali 3 prehitevanja sem opazil ki so mi za 1% dvignila nivo adrenalina. Neverjetno.


f1 sem nehal spremljat ko je Šumi nehal vozit, kaj se je vmes dogajalo nimam pojma...
takrat se je dogajal ne pa zdej ko praktično taktika ne igra pomebne vloge(vse kar moreš narediti za zmago je odvozit od 1-5 mesta, med tekmo upat da ti avto ne crkne, 1x v bokse po nove gume in to je to...). prehitevanj ni več(razn tako kot danes ko je fetlu avspuh crknu, ali pa so dirkalniki res tako slabi da bi še s kolesom šou mim)- razlog pa tiči v pravilu ki ne dovoljuje dolivanj bencina.
za čase ko je šumi še vozu se je pa dalo tudi iz zadnjega mesta zmagat, takrat je glavno vlogo igrala taktita+skill voznika(če pogledamo ferrari tod+brawn)

za moje pojme bi f1 spet pridobila na kvaliteti če bi uvedli stara pravila, tako treningov kot dirke. dokler pa tega ni je pa to brenčanje dirkalnikov edin fajn za mal zadremat...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Icematxyz ::

vse kar moreš narediti za zmago je odvozit od 1-5 mesta, med tekmo upat da ti avto ne crkne, 1x v bokse po nove gume in to je to


Sliši se preprosto ja...

MotoGP tudi nima "taktike" med dirko. Razen tega kar je bilo dogovorjeno pred dirko in kaj se dirkač odloči med samo dirko. Niti menjave gum nimajo. Pa ga pomanjkanje zanimivosti ne pesti.

Maš čisto dovolj taktike v F1. Že pred samo dirko. Od nastavitev naprej, do vremena, kdaj uporabiti katero gumo. Ker moraš uporabiti na eno dirko obe. Katero kdaj. Kdaj se ti splača uničiti motor in kdaj ne. Ker je število motorjev omejeno. Kdaj najbolje da greš menjat gume. Kdaj pa to ni primerno...

Preostali čas na sami dirki pa res sedaj dirkač razmišlja le o dirkanju. Kje je in kaj še lahko stori. Ti šment. Morda bo sedaj celo mogel prehitevati in ne čakati na bokse če bo želel pridobiti mesto? To pa je res nekaj novega ja!

Jaz bi še tisto komunikacijo med dirko prekinil med moštvom in dirkačem.

Ker se mi malo smešno zdi kako Massa dobi malo pred koncem navodila da naj ne pritiska in varčuje z avtomobilom. Me zanima če bi takšna navodila "inženirjev" dobil če Alonso ne bi bil več v igri.

Naj prehiti Massa Alonsa in skuri motor jaz pravim. Bomo vsaj videli da ne gre za Bull Shit. In še kako bo zanimivo. Tako da prepovejmo še komunikacijo med dirko.

Če bo avto crknil bo tako crknil. Če bo nek dirkač uničil preveč avtomobilov bo pač letel iz F1 in bo prišel kdo drug. Ne pa neki "telefonski klic" med dirko. Naj mu še ženo dajo malo na telefon da ne bo pozabil kupiti v trgovini mleka na poti domov...

Bomo videli kakšna sezona bo. Sam menim da ima potencial da bo dobra. Morda na koncu zmaga celo Lada. Kdo ve.

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

JayKay
bbc live prenos najbrž dela samo na UK ipjih ?

šernk ::

Icematxyz je izjavil:

i.

Preostali čas na sami dirki pa res sedaj dirkač razmišlja le o dirkanju. Kje je in kaj še lahko stori. Ti šment. Morda bo sedaj celo mogel prehitevati in ne čakati na bokse če bo želel pridobiti mesto? To pa je res nekaj novega ja!




seveda, danes smo videli, da se morda morajo celo prehitevati na stezi, a je med prvih 10 sploh bilo kakšno prehitevanje skozi celotno dirko? (izvzemimo okvaro Vettla)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

JayKay ::

amigo_no1 je izjavil:

JayKay
bbc live prenos najbrž dela samo na UK ipjih ?

ja, za izven uk je potreben uk proxy.

sicer pa je dirka bila "dolgočasna" ker je razlika med moštvio še trnutno relativno velika. Ko bodo po par dirkah bolj tesno skupaj bo bolj zanimivo.
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

jeryslo ::

To sem tudi jaz opazil, da dela samo za UK ip-je, ja nič bo potrebno naslednjič par h pred dirko skenirati z Charon-om za UK proxy-je>:D. Drugače imajo to letos prvič takšen prenos, ne?

JayKay ::

ja multicast je prvič za F1, začeli so z olimpijskimi igrami. Pred dirko imajo prispevke, paddock, grid walk, polno intervjujev. Med dirko imajo dva reporterja v boksih z novicami, intervjuji tistih ki odstopijo, ipd. Po dirki imajo forum - live pogovore z dirkači, analizo dirke,skratka svašta. Vse online. Dva monitorja, na enem tv slika z zvokom, da drugem pa onboard kamero. Zakon, pa brez reklam.
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

Super Sonic ::

Massa je že začel - tona izgovorov. Jih še bo, ogromno. To je to, zaradi tega jaz njega ne maram.

Če je kdo sledil njegovim časom cel vikend in jih primerjal s Fernandom - ni imel šans. Usral se mu je pač, da je odpeljal Fenando tako slabo tisti zadnji krog včeraj, on pa iz tega dela takšno reklamo.

Danes najhitrejši čas dirke:
F. Alonso 1:58.287 To je bil "super" power lap, takrat ko je bilo to potrebno. Za sekundo je nažgal vse.
F. Massa 1:59.732 To je to. Letos ni Šumija, ampak ga čaka Fernando s svojo ekipo. Ki bo raz*ukal Ferrari javno, če mu bodo (sicer klasično) delal za hrbtom. Go Fernandič.

Škoda za Vettla. Splošni občutek je, da bi se za zmago udarila tako ali tako.

To čuvanje gum je zaenkrat dolgočasno, tekom sezone pa bo moralo dobiti pospešek. Nekdo bo moral začeti tvegati. Tako enostavno je to. Pa sej, dirke v tem kraju nikoli niso ble "bogvekva".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

seveda, danes smo videli, da se morda morajo celo prehitevati na stezi, a je med prvih 10 sploh bilo kakšno prehitevanje skozi celotno dirko? (izvzemimo okvaro Vettla)


Aha ker je bilo premalo prehitevanja med prvih 10 da bi bilo tebi zanimivo to gledati bi raje uvedel nazaj večjo vlogo za bokse in da se tam "prehitevajo". In bo za to F1 (spet) zanimiva za gledati?

Počakaj da jim v glavah klikne da ni na dirki več nič bolj pomembno od dirkanja. In da se prehiteva na dirkališču v medsebojnih dvobojih. In da se le tako pridobiva mesta.

Ne pa neke opcije kjer se ne dirka. Ampak se mesta pridobiva v boksih. Sicer pa mislim da se dirkači letos tega hudičevo dobro zavedajo. Tisti ki pa se ne pa da se še bodo. Da z opcijo "lokomotiva" in vagoni ki se prekladajo v boksih letos uspeha ne bo!

PIPI ::

V MotoGP je toliko več preitevanja, ker so motorji neprimerno ožji od avtomobilov. In s prehitevanjem po notranji strani kot zunanji jezdec izgubiš mnogo majši delež idealne linije. Enako z zaviranjem po notranji strani. Pa neprimerno boljši pregled nad razdaljo med motorjema imajo vozniki (grejo lahko na cm namesto na dm večine prehitevanj v F1). Pač odprta kolesa tukaj še bolj tepejo formulo. V turnih prvenstvih (WTCC, BTCC, itd.) je popolnoma običajno, da se med dirko pri prehitevanju med seboj drgnejo.

šernk ::

še vedno me je bilo bolj zanimivo prej med dirko spremljati čase tistih dveh-treh kvalifikacijskih krogov, da so pridobili mesto skozi bokse, kot pa sedaj ko vozijo v koloni. kar berem intervjuje naj bi bilo prehitevanje med dirko skoraj nemogoče letos, kje je meja ko se splača v bokse po nove gume pa še vsi iščejo.

danes se je lepo videlo, ko je prvi zavil v bokse po nove gume in postavil daleč najhitrejši krog na dirki, so vsi v naslednjih dveh krogih opravili z postankom. še vedno se bolj splača priti do cilja na 5. mestu, kot pa ostati brez motorja. kje so zlati časi ko so motorje gonili do zadnjih izdihljajev...

formula od nekje 2002 ni več kar je bila, je treba gledati malce dlje kot 2 leti nazaj, ko je bilo tako ali tako že vse zblojeno. Že res da smo takrat imeli v ospredju Ferrari in Mclaren katera sta bila razred zase, vendar moštvo katero je končalo takoj za njima je bilo drugi zmagovalec, na stezi je bilo pa mnogo več dogajanja kot danes.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Icematxyz ::

PIPI je izjavil:

V MotoGP je toliko več preitevanja, ker so motorji neprimerno ožji od avtomobilov. In s prehitevanjem po notranji strani kot zunanji jezdec izgubiš mnogo majši delež idealne linije. Enako z zaviranjem po notranji strani. Pa neprimerno boljši pregled nad razdaljo med motorjema imajo vozniki (grejo lahko na cm namesto na dm večine prehitevanj v F1). Pač odprta kolesa tukaj še bolj tepejo formulo. V turnih prvenstvih (WTCC, BTCC, itd.) je popolnoma običajno, da se med dirko pri prehitevanju med seboj drgnejo.


Počakajmo sedaj ko druge možnosti kot da prehitevaš da bi pridobil mesto praktično ni. Pa da vidimo če je širina F1 bolida res tako problematična (posebej še na sodobnih dirkališčih tipa Bahrain) in prehitevanj ne bo (med TOP 10 pozicijami).

Saj v bistvu bomo gledalci in novinarji razumeli dirkače (sedaj ko se od njih več ne pričakuje da prehitevajo v boksih) na konferencah da pač ni mogel celo tekmo pred sabo prehiteti nasprotnika. Ker je avto pač preširok in ne gre... Komaj čakam.

kar berem intervjuje naj bi bilo prehitevanje med dirko skoraj nemogoče letos,


Sedaj ko ni več boksov pa je prehitevanje kar naenkrat nemogoče? Smešno res. Bomo videli če se res ne da v kratkem. Brez skrbi da bo se kmalu to pokazalo!

Upam samo da slučajno kdo ne razmišlja več in vidi rešitve v tem da se nazaj uvede "prehitevanje" v boksih?

P.S. Za to da bo F1 bolj zanimiva.

Zgodovina sprememb…

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 24


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240205 (19359) PIPI
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186857147 (14685) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151622 (1377) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257657399 (16314) Alexius Heristalski
»

Šumi ČETRTIČ ! - forza Schumi !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
702592 (1813) ziga7

Več podobnih tem