» »

Formula 1 2008

Formula 1 2008

strani: 1 ... 10 11 12 13 14 15

TOP ::

Ej bi bila fora da je zapeljl v boks od Marcedesa pa bi morel Hamilton čakat aj bi hiteli mehaniki ga porivat vstran.:))

Cvet0 ::

No massa je dobil kazen za oviranje pri speljevanju iz mesta za dolivanje bencina in ri tem oviral nekoga drugega.. po domačem prednost mu je vzel

BigWhale ::

Saj mu je. Ne vem tocno kdo je pripeljel takrat za njim. Sta pa skoraj trcila.


Bi pa bil hec ja, ce bi Massa ustavil pri McLarnu v boksu in poprosil, ce mu lahko cev snamejo. ;)

aodius ::

Ni dovoljeno od druge ekipe pomagat. Tak so rekli na RTL-u.
http://www.gregorsalobir.si/

roCkY ::

Pol ga še stran nebi smel porinit, da bi moštveni avto oskrbeli dokler uradni "redarji" ne opravijo? Kdo ve kje v boksih je sploh dovoljeno ustavit in počakat pomoč? Ko je motor crknil recimo so se že sredi ulice ubadali z avtom in ovirali ostale.

Dobro se je Ferari zafrknu s temle. Če bi "liziko" imeli bi ga vsaj po čeladi mahnu in bi počakal par metrov od boksa in zgubil morda le kakih 5 sek.. Sicer pa enkrat ga eni špičijo drugič drugi. Zato pa tudi je šov. Je pa s temi dolivanji v zadnjem času res preveč napak in težav in nenazadnje tudi poškodb mehanikov.

BlackHole ::

Bojo morali narest eno robotsko roko za dolivanje goriva.
LP Marko

Alec999 ::

pol bo pa celo roko odtrgu .. ccc :D

njok ::

Hmm, mam idejo! Kaj pa ce bi pravilno postavili senzor, da se lucka dejansko ne prizge, dokler je cev noter? Mogoce lahko vprasajo proizvajalce pralnih strojev, ce jim prodajo to hi-tech tehnologijo, ki preprecuje, da bi se vrata odprla dokler stroj pere.

roCkY ::

Kaj pa, če je (bi) prehitro ven potegnu in bi še mal dotočil. Pa imamo spet "žmigovc" na tabli.

Baltazar-x ::

Najbolš, da bi si mogu voznik kar sam nalit bncin.......

Zgodovina sprememb…

Zeberdee ::

.... pa plačat na petrol, ne na kartico. Pa eno staro babico za šalter.

BlackHole ::

Najbolš, da bi si mogu voznik kar sam nalit bncin.......


Saj, včeraj sem mislil, da bo Massa kr ven iz avta skočo in si sam cev ven potegnil. Bi bil menda prej nazaj na stezi.
LP Marko

njok ::

Kaj pa, če je (bi) prehitro ven potegnu in bi še mal dotočil. Pa imamo spet "žmigovc" na tabli.

Malo dvomim, da ma mehanik indikator z litri in evri in gleda, kdaj bo moral potegnit ven cev.

BigWhale ::

Lahko bi pa imel sofer v kokpitu eno tako velko rdeco luc k bi bla MASTER WARNING. Ce bi bila cev za dolivanje se vedno vtaknjena, bi gorela tista luc. Ko bi jo ven spulili, bi se luc ugasnila. Senzor za to bi bil pa jasno na avtu.

'FireSTORM' ::

Tole je bilo res lol, nisem dosti gledal ker sem bil na bratvi, ampak bolj vlakec, vsaj koliko sem videl.
Massa bi pa lahko odpeljal en krog z cevjo in bi izgubil manj časa :P (samo hecam se)
Those penguins.... They sure aint normal....

BigWhale ::

Tokrat niti ni bil kak hujsi orient express... Je blo ze much much worse. Jaz ne vem zakaj delajo same take steze kjer se tako tezko prehiteva. To je zalost... :(

3furious ::

Semafor ponavadi deluje na senzor, ko potegnejo ven cev za dolivanje goriva, se prižge zelena luč. Tokrat pa so semafor upravljali ročno, ker sta bila oba dirkača istočasno v boksih in niso hoteli tvegati napake. Ironično, je bil šibki člen človek, ki je prekmalu pritisnil na gumb. Če bi pustili semafor na avtomatsko, bi verjetno vsaj Massa opravil postanek brez težav.
In the age of information, ignorance is a choice.

PrimozR ::

Ali pa ni bilo ročno in je mehanik malce premaknil cev in prekinil kontakt?

TOP ::

Pa daj ne nabijaj tle neumnosti od nekih kontaktov,tako je blo kot je napisal 3furious.

njok ::

Meni je bla kljub manj prehitevanjem proga kar vsec, fajn je gledat kako se matrajo vozit med tistimi luknjami :D

BigWhale ::

Zakaj ljudje v takih na nek nacin kriticnih situacijah recejo: ok, zdej bomo pa rajs mi namest avtomatike delal, bo ziher bolj, ker se bodo logicna vrata zmotila in nardila AND namesto OR...

:>

SmeskoSnezak ::

Ker ne znajo te elektronike pravilno uporablat, BW :]
@ Pusti soncu v srce... @

ttommy ::

Čeprav je Kimijev boj za naslov prvaka izgubljen(samo čudežne tri zmage z odstopom Hamiltona in Masse ga lahko rešijo....:| ,si je že zagotovil (v njegovem primeru tolažilno) nagrado za DHL Fastest lap award(Nagrada za dirkača z največ najhitrejšimi krogi..).
Dosegel je že 10 nepremagljivih hitrih krogov(noben drug dirkač ni dosegel več kot dva najhitrejša kroga) v tej sezoni.Za povrh mu pa manjka še samo en najhitrejši krog in podrl bo Schumacherjev rekord 10-ih najhitrejših krogov,ki ga je postavil v Ferrarijevi dominantni sezoni 2004.

Boj za prvaka je pa še naprej odprt....
Gamer

BigWhale ::

Boj za prvaka je pa še naprej odprt....


Mnja, ce bodo pri ferariju uspeli narest brezzicni avto... Ne pa tak, da se kabli za njim vlecejo... How 80's is that?! :>

ttommy ::

Dokler teorija dopušča možnosti.......Lani nihče več ni verjel v Kimija proti koncu,pa je le postal prvak.
Gamer

tilinho20 ::

7 točk je povsem realnih. Tri dirke zmagaš in že s tem pridobiš 6 točk. Seveda pa je biti težko konstanten za obe strani. Massa mislim da bo na koncu prvak. Imajo res super taktiko. Potem pa še Kimmi bo želel odgovorit. Pa še kakšna napaka Hamiltona in se lahko vse spreobrne. Saj vemo kaj se je dogajalo na zadnji dirki v prejšni sezoni. In tako verjamem da bi lahko bilo letos, ker ne verjamem da se je Hamilton iz kaj naučil.

ttommy ::

Se je naučil.......zmerjati Kimija.Do pred tem mi je bil OK dečko,ampak po tistem.....
Gamer

SmeskoSnezak ::

Hamilton je reko, da bo lepo po pameti vozo, ne pa za vsako kilavo zmago. =) Torej se le neke naučo od lani.
@ Pusti soncu v srce... @

TOP ::

tilinho20 lepo napisano,sam Massa štarta komaj 5,tako da se bojim ,da je konec in nakoncu stavim na Hamiltona,če tudi ne navijam za njega.Hamiltonu letos se dirkalnik še ni pokvaru,Masso pa je že izdal.In na teh dirkah kjer so odločilne se Ferrari nekaj j*be,namesto da bi pripravili bolšo taktiko,pustimo se presenetit sam se boljim da je konec,ker Ferrari je naredu preveč napak.

tilinho20 ::

Nikoli ne reci nikoli.;) Sam verjamem da se bo kaj Hamiltonu preipetilo. Naj še on malo izkusi ko tiu 3 kroge pred koncem crkne motor ipd.

Evo Massa 7. ker je Bourdais dobil 25s kazni in je zdaj točno tok pridubil kot da bi zmagal in da bi bil Hamilton 2. Brazilija bo zanimiva saj vemo da Massa tukaj dominira.

Zgodovina sprememb…

SmeskoSnezak ::

Razburljiva dirka, lepa dirka polna prehitevanj. In da daju Bourdaisu kazen, za manever, ki ga je povzročil v bistvu Massa, saj mu je dobesedno rinil pred nos, je taka bedarija, da ni večje. Pa kaj naj zaj Bourdais na bremzo stisne in ga "športno" pred sebe spusti? Ma jebite se, bi reko jaz. Saj je Massa izzival usodo, ne Bourdais... Hamilton pa bogve kaj je ustvarjal na štartu, da naredo tako napako, da prišel za Masso. Ko je hotel pa popravit napako in šel prehitevat, bi lahk vsaj ostal na zunanji strani ter pospeševal zraven Masse, definitivno bi ga prehitel. Ne pa da je hotel na optimalno linijo in s tem dobil Masso v bok... Pol se je ohladil in pametno odvozil dirko raje do konca. Pohvalit moram Kubico, saj bo jima zdaj mešal štrene pri vrhu. "Kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima". Možno je vse, torej tud Kubica za prvaka :P Alonso je pač odpeljal dirko brez posebne napake in tako prišel prvi skozi cilj. Nič takega ni delal, da bi lahko rekli kak senzacionalno je zmagal. So vsi ostali pripomogli k temu :D
@ Pusti soncu v srce... @

PrimozR ::

Adijo Ferrari, Mercedez, Honda, Toyota, BMW in Renault. Klik!

BigWhale ::

Tole je pa big deal. Vprasanje, ce bo slo skozi. Bi bil pa zanimiv experiment, tako se pogoji za vse voznike precej izenacijo.

dzinks63 ::

Torej imamo že enotnega opremjevalca gum, po novem naj bi imeli še enotnega za motor. Ekipe bodo lahko delale na vsem ostalem in tega je ogromno. Če bo šlo tako naprej, bo v bodoče F1 le neko pokalno tekmovanje. Torej še bolj bo pomebna aerodinamika, podvozje, taktika,... in ne nazadnje voznik. Kako bo to vplivalo na celotno zanimivost F1 pa vprašanje. Formulo so do sedaj vlekli naprej zelo uspešni dirkači: Fangio, Brabham, Stewart, Piquet, Lauda, Prost, Senna, Shumacher. Do sedaj so dominirala moštva Ferrari, McLaren in Williams, ostali so bili bolj občasni. Polovica stadiona je še vedno oblečeno v rdeče in ni važno kdo je za volanom. V sedanjem sistemu se je dogajalo, da je v dobrem moštvu lahko postal svetovni prvak le povprečen voznik. Prav gotovo ciljajo na karto promoviranja voznikov, saj naj bi bili prav vozniki največji magnet za gledalce in sponzorje.

globoko grlo ::

a so fukjeni?
to je odraz panike, vejo, da morjo neki spremenit, ne vejo pa kaj in pol take bedarije delajo

BigWhale ::

spremenit morjo verjetno to, da ne bosta vsako naslednjo sezono vsaj dva mostva bankrotirala... :>

PrimozR ::

Hja, tole je začetek stock serije, ja. In to je popolnoma narobe. F1 je the pinnacle of motorsport. Ajd, nekaj šparanja denarja je kul ker bi se sicer vozili v miljardo dolarjev v rednem avtu, tole je pa too much. Podobno je z WRCjem, kjer ga zadnje čase močno omejujejo. FIA ima velike probleme s temi stvarmi, nekako jim vedno uspe pokvariti uspešne serije. Tako so recimo naredili tudi z Grupo C prototipov. Ampak na srečo se je Le Mans, kasneje pa kompletna serija od FIE odcepil in je sedaj pod vodstvom ACOja (Le Mans serija, ALMS je pod IMSA vodstvom, a imajo ZELO izenačene pravilnike). Le Mans kot dirka sama, 24 ur, je tudi vedno bolj omejen. Ampak se je to zgodilo popolnoma iz varnosti. Problem so bili piruetni mercedesi in Porscheji. Zato so spremnili pravila. Zdaj delajo na podobnem problemu, saj se je letos že kar nekaj avtomobilov zavrtelo in poletelo bočno. Sicer tudi planirajo velike omejitve motorjev, vseeno pa imajo v tej seriji precej proste roke. Rezultat pa so dobri avtomobili. Ja, konkurence ni bogvekaj od prihoda Audija, kasneje TDIjev in HDijev. Ampak se regulacije uravnavajo, prihajajo pa bencinarji (recimo Dome, naj bi prišla Honda, definitivno prihaja Toyota oz. Acura, v LMP2 prihaja Mazda z Lola šasijo, enako je storil Aston Martin v LMP1 že letos, veliko željo po LMPjih pa imajo pri Chevroletu). Seveda imajo težave, saj sta praktično edina GT1 avtomobila DBR9 in Corvette, zato pa se ta razred ukinja, razširja pa se GT2. IMO bi se FIA od ACOja lahko kaj naučila.

BigWhale ::

A ni Acura Honda?

PrimozR ::

You have me! Sem kiksnil in mislil da je Acura Toyota. Seveda pa je to Lexus. To torej razloži vso zadevo, ja.

Pod imenom Acura grejo pa v LMP1 zaradi že obstoječega in močnega LMP2 programa, ki ga bodo le nadgradili.

tilinho20 ::

Je kdo gledu q? Heh sem prepričan da bo Massa pred Hamiltonom. Mogoče bo pa Ferrari tako naredil kot je McLaren prejšni teden? Kot milo za drago?

Jst ::

Dolgočasna dirka...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

tilinho20 ::

Res je bla dolgočasna.:(

SmeskoSnezak ::

Bo kakšna kazn padla za "pomoč" Raikonena Massi, ko ga tak lepo naprej spusto? :)
@ Pusti soncu v srce... @

LapD ::

kaku spustu, če je bil pa massa hitrejši :P
Maleo.si - Kreativni delovni prostor spletnega in grafičnega oblikovalca

SmeskoSnezak ::

A ni postajal Raikonen počasnejši? :P

(if you wanna play =)
@ Pusti soncu v srce... @

TOP ::

Zakaj bi Raikonen ali pa Massa dobila kazen.UKaz iz moštva je prepovedan,če pa se dirkač odloči da ga spusti mimo je pa njegova stvar.Sej tud dokaza ni če je prišlo iz moštva,kateri dirkač bi pa priznal,saj dobi plačano ne se bat.Tukaj se gre za inters moštva in tako pač je.Kaj mislite če bi vodil Kovalainen,bi lih tak ga lepo spustu in je.Drugač pa SmezkoSnezak ti si res en smeško,to je nalašč postajal počasnejši.

LapD ::

Baje je Massa to na tiskovki reku, zato sem napisal, nisem pa prepričan, ker se ne spomnem :)
Maleo.si - Kreativni delovni prostor spletnega in grafičnega oblikovalca

Daedalus ::

He he... Massa ni bil hitrejši. Je Raikkonen kr lepo vozil malo počasneje, da je Massa mimo prilezel.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

tilinho20 ::

Spustu je gas, sej drugače bi ga prehitel...(naslednii krog)

Jst ::

Hmmm... Mašina se mora uporabiti na dveh tekmah, nato jo zamenjajo, a vsak ima enkrat na sezono možnost, da uporabi novo mašino. Razen na zadnji tekmi?!

With no ‘joker’ engine changes allowed at the final round, McLaren will also have to keep a keen eye on Hamilton’s Mercedes V8, which will start its second race in Brazil.


vir: formula1.com

Zakaj pa takšno čudno pravilo?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
strani: 1 ... 10 11 12 13 14 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116766807 (39127) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186863603 (21141) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152156 (1911) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257665990 (24905) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214167054 (34377) Microsoft

Več podobnih tem