Forum » Na cesti » Formula 1 2009
Formula 1 2009
BigWhale ::
Čas je za novo sezono. Nekaj bo sprememb pravil, nekaj so že testirali. Toro Rosso zaenkrat leti kot sneta skira :), Honda je odstopila.
Po novem bodo motorji omejeni na 18.000 obratov, nic vec ne bo testiranj med sezono razen med uradnimi treningi. Omejili bodo stevilo 'zaposlenih v boksih', najbrz ne bo vec nosilcev deznikov, prinasalcev pijace in kaj vem koga se vse. Hehe. Nekaj se govori tudi o tem, da si bodo mostva morala izmenjevati podatke o gumah in gorivu.
Marsikaj zanimivega se nam ze obeta, marsikaj se bolj zanimivega pa se obeta za sezono 2010. Bomo videli. :)
Po novem bodo motorji omejeni na 18.000 obratov, nic vec ne bo testiranj med sezono razen med uradnimi treningi. Omejili bodo stevilo 'zaposlenih v boksih', najbrz ne bo vec nosilcev deznikov, prinasalcev pijace in kaj vem koga se vse. Hehe. Nekaj se govori tudi o tem, da si bodo mostva morala izmenjevati podatke o gumah in gorivu.
Marsikaj zanimivega se nam ze obeta, marsikaj se bolj zanimivega pa se obeta za sezono 2010. Bomo videli. :)
rgv45vg4t335 ::
...
- širši prvi spojler in ožji in višji zadnji, da se lahko vozi v zaveterju
- motor za 4 dirke
- nič več grelcev za gume
- gume brez kanalov, klasične slick
- KERS
...
Naj bi bilo bolj zanimivo, precej več preitevanja, vsaj teoretično. V praksi bomo pa še videli, nekateri vozniki so bolj skeptični.
- širši prvi spojler in ožji in višji zadnji, da se lahko vozi v zaveterju
- motor za 4 dirke
- nič več grelcev za gume
- gume brez kanalov, klasične slick
- KERS
...
Naj bi bilo bolj zanimivo, precej več preitevanja, vsaj teoretično. V praksi bomo pa še videli, nekateri vozniki so bolj skeptični.
MSI K9A2 Platinum@260MHz, Athlon X2 4850e@3GHz, 4GB RAM@1000MHz
Radeon HD 4850
Radeon HD 4850
PaX_MaN ::
Kajpavem. Že petnajst let furajo po nespremenjenih dirkališčih. Vsaj nagazne mine bi lahko dodali, FFS.
šernk ::
Kajpavem. Že petnajst let furajo po nespremenjenih dirkališčih. Vsaj nagazne mine bi lahko dodali, FFS.
vsa stara dirkališča ki so preurejali so za moje pojme uničili, nova pa tudi niso nekaj super. poglej kaj so naredili iz štartno-cilne ravnine v spaju...skoraj letališče in s tem se je izgubil ves čar štartov tudi tam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BmN ::
vsako sezono nova pravila...brezveze. Tehnologija napreduje, naj dopustijo ta napredek al pa nič.
vsa dobra dirkališča so ukinili, nova ki ji ponujajo pa so mi brezvezna. Ja se tudi v F1 pozna gospodarska kriza, samo kolko denarja pa skurijo v samo eni dirki...
vsa dobra dirkališča so ukinili, nova ki ji ponujajo pa so mi brezvezna. Ja se tudi v F1 pozna gospodarska kriza, samo kolko denarja pa skurijo v samo eni dirki...
SmeskoSnezak ::
Meni je všeč ideja (ne vem že od koga, bi kdo vedel?), da bi nazaj prišle medalje. Tekmovali bi se torej za prva tri mesta. Kdor nabere čimveč medalj, je zmagovalec sezone. Tako bi se nekako tudi "moštveno" nehali podpirat.
@ Pusti soncu v srce... @
Invictus ::
Mislim da s temi pravili samo komplicirajo. To je samo zarota močnih ekip. Takoj ko manjše finančno šibkejše ekipe pridejo do tehnologije, ker se ravno dovolj poceni, jo močnejša moštva prepovedo (oz. jo prepove FIA na lobiranje močnejših ekip).
To se dogaja že zadnjih 20 let odkar bolj spremljam F1. Tako da razne ekipe kot Minardi res ne bi imeli nikoli šans dobiti kaj več kot kako piko, ko večina odstopi.
Preveč politike je tu. Naj dovolijo VSE.
LP I.
To se dogaja že zadnjih 20 let odkar bolj spremljam F1. Tako da razne ekipe kot Minardi res ne bi imeli nikoli šans dobiti kaj več kot kako piko, ko večina odstopi.
Preveč politike je tu. Naj dovolijo VSE.
LP I.
JanezekNovak ::
Se podpišem pod Invictusov post!
Medalje so bedarija!!
Sedaj smo videli tudi borbe za 6. mesto ipd.
V primeru, da bi imeli medalje so vsa ostala mesta razen prvih 3 razvrednotena.
Medalje so bedarija!!
Sedaj smo videli tudi borbe za 6. mesto ipd.
V primeru, da bi imeli medalje so vsa ostala mesta razen prvih 3 razvrednotena.
http://www.euroairsoft.com/
overlord_tm ::
Kaj pa če bi namesto nagradnih točk uvedli kazenske točke?
Zmaga = 0 kazenskih
2. mesto = 1 kazenska
3. mesto = 2 kazenski
odstop = toliko kazenskih kot je bilo dirkačev na startu
Prvak je tisti ki jih zbere najman :)
Zmaga = 0 kazenskih
2. mesto = 1 kazenska
3. mesto = 2 kazenski
odstop = toliko kazenskih kot je bilo dirkačev na startu
Prvak je tisti ki jih zbere najman :)
bzp ::
Medalje so kul ker bi se potem dejansko borili za 1. mesto, namesto taktiziranja "če sem še 2x med prvih 5, po točkah zmagam".
A grelce za gume so sedaj prepovedali? A ni bilo nekaj govora da se ta prepoved prestavi v 2010, skupaj z ukinitvijo dolivanja goriva?
A grelce za gume so sedaj prepovedali? A ni bilo nekaj govora da se ta prepoved prestavi v 2010, skupaj z ukinitvijo dolivanja goriva?
BlackHole ::
Ampak, vprašanje res, kaj se bo potem dogajalo v ozadju, nekje od 5. mesta navzdol. Bo sploh še kdo "dirkal", če samo prva tri mesta štejejo (v primeru, da se prvi trije, štirje odlepijo).
LP Marko
PrimozR ::
Invictus kaj pa tista krilca, ki so jih nekaj let nazaj imeli an sidepodih? Začel je minardi, nadaljvelai pa so drugi, pod pogojem FIA-e, da jih prepove, če jih bo samo testirala katerakoli močnejša ekipa. To je naredil Ferrari. Sicer pa glede na to da se kenslajo keramika in razni eksotični materiali v motorjih, posebne mešanice plinov za polnjenje gum, da se cenijo motorji, itd., ne vem no, meni to nekako deluje kot zmanjševanje stroškov oz. spodbujanje revneših ekip. Kako se pa zdi tebi pa ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
Invictus ::
Kljub vsemu se mi ukrepi vedno zdijo pisani na kožo močnejših ekip. Oni imajo denar in ljudi da se hitro prilagodijo in celo optimizirajo. Manjše ekipe se samo prilagodijo. Zmanjka jim časa, denarja in ljudi za boljše optimizacije. Bom navedel dva primera:
1. Turbo motorji. Mislim da jih je prva imela Honda. Ko so postali bolj popularni, so jih prepovedali.
2. Elektronska pomagala. Takoj ko so jih začeli vgrajevati šibkejše ekipe, so bila prepovedana.
Poceniti F1 je tako kot bi hotel kupiti ferarija za 20.000 EUR. Pač ne gre. Kdor hoče biti prvi, bo investiral. Kaj ti pomaga cenejpi motor, če jih boš pa zaradi manj vzdržljivih materialov rabil več. Lahko ga sicer elektronsko omejiš, ampak spet ni fore.
Tisti tvoj primer je mogoče mal izjema, ampak to Minardiju ni preveč pomagalo, ker so vedno imeli zanič motorje. Žal.
F1 je dirka velikih. Tam ni prostora za reveže. Kako pa bi bilo, če bi vsak s parimi milijoni lahko sodeloval notri ... ?
L PI.
1. Turbo motorji. Mislim da jih je prva imela Honda. Ko so postali bolj popularni, so jih prepovedali.
2. Elektronska pomagala. Takoj ko so jih začeli vgrajevati šibkejše ekipe, so bila prepovedana.
Poceniti F1 je tako kot bi hotel kupiti ferarija za 20.000 EUR. Pač ne gre. Kdor hoče biti prvi, bo investiral. Kaj ti pomaga cenejpi motor, če jih boš pa zaradi manj vzdržljivih materialov rabil več. Lahko ga sicer elektronsko omejiš, ampak spet ni fore.
Tisti tvoj primer je mogoče mal izjema, ampak to Minardiju ni preveč pomagalo, ker so vedno imeli zanič motorje. Žal.
F1 je dirka velikih. Tam ni prostora za reveže. Kako pa bi bilo, če bi vsak s parimi milijoni lahko sodeloval notri ... ?
L PI.
Alexius Heristalski ::
Mogoče pa ravno nenehno spreminjanje pravil najbolj škodi majhnim moštvom.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Invictus ::
Mogoče pa ravno nenehno spreminjanje pravil najbolj škodi majhnim moštvom.
Saj to sem napisal ...
LP I.
Jst ::
In s tem se verjetno veliko ljudi strinjamo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
bzp ::
Ja in ne, po drugi strani so spremembe priložnost, da ena majhna ekipa z dobrimi inženirji in super idejo, za kratek čas pridobi prednost. Brez sprememb, prej ali slej pridejo vsi do istih idej/rešitev in za pridobitev minimalnih prednosti so potrebna enormna vlaganja. Če pa vse ekipe razvijajo nekaj novega, je pa veliko odvisno od sposobnosti in dobre ideje (ki je potem hitro skopirana pri ostalih).
AvtoR ::
Invictus: Če se ne motim je imel prve turbo motorje v F1 Renault. Takrat so se jim vsi smejali.
Medalije so brez veze. Naj spet vpeljejo nazaj točkovanje, ki je bilo pred Michaelom Shumacherjem.
1. mesto 9 točk
2. mesto 6 točk
3. mesto 4 točke
4. mesto 3 točke
5. mesto 2 točke
6. mesto 1 točke
Tip je prevečkrat zmagal in je bil praktično brez konkurence.
Če bi vpeljali stari sistem, bi bila tudi neke vrste kontinuiteta, pa še slicks gume se vračajo.
Medalije so brez veze. Naj spet vpeljejo nazaj točkovanje, ki je bilo pred Michaelom Shumacherjem.
1. mesto 9 točk
2. mesto 6 točk
3. mesto 4 točke
4. mesto 3 točke
5. mesto 2 točke
6. mesto 1 točke
Tip je prevečkrat zmagal in je bil praktično brez konkurence.
Če bi vpeljali stari sistem, bi bila tudi neke vrste kontinuiteta, pa še slicks gume se vračajo.
PrimozR ::
Misliš 10 pik za prvo mesto, tako kot je dejansko bilo? In ne, se strinjam, da je tako premalo dobitnikov točk. Namesto tega naj bo ne vem, 15 10 8 7 6 5 4 3 2 1. Tako je razlika med 1. in 2. mestom dejansko manjša kot pri 10, 6, itd. sistemu (tukaj 33% manj, pri 10, 6 pa 40% manj). Še vedno pa je dobitnikov točk 8. Torej v kratkem praktično vsi dobijo točke.
borchi ::
> Misliš 10 pik za prvo mesto, tako kot je dejansko bilo?
še prej je bilo pa 9, 6...
še prej je bilo pa 9, 6...
l'jga
AvtoR ::
Do leta 1990 je bilo točkovanje 9,6,4,3,2,1
od 1991 do 2002 je bilo točkovanje 10,6,4,3,2,1
od 2003 dalje je točkovanje 10,8,6,5,4,3,2,1
Mislim, da je bil najboljši sistem točkovanja med leti 1991-2002.
Zmaga je v primerjavi z drugim mestom prinesla več točk.
Zdajšni sistem je daleč najslabši. Vsi samo taktizirajo.
od 1991 do 2002 je bilo točkovanje 10,6,4,3,2,1
od 2003 dalje je točkovanje 10,8,6,5,4,3,2,1
Mislim, da je bil najboljši sistem točkovanja med leti 1991-2002.
Zmaga je v primerjavi z drugim mestom prinesla več točk.
Zdajšni sistem je daleč najslabši. Vsi samo taktizirajo.
borchi ::
> Mislim, da je bil najboljši sistem točkovanja med leti 1991-2002.
ja. jaz tudi mislim, da sta dve zmagi več vredni od treh drugih mest, zato je 10,6... boljše kot 9,6... 10,8,6 je pa bedarija.
ja. jaz tudi mislim, da sta dve zmagi več vredni od treh drugih mest, zato je 10,6... boljše kot 9,6... 10,8,6 je pa bedarija.
l'jga
BlackHole ::
Ampak 10, 8, 6 razmerje imajo tudi smučarji, pa skakalci, pa še kdo. Pa se kar v redu obnese. Je pa res, da je to težko primerjat.
LP Marko
SmeskoSnezak ::
Ja, to je težko primerjat. Saj imajo smučarji in skakalci drugačna pravila. Pa še toliko krame in tehnologije nimajo okol sebe... =)
@ Pusti soncu v srce... @
borchi ::
> Pa se kar v redu obnese. Je pa res, da je to težko primerjat.
pri smučanju ni mogoče tako taktizirat. v smuku ali superveleslalomu sploh ne, v drugih tekih slaloma in veleslaloma se pa tudi hudo redko zgodi, da ima kdo tako veliko prednost, da mu ni treba it "na polno"...
pri smučanju ni mogoče tako taktizirat. v smuku ali superveleslalomu sploh ne, v drugih tekih slaloma in veleslaloma se pa tudi hudo redko zgodi, da ima kdo tako veliko prednost, da mu ni treba it "na polno"...
l'jga
Daedalus ::
Danes je uradni "release" Ferrarijevega dirkalnika za novo sezono. Če mi jih uspe dobit, bom dodal še kako fotko s tiskovne konference (ergo, če jih bo kolega, ki fotka tam, kaj pošeral).
Še link do novice
Pa še ena zanimiva povezava
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
overlord_tm ::
Kaj, to spredi ma za sneg plužit?
No, če bo ta grda oblika res pripomogla k večjemu številu prehitevanj, tudi prav.
Ste videli? POP-TV špara tak da Mirko ne bo več komentiral iz komentatorskega mesta na oddaljenih dirkah =)
No, če bo ta grda oblika res pripomogla k večjemu številu prehitevanj, tudi prav.
Ste videli? POP-TV špara tak da Mirko ne bo več komentiral iz komentatorskega mesta na oddaljenih dirkah =)
PrimozR ::
Resno?
So pa zelo gladki. Človek se novih avtomobilov itak privade tako da tole niti ne izgleda tako slabo.
So pa zelo gladki. Človek se novih avtomobilov itak privade tako da tole niti ne izgleda tako slabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Good Guy ::
opa slike tires are back:D
to bo še zanimivo
to bo še zanimivo
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Good Guy ::
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
PrimozR ::
Itak so jih 10 let nazaj poslali mnogokrat, ko so jim pobrali turbine, ko so jim dali gume z žlebovi, ko so jim rpepovedali masovne ground effecte (oz. ko so jim prepovedali pomična krilca), ko so jim namesto V12 dali V 10, kasneje pa V8 motorje. Resno vprašanje, koliko so se V8 namesto V10 poznali? Praktično nič, saj so lažji, zaradi česar so avtomboili v ovinkih hitrejši, zaradi manj/lažjih komponent pa se vrtijo višje in tako dajo praktično enako konjev. Res je, da so jim to omejili z max. količino vrtljajev, a vseeno, razlike je okrog 100-150 konjev. Klasične poteze, pravila jih popeljejo 10 let nazaj, inženirji pa v petih letih naredijo 15 let preskoka.
Jackal ::
Hm... tista v nebo štrleča zadeva na zadnjem delu dirkalnika je mogoče jadro?
Walking the way is something completely different than imagining the way.
BigWhale ::
Ok, tale fiat je res hilarious! Spredi plug, zadi pa rep. Al pa jadro ja. :> Vazn, da ima slick gume! ;) Ce bodo zaradi tega kaj bolj prehitevali, pa naj! :)
PrimozR ::
A maš kej prot Fiatu? Bolš kot pa PSA grupa :P Plug pa ajdro majo pa itak vsi
Enivej, sem mennja, da bo omejitev testiranj opazno izboljšala kvaliteto oz. natančnost raznih CFD programov, v kolikor ekipe ne uproabljajo svojega sofware-a. Stare modele in podatke imajo in lahko rpeko njih preverjajo rezultate, CFD pa je praktično edin način za testiranje novih dizajnov, obenem pa anjcenejši v primerjavi z vetrovnikom in testiranji, ki pa sta itak oba zelo omejena.
Enivej, sem mennja, da bo omejitev testiranj opazno izboljšala kvaliteto oz. natančnost raznih CFD programov, v kolikor ekipe ne uproabljajo svojega sofware-a. Stare modele in podatke imajo in lahko rpeko njih preverjajo rezultate, CFD pa je praktično edin način za testiranje novih dizajnov, obenem pa anjcenejši v primerjavi z vetrovnikom in testiranji, ki pa sta itak oba zelo omejena.
Jst ::
Zadnji spojler zelo uporaben za oglasni pano! :)
Sicer pa bolid izgleda g.r.o.z.a. Brez besed sem. :/
Sicer pa bolid izgleda g.r.o.z.a. Brez besed sem. :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Daedalus ::
Ok, tale fiat je res hilarious! Spredi plug, zadi pa rep. Al pa jadro ja. :> Vazn, da ima slick gume! ;) Ce bodo zaradi tega kaj bolj prehitevali, pa naj! :)
Tud ostali "fiati" so/bojo nekak taki.
Sicer pa bolid izgleda g.r.o.z.a. Brez besed sem. :/
To je dirkanje, ne lepotno tekmovanje. Si velja zapomnit
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
BigWhale ::
Ok, tale fiat je res hilarious! Spredi plug, zadi pa rep. Al pa jadro ja. :> Vazn, da ima slick gume! ;) Ce bodo zaradi tega kaj bolj prehitevali, pa naj! :)
Tud ostali "fiati" so/bojo nekak taki.
Ja, saj vem. Saj so vsi smesni. :) No, sicer pa se jih bomo navadili. :))
T_F_7 ::
verjetno bo čez celo sezono govora o KERSu, že sama beseda se mi zdi smešna in baje da ga nima nihče rad
Pri spremembi podpisa lahko traja nekaj časa, da le-ta postane vidna.
Karaya 52 ::
Uf, meni je všeč. Čist kot solza, brez dodanih tisočih krilc kot na lunarnem modulu Apolla 11.
tilinho20 ::
verjetno bo čez celo sezono govora o KERSu, že sama beseda se mi zdi smešna in baje da ga nima nihče rad
Razen BMW.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285233 (180701) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136289 (95038) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184804 (148049) | WarpedGone |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56089 (35243) | PrimozR |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80749 (53069) | 'FireSTORM' |