» »

Formula 1 2009

strani: 1 2 3 4 ... 26

PIPI ::

o_O

Pri BMWju je močno streslo ene par mehanikov. Misliš da ga imajo ti radi?

EDIT: KERS naj bi bil po besedah McLarnovih inženirjev vreden le 0,3 sekunde na krog. Tisti le pa zaradi 'clean sheet-a' pri aerodinamiki, ki se bo še močnor azvila tekom sezone. Je pa težava s KERSom hlajenje oz. manjek reš, škrg in podobnih stvari. Klikot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Daedalus ::

Heh, IMO so največji problem pri KERS-u - baterije. Jaz jih že ne bi hotel meti montiranih pod rit, v neposredni bližini motorja in izpušnega sistema. Zna hitro ratat prevroče:))

Še ena zanimivost je letošnja omejitev števila motorjev - 8 za celo sezono. Petki niso všteti (kot v pretekli sezoni), tako da takrat lahko kurijo na polno. To pomeni, da bo v idealnih pogojih (17 dirk je na koledarju) en motor moral zdržat tri dirke. Je pa tudi res, da je vrstni red uporabe motorjev stvar odločitve vsakega moštva. Aja, pa IIRC je max število vrtljajev letos omejeno na 18k.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

tilinho20 ::

P|P|: BMW edini zagovarja KERS pri FOTA-i, tako da ostala moštva glih niso zadovoljna z BMW-jem.

PIPI ::

To ne vem, pa vseeno. postavi se v čevlje tistih mehanikov :D

IMO bi morali KERS za letos skenslati in ga uvesti šele naslednje leto saj je bilo tole določeno zelo na hitro in je zaenkrat bolj ali manj razvito samo na pol.

tilinho20 ::

Sej KERS za eltos še ni nujen. Pač če nočeš ga, ga neboš uporabljal. Po vsej verjetnosti nekatera moštva ne bodo štartala s KERS-om, ker pa je testiranje med sezono prepovedano, pa najbrž tudi med sezono ne bodo ga dal not.

CHAOS ::

29. marec se hitro bliža. Novic je pa vsak dan več. :)
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

PIPI ::

And your point is?

Jst ::

Ker je vsak dan novic vse več, bi lahko kakšno quotal in komentiral...
Proton decay is a tax on existence.

Super Sonic ::

Mclaren v krizi (morda prehodni, saj imajo dve mošti, ki uporabljati skoraj identičen pogonski sklop), Ferrari neizrazit (v rahli krizi), pri Red Bullu je Newey stavil na Vettla, Renault izrazito na Alonsa, BMW in Toyota močno skupaj (Kubica v rahlih težavah), Brown GP pa ima, vsaj sodeč po razturu na zadnjih testiranjih, z naskokom najbolje razvit KERS. In ne samo to, za zraven odfurajo 130 krogov kot za šalo, med tem, ko se Ferrari, McLaren, BMW, Red Bull in mogoče še Toyota non-stop kvarijo (predvsem McLaren in Red Bull). Po sedaj videnem:
1. Brown GP
2. Ferrari in Vettel
3. Toyota, BMW in Alonso
4. Wlliams, McLaren, Red Bull, Force India
5. Piquet Ml., Toro Roso

Do prve dirke so še 3 tedni, dovolj časa da McLaren ugotovi zakaj se jim zadnji del dirkalnika pregreva, da Ferrari popravi KERS (za en hiter krog), da Kubica pogrunta zakaj zaostaja za Heidfeldom, da Toyota ugotovi, da je brez KERSA brez možnosti in da Brown GP pove, da so se ta teden samo hecali.

Pred nami je zanimiva sezona v kateri bo Lewis zelo težko obdržal naslov. Nekaj novosti pri Ferrariju: Dyer je bil lani zelo priden in nagajal Kimiju pri nastavitvah, zato je bil letos povišan. Njegovo mesto je sedaj prevzel Andrea Stella, človek, ki ga je izbral Kimi. Vso moštvo je letos podrejeno Massi, zato bo pod velikim pritiskom, še posebno, ko v Avstraliji ugotovi, da mogoče nima za burek. Tenko bo pisal tudi Kimi, če misli popuščat (v psihi).

Pri Renaultu vse stavijo na Alonsa, zato je Piquet lahko ostal (ker se je podredil). Škoda, ker bo ponovno izpadel kot največji bedak v karavani. Podobno je tudi pri Red Bullu, kjer je Vettel risal šale Marku (vrača se po poškodbi) skozi celotno testno obdobje.

Toyota je vsem povedala, da so kreteni če mislijo uporabljati KERS že to sezono, ker so njihovi inženirji ugotovili, da v danih razmerah KERS ne prinaša nobene prednosti. Kazen, če to drži, bo kruta. Toyota je namreč napovedela, da se, v kolikor sezona ne bo uspešna (beri zmage in borba za naslov), umika iz F1. Drži pa, da če bi jim FIA pustila, da KERS razvijejo po svoje, bi bili nesporni favorit v tej sezoni.

Škoda mi je za Williams, ker so zadaj. Letos so imeli odlično priložnost, zaenkrat pa niso tam, kjer si sami želijo, da so.

Pri BMW-ju so si njihov najmočnejši in najboljši KERS zataknili nekam, ker so ugotovili, da pravzaprav sploh niso tako zelo hitri, kot so mislili, da so. Tolažijo pa se, da so bolj spredaj kot v tem obdobju lani.

Brawn GP je uganka - nekateri pravijo, da iščejo sponzorje. OK. Ampak vseeno za debelo sekundo tolčejo vse po spisku, da o tem, da vozijo hitreje za 2 sekundi od McLarna, sploh ne govorimo. Če tudi so suhi kot poper, je to še vedno sekunda do dve na krog hitreje od vseh. Hudo. Dejstva so: Brawn ni debil, Honda je imela lani celo leto časa razvijati KERS, imajo dober pogoski sklop, solidna voznika in so brez sponzorjev. Mogoče pa Rubens postane prvak v sezoni, kjer ga ni videl nihče. ;)

Sedaj pa tisto najpomembnejše - letos so testiranja med sezono zelo omejena, kar pomeni, da je zelo pomembno kaj bodo moštva v naslednjih treh tednih še uspela popraviti. Tisti, ki bo zadaj na prvih 3 dirkah, bo zadaj celotno sezono. Napredek naprej bo skoraj nemogoč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Denos ::

Samo kratek odgovor na to: Brawn GP ne uporablja KERS-a.

tilinho20 ::

Letos bo se kako zanimivo. I can't wait it! :)

Super Sonic ::

Denos - imaš kakšen link?

Res je, da se v Brown GP šele poglabljam, glede na to, da so šele teden dni na sceni. Mogoče je potem fora ravno v tem. Samo v tem primeru je pa potem Toyota prepočasna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Sm že našel, ni panike.

Brawn GP ima svoj menjalnik in NIMA KERSA, kar jih postavi v čisto drugo luč.

Dirkalnik sta naredila Jörg Zander in Loïc Bigois. Prvi je pri Hondi že od lani (leto prej pri BMW-ju, še leto nazaj pod Samom Michaelom v Willamsu), drugi ima skoraj identično zgodovino, le ta leta 2006 ni strašil v BMW-ju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BigWhale ::

FOTA predlogi.

Nekaj zanimivosti izmed vseh predlogov:

2009:
* More than 100% increase in mileage per engine (eight engines per driver per season)
* Testing reduction (50%)
* New points-scoring system (12-9-7-5-4-3-2-1), to give greater differentiation/reward to Grand Prix winners
* Race starting fuel loads, tyre specifications and refuelling data to be made public

2010:
* Prohibition of a wide range of exotic, metallic and composite materials
* Standardised telemetry and radio systems
* Radical new points-scoring opportunities (eg, one constructors’ championship point to be awarded for the fastest race pit stop)

Super Sonic ::

Meni se zdijo vsi predlogi super. Mogoče edino omejitev testiranj mi ni najboljša rešitev, ker se zavira napredek.
Ampak sami že vedo, kaj počnejo...

(Big Whale je Jezus - HA HA, dobra)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Klik!

Redbul je podaljšek pokrova motorja potegnil 'do konca'. Itak je bilo samo vprašanje časa in ekipe :D

ABX ::

Na bwin Brown GP je ta teden med favoriti za zmago F1 09.

Zadeva zgleda resna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

Hm, se avto mora do konca dirke pripeljat, pa bo. ;)

Daedalus ::

Brawn GP je uganka - nekateri pravijo, da iščejo sponzorje. OK. Ampak vseeno za debelo sekundo tolčejo vse po spisku, da o tem, da vozijo hitreje za 2 sekundi od McLarna, sploh ne govorimo. Če tudi so suhi kot poper, je to še vedno sekunda do dve na krog hitreje od vseh. Hudo. Dejstva so: Brawn ni debil, Honda je imela lani celo leto časa razvijati KERS, imajo dober pogoski sklop, solidna voznika in so brez sponzorjev. Mogoče pa Rubens postane prvak v sezoni, kjer ga ni videl nihče. ;)


BGP 1 je delo Honde. Lani so že precej hitro obupali nad dirkalnikom in pridno razvijali avto za letošnjo sezono. Pa kot zaenkrat zgleda, jim je uspelo - ko so v Jerezu (IIRC) šli pod 1.19 na krog, je Massa komentiral, da česa takega Ferrari ni sposoben. Enivejs, očitno imajo zelo dobro šasijo, so zadeli aerodinamiko, Mercedesov motor je itak dober, pa manjko KERS-a jim da ene 30kg maneverskega prostora pri razporejanju balasta. Je pa tud res, da tempa razvoja preko sezone verjetno ne bojo zdržali, se jim pa obeta dober štart.

Pred nami je zanimiva sezona v kateri bo Lewis zelo težko obdržal naslov. Nekaj novosti pri Ferrariju: Dyer je bil lani zelo priden in nagajal Kimiju pri nastavitvah, zato je bil letos povišan. Njegovo mesto je sedaj prevzel Andrea Stella, človek, ki ga je izbral Kimi. Vso moštvo je letos podrejeno Massi, zato bo pod velikim pritiskom, še posebno, ko v Avstraliji ugotovi, da mogoče nima za burek. Tenko bo pisal tudi Kimi, če misli popuščat (v psihi).


Od kod ti pa tole? RumeniMirko™ press? Nazadnje ko sem preveril, so bile Kimijeve težave lani povezane z razvojem dirkalnika - po poletnem premoru so mu recimo namontirali dva mesca stare (razvojno) komponente podvozja in je bil hitrejši, kot z novo razvitimi komponentami. Zaenkrat pa sta oba čisto hepi z dirkalnikom.

Itak so edini, ki res ven štrlijo, BGP. Pa še to je tak... počakajmo na dirko. Testiranja povejo nekaj, ne dajo pa nekih zaključkov. Kar je jasno je, da majo ostlai težave, če bo BGP tako hiter tudi med dirko, da so Ferrari, Renault, BMW in Toyota kr blizu, pa da ma McLaren resne težave.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Daedalus - delo Honde že, ampak razvoj Honde je bil delan na nihovem motorju. Kasneje je vse skupaj propadlo in izgleda, da ima Mercedezov motor zelo podobne karakteristike >:D . Imajo pa svoj menjalnik, kar je zelo zanimivo.

Se strinjam, Brawnu se obeta dober štart, mogoče bo na kakšnih stezah slabši. Dejstvo je, da Avstralije še ne bo merilo.

"Od kod ti pa tole? RumeniMirko™ press?"

He, he, lahko tud tako misliš, dejstvo je, da so ga dal lani nazaj na "delujočo" konfiguracijo šele takrat, ko izgubil vse možnosti za naslov. Če pa spomin zavrtiš še malo nazaj, boš videl, da je Massa sezono začel zelo slabo, nato pa je Šumi zahteval, da se mu pomaga in od takrat naprej Kimi ni imel več za burek - kot že rečeno, do zadnjih dirk. Kolk prozoren pravzaprav moraš biti, da tega ne opaziš?

Letos je Massa testiral več in vodil razvoj. Kar pa še nič ne pomeni, tako kot lani ni, ko je enako počel Kimi. Letos bodo bojda oba podpirali v enaki meri, če ne, bo Kimi odšel -to je 100% potrjeno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Resnici na ljubo me zakulisne igrice ne zanimajo kaj preveč. Je pa res, da je za to Šumaher izvedenec... Bomo vidli, so rekli slepi. Stavim pa (kot vedno) na Kimija. Sploh letos, ko bo občutek za lego dirkalnika še tolko bolj pomemben.

Daedalus - delo Honde že, ampak razvoj Honde je bil delan na nihovem motorju. Kasneje je vse skupaj propadlo in izgleda, da ima Mercedezov motor zelo podobne karakteristike >:D . Imajo pa svoj menjalnik, kar je zelo zanimivo.


Po mojih informacijah sta bil v igri v Ferrarijev in Mercedezov motor. Vzeli so Merca, ker ga bilo lažje integrirat v
obstoječo šasijo.

edit

Sam tole pa ratuje noro - link. Damn, že kr težko čakam na prvo dirko.

Times at 11am local time
1. J. Button Brawn GP 1:17.844 28 laps
2. N. Rosberg Williams 1:18.071 +0.227 21 laps
3. L. Hamilton McLaren 1:19.452 +1.608 22 laps
4. N. Piquet Jr. Renault 1:20.097 +2.253 26 laps
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Super Sonic ::

"Sploh letos, ko bo občutek za lego dirkalnika še tolko bolj pomemben."

Hmnja, zanimive so te izjave, noben od dirkačev, naprimer, do sedaj ni povedal, da se novi avto vozi kaj drugače kot lanski. OK, na mokrem ko imaš slikse najbrž ni zabavno, ampak drugače pa noben nič. Kimi je naprimer odgovor na vprašanje če se je letos kaj spremenil način vožnje z izjavo: " I don’t know anything about a different feeling. It’s a new season, so it’s hard to know what to expect. Of course with the rule changes the handling changes a little bit and it can get tricky if it’s bad weather, but then that goes for everybody. I am ready to go racing, and then we will see how well we can do." Kar je presenetljivo, vsaj zame.

Prva dirka bo raztur. Pričakujem poraz Ferrarija in McLarna. McLarna zato, ker je avto (še) zanič, Ferrari pa zadnja leta ni bil ravno najmočnješi, čeprav se jim je na dirko kar izšlo. Zame bo sezona krenila eno dirko kasneje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Še ena zadeva zaradi +30kg KERS-a moraja vsi vozniki hujšat. Za visoke pilote kot Kubica bo to dodaten minus.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Če ne bo prehitevanja tako bolje da preden sezono začnejo sploh da propade F1 zaradi financ.

Super Sonic ::

"Še ena zadeva zaradi +30kg KERS-a moraja vsi vozniki hujšat. Za visoke pilote kot Kubica bo to dodaten minus."

Ja pa ne. Ne v primeru, da KERSA moštvo sploh nima, drugače pa mislim, da se ZAENKRAT še nihče s tem ukvarja prav veliko (voznik namreč mora biti v dobri fizični in psihični kondiciji). So pa res kakšni vozniki pravi palčki (Massa, Heifeld), kar jim mogoče proti koncu sezone pride prav... Kdo ve?

"Če ne bo prehitevanja tako bolje da preden sezono začnejo sploh da propade F1 zaradi financ."

Ja zanimivo razmišljanje, res. Na testiranjih se je nekaj govorilo o tem in mogoče se pa res kaj uresniči in bomo videli kaj več prehitevanj. Ne toliko za zaradi KERSA, kot pa zaradi premikajočega sprednjega krilca (ki ga lahko dirkač poljubno nastavlja med vožnjo).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Hmnja, zanimive so te izjave, noben od dirkačev, naprimer, do sedaj ni povedal, da se novi avto vozi kaj drugače kot lanski. OK, na mokrem ko imaš slikse najbrž ni zabavno, ampak drugače pa noben nič.


Počakaj na prvo malo mokro dirko. -25% downforca se bo še kako poznalo. So že bli komentarji, da po mokrem vozit bo čista frka. Pa tudi, manjši downforce, več mehanskega oprijema, drugačna razporeditev teže... se pozna. Trditi, da se letošnji diralnik F1 vozi isto ko lanski, je neumnost. Kimi pa odgovarja tak ko vedno. Malo govori, še manj pove:))
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BigWhale ::

Ne toliko za zaradi KERSA, kot pa zaradi premikajočega sprednjega krilca (ki ga lahko dirkač poljubno nastavlja med vožnjo).


Se ena izmed stvari, ki jih redno uporabljo cez luzo. Morda bo zaradi tega vec odstopov, ker bodo vsi krilca stimali. :>

Super Sonic ::

EVO GA!

He, he...

"Počakaj na prvo malo mokro dirko. -25% downforca se bo še kako poznalo. So že bli komentarji, da po mokrem vozit bo čista frka. Pa tudi, manjši downforce, več mehanskega oprijema, drugačna razporeditev teže... se pozna. Trditi, da se letošnji diralnik F1 vozi isto ko lanski, je neumnost."

Ja se strinajm, čeprav so potem vsi vozniki neumni. ;) Bomo videli kako bo šlo v sezoni, na kraju zločina.

"Morda bo zaradi tega vec odstopov, ker bodo vsi krilca stimali. :>"

Pomoje bodo pa to naštudiral v nulo in bodo pred koncem sezone vsi imeli točno določeno pozicijo krilca za vsak ovinek posebej, ločeno, za vsako stezo. Robot scena.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

"Še ena zadeva zaradi +30kg KERS-a moraja vsi vozniki hujšat. Za visoke pilote kot Kubica bo to dodaten minus."

Ja pa ne. Ne v primeru, da KERSA moštvo sploh nima, drugače pa mislim, da se ZAENKRAT še nihče s tem ukvarja prav veliko (voznik namreč mora biti v dobri fizični in psihični kondiciji). So pa res kakšni vozniki pravi palčki (Massa, Heifeld), kar jim mogoče proti koncu sezone pride prav... Kdo ve?

"Če ne bo prehitevanja tako bolje da preden sezono začnejo sploh da propade F1 zaradi financ."

Ja zanimivo razmišljanje, res. Na testiranjih se je nekaj govorilo o tem in mogoče se pa res kaj uresniči in bomo videli kaj več prehitevanj. Ne toliko za zaradi KERSA, kot pa zaradi premikajočega sprednjega krilca (ki ga lahko dirkač poljubno nastavlja med vožnjo).


Kubica lani je prišel na 68kg(184cm) za pridobit nekaj časa na krog. Letos tega ne bo počel več, čeprav BMW naj bi uporabljal KERS.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

ABX - ja Kubica je vsako leto obremenjen s tem. Ampak je skoraj edini. Da se razumemo; vsi dirkači so izvrstno telesno pripravljeni, ampak dosegat neke kritične točke v kilogramih dirkača je pa nevarno.

Joockey's competition by Mario Theissen

In ima point.

Je pa letos primer Hekkia, ki se je celo zredil in to za 4 kg. Izključno zato, da je sedaj bolj fizično pripravljen (posledičino tudi psihično).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dj cotto ::

Dirkač z največ zmagami postane avtomatično prvak, je eno najbolj bednih pravil do sedaj!

Teoretično lahko zmaga nekdo na dveh dirkah in na vseh ostalih odstopi, pa postane prvak. WTF?!

PIPI ::

Teoretično. Okej, zamge so bile relativno razvrednotene, po drugi strani je pa cilj _pokala_ konsistenca dirkača oz. tekmovalca. je res, da Formula 1 nima svetovnega prvenstva kot takega, kot je npr. pri kolesarjenju (kjer je v gorskem kolesarjenju svetovni pokal in ločeno prvenstvo), pa vseeno. Bomo videli, kako bo.

dj cotto ::

Saj zaradi tega je bil predlagan sistem 12, 9, 7, da bi zmage in uvrstitve na podij postale več vredne, a ni šlo skozi.

BlackHole ::

Meni se pa zdi ta sistem po številu zmag kar zanimiv predlog. Zdaj bodo "vsi" vozili na zmago, tudi med sovoznikoma bo verjetno večje rivalstvo. Da bi pa nekdo z dvema zmagama osvojil prvenstvo, je pa skoraj nemogoče, ker potem bi pa res morali biti zelo izenačeni vozniki. Kar bi pa spet pomenilo, da voznik z dvema zmagama le ni tako slab, če bi vsi ostali imeli le po eno. Ne pozabit, da se v primeru enakega števila zmag še vedno primerja število točk.
LP Marko

TOP ::

V primeru enakega števila točk se bo potem gledalo št. osvojenih 2 in 3 mest.

PIPI ::

Tako kot vedno v bitvu, samo da je dodan nov zgornji layer max. števila zmag oz. je št. zmag in št. pik obrnjeno :>

Daedalus ::

Meni se pa zdi ta sistem po številu zmag kar zanimiv predlog. Zdaj bodo "vsi" vozili na zmago, tudi med sovoznikoma bo verjetno večje rivalstvo.


Prej bojo moštva še bolj veselo določala prve in druge voznike. Konec koncev zmaga tisti z največ prvimi mesti in nočeš, da se ti bitka med voznikoma zmanjšuje šanse, a ne? Bullshit tole, po domače rečeno. Je kazalo, da bo res zanimiva sezona, pa očitno ne bo tak.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

AvtoR ::

Tole z zmagami se mi zdi čist mem!
Po moje je najbolji sistem točkovanja 10-6-4-3-2-1,
ki pa so ga spremenili zaradi preveč superiornega Scumacherja.

BlackHole ::

Prej bojo moštva še bolj veselo določala prve in druge voznike. Konec koncev zmaga tisti z največ prvimi mesti in nočeš, da se ti bitka med voznikoma zmanjšuje šanse, a ne? Bullshit tole, po domače rečeno. Je kazalo, da bo res zanimiva sezona, pa očitno ne bo tak.

Hja, vprašanje. Mogoče se bo pa kaj spremenilo v samih pogodbah dirkačev. Jaz še ne bi kar tega sistema odpisal, kot slabega. Po moje bo večja bitka že na samih kvalifikacijah, kjer je bilo prej nekaj taktiziranja z bencinom. Marsikateri je v prejšnjem sistemu lahko štartal na 3. ali 4. mesto ali pa 2. Morda se med dirko ni zaganjal za vodilnim dirkačem, ker se je zavedal, da mu tudi druga in tretja mesta lahko prinesejo naslov prvaka. Zdaj ne bo več tako.
LP Marko

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Tole z zmagami se mi zdi čist mem!
Po moje je najbolji sistem točkovanja 10-6-4-3-2-1,
ki pa so ga spremenili zaradi preveč superiornega Scumacherja.


Tako je.


Po moje se bomo vrnili na stari sistem v enem letu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

dzinks63 ::

V letošnji sezoni je 17 dirk. Če jih tokoj ali kmalu zmagaš 8 , si prvak in lahko greš na dopust, ali pa se fijakaš malo za šalo po pistah do konca sezone. Dirke bodo sigurno vsaj pol sezone zanimive, ker se bo šlo na nož. Če pa bo kdo nanizal malo več zmag v svoj žep, pa zna biti potem prvenstvo zelo dolgočasno.

Upamo da bo čim več različnih zmagovalcev, recimo enih 6 po dve zmagi, potem bi bila končnica prvenstva zanimiva. Lahko pa nekdo dobi prvenstvo z npr. tremi zmagami, pa čeprav bi imel drugouvščeni dvakrat ali celo trikrat več točk. Tale letošnja sezona, bo ena velika loterija, katera se lahko razplete tako ali drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

LapD ::

Tale letošnja sezona, bo ena velika loterija, katera se lahko razplete tako ali drugače.

Si nismo to vsi želeli?
Maleo.si - Kreativni delovni prostor spletnega in grafičnega oblikovalca

Shagrath ::

Ena stvar me še vedno zbada. Dirkači bodo morali dosegati zmage za naslov, torej bojo na vsaki dirki morali iz dirkalnika iztisniti maximum za zmago, hkrati pa varčevati motor(2 dirke) in menjalnik(4 dirke). To mi res ni logično.

tilinho20 ::

Tale letošnja sezona, bo ena velika loterija, katera se lahko razplete tako ali drugače.

Si nismo to vsi želeli?

V bistvu ne...

Hanzo ::

V letošnji sezoni je 17 dirk. Če jih tokoj ali kmalu zmagaš 8 , si prvak in lahko greš na dopust, ali pa se fijakaš malo za šalo po pistah do konca sezone. Dirke bodo sigurno vsaj pol sezone zanimive, ker se bo šlo na nož. Če pa bo kdo nanizal malo več zmag v svoj žep, pa zna biti potem prvenstvo zelo dolgočasno.

Upamo da bo čim več različnih zmagovalcev, recimo enih 6 po dve zmagi, potem bi bila končnica prvenstva zanimiva. Lahko pa nekdo dobi prvenstvo z npr. tremi zmagami, pa čeprav bi imel drugouvščeni dvakrat ali celo trikrat več točk. Tale letošnja sezona, bo ena velika loterija, katera se lahko razplete tako ali drugače.



Men ni jasn kako so lahko sprejeli tako "butasto" pravilo da kdo ma več zmag je zmagovalec na koncu sezone, kap. Se popolnoma strinjam z zgornjim postom, nekdo zmaga recimo 8 dirk do polovice sezone, ja in pol ??? se za hec fijaka ...

T0RN4D0 ::

Ja če bo kdo 8krat kr zapored zmagu potem je menda jasno da je zmagovalec. Bi bil tudi po točkah. Pa če mu to uspe, se lahko fura dalje in proba pobrat kak rekord v skupnih zmagah, ne? :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

tilinho20 ::

No sicer je pa res da v zadnjih 20 letih je bilo samo lanski primer ko dirkac z vecimi zmagami ni osvoji prvenstvo. Samo vseeno je glupo, ker lahko bo prvenstvo 5 dirk pred koncem odloceno in kaj potem? Pri takem pravilu zal ne bomo vec delezni odlocitve sv. prvaka v zadnjem ovinku...

LapD ::

Jst ne vidim variante, da bi bi bilo prvenstvo odločeno prej kot dve dirki (kaj šele 5) do konca, še bolj verjetno se mi zdi, da bo ponovno odločala zadnja dirka (časi šumija so pač mimo). Če bo pa dve dirki do konca nekdo imel 3 zmage več kot vsi ostali pa svaka mu čast... pomojem je zaslužen prvak. Sicer se mi ne zdi to optimalna rešitev a vseeno veliko bolj kul kot je bilo sedaj.
Maleo.si - Kreativni delovni prostor spletnega in grafičnega oblikovalca

Super Sonic ::

Dejstvo je, da noben niti ne ve kako bo sezona potekala. Čisto možno je, da so moštva, ki imajo KERS odpisana ali pa obratno.

Za ta novi sistem točkovanja bi bilo najbolje, da moštva brez kersa (ciljam predvsem na brawna) dominirala prvi del sezone, potem pa da se slika obrne.

Je pa neumno tole kar so sprejeli. Največji pritisk bo sedaj na šefih moštev, da že v naprej določijo ti. "prime" paket. Alonso, Hamilton, Rossberg so jasni, manj jasno je pa pri Ferrariju, Toyoti, RedBullu in BMW-ju. Nekoga bo, za voljo moštva, treba odžagati že mnogo prej, kot če bi vozili za točke. NI pa 100%, ker še vedno je čisto možno, da bo imel folk možnosti vse do konca... Zaradi obilice novih pravil je resnično težko karkoli napovedati...

Je bilo tisto kar je predlagala FOTA (12, 8,7, ipd točk) dosti bolje. Ta točkovni sistem se zdi še daleč najbolj pravičen. Nagradi zmage, pa tudi ostala mesta niso ravno nepomembna, pa še dirkači lahko dalj časa ostanejo v boju za naslov. Vsaj tako se zdi...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Sriple Tix ::

Ja če bo kdo 8krat kr zapored zmagu potem je menda jasno da je zmagovalec. Bi bil tudi po točkah. Pa če mu to uspe, se lahko fura dalje in proba pobrat kak rekord v skupnih zmagah, ne? :)

To pa ne bo drzalo.
Ce nekdo (A) po prejsnjem sistemu tockovanja zmaga 8x zapored, nasprotnik (B) pa je bil 8x za njim drugi, ima (A) 80 tock, (B) pa 64. Med njima je 16 pik razlike, do konca sezone z recimo sestnajstimi dirkami, jih za prva mesta ostane se enkrat 80, za druga ponovno 64 in tako naprej. Torej bi v primeru, da se (A) odloci za bojkot dirk, (B) lahko do konca sezone proti njemu nabral prednost 64 tock
(A) 8 x 10 = 80 in preneha po osmih zmagah.
(B) 8 x 8 = 64 osemkrat je drugi, nato se osemkrat zmaga 8 x 10 = 80, torej skupaj 144 tock.
strani: 1 2 3 4 ... 26


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985587 (48832) WarpedOne
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240225 (19379) PIPI
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186857168 (14706) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151623 (1378) Daedalus
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214161107 (28430) Microsoft

Več podobnih tem