Forum » Na cesti » Formula 1 2011
Formula 1 2011
Super Sonic ::
"Nos dirkalnika ni tako visok, kot pri konkurenci. Notranji del stranic je izjemno nizek, zračniki v L obliki."
Hja, mislim, da je to neke vrste nov standard, ki se bo obdržal ali pa bo šel v pozabo. Neposredni udarec proti Neweyu. Vprašanje je ali sedajle Costa že šraufa dol Renaultovo pogruntavščino in montira tole na F150. Fotke: http://www.f1fanatic.co.uk/2011/02/04/m... Glede na to, da se širokousti Withmarsh (ki ni takšen tip človeka), da so glavne stvari (še) nevidne, dvomim, da bo kdo od konkurentov danes spal dobro. Tudi Brawn je verjetno izgubil nasmeh na obrazu ;). Dejansko je to lahko nova smer v F1.
"Lahko kaj več poveš o tem?"
V bistvu niti ni kaj za povedati na to temo. Obstajajo zvočne analize s katerimi se lahko, na podlagi zvoka, ugotovi koliko goriva kdo vozi s seboj. Stvar se je razvila nekaj let nazaj, ko so z njo ugotavljali koliko goriva ima konkurenca, za potrebo prilagajanja taktike na dirki. Dvomim, da jim te reči v obdobju testiranja ležijo v garažah.
Lotus je danes postavil čas 1:15.6 s tem, da je Gascoyne izdavil, da so uporabljali "medium" trdoto pnevmatik in avtomobila še niso pripravljali za hiter krog. Jap, Lotus bo letos bližje kot lani. Me prav zanima kje bo Virgin.
Hja, mislim, da je to neke vrste nov standard, ki se bo obdržal ali pa bo šel v pozabo. Neposredni udarec proti Neweyu. Vprašanje je ali sedajle Costa že šraufa dol Renaultovo pogruntavščino in montira tole na F150. Fotke: http://www.f1fanatic.co.uk/2011/02/04/m... Glede na to, da se širokousti Withmarsh (ki ni takšen tip človeka), da so glavne stvari (še) nevidne, dvomim, da bo kdo od konkurentov danes spal dobro. Tudi Brawn je verjetno izgubil nasmeh na obrazu ;). Dejansko je to lahko nova smer v F1.
"Lahko kaj več poveš o tem?"
V bistvu niti ni kaj za povedati na to temo. Obstajajo zvočne analize s katerimi se lahko, na podlagi zvoka, ugotovi koliko goriva kdo vozi s seboj. Stvar se je razvila nekaj let nazaj, ko so z njo ugotavljali koliko goriva ima konkurenca, za potrebo prilagajanja taktike na dirki. Dvomim, da jim te reči v obdobju testiranja ležijo v garažah.
Lotus je danes postavil čas 1:15.6 s tem, da je Gascoyne izdavil, da so uporabljali "medium" trdoto pnevmatik in avtomobila še niso pripravljali za hiter krog. Jap, Lotus bo letos bližje kot lani. Me prav zanima kje bo Virgin.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
Tam gor na sliki si ga videl kje je, sicer bo naslednji teden McLaren prišel na testiranja z dvema verzijama izpuha (dve verziji sta pa še v pripravi).
Zanimivo je kako je šel McLaren povsem svojo pot, pravzaprav čisto kontra vsem ostalim ekipam, ki se le ponavljala za Neweyem. Točno to se rabi v F1 in sem prav vesel, da se v teh ozkih omejitvah najde nekdo, ki upa več od ostalih in ni čista kopija. To, npr., se je zgodilo Ferrariju v zadnjih letih. Naj Luka razlaga okoli vse te zmage in število dirk, dejstvo je, da pravzaprav samo kopirajo ostale in kupujejo najboljše dirkače. McLaren je Lewisa izdelal sam, njihovi dirkalniki pa praktično vsako leto postrežejo s čim fascinantnim. In ravno to žene naprej, še posebno če na drugi strani sedi Newey. Tudi Ross Brawn je položil orožje in W02 spremenil v kopijo Red Bulla, kar mu ne štejem ravno v čast.
Zapisat, da MP4 skozi 6 ni revolucija je pa blaznost svoje vrste. Kaj potem je revolucija? V tem okvirju pravil it iskat podlak tja kjer ga išče nihče - to se gotovo šteje kot revolucija. A skozi leta je tudi ta famozna U oblika že imela neke zametke in to ravno pri teh, ki zadnja leta samo kopirajo. Tole je Ferrari F310:
Zasnoval ga je legendarni Rory Byrne in prav hudo je včasih gledati, kam je padel njegov "učenec" Aldo Costa.
In prav to nasprotje same zasnove buri duhove. Nazadanje se je tako opekel Williams s svojim FW26 ko so "iznašli" nos "mroža":
Imam še zelo živ spomin na tiste dni, ko je Rory Byrne samo zamahnil z levico in rekel:"To krilo smo že testirali in ne prinaša ničesar". In res ni prinašlo ničesar, še več, Williams je takrat izobesil belo zastavo in se vrnil "nazaj".
No, kakorkoli že, ta testiranja, ki bodo naslednji teden pa že res komaj čakam ;)
p.s
Nova mašina, ki jo bo razbijal Kimi Raikkonen
Zanimivo je kako je šel McLaren povsem svojo pot, pravzaprav čisto kontra vsem ostalim ekipam, ki se le ponavljala za Neweyem. Točno to se rabi v F1 in sem prav vesel, da se v teh ozkih omejitvah najde nekdo, ki upa več od ostalih in ni čista kopija. To, npr., se je zgodilo Ferrariju v zadnjih letih. Naj Luka razlaga okoli vse te zmage in število dirk, dejstvo je, da pravzaprav samo kopirajo ostale in kupujejo najboljše dirkače. McLaren je Lewisa izdelal sam, njihovi dirkalniki pa praktično vsako leto postrežejo s čim fascinantnim. In ravno to žene naprej, še posebno če na drugi strani sedi Newey. Tudi Ross Brawn je položil orožje in W02 spremenil v kopijo Red Bulla, kar mu ne štejem ravno v čast.
Zapisat, da MP4 skozi 6 ni revolucija je pa blaznost svoje vrste. Kaj potem je revolucija? V tem okvirju pravil it iskat podlak tja kjer ga išče nihče - to se gotovo šteje kot revolucija. A skozi leta je tudi ta famozna U oblika že imela neke zametke in to ravno pri teh, ki zadnja leta samo kopirajo. Tole je Ferrari F310:
Zasnoval ga je legendarni Rory Byrne in prav hudo je včasih gledati, kam je padel njegov "učenec" Aldo Costa.
In prav to nasprotje same zasnove buri duhove. Nazadanje se je tako opekel Williams s svojim FW26 ko so "iznašli" nos "mroža":
Imam še zelo živ spomin na tiste dni, ko je Rory Byrne samo zamahnil z levico in rekel:"To krilo smo že testirali in ne prinaša ničesar". In res ni prinašlo ničesar, še več, Williams je takrat izobesil belo zastavo in se vrnil "nazaj".
No, kakorkoli že, ta testiranja, ki bodo naslednji teden pa že res komaj čakam ;)
p.s
Nova mašina, ki jo bo razbijal Kimi Raikkonen
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
ripmork ::
Rešitev Ferrarija zgoraj je bila povzeta po vzoru precej inovativnega modela F92. Vertikalni zračniki na skrajnem robu, na notranjem delu prost pretok zraka proti zadnjemu krilu. Stranice dirkalnika pa so dvignjene ter stojijo na podpornih stebrih - takorekoč je bilo ustvarjeno dvojno dno, kar je izjemno zanimiva aero rešitev, a se v praksi ni pretirano izkazala.
Ja, Mclaren je očitno trenutno v polnem zagonu; četudi bodo mimo usekali bodo prej ali slej terno zadeli.
Varneje je počakati, kaj se najbolj obnese in tisto kopirat, s čimer pa si avtomatsko v zaostanku.
Kimi zopet v črno-srebrnem dirkalniku :>
Ja, Mclaren je očitno trenutno v polnem zagonu; četudi bodo mimo usekali bodo prej ali slej terno zadeli.
Varneje je počakati, kaj se najbolj obnese in tisto kopirat, s čimer pa si avtomatsko v zaostanku.
Kimi zopet v črno-srebrnem dirkalniku :>
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
PrimozR ::
http://www.f1fanatic.co.uk/2011/02/04/m...
Tole je slučajno izpuh? Sam dvomim, glede na to da je karbonski. Sem imel nekako v glavi da je pass-through iz drugega zračnika iz te slike, ki pač dovaža zrak na zadnje krilce oz. tik nad difuzor.
Tole je slučajno izpuh? Sam dvomim, glede na to da je karbonski. Sem imel nekako v glavi da je pass-through iz drugega zračnika iz te slike, ki pač dovaža zrak na zadnje krilce oz. tik nad difuzor.
CHAOS ::
Ne,... McLaren ni pokazal popolnoma nič, če odšteješ stranice v obliki "U". Kje pri zdravi pameti bi sestavili avto pred sedmo silo tekom največjega razvoja, če bi se dejansko dalo kaj skopirat. Vse kar bi bilo morebiti zanimivo za tekmece, je bilo lažno in iz plastike. Skratka popolnoma neuporabno. Tele uvodne predstavitve so bolj za to, da se pokažejo novi (stari) sponzorji. :)
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
šernk ::
Kubica doživel močno nesrečo na rallyu oz. na vožnji na štart rallya, pod vprašajem naj bi bila celo vrnitev v motošport.
BBC
BBC
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ripmork ::
me je že @šernk prehitel.
Zaenkrat še ni uradnih informacij, a govori se o poškodbah zapestja in noge (upajmo, da ni zloma, ker to bi bilo pa res sranje).
V primeru, da Kubica ne bo nared za prvo dirko (sezono?) bo priložnost po vsej verjetnosti dobil Bruno Senna.
Zaenkrat še ni uradnih informacij, a govori se o poškodbah zapestja in noge (upajmo, da ni zloma, ker to bi bilo pa res sranje).
V primeru, da Kubica ne bo nared za prvo dirko (sezono?) bo priložnost po vsej verjetnosti dobil Bruno Senna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
CHAOS ::
Ob 14.00 bi naj bil uradni press release LRGP. Upam, da bo lahko še naprej jedel z dvema rokama. ;)
Sicer pa, če se dotaknem glede teh izletov dirkačev F1 med ostale adrenalinske razvade. Saj je očitno, da je to tip ljudi, ki se takšnim razvadam težko odpovedo, ampak, je pa vsaj kanček nerazumljivo s strani delodajalcev, da to dopuščajo. Sploh glede na denar, ki je v igri in na to, da poškodbe pri tem niso nobena redkost. Povsem mogoče je, da je prav zaradi takšne poškodbe M.W. lani izgubil naslov prvaka. Sicer se mi ne zdi, da bi si ga zaslužil, pa vendar bi mu mogoče tistih dodatnih 5%, ki mu jih je poškodba odvzela, mogoče bilo dovolj, da bi tega dobil.
Sicer pa, če se dotaknem glede teh izletov dirkačev F1 med ostale adrenalinske razvade. Saj je očitno, da je to tip ljudi, ki se takšnim razvadam težko odpovedo, ampak, je pa vsaj kanček nerazumljivo s strani delodajalcev, da to dopuščajo. Sploh glede na denar, ki je v igri in na to, da poškodbe pri tem niso nobena redkost. Povsem mogoče je, da je prav zaradi takšne poškodbe M.W. lani izgubil naslov prvaka. Sicer se mi ne zdi, da bi si ga zaslužil, pa vendar bi mu mogoče tistih dodatnih 5%, ki mu jih je poškodba odvzela, mogoče bilo dovolj, da bi tega dobil.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
kapitan ::
Trenutno je na operaciji, poskušajo rešit desno roko in ustavit notranje krvavitve, vsaj tako poročajo italijanski mediji.
CHAOS ::
Kubica update: surgery set to finish at 8pm CET. No amputation of hand, but too soon to judge on functionality.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
koyotee ::
če ti nabije volan in armaturko tok nazaj????
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Super Sonic ::
"Spoken to Eric Boullier who says Robert lost a lot of blood in his hand but ruled out amputation. Operation gone well so far."
Hja, rejli ni šala, predvsem je problem v izletnih conah, razvadi, ki je rejli voznik ne pozna. Sicer te pa nesreča lahko čaka povsod (na misel mi pride MS, ki bi lahko bil lani v Abu Dabiju "obglavljen").
"Kje pri zdravi pameti bi sestavili avto pred sedmo silo tekom največjega razvoja, če bi se dejansko dalo kaj skopirat."
Sej ravno tle je joke vsega skupaj. Nobenemu nič ne pomaga, ker so šli vsi, en za drugim, za RedBulom. Lahko jim celo predajo vso dokumentacijo, naredijo dan odprtih vrat in jim še narišejo vse skupaj (če se malo pošalim), nihče ne bo šel podirat zasnove, ki jo je pilil vsaj leto dni. McLaren je šel enostavno po svoji poti iskanja podtlaka in sedaj vse zanima kdo je vrgel sezono stran: McLaren ali RedBull in njegovih 5 papagajev. Nekaj je sigurno - lahkih odgovorov ni.
"Tole je slučajno izpuh?"
Ja, jaz mislim, da je to izpuh. Lahko je zavajanje, pač brezveze so neko "klasiko" gor nabil. Itak so takoj zatem povedal, da imajo dve različici izpuha že v pripravi za samo testiranje naslednji teden, dve sta pa še v povojih. So pa potrdili, da so imeli v mislih tudi Renaultov sistem izpuha, ki bo pač eden od teh štirih.
Hja, rejli ni šala, predvsem je problem v izletnih conah, razvadi, ki je rejli voznik ne pozna. Sicer te pa nesreča lahko čaka povsod (na misel mi pride MS, ki bi lahko bil lani v Abu Dabiju "obglavljen").
"Kje pri zdravi pameti bi sestavili avto pred sedmo silo tekom največjega razvoja, če bi se dejansko dalo kaj skopirat."
Sej ravno tle je joke vsega skupaj. Nobenemu nič ne pomaga, ker so šli vsi, en za drugim, za RedBulom. Lahko jim celo predajo vso dokumentacijo, naredijo dan odprtih vrat in jim še narišejo vse skupaj (če se malo pošalim), nihče ne bo šel podirat zasnove, ki jo je pilil vsaj leto dni. McLaren je šel enostavno po svoji poti iskanja podtlaka in sedaj vse zanima kdo je vrgel sezono stran: McLaren ali RedBull in njegovih 5 papagajev. Nekaj je sigurno - lahkih odgovorov ni.
"Tole je slučajno izpuh?"
Ja, jaz mislim, da je to izpuh. Lahko je zavajanje, pač brezveze so neko "klasiko" gor nabil. Itak so takoj zatem povedal, da imajo dve različici izpuha že v pripravi za samo testiranje naslednji teden, dve sta pa še v povojih. So pa potrdili, da so imeli v mislih tudi Renaultov sistem izpuha, ki bo pač eden od teh štirih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Ne ni izpuh, samo zračnik je, se vidi zadaj ene hladilnike. Izpuh je nižje dol, tik nad difuzorjem. Sem mislil da je direktno cev speljana za večji pretok zraka nižje na krilcu (čez nosilec, ki ima očitno prav tako vlogo spojlerja), ampak je zgleda le en stajliš hladilni izpuh (ne za izpušne pline motorja!), tisti drugi intake je pa prav tako zgleda namenjen hlajenju (morda jim zaradi sidepodov fali pretoka zraka, npr. za KERS in/ali menjalnik/diferencial).
http://totalf1.com/full_story/view/3645...
Galerija, 5. slika. Izpuha se vidi spodaj za obesami.
http://totalf1.com/full_story/view/3645...
Galerija, 5. slika. Izpuha se vidi spodaj za obesami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
CHAOS ::
Glede na začetne prognoze nekako dvomim, da bomo Kubico še kdaj videli na dirki F1. Operacija bi naj trajala 7 ur, okrevanje pa 1 leto. Seveda bodo naslednji dnevi ključni pri tem, če je bilo reševanje roke uspešno.
Vir
Vir
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
Super Sonic ::
Virgin MVR-02 je zunaj:
http://assets.virginracing.com/cdn/medi...
http://assets.virginracing.com/cdn/medi...
http://assets.virginracing.com/cdn/medi...
Je treba rečt da, za razliko od lanskega leta, letos delujejo mnogo bolj prepričljivo, čeprav je njihov nos sumljivo nizek in čeprav brez KERSa.
Jutri pride ven nova Force India.
"Ne ni izpuh, samo zračnik je, se vidi zadaj ene hladilnike."
Sem pregledal tiste slike, super se vidi, da tisto ni izpuh. Pa sej niti ni tolk važno, ker glede nato, da bodo 4 verzije testiralo do prve dirke, vprašanje kaj bo tam gor.
"Glede na začetne prognoze nekako dvomim, da bomo Kubico še kdaj videli na dirki F1."
Te začetne prognoze so vedno zelo divje, se jih pa večina potem kasneje reši v pozitivno. Kolikor sem čital mu je pri trku razklalo! dlan na pol, vendar so mu kosti in ožilje že uspeli spraviti v "pravilni položaj", ne vedo pa kaj bo z živci... Vsekakor sranje in me zanima kdo bo dobil drugi sedež pri letos, vsaj tako izgleda, nadvse konkurečnem Renaultu. Boullier se mi že tako zdi zelo pretkan človek... bomo vidli. Načeloma tam letos sedi Bruno Senna ;)
http://assets.virginracing.com/cdn/medi...
http://assets.virginracing.com/cdn/medi...
http://assets.virginracing.com/cdn/medi...
Je treba rečt da, za razliko od lanskega leta, letos delujejo mnogo bolj prepričljivo, čeprav je njihov nos sumljivo nizek in čeprav brez KERSa.
Jutri pride ven nova Force India.
"Ne ni izpuh, samo zračnik je, se vidi zadaj ene hladilnike."
Sem pregledal tiste slike, super se vidi, da tisto ni izpuh. Pa sej niti ni tolk važno, ker glede nato, da bodo 4 verzije testiralo do prve dirke, vprašanje kaj bo tam gor.
"Glede na začetne prognoze nekako dvomim, da bomo Kubico še kdaj videli na dirki F1."
Te začetne prognoze so vedno zelo divje, se jih pa večina potem kasneje reši v pozitivno. Kolikor sem čital mu je pri trku razklalo! dlan na pol, vendar so mu kosti in ožilje že uspeli spraviti v "pravilni položaj", ne vedo pa kaj bo z živci... Vsekakor sranje in me zanima kdo bo dobil drugi sedež pri letos, vsaj tako izgleda, nadvse konkurečnem Renaultu. Boullier se mi že tako zdi zelo pretkan človek... bomo vidli. Načeloma tam letos sedi Bruno Senna ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
Hja, načeloma je kar 100% on, saj je le testni in rezervni dirkač v moštvu. Problem je samo v tem, ker bo Kubica predvidoma odsoten celotno sezono in je Renault izdelal odlično zasnovo dirkalnika.
Sedaj imajo na razpolago da v ekipo, kljub vsemu, pripeljejo dikača najvišjega kova, da furajo sezono naprej z dvema mladcema, ki sta bila lani precej počasnejša od najboljših (kamor Kubica definitvno spada) ali sedež enostavno prodajo.
Opcij je veliko, časa pa v bistvu dovolj.
Sedaj imajo na razpolago da v ekipo, kljub vsemu, pripeljejo dikača najvišjega kova, da furajo sezono naprej z dvema mladcema, ki sta bila lani precej počasnejša od najboljših (kamor Kubica definitvno spada) ali sedež enostavno prodajo.
Opcij je veliko, časa pa v bistvu dovolj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Alexius Heristalski ::
Kimi verjetno noče ... Heidfeld, Hülkenberg?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Super Sonic ::
Ne pozabiti na Romain Grosjeana, ki je ravno tako enako testni in rezervni dirkač Renaulta letos - mene je leta 2009 bolj navdušil kot Petrov in Senna lani skupaj. Za razliko od obeh je RG v življenju celo nekaj dosegel (je prvak serije GP2 Asia, leta 2009 pa je bil tudi na izvrstni poti, da postane prvak v GP2, a je predčasno odšel v F1 in, zanimivo, še vedno bil na koncu na četrtem mestu, kljub temu, da je odpeljal 12/20 dirk). Razlika napram Senni je edino ta, da ima RG za letos že podpisane pogodbe v GP2 razredu za moštvo DAMSa. Torej je teoretično zaseden, Bruno pa prost.
Omenja se Heidfeld, vprašanje je tudi kaj bo na relaciji Raikkonen (zaenkrat ni nič resnega na tem)... Renault ima enostavno predober dirkalnik, da bi ga lahko vozili B kategorniki. Slišati je, da je Robert že premaknil nekaj prstov na roki in da čuti grozne bolečine... Od moštva je prišlo tole:Robert was briefly woken up this morning. He was able to move his fingers, which is encouraging for the rest of his recovery process.
____________________________
Kam je Virgin skril izpuh...
http://yfrog.com/f/hscx8mfj/
Omenja se Heidfeld, vprašanje je tudi kaj bo na relaciji Raikkonen (zaenkrat ni nič resnega na tem)... Renault ima enostavno predober dirkalnik, da bi ga lahko vozili B kategorniki. Slišati je, da je Robert že premaknil nekaj prstov na roki in da čuti grozne bolečine... Od moštva je prišlo tole:Robert was briefly woken up this morning. He was able to move his fingers, which is encouraging for the rest of his recovery process.
____________________________
Kam je Virgin skril izpuh...
http://yfrog.com/f/hscx8mfj/
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
ripmork ::
Onboard posnetek dirkača, ki je vozil za Kubico.
Poljak in sovoznik sta imela srečo, da sta sploh preživela. Smola je hotela, da je nekako uspelo železni ograji dobesedno prebosti(?!) celoten dirkalnik.
Poljak in sovoznik sta imela srečo, da sta sploh preživela. Smola je hotela, da je nekako uspelo železni ograji dobesedno prebosti(?!) celoten dirkalnik.
Alexius Heristalski ::
Zakaj je bila na tistem mestu ograja prekinjena, mi ne bo nikoli jasno.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Super Sonic ::
Ma ja, katastrofa je bila tole. Najprej mi ni bilo čisto jasno kako mu je lahko preklalo dlan na pol in skoraj odsekalo roko, ampak sedaj je vse jasno... :S
HRT111 je zunaj:
http://www.f1fanatic.co.uk/2011/02/08/h...
Čez okoli 4 ure bodo predstavili novo FI - VJM04...
Včeraj je McLaren naredil ti. shakedown z MP4-26, danes jih čaka še nekaj aero testov in po poročanju Paffetta je šlo popolnoma brez težav.
ps
Kubica je enkrat že ušel smrti:
Sedaj je podobno storil tudi v relli tekmovanju...
HRT111 je zunaj:
http://www.f1fanatic.co.uk/2011/02/08/h...
Čez okoli 4 ure bodo predstavili novo FI - VJM04...
Včeraj je McLaren naredil ti. shakedown z MP4-26, danes jih čaka še nekaj aero testov in po poročanju Paffetta je šlo popolnoma brez težav.
ps
Kubica je enkrat že ušel smrti:
Sedaj je podobno storil tudi v relli tekmovanju...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
"Well-informed rally mates say Renault have been talking to Kimi's management team."
:)
"In leto kasneje zmagal na tej progi. :)"
Pa še res je...
:)
"In leto kasneje zmagal na tej progi. :)"
Pa še res je...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
barakus ::
Če pride Kimi nazaj bi bilo super, seveda če ni rpeveč iz forme, koliko časa mislite, da bi potreboval, da se navadi na novosti?
valvoline1 ::
Itak da je rally 5x bolj zahteven i šele tu vidimo pravih vozniških sposobnosti dirkačev. f1 je za amaterje,rally je za najboljše xD.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
jazbec ::
rally je pomoje rs bolj zahteven
pomoje mu bo malo teško
ker ponavadi rabiš eno sezono, da se navadiš in pogruntaš vse
letos bi v rally-u nizal dobre rezulatate
on je svoje v f1 dosegel-naslov ima
je pa kimmi eden izmed najboljših za moje pojme
pomoje mu bo malo teško
ker ponavadi rabiš eno sezono, da se navadiš in pogruntaš vse
letos bi v rally-u nizal dobre rezulatate
on je svoje v f1 dosegel-naslov ima
je pa kimmi eden izmed najboljših za moje pojme
ttommy ::
Kubica je zares dober dirkač in človek-mu iz srca želim polno okrevanje.Glede F-1 je pa moja edina želja, da pride Kimi nazaj.In najbrž je tudi Robertova (Kubica) želja,da njegov sedež zasede dirkač pravega kova...
Gamer
Super Sonic ::
"Itak da je rally 5x bolj zahteven i šele tu vidimo pravih vozniških sposobnosti dirkačev."
Rally je pač drugačen šport in nima nobene veze z vožnjo dirkalnika F1. Pravzaprav mora dirkač početi v rally vozilu vse kontra tistemu kar počne F1. Kaj je bolj zahtevno je vprašanje debate. Kimi je na raliju po Turčiji (5 mesto) prišel tako utrujen, da je komaj stal. Seveda v prid ralija govorijo tudi sama trasa, podlaga in to, da rally ne pozna izletnih con.
Ampak po drugi strani... noben dirkač rally prvenstva ne bo dosegel časa, npr., Vettla v dirkalniku F1. Torej je debata kaj je boljše, hušje ali kaj šestega, namenjega gostilnam.
Kimi je zelo kompleten voznik, nenazadnje je, kljub konstantnim nesrečam, ostal 10 v WRC prvenstvu in to praktično brez treninga ali predhodnih dirk.
"koliko časa mislite, da bi potreboval, da se navadi na novosti?"
KERS zanj ni nobena novost, praktično bi se moral privajati le na težo dirkalnika, delovanje zadnjega krilca in Pirreli gume. Ampak na 2 od 3 omenjenjih stvari se morajo privajati vsi...
Rally je pač drugačen šport in nima nobene veze z vožnjo dirkalnika F1. Pravzaprav mora dirkač početi v rally vozilu vse kontra tistemu kar počne F1. Kaj je bolj zahtevno je vprašanje debate. Kimi je na raliju po Turčiji (5 mesto) prišel tako utrujen, da je komaj stal. Seveda v prid ralija govorijo tudi sama trasa, podlaga in to, da rally ne pozna izletnih con.
Ampak po drugi strani... noben dirkač rally prvenstva ne bo dosegel časa, npr., Vettla v dirkalniku F1. Torej je debata kaj je boljše, hušje ali kaj šestega, namenjega gostilnam.
Kimi je zelo kompleten voznik, nenazadnje je, kljub konstantnim nesrečam, ostal 10 v WRC prvenstvu in to praktično brez treninga ali predhodnih dirk.
"koliko časa mislite, da bi potreboval, da se navadi na novosti?"
KERS zanj ni nobena novost, praktično bi se moral privajati le na težo dirkalnika, delovanje zadnjega krilca in Pirreli gume. Ampak na 2 od 3 omenjenjih stvari se morajo privajati vsi...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jazbec ::
kot sem že prej omenil
kimmi je liga zase-odličen voznik za moje pojme
ni ga pa čez gledat te športe v živo
f1 v italiji al pa rally po španiji/finski
če imaste možnost pejte gledat
če vam je pa predaleč pa rally wajdowščna, maribor, ljubljana
pa gorsko-hitrostne dirke ala lučine, ilirska bistrica,
kimmi je liga zase-odličen voznik za moje pojme
ni ga pa čez gledat te športe v živo
f1 v italiji al pa rally po španiji/finski
če imaste možnost pejte gledat
če vam je pa predaleč pa rally wajdowščna, maribor, ljubljana
pa gorsko-hitrostne dirke ala lučine, ilirska bistrica,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jazbec ()
ttommy ::
Glede na to, da je ograja prebila avto,sta obadva imela velikansko srečo.Pa od spredaj zgleda,kot da bi se ograja zarila direkt v Kubico.Človek je že drugič ušel smrti.
Gamer
Super Sonic ::
Odgovor Kimija je bil kratek in jedrnat ;D
Torej imamo tri resne kandidate za Renaultov sedež: Bruno Senna, Vitantonio Liuzzi in Nick Heidfeld.
Bruh, bruh in bruh. Ok, Liuzzi je neke vrste simpatičen gospodič (Jefra bi znal na to temo dost povedat), tko da, ajde, nej bo pol on, ampak dejansko pričakujejo Kubico nazaj v pol leta. Mental!
Lotus je naredi lep filmček v Španiji:
PIPI, zate pa slika, kje ima McLaren dejansko izpuh ;)
Paffett je ravnokar sporočil, da je MP4/26 odličen dirkalnik in da so inženirji impresionirani nad testiranjem danes. Zanimivo.
Torej imamo tri resne kandidate za Renaultov sedež: Bruno Senna, Vitantonio Liuzzi in Nick Heidfeld.
Bruh, bruh in bruh. Ok, Liuzzi je neke vrste simpatičen gospodič (Jefra bi znal na to temo dost povedat), tko da, ajde, nej bo pol on, ampak dejansko pričakujejo Kubico nazaj v pol leta. Mental!
Lotus je naredi lep filmček v Španiji:
PIPI, zate pa slika, kje ima McLaren dejansko izpuh ;)
Paffett je ravnokar sporočil, da je MP4/26 odličen dirkalnik in da so inženirji impresionirani nad testiranjem danes. Zanimivo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
jazbec ::
pričakovano, da se kimmi nebo vrnil
lansko leto je wrc podrobno spoznal in dosegel kar lepe rezulatate
letos ga pričakujem med najboljši
ne 10 mesto ampak bolj spredaj
edi-typo
lansko leto je wrc podrobno spoznal in dosegel kar lepe rezulatate
letos ga pričakujem med najboljši
ne 10 mesto ampak bolj spredaj
edi-typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jazbec ()
ripmork ::
Glasoval bi za Heidfelda ali pa Hulkenberga. Prvi je prav na grd način izgubil sedež v f1 (halo, po točkovanju je leta 2009 premagal Kubico v isti ekipi), drugi je manj izkušen, a veliko obeta.
Po eni strani bi bilo fer, da Bruno izkoristi to priliko, po drugi spet bi bilo pametneje enega izkušenega dat za volan.
Po eni strani bi bilo fer, da Bruno izkoristi to priliko, po drugi spet bi bilo pametneje enega izkušenega dat za volan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Super Sonic ::
"halo, po točkovanju je leta 2009 premagal Kubico v isti ekipi"
Ne bi sicer rad prilival olja na ogenj, ampak dejansko je tisto leto imel Nick Heidfeld vse na pladnju. Zarad telesne višine in teže je bil v veliki prednosti pred Kubico, večino sezone vozil s KERSom, imel ogromno pomoči s strani moštva (dirkalnik so praktično razvili njemu pisano na kožo), na koncu je pa zbral mislim da 2 piki več od Kubice.
Pravzaprav je bil Robert takrat v tako podrejenem položaju, da so praktično zaradi njega dvignili minimalno težo dirkalnika. Pa v glavi tudi držim podatek, da je bil na kvalifikacijah, kljub vsemu, bistveno hitrejši tistega leta od Heidfelda.
Ne vem no, mene Heidfeld ni nikoli posebno navdušil, ob tem, da je imel mnogo možnosti to storit.
Helkenberg je pa druga stvar, on je resnično talentiran in treniran, tako, da bi, verjetno, bil precej boljša izbira kot Senna.
In slednji bo precej verjetno tudi izbran...
ps
Sem preveril stanje kvalifikacij leta 2009 med njima in bilo je 10-7 za Kubico. Sedaj moram samo še izbrskati izjavo Mario Theissna, koliko je bil zaradi vseh omejitev Kubica takrat hendikepiran....
Ne bi sicer rad prilival olja na ogenj, ampak dejansko je tisto leto imel Nick Heidfeld vse na pladnju. Zarad telesne višine in teže je bil v veliki prednosti pred Kubico, večino sezone vozil s KERSom, imel ogromno pomoči s strani moštva (dirkalnik so praktično razvili njemu pisano na kožo), na koncu je pa zbral mislim da 2 piki več od Kubice.
Pravzaprav je bil Robert takrat v tako podrejenem položaju, da so praktično zaradi njega dvignili minimalno težo dirkalnika. Pa v glavi tudi držim podatek, da je bil na kvalifikacijah, kljub vsemu, bistveno hitrejši tistega leta od Heidfelda.
Ne vem no, mene Heidfeld ni nikoli posebno navdušil, ob tem, da je imel mnogo možnosti to storit.
Helkenberg je pa druga stvar, on je resnično talentiran in treniran, tako, da bi, verjetno, bil precej boljša izbira kot Senna.
In slednji bo precej verjetno tudi izbran...
ps
Sem preveril stanje kvalifikacij leta 2009 med njima in bilo je 10-7 za Kubico. Sedaj moram samo še izbrskati izjavo Mario Theissna, koliko je bil zaradi vseh omejitev Kubica takrat hendikepiran....
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
ABX ::
Heidfeld je taksist. Edino po mokrem se nekako znajde.
P.S: Heidfeld je vedno imel ogromno goriva, zato kvalifikacijski časi so bili relativni.
P.S: Heidfeld je vedno imel ogromno goriva, zato kvalifikacijski časi so bili relativni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Super Sonic ::
Hja, Heidfeld mene ni ravno navdušil. Nekaj podobnega Massa, sicer.
Ogromno goriva ravno ni imel, je imel pa ogromno prednost, ker je lahko precej bolje razporejal težo po dirkalniku ali pa vanj umestil KERS.
Še en zanimiv graf za sezono 2009, kot nek graf smole ;):
Ogromno goriva ravno ni imel, je imel pa ogromno prednost, ker je lahko precej bolje razporejal težo po dirkalniku ali pa vanj umestil KERS.
Še en zanimiv graf za sezono 2009, kot nek graf smole ;):
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244228 (150054) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 283880 (179348) | ABX |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184170 (147415) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90044 (52423) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80483 (52803) | 'FireSTORM' |