Forum » Na cesti » Formula 1 2008
Formula 1 2008
Alexius Heristalski ::
Fak, kakšen triler je bil včeraj, neverjetno! Sem mislil, da nikoli več ne bom doživel česa takega kot pri Suzuki 2000, ko sem trepetal ali bo Schumacher po drugem postanku prišel pred Häkkinena ali ne in Ferrariju po 21 sušnih letih privozil naslov prvaka. S tem, da je bilo zdaj še bolj začinjeno, saj se je vse skupaj dogajalo v zadnjih izdihljajih dirke in so bili vpleteni štirje (!) dirkači. Mad fuckin' respect vsem!
Felipeju, ker se je srčno boril do konca, naredil vse, kar je bilo potrebno, ostalo ni bilo več v njegovih rokah. Letos je imel nekaj sreče s kaznimi Hamiltonu, ampak to ne odtehta smole, ki jo je imel z nezanesljivostjo dirkalnika in nesposobnostjo lastnega moštva. V minus mu štejem slabe predstave v dežju, razen zadnje. Na koncu je junaško sprejel poraz in čestital Hamiltonu. Močno upam, da se bo naslednje leto vrnil še močnejši.
Lewisu za naslov in ker bi mu že drugič zapored na zadnji dirki skoraj uspelo zapraviti 7 točk prednosti. Je pa eno jasno: mulc zna voziti, samo včasih tvega preveč, drugič premalo. :P
Vettlu in Glocku, ker sta se vmešala v boj za naslov in skuhala fenomenalno napet razplet prvenstva. Upam, da oba čaka svetla prihodnost v F1. Škoda, ker Glock ni zdržal na svojem mestu do cilja. Moral je imeti popolnoma zlizane gume, ker je imel zelo dolg zadnji del dirke (spomnite se 14s postanka, ko so mu nalili goriva do konca dirke).
Skratka, zadnji letošnji obračun je bil epski in se ga bom definitivno spominjal še dolga leta!
Felipeju, ker se je srčno boril do konca, naredil vse, kar je bilo potrebno, ostalo ni bilo več v njegovih rokah. Letos je imel nekaj sreče s kaznimi Hamiltonu, ampak to ne odtehta smole, ki jo je imel z nezanesljivostjo dirkalnika in nesposobnostjo lastnega moštva. V minus mu štejem slabe predstave v dežju, razen zadnje. Na koncu je junaško sprejel poraz in čestital Hamiltonu. Močno upam, da se bo naslednje leto vrnil še močnejši.
Lewisu za naslov in ker bi mu že drugič zapored na zadnji dirki skoraj uspelo zapraviti 7 točk prednosti. Je pa eno jasno: mulc zna voziti, samo včasih tvega preveč, drugič premalo. :P
Vettlu in Glocku, ker sta se vmešala v boj za naslov in skuhala fenomenalno napet razplet prvenstva. Upam, da oba čaka svetla prihodnost v F1. Škoda, ker Glock ni zdržal na svojem mestu do cilja. Moral je imeti popolnoma zlizane gume, ker je imel zelo dolg zadnji del dirke (spomnite se 14s postanka, ko so mu nalili goriva do konca dirke).
Skratka, zadnji letošnji obračun je bil epski in se ga bom definitivno spominjal še dolga leta!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
PrimozR ::
ALexius za gume je popolnoma vseeno, ali ej imel gor še 5 cm tekalne plasti ali pa 1 mm, slajka v dežju nikoli ne bo delovala, to je bil problem. Tako gumo bi moral rpegreti na 170-200 stopinj, da bi dobil podobne stopnje oprijema v suhem. Pri teh dirkačih pa je to skorajda nemogoče, oz. pri teh dirkačih in tehniki, katere cilj je dirkalnik nastaviti kar se da dobro.
PrimozR ::
F1 2009 - full width sprednje krilce in ožje zadnje krilce. IMO izgledajo avtomobili obupno... Ferrari ima pa še na desnem sidepodu dodatno režo za hlajenje, po vsej verjetnosti so testirali KERS.
dzinks63 ::
A to mislijo resno z temi full prednjimi krilci, ob vsakem dotiku z drugim avtomobilom bodo frčala po zraku. Sedaj so butali z gumami, tole bo res obupno, boksi bodo kar naprej zasedeni, če pa bodo pazili na krilca, bo bolj nedeljska vožnja, ne pa dirkanje na milimetre.
Icematxyz ::
F1 2009 - full width sprednje krilce in ožje zadnje krilce. IMO izgledajo avtomobili obupno... Ferrari ima pa še na desnem sidepodu dodatno režo za hlajenje, po vsej verjetnosti so testirali KERS.
So pa že na vseh slikah slick gume a ne da? Iskreno upam samo na eno. Da bodo nova pravila prinesla spet nazaj dobro staro "zavetrje". Drugo me v bistvu sploh ne zanima. Pa četudi v končni fazi dirkalniki na koncu izgledajo kot rolke!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
PrimozR ::
Red Bull recimo testira slickse s staro aerodinamiko, Sauber pa novo aerodinamiko s starimi gumami. Ferrari enako kot Red Bull z dodatkom KERSa (vidno zaradi intake reže na desnem sidepodu, lahko da je to le aerodinamične narave), Honda malo mešano (slajke in novo sprednje krilce), itd. TO delajo iz preprostega razloga - s testiranjem le ene nove stvari drugo neznanko naredijo znano in lahko primerjajo rezultate.
EDIT: Suaber ima nameščen še servo sistem, ki vozniku 2x na krog omogoča spremembo krilc za 6°. zadevo pa kontrolira standarden ECU.
EDIT: Suaber ima nameščen še servo sistem, ki vozniku 2x na krog omogoča spremembo krilc za 6°. zadevo pa kontrolira standarden ECU.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BigWhale ::
Men je pa sirse sprednje krilce vsec. Se mal ga razpotegnejo pa bo se namesto blatnika. Ce ga pa se razsirijo, potem bodo pa lahko vozili tudi v globokem snegu! ;)
Zadnji 'rep' je pa smesen, Zgledajo ze skoraj tko kot drag-racerji. :))))
Zadnji 'rep' je pa smesen, Zgledajo ze skoraj tko kot drag-racerji. :))))
SebaR ::
Ma ta krilca so prov smesna ko neka ozka deviška vagina :D
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
Karaya 52 ::
Meni izgledajo prav seksi. Končno ni več 1000 aerodinamičnih priveskov. Je pa res da 95% ljudi nima pojma o designu nasploh in s težavo sprejemajo inovativnost.
BigWhale ::
http://24ur.com/sport/f1/prihajajo-v-f1...
Kaj hudica je pa tole? Se mal pa bomo imel kvalifikacije za kvalifikacije. :))
Kaj hudica je pa tole? Se mal pa bomo imel kvalifikacije za kvalifikacije. :))
AmokRun ::
Kvalifikacije so imho čisto brez veze. Naj štartajo v obratnem vrstnem redu kot so razvrščeni po točkah. Tako bi najboljši vedno štartali zadaj. Če pa nočejo bit v soboto frej, naj imajo pa še v soboto eno dirko.
SebaR ::
http://24ur.com/sport/f1/prihajajo-v-f1...
Kaj hudica je pa tole? Se mal pa bomo imel kvalifikacije za kvalifikacije. :))
To da dobijo dodatno točko je pa ql. Čeprav za nov sistem pa si težko predstavljam, kako bi za preboj lahko uspele tudi slabša moštva, če pa imajo vsi identične pogoje ob začetku.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
globoko grlo ::
mislm kr neki
a nimajo pri WTCCju neke polovične točke od prve dirke, ki tudi določa štartni položaj na drugi dirki?
ma čist bojo zjebal zadevo
a nimajo pri WTCCju neke polovične točke od prve dirke, ki tudi določa štartni položaj na drugi dirki?
ma čist bojo zjebal zadevo
PrimozR ::
Ne, točke so enake v obh dirkah. Dobitniki točk pa v drugi dirki štartajo v obratnem vrstnem redu, zmagovalec torej 8. Od 9. mesta naprej pa po rezultatih 1. dirke. Za 1. dirko pa seveda kvalifikacije.
Icematxyz ::
V formuli počasi ne bo treba sploh več gledati dirkanja. Bodo lahklo imeli lasten šov za okroglo mizo in bomo gledali kakšne odločitve sprejemajo.
Mislim vsako leto kar nekaj no. Raztreseno in neresno.
Mislim vsako leto kar nekaj no. Raztreseno in neresno.
Super Sonic ::
"EDIT: Suaber ima nameščen še servo sistem, ki vozniku 2x na krog omogoča spremembo krilc za 6°. zadevo pa kontrolira standarden ECU."
Raikkonen GP France
Poglej kaj dela desna roka med vožnjo .
Raikkonen GP France
Poglej kaj dela desna roka med vožnjo .
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ripmork ::
Meni izgledajo prav seksi. Končno ni več 1000 aerodinamičnih priveskov. Je pa res da 95% ljudi nima pojma o designu nasploh in s težavo sprejemajo inovativnost.
hehe...
inovativnost in neproporcionalen dizajn dirkalnika, ki je bil ožigosan za grdega z večinskega mnenja, sta dva različna pojma.
Dejstvo je, da ne izgledajo skladno, ne glede na to kako so bili do sedaj oblikovani f1 dirkalniki.
A če bodo nova pravila dejansko pripomogla k več akcije na stezi, je namen dosežen in mi izgled še zdaleč ni bistven - se bomo že navadili.
Me pa tudi zanima kako bo izgledal štart na GP Monaka, prednji spojlerji bodo najbrž frčali kot za stavo.
flash news: Mark Webbra zbil avto - zlomljena noga, letos nič več testiranj zanj.
klik
Jst ::
Predlog, da na kvalifikacijah prvo dobi točko, se mi kar dopade. Enaka količina goriva za vse tudi. Da bi pa vsi bili na stezi na enkrat, to je pa a little too much.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Alexius Heristalski ::
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285236 (180704) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136290 (95039) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184806 (148051) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90290 (52669) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80753 (53073) | 'FireSTORM' |