» »

Formula 1 2008

Formula 1 2008

strani: 1 ... 13 14 15 »

BigWhale ::

Ce bi bil Glock podkupljen, bi sel gume menjat takrat kot vsi ostali... :>

Alexius Heristalski ::

Fak, kakšen triler je bil včeraj, neverjetno! Sem mislil, da nikoli več ne bom doživel česa takega kot pri Suzuki 2000, ko sem trepetal ali bo Schumacher po drugem postanku prišel pred Häkkinena ali ne in Ferrariju po 21 sušnih letih privozil naslov prvaka. S tem, da je bilo zdaj še bolj začinjeno, saj se je vse skupaj dogajalo v zadnjih izdihljajih dirke in so bili vpleteni štirje (!) dirkači. Mad fuckin' respect vsem!

Felipeju, ker se je srčno boril do konca, naredil vse, kar je bilo potrebno, ostalo ni bilo več v njegovih rokah. Letos je imel nekaj sreče s kaznimi Hamiltonu, ampak to ne odtehta smole, ki jo je imel z nezanesljivostjo dirkalnika in nesposobnostjo lastnega moštva. V minus mu štejem slabe predstave v dežju, razen zadnje. Na koncu je junaško sprejel poraz in čestital Hamiltonu. Močno upam, da se bo naslednje leto vrnil še močnejši.

Lewisu za naslov in ker bi mu že drugič zapored na zadnji dirki skoraj uspelo zapraviti 7 točk prednosti.:)) Je pa eno jasno: mulc zna voziti, samo včasih tvega preveč, drugič premalo. :P

Vettlu in Glocku, ker sta se vmešala v boj za naslov in skuhala fenomenalno napet razplet prvenstva. Upam, da oba čaka svetla prihodnost v F1. Škoda, ker Glock ni zdržal na svojem mestu do cilja. Moral je imeti popolnoma zlizane gume, ker je imel zelo dolg zadnji del dirke (spomnite se 14s postanka, ko so mu nalili goriva do konca dirke).

Skratka, zadnji letošnji obračun je bil epski in se ga bom definitivno spominjal še dolga leta!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Fizikalko ::

Končno en objektiven post.

PrimozR ::

ALexius za gume je popolnoma vseeno, ali ej imel gor še 5 cm tekalne plasti ali pa 1 mm, slajka v dežju nikoli ne bo delovala, to je bil problem. Tako gumo bi moral rpegreti na 170-200 stopinj, da bi dobil podobne stopnje oprijema v suhem. Pri teh dirkačih pa je to skorajda nemogoče, oz. pri teh dirkačih in tehniki, katere cilj je dirkalnik nastaviti kar se da dobro.

PrimozR ::

F1 2009 - full width sprednje krilce in ožje zadnje krilce. IMO izgledajo avtomobili obupno... Ferrari ima pa še na desnem sidepodu dodatno režo za hlajenje, po vsej verjetnosti so testirali KERS.

dzinks63 ::

A to mislijo resno z temi full prednjimi krilci, ob vsakem dotiku z drugim avtomobilom bodo frčala po zraku. Sedaj so butali z gumami, tole bo res obupno, boksi bodo kar naprej zasedeni, če pa bodo pazili na krilca, bo bolj nedeljska vožnja, ne pa dirkanje na milimetre.

tilinho20 ::

Sam res kako so grdi zdej ti dirkalniki. 8-O Saj Ferrari-jev je kolikor toliko:D

Icematxyz ::

F1 2009 - full width sprednje krilce in ožje zadnje krilce. IMO izgledajo avtomobili obupno... Ferrari ima pa še na desnem sidepodu dodatno režo za hlajenje, po vsej verjetnosti so testirali KERS.


So pa že na vseh slikah slick gume a ne da? Iskreno upam samo na eno. Da bodo nova pravila prinesla spet nazaj dobro staro "zavetrje". Drugo me v bistvu sploh ne zanima. Pa četudi v končni fazi dirkalniki na koncu izgledajo kot rolke!

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Red Bull recimo testira slickse s staro aerodinamiko, Sauber pa novo aerodinamiko s starimi gumami. Ferrari enako kot Red Bull z dodatkom KERSa (vidno zaradi intake reže na desnem sidepodu, lahko da je to le aerodinamične narave), Honda malo mešano (slajke in novo sprednje krilce), itd. TO delajo iz preprostega razloga - s testiranjem le ene nove stvari drugo neznanko naredijo znano in lahko primerjajo rezultate.

EDIT: Suaber ima nameščen še servo sistem, ki vozniku 2x na krog omogoča spremembo krilc za 6°. zadevo pa kontrolira standarden ECU.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BigWhale ::

Men je pa sirse sprednje krilce vsec. Se mal ga razpotegnejo pa bo se namesto blatnika. Ce ga pa se razsirijo, potem bodo pa lahko vozili tudi v globokem snegu! ;)

Zadnji 'rep' je pa smesen, Zgledajo ze skoraj tko kot drag-racerji. :))))

SebaR ::

Ma ta krilca so prov smesna ko neka ozka deviška vagina :D
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Karaya 52 ::

Meni izgledajo prav seksi. Končno ni več 1000 aerodinamičnih priveskov. Je pa res da 95% ljudi nima pojma o designu nasploh in s težavo sprejemajo inovativnost.

BigWhale ::

http://24ur.com/sport/f1/prihajajo-v-f1...

Kaj hudica je pa tole? Se mal pa bomo imel kvalifikacije za kvalifikacije. :))

AmokRun ::

Kvalifikacije so imho čisto brez veze. Naj štartajo v obratnem vrstnem redu kot so razvrščeni po točkah. Tako bi najboljši vedno štartali zadaj. Če pa nočejo bit v soboto frej, naj imajo pa še v soboto eno dirko.:D

SebaR ::

http://24ur.com/sport/f1/prihajajo-v-f1...

Kaj hudica je pa tole? Se mal pa bomo imel kvalifikacije za kvalifikacije. :))


To da dobijo dodatno točko je pa ql. Čeprav za nov sistem pa si težko predstavljam, kako bi za preboj lahko uspele tudi slabša moštva, če pa imajo vsi identične pogoje ob začetku.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

globoko grlo ::

mislm kr neki
a nimajo pri WTCCju neke polovične točke od prve dirke, ki tudi določa štartni položaj na drugi dirki?
ma čist bojo zjebal zadevo

PrimozR ::

Ne, točke so enake v obh dirkah. Dobitniki točk pa v drugi dirki štartajo v obratnem vrstnem redu, zmagovalec torej 8. Od 9. mesta naprej pa po rezultatih 1. dirke. Za 1. dirko pa seveda kvalifikacije.

Icematxyz ::

V formuli počasi ne bo treba sploh več gledati dirkanja. Bodo lahklo imeli lasten šov za okroglo mizo in bomo gledali kakšne odločitve sprejemajo.

Mislim vsako leto kar nekaj no. Raztreseno in neresno.

Super Sonic ::

"EDIT: Suaber ima nameščen še servo sistem, ki vozniku 2x na krog omogoča spremembo krilc za 6°. zadevo pa kontrolira standarden ECU."

Raikkonen GP France

Poglej kaj dela desna roka med vožnjo >:D .
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ripmork ::

Meni izgledajo prav seksi. Končno ni več 1000 aerodinamičnih priveskov. Je pa res da 95% ljudi nima pojma o designu nasploh in s težavo sprejemajo inovativnost.


hehe...
inovativnost in neproporcionalen dizajn dirkalnika, ki je bil ožigosan za grdega z večinskega mnenja, sta dva različna pojma.
Dejstvo je, da ne izgledajo skladno, ne glede na to kako so bili do sedaj oblikovani f1 dirkalniki.
A če bodo nova pravila dejansko pripomogla k več akcije na stezi, je namen dosežen in mi izgled še zdaleč ni bistven - se bomo že navadili.
Me pa tudi zanima kako bo izgledal štart na GP Monaka, prednji spojlerji bodo najbrž frčali kot za stavo.

flash news: Mark Webbra zbil avto - zlomljena noga, letos nič več testiranj zanj.
klik

Jst ::

Predlog, da na kvalifikacijah prvo dobi točko, se mi kar dopade. Enaka količina goriva za vse tudi. Da bi pa vsi bili na stezi na enkrat, to je pa a little too much.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Alexius Heristalski ::

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Čisti flash!!!
strani: 1 ... 13 14 15 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116764143 (36463) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186861113 (18651) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
151982 (1737) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257662669 (21584) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214165441 (32764) Microsoft

Več podobnih tem