Forum » Na cesti » Formula 1 2009
Formula 1 2009
ABX ::
Ferrari je napovedala da se ne bo udeležila Formule 1 naslednjo sezono.
http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/...
P.S: na koncu so napisali da bojo razmislil v kolikor se pravilnik spremeni.
Politična vojna se je začela.
Samo letošnja F1 je cela drama. :/
http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/...
P.S: na koncu so napisali da bojo razmislil v kolikor se pravilnik spremeni.
Politična vojna se je začela.
Samo letošnja F1 je cela drama. :/
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
[Michael] ::
IMHO Ferrari nebo izstopil iz F1 naslednjo sezono, niti še potem naslednjo.
Poskušajo vršit pritisk na FIA, da bi jim priredila pravilnik. Mislim, da je vzrok za njihovo slabo predstavo letos predvsem pri njih samih. Bomo videli kaj se bo izcimilo.
Poskušajo vršit pritisk na FIA, da bi jim priredila pravilnik. Mislim, da je vzrok za njihovo slabo predstavo letos predvsem pri njih samih. Bomo videli kaj se bo izcimilo.
ABX ::
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Zdaj se bojo obesili še ostali finančni velikani in se bojo začeli cenkat.
Zdaj se bojo obesili še ostali finančni velikani in se bojo začeli cenkat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Super Sonic ::
To je klasično merjenje mišic, čeprav če bi bil jaz šef Ferrarija bi jim lepo rekel - Ferrari ali Mosley.
Slednji je kriv, da je današnja F1 taka kot pač je. Na eni strani se varčuje, na drugi pa veliko zapravlja. Letošnji proračun Ferrarija je zelo blizu lanskemu, torej okol 300 miljonov €. Za vse ostale ekipe velja podobno. Da o tem, da gre za sumljiva pravila in čudna pravila, sploh ne bi.
In čeprav se je Mosley zelo "trudil" mu je spodletelo, in sicer na več področih. Od tega da se mu je zagiftu sine pa vse do tega, da obstaja velika verjetnost, da letošnja sezone ne bo niti malo tako razburljiva ob zaključku kot zadnji dve. Skratka, vse narobe.
V glavnem, kot pravi Franci Jerančič, Angleži so vsi p****, pri čemer Damon Hill še ni največji kreten. :P
Slednji je kriv, da je današnja F1 taka kot pač je. Na eni strani se varčuje, na drugi pa veliko zapravlja. Letošnji proračun Ferrarija je zelo blizu lanskemu, torej okol 300 miljonov €. Za vse ostale ekipe velja podobno. Da o tem, da gre za sumljiva pravila in čudna pravila, sploh ne bi.
In čeprav se je Mosley zelo "trudil" mu je spodletelo, in sicer na več področih. Od tega da se mu je zagiftu sine pa vse do tega, da obstaja velika verjetnost, da letošnja sezone ne bo niti malo tako razburljiva ob zaključku kot zadnji dve. Skratka, vse narobe.
V glavnem, kot pravi Franci Jerančič, Angleži so vsi p****, pri čemer Damon Hill še ni največji kreten. :P
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Jaz vidim letošnjo sezono kot korak v pravo smer, končno outsiderji imajo možnost zmage. Če bojo omejili propračun na nekaj smiselnega bo veliko konkurence v prihodnje, ne pa da se glede ene te iste ljudi z razmetavanjem denarja.
Ferrari hoče samo denar in zavarovat njihov status v F1.
Ferrari hoče samo denar in zavarovat njihov status v F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Daedalus ::
Ferrari hoče samo denar in zavarovat njihov status v F1.
U bad, res. Pravkar se je žurki pridružil tud Renault. Toyota se tud ne bo šla "dvotirnega" prvenstva. Še kdo, pa je žurke konec za vse.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
ABX dej glej DTM al pa kšn WTCC, mogoče lahko tud GP2. Tam ni outsajderjev, so samo dirkači in enaki avtomobili. Je ful razburljivo, res, se ful gonjo pa rinejo, pa tko... Sploh ni dolgčas! Pa tud po dve dirke majo na en dan. Ful dobr.
F1 pa pusti na miru, ni zate.
F1 pa pusti na miru, ni zate.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
[Michael] ::
Jaz vidim letošnjo sezono kot korak v pravo smer, končno outsiderji imajo možnost zmage. Če bojo omejili propračun na nekaj smiselnega bo veliko konkurence v prihodnje, ne pa da se glede ene te iste ljudi z razmetavanjem denarja.
Ferrari hoče samo denar in zavarovat njihov status v F1.
Možnost zmage imajo vsi točno enake. Če so konkurenčni najboljšim je pa že druga. IMO omejevat proračun je bedarija. Ima letos Brawn GP največji proračun? Mislim, da ne pa poglej kaj delajo, razturajo. To je vendar formula ena. Wrummmmmmmmmm
ABX ::
V starih časih F1 ni imela denarja pa je vseeno bila kraljica moto športu.
F1 rabi več privatnikov in manj korporacij.
F1 rabi več privatnikov in manj korporacij.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
BigWhale ::
F1 rabi več privatnikov in manj korporacij.
Khm. A si hotu rect vec S.P.jev in manj D.D. jev? :>
Al kaj?
ABX ::
Ma ne, eno so posamezniki kot Prost, Williams, Brawn, Jordan, .... drugo pa so korporacije kot Toyota, Ferrari, BMW, ..... druga liga.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Daedalus ::
V starih časih F1 ni imela denarja pa je vseeno bila kraljica moto športu.
Verjetno je mela več keša, kot takrat primerljivi ostali motošporti. Pa več inovacij (kar je razlog, da je F1 top of the top v motošportu).
Ma ne, eno so posamezniki kot Prost, Williams, Brawn, Jordan, .... drugo pa so korporacije kot Toyota, Ferrari, BMW, ..... druga liga.
Mah, tud "privatniki" so svoje čase meli dobre buđgete in podporo bogatih sponzorjev, stvar je šla malo iz kontrole zadnjih nekaj let. Se strinjam, da je nekje treba potegnit črto, sam delat pa zelo biased "dvotirno" prvenstvo je pa huda neumnost. Sploh če bo lahko nekdo nekak spacal skup solidno šasijo, gor nabil premično aerodinamiko, kupil neomejen motor in rulal. Tud Brawn ni nek čudež - tisti dirkalnik je financirala in naredila Honda. Me zanima, kolk keša so vrgli not.
Pa tudi korporacija z veliko $$ ni garant, da bo uspeh. Poglej Toyoto, recimo. Se jim svetlika pomalem, sam kolk časa so rabli do sem?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
BigWhale ::
Prisel sem na idealno resitev za F1. To bo resilo vse. Tamala mostva s premal dnarja. In tavelkim bi lahko pustil ves denar, brez omejitev. Tudi pravila bi bila za vsa mostva enaka.
- samo en avto na mostvo
- vsako mostvo se vedno obdrzi oba dirkaca
- ob startu en dirkat sedi v avtomobilu, drugo pa stoji zadaj za difuzorjem
- na difuzorju so po novem obvezna drzala, da lahko oni, ki stoji zadaj dobro prime
- ko se prizge zelena luc, oni zadaj zacne potiskat avto naprej, tisti v cockpitu pa sofira
- menjava soferja in tistega, ki potiska, je lahko poljubno mnogo krat na eni dirki
- menjava se lahko izvede na kateremkoli ravnem delu dirkalisca daljsem od 20m ob desnem robu dirkalisca
Takole mislim, da bi bili vsi zadovoljni. Ferari bi lahko porabil 300mio za fitness opremo ce bi jim pasalo. Force India bi pa prisel skozi z 1mio.
Slabost tega nacrta: Ferari ima nekaj prednosti. Letos v glavnem rinejo dirkalnike po pisti... :>
- samo en avto na mostvo
- vsako mostvo se vedno obdrzi oba dirkaca
- ob startu en dirkat sedi v avtomobilu, drugo pa stoji zadaj za difuzorjem
- na difuzorju so po novem obvezna drzala, da lahko oni, ki stoji zadaj dobro prime
- ko se prizge zelena luc, oni zadaj zacne potiskat avto naprej, tisti v cockpitu pa sofira
- menjava soferja in tistega, ki potiska, je lahko poljubno mnogo krat na eni dirki
- menjava se lahko izvede na kateremkoli ravnem delu dirkalisca daljsem od 20m ob desnem robu dirkalisca
Takole mislim, da bi bili vsi zadovoljni. Ferari bi lahko porabil 300mio za fitness opremo ce bi jim pasalo. Force India bi pa prisel skozi z 1mio.
Slabost tega nacrta: Ferari ima nekaj prednosti. Letos v glavnem rinejo dirkalnike po pisti... :>
Super Sonic ::
BigWhale - LOL
Jaz bi Mosleya rad samo vprašal zakaj je tako hudičevo težko napisal en list papirja s pravili in jih povsem jasno zapisat. Eh,... itak gre vse k***, naj gre še F1.
Sicer pa verjamem, da se bodo "uskladili".
Jaz bi Mosleya rad samo vprašal zakaj je tako hudičevo težko napisal en list papirja s pravili in jih povsem jasno zapisat. Eh,... itak gre vse k***, naj gre še F1.
Sicer pa verjamem, da se bodo "uskladili".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
ABX dej glej DTM al pa kšn WTCC, mogoče lahko tud GP2. Tam ni outsajderjev, so samo dirkači in enaki avtomobili. Je ful razburljivo, res, se ful gonjo pa rinejo, pa tko... Sploh ni dolgčas! Pa tud po dve dirke majo na en dan. Ful dobr.
F1 pa pusti na miru, ni zate.
Lies. WTCC je edinstven prikaz totalne zarukanosti in debilnosti FIA-e. Dizli imajo lahko turbine, kljub že itak mnogo večjemu navoru. Pri južnoameriških dirkah na višini bencinarji nimajo osnovnih pogojev. Pfuj in pfej.
ABX ::
V starih časih F1 ni imela denarja pa je vseeno bila kraljica moto športu.
Verjetno je mela več keša, kot takrat primerljivi ostali motošporti. Pa več inovacij (kar je razlog, da je F1 top of the top v motošportu).
Ma ne, eno so posamezniki kot Prost, Williams, Brawn, Jordan, .... drugo pa so korporacije kot Toyota, Ferrari, BMW, ..... druga liga.
Mah, tud "privatniki" so svoje čase meli dobre buđgete in podporo bogatih sponzorjev, stvar je šla malo iz kontrole zadnjih nekaj let. Se strinjam, da je nekje treba potegnit črto, sam delat pa zelo biased "dvotirno" prvenstvo je pa huda neumnost. Sploh če bo lahko nekdo nekak spacal skup solidno šasijo, gor nabil premično aerodinamiko, kupil neomejen motor in rulal. Tud Brawn ni nek čudež - tisti dirkalnik je financirala in naredila Honda. Me zanima, kolk keša so vrgli not.
Pa tudi korporacija z veliko $$ ni garant, da bo uspeh. Poglej Toyoto, recimo. Se jim svetlika pomalem, sam kolk časa so rabli do sem?
Potem se strinjaš z mano, ali te drži gor korporacija ali nimaš kaj iskat v F1, jasno pa je da denar ti ne prinese zmago. F1 se more spremenit tako da se lahko "privatniki" vrnejo nazaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
CHAOS ::
FIA in postavljanje pravil:
Pogled na dogajanje enega izmed uporabnikov www.forumula1.net foruma:
In še morebitne steze, ki bi lahko gostile novo prvenstvo:
Vse skupaj pa se mi itak zdi ena prava tragikomedija. Ferrari pravi, da je vložek velikih med 400 in 500 mio €. To so res nore vsote denarja, ampak kot je Jackie Stewart povedal, kdo pa je FIA da bo moštvom solila pamet koliko denarja lahko zapravijo. Padec na 40 mio € je nemogoč.
Majhna ali neodvisna moštva ne bodo nikoli sama po sebi imela denarja za R&D v takšnem spektaklu, ki se reklamira kot "top of the top" - "pinnacle of moto sport". Ne spomnim se sedaj točno katero moštvo je dejalo, da se jim enostavno splača takšen vložek, ker bi jih marketing, ki bi dosegal takšen učinek kot Formula 1, stal mnogo več.
A je mejo potrebno postavit? Mogoče... Koliko naj bo? Verjetno bi moštva sama vedela to najbolje. F1 je reklama in sama po sebi ne prinaša dobička, ga pa zato posredno. Ko je Mercedes nalimal na vse svoje reklame, da se pa sedaj vozite z avtom, ki so ga naredili pri podjetju, ki je osvojilo naslov svetovnega prvaka, je verjetno kar blagodejno vplivalo na njihove prodajne številke. Če pa ni, ker smo zaradi enih mahinacij, ki so pripeljale do nastanke krize, bi pa sigurno v normalnih okoliščinah.
Kot je bilo nekoč tudi v F1 ne bo več nikoli. Včasih si plačal za kepico sladoleda 60 sit, danes te ta ista kepica stane 4-5x več. Pa tudi Bernie Ecclestone bi lahko več denarja dajal moštvom, a to je že druga zgodba. Je takšna, ki bi lahko samo govorila v prid temu, da je čas, da grejo vsak svojo pot.
Friday's announcement that Ferrari is seeking an injunction against the FIA to prevent it from introducing a two-tier structure to F1 puts a new light on comments made to Pitpass' Chris Sylt late last year by Bernie Ecclestone. At that time, Ecclestone bluntly told Sylt that since F1's regulations affect the commercial side of the sport, the FIA should not be writing them. FOTA, the association of F1 teams, may well have cottoned on just in time.
"The sporting regulations basically are what generate the income and we run the commercial business. The FIA should just be the police looking at the rules," said Ecclestone and the teams agree.
"The international federation should simply be the referee. We should write the rules, not have them imposed by Max without speaking to anyone," said Flavio Briatore, Renault F1 team principal, on Thursday and it looks like he has the law on his side.
The reason for this is a European Commission ruling in 2001 that said the FIA must "have no influence over the commercial exploitation of the Formula One Championship." Ecclestone's comments echo this is as he told Sylt that "when we had this problem with the European Commission, they made it very clear that the FIA purely regulate the sport. Even to the extent that the teams and us should be writing the technical and sporting regulations."
But even before the EC ruling, Mosley acknowledged the FIA could not dictate on areas which interfere with the teams' businesses.
In 2000, at a UK government Select Committee meeting covering tobacco sponsorship of F1 teams, Mosley said "the difficulty is that we are dealing with commercial entities whom I have to persuade. If I could just say that is it and dictate, but I cannot. We can on the rules, on things like safety, but we cannot on things which would interfere with their commercial affairs."
'So how can the FIA make the cost-cutting regulations?', you may well ask. Well the answer, according to Ecclestone, is: "They can't really. The teams allow them." He explains that the FIA has been writing the regulations because the teams haven't opposed it. However, by suggesting the budget cap, Mosley looks to have tipped the balance and the teams are no longer playing ball.
Pitpass understands that on 10 May FOTA Vice Chairman John Howett was reminded of Ecclestone's comments that the FIA should not, under European law, be writing F1's regulations. So even if Ferrari's injunction fails, the FIA could face further action from the teams and this time its very powers of lawmaking could be at stake.
Pogled na dogajanje enega izmed uporabnikov www.forumula1.net foruma:
...One of the options for the manufacturers is to start their own series and, as it happens, they commissioned a detailed study into the feasibility of this when they were formed into the Grand Prix Manufacturers Association a few years ago. But that was at the height of the economic cycle, when car sales and media rights were at a peak.
Now the landscape is very different.
It is a huge undertaking to start a new series and there couldn’t be a worse time to do it, with the car industry in a once in a generation global crisis. The manufacturers involved in F1 all have far bigger problems to deal with than investing heavily to start their own series. This is the calculation Mosley and Bernie Ecclestone are making.
They could join forces with an existing series, but in either case one of the hardest parts would be getting a really good television package together, because without that there would be no sponsors and no wider media interest. The deals for F1 are signed up well in advance and with many of the world’s leading broadcasters, like the BBC. A split, whereby Ferrari and other manufacturers race in one series and Brawn, Force India, Williams and others are in Formula 1 would not work for either series.
F1 would be a pale shadow of its former self and the new series, despite Ferrari’s presence, would be quite a tough sell in the current TV market. They would probably be able to get some prominent space with terrestrial broadcasters if they offered the coverage for free, or subsidised it but it would be extremely hard to sell rights to a new series for the many millions F1 commands.
Something similar happened in America with the Indycar series in the mid 1990s when Indianapolis boss Tony George split with the CART teams, so what had been Indycar was forced to rename itself Champ Car and lost its most famous race, the Indianapolis 500. TV deals were divided and it was a disaster for both sides, one they have yet to recover from.
I don’t think it will come to this, but there is no doubt that were are passing through a very painful moment for the sport.
In še morebitne steze, ki bi lahko gostile novo prvenstvo:
Imola (I)
Hockenheim (D)
Indianapolis (USA)
Montreal (Can)
Magny Cours (F)
Mugello (I)
Jerez (E)
Algarve (P)
Aragon (E)
Shanghai (PRC)
Losail (Q)
Fuji ( J)
Silverstone (GB) WOO WOO
Dubai (UAE)
Valencia/Tormo (E)
Vse skupaj pa se mi itak zdi ena prava tragikomedija. Ferrari pravi, da je vložek velikih med 400 in 500 mio €. To so res nore vsote denarja, ampak kot je Jackie Stewart povedal, kdo pa je FIA da bo moštvom solila pamet koliko denarja lahko zapravijo. Padec na 40 mio € je nemogoč.
Majhna ali neodvisna moštva ne bodo nikoli sama po sebi imela denarja za R&D v takšnem spektaklu, ki se reklamira kot "top of the top" - "pinnacle of moto sport". Ne spomnim se sedaj točno katero moštvo je dejalo, da se jim enostavno splača takšen vložek, ker bi jih marketing, ki bi dosegal takšen učinek kot Formula 1, stal mnogo več.
A je mejo potrebno postavit? Mogoče... Koliko naj bo? Verjetno bi moštva sama vedela to najbolje. F1 je reklama in sama po sebi ne prinaša dobička, ga pa zato posredno. Ko je Mercedes nalimal na vse svoje reklame, da se pa sedaj vozite z avtom, ki so ga naredili pri podjetju, ki je osvojilo naslov svetovnega prvaka, je verjetno kar blagodejno vplivalo na njihove prodajne številke. Če pa ni, ker smo zaradi enih mahinacij, ki so pripeljale do nastanke krize, bi pa sigurno v normalnih okoliščinah.
Kot je bilo nekoč tudi v F1 ne bo več nikoli. Včasih si plačal za kepico sladoleda 60 sit, danes te ta ista kepica stane 4-5x več. Pa tudi Bernie Ecclestone bi lahko več denarja dajal moštvom, a to je že druga zgodba. Je takšna, ki bi lahko samo govorila v prid temu, da je čas, da grejo vsak svojo pot.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
ABX ::
Tako naprej enostavno ne gre več. V kolikor ne omejijo proračun bomo gledali 10 avtov na stezi. R&D pa je itak toliko šel naprej da če ga ne zaustavljamo imamo avte z 2000KM ki bi dosegali 10g čez ovinke.
Zato da se F1 spet vrne v zlate čase bo potrebno omejit proračun. Kako drugače bi spet imeli 26 avtov na štartu?
Ferrariju pa itak se gre za samo za denar.
Zato da se F1 spet vrne v zlate čase bo potrebno omejit proračun. Kako drugače bi spet imeli 26 avtov na štartu?
Ferrariju pa itak se gre za samo za denar.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
F1 se spreminja v ostale serije. To je že 100%.
Škoda, da teh televizije ne pokrivajo dobro, saj bi, verjemem, večina ljudi (po zgražanju nad vsotami v F1) te serije naravnost oboževala.
Max je kreten prve klase. Še sina ni vzgojih pravilno, kje bo tak kreten vozil F1. To je pogreb kar se gre - se sklada z njegovo odurno širšo družino. Kraljica motoršporta nima z denarjem nič. Tisti, ki si ta razred lahko privošči naj tam vozi, ostali pa naj sedijo v ilegali. Simpl.
Dans je na Briatorejevi jahti sestanek, pa da vidmo. Sam si v bistvu želim, da serija razpade.
Škoda, da teh televizije ne pokrivajo dobro, saj bi, verjemem, večina ljudi (po zgražanju nad vsotami v F1) te serije naravnost oboževala.
Max je kreten prve klase. Še sina ni vzgojih pravilno, kje bo tak kreten vozil F1. To je pogreb kar se gre - se sklada z njegovo odurno širšo družino. Kraljica motoršporta nima z denarjem nič. Tisti, ki si ta razred lahko privošči naj tam vozi, ostali pa naj sedijo v ilegali. Simpl.
Dans je na Briatorejevi jahti sestanek, pa da vidmo. Sam si v bistvu želim, da serija razpade.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Več denarja hočejo za proračun, to je to. Seveda tega ne morejo jasno povedat pa nekaj ovinkarijo.
Drugače pa ne vidim kaj je sporno pri omejevanju proračuna, seveda če se da kontrolirat. Vsak bo imel isto vsoto denarja in zmagal bo tisti ki bo znal z njim boljše razpolagat.
Drugače pa ne vidim kaj je sporno pri omejevanju proračuna, seveda če se da kontrolirat. Vsak bo imel isto vsoto denarja in zmagal bo tisti ki bo znal z njim boljše razpolagat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
PrimozR ::
Fora je, da kot vrhunec vrhunskega motošporta enostavno ne mroeš omejiti proračun na 40 mio €. Točnih številk ne vem, a MOČNO bi bil presenečen, če Audijev, Peugeotov in Aston Martinov Le Mans program pobere manj denarja.
ABX ::
40M £ je konzervativna cifra za top team, oz. ekipa ki ima multinacionalko za hrbtom. Raznim Brawn GP, Williams, Force India, Toro Rosso, ... pa bi takoj sprejeli to omejitev. Poleg tega ne vključuje vsega, motorji, vozniki, ... to še vedno nima omejitve.
Vprašanje je kaj želimo, Ferrari in še dve kipi ki tekmujejo za prvo mesto ali več moštev?
Po moje bojo trenutni predlog sprejeli, saj izbire nimajo, oz. so zdaj najslabši pogoji za to. Verjetno pa bojo premaknili proračun navzgor.
Razvoj F1 pa lahko nadaljuje, itak če bi zaostali bilo kje v primerjavi z drugimi kategorijami samo odprejo malo pravilnik. Sej 1500KM so že imeli leta 86 z 1500cc motorjem.
Vprašanje je kaj želimo, Ferrari in še dve kipi ki tekmujejo za prvo mesto ali več moštev?
Po moje bojo trenutni predlog sprejeli, saj izbire nimajo, oz. so zdaj najslabši pogoji za to. Verjetno pa bojo premaknili proračun navzgor.
Razvoj F1 pa lahko nadaljuje, itak če bi zaostali bilo kje v primerjavi z drugimi kategorijami samo odprejo malo pravilnik. Sej 1500KM so že imeli leta 86 z 1500cc motorjem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BigWhale ::
Vprašanje je kaj želimo, Ferrari in še dve kipi ki tekmujejo za prvo mesto ali več moštev?
Kar se ferarija tice, jim jaz letos sploh nic ne bi omejeval. :>
Super Sonic ::
Teams agree to exit Formula One
John Nash in njegova prevladojuča dinamika. Al bo Max spustil, al gre pa vse v kurac. Pečenko.
John Nash in njegova prevladojuča dinamika. Al bo Max spustil, al gre pa vse v kurac. Pečenko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Mah na Gazzetti (http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/... pravijo da proti uvedbi pravilnika močno nasprotujejo Ferrari, Toyota, Renault in RedBull. Na F1 live pa vsi.
Še vedno mi ni jasno kdo je za in kdo proti in kaj sploh točno hočejo. :/
To so neke politične igre kjer ne povejo nič javnosti. Potem si ti lahko za ali proti pa ne veš točno zakaj.
Še vedno mi ni jasno kdo je za in kdo proti in kaj sploh točno hočejo. :/
To so neke politične igre kjer ne povejo nič javnosti. Potem si ti lahko za ali proti pa ne veš točno zakaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
Kšn Williams bi znal zahinavt, pa kšna Force India, mogoče Brawn (mu bo zanimivo točk bedake iz GP2 po glavi).
Mercedez gre sigurno ven, mogoče bo Cosword lahko končno naredil svoj "F1" motor in ga bodo uporabljali vsi.
Bosna.
Mercedez gre sigurno ven, mogoče bo Cosword lahko končno naredil svoj "F1" motor in ga bodo uporabljali vsi.
Bosna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Kšn Williams bi znal zahinavt, pa kšna Force India, mogoče Brawn (mu bo zanimivo točk bedake iz GP2 po glavi).
Mercedez gre sigurno ven, mogoče bo Cosword lahko končno naredil svoj "F1" motor in ga bodo uporabljali vsi.
Bosna.
Poglej koliko različnih motorjev je bilo leta 80-90, preden je vse degeneriralo zaradi visokih vsot denarja.
Za F1 je veliko zanimanja ampak ker potrebuješ ogromno denarja da imaš možnost pridobit točke se noben ne upa vpisat. Po moje če bojo sprejeli trenutni pravilnik bo takoj ene par novih moštev se vpisalo za naslednjo leto.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Super Sonic ::
"Poglej koliko različnih motorjev je bilo leta 80-90, preden je vse degeneriralo zaradi visokih vsot denarja."
Ne vlači zgodovine ven. To delajo naši politiki.
F1 se je razvila v eno smer, motoršport nasplošno, se je razvil. Danes je 1000 + 1 serija, ki je v tistih časih ni bilo. Vsi dirkači so profesionalci, vsi, predno srečajo F1 morajo zmagati v nekih 5 resnih serijah s povsem izenačenim dirkalnikom, predno se lahko vsedejo v F1 bloid. Danes torej ni smisla, da se dirkač jebe še v 6 ali pa 39 seriji, kjer je vse enako. On mora priti nekam in to so poimenovali "pinnacle of motor sport". In to sedaj ubija, kot se je Mosleyev sin.
Razumeš, da je F1 sveti gral dirkanja in vsi dirkači hočejo v F1. Tako tisti v ZDA, kot tisti iz Japonske, Irana, Turčije in Koreje. Zato ker je to višek kar lahko dirkač doseže. Leta 89 je bilo pa drugače, kot je bilo, naprimer, leta 39, ko je bilo praktično samo 1 tekmovanje.
Ne glej na ta šport tako, kot Max Mosley. Ker on je kreten.
Sedaj se bodo dirkači tipa Alonso, Raikonnen, Massa, Hamilton, ipd., pojali vsak po svoje v svoji seriji. In kaj bo tebi pomeni naslednje leto ko bo Force Indija druga ali tretja, če boš točno vedel, da če bi vozili v ligi tudi Toyota, Ferrari, Renault, Red Bull in McLaren, tam ne bi bili.
Ne vlači zgodovine ven. To delajo naši politiki.
F1 se je razvila v eno smer, motoršport nasplošno, se je razvil. Danes je 1000 + 1 serija, ki je v tistih časih ni bilo. Vsi dirkači so profesionalci, vsi, predno srečajo F1 morajo zmagati v nekih 5 resnih serijah s povsem izenačenim dirkalnikom, predno se lahko vsedejo v F1 bloid. Danes torej ni smisla, da se dirkač jebe še v 6 ali pa 39 seriji, kjer je vse enako. On mora priti nekam in to so poimenovali "pinnacle of motor sport". In to sedaj ubija, kot se je Mosleyev sin.
Razumeš, da je F1 sveti gral dirkanja in vsi dirkači hočejo v F1. Tako tisti v ZDA, kot tisti iz Japonske, Irana, Turčije in Koreje. Zato ker je to višek kar lahko dirkač doseže. Leta 89 je bilo pa drugače, kot je bilo, naprimer, leta 39, ko je bilo praktično samo 1 tekmovanje.
Ne glej na ta šport tako, kot Max Mosley. Ker on je kreten.
Sedaj se bodo dirkači tipa Alonso, Raikonnen, Massa, Hamilton, ipd., pojali vsak po svoje v svoji seriji. In kaj bo tebi pomeni naslednje leto ko bo Force Indija druga ali tretja, če boš točno vedel, da če bi vozili v ligi tudi Toyota, Ferrari, Renault, Red Bull in McLaren, tam ne bi bili.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
F1 je lahko to tudi z omejitvijo proračuna.
Danes imamo premalo ekip, nekaj je potrebno naredit da jih bo več.
Danes imamo premalo ekip, nekaj je potrebno naredit da jih bo več.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
"Danes imamo premalo ekip, nekaj je potrebno naredit da jih bo več."
Ekip je čisto dovolj, pravzprav še preveč. S tem ko omejiš proračun, pa dobiš v serijo ljudi, ki tja ne spadajo in v njej nikoli ne bi obstajali. Torej je to balast.
Ekip je čisto dovolj, pravzprav še preveč. S tem ko omejiš proračun, pa dobiš v serijo ljudi, ki tja ne spadajo in v njej nikoli ne bi obstajali. Torej je to balast.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
10 ekip je preveč? Se ne spomnim kdaj je bilo nazadnje ko je F1 imela tako malo ekip.
Kaj 6 ekip je ravno prav, si videl kako bedno zgleda WRC?
Pomanjkanje ekip v F1 je problem.
Kaj 6 ekip je ravno prav, si videl kako bedno zgleda WRC?
Pomanjkanje ekip v F1 je problem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
PrimozR ::
WRCja ne prenašajo v živo (vsak prosti trening na resnih televizijah), dirke niso enostavno dostopne, skupaj pa nima miljonskega števila ogledov. WRC se dejansko bo sesul sam vase, če ne bodo uvedli S2000 pravil. Obenem so WRC avtomobili postali (a so že zbremzani nazaj) roboti na kolesih, peljali so se skoraj po tirnicah. Trenutni avtomobili so popolnoma prehitri, obenem pa S2000 niso toliko počasnejši, a bolj spektakularni (več driftanja). Mogoče ne izgleda, a moderen WRC avto POJE grupo B. Kateri so bili bolj zanimivi? Se mi je zdelo, da drifterske, vpijoče in ogenj bruhajoče čebelice. Rally je spektakel, vizualno. F1 pa je spektakel na drugih ravneh.
SmeskoSnezak ::
Dajte kaj povedat o prostih treningih!! Jaz spremlam to temo, ker bi naj debata potekala o formuli 1 in letošnjo sezono!!!! Za primerjave si naredite novo temo. Ajde, gremo... :)
@ Pusti soncu v srce... @
ABX ::
Sej ni kaj za povedat za treninge, vsak je izvajal tisto delo ki je potreboval. Moštva so preveč blizu da bi kaj razumel od časov.
Zmagal bo tisti ki bo zadel krog v zadnjih treh minutah kvalifikacije, med gnečo 10 drugih dirkačev. Seveda mora še prestat ruleto dirke, Monte Carlo pač. :)
Zmagal bo tisti ki bo zadel krog v zadnjih treh minutah kvalifikacije, med gnečo 10 drugih dirkačev. Seveda mora še prestat ruleto dirke, Monte Carlo pač. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
CHAOS ::
SuperSonic: Se povsem strinjam s tabo. 40 mio bi načeloma lahko zbralo en kup ljudi, ki nimajo tukaj kaj iskati. Formula1 se je z leti razvila v vrhunec in to ni neko amaterstvo. Ne moreš več delat avta v garaži. 40 mio in brez izkušenj je zagotovljena polomija. Kdor verjame, da bi takšnim moštvom uspelo, samo sanja. Know-how, ki ga premorejo veliki, je vreden več kot vsi milijoni.
Letošnja sezona je takšna samo na rovaš popolne spremembe pravil. Če bi ta pravila ostala nespremenjena leto ali dve bi na vrhu kar hitro kraljevali tisti, ki so tam že bili, vsa nova moštva pa bi gledala samo difuzorje. Edini način, da se premešajo karte so konstante spremembe pravil, ki so pa potem daleč od tega, da bi zmanjševala stroške.
SmeskoSnezak: Letos so treningi testiranja. Včasih si lahko prirejal aerodinamiko bolida glede na karakteristiko posamezne steze mnogo bolj kot pa je to dovoljeno v letošnji sezoni. Vse kar ti preostane je, da pogledaš rezultate na www.formula1.com. Edino kar je merodajno bodo današnje kvalifikacije. Pa da vidimo, če je KERS kaj vreden na tej stezi.
Letošnja sezona je takšna samo na rovaš popolne spremembe pravil. Če bi ta pravila ostala nespremenjena leto ali dve bi na vrhu kar hitro kraljevali tisti, ki so tam že bili, vsa nova moštva pa bi gledala samo difuzorje. Edini način, da se premešajo karte so konstante spremembe pravil, ki so pa potem daleč od tega, da bi zmanjševala stroške.
SmeskoSnezak: Letos so treningi testiranja. Včasih si lahko prirejal aerodinamiko bolida glede na karakteristiko posamezne steze mnogo bolj kot pa je to dovoljeno v letošnji sezoni. Vse kar ti preostane je, da pogledaš rezultate na www.formula1.com. Edino kar je merodajno bodo današnje kvalifikacije. Pa da vidimo, če je KERS kaj vreden na tej stezi.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
SmeskoSnezak ::
Moj point je bil, da si za kregarijo in primerjanje ustvarite novo temo. :P
@ Pusti soncu v srce... @
ripmork ::
V nečem se mislim da lahko vsi strinjamo: omejitev proračuna na 40 milijonov je prenizka. To, da se ekipe iz GP2 po tekočem traku prijavljajo za vpis v f1 je že smešno. Dejansko bi tudi z omejitvijo na npr. 100 milijonov že naredili veliko spremembo, a obenem pustili proizvajalcem lažje dihat. Kaka dodatna ekipa ali dve bi bili super, a s poudarkom na besedi "dodatna", ne pa da skušajo nadomestit aktualna moštva (proizvajalce).
Kot sem že dejal, kompromis med izenačeno, standardizirano formulo z nizkimi stroški ter formulo, kjer je vse v razvoju in manjše ekipe propadajo zaradi prevelikih stroškov, je potreben. Katerikoli ekstrem pelje v propad. Nekaj časa je bil prevelik poudarek na tehničnem aspektu, sedaj pa skuša FIA to kompenzirati s tem, da kazalec premakne preveč v smer standardizacije in nižanja stroškov. Oziroma drugače povedano - kakršnekoli ukrepe se spravijo delat, vedno gredo preveč v ekstrem. Manevrirajo levo-desno kot pijanec na kolesu, namesto da bi s pametnim pristopom in sprotnimi manjšimi a pravočasnimi spremembami ohranjali integriteto tega športa.
Žalostno izgleda tole vse skupaj, slabo kaže...
Kot sem že dejal, kompromis med izenačeno, standardizirano formulo z nizkimi stroški ter formulo, kjer je vse v razvoju in manjše ekipe propadajo zaradi prevelikih stroškov, je potreben. Katerikoli ekstrem pelje v propad. Nekaj časa je bil prevelik poudarek na tehničnem aspektu, sedaj pa skuša FIA to kompenzirati s tem, da kazalec premakne preveč v smer standardizacije in nižanja stroškov. Oziroma drugače povedano - kakršnekoli ukrepe se spravijo delat, vedno gredo preveč v ekstrem. Manevrirajo levo-desno kot pijanec na kolesu, namesto da bi s pametnim pristopom in sprotnimi manjšimi a pravočasnimi spremembami ohranjali integriteto tega športa.
Žalostno izgleda tole vse skupaj, slabo kaže...
nicjasno ::
Omejitev bi pomoje morala bit na cca 100 miljonov na sezono, pa tehnicne omejitve bi morali malo odpret, predvsem kar se tice motorjev, ker se tu vse vrti na mestu. (magnetni ventili, rotacijski ventili, hibridne tehnologije, turbo polnjenje, direktni vbrizg....).
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
Super Sonic ::
"Jaz spremlam to temo, ker bi naj debata potekala o formuli 1 in letošnjo sezono!!!!"
SS - ti si največji nergač kar jih je tule gor. Pritožbe so pravzaprav tvoja lastnina, vse kar bereš tam je samo jadajadajajdajajaaa iz tvoje strani, v večini drugih tem ni pa v samem bistvu popolnoma nič drugače...
Letošnja sezona je popolni fiasko, cel svet govori o tem, da se bodo moštva izključila iz tekmovanja, pravzaprav na vseh F1 straneh pišejo samo o tem, ti pa želiš, da se tule delamo francoze in čebljamo o kvalifikacijah, ki so pravzaprav testiranja (RB je naprimer tule testiral dvojni difuzor). LOL.
"Sej ni kaj za povedat za treninge, vsak je izvajal tisto delo ki je potreboval. Moštva so preveč blizu da bi kaj razumel od časov"
Fajn jim pride četrtek, ker potem lahko cel petek računalnik v bazi posameznega moštva išče najboljše rešitve 24 ur več. In rezultat? Danes je šel Kimi na 1:14.514, kar je več kot sekundo hitreje od četrtka. Enako velja za vse ostale. Treningi so postali testiranja in ni fore komentirat, ker je potem vse drugače. JB ni bil niti blizu prvim mestom do današnjih kvalifikacij, danes pa BUM, evo ga in to z povsem enako količino kot vsi ostali (oziroma je še težji). Bomo videli če bo jutri KERS na štartu kaj pomagal.
SS - ti si največji nergač kar jih je tule gor. Pritožbe so pravzaprav tvoja lastnina, vse kar bereš tam je samo jadajadajajdajajaaa iz tvoje strani, v večini drugih tem ni pa v samem bistvu popolnoma nič drugače...
Letošnja sezona je popolni fiasko, cel svet govori o tem, da se bodo moštva izključila iz tekmovanja, pravzaprav na vseh F1 straneh pišejo samo o tem, ti pa želiš, da se tule delamo francoze in čebljamo o kvalifikacijah, ki so pravzaprav testiranja (RB je naprimer tule testiral dvojni difuzor). LOL.
"Sej ni kaj za povedat za treninge, vsak je izvajal tisto delo ki je potreboval. Moštva so preveč blizu da bi kaj razumel od časov"
Fajn jim pride četrtek, ker potem lahko cel petek računalnik v bazi posameznega moštva išče najboljše rešitve 24 ur več. In rezultat? Danes je šel Kimi na 1:14.514, kar je več kot sekundo hitreje od četrtka. Enako velja za vse ostale. Treningi so postali testiranja in ni fore komentirat, ker je potem vse drugače. JB ni bil niti blizu prvim mestom do današnjih kvalifikacij, danes pa BUM, evo ga in to z povsem enako količino kot vsi ostali (oziroma je še težji). Bomo videli če bo jutri KERS na štartu kaj pomagal.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
SmeskoSnezak ::
SS, sam tolko. Spotakno si se ob res brezvezen komentar, kr sn ga bolj "jeznega" nardil, naslednjega (poanto) pa si ignoriral. Če maš kaj za povedat, uporabi ZS, ne rabiš se nesramno obnašat na forumu.
Pa naj bo fiasko. Jaz še spremlam druge športe, se mi ne bo svet podrl, pa če se vse ekipe izklučijo iz F1. Politika me pač nikol ni zanimala ;)
Je pa blo zanimivo spremlat tole danes z dvojnim difuzorjem. Hamilton je sprva kazal odlično formo, a je kasneje mogoče zaspal :D Massa je mel tud zanimive borbe. Še zdaj pa mi ni jasno, kak se lahko ovi direkt drugemu v rit zaletel in ga odpelal s steze. Hahaha... me zanima, če bo kje posnetek na titubi :) Je pa res, kar je Ališič povedo. Imeli so težave z soft gumami. Je pa prvi del dirke bil dejansko zanimiv, drugi pa bolj dolgočasn... Pohvalil pa bi Brawn GP, čeprav me jezi, da nonstop zmagujeta :D
Mogoče še tale stavek. SS, z veseljem berem tvoje prispevke v tej temi, ker so zelo podrobni in argumentirani. Marsikdaj napišeš full dobre reviewe in hvala za to ;)
Sva OK?
Pa naj bo fiasko. Jaz še spremlam druge športe, se mi ne bo svet podrl, pa če se vse ekipe izklučijo iz F1. Politika me pač nikol ni zanimala ;)
Je pa blo zanimivo spremlat tole danes z dvojnim difuzorjem. Hamilton je sprva kazal odlično formo, a je kasneje mogoče zaspal :D Massa je mel tud zanimive borbe. Še zdaj pa mi ni jasno, kak se lahko ovi direkt drugemu v rit zaletel in ga odpelal s steze. Hahaha... me zanima, če bo kje posnetek na titubi :) Je pa res, kar je Ališič povedo. Imeli so težave z soft gumami. Je pa prvi del dirke bil dejansko zanimiv, drugi pa bolj dolgočasn... Pohvalil pa bi Brawn GP, čeprav me jezi, da nonstop zmagujeta :D
Mogoče še tale stavek. SS, z veseljem berem tvoje prispevke v tej temi, ker so zelo podrobni in argumentirani. Marsikdaj napišeš full dobre reviewe in hvala za to ;)
Sva OK?
@ Pusti soncu v srce... @
BigWhale ::
Tole je bil pa hec, danes.
Se najbolj me je presenetil ferari s svojo taktiko, na mehke gume 25 krogov pred koncem, pa smo prej vidl, da zdrzijo kakih 15. Sicer nisem spremljal njihovih casov, tko da ne vem kako se je obneslo ampak, blo je hecn no.
Se najbolj me je presenetil ferari s svojo taktiko, na mehke gume 25 krogov pred koncem, pa smo prej vidl, da zdrzijo kakih 15. Sicer nisem spremljal njihovih casov, tko da ne vem kako se je obneslo ampak, blo je hecn no.
Jst ::
Čeprav nisem fan ferrarija, sem vesel, da so izboljšali svojo formo. Čeprav sem bil prvih nekaj dirk vesel za BrawnGP, mi je njihova premoč že malo too much. Drugače pa je bila prva polovica dirke dokaj zanimiva. Škoda edino, da Ališič ni pustil Francija malo več govoriti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BigWhale ::
Joj, meni se je danes prvic zgodilo, da sem presaltal na HTV2 in tam tudi pustil. Danes je imel Alisic res prevec za povedat o vsem nerelavantnem.
Je kdo gledal na HTV? Jaz sem preslisal kaj sta govorila o Rosbergu in Williamsu. Se mi zdi, da je bilo nekaj v zvezi z novimi pravili, nisem pa preprican. Da je Rosberg z necim zacel, samo nimam pojma s cim. :|
Je kdo gledal na HTV? Jaz sem preslisal kaj sta govorila o Rosbergu in Williamsu. Se mi zdi, da je bilo nekaj v zvezi z novimi pravili, nisem pa preprican. Da je Rosberg z necim zacel, samo nimam pojma s cim. :|
JohanP ::
S taktiko Ferrarija in mehkih gum na koncu ni nič narobe, prej velja da so imeli pri BGP kar nekaj sreče.
Mehke gume ob koncu dirke zdržijo precej več krogov kot pa na začetku dirke. Na asfaltu je precej gume in je zato obraba manjša.
Kdo sploh gleda F1 na Poptv? Jaz ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral. Mirko nima pojma, Jetro pa je kljub predznanju nekoristen in lesen hkrati.
Sam kombiniram med HTV in RAI.
Mehke gume ob koncu dirke zdržijo precej več krogov kot pa na začetku dirke. Na asfaltu je precej gume in je zato obraba manjša.
Kdo sploh gleda F1 na Poptv? Jaz ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral. Mirko nima pojma, Jetro pa je kljub predznanju nekoristen in lesen hkrati.
Sam kombiniram med HTV in RAI.
[Michael] ::
Je kdo gledal na HTV? Jaz sem preslisal kaj sta govorila o Rosbergu in Williamsu. Se mi zdi, da je bilo nekaj v zvezi z novimi pravili, nisem pa preprican. Da je Rosberg z necim zacel, samo nimam pojma s cim. :|
Jaz sem tudi gledal na HTV2 kot vedno. Sicer sem gledal z kavča tako, da sem tudi malce zadremal vmes. Ampak kakor sem jaz ujel sta komentatorja rekla, da je Rosbergu všeč v družbi Italijanov. Kakor sem razumel, da je možno, da bi prestopil k Ferrari-ju. Ne me držat za besedo, bo kdo drug povedal, ki je bolj pozorno spremljal. Čeprav, ne vem do kdaj imata podpisani pogodbi Kimi in Massa?
Moram pa posebej pohvalit ekipo Ferrari, ki se je odrezala odlično, še posebej Masso, ko je poskušal prehitet Vettel-a, to je dirkanje! Čeprav je potem zgubil mesto, ko je zaradi sekanja šikane mogel izpustiti Vettel-a naprej in ga je prehitel tudi Rosberg. Vsekakor je bila dirka zanimiva.
njok ::
Massa je res pokazal nekaj iniciative, samo nevem kako naj bi v tisti šikani izgledalo prehitevanje po zunanji strani?! Je sploh izvedljivo? Ne bi bilo bolje, da bi malo prej bremzal in računal na Vettlovo napako, ali pa na to, da bo prehitevani imel počasnejši izhod, glede na to, da je bil na notranji strani?
Daedalus ::
40M £ je konzervativna cifra za top team, oz. ekipa ki ima multinacionalko za hrbtom. Raznim Brawn GP, Williams, Force India, Toro Rosso, ... pa bi takoj sprejeli to omejitev. Poleg tega ne vključuje vsega, motorji, vozniki, ... to še vedno nima omejitve.
Vprašaj Miđeta, kam gre denar od TV pravic in zakaj se ne razdeli moštvom. Tisti buđet cap je pa itak ena farsa, ki je ne bo mogoče nadzorovati.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
"Massa je res pokazal nekaj iniciative, samo nevem kako naj bi v tisti šikani izgledalo prehitevanje po zunanji strani?! "
Massa je imel danes ogromno sreče, ker je dirkal na limitu. Mislim, da če bi še enkrat prevozil šikano tako kot jih vozil takrat ko je lovil Kimija, bi dobil kazen. Kar se pa tiče prehitevanja je pa tako, da je bil Vettel 3-4s počasnejši takrat, tako da bi se lahko izšlo (če upoštevamo še KERS), ampak ok, itak je zaglumil na koncu.
Kar se tiče njihove dirke je ta vikend Kimi dolžan zahvalo teti sreči, ker je Massa obstal v prometu (tudi danes med dirko). Namreč ta paket, ki trenutno je mu (še) ne odgovarja najbolje. Je pa lepo videti, da so zračunal vsaj pravilno kilažo goriva. Avto je dober, v drugem delu dirke so bili najhitrejši na stezi in to na stezi, ki jim, od kar je v moštvo prišel Aldo Costa, nikoli ni odgovarjala.
Lepo se vidi kako Toyota in BMW pogrešata mehanski oprijem, no BMW pogreša vse. Verjetno nihče od vas ni spremljal dvoboja Heidfeld-Hamilton proti koncu dirke, ko je imel Hamilton 5s hitrejše čase, pa vendar ni uspel mimo. Če bi jaz vozil F1 bi tega k****a od Heidfelda zarinu tja v ograjo, ker njegovo najedanje na stezi je obupno.
Nasplošno bi bilo fino vzeti Hamiltona pod lupo, ker ta fantič, ki je še lani veselo skakal od veselja/ponosa in solil pamet Kimiju, letos dela precej kmetavzarske napake. Ni brez veze zavit v molk .
Na HRT2 sta fanta izpostavila predvsem eno ZELO zanimivo reč in sicer, kako je Webber letos vedno hitrejši v Q1 in Q2 od Vettla, v Q3 pa pride Vettel vedno z "prime" taktiko. To je odurno delo, glede na to, da Mateschitz bolj malo ve o F1, Christijana Hornerja. Ne vem čemu tak tretma, glede na to, da je Vettel sam zajebal prvo dirko in tudi to danes (in bo tudi naslednjo - ki bo nujna). Mark mu lahko sledi, je zelo hiter in veljajo bi mu ponuditi možnost. Sicer sem sam to že opažal, redko se pa zgodi, da to "pogruntata" dva uradna komentatorja. Čestitke. Za Vettla pa še pride čas.
Tisto kar [Michael] kar praviš ti, sta govorila o Alonsu in kako laska Ferrariju (in obratno). Tudi sicer je bilo govora o tem kako je Rosberg sit tega moštva, a v tem trenutku ne more nikamor, glede na to, da se sploh ne ve kdo bo dirkal drugo leto.
Se pa lepo vidi kako je JB odlično pripravljen na letošnjo sezono v katero bo vložil ves svoj čas in tudi srce. Jaz mu privoščim. Brez napake do sedaj, imeli smo veliko kaotičnih dirk, veliko dežja, pa je vseeno oddelal 100%. Noro.
Rubensa po drugi strani dajejo malo leta, ker njegovi časi zelo nihajo praktično na vseh dirkah in mislim, da je dolžnost Rossa Brawna da na tistih dirkah kjer bi utegnil biti hitrejši od Buttna, ukrepa oz. ga zaščiti. Sicer pa tega ne bo veliko. Izgovori Rubensa pa postajajo že legendarni, dans je bil pas kriv. ;)
SS - jaz ne gojim noben čustev do nobenaga tule gor posebno, hotel sem ti samo povedati, da se veliko pritožuješ. Za ostale pritožbe ne vem, ampak ta v tej temi se mi je zdela neupravičena. Pa ja, sva kul - sej smo vsi kul.
Massa je imel danes ogromno sreče, ker je dirkal na limitu. Mislim, da če bi še enkrat prevozil šikano tako kot jih vozil takrat ko je lovil Kimija, bi dobil kazen. Kar se pa tiče prehitevanja je pa tako, da je bil Vettel 3-4s počasnejši takrat, tako da bi se lahko izšlo (če upoštevamo še KERS), ampak ok, itak je zaglumil na koncu.
Kar se tiče njihove dirke je ta vikend Kimi dolžan zahvalo teti sreči, ker je Massa obstal v prometu (tudi danes med dirko). Namreč ta paket, ki trenutno je mu (še) ne odgovarja najbolje. Je pa lepo videti, da so zračunal vsaj pravilno kilažo goriva. Avto je dober, v drugem delu dirke so bili najhitrejši na stezi in to na stezi, ki jim, od kar je v moštvo prišel Aldo Costa, nikoli ni odgovarjala.
Lepo se vidi kako Toyota in BMW pogrešata mehanski oprijem, no BMW pogreša vse. Verjetno nihče od vas ni spremljal dvoboja Heidfeld-Hamilton proti koncu dirke, ko je imel Hamilton 5s hitrejše čase, pa vendar ni uspel mimo. Če bi jaz vozil F1 bi tega k****a od Heidfelda zarinu tja v ograjo, ker njegovo najedanje na stezi je obupno.
Nasplošno bi bilo fino vzeti Hamiltona pod lupo, ker ta fantič, ki je še lani veselo skakal od veselja/ponosa in solil pamet Kimiju, letos dela precej kmetavzarske napake. Ni brez veze zavit v molk .
Na HRT2 sta fanta izpostavila predvsem eno ZELO zanimivo reč in sicer, kako je Webber letos vedno hitrejši v Q1 in Q2 od Vettla, v Q3 pa pride Vettel vedno z "prime" taktiko. To je odurno delo, glede na to, da Mateschitz bolj malo ve o F1, Christijana Hornerja. Ne vem čemu tak tretma, glede na to, da je Vettel sam zajebal prvo dirko in tudi to danes (in bo tudi naslednjo - ki bo nujna). Mark mu lahko sledi, je zelo hiter in veljajo bi mu ponuditi možnost. Sicer sem sam to že opažal, redko se pa zgodi, da to "pogruntata" dva uradna komentatorja. Čestitke. Za Vettla pa še pride čas.
Tisto kar [Michael] kar praviš ti, sta govorila o Alonsu in kako laska Ferrariju (in obratno). Tudi sicer je bilo govora o tem kako je Rosberg sit tega moštva, a v tem trenutku ne more nikamor, glede na to, da se sploh ne ve kdo bo dirkal drugo leto.
Se pa lepo vidi kako je JB odlično pripravljen na letošnjo sezono v katero bo vložil ves svoj čas in tudi srce. Jaz mu privoščim. Brez napake do sedaj, imeli smo veliko kaotičnih dirk, veliko dežja, pa je vseeno oddelal 100%. Noro.
Rubensa po drugi strani dajejo malo leta, ker njegovi časi zelo nihajo praktično na vseh dirkah in mislim, da je dolžnost Rossa Brawna da na tistih dirkah kjer bi utegnil biti hitrejši od Buttna, ukrepa oz. ga zaščiti. Sicer pa tega ne bo veliko. Izgovori Rubensa pa postajajo že legendarni, dans je bil pas kriv. ;)
SS - jaz ne gojim noben čustev do nobenaga tule gor posebno, hotel sem ti samo povedati, da se veliko pritožuješ. Za ostale pritožbe ne vem, ampak ta v tej temi se mi je zdela neupravičena. Pa ja, sva kul - sej smo vsi kul.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 286699 (182167) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137126 (95875) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185741 (148986) | WarpedGone |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56408 (35562) | PrimozR |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80966 (53286) | 'FireSTORM' |