Forum » Na cesti » Formula 1 2009
Formula 1 2009
dzinks63 ::
Zmanjšali bodo moč motorja in s tem porabo goriva, imel pa bo močnejši kers v prihodnje , kar pomeni da bo F1 približno enako hitra kot sedaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
JayKay ::
ampak koliko jaz razumem KERS, le ta z dvigne navor motorju. več navorja, tudi več moči, večja poraba. a ne?
PrimozR ::
ampak koliko jaz razumem KERS, le ta z dvigne navor motorju. več navorja, tudi več moči, večja poraba. a ne?
Ne razumeš KERSa ;)
JayKay ::
ok, če maš mehanični KERS-se pravi direktn priklop flywheel na zadnja kolesa pol tega ni. Če pa je KERS električen, kot v večini je, pa se teh 400KJ gre preko motorja. Nekaj pa mora motor tudi narediti.
PrimozR ::
Like i said, ne razumeš KERSa. Z motorjem je povezan točno toliko, kot menjlanik. Baterije se pa nafilajo od tod, med zaviranjem. Namesto kurjenja zavornih ploščic zavrtijo elektromotor, kar porabi delo, obenem pa anfilajo baterije. Za boost jih pa spraznijo.
EDIT: to je ves point KERSa, oz. Kinetic Energy Recovery System - energijo, ki bi se iz gibanja pri zaviranju pretvorila v (neuporabno) toploto, shranijo drugače (pri mehanskem v vrtilni količini, pri električnem pa v baterije), sprostijo pa pri pospeševanju.
EDIT: to je ves point KERSa, oz. Kinetic Energy Recovery System - energijo, ki bi se iz gibanja pri zaviranju pretvorila v (neuporabno) toploto, shranijo drugače (pri mehanskem v vrtilni količini, pri električnem pa v baterije), sprostijo pa pri pospeševanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
archer ::
Sprememba energije je delo. Energija ne gre v nič in ne more iz nič nastati.
Ko dirkalnik zavira vklopi preko sklopke generator ali vztrajnik. Generator pretvori kinetično energijo v električno in ta se shrani v baterijah, način z vztrajnikom pa shrani kinetično energijo v samem vztrajniku (rotacijska kinetična energija).
Zaradi dela, ki je bilo opravljeno pri zaviranju mase dirkalnika na neki razdalji se je spremenila kinetična energija dirkalnika, ki pa se ni pretvorila v toploto in segrela okoliški zrak ampak se je shranila v baterijah oz. vztrajniku (sprememba energije shranjevalnika).
Ko hoče dirkač to shranjeno energijo uporabiti zopet vklopi sklopko in pri vztrajniku se ta kinetična energija uporabi za pospeševanje (ker se je spremenila kinetična energija vztrajnika je bilo opravljeno delo, v tem primeru pospeševanje mase dirkalnika na neki razdalji).
Način z generatorjem/elektromotorjem ni nič drugačen. Sklopka je med ročično gredjo bencinskega motorja in elektromotorjem. Če so baterije polne, dirkač sklopi gred in elektromotor doda svojo moč na ročični gredi bencinskega motorja, ki jo potem prenese preko koles na progo.
Tu je nekaj opisano:
GENERATOR/ELEKTROMOTOR
VZTRAJNIK
Vsak ma svoje prednosti in slabosti. Pomembna podatka sta specifična energija (koliko energije shrani na neko maso) in specifična moč (kako hitro shrani neko energijo). Baterije prednjačijo pri prvem, vztrajnik pa pri drugem. Kako je vse skupaj okoljevarstveno usmerjeno pri baterijah ki so kmalu zanič zaradi konstantnih hitrih polnjenj in praznjenj bi se tudi dalo debatirat. Po drugi strani pa pri vztrajniku potrebuješ kompliciran brezstopenjski menjalnik (CVT), ki ti omogoča povečevanje obratov vztrajnika, tudi ko ti s kolsei upočasnjuješ.
Ko dirkalnik zavira vklopi preko sklopke generator ali vztrajnik. Generator pretvori kinetično energijo v električno in ta se shrani v baterijah, način z vztrajnikom pa shrani kinetično energijo v samem vztrajniku (rotacijska kinetična energija).
Zaradi dela, ki je bilo opravljeno pri zaviranju mase dirkalnika na neki razdalji se je spremenila kinetična energija dirkalnika, ki pa se ni pretvorila v toploto in segrela okoliški zrak ampak se je shranila v baterijah oz. vztrajniku (sprememba energije shranjevalnika).
Ko hoče dirkač to shranjeno energijo uporabiti zopet vklopi sklopko in pri vztrajniku se ta kinetična energija uporabi za pospeševanje (ker se je spremenila kinetična energija vztrajnika je bilo opravljeno delo, v tem primeru pospeševanje mase dirkalnika na neki razdalji).
Način z generatorjem/elektromotorjem ni nič drugačen. Sklopka je med ročično gredjo bencinskega motorja in elektromotorjem. Če so baterije polne, dirkač sklopi gred in elektromotor doda svojo moč na ročični gredi bencinskega motorja, ki jo potem prenese preko koles na progo.
Tu je nekaj opisano:
GENERATOR/ELEKTROMOTOR
VZTRAJNIK
Vsak ma svoje prednosti in slabosti. Pomembna podatka sta specifična energija (koliko energije shrani na neko maso) in specifična moč (kako hitro shrani neko energijo). Baterije prednjačijo pri prvem, vztrajnik pa pri drugem. Kako je vse skupaj okoljevarstveno usmerjeno pri baterijah ki so kmalu zanič zaradi konstantnih hitrih polnjenj in praznjenj bi se tudi dalo debatirat. Po drugi strani pa pri vztrajniku potrebuješ kompliciran brezstopenjski menjalnik (CVT), ki ti omogoča povečevanje obratov vztrajnika, tudi ko ti s kolsei upočasnjuješ.
PrimozR ::
Epsilon euskadi je dal londonski univerzi naresti izračune, kaj bi se najbolj splačalo - vztrajnik s CVTjem oz. elektromotor s superkondenzatorjem oz. baterijami. Po vseh izračunih je bil vrsten red kotpisan, torej vztrajnik, kondič, najslabše pa so se odrezale baterije v 'vseh pogledih'. Žal je ACO banal prav vse, razen baterij.
http://www.racecar-engineering.com/news...
http://www.racecar-engineering.com/news...
JayKay ::
PrimozR ::
ok, če maš mehanični KERS-se pravi direktn priklop flywheel na zadnja kolesa pol tega ni. Če pa je KERS električen, kot v večini je, pa se teh 400KJ gre preko motorja. Nekaj pa mora motor tudi narediti.
Ne razumeš pointa KERSa, očitno kljub razlagi...
Razlike v mehanskem in električnem so pa precej majhne, vsak ima pluse in minuse. Ampak je itak brezveze o tem govoriti, če ne razumeš niti osnovnega principa.
EDIT: brati tistegale mi pa ni (bilo) treba, saj govorijo le o tem, kdo bo KERS uporabljal in kdo ne. nekaj, kar je že znano, saj se je sezona (mimogrede :P) že začela.
EDIT2: preberi si tole: http://www.racecar-engineering.com/arti...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
JayKay ::
slideshow je tudi na dnu.
which puts an extra 85bhp into the engine. You can hear this happening on the onboard cameras as the engine note suddenly jumps up for a few seconds, especiallyiz tega jaz razberem da se motor hitreje zavrti , ter posledično porabi več goriva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JayKay ()
PrimozR ::
slideshow je tudi na dnu.
which puts an extra 85bhp into the engine. You can hear this happening on the onboard cameras as the engine note suddenly jumps up for a few seconds, especiallyiz tega jaz razberem da se motor hitreje zavrti , ter posledično porabi več goriva
Napačno razbereš ;)
BigWhale ::
slideshow je tudi na dnu.
which puts an extra 85bhp into the engine. You can hear this happening on the onboard cameras as the engine note suddenly jumps up for a few seconds, especiallyiz tega jaz razberem da se motor hitreje zavrti , ter posledično porabi več goriva
Ce se kej hitrej zavrti so to kolesa, ne pa motor. :>
ABX ::
Če bi uporabljali to napačno logiko bi avto porabil več bencina ko gre po klancu navzdol, ker gre lahko hitreje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
PrimozR ::
slideshow je tudi na dnu.
which puts an extra 85bhp into the engine. You can hear this happening on the onboard cameras as the engine note suddenly jumps up for a few seconds, especiallyiz tega jaz razberem da se motor hitreje zavrti , ter posledično porabi več goriva
Ce se kej hitrej zavrti so to kolesa, ne pa motor. :>
Ma ne, itakd a se zavrti hitreje, to je jasno. Hitreje se zavrti zaradi pospeševanja, a pospeševanje je hitrejše zaradi 1/7 več konjev, to je catch.
dzinks63 ::
iz tega jaz razberem da se motor hitreje zavrti , ter posledično porabi več goriva
F1 2009 ima blokado na 18000 vrtljajih in čez ne gre, tako da na račun kersa pravtako ne prebije te meje, se pa prej zavrti do blokade. Torej v krajšem časa pridobi enako hitrost (boljše pospešuje) in posledično zato porabi manj goriva.
ABX ::
Zadnji pedolog za F1 2010 sezono
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Na kratko, če ekipa sprejme omejitev proračuna na 40M£ ima večjo svobodo pri razvoju ( tudi 4WD).
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Na kratko, če ekipa sprejme omejitev proračuna na 40M£ ima večjo svobodo pri razvoju ( tudi 4WD).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
>Na kratko, če ekipa sprejme omejitev proračuna na 40M£ ima večjo svobodo pri razvoju ( tudi 4WD).
B.E.D.A.R.I.J.A
B.E.D.A.R.I.J.A
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
1. Mislim, da si vsi želimo enotnih pravil, ne pa, da bo spet gora stokanja od vseh tistih, ki se bodo odločili napačno.
2. Kaj je narobe z enotnimi pravili, torej čemu je potrebno toliko kompliciranja?
3. Nismo daleč, ko bo treba imeti pred seboj pravilnik in sproti gledat če je _to, tisto ali ono_ dovoljeno.
I mean - sod off!
Smisel F1 je najhitrejši dirkalnik v motošportu, ki ga vozijo najboljši vozniki. Potemle kar čarajo, ne bo več dolgo.
2. Kaj je narobe z enotnimi pravili, torej čemu je potrebno toliko kompliciranja?
3. Nismo daleč, ko bo treba imeti pred seboj pravilnik in sproti gledat če je _to, tisto ali ono_ dovoljeno.
I mean - sod off!
Smisel F1 je najhitrejši dirkalnik v motošportu, ki ga vozijo najboljši vozniki. Potemle kar čarajo, ne bo več dolgo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
tilinho20 ::
Smisel F1 je najhitrejši dirkalnik v motošportu, ki ga vozijo najboljši vozniki. Potemle kar čarajo, ne bo več dolgo.
Prav to bi si mogli vbiti v glavo vsi tisti, ki določajo pravila.
ABX ::
Da se bojo vsi strinjali je enostavno nemogoče. Glej samo porazdelitev denarnih nagrad. Ferrari kot zmagovalec bi najrajši vse zamrznil, outsiderji pa bi radi spremenili vse, kako boš uredil ta problem?
V F1 možnost zbire pravilnika je bila vedno prisotna v kaki obliki, to tudi zameša karte in omogoča nepredvidljive izide.
Štorja z odvetniki pa je situacija današnjega časa, težava ni omejena na F1.
V F1 možnost zbire pravilnika je bila vedno prisotna v kaki obliki, to tudi zameša karte in omogoča nepredvidljive izide.
Štorja z odvetniki pa je situacija današnjega časa, težava ni omejena na F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
dzinks63 ::
Čas hitro teče in na vrsti je vikend F1, tokrat v Evropi, Španija, Barcelona.
Dirkači so si zelo skupaj z malimi zaostanki na krog. V ospredju so Brawn, RedBull (oba pred originalnimi moštvi z motorji), Toyota, pa tudi Ferrari se je z novimi izboljšavami kar popravil. Jutri zna biti zanimiva dirka, za Alonsa domača, in če bo slavil Button, bo imel že kar veliko prednost pred vsemi ostalimi.
Startna vrsta za jutrišnjo dirko:
1 Jenson Button Brawn-Mercedes
2 Sebastian Vettel RBR-Renault
3 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes
4 Felipe Massa Ferrari
5 Mark Webber RBR-Renault
6 Timo Glock Toyota
7 Jarno Trulli Toyota
8 Fernando Alonso Renault
9 Nico Rosberg Williams-Toyota 2
10 Robert Kubica BMW Sauber
Dirkači so si zelo skupaj z malimi zaostanki na krog. V ospredju so Brawn, RedBull (oba pred originalnimi moštvi z motorji), Toyota, pa tudi Ferrari se je z novimi izboljšavami kar popravil. Jutri zna biti zanimiva dirka, za Alonsa domača, in če bo slavil Button, bo imel že kar veliko prednost pred vsemi ostalimi.
Startna vrsta za jutrišnjo dirko:
1 Jenson Button Brawn-Mercedes
2 Sebastian Vettel RBR-Renault
3 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes
4 Felipe Massa Ferrari
5 Mark Webber RBR-Renault
6 Timo Glock Toyota
7 Jarno Trulli Toyota
8 Fernando Alonso Renault
9 Nico Rosberg Williams-Toyota 2
10 Robert Kubica BMW Sauber
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
[Michael] ::
Brawn odločno nadaljuje svoj vzpon za zmago, kar ni presenečenje.
Vedno bolj pa me preseneča Ferrari-jeva taktika. V Q1 Kimi doseže 7 čas, ki naj bi bil dovolj za uvrstitev v Q2, 8 mest fore. In ni hudič, da ga je prehitel do konca Q1 še 8 dirkačev in Kimi je izpadel. Se mi zdi, da so postali prav površni in da se sploh ne borijo za zmago, ampak le toliko, da sodelujejo.
Kers pa baje, da imata samo se Ferrari in McLaren.
Vedno bolj pa me preseneča Ferrari-jeva taktika. V Q1 Kimi doseže 7 čas, ki naj bi bil dovolj za uvrstitev v Q2, 8 mest fore. In ni hudič, da ga je prehitel do konca Q1 še 8 dirkačev in Kimi je izpadel. Se mi zdi, da so postali prav površni in da se sploh ne borijo za zmago, ampak le toliko, da sodelujejo.
Kers pa baje, da imata samo se Ferrari in McLaren.
CHAOS ::
Sploh več nimam komentarja na to kar počnejo pri rdečih. Tole je že prav sramotno. Ni noben problem, da ni bolid v zmagovalni formi, ampak, da so odločitve moštva tako katastrofalne pa... brez besed.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
Super Sonic ::
Ja saj vse to smo ugotavljali že prej. Po treh dirkah, od tega dveh v dežju, so se oni izgovarjal na dirkalnik. V Bahrainu bi oba prišla v točke, ampak ok.
Po videnem imata Felipe in Kimi najhitrejši dirkalnik v polju. Kimi ima celo 6 kg lažjo šasijo od Felipeja, vse, samo, da bi bilo vse izenačeno.
Sedaj je samo vprašanje o zanesljivosti dirkalnika. Kar se tiče obeh dirkačev pa ni več izgovorov.
Po 7 letih sem danes prvič izpustil trening in takoj me šok zadane.. LOL
V kvalifikacijah šparajo gume in ponovno so mislili, da jim bo uspelo, pa jim ni. Slksi so zajebani in ko dobijo temperaturo, lahko odpelje vsak precej hitreje. Sramota, ni kej.
Opazna je tudi forma McLarna, ker so (baje) zgrešil v razvoju. Oba dirkača jamrata kot sto hudičev. Alonso je vrgel ven KERS in ga dobi letos samo še dvakrat (Monza in Spa), BMW pa dobi KERS nazaj v Turičiji.
Ferrarijev KERS pa je več kot očitno precej drugačen oz. deluje drugače oz. je drugače implementiran v delovanje dirkalnika zato ga bodo uporabljali kar vedno in povsod. Vprašanje je samo, če bo deloval. ;)
Dežja jutri ne bo, prostora za prehitevanje tu ni; praktično je to prva steza, kjer se bo videlo če so nova pravila kaj pripomogla k prehitevanju.
Po videnem imata Felipe in Kimi najhitrejši dirkalnik v polju. Kimi ima celo 6 kg lažjo šasijo od Felipeja, vse, samo, da bi bilo vse izenačeno.
Sedaj je samo vprašanje o zanesljivosti dirkalnika. Kar se tiče obeh dirkačev pa ni več izgovorov.
Po 7 letih sem danes prvič izpustil trening in takoj me šok zadane.. LOL
V kvalifikacijah šparajo gume in ponovno so mislili, da jim bo uspelo, pa jim ni. Slksi so zajebani in ko dobijo temperaturo, lahko odpelje vsak precej hitreje. Sramota, ni kej.
Opazna je tudi forma McLarna, ker so (baje) zgrešil v razvoju. Oba dirkača jamrata kot sto hudičev. Alonso je vrgel ven KERS in ga dobi letos samo še dvakrat (Monza in Spa), BMW pa dobi KERS nazaj v Turičiji.
Ferrarijev KERS pa je več kot očitno precej drugačen oz. deluje drugače oz. je drugače implementiran v delovanje dirkalnika zato ga bodo uporabljali kar vedno in povsod. Vprašanje je samo, če bo deloval. ;)
Dežja jutri ne bo, prostora za prehitevanje tu ni; praktično je to prva steza, kjer se bo videlo če so nova pravila kaj pripomogla k prehitevanju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
JayKay ::
Grid z upoštevanjem natočenega bencina
1 Vettel - lap 16
2 Button +0.059 seconds - lap 14
3 Massa +0.151 - lap 17
4 Barrichello +0.172 - lap 15
5 Webber +0.389 - lap 16
6 Trulli +0.454 - lap 16
7 Glock +0.762 - lap 14
8 Alonso +0.959 - lap 13
9 Rosberg +1.321 - lap 23
10 Kubica +1.728 - lap 19
1 Vettel - lap 16
2 Button +0.059 seconds - lap 14
3 Massa +0.151 - lap 17
4 Barrichello +0.172 - lap 15
5 Webber +0.389 - lap 16
6 Trulli +0.454 - lap 16
7 Glock +0.762 - lap 14
8 Alonso +0.959 - lap 13
9 Rosberg +1.321 - lap 23
10 Kubica +1.728 - lap 19
ABX ::
Toyota je zgubila malo hitrosti. :(
Glede Alonsa na prejšnji dirki ko je padel skupaj med intervjuji. Med dirko je zgubil 5.5Kg, oz. 10% teže. Ne samo da aparat za pit ni deloval, tudi radiator za hrbtom ga je kuril.
Ferrari pa itak bluzi, ne vem kdo je bolj kriv za slabo sezono, dirkalnik ali njihov pristop do dirk.
Button bo zmagal svetovno prvenstvo, ne dela nobenih napak.
Glede Alonsa na prejšnji dirki ko je padel skupaj med intervjuji. Med dirko je zgubil 5.5Kg, oz. 10% teže. Ne samo da aparat za pit ni deloval, tudi radiator za hrbtom ga je kuril.
Ferrari pa itak bluzi, ne vem kdo je bolj kriv za slabo sezono, dirkalnik ali njihov pristop do dirk.
Button bo zmagal svetovno prvenstvo, ne dela nobenih napak.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
dzinks63 ::
Dirka se je začela razburljivo, Brawna se nista dala, Massa je dobro potegnil, v ozadju je pa hudo frčalo po zraku. In safty car na stezi.
Jst ::
Unbelievable!
BrawnGP Car!
BrawnGP Car!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Icematxyz ::
Ok povzetek z moje strani:
-Barrichello 3x v bokse button 2x. Vsak ki je gledal dirko vrjetno ve zakaj je bilo tako. ob koncu kariere si Barrichello pomoje zasluži kakšno priznanje za 2 voznika in želja le to biti.
-Massa in Ferrari. Kaj naj rečem. Kimi tako se mu jebe za vse skupaj. Pride se malo z avteki vozit to pa je to. Massa se vedno trudi in želi uspehe. In tudi lepo mu to uspeva. Me zanima če bi bilo goriva dovolj za 4 mesto če bi namesto Kimiju dali lažji avtomobil Massi. Že ko sem slišal da samo za Kimija na tej tekmi pripravljalo lažji bolid sem vedel da so v temo brcnili. Ampak pač idioti sprejemajo idiotske poteze.
-BMW je pa žalost. Lahk ose malo zamislijo nad sabo ali so še sposobni tekmovati v F1 ali pa naj gredo po poti Honde.
-Barrichello 3x v bokse button 2x. Vsak ki je gledal dirko vrjetno ve zakaj je bilo tako. ob koncu kariere si Barrichello pomoje zasluži kakšno priznanje za 2 voznika in želja le to biti.
-Massa in Ferrari. Kaj naj rečem. Kimi tako se mu jebe za vse skupaj. Pride se malo z avteki vozit to pa je to. Massa se vedno trudi in želi uspehe. In tudi lepo mu to uspeva. Me zanima če bi bilo goriva dovolj za 4 mesto če bi namesto Kimiju dali lažji avtomobil Massi. Že ko sem slišal da samo za Kimija na tej tekmi pripravljalo lažji bolid sem vedel da so v temo brcnili. Ampak pač idioti sprejemajo idiotske poteze.
-BMW je pa žalost. Lahk ose malo zamislijo nad sabo ali so še sposobni tekmovati v F1 ali pa naj gredo po poti Honde.
Super Sonic ::
Unbelievable je Ferrari. Me prav zanima kaj so naredil tokrat Fepeju in zakaj je Kimijev šel v k***.
Button ga pa seka, čeprav mislim, da je danes Brawn jasno nakazal v katero smer bo vseskupaj letos šlo. Jaz se strinjam, saj bo Barichelo na vseh novejših stezah, ki še pridejo, popustil.
Webber je dans tudi naredu biznis, čeprav je res, da je Felipe Vettlu odvzel dirko.
In kje ste sedaj vsi tisti zagovorniki prehitevanja v F1? Danes se ni moglo prehitevati popolnoma nič. Skret. Dirko so popestrile gume. Sad.
Button ga pa seka, čeprav mislim, da je danes Brawn jasno nakazal v katero smer bo vseskupaj letos šlo. Jaz se strinjam, saj bo Barichelo na vseh novejših stezah, ki še pridejo, popustil.
Webber je dans tudi naredu biznis, čeprav je res, da je Felipe Vettlu odvzel dirko.
In kje ste sedaj vsi tisti zagovorniki prehitevanja v F1? Danes se ni moglo prehitevati popolnoma nič. Skret. Dirko so popestrile gume. Sad.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
"Pride se malo z avteki vozit to pa je to."
Dej malo obrazloži tole no. Me zanima kako to zgleda, da se pride en mal vozit.
"Me zanima če bi bilo goriva dovolj za 4 mesto če bi namesto Kimiju dali lažji avtomobil Massi. Že ko sem slišal da samo za Kimija na tej tekmi pripravljalo lažji bolid sem vedel da so v temo brcnili."
Lej predno se tle razburjaš malo premisli vse skupaj (LOL). Kimi je dobil lažjo školko zato, ker je težji kot Felipe. Kapiš? Nato pa oba razporejata balast do 605 kg. Felipe bo dobil lažjo školko ampak ne bo zato nič lažji na dirki. Najprej jo je pa dobil Kimi zato ker je v hendikepu. Ko jo bo dobil še Massa, bo on v prednosti 5kg razporeranja balasta - kot vedno do sedaj.
To, da pa nima goriva do konca je pa ali bila napaka na črpalki ali ma pa Smeadly že črvive možgane in je narobe naredil izračun.
Dej malo obrazloži tole no. Me zanima kako to zgleda, da se pride en mal vozit.
"Me zanima če bi bilo goriva dovolj za 4 mesto če bi namesto Kimiju dali lažji avtomobil Massi. Že ko sem slišal da samo za Kimija na tej tekmi pripravljalo lažji bolid sem vedel da so v temo brcnili."
Lej predno se tle razburjaš malo premisli vse skupaj (LOL). Kimi je dobil lažjo školko zato, ker je težji kot Felipe. Kapiš? Nato pa oba razporejata balast do 605 kg. Felipe bo dobil lažjo školko ampak ne bo zato nič lažji na dirki. Najprej jo je pa dobil Kimi zato ker je v hendikepu. Ko jo bo dobil še Massa, bo on v prednosti 5kg razporeranja balasta - kot vedno do sedaj.
To, da pa nima goriva do konca je pa ali bila napaka na črpalki ali ma pa Smeadly že črvive možgane in je narobe naredil izračun.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BigWhale ::
Unbelievable je Ferrari. Me prav zanima kaj so naredil tokrat Fepeju in zakaj je Kimijev šel v k***.
Jah, nic mu niso nardil, premal bencina so mu dal, ko so vidl, da je tadrugic spet prsu Vettel za njim v bokse. Pol je blo pa "dejmo dejmo dejmo". Sam je blo pa za crknt od smeha.
In kje ste sedaj vsi tisti zagovorniki prehitevanja v F1? Danes se ni moglo prehitevati popolnoma nič. Skret. Dirko so popestrile gume. Sad.
Pa bencin! ;)
JayKay ::
Ross je za BBC povedal, da je bila njihova primarna strategija 3 postanke, ker naj bi bili tako hitrejši. Da so pokrili vse opcije, so Buttona dali na 2, Rubens pa je bil vsaj 1sec na krog počasnejši kot bi moral biti (nekaj je bilo z avtom ali pa z gumami). Pravtako na nebi v tem trenutku še nobenega favorizirali, pa tudi Button je Rubensu pred podelitvijo reko, da mu je žal za njega da ni zmagal.
Super Sonic ::
"ob koncu kariere si Barrichello pomoje zasluži kakšno priznanje za 2 voznika in želja le to biti."
Ja lih najbolj navdušen nad tem, da so njega dal na plan A in Buttna na plan B (kera fora v levo), ni bil. Bojo pa pike Buttnu prišle še kako prav proti koncu sezone.
Ja lih najbolj navdušen nad tem, da so njega dal na plan A in Buttna na plan B (kera fora v levo), ni bil. Bojo pa pike Buttnu prišle še kako prav proti koncu sezone.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
JayKay - verjemi, da so vedeli kaj delajo in tole je pesek v oči. Pika.
"Pa bencin! ;)"
Felipe baby slow down ;P ... groza!
"Pa bencin! ;)"
Felipe baby slow down ;P ... groza!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Icematxyz ::
Dej malo obrazloži tole no. Me zanima kako to zgleda, da se pride en mal vozit.
Ja če spremljaš F1 potem težko da nisi opazil dirkača po imenu Kimi Raikonen. Tako to zgleda.
Pa sem zanj včasih bolj navijal kot za Masso. Neboš vrjel. Ampak če se mu ne da več dirkati naj najde nove izzive pa gre počet kaj drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Alexius Heristalski ::
Od kje tebi, da se mu ne da dirkati. Včeraj so ga zajebali, danes je imel poln tank, pa še avto mu je crknil. Kaj naj bi po tvojem moral narediti, riniti dirkalnik do ciljne črte?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Super Sonic ::
Kimi je danes štartal zelo dobro (+6 mest) in verjamem, da bi bil v točkah. Tudi celoten vikend je bil vštric s Felipejem, tako da... ne vem o čem bluziš. Včeraj je bil lapsus šefov (Stella-Dyer), danes pa lapsus Coste.
Ja je zaskrbljujoče vse skupaj za njih, ker je več kot očitno, da so zajebal pri tankanju (matematična napaka). Če bi bil to klasičen problem črpalke bi povedal, tako pa še sami ne vedo in morajo raziskati težavo pri tankanju. LOL. Edino kar mi pade na pamet je, da je črpalka kakšno sekundo pred koncem crknila, kar je pa tudi čudno. Pri Kimiju je pa hidravliko od***, sem večkrat poslušal zvok. Zanimivo je bilo tudi to, da Massa med dirko skorajda ni uporabljal KERSa (na koncu se je pa z njim skoraj pripeljal v cilj ;).
BMW, Mercedez in Toyota so pa danes izgledali prekleto bedno. Predvsem prva dva, Toyota izgleda da lajna staro zgodbo in da bodo na nekaterih dirkališčih in, na nekaterih pa out. Pri BMW-ju je jasno, da še sami ne vedo čisto točno v katero smer bi šli, McLaren je pa zgrešil v razvoju. Zanimivo je bilo poslušati tudi NH, ki je govoril in potrdil, da se z Brawnom pregovarjajo za odkup KERSa (iz McLarna). Sicer je meni to čisto mimo, da neko podjetje naredi nek razvoj potem pa to proda. Pa ravno obogateli s tem denarjem ne bodo...
Najbolj zanimiv dirkalnik je pa definitivno Red Bull. Nobenega difuzorja, KERS in ne vem česa še - čisto svoj razvoj in danes bi skoraj dobil Brawna. Za odtenek prepočasi in pa nekaj smole (Vettel za Masso celo dirko).
Dirkalnik lažje sledi drugemu, brez dvoma, je pa dejstvo, da še vedno izgubi ves podtlak ko se približa za manever prehitevanja. Lepo se je danes videlo pri Kimiju kako mu je avto dobesedno odneslo ko je vozil preblizu Heidfeldu.
Ja je zaskrbljujoče vse skupaj za njih, ker je več kot očitno, da so zajebal pri tankanju (matematična napaka). Če bi bil to klasičen problem črpalke bi povedal, tako pa še sami ne vedo in morajo raziskati težavo pri tankanju. LOL. Edino kar mi pade na pamet je, da je črpalka kakšno sekundo pred koncem crknila, kar je pa tudi čudno. Pri Kimiju je pa hidravliko od***, sem večkrat poslušal zvok. Zanimivo je bilo tudi to, da Massa med dirko skorajda ni uporabljal KERSa (na koncu se je pa z njim skoraj pripeljal v cilj ;).
BMW, Mercedez in Toyota so pa danes izgledali prekleto bedno. Predvsem prva dva, Toyota izgleda da lajna staro zgodbo in da bodo na nekaterih dirkališčih in, na nekaterih pa out. Pri BMW-ju je jasno, da še sami ne vedo čisto točno v katero smer bi šli, McLaren je pa zgrešil v razvoju. Zanimivo je bilo poslušati tudi NH, ki je govoril in potrdil, da se z Brawnom pregovarjajo za odkup KERSa (iz McLarna). Sicer je meni to čisto mimo, da neko podjetje naredi nek razvoj potem pa to proda. Pa ravno obogateli s tem denarjem ne bodo...
Najbolj zanimiv dirkalnik je pa definitivno Red Bull. Nobenega difuzorja, KERS in ne vem česa še - čisto svoj razvoj in danes bi skoraj dobil Brawna. Za odtenek prepočasi in pa nekaj smole (Vettel za Masso celo dirko).
Dirkalnik lažje sledi drugemu, brez dvoma, je pa dejstvo, da še vedno izgubi ves podtlak ko se približa za manever prehitevanja. Lepo se je danes videlo pri Kimiju kako mu je avto dobesedno odneslo ko je vozil preblizu Heidfeldu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Ktj ::
A se mogoče ve "kdo" je kriv za nesrečvo v prvem krogu?
Sicer men se je zdelo kokr da je Jarno preveš po gasu stisnu ko je se je vraču iz peska na asfalt in ga je zavrtelo. Sicer sam je jamru da mu Rosberg ni pustil dovolj prostora. Vsekakor bi blo lepo vidt iz "primernega" kota tisto nesrečo.
Sicer men se je zdelo kokr da je Jarno preveš po gasu stisnu ko je se je vraču iz peska na asfalt in ga je zavrtelo. Sicer sam je jamru da mu Rosberg ni pustil dovolj prostora. Vsekakor bi blo lepo vidt iz "primernega" kota tisto nesrečo.
Music Man ::
Rosberg je po borbi z Alonsom izrinil Trullija na pesek, tega je tam zavrtelo in odneslo nazaj na stezo, kjer pa se je vanj zaletel Sutil, ki je sekal prvi ovinek in verjetno spregledal Trullija. Potem sta se pa v vse skupaj zaletela še oba Toro Rossa.
ABX ::
In kje ste sedaj vsi tisti zagovorniki prehitevanja v F1? Danes se ni moglo prehitevati popolnoma nič. Skret. Dirko so popestrile gume. Sad.
Se ne strinjam popolnoma. Avti ki so bili spredaj so imeli KERS, tako da ni čudno da avti brez njega niso jih mogli prehitet.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
"Avti ki so bili spredaj so imeli KERS, "
Ferrari pa Mclaren. Od tega sta Kimi in Hekkie šla ven že po parih krogih, Hamilton se je vozil pa zadaj. Se pravi zarad enga Felipeja po tvoje nismo videli več prehitevanja?
Malo osveži spomin kako Kimi ni mogel mimo Nicka.
Ferrari pa Mclaren. Od tega sta Kimi in Hekkie šla ven že po parih krogih, Hamilton se je vozil pa zadaj. Se pravi zarad enga Felipeja po tvoje nismo videli več prehitevanja?
Malo osveži spomin kako Kimi ni mogel mimo Nicka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
-Massa in Ferrari. Kaj naj rečem. Kimi tako se mu jebe za vse skupaj. Pride se malo z avteki vozit to pa je to.
+6 mest na štartu in (v kolikor bi kanta od Ferrarija zdržala) komot solidne točke. Al je po novem kriv, da v Ferrarijih očitno serijsko crkuje hidravlika?
Najbolj zanimiv dirkalnik je pa definitivno Red Bull. Nobenega difuzorja, KERS in ne vem česa še - čisto svoj razvoj in danes bi skoraj dobil Brawna.
Newey magic.
Ja je zaskrbljujoče vse skupaj za njih, ker je več kot očitno, da so zajebal pri tankanju (matematična napaka). Če bi bil to klasičen problem črpalke bi povedal, tako pa še sami ne vedo in morajo raziskati težavo pri tankanju.
Mah, nekdo je narobe računal. Na koncu jim je sfalilo za kako sekudo več tankanja.
Malo osveži spomin kako Kimi ni mogel mimo Nicka.
Ja, IIRC mu KERS ni delal. Se je na začetku nekaj pritoževal okoli tega.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
ABX ::
Da bi se jaz spomnil samo Vettel ni mogle mimo med dirko. Je bil še kdo drug?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
"Da bi se jaz spomnil samo Vettel ni mogle mimo med dirko. Je bil še kdo drug?"
Raje povej koga vse si videl prehitevati. Jih ni blo prav veliko, ane. LOL
Massa je bil non-stop na tapeti, se je pa lepo videlo kako je Heidfeld držal kolono za seboj.Ja zanimivo je bilo videli Felipejev KERS med štartom - namreč ni ga uporabil. Verjetno ga imajo notri in ga pritiskajo po potrebi.
Kimiju pa mislim, da je vse delovalo ok - do napake pri hidravliki.
Raje povej koga vse si videl prehitevati. Jih ni blo prav veliko, ane. LOL
Massa je bil non-stop na tapeti, se je pa lepo videlo kako je Heidfeld držal kolono za seboj.Ja zanimivo je bilo videli Felipejev KERS med štartom - namreč ni ga uporabil. Verjetno ga imajo notri in ga pritiskajo po potrebi.
Kimiju pa mislim, da je vse delovalo ok - do napake pri hidravliki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Ma Felipe je skoraj končal na travo pri štartu, verjetno se je malo usral pa pozabil na KERS. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 286694 (182162) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137123 (95872) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185739 (148984) | WarpedGone |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56403 (35557) | PrimozR |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80965 (53285) | 'FireSTORM' |