Forum » Na cesti » Formula 1 2009
Formula 1 2009
Daedalus ::
Kar se tiče njihove dirke je ta vikend Kimi dolžan zahvalo teti sreči, ker je Massa obstal v prometu (tudi danes med dirko). Namreč ta paket, ki trenutno je mu (še) ne odgovarja najbolje.
No no, Kimi je svoje delo opravil čisto OK. Massa se je med dirko lahko zaganjal, sam tu se pač dobi/zgubi dirko v kvalifikacijah. In tam je bil Raikkonen krepko hitrejši.
Na HRT2 sta fanta izpostavila predvsem eno ZELO zanimivo reč in sicer, kako je Webber letos vedno hitrejši v Q1 in Q2 od Vettla, v Q3 pa pride Vettel vedno z "prime" taktiko. To je odurno delo, glede na to, da Mateschitz bolj malo ve o F1, Christijana Hornerja
Jap, to sta dobro pogruntala. IMO bo Webber preko sezone Vetla lepo dohiteval/prehiteval, izkušnje tud štejejo precej. Nekomu se pač mudi delat novo zvezdo, sam je zgleda še malo prezelen. Webber pa ma kilometrino/izkušnje, pa še hiter je.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
"No no, Kimi je svoje delo opravil čisto OK. Massa se je med dirko lahko zaganjal, sam tu se pač dobi/zgubi dirko v kvalifikacijah. In tam je bil Raikkonen krepko hitrejši."
Sam nisem noben fan Masse, pravzaprav tipa res ne maram, ampak dans bi on Kimija dobil že če samo odštjemo, da bi ga Buttnon "zadrževal" pred drugim postankom. Na to je opozoril tudi Stella med dirko.
Dejstvo je, da testiranj ni in da posodobitve Kimiju ne ustrezajo, kar je sam povedal. Tudi tole tretje mesto mu danes ni bilo ravno v pretirano veselje. Me pa veseli, da se je spet našel, čeprav se je zato "moral" zapeti z Domenicalijem, ker mu je napovedal neposlušnost. Namreč njihove rešitve so zanj napačne in to se ponavlja že kar nekaj časa. Stella je pravi človek, ki bo z njim držal do konca in Luca bo to pustil.
Sam nisem noben fan Masse, pravzaprav tipa res ne maram, ampak dans bi on Kimija dobil že če samo odštjemo, da bi ga Buttnon "zadrževal" pred drugim postankom. Na to je opozoril tudi Stella med dirko.
Dejstvo je, da testiranj ni in da posodobitve Kimiju ne ustrezajo, kar je sam povedal. Tudi tole tretje mesto mu danes ni bilo ravno v pretirano veselje. Me pa veseli, da se je spet našel, čeprav se je zato "moral" zapeti z Domenicalijem, ker mu je napovedal neposlušnost. Namreč njihove rešitve so zanj napačne in to se ponavlja že kar nekaj časa. Stella je pravi človek, ki bo z njim držal do konca in Luca bo to pustil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
Šest dirk je mimo pa sem si spet včeraj, ko so na kvalifikacijah dvihnili Hamiltonov bolid: "Matr kako so nagraužni avti letos." I know it's not about beauty competition but I just can't help it. They are so exceedingly hideous.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
Webber je odličen voznik, sploh v kvalifikacijah pokaže največ, no vsaj ponavadi.
Dirka je bila zanimiva ker ni bilo nobene kolone, razen na začetku z Vettel. Končni rezultat je popolna slika trenutnega stanja, zelo redko za Monte Carlo.
Jaz gledam na BBC, Martin Brundle je čista legenda, spet je zajebaval Bernie-a v živo.
Dirka je bila zanimiva ker ni bilo nobene kolone, razen na začetku z Vettel. Končni rezultat je popolna slika trenutnega stanja, zelo redko za Monte Carlo.
Jaz gledam na BBC, Martin Brundle je čista legenda, spet je zajebaval Bernie-a v živo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
JayKay ::
ja BBC ma dober program, majo tudi interaktivni forum po dirki, svašta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JayKay ()
nicjasno ::
Ce je McLaren grd (kar je), se ne pomeni da so vsi avti grdi. Lanski so bili katastrofa. Letosnji so pa v mojih oceh precej kul. Brawn, Red Bull in Ferrari majo zelo lepe avte. Predvsem Red bull se mi zdi zelo zanimiv.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
MaterVola ::
To v živo? Kje dobiš BBC?
Jaz gledam na BBC, Martin Brundle je čista legenda, spet je zajebaval Bernie-a v živo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaterVola ()
Daedalus ::
@SS - glede na povedano, je Kimi opravil svoje delo. Če se grejo pri Ferrariju gluposti in mu niso sposobni z razvojem pomagati, pa še tolko bolj. Glede Masse pa tudi ni bila tako čista situacija med dirko - vozila sta zelo podobne čase, IIRC.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
Massa je vozil okoli 3,4 desetinke hitreje dokler mu niso dal obvestila, da bo kaznovan ;)
Drugače pa vseeno je šel najhitrejši čas dirke Massi (Kimi + 2 desetinki), dirkalnik so imeli tudi v prvi vrsti kar pomeni, da so imeli material za zmago. Zaradi gluposti znotraj moštva pa je tako kot je. Zato tudi Kimi ni skakal preveč ker je vedel, da so ga usral (tudi z izbiro gum na začetku - glede na to, da je stal na umazani strani).
Drugače pa vseeno je šel najhitrejši čas dirke Massi (Kimi + 2 desetinki), dirkalnik so imeli tudi v prvi vrsti kar pomeni, da so imeli material za zmago. Zaradi gluposti znotraj moštva pa je tako kot je. Zato tudi Kimi ni skakal preveč ker je vedel, da so ga usral (tudi z izbiro gum na začetku - glede na to, da je stal na umazani strani).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
To v živo? Kje dobiš BBC?
Jaz gledam na BBC, Martin Brundle je čista legenda, spet je zajebaval Bernie-a v živo.
Torrenti, ponavadi 2 ure po dirki so na razpolago.
Martin Brundle nadleguje Bernie-a par dirk nazaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Daedalus ::
Massa je vozil okoli 3,4 desetinke hitreje dokler mu niso dal obvestila, da bo kaznovan ;)
Ja, tisto je blo kr hecno. Naslednji krog po opozorilu je bil 0,7s počasnejši, tako da je zgleda z onim sekanjem pridobival precej časa. Itak je pa zajebal dirko na kvalifikacijah, kjer je Kimi odvozil res odličen krog.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
Ja Kimi je odvozil odlično JE PA RES, da je Massa odvozil na kvalifikacijah (Q3) krog manj, ker je padel v promet in krog je predčasno končal. Ferrari je pa dobival na tej stezi najboljše čase šele v tretjem ali četrtem krogu, torej v tem, ki ga Massa ni odpeljal.
V oči pade predvsem dejstvo, da je Massa šel v Q3 lažji. Sedaj si lahko samo predstavljaš kje bi bil Kimi, če bi imel on manj goriva. Torej je spet vse jasno in jaz mislim, da imamo hud interni spor. Hec je samo, da Kimi o tem ne govori, Massa pa ne bo joku če gre vse v njegovo dobro...
AJAAJAJAJAAJA... katastrofa.
Za Turičijo je napovedan korak naprej in pa lažja šasija za bejbiko (Felipeja).
"Ja, tisto je blo kr hecno. Naslednji krog po opozorilu je bil 0,7s počasnejši,"
Saj zato bi mu pa jaz pripopal kazen, ker se je vidno šlepal na račun sekanja šikan. Ampak nima veze.
V oči pade predvsem dejstvo, da je Massa šel v Q3 lažji. Sedaj si lahko samo predstavljaš kje bi bil Kimi, če bi imel on manj goriva. Torej je spet vse jasno in jaz mislim, da imamo hud interni spor. Hec je samo, da Kimi o tem ne govori, Massa pa ne bo joku če gre vse v njegovo dobro...
AJAAJAJAJAAJA... katastrofa.
Za Turičijo je napovedan korak naprej in pa lažja šasija za bejbiko (Felipeja).
"Ja, tisto je blo kr hecno. Naslednji krog po opozorilu je bil 0,7s počasnejši,"
Saj zato bi mu pa jaz pripopal kazen, ker se je vidno šlepal na račun sekanja šikan. Ampak nima veze.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Mene nekaj bega. Kako to da je Kimi z enako težkim avtom šel v bokse kar nekaj krogov (4,5?) pred Felipejem... OK verjamem da je Felipe lažji, sam to sigurno ni 20kil... sploh pa naj bi mel Kimi lažji dirkalnik ker je on malce težji, a ni tako?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Stella se je odločil, da Kimija potegne notri prej, ker je izgubljaj čas za Rubensom, od zadaj je pa kot parna lokomotiva dervel Massa. Rubens je imel taktiko v svojih rokah ker je imel za okol 4 kroge več goriva od Kimija, torej bi moral Kimi vseh svojih 18 krogov vozit in izgubljat čas. Pa ni, je izgubljal samo 15 krogov, potem pa je dobil čisto stezo in vozil normalno. Takoj zatem je Clear (Jock) poklical v Rubensa in to je bilo to.
Kimi ima v osnovi lažji bloid od Masse, ker je on težji. To mu omogoča, da do 605 kg (kolikor jih morajo doseči) lahko oba enakovredno razporejata dodatni balast. Narava je pač rekla, da je žgoljo od Masse lažji zato je enostavno v prednosti. Najbolj očitna je ta razlika med Heidfeldom in Kubico.
Ferrari je zato najprej naredil "super" lahko šasijo za Kimija, da mu vsaj teh nekaj dirk omogoči čim bolj enakovredno razporejanje balasta. Felilpe pa svoj šasijo dobit zelo kmalu in potem bo spet on v prednosti - pri razporejanju balasta.
Kar se pa tiče goriva pa ta stvar nima veze.
Kimi ima v osnovi lažji bloid od Masse, ker je on težji. To mu omogoča, da do 605 kg (kolikor jih morajo doseči) lahko oba enakovredno razporejata dodatni balast. Narava je pač rekla, da je žgoljo od Masse lažji zato je enostavno v prednosti. Najbolj očitna je ta razlika med Heidfeldom in Kubico.
Ferrari je zato najprej naredil "super" lahko šasijo za Kimija, da mu vsaj teh nekaj dirk omogoči čim bolj enakovredno razporejanje balasta. Felilpe pa svoj šasijo dobit zelo kmalu in potem bo spet on v prednosti - pri razporejanju balasta.
Kar se pa tiče goriva pa ta stvar nima veze.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Aja pa še nekaj je - Massa je dolgo časa vozil za Vettlom, ki se na tej dirki res ni proslavil. Vettel je vozil zares počasi, okoli 3, 4 sekunde počasneje od Buttna. Torej je Massa v teh krogih večino posameznega kroga lahko vozil na mešanici, ki kuri manj goriva in tako varčeval. Zato mu je uspelo (skupaj s KERSOM) iti v bokse maksimalno pozno, mislim da dva ali celo tri kroge kasneje, kot je bila napoved.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Naslednjo sezono naj bi dvignil minimalno dovoljeno težo F1 za 50Kg oz. na 650Kg, avto + voznik.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Ravno sem opažal koliko dela imajo vozniki z današnjimi avti. V Monte Carlu so premikali ročko za "brake balnce" 4x vsak krog.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
njok ::
Ekipe imajo še 12 ur, da se prijavijo za naslednjo sezono. Do sedaj so od moštev, ki trenutno tekmujejo, to storili le pri Williams (Frank ima z Bernijem sklenjeno pogodbo o sodelovanju do 2012). Zaradi tega so zdaj začasno izključeni iz FOTA. Od novih moštev so se prijave oddali USGPE in Campos, najverjetneje se bo zadnji trenutek pridružil še Prodrive, mogoče tudi Lola.
Vsi ostali se bodo najverjetneje šli nek bojkot dokler FOM ne popusti pri pravilih - v skrajnem primeru - mislim in hrati upam, da do tega ne bo prišlo - pa lahko naslednje leto gledamo dve prvenstvi.
Vsi ostali se bodo najverjetneje šli nek bojkot dokler FOM ne popusti pri pravilih - v skrajnem primeru - mislim in hrati upam, da do tega ne bo prišlo - pa lahko naslednje leto gledamo dve prvenstvi.
šernk ::
zanimivo da brawnGP in force india se niso še prijavili, ostali pa zgleda da gredo do konca in tokrat so se odločili da bodo nehali delati kar jim tista dva "zgoraj" ukazujeta. res si ne predstavljam F1 brez Ferrarija in Mclarna, ki sta v tem pa res že ogromno časa.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
njok ::
Ne vem, Brawnu pomojem tudi ni vseeno, da se pravila vsako leto toliko spreminjajo, čeprav so to letos dobro izkoristili. In verjetno raje tekmuje proti Velikim kot proti Williamsu in trem novincem. Michelin fiasko @ USA anyone? :)
ABX ::
Politično izsiljevanje. Top ekipe bi rade višji dovoljen letni proračun, Mosley pa noče popustit. Tako da sporna debata za novi pravilnik je samo finančna plat.
Pozitivna lastnost nižjega proračuna je več ekip v F1, do danes se že prijavile 2-3 nove ekipe. Negative pa mogoče počasnejši razvoj, čeprav mislim da bo obratno ker bo več ljudi vpletenih.
Proračun za F1 leta 2003:
http://www.fastmachines.com/f1/the-pric...
Pozitivna lastnost nižjega proračuna je več ekip v F1, do danes se že prijavile 2-3 nove ekipe. Negative pa mogoče počasnejši razvoj, čeprav mislim da bo obratno ker bo več ljudi vpletenih.
Proračun za F1 leta 2003:
http://www.fastmachines.com/f1/the-pric...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ripmork ::
Juha se je ohladila, za leto 2010 je vpisanih 14 moštev, od štirih novih moštev (USF1, Campos, Lola, Prodrive) pa bodo izbrali tri najbolj komptentna in sposobna za vodenje f1 ekipe. Po pravilniku je maksimum udeležencev 13, kar pomeni da bomo zopet gledali 26 dirkalnikov na stezi.
Omejitev proračuna je pomaknjena na 100 milijonov, ohrani se letošnji pravilnik. Obstoječe ekipe bodo zaradi višje omejitve proračuna, kot je bilo to sprva načrtovano, pomagale novonastalim ekipam pri dobavi delov, ki nimajo direktnega vpliva na zmogljivosti dirkalnika. Dirkalniki bodo 15 kg težji (da ne bomo gledali anoreksičnih dirkačev), dirkalniki pa bodo zopet dobili ožje prednje gume (identičnih mer, kakršne so bile nazadnje leta 97), tako da na nek način f1 spet postaja bolj podobna formuli, kakršno smo gledali v začetku devetdesetih.
Omejitev proračuna je pomaknjena na 100 milijonov, ohrani se letošnji pravilnik. Obstoječe ekipe bodo zaradi višje omejitve proračuna, kot je bilo to sprva načrtovano, pomagale novonastalim ekipam pri dobavi delov, ki nimajo direktnega vpliva na zmogljivosti dirkalnika. Dirkalniki bodo 15 kg težji (da ne bomo gledali anoreksičnih dirkačev), dirkalniki pa bodo zopet dobili ožje prednje gume (identičnih mer, kakršne so bile nazadnje leta 97), tako da na nek način f1 spet postaja bolj podobna formuli, kakršno smo gledali v začetku devetdesetih.
šernk ::
glede novega proračuna... a 100MIO € ima celotna ekipa celoletni proračun? torej od tu gre denar tudi za plače zaposlenih? ker če ti recimo dirkača pobereta 30MIO in potem še 20MIO vsi ostali si tu praktično že ob polovico proračuna
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
TribesMan ::
Tudi stroški motorjev niso všteti v to številko...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
njok ::
A to da se ohranijo 09 pravila pomeni tudi da KERS ni obvezen? Še DDD-je naj ob koncu sezone banajo in bo super.
Kaj pa skušajo doseči z ožjimi prednjimi gumami? Že tako je zaradi understeera težko voziti takoj za drugim dirkalnikom, a ne bodo s tem stanje samo še poslabšali?
Kaj pa skušajo doseči z ožjimi prednjimi gumami? Že tako je zaradi understeera težko voziti takoj za drugim dirkalnikom, a ne bodo s tem stanje samo še poslabšali?
Super Sonic ::
"A to da se ohranijo 09 pravila pomeni tudi da KERS ni obvezen? "
KERS stopa z velikimi koraki naprej in bo proti koncu sezone verjetno stal Brawna kakšenga mesta. Brawn se že dogovarja, da bi ga odkupil od McLarna, zaenkrat dogovora še ni. Skratka, razvoj te enote bo letos takšen, da bo drugo leto obvezen za vse tiste, ki bodo želeli resno razmišljati o zmagah. Seveda pa bo vse tiste "zadnje dvomljivce" v ta korak prisilil še dvig minimalne teže.
Je pa zanimivo kako različno KERS deluje. BMW in Renault sta ga vrgla ven, ker je avto preveč hendikepiran s strani razporeditve teže in je posledično avto brez KERSa hitrejši, Ferrarija pa to sploh ne moti (zanimivo in odlično delo Coste), imajo pa problem v zanesljivosti sistema, kar je pa čudno, saj so edini. McLaren je pa nekje vmes - se pravi se jim KERS ne kvari in so brez njega počasnejši (tako kot Ferrari) ampak je vse ostalo v ku***.
Oba Brawna bi znala tenko piskat že naslednjo dirko v Turčiji in to prav na račun KERSa.
KERS stopa z velikimi koraki naprej in bo proti koncu sezone verjetno stal Brawna kakšenga mesta. Brawn se že dogovarja, da bi ga odkupil od McLarna, zaenkrat dogovora še ni. Skratka, razvoj te enote bo letos takšen, da bo drugo leto obvezen za vse tiste, ki bodo želeli resno razmišljati o zmagah. Seveda pa bo vse tiste "zadnje dvomljivce" v ta korak prisilil še dvig minimalne teže.
Je pa zanimivo kako različno KERS deluje. BMW in Renault sta ga vrgla ven, ker je avto preveč hendikepiran s strani razporeditve teže in je posledično avto brez KERSa hitrejši, Ferrarija pa to sploh ne moti (zanimivo in odlično delo Coste), imajo pa problem v zanesljivosti sistema, kar je pa čudno, saj so edini. McLaren je pa nekje vmes - se pravi se jim KERS ne kvari in so brez njega počasnejši (tako kot Ferrari) ampak je vse ostalo v ku***.
Oba Brawna bi znala tenko piskat že naslednjo dirko v Turčiji in to prav na račun KERSa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
njok ::
Dvig teže bi znala biti res tista incentiva, ki bo teame prepričala v uporabo. Ampak če se slučajno tudi v Turčiji izkaže neuporaben, mislim, da tudi do konca sezone ne bo prišel v igro.
BigWhale ::
Jaz sem dobil obcutek, da KERS ni tko zlo neuporaben. Recimo Massa, ce ga ne bi imel, bi zelo verjetno enkrat ze porival avto cez ciljno crto... ;)
Jst ::
Pa morajo odpraviti omejitev + ~50kW (ali koliko je) za 6.6sek. (Povečati omejitev, ne čisto odpraviti.) Potem bi pa res lahko rekel, da je zadeva super. Tako je pa bolj hendikep, kot pridobitev...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
šernk ::
50 kW, kolikor ga nafilaš, toliko ga imaš.
wrong...imajo ga za natančno 6,6s na krog...ko prepeljejo ciljno črto se jim resetira in ga lahko ponovno rabijo, očitno so same baterije zmožne precej več kot to energijo shranjevati.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PrimozR ::
Vem, moj post je ciljal na Jstovega, ki pravi,d a bi bilo treba povečati omejitev, a je ne odpraviti.
BigWhale ::
50 kW, kolikor ga nafilaš, toliko ga imaš.
Ja, samo pol bojo eni vec bremzal, da bodo mel vec energije v kersu! :P
Music Man ::
wrong...imajo ga za natančno 6,6s na krog...ko prepeljejo ciljno črto se jim resetira in ga lahko ponovno rabijo, očitno so same baterije zmožne precej več kot to energijo shranjevati.
Če misliš to tisto grafiko, ki se ob prevoženi ciljni črti resetira na 100%: tista je malce zavajajoča, ker ne predstavlja dejanske napolnjenosti baterij, temveč čas oziroma energijo, katero ima dirkač še na voljo za porabit v tistem krogu. Ni pa to, da se bodo baterije ob prevoženi ciljni črti kar napolnile na 100%.
Jst ::
Jaz sem mislil, da bi imeli več kW na voljo, ter brez omejitve časa (trenutno 6.6sek) porabe. Če pa omejitev že morabiti, pa naj omejijo kW - seveda vsaj polovica vec - ter ene 15-20sek/krog.
Trenutna omejitev 50kW*6.6sek/krog namreč ne prinaša prednosti. Če bi, potem bi vse ekipe to uporabljale; tako pa vodi in zmaguje ekipa, ki KERSa niti povohala ni.
Trenutna omejitev 50kW*6.6sek/krog namreč ne prinaša prednosti. Če bi, potem bi vse ekipe to uporabljale; tako pa vodi in zmaguje ekipa, ki KERSa niti povohala ni.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
Še malo pa bo kvalifikacija v Turčiji.
Jaz upam da bo Jarno spredaj. :)
Jaz upam da bo Jarno spredaj. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Daedalus ::
Kimi
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
njok ::
1. Sebastian Vettel, Red Bull, 649.5
2. Jenson Button, Brawn GP, 655.5
3. Rubens Barrichello, Brawn GP, 652.5
4. Mark Webber, Red Bull, 656
5. Jarno Trulli, Toyota, 652
6. Kimi Raikkonen, Ferrari, 658
7. Felipe Massa, Ferrari, 654
8. Fernando Alonso, Renault, 644.5
9. Nico Rosberg, Williams, 660
10. Robert Kubica, BMW Sauber, 664
11. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 681.5
12. Kazuki Nakajima, Williams, 680.4
13. Timo Glock, Toyota, 689
14. Heikki Kovalainen, McLaren, 665
15. Adrian Sutil, Force India, 668.5
16. Lewis Hamilton, McLaren, 696.5
17. Nelson Piquet, Renault, 689.6
18. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 686.5
19. Giancarlo Fisichella, Force India, 688.5
20. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 701
Vettel ni ravno na hlapih, vseeno pa je za kake 2 kroga lažji, kar pomeni, da lahko jutri vidimo Buttona prevzeti vodstvo ob prvem postanku in osamljeno pripeljati do zmage. To je najbolj črn scenarij, upamo na kaj več.
2. Jenson Button, Brawn GP, 655.5
3. Rubens Barrichello, Brawn GP, 652.5
4. Mark Webber, Red Bull, 656
5. Jarno Trulli, Toyota, 652
6. Kimi Raikkonen, Ferrari, 658
7. Felipe Massa, Ferrari, 654
8. Fernando Alonso, Renault, 644.5
9. Nico Rosberg, Williams, 660
10. Robert Kubica, BMW Sauber, 664
11. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 681.5
12. Kazuki Nakajima, Williams, 680.4
13. Timo Glock, Toyota, 689
14. Heikki Kovalainen, McLaren, 665
15. Adrian Sutil, Force India, 668.5
16. Lewis Hamilton, McLaren, 696.5
17. Nelson Piquet, Renault, 689.6
18. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 686.5
19. Giancarlo Fisichella, Force India, 688.5
20. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 701
Vettel ni ravno na hlapih, vseeno pa je za kake 2 kroga lažji, kar pomeni, da lahko jutri vidimo Buttona prevzeti vodstvo ob prvem postanku in osamljeno pripeljati do zmage. To je najbolj črn scenarij, upamo na kaj več.
ABX ::
Brawn je še vedno pred ostalimi. Ampak te kvalifikacije so bile res izenačene.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
TribesMan ::
Je Hamilton največja mona trenutno v F1 ali se mi samo zdi?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
ABX ::
Isto je pameten in hiter kot prejšnjo sezono, avto ni na nivoju in to je to.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 286702 (182170) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137128 (95877) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185742 (148987) | WarpedGone |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56410 (35564) | PrimozR |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80968 (53288) | 'FireSTORM' |