» »

Formula 1 2009

Formula 1 2009

««
10 / 26
»»

Alexius Heristalski ::

Elektroniki se je sfuzlalo in mu je ugasnila motor, ničesar ni mogel storiti. Je pa dobro vozil danes. Hamilton pa se je vrtel kot Massa lani.

Velika škoda za Sutila. Nikakor ne more dobiti tiste točke.

Trije Rdeči biki odlično, "difuzor banda" poražena!;)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

mrTwelveTrees ::

Super dela Ferrari >:D

novi difuzor dobi Ferrari šele konec junija (če sem prav slišal) in do takrat....
sanja svinja kukuruz...

dokler se Ferrari ne pobere, Vettel go go go !

JayKay ::

Samo je vsa elektronika delala (na volanu). Teorija je hidravlika ali pa throttle control.

dzinks63 ::

Posnetek dirke z živahnimi španskimi reporterji. Zanimiva deževna dirka.

Super Sonic ::

Pri Ferrariju najbolj bode v oči dejstvo, da imajo, naprimer, boljši dirkalnik kot McLaren, pa so še vedno brez vseh točk. Imeli so tri dirke, od tega dve po dežju, kjer avto ne pride toliko do izraza in je rezultat še vedno na nuli. To je katastrofa. Gre za serijo napačnih odločitev celotnega moštva, obeh RI-jev in obeh dirkačev. Ako ko mogoče kaže na kakšno točko, odpove, čedalje bolj prepoznavna, Italjanska (skret) tehnologija.

V zadnjih treh letih se je moštvo popolnoma sesulo. Prvo leto je še nekako Todt vodil vse skupaj in je obstajala neka hirarhija, leto kasneje tega ni bilo več. Stran Felipeja Masse je moštvo potegnila v svojo smer, ki pa kasneje (ne)srečno ni dala rezultatov. Povzeto, je Italjanska površnost odvzela Brazilsko-Britansko-Nemški navezi naslov (in prav jim je). Letos so krenili z nule, torej Stella proti Smeadleyju in Dyer vmes, Kimi proti Massi, rezulatat pa je kakršen pač je. Naslabše pri vsem tem pa je, da avto pravzaprav sploh ni tako počasen kot se zdi. the END.

Difuzorji čedalje bolj izgledajo kot nek velik nateg. Pol sekunde na krog my ass. Kvečjemu desetinko do dve, odvisno od steze. Sedaj se samo poraja vprašanje, če se plača metat miljone v to desetinko. No, seveda se splača, saj gre za F1, kjer varčujejo.

Dirka je bila zanimiva, predvsem dolga. Presenečen sem nad Hekkijem, ki je dirko odpeljal brez ene napake, brez enega spina, kar je za takšno dirko fantastično. Poleg tega je prehitel Lewisa in to dvakrat. Po najhitrejšem času in po končni poziciji na dirki.

Za Vettla, Webbra in Buttna se pe že itak ve, da so odlični vozniki, ki predvsem stanejo manj kot kakšen 20$ miljonov težak Kimi, a po drugi strani lahko dirko odpeljejo celo hitereje. Neverjetno.

Tudi Lewis je danes jedel "govno", ko je komajda prišel do konca, za moštvenim kolegom, čeprav vsi vemo, da je štartal pred njim. Sicer je tudi pri McLarnu velik razkol, ker celotno moštvo še vedno kuha hudo zamero proti Lewisu, ker je, da bi opral svoje ime, namočil Dava Ryana. Seveda "črni" tabor kuha zamero v nasprotno smer, kar pa se, začuda, ne pozna na stezi. It tega "levega" dirkalnika jim uspe izvleči prekleto veliko.

Renault dejansko je najbolj jokavo moštvo v vsej zgodovini F1. Enostavno bi najraje videl, da prileti en komet in jih porine tja v pekel. Namesto, da bi delali in spoštovali vse ostale (predvsem BrawnGP), jokajo, in to gre že čez vse meje. V sami ihti, da bi širnemu svetu dokazali, da je vsa reč v difuzorju, na katerega oni, ubožci, niso niti pomislili, so Alonsa včeraj poslali v Q3 skoraj praznega. Pa jim še ni uspelo. Če bi vso to energijo, ki jo porabljajo za jokanje in kritiziranje konkurence, v usmerili v razvoj, bi danes lahko bili boljši.

BMW je še ena zgodba nad katero visijo temni oblaki. Robert javno že močno kritizira moštvo (nekaj podobnega kot lani), da ni naredilo nič za njega in razvoj njegovega načina dirkanja. Jebi ga, Nick je Nemec, BMW je nemški, on je pa samo Robert. Robert iz Poljske. Ne vem kaj sploh še išče tam, zanj bi se našlo še kje prostora. Njihov samoopevani KERS pa tud ni vreden pol k***a, čeprav je res, da se ne kvari.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JayKay ::

Zanimiv podatek: prvih 6 mest danes so zasedli dirkači ekip, ki so bazirane v GB.

slawc ::


Tudi Lewis je danes jedel "govno", ko je komajda prišel do konca, za moštvenim kolegom, čeprav vsi vemo, da je štartal pred njim. Sicer je tudi pri McLarnu velik razkol, ker celotno moštvo še vedno kuha hudo zamero proti Lewisu, ker je, da bi opral svoje ime, namočil Dava Ryana. Seveda "črni" tabor kuha zamero v nasprotno smer, kar pa se, začuda, ne pozna na stezi. It tega "levega" dirkalnika jim uspe izvleči prekleto veliko.


Tisti, ki drek meša, je ponavad tud sam najbl usran. In zadnje čase ga mešajo res na veliko.
LP, Slawc

duff ::

Super Sonic, odlično povedano :D V bistvu nimam prav nič za dodat

Alexius Heristalski ::

Ste opazili, da so konstruktorju zaigrali napačno himno - britansko? Red Bull dirka z avstrijsko licenco, kolikor vem.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

[Michael] ::

To sem slišal od komentatorja na HTV 2, da pa so zaigral napačno himno pa nisem opazil. Bodo zato dobil lepo odškodnino :))

dzinks63 ::

GP Bahrain Formula 1 Qualification,
GP Bahrain Formula 1 Qualification-p2p4u

Vsi kateri ga imajo, vozijo z kersom, prvič letos dirka po hudi vročini, da vidimo kaj se bo dogajalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Jst ::

Te kalvarije z KERSom so že prava žalost v svetu F1. Double S&M (Max M.) je dobil preblisk s teorijo kinetične energije in sforsiral moštva, da uporabljajo nekaj, kar zelo očitno še ni zrelo za *množično* uporabo. Edino pri McLarnu - če se ne motim - še niso imeli težav, kot so odpovedi, požari, stoplenje baterije,...

Kar se pa tiče današnjih kvalifikacij: lepo videti, da se prej omenjeni Mclarn pobira. Kakšno prekletstvo bedi nad Ferarijem je prava uganka. Je pa enkrano gledati letošnjo sezono, v kateri so bolidi zelo izenačeni. Čeprav je na začetku kazalo preveč sumljivo premoč BrawnGP, se sedaj vidi, da so nekako izenačeni.

Ampak še vedno se ne morem navaditi na sam izgled bolidov, sprednji plug se z optično prevaro z dodatnimi krlici in različnimi barvami še nekako skrije ampak najbolj mi pa izstopa zadnji spojler. Grdo, grdo! Meni osebno so bile formule najlepše v sezonah, ko je bil prvak Hakkinen.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Atos ::

Kakšno prekletstvo bedi nad Ferarijem je prava uganka.

Lastnih taktičnih bedarij. Danes je Raikkonenu super kazalo. Potem pa gre pa natoči 23kg več goriva kot 1 uvrščeni in skoraj 30kg več kot drugi. Sem pa navdušen nad Vettlom. Kljub večji količini goriva je brez večjih težav prehitel oba Brawna :) Toyoti bo pa jutri po prvem postanku tudi že imel za sabo :)

ripmork ::

Današnje kvalifikacije so bile res zanimive... dosti bolj, kot denimo povprečna dirka iz leta 2002.
Dejansko jutri ne vemo kdo bo zmagal, kar je nekaj neprecenljivega, v primerjavi z formulo 1, kakršno smo gledali nekaj let nazaj.
Lewis bi se jutri še lahko v idealnih pogojih boril za podium (predvidevam, da se bosta z Alonsom izstrelila na štartu z KERS-om), za Ferrarija bo pomoje največji uspeh, da končajo dirko z obema dirkalnikoma (v lovljenju za točkami, jasno). Namreč dokler ne bodo zgradili vzdržljivega dirkalnika, so dvojni difuzorji in dodatki na dirkalniku irelevantni. Najprej vzdržljivost, potlej hitrost.

KERS ima potencial, je pa pričakovano kup porodnih napak zraven. Odločili so se za uporabo sistema, ki koristno izrabi odvečno energijo, in ni dvoma, da bo z leti sistem postal manj problematičen, veliko bolj zanesljiv, pa najbrž tudi bolj kompakten, lažji in učinkovit. Težave in križi z KERS-om bodo tekom sezone postopoma odpravljene, naslednje leto pa bo tako obvezen za vse. V sami osnovi je sistem logičen korak naprej (čeprav sem bil sprva proti), bo že še videl boljše čase.

Jst ::

>Lewis bi se jutri še lahko v idealnih pogojih boril za podium
>(predvidevam, da se bosta z Alonsom izstrelila na štartu z KERS-om)

Kaj pravijo pravila? Imaš lahko pri štartu napolnjen KERS in ga uporabiš še pred ciljno črto (bolidi so namreč na štartu razporejeni pred ciljno črto, ki označuje začetek/konec kroga - da ne bo kakšne pomote pri razumevanju, kaj sem mislil)?


>KERS ima potencial, je pa pričakovano kup porodnih napak zraven. [...]

RIPMORK, načeloma se strinjam. BUT. Če ga ne morejo uporabiti *vse* ekipe, kar bi pomenilo nekakšnega dobavitelja Basic KERS-a, kot je Mercedes dobavitelj vsem ekipam za telemetrijo, je stanje zelo žalostno. Pa tudi omejitev 6 sekund * ~50kW mi je butasta.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Da povem zakaj sem trenutno nagnjen proti KERSu:

Vsa zadeva s KERSom me niti ne bi motila, če ne bi sistema dobesedno vsilila ena ekipa, ki je pozelenela Maxa, kateri je potem sestavil oziroma dodal zadevo v pravilnik za letošnjo sezono.

KERS ni (še dovolj) učinkovit niti v avtomobilih. Toyota Prius, katero lahko označimo za predstavnico oziroma zastavonošo sistema, ne porabi manj goriva, kot avtomobili podobnih lastnosti (teža, velikost, hitrost, pospešek, navor,...).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

"Dejansko jutri ne vemo kdo bo zmagal, kar je nekaj neprecenljivega, v primerjavi z formulo 1, kakršno smo gledali nekaj let nazaj."

Par let nazaj je bilo "native" dirkanje, pač dirkač, moštvo in razvoj do amena na precej znane omejitve. Tkole je, zdej pa če znaš nared, če ne se pa jebi. Danes je zasluga tega "neprecenljivega navdušenja nad tem kdo bo zmagal" v tem, da so pravila pisana trivalno in poleg še neumno. Meni ni nič razburljivega v tem, ker vem, da so vsa moštva v 1,4s samo zaradi tega, ker je FIA tako rekla. Ako ko "odprejo" stara pravila nazaj, bo šla razlika takoj na 3s, ker nekatera moštva pač ne znajo. V tem je bil ves čar F1, ki ga večina folka sploh ni dojela. Newey je, naprimer, že napovedal odhod, ker ga izdelovanje avtomobila po glavi nekega retarda, ne zanima.

Danes se je lepo videlo kako je Ferrari popolnoma soliden izdelek in verjamem, da če ne bi deževalo dve dirki, bi že imeli kaj točk. Tako so pa strateško popolnoma sesuti, pa še vzdržljivost jih jebe.

"KERS ima potencial"
Vsaka stvar ima, če reče FIA - da, potencial. Celo kurilno olje bi imelo v F1 potencial - gre pač za nekako najboljše ljudi v motošportu, ki jih trg lahko ponudi in ti ljudje ne stojijo križem rok, še posebno ne, če so finančno neobremenjeni. KERS je bedarija prve klase, zapravljenje miljonov, ker se je nekdo spomnil, da bi bilo fino, če bi F1 to imela. To je skret, ki strane, FOTA že predlaga umik KERSa za leto 2010. Jaz jim dam prav, saj zaradi tega KERSa ni nobenega prehitevanja več, kot sicer. Tudi tehnološko je stvar zastarela.

"Kaj pravijo pravila? Imaš lahko pri štartu napolnjen KERS in ga uporabiš še pred ciljno črto "
NI nobenih težav, ker imajo ogrevalni krog. Do sedaj se je vedno KERS uporabljal takoj na štartu, ker je, roko na srce, tam še najbolj koristen.

Bo jutri zanimiva dirka, predvsem zaradi gum, ker obstaja velika razlika obrabe gum od moštva do moštva.

Sutila bi blo potrebno za ušesa (oz. njegovega RI-ja), Ferrariju pa čestike za tono goriva pri Kimiju. Čudovito jim gre. Ne vem kam je vsa pamet šla, pa ravno sedaj, ko ima Dyer kaj besede... Bomo videli...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ripmork ::

Par let nazaj je bilo "native" dirkanje, pač dirkač, moštvo in razvoj do amena na precej znane omejitve. Tkole je, zdej pa če znaš nared, če ne se pa jebi. Danes je zasluga tega "neprecenljivega navdušenja nad tem kdo bo zmagal" v tem, da so pravila pisana trivalno in poleg še neumno. Meni ni nič razburljivega v tem, ker vem, da so vsa moštva v 1,4s samo zaradi tega, ker je FIA tako rekla. Ako ko "odprejo" stara pravila nazaj, bo šla razlika takoj na 3s, ker nekatera moštva pač ne znajo. V tem je bil ves čar F1, ki ga večina folka sploh ni dojela. Newey je, naprimer, že napovedal odhod, ker ga izdelovanje avtomobila po glavi nekega retarda, ne zanima.


Takole jaz vidim celotno zadevo: Pri formuli ena imaš dva pola: En je Formula, kakršno smo gledali v bližnji preteklosti (vse je v razvoju, boj tovarniških moštev, stroški so enormni, dominanca ene ali max. dveh ekip in propadanje manjših ekip, ki niso konkurenčne in nimajo sufficient budgeta). Druga verzija je takšna, kakršno si predstavlja Mosley (pretežno vse je standardizirano, velika izenačenost ekip, nizki stroški). Osebno mi noben od teh ekstremov ni všeč, treba je poiskati kompromis. Bernie in Mosley sta očitno v krizi srednjih (starih?) let, ker sta zelo agresivno skočila iz enega ekstrema proti drugemu. Tudi sam rad gledam razvoj (predvsem kar se aerodinamike tiče), a nek kompromis med razvojem in omejitvijo stroškov mora bit. Propad nekaj privatnih ekip in pomanjkanje akcije na stezi sta bila dobra indikatorja, da je bil poudarek na tehničnem razvoju enostavno prevelik. Tu se potlej razlikujejo tisti gledalci, ki čakajo na borbe - in tisti, ki jih fascinira sam razvoj in posledične razlike med ekipami, medtem ko je sama dirka le manifestacija ogromne prednosti in tehnične superiornosti peščice nad večino. Žal (ali na srečo, kakor se vzame) je bila skupina gledalcev, ki zahtevajo več akcije na stezi glasnejša in številčnejša. Letošnje spremembe so bile radikalne, a so bile dobronamerne - omogočanje lažjega prehitevanja. Tu ne vidim nič neumnega ali trivialnega - preprosto, tekom let so dirkalniki postali aerodinamično preveč učinkoviti, v navezi z narezanimi gumami smo videli, kako težko je bilo dejansko kaj storit v zavetrju. Pravila so že ostala kakršna so bil vsa leta, a razvoj je šel naprej in bistveno otežil dirkanje. Ne pravim, da sedaj pa gledamo prehitevanja vsevprek - je pa vidno, da dirkači lažje sledijo drug drugemu v zavetrju, kar je dober začetek. Če pa se je zaradi različnih odzivov moštev na spremembe nekoliko spremenilo razmerje moči, pa tudi nič hudega. Se ni zgodilo prvič.

Spremembe v pravilniku so se vedno dogajale, ker je razvoj v formuli ena dinamičen in brez regulacij enostavno ne gre - če ne zaradi drugega, zaradi konstantno naraščajočih hitrosti v ovinkih, in s tem upadanja varnosti. Ferrari ga je letos pri razvoju usekal nekoliko mimo, kot izgleda tudi BMW. Spremembe so bil za vse enake, Ferrari pa je potegnil krajšo - ker so bili zadnja leta predvsem vešči poliranja in optimiziranja odličnega dirkalnika pod pretežno enakimi pogoji, ko pa je priletela krajša klavzurka z novimi pravili, so ga pa malo biksnili. To je tudi formula ena. Problema ne vidim v samim spremembah, temveč v tem, da so začeli Mosley&co z njimi počasi pretiravat.

RIPMORK, načeloma se strinjam. BUT. Če ga ne morejo uporabiti *vse* ekipe, kar bi pomenilo nekakšnega dobavitelja Basic KERS-a, kot je Mercedes dobavitelj vsem ekipam za telemetrijo, je stanje zelo žalostno. Pa tudi omejitev 6 sekund * ~50kW mi je butasta.
IMHO je butasto, da niso že v začetku omenili standardiziranega sistema, ko je že bilo toliko govora o zniževanju stroškov. Omejitev na zgolj 6 sekund pa je tudi bolj švoh... naslednje leto ko bo za vse enako, bo KERS verjetno boljše izkoriščen. Standarzidiran KERS - ni problema. Standardiziran motor? Nikakor ne. Ravno v omejitvi proračunov ekip zato vidim potencialno dobro rešitev (s poudarkom na tem, da bi obstajal res dober sistem kontrole). Vsakemu moštvu recimo 50 milijonov, zdaj pa se znajdite. Pravila bi lahko bila ohlapnejša, vsaka ekipa bi šla v nekoliko samosvojo smer pri razvoju, videli bi več unikatnih rešitev za mehanične/aerodinamične probleme, istočasno pa nobena ekipa ne bi imela toliko večjega proračuna/resursov, da bi bistveno prekašala druge. Ni težko biti pri vrhu z ogromnimi resursi in privat testno stezo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

ABX ::

Jarno leti! :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

McLaren se je sprijaznil, da je KERS obvezen in sedaj polirajo izdelek. Zaradi manjše sposobnosti uravnavanja porazdelitve teže počasi ugotavljajo, kako naprej. Če bo KERS naslednje leto obvezen, bo imel McLaren zelo dobro spoliran bolid, ker pri njih izgleda, da so ga vzeli "for granted."

Druge ekipe imajo pa bolid in načrte takšne, da sistem izvijačijo ven po želji oziroma kadar mislijo, da jim takšna ali drugačna konfiguracija koristi.

Hud gamble, glede na to, kaj bo v naslednji sezoni. Če bo KERS obvezen, bodo imele ekipe, ki so ga že letošnjo sezono vgradile v načrte bolida in ga smatrajo kot neodtuljiv del, naslednje leto/sezono velikansko prednost. Ta sezona bo pa žal slaba, ker so BrawnGP in seveda ostali, dokazali, da so lahko konkurenčni, ali raje rečeno boljši, brez KERSa.

Inside knowledge, kakšen bo pravilnik glede KERSa za naslednjo sezono, lahko glede na ambicije ekipe kam se želijo uvrstiti, prišpara miljone ali v primeru napačne odločitve zapravi miljone. Ferrari in McLaren ciljajo na sam vrh in pri njih se bo zapravilo v vsakem primeru največ denarja. Prikazano v proračunu ali ne.

No, proračun ekip je pa tudi zelo hecna zadeva. Tudi če bi bila striktna omejitev proračunov, kdo jamči, da neko podjetje z drugimi finančnimi tokovi ne razvija kakšno zadevo za določeno ekipo. Ta ekstrem je še najbolj beden.

F1 kot šport se mi zdi, da je letos v precepu. Do sedaj je veljal za krono, tip of the igeberg. S pretiravanjem ga lahko spravijo na raven kakšne Formule3000 (ali kaj še obstaja...) in takšno prepoznavnost bi si zelo težko pridobila nazaj. Zame je neresno za dolgoletne gledalce in oboževalce formule1, da ekipa, ki ima najmanj zaposlenih, najmanj sredstev, da hipotetično zmaguje, medtem, ko se ostale ekipe birokratsko zatira. Takšne formule si ne želim.

Bernie (in Max) je out, čas je za nove ljudi, ki bi koncept "elitnega motošporta" postavili nazaj na prave noge*.


*pa to ne pomeni, da se ustoliči boj "kdo lahko letos premaga Ferrari," kot je nekako veljajo zadnja leta.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Icematxyz ::

Po moji oceni je stanje logično. Saj moštva ki so bila v preteklosti deležna velikih finančnih vložkov s strani sponzorjev tega denarja pomoje preprosto sedaj ne dobivajo.

Nek BrawnGP pa če pridobi bogatega sponzorja in z lahkoto naredi konkurenčen dirkalnik. No čisto z lahkoto ne ampak dejstvo je da BrawnGP ni muha enodnevnica. Ampak gre za kupljeno moštvo Honde in za ljudi ki imajo bogate iskušnje in vedo kako se stvarem streže. Predvsem pa imajo denar da to tudi izpeljejo. Toyota pa pomoje ravno v teh trenutkih pride do izraza za to, ker preprosto to je moštvo ki se je postavilo na takšnih temeljih in s takšno filozofijo da imajo ogromno znanja sedaj nakopičenega že. In pomoje jim te razmere v katerih so se sedaj znašli delujejo kot veter v jadra. Torej znanje in pridobljene izkušnje. To pomoje jim daje polet. Je pa me razočaral BMW da ne pokaže več.

dzinks63 ::

BAHRAIN GRAND PRIX:
1.Button Brawn GP
2.Vettel Red Bull Renault
3.Trulli Toyota
4.Hamilton McLaren Mercedes
5.Barrichello Brawn GP
6.Raikkonen Ferrari
7.Glock Toyota
8.Alonso Renault
9.Rosberg Williams Toyota
10.Piquet Renault

Dirka je bila zanimiva, sploh na začetku, bilo je veliko prehitevanj, taktičnih potez, drugače pa fer in pošteno dirkanje. Button in Brawn se kaže v vse boljši luči, tudi ko mu ne kaže vse najboljše, je moštvo taktično in Button z samo vožnjo iz dirke izvlekel maximum. Kaj takega po koncu lanske sezone nebi napovedal nihče in trenutna lestvica v svetovnem prvenstvu je obrnjena na glavo glede na rezultate iz zadnjih let.

1 J.Button 31
2 R.Barrichello 19
3 S.Vettel 18
4 J.Trulli 14,5
5 T.Glock 12
6 M.Webber 9,5
7 L.Hamilton 9
8 F.Alonso 5
9 H.Kovalainen 4
10 N.Heidfeld 4

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

AmokRun ::

Ferrari je celo do točk prišel.:D

Daedalus ::

Nek BrawnGP pa če pridobi bogatega sponzorja in z lahkoto naredi konkurenčen dirkalnik. No čisto z lahkoto ne ampak dejstvo je da BrawnGP ni muha enodnevnica.Ampak gre za kupljeno moštvo Honde in za ljudi ki imajo bogate iskušnje in vedo kako se stvarem streže.


lol? Ta dirkalnik je naredila Honda. In nikjer ne piše, da bojo celotno sezono takole hitri, ker IMO nimajo dovolj denarja za nadaljni razvoj. Pa Brawn je mel še kr srečo, da Hondi ni bilo vseeno za moštvo, pa ga je dobil zelo poceni.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

JayKay ::

avto je dizajneralo neko podjetje, ne honda. je pa plačala honda seveda. Ravnokar gledam BBC interaktiv, ki ga imajo izpred BrawnGP hospitality :D in je Ross razlagal.

Icematxyz ::

Nek BrawnGP pa če pridobi bogatega sponzorja in z lahkoto naredi konkurenčen dirkalnik. No čisto z lahkoto ne ampak dejstvo je da BrawnGP ni muha enodnevnica.Ampak gre za kupljeno moštvo Honde in za ljudi ki imajo bogate iskušnje in vedo kako se stvarem streže.


lol? Ta dirkalnik je naredila Honda. In nikjer ne piše, da bojo celotno sezono takole hitri, ker IMO nimajo dovolj denarja za nadaljni razvoj. Pa Brawn je mel še kr srečo, da Hondi ni bilo vseeno za moštvo, pa ga je dobil zelo poceni.


Lol na to da je to zapuščina Honde ja. Pomoje pa imajo čisto dovolj denarja. To je tudi bistvo katerega sem hotel povedati.

ripmork ::

Ross je že v samem štartu nove ekipe dejal, da imajo dovolj budgeta za nadaljni razvoj dirkalnika tekom leta (če je blefiral, pa ne vem). Sedaj, ko se pa sponzorji že malodane tepejo za oglasni prostor na BrawnGP dirkalnikih, pa mislim da denar res ne bi smel bit več problem. Bodo imeli pa pri razvoju kar težko delo - ohranjati letošnji dirkalnik na top nivoju, in istočasno razvijati dirkalnik za 2010, ki bo moral nositi sistem KERS.

Je pa lepo videt, da se moštva pobirajo in zmanjšujejo zaostanek za vodilnimi. Zaslužena zmaga Jensona, Kimi je potegnil maksimum iz dirkalnika, Mclaren pa je iz dirke v dirko konkurenčnejši. Bila je zelo dobra dirka (posebej uvodni del je bil napet, tisto Alonsovo prehitevanje pa najboljša akcija na stezi danes).

Daedalus ::

Lol na to da je to zapuščina Honde ja.


Honda je tegale BrawnGP-ja razvijala celotno lansko sezono. Al pa vsaj plačala vse skup. A misliš, da ga je Brawn hmself načaral iz lufta?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

Da načeloma menim da je BrawnGP tvorec tega dirkalnika. In da s Hondo nima kaj dost skupnega razen pač da jim je Honda prodala svoje moštvo ki ni dosegalo rezultatov.

TribesMan ::

Prodala jim ga je pa takoj potem ko so jim sponzorirali enoletni razvoj dirkalnika iz nule... Kar se je zgodilo po odkupu brawna ima bore malo veze s performansami avta...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Tukaj časovni okvir sploh ni pomemben. Avto se je delal pod budnim očesom Brawna, z denarjem Honde.

Brawn moštvo ne bi odkupil, če ne bi vedel kaj kupuje, še pred tem pa nikoli ne bi prišel v Hondo, če ne bi videl kakšne so sploh razvojne možnosti moštva (pa bi bil lahko Fry papež). Karikerano rečeno je Brawn odkupil svoje delo. Dovolj hudo, da je nekdo pri Hondi naredil harakiri.

Sama dirka bi lahko bila bolj zanimiva, dobro je, da je Kimi končno pokazal (vidno) strast do dirkanja in se v prvi ovinek zapodil tako kot se za gre. Imam občutek, da bi, če bi imel še bolj agresivno taktiko, naredil še več (nekaj takšnega kot Lewis). Zanimiv so tudi najhitrejši krogi na dirki, tole so prvi trije:

1. Jarno Trulli, krog 10; 1:34.556
2- Timo Glock, krog 6; 1:34.574
3. Jenson Button, krog 11; 1:34.588

Button izgleda izredno zanesljiv. Imel je praktično 4 popolnoma različne dirke in na vseh je deloval zelo suverno. Če ne celo ekstremno zanesljivo.

Bomo videli kaj bo prinesla Barcelona.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Jaz sem pa zamudil prve pol ure, in vidim po pisanju tukaj, da sem zamudil boljši del dirke. Čeprav mi je od 34min naprej zanimiva.

BrawnGP oz Button si je zaslužil to zmago, bil je kar preveč sumljivo zanesljiv. Sem spremljal čase krogov na Live Timing in je imel zelo zelo konstantne čase. Res mu privoščim zmago.

Lepo je videti tudi napredek ostalih moštev, kateri jih dela konkurenčen Brawnu. Kakšne črne oblake imajo pri Ferrariju, mi res več ni jasno, vsaj če pogledam Mclaren, pri kateremu je z vsako dirko viden napredek. No, vsaj Kimi je prinesel prve točke letos, vsaj nekaj.

Upam na še več takšnih dirk, čimmanj poseganja FIE in čimveč dirkaških momentov. Režiser te dirke je pa opravil slabo nalogo, na Live Timingu je namreč bilo videti, da se tudi zadaj nekaj dogaja, videli nismo pa nič. (Lahko pa, da se motim, ampak nad mesta 8 nismo kaj dosti videli.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Toyota je zgrešila strategijo z gumami, škoda.

Mehke gume so bile prvič dovolj dobre da so jih lahko uporabili 2x.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ripmork ::

Alonso je doživel okvaro črpalke za pitje, tako je da je morala biti dirka zanj res izjemno naporna.
slike po koncu dirke povedo vse.


Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

AmokRun ::

LOL, kot da bi bil zadet.:D

ABX ::

Hudo, moral je bit precej dehidriran.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Bogi Alonso.

Dejstvo je, da je tale črpalka za pitje en čist navaden motorček podoben tistmu za pranje šip na avtu. Na ta (kurčev) motorček se praktično vsi požvižgajo, ker je pač že tako, da pride med zadnjimi na vrsto. Torej ti motorčki niso nobena umetnost, še več, zelo pogosto se kvarijo. Torej kozmetika.

Čaka se, da bo "Alonso" naslednjič šok doživel za volanom in se razfuku s 300 km/h v zid. Potem bodo pa spet neke debate in vsi pametni.

Vsaka čast, da je prišel do cilja glede na to kdaj mu je zmanjkalo vode in kakšna vročina je bila.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BlackHole ::

Lahko bi mu vsaj v boksih dali kak požirek vode. :)
LP Marko

JayKay ::

saj je mel opcijo da odstopi, tak da si bi bil čisto sam kriv če bi se razfukal. Saj je to dejansko tehnična okvara avtomobila. Banalna, ampak vendarle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

ABX ::

Kot sem jaz razumel mu je postalo slabo med intervjuji, tako da sploh ni opazil v kakšnem stanju je, ampak je samo padel skupaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

slawc ::

Alonso je očitno največji garač v F1, od sebe da še zadnjo kapljo švica.
LP, Slawc

BigWhale ::

Ja, Alonso bi najraj imel se luknjo v avtu in gas na volanu, da bo lahko se z nogam poganjal tistga Megana naprej... :>

Icematxyz ::

Se pa pokaže kdo je ded v takšnih trenutkih.

Jst ::

Leta, res leta nazaj, sredi devetdesetih, sem bral en intervju z bivšim voznikom formule1. Kar se spomnim, sta dve stvari: med dirko izgubiš tudi do 5KG. Če nič ne piješ in na stopničkah spiješ deci šampanjca si ornk pijan. Včasih, še preden konference prvih treh niso bile obvezne, so se včasih dirkači dobesedno nažgali z deci do dva šampanjca in niso dajali nobenih izjav, ker niso bili sposobni.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Jha, 5kg izgubijo če popijejo 3l. Če ne, je še mal hujš.

Ded gor ali dol, mora oddelat svoj šiht. Tam se poja 100 ljudi okol njega cele dneve, vlaga vanj miljone - si nekak ne more privoščiti, da bo zapeljal v bokse, ker je "primadona" preveč žejen. Je pa to smrtno nevarno, brez dvoma.

Najbolj točno bi si človek predstavljal tole tako, da bi se zapr v savno, se vsedel na veliko žogo, si na vrat naštimal 3kg uteži in na PS3 vozil uro in pol F1 prek enga močnega force volana. Seveda bi ti nekdo moral udarjat še s kladivom po brezmi cel cajt.

Me zanima kako bi izgledal :D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Pa še z brenerjem po riti bi jih moral dobiti :)

Pa da ne bi bilo pomote - dirko bi bilo potrebno odpeljati brez napak. >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

njok ::

JayKay ::

bedarija, ker se istočasno gredo limit 40M funtov. Razvoj dirkalnika in motorja ter vse prilagoditve temu pa bodo zastonj, a ne?

šernk ::

kam gre ta F1??? pri trenutni porabi nimam ideje kam bodo vgradili tako velik rezervoar za gorivo. vsekakor kdor bo porabil na tem manj kot 50M € bo naredil čudež. kako je pa z razvojem motorjev? do kdaj točno je zamrznjen?

to pa vsekakor pomeni ponovno razvoj popolnoma novega dirkalnika in mislim da ga lahko ferrari, mclaren, renault, bmw, pa še kdo začne kar hitro razvijati. saj bodo morali očitno spet vse začeti s čiste ničle, če povečajo tank morajo nekje drugje dobiti prostor za vse ostalo. morda pa bodo začeli voziti na dizel da zmanjšajo porabo, vendar ponovno brez spreminjanja motorja je to neizvedljivo. dejansko sploh ne razumem več dobro kaj se dogaja vse v F1...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
««
10 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285889 (181357) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136683 (95432) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189185301 (148546) WarpedGone
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72256198 (35352) PrimozR
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116780844 (53164) 'FireSTORM'

Več podobnih tem