Forum » Na cesti » Formula 1 2009
Formula 1 2009
Icematxyz ::
Sedaj dejansko se zgodi tu pa tam da avtomobil iz zaveterja lahko pospeši in prehiti.
Res da to kakšen BrawnGP stori lažje ampak tudi kakšen ko ne bi pričakoval tega od njega lahko to stori.
Je pa res da bo še treba na tem kar delati. Da bo res užitek gledati spet vse skupaj.
Užitek bo gledati takrat ko boš dejansko po tekmi bolj živčen in napet in pol adrenalina končal z ogledom kot sam dirkač ko dirka. Ne pa da zaspiš zraven dirkač pa bi lahko imel avtopilota ker je na tračnicah.
Res da to kakšen BrawnGP stori lažje ampak tudi kakšen ko ne bi pričakoval tega od njega lahko to stori.
Je pa res da bo še treba na tem kar delati. Da bo res užitek gledati spet vse skupaj.
Užitek bo gledati takrat ko boš dejansko po tekmi bolj živčen in napet in pol adrenalina končal z ogledom kot sam dirkač ko dirka. Ne pa da zaspiš zraven dirkač pa bi lahko imel avtopilota ker je na tračnicah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Icematxyz ::
Nekdanji dirkač in komentator pri britanskem BBC Martin Brundle pravi, da bi 24-letnik lahko večletno pogodbo s srebrnimi zaradi kršenja s strani ekipe razveljavil. Brundle, ki je za srebrne dirkal leta 1994, pravi, da je McLaren kršil Hamiltonovo pogodbo, saj so ga spravili na slab glas, medtem ko je Ryan prevzel vso krivdo za nastalo afero. Hamilton bi bil tako prost vsakršnih obveznosti do srebrnih in bi se lahko preselil h kateri drugi ekipi.
JayKay ::
ampak mislim da ne bo. bo pač šau skozi to leto in naslednje leto bodo meli boljši dirkalnik.
BRAWN ma grip zaradi difuzorja , pa tudi Jenson ga je dobro pela po dežu (ko so vsi leteli levo in desno) ob tem pa je bil še hiter.
BRAWN ma grip zaradi difuzorja , pa tudi Jenson ga je dobro pela po dežu (ko so vsi leteli levo in desno) ob tem pa je bil še hiter.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JayKay ()
Super Sonic ::
"Ni ravno, da bi gledali non-stop prehitevanja sedaj (tudi ni bilo kaj takega za pričakovat).
Je pa očitno, da dirkač lažje sledi dirkalniku, ki vozi pred njim.
Kar se mene tiče, je nov tehničen pravilnik korak v pravo smer."
Lani se je tudi veliko prehitevalo tej dirki, pa so imeli krilca in vse ostalo. Ne vem če je bilo treba metat vse te miljone v to reč.
Je pa očitno, da dirkač lažje sledi dirkalniku, ki vozi pred njim.
Kar se mene tiče, je nov tehničen pravilnik korak v pravo smer."
Lani se je tudi veliko prehitevalo tej dirki, pa so imeli krilca in vse ostalo. Ne vem če je bilo treba metat vse te miljone v to reč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BigWhale ::
BRAWN ma grip zaradi difuzorja , pa tudi Jenson ga je dobro pela po dežu (ko so vsi leteli levo in desno) ob tem pa je bil še hiter.
Ma, nevem ce je tale difuzor res glavno razlog za vse. To, da nimajo KERSa jim pomaga, pa verjetno tudi to, da imajo ostali konzerve namesto avtomobilov. :>
Daedalus ::
Ma, nevem ce je tale difuzor res glavno razlog za vse. To, da nimajo KERSa jim pomaga, pa verjetno tudi to, da imajo ostali konzerve namesto avtomobilov. :>
Sam uberdifuzor na kanti od avta ne pomeni nič. Pri Hondi so (ironično) opravili delo z odliko, to je jasno Pri sedanji situaciji (kako sekundo/krog na dirki) ma BrawnGP lufta do pol sezone, če ne razvijejo nič novega na avtu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
TribesMan ::
Brawn je trenutno tako dober avtomobil, da se moštvo lahko praktično cel vikend zajebava, potem pa v soboto postavi 3 sekunde boljše čase kot so jih prej na prostih treningih. Poglejte si malo še čase na dirki. Buttonov najboljši čas je bil debeli 2 sekundi boljši od Kimijevega, in skoraj 3 od Hamiltonovega.
Difuzor gor ali dol, Brawn je trenutno najboljši avto. Daleč najboljši. In ta avto in sama letošnja sezona dokazuje še nekaj. Noben Schumacher/Hamilton/Alonso/Raikkonen ti ne pomaga pol ku***, če nimaš avta ki je hiter.
Moram pa čestitat Ferrariju za genijalne taktične odločitve včeraj. Nevem kater bedak se je odločil da bo štartal po suhi pisti s full wet gumami, s tem da je bil dež še vsaj 10 minut stran. OK, saj razumem gamble pač, ampak zakaj full wet? A se niso spomnili da imajo tudi intermediate gume?
Sicer me je pa presenetilo potem v tem dežju nekaj. Spremljal sem live timing. In gledal malo čase ki so jih postavljali dirkači. V času dežja je bil Kimi kljub temu da je prvih nekaj krogov dežja jamral da je imel totalno uničene gume vozil približno 4s na krog hireje ob Buttona, oziroma vsaj 2s hitreje od kogarkoli na pisti.
Drgač pa bedna dirka, kaos brez primere. Veliko bolje bi bilo da bi bil start eno uro prej, pa bi se temu dežju gladko izognili...
Difuzor gor ali dol, Brawn je trenutno najboljši avto. Daleč najboljši. In ta avto in sama letošnja sezona dokazuje še nekaj. Noben Schumacher/Hamilton/Alonso/Raikkonen ti ne pomaga pol ku***, če nimaš avta ki je hiter.
Moram pa čestitat Ferrariju za genijalne taktične odločitve včeraj. Nevem kater bedak se je odločil da bo štartal po suhi pisti s full wet gumami, s tem da je bil dež še vsaj 10 minut stran. OK, saj razumem gamble pač, ampak zakaj full wet? A se niso spomnili da imajo tudi intermediate gume?
Sicer me je pa presenetilo potem v tem dežju nekaj. Spremljal sem live timing. In gledal malo čase ki so jih postavljali dirkači. V času dežja je bil Kimi kljub temu da je prvih nekaj krogov dežja jamral da je imel totalno uničene gume vozil približno 4s na krog hireje ob Buttona, oziroma vsaj 2s hitreje od kogarkoli na pisti.
Drgač pa bedna dirka, kaos brez primere. Veliko bolje bi bilo da bi bil start eno uro prej, pa bi se temu dežju gladko izognili...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Aja pa še nekaj... KERS... LOOOOOOOOOOL
V športu kjer se obračajo miljoni ne znajo naredit ene preproste napravice ki deluje slabih 7 sekund na krog in da od sebe mizernih 60kW...
Mislim da ne rečem drugega kot sramota brez primerjave. In potem slišiš še da zadeva tehta 30kg... WTF?!?!?! Kaj imajo svinčene akumulatorje al kaj?
Mislim če malo preračunamo zadevo vidimo da je v povprečju KERS aktiven nekje 20% časa. približno 8% takrat ko oddaja energijo in ostalo ko jo nabira. Torej v povprečju zadeva kuri 12kW, kar bi pomenilo, če ima celoten sistem vsaj nekje 90% izkoristek (kar je ubistvu slabo) imamo 1,2kW izgub. In potem gledaš kako se kadi iz dirkalnika vsakič ko ga nekdo malce bolj grdo pogleda. Res ne razumem kaj je tak problem.
V športu kjer se obračajo miljoni ne znajo naredit ene preproste napravice ki deluje slabih 7 sekund na krog in da od sebe mizernih 60kW...
Mislim da ne rečem drugega kot sramota brez primerjave. In potem slišiš še da zadeva tehta 30kg... WTF?!?!?! Kaj imajo svinčene akumulatorje al kaj?
Mislim če malo preračunamo zadevo vidimo da je v povprečju KERS aktiven nekje 20% časa. približno 8% takrat ko oddaja energijo in ostalo ko jo nabira. Torej v povprečju zadeva kuri 12kW, kar bi pomenilo, če ima celoten sistem vsaj nekje 90% izkoristek (kar je ubistvu slabo) imamo 1,2kW izgub. In potem gledaš kako se kadi iz dirkalnika vsakič ko ga nekdo malce bolj grdo pogleda. Res ne razumem kaj je tak problem.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Daedalus ::
Heh, zdaj pa malo bluziš. Problemi s KERS-om so trije - en je, da resno zjebe stabilnost zadnjega dela dirkalnika, ko se vklopi med zaviranjem. Drug je pa položaj naprave - zadeva je IIRC locirana takoj poleg motorja, ki je sam po sebi bolj generator vročine, ko pamoči. Tam karkoli dodatno hladit (in s tem ne pohebat aerodinamike dirkalnika) je manjša umetnost, tako da me sploh ne čudi, da se zna zadeva kvarit. Kar se pa teže tiče - prenosi, sklopka, elektromotor, baterije... se hitro nabere.
Ta tretji problem je pač v tem, da si ob 30kg balasta. Ki se po novem nahaja na ne preveč optimalem delu dirkalnika. Kar je očitno večji hendikep, kot pa onih nekaj kw, ki pridejo prav predvsem za defenzivno vožnjo (kar je Alonso lepo pokazal).
Ta tretji problem je pač v tem, da si ob 30kg balasta. Ki se po novem nahaja na ne preveč optimalem delu dirkalnika. Kar je očitno večji hendikep, kot pa onih nekaj kw, ki pridejo prav predvsem za defenzivno vožnjo (kar je Alonso lepo pokazal).
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
"Difuzor gor ali dol, Brawn je trenutno najboljši avto. Daleč najboljši. In ta avto in sama letošnja sezona dokazuje še nekaj. Noben Schumacher/Hamilton/Alonso/Raikkonen ti ne pomaga pol ku***, če nimaš avta ki je hiter."
Ja, tole je tudi meni padlo v oči. Sedaj je tistih 7 naslovov Šumija v malo drugačni luči.
"Moram pa čestitat Ferrariju za genijalne taktične odločitve včeraj. Nevem kater bedak se je odločil da bo štartal po suhi pisti s full wet gumami, s tem da je bil dež še vsaj 10 minut stran. OK, saj razumem gamble pač, ampak zakaj full wet? A se niso spomnili da imajo tudi intermediate gume?"
V bistvu je bila naveza Domnicialy-Stella. Oba trdita, da so imeli napoved, da bo začelo deževati v minuti ali dveh, ko so Kimiju našraufal wet gume. Seveda se je to kasneje izkazalo za popolno farso.
"asu dežja je bil Kimi kljub temu da je prvih nekaj krogov dežja jamral da je imel totalno uničene gume vozil približno 4s na krog hireje ob Buttona, oziroma vsaj 2s hitreje od kogarkoli na pisti."
To je nova sezona F1, kjer ti spuščajo te pogovore z zakasnitvijo. Ne vse, ampak nekatere pa že. Torej sumim, da je Kimi jokal čez gume v zadnjem, 4 krogu, ko še ni bilo dežja.
"V športu kjer se obračajo miljoni ne znajo naredit ene preproste napravice ki deluje slabih 7 sekund na krog in da od sebe mizernih 60kW..."
Toyota jim je že lani takoj povedala, da ima boljšiš KERS njihov Prius in da nej se ne jebejo. Ampak se niso dal zato je Toyota letos brez KERSa, ker je njihov glavni računalnik lepo povedal, da sod off s tem kilavim sistemom. Bo pa drugo leto obvezen.
Ja, tole je tudi meni padlo v oči. Sedaj je tistih 7 naslovov Šumija v malo drugačni luči.
"Moram pa čestitat Ferrariju za genijalne taktične odločitve včeraj. Nevem kater bedak se je odločil da bo štartal po suhi pisti s full wet gumami, s tem da je bil dež še vsaj 10 minut stran. OK, saj razumem gamble pač, ampak zakaj full wet? A se niso spomnili da imajo tudi intermediate gume?"
V bistvu je bila naveza Domnicialy-Stella. Oba trdita, da so imeli napoved, da bo začelo deževati v minuti ali dveh, ko so Kimiju našraufal wet gume. Seveda se je to kasneje izkazalo za popolno farso.
"asu dežja je bil Kimi kljub temu da je prvih nekaj krogov dežja jamral da je imel totalno uničene gume vozil približno 4s na krog hireje ob Buttona, oziroma vsaj 2s hitreje od kogarkoli na pisti."
To je nova sezona F1, kjer ti spuščajo te pogovore z zakasnitvijo. Ne vse, ampak nekatere pa že. Torej sumim, da je Kimi jokal čez gume v zadnjem, 4 krogu, ko še ni bilo dežja.
"V športu kjer se obračajo miljoni ne znajo naredit ene preproste napravice ki deluje slabih 7 sekund na krog in da od sebe mizernih 60kW..."
Toyota jim je že lani takoj povedala, da ima boljšiš KERS njihov Prius in da nej se ne jebejo. Ampak se niso dal zato je Toyota letos brez KERSa, ker je njihov glavni računalnik lepo povedal, da sod off s tem kilavim sistemom. Bo pa drugo leto obvezen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
No ja, ker slučajno dizajniram krmilnike močnostnih motorjev, ki imajo tudi možnost rekuperacije energije, približno vem kakšne so omejitve, tako toplotne kot velikostne.
30kg je veliko. Sploh ker ne rabiš nekih ogromnih baterij, če so pamteni verjetno uporabljajo super kondenzatorje za hranjenje energije, ker energijo nabiraš cel krog, v vsakem ovinku, in jo potem tudi takoj oddaš ko je to potrebno.
Motor ki zdrži tako moč ti lahko snamem s police tehta približno 12kg. Krmilnik ki zdrži tako moč ti lahko snamem s police tehta manj kot 4 kg. Skupaj s hladilnim rebrom.
Baterije in krmilnik sta z lahkoto nameščena precej stran od samega elektro motorja.
Kar se pa zaviranja tiče, a je težko porazdelit zavorno silo med KERS in zavore same?
30kg je veliko. Sploh ker ne rabiš nekih ogromnih baterij, če so pamteni verjetno uporabljajo super kondenzatorje za hranjenje energije, ker energijo nabiraš cel krog, v vsakem ovinku, in jo potem tudi takoj oddaš ko je to potrebno.
Motor ki zdrži tako moč ti lahko snamem s police tehta približno 12kg. Krmilnik ki zdrži tako moč ti lahko snamem s police tehta manj kot 4 kg. Skupaj s hladilnim rebrom.
Baterije in krmilnik sta z lahkoto nameščena precej stran od samega elektro motorja.
Kar se pa zaviranja tiče, a je težko porazdelit zavorno silo med KERS in zavore same?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Icematxyz ::
Ja, tole je tudi meni padlo v oči. Sedaj je tistih 7 naslovov Šumija v malo drugačni luči.
Ko bo BrownGP (njegov dirkač) privozil 7 naslovov potem prosim za takšnimi trditvami na plano. Ne pa po osvojenih 2 tekmah v 1 sezoni...
Icematxyz ::
Bo pa KERS če prav razumem naslednjko sezono obvezen. Tako da če druga ne glejete na njega (pri tistih moštvih ki ga že uporabljajo) kot "investicijo v prihodnost"?
Daedalus ::
Kar se pa zaviranja tiče, a je težko porazdelit zavorno silo med KERS in zavore same?
Hja, kolko sem spremljal komentarje na to temo, je zadnji del dirkalnika ob zaviranju s KERS-om precej bolj živčen, kot sicer.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
"Ko bo BrownGP (njegov dirkač) privozil 7 naslovov potem prosim za takšnimi trditvami na plano."
Ja sej jih je - sam da so se pisal Ferrari. V čem je problem, torej?
"Hja, kolko sem spremljal komentarje na to temo, je zadnji del dirkalnika ob zaviranju s KERS-om precej bolj živčen, kot sicer."
To je eno, drugo je pa dejstvo, da zaradi KERSa (in difuzorja) težje ogrejejo gume. Oz. jih ne morejo.
Tribes: kar se pa tiče tega da je Brawn na kvalifikacijah dosegal toliko hitrejše čase kot na treningih, je pa dejstvo, da so so jih vsi. Pogoji na stezi so bili tisto popoldne pač taki, da so vsi vozil precej hitreje. Kar pri Ferrariju niso uspel opaziti.
Poleg tega je Button rekel, da so iz petka na soboto celo noč delali na avtomobilu in popolnoma preobrnili nekatere nastavitve.
Ja sej jih je - sam da so se pisal Ferrari. V čem je problem, torej?
"Hja, kolko sem spremljal komentarje na to temo, je zadnji del dirkalnika ob zaviranju s KERS-om precej bolj živčen, kot sicer."
To je eno, drugo je pa dejstvo, da zaradi KERSa (in difuzorja) težje ogrejejo gume. Oz. jih ne morejo.
Tribes: kar se pa tiče tega da je Brawn na kvalifikacijah dosegal toliko hitrejše čase kot na treningih, je pa dejstvo, da so so jih vsi. Pogoji na stezi so bili tisto popoldne pač taki, da so vsi vozil precej hitreje. Kar pri Ferrariju niso uspel opaziti.
Poleg tega je Button rekel, da so iz petka na soboto celo noč delali na avtomobilu in popolnoma preobrnili nekatere nastavitve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Icematxyz ::
Ja sej jih je - sam da so se pisal Ferrari. V čem je problem, torej?
Problem je v tem da tistih 7 naslovov Šumija zaradi dveh zmag BrownGP moštva še nikakor ni treba gledat v drugačni luči...
Daedalus ::
Problem je v tem da tistih 7 naslovov Šumija zaradi dveh zmag BrownGP moštva še nikakor ni treba gledat v drugačni luči...
Če sediš v Minardiju, si lahko kombinacija Sene, Šumaherja, Fangia, pa še koga... pa še vedno ne boš prvak. To je jasno, kot beli dan. Kar dela Šumaherja posebnega, je, da ko je šlo slabo, je dal vedno vse od sebe. Pa magari parkiral avto sredi ovinka, sam da bi si izboljšal izhodiščni položaj. Fanatik, totalni, plus veliko trdega dela in talenta.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
Icematxyz - malo manj zares, prosim.
Dejstvo je, da rajši vzamem dizanerja, ki zna izdelati dober dirkalnik vsako leto, kot pa dirkača, ki je v najboljših časih dobil, napram konkurenci, kakšni dve desetinki. In opravičeno se lahko vprašaš koliko naslovov bi Šumi imel, če bi Brawn ves ta čas sedel pri konkurenci, glede na to, da je letos nažgal Toyoto, BMW in Williams (če upravičeno odštejemo Ferrari in McLaren, ki sta lani bila prikrajšana zaradi borbe za naslov).
Ne veš, zato te debate ne moreš jemati resno, ampak vseeno pa to meni, ki nisem čustveno vezan na Šumija, nekaj pove.
Dejstvo je, da rajši vzamem dizanerja, ki zna izdelati dober dirkalnik vsako leto, kot pa dirkača, ki je v najboljših časih dobil, napram konkurenci, kakšni dve desetinki. In opravičeno se lahko vprašaš koliko naslovov bi Šumi imel, če bi Brawn ves ta čas sedel pri konkurenci, glede na to, da je letos nažgal Toyoto, BMW in Williams (če upravičeno odštejemo Ferrari in McLaren, ki sta lani bila prikrajšana zaradi borbe za naslov).
Ne veš, zato te debate ne moreš jemati resno, ampak vseeno pa to meni, ki nisem čustveno vezan na Šumija, nekaj pove.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Icematxyz ::
Če sediš v Minardiju, si lahko kombinacija Sene, Šumaherja, Fangia, pa še koga... pa še vedno ne boš prvak.
Morda. Ampak koliko vem Šumi ni tekmoval proti Minardijem. So zraven Ferrarija bili pri teh 7 naslovih prisotni še Mclarni, BMW-ji, Toyote, Honde...
Icematxyz ::
In opravičeno se lahko vprašaš koliko naslovov bi Šumi imel, če bi Brawn ves ta čas sedel pri konkurenci
Vrjetno 8? Nevem ugibam?
Super Sonic ::
"Če sediš v Minardiju, si lahko kombinacija Sene, Šumaherja, Fangia, pa še koga... pa še vedno ne boš prvak. To je jasno, kot beli dan. Kar dela Šumaherja posebnega, je, da ko je šlo slabo, je dal vedno vse od sebe. Pa magari parkiral avto sredi ovinka, sam da bi si izboljšal izhodiščni položaj. Fanatik, totalni, plus veliko trdega dela in talenta."
Ja, ja, se strinjamo. Sej Lewis je enak. Ampak še brez naslovov.
Naslove vsi pišejo Šumiju, a hec je, da brez Brawna in Todta ne bi šlo. Vsaj pri Ferrariju ne. Ampak tako iz stola komentirat zgodovino, je popolnoma brez veze. Je kar je. Še posebno ker bo tule vsak čas horda Šumijevih navijačev začela nabijat svoje...
Ampak Ross je večji car kot Šumi.
Ja, ja, se strinjamo. Sej Lewis je enak. Ampak še brez naslovov.
Naslove vsi pišejo Šumiju, a hec je, da brez Brawna in Todta ne bi šlo. Vsaj pri Ferrariju ne. Ampak tako iz stola komentirat zgodovino, je popolnoma brez veze. Je kar je. Še posebno ker bo tule vsak čas horda Šumijevih navijačev začela nabijat svoje...
Ampak Ross je večji car kot Šumi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Icematxyz ::
Naslove vsi pišejo Šumiju, a hec je, da brez Brawna in Todta ne bi šlo.
A brez Šumija pa bi šlo?
Daedalus ::
Lahko ja, lahko ne. Same špekulacije so to, čeprav verjetno brez tega tria ne bi blo takih uspehov.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
"Same špekulacije so to, čeprav verjetno brez tega tria ne bi blo takih uspehov."
Točno to!
S tem da Brawn dokazuje, da lahko vedno znova postavi super dirkalnik.
Točno to!
S tem da Brawn dokazuje, da lahko vedno znova postavi super dirkalnik.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
dzinks63 ::
Ja, tole je tudi meni padlo v oči. Sedaj je tistih 7 naslovov Šumija v malo drugačni luči.
Saj to se že dolgo ve, da dirkač je le pika na i. Osnova za naslov je dober avto. Svetovni prvaki so bili tudi npr: Mansell, Hill in Villeneuve, kateri so pač v tistem času sedeli v vrhunskem nepremagljivem Williamsu-Renault. Frank Williams je vedno povdarjal, da pri njem ne bo dirkač nikoli preveč dobro plačan (in tudi ni bil).
Jenson Button, je več kot le povprečen voznik in z Einsteinom - Brown navezo, mu gre zaenkrat zelo dobro.
Icematxyz ::
Rossi vrjetno tud ne bi na APN-u zmagoval. Bi pa bil vrjetno med prvih pet. Nihče pa mu ne more sedaj očitati da ni ON tisti brez katerega ne gre?
Nevem zakaj bi sedaj to delali Šumiju. Seveda je bil pri dobrem moštvu in seveda ja še kak drug bil zraven ki je uspešen.
Najuspešnejši pa je Šumi. In še vrjetno kar nekaj časa bo. A 2 naslova pri Benettonu pa bomo kar spustili?
Nevem zakaj bi sedaj to delali Šumiju. Seveda je bil pri dobrem moštvu in seveda ja še kak drug bil zraven ki je uspešen.
Najuspešnejši pa je Šumi. In še vrjetno kar nekaj časa bo. A 2 naslova pri Benettonu pa bomo kar spustili?
dzinks63 ::
Tako je pač tekel tok zgodovine. Vprašanje kaj bi bilo?, če se Senna nebi tragično ubil. Shumiju so se takrat na široko odprla vrata in situacijo je izkoristil na najboljši možni način.
JayKay ::
Ne pozabit dejstva, da ko je Šumaher šel k Ferrariju, je bil ta kot je sedaj recimo Toro Rosso - nekje v sredini. In v nekaj letih so trije mušketirji (Maher, Brawn, Todt)zadevo preobrnili. Zakaj? Ker so vsi trdo delali. Brawn je odličen inžiner, šumi je znal povedat kaj je z avtom narobe in pomagat pri razvoju. Jean pa je vodil trdo politiko. In pol so bli (nekaj let) najboljši.
Sicer pa je bil Irvine tut v boju za prvaka z dobrim avtom, mu je šumi pomagal pa kaj je blo s tega?
KERS bo obsolite še na najmanj 3 progah.
Sicer pa je bil Irvine tut v boju za prvaka z dobrim avtom, mu je šumi pomagal pa kaj je blo s tega?
KERS bo obsolite še na najmanj 3 progah.
Super Sonic ::
"Najuspešnejši pa je Šumi. In še vrjetno kar nekaj časa bo. A 2 naslova pri Benettonu pa bomo kar spustili?"
A dva naslova pol pr Benettonu? Jah, ni dvakrat za rečt, da je bil Ross zraven.
Pa, a je bil?
Ja seveda da je bil.
A dva naslova pol pr Benettonu? Jah, ni dvakrat za rečt, da je bil Ross zraven.
Pa, a je bil?
Ja seveda da je bil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Če voznik ni pomemben, zakaj potem Barrichello ni tam spredaj?
Button trenutno vozi odlično.
Button trenutno vozi odlično.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Icematxyz ::
"Najuspešnejši pa je Šumi. In še vrjetno kar nekaj časa bo. A 2 naslova pri Benettonu pa bomo kar spustili?"
A dva naslova pol pr Benettonu? Jah, ni dvakrat za rečt, da je bil Ross zraven.
Pa, a je bil?
Ja seveda da je bil.
Z istega linka:
Ross Brawn followed Schumacher to the Ferrari F1 team in late 1996, at the end of Schumacher's first year with the team.
Zanimivo ne?
Pa še to:
Iz Benettona je Schumacher pripeljal odličnega angleškega stratega Rossa Brawna ter odličnega konstruktorja dirkalnikov Roryja Byrnea, ki so skupaj z Jeanom Todtom in Schumacherjem najbolj zaslužni, da so iz razpadajočega in nekonkurenčnega moštva naredili najuspešnejše moštvo v zgodovini Formule 1.[27] Trikratni prvak, Jackie Stewart, trdi da je prav ta preobrazba Ferrarija Schumacherjev največji dosežek.
V vsaki enačbi je ena konstanta in to je Šumi. Ne moreš pokrajšati enačbe da bi dobil pravilno rešitev.
Dodaj še število osvojenih naslovov, če druga ne poglej vsaj STATISTIKO če praviš da je pač Ferrari bil najboljši in da je zato Šumi zlahka bil prvak. Kje je bil Ferrari pred priihodom Šumija in kje je sedaj? Po odhodu? Izgublja počasi prestol a ne da?
Da ne bo kdo misli da ne cenim Browna. Seveda ga. Ampak žal če se gremo te igrice kdo ma večjega in da Šumi pač je imel srečo in da moramo v tej luči gledati njegove uspehe? In ni bil nek pomeben faktor oziroma celo najpomebnejši pri svojih uspehih?
Seveda je bil. In če s tem avtomatično dobi zasluge tudi Brown in drugi še to ne pomeni da je sedaj treba v drugi luči gledati Šumija.
Češ da zato ker pač ti ne gledaš čustveno na njega. Jah. Nevem kaj imajo čustva pri statistiki?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Daedalus ::
Dodaj še število osvojenih naslovov, če druga ne poglej vsaj STATISTIKO če praviš da je pač Ferrari bil najboljši in da je zato Šumi zlahka bil prvak. Kje je bil Ferrari pred priihodom Šumija in kje je sedaj? Po odhodu? Izgublja počasi prestol a ne da?
Ma ja. Kje je bil pa pred Brawnom in Todtom?
Nevem kaj imajo čustva pri statistiki?
Zjebejo ti interpretacijo podatkov.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
"Ross Brawn followed Schumacher to the Ferrari F1 team in late 1996, at the end of Schumacher's first year with the team."
Jaz pa lahko napišem ravno obratno.
"Češ da zato ker pač ti ne gledaš čustveno na njega. Jah. Nevem kaj imajo čustva pri statistiki?"
Pri temle nimajo čustva nič, ampak recimo ti, veliki fan Šumija (in vsi ostali), konstantno ponavljaš, da je Šumi 7 kratni svetovni prvak. Nikoli pa noben od vas ne bo priznal. da je delo njegovih naslovov tudi delo Rossa Brawna.
In Šumi je šel v pokoj, Brawn pa ponovno tolče vse po spisku. Če mu letos uspe dobiti dovolj sponzorjev, jih bo tudi nasledje sezone.
In tu se poraja vprašanje - kdo je več vreden za moštvo? Dober dizarner in inženir ali pa nek dirkač. S stališča sponzorjev in gledalcev gledano, dirkač.
V sezoni 2001, 2002 in 2004 (za to sezono je Barichello rekel, da je šlo za najboljši avtomobil v vsej zgodovini dirkanja in da se mu zdi, da je tale novi Brawn eden iz te zmagovite sezone) je imel Šumi praktično prazno pot do naslova. Avto je bil za klaso hitrejši, Todt je pa ustavil Barichella.
Pa noben ne ve, kaj bi bilo, če bi bilo. Hec je samo v tem, da fani Šumija vidite samo Šumija, vsi ostali pa še koga drugega. In jaz nikoli nisem rekel, da si Šumi teh naslovov ni zaslužil. Ker je to nemogoče zanikati, saj smo brez dokazov. Jih pa, tale dominanca Brawna letos, daje v drugo luč. Za nas, "nešumi" fane.
"Če voznik ni pomemben, zakaj potem Barrichello ni tam spredaj?"
Seveda da je tam spredaj. Drugi na lestvici tretnutno. Takoj za Butnom. Včeraj je ravno tako peljal odlično, saj je zaradi menjalnika izgubil 5 mest na štartu. Je pa res, da ne zmore konkurirati Buttnu.
Jaz pa lahko napišem ravno obratno.
"Češ da zato ker pač ti ne gledaš čustveno na njega. Jah. Nevem kaj imajo čustva pri statistiki?"
Pri temle nimajo čustva nič, ampak recimo ti, veliki fan Šumija (in vsi ostali), konstantno ponavljaš, da je Šumi 7 kratni svetovni prvak. Nikoli pa noben od vas ne bo priznal. da je delo njegovih naslovov tudi delo Rossa Brawna.
In Šumi je šel v pokoj, Brawn pa ponovno tolče vse po spisku. Če mu letos uspe dobiti dovolj sponzorjev, jih bo tudi nasledje sezone.
In tu se poraja vprašanje - kdo je več vreden za moštvo? Dober dizarner in inženir ali pa nek dirkač. S stališča sponzorjev in gledalcev gledano, dirkač.
V sezoni 2001, 2002 in 2004 (za to sezono je Barichello rekel, da je šlo za najboljši avtomobil v vsej zgodovini dirkanja in da se mu zdi, da je tale novi Brawn eden iz te zmagovite sezone) je imel Šumi praktično prazno pot do naslova. Avto je bil za klaso hitrejši, Todt je pa ustavil Barichella.
Pa noben ne ve, kaj bi bilo, če bi bilo. Hec je samo v tem, da fani Šumija vidite samo Šumija, vsi ostali pa še koga drugega. In jaz nikoli nisem rekel, da si Šumi teh naslovov ni zaslužil. Ker je to nemogoče zanikati, saj smo brez dokazov. Jih pa, tale dominanca Brawna letos, daje v drugo luč. Za nas, "nešumi" fane.
"Če voznik ni pomemben, zakaj potem Barrichello ni tam spredaj?"
Seveda da je tam spredaj. Drugi na lestvici tretnutno. Takoj za Butnom. Včeraj je ravno tako peljal odlično, saj je zaradi menjalnika izgubil 5 mest na štartu. Je pa res, da ne zmore konkurirati Buttnu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
No, še nekaj malo bolj tehničnih informacij - Ferrarijeve KERS težave. Če pol tega, kar piše tam, drži... ne vem, zakaj hudiča ne vržejo ven. Al pa vsaj eno dirko odpeljejo tak ko BMW - en avto z, drugi brez.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Icematxyz ::
veliki fan Šumija (in vsi ostali), konstantno ponavljaš, da je Šumi 7 kratni svetovni prvak. Nikoli pa noben od vas ne bo priznal. da je delo njegovih naslovov tudi delo Rossa Brawna.
Kar sploh ni res. Brawn in Todt sta med navijači Šumija zagotov zelo cenjena.
Ampak Ross je večji car kot Šumi.
Težava pa je pač v tem da ti kot fan Browna namiguješ da se morejo gledati uspehi Šumija drugačni luči?
Resnici na ljubo pa poznam zelo malo ljudi ki so navijali za Šumija in en mara Browna in Todta.
Zagotovo pa za največjega cara velja Šumi.
Super Sonic ::
"Če pol tega, kar piše tam, drži... ne vem, zakaj hudiča ne vržejo ven. Al pa vsaj eno dirko odpeljejo tak ko BMW - en avto z, drugi brez."
Zato, ker so konstantno ponavljali, da je njihov dirkalnik narejen okoli KERSa in brez njega deluje slabše. Bomo videli.
"Težava pa je pač v tem da ti kot fan Browna namiguješ da se morejo gledati uspehi Šumija drugačni luči?"
Fan Brawna enostavno moraš biti. Je del (zmagovite) zgodovine v F1 in sedaj ko je šel na svoje, mu je uspelo obrniti vse tako, da izgledajo smešno. Pa človek to so tovarne. Toyota, BMW, Mercedez, Toyota, Renault. To je neka odlika brez primere! Poglej kaj dela Ferrari od kar je odšel - konstatno so padali v formi od odhoda Todta. Poglej taktične napake. Poglej zanesljivost. Poglej delovanje moštva. Pa je velik del tega (danes gnilega) moštva tudi Šumi, ki s svojimi lovkami na vso moč pomaga Felipeju do naslova. Saj se je, po njegovih besedah, zaradi njega upokojil. Upokojiti pa vsi vemo kdaj se je nameraval - ko bo prišel boljši dirkač kot je on. LOL. Toliko uradnega ti lahko povem. Neuradno se pa govori še kaj hujšega.
Kar se pa tiče uspehov Šumija - ja morajo se gledati v drugačni luči. Vsaj v našem, "nerdečem" svetu.
Zato, ker so konstantno ponavljali, da je njihov dirkalnik narejen okoli KERSa in brez njega deluje slabše. Bomo videli.
"Težava pa je pač v tem da ti kot fan Browna namiguješ da se morejo gledati uspehi Šumija drugačni luči?"
Fan Brawna enostavno moraš biti. Je del (zmagovite) zgodovine v F1 in sedaj ko je šel na svoje, mu je uspelo obrniti vse tako, da izgledajo smešno. Pa človek to so tovarne. Toyota, BMW, Mercedez, Toyota, Renault. To je neka odlika brez primere! Poglej kaj dela Ferrari od kar je odšel - konstatno so padali v formi od odhoda Todta. Poglej taktične napake. Poglej zanesljivost. Poglej delovanje moštva. Pa je velik del tega (danes gnilega) moštva tudi Šumi, ki s svojimi lovkami na vso moč pomaga Felipeju do naslova. Saj se je, po njegovih besedah, zaradi njega upokojil. Upokojiti pa vsi vemo kdaj se je nameraval - ko bo prišel boljši dirkač kot je on. LOL. Toliko uradnega ti lahko povem. Neuradno se pa govori še kaj hujšega.
Kar se pa tiče uspehov Šumija - ja morajo se gledati v drugačni luči. Vsaj v našem, "nerdečem" svetu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BigWhale ::
Neuradno se pa govori še kaj hujšega.
Zakaj hudica skrtaris z nepreverjenimi in neuradnimi informacijami in govoricami, te se vedno najbolj zabavne... :D
Icematxyz ::
Ja vi (nerdeči) (pa čeprav je dva naslova osvojil ko ni bil rdeči) na njega lahko predsvem gledate kot na nekoga ki vam je vsaj 7 krat prekrižal načrte in vas spravil v slabo voljo. Zato vas tudi deloma razumem ko hočete še sedaj zmajnševati zasluge in uspehe tega šampiona.
Ampak to je Jelovica? Ne bo vam uspelo? Ali kako že gre? Heh.
Ampak to je Jelovica? Ne bo vam uspelo? Ali kako že gre? Heh.
borchi ::
tole je že skrajno smešno.
v tej temi imamo inženirja, ki ima doma v kleti VSAJ 2x boljši KERS kot vsa moštva s po 100 mio dolarskimi proračuni skupaj.
kmalu bodo dvigovali roke vsi, ki menijo, da bi delali kroge okrog button-a ali pa vsaj schumacherja?
talentiran voznik NI bistveno drugačna roba kot talentiran inženir (tim inženirjev). oba lahko pomenita par desetink na krog ali pa še več. top voznik lahko ima "brainfart" in zajebe dirko, inženir pravtako (in zajebe del ali pa celo sezono).
obojni so precej redki in zato precej dragi.
jaz se spomnim kako je ron dennis v časih ko je za mclarna vozil senna razlagal, da sennova plača odžira denar za razvoj dirkalnika. v zadnji sennovi sezoni pri mclarnu je dosegel 5 zmag, po njegovem odhodu so v naslednjih 4 sezonah skupaj zmagali, če se ne motim, trikrat. pa je bilo na voljo vseh sennovih "miljon po dirki"...
v tej temi imamo inženirja, ki ima doma v kleti VSAJ 2x boljši KERS kot vsa moštva s po 100 mio dolarskimi proračuni skupaj.
kmalu bodo dvigovali roke vsi, ki menijo, da bi delali kroge okrog button-a ali pa vsaj schumacherja?
talentiran voznik NI bistveno drugačna roba kot talentiran inženir (tim inženirjev). oba lahko pomenita par desetink na krog ali pa še več. top voznik lahko ima "brainfart" in zajebe dirko, inženir pravtako (in zajebe del ali pa celo sezono).
obojni so precej redki in zato precej dragi.
jaz se spomnim kako je ron dennis v časih ko je za mclarna vozil senna razlagal, da sennova plača odžira denar za razvoj dirkalnika. v zadnji sennovi sezoni pri mclarnu je dosegel 5 zmag, po njegovem odhodu so v naslednjih 4 sezonah skupaj zmagali, če se ne motim, trikrat. pa je bilo na voljo vseh sennovih "miljon po dirki"...
l'jga
AvtoR ::
Nekaj ste pozabili:
Ko je Scumacher prišel prišel k Ferariju je bil le ta čisti poden. Kar nekaj Shumijevih zmag je šlo po zlu, ker je avto redno crkaval. Odpadale so polosovine itd. Je pa Schumi že v prvi sezoni (1996-brez Browna)pri inferiornem Ferrariju vseeno 3x zmagal. Kar 9x je odstopil in bil na koncu vseeno tretji z 59 točkami, medetem ko je Irvine v celi sezoni osvojil 11 točk.
Ne vem če se še kdo spomni leta 1997 v deževnem Spa-ju ko je konkurenco deklasiral in si v vsega 6 krogih privozil 40sekund prednosti. Ali pa leta 1995 v dežju ko hitrejši Damon Hill v superiornem Williamsu z gumami za dež ni mogel prehiteti Schumacherja ma slicks gumah in to v dežju.
Mislim da še lep čas ne bomo videli nekoga ki bo 7x svetovni prvak....
Ko je Scumacher prišel prišel k Ferariju je bil le ta čisti poden. Kar nekaj Shumijevih zmag je šlo po zlu, ker je avto redno crkaval. Odpadale so polosovine itd. Je pa Schumi že v prvi sezoni (1996-brez Browna)pri inferiornem Ferrariju vseeno 3x zmagal. Kar 9x je odstopil in bil na koncu vseeno tretji z 59 točkami, medetem ko je Irvine v celi sezoni osvojil 11 točk.
Ne vem če se še kdo spomni leta 1997 v deževnem Spa-ju ko je konkurenco deklasiral in si v vsega 6 krogih privozil 40sekund prednosti. Ali pa leta 1995 v dežju ko hitrejši Damon Hill v superiornem Williamsu z gumami za dež ni mogel prehiteti Schumacherja ma slicks gumah in to v dežju.
Mislim da še lep čas ne bomo videli nekoga ki bo 7x svetovni prvak....
borchi ::
> Mislim da še lep čas ne bomo videli nekoga ki bo 7x svetovni prvak....
najmanj 5 let...
najmanj 5 let...
l'jga
Super Sonic ::
"Mislim da še lep čas ne bomo videli nekoga ki bo 7x svetovni prvak...."
Ja sej tudi zelo težko da bo. Šumi je v svoji eri imel na svoji strani tudi pravila (in to je tudi sam priznal). Danes to praktično ne bo mogoče. Ko so v zadnjih letih močno pritisnili in začeli omejevati pravila, je tudi Šumi popušil in to dvakrat. Naključje? Mogoče. Ne pa pozabiti, da je Šumi večino svojih nepremagljivih let imel hitrejši dirkalnik od večine - razen Rubensa. Kar se pa tiče katastrofe v letu 96 - poglej Hondo. Lani so se vozili po 3s zadaj, letos pa.... ... jim gre malo boljše, ane ( pa Šumi ni niti blizu moštvu) .
Šumi je delal veliko razliko edino v dežju. Pa še s tem je imel zadnja leta težave (kot sta bila še oba opremljevalca gum), kajti Bridgestoneve gume za dež so bile v njegovih zadnjih dveh letih precej slabše od MIchlenovih. Tako da njegove zadnje dirke v dežju zagotovo ne bodo romale v F1 anale.
"tej temi imamo inženirja, ki ima doma v kleti VSAJ 2x boljši KERS kot vsa moštva s po 100 mio dolarskimi proračuni skupaj."
KERS je za en drek, in ti bo prva povedala Toyota. Oni so dal Fii predlog svojega KERSa, ki bi ga kasneje uporabljali vsi, ampak se FIA zanj ni odločila. Toyota je tako rekla, da hvala lepa za to skropucalo. Tale letošnji KERS res ni "state of the art stuff". Tako po teži, kot po performasu. Moštva sama so ga sicer že razvila, ampak strogo po navodilih FIE. Še najslabše od vsega pa je, da lahko deluje le tistih 6,6s. In če češ, lahko ti to pove kletni inženir, kot ga sam imenuješ.
Ja sej tudi zelo težko da bo. Šumi je v svoji eri imel na svoji strani tudi pravila (in to je tudi sam priznal). Danes to praktično ne bo mogoče. Ko so v zadnjih letih močno pritisnili in začeli omejevati pravila, je tudi Šumi popušil in to dvakrat. Naključje? Mogoče. Ne pa pozabiti, da je Šumi večino svojih nepremagljivih let imel hitrejši dirkalnik od večine - razen Rubensa. Kar se pa tiče katastrofe v letu 96 - poglej Hondo. Lani so se vozili po 3s zadaj, letos pa.... ... jim gre malo boljše, ane ( pa Šumi ni niti blizu moštvu) .
Šumi je delal veliko razliko edino v dežju. Pa še s tem je imel zadnja leta težave (kot sta bila še oba opremljevalca gum), kajti Bridgestoneve gume za dež so bile v njegovih zadnjih dveh letih precej slabše od MIchlenovih. Tako da njegove zadnje dirke v dežju zagotovo ne bodo romale v F1 anale.
"tej temi imamo inženirja, ki ima doma v kleti VSAJ 2x boljši KERS kot vsa moštva s po 100 mio dolarskimi proračuni skupaj."
KERS je za en drek, in ti bo prva povedala Toyota. Oni so dal Fii predlog svojega KERSa, ki bi ga kasneje uporabljali vsi, ampak se FIA zanj ni odločila. Toyota je tako rekla, da hvala lepa za to skropucalo. Tale letošnji KERS res ni "state of the art stuff". Tako po teži, kot po performasu. Moštva sama so ga sicer že razvila, ampak strogo po navodilih FIE. Še najslabše od vsega pa je, da lahko deluje le tistih 6,6s. In če češ, lahko ti to pove kletni inženir, kot ga sam imenuješ.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BigWhale ::
Hm, Jaz sem v bistvu na prejsnji strani predlagal, da bi se izogibali nekim hudim debatam o voznikih, kak je kdo in zakaj je tak in kako je en boljsi od drugega... :> Sploh nekatere zdaj ven vlacit iz naftalina je mau brez veze no. ;) Odsli so. Tako ali drugace.
Takrat je bilo tko, danes je pa tko - drugace.
Da bi pa v resnici ugotovili kdo je najboljsi, bi pa morali dati vsem enake avtomobile in jih najprej pustiti na pisto, da vsak odvozi ene 200 krogov sam. Potem pa vsi skupaj odvozijo se ene 100 dirk.
Takrat je bilo tko, danes je pa tko - drugace.
Da bi pa v resnici ugotovili kdo je najboljsi, bi pa morali dati vsem enake avtomobile in jih najprej pustiti na pisto, da vsak odvozi ene 200 krogov sam. Potem pa vsi skupaj odvozijo se ene 100 dirk.
AvtoR ::
"Šumi je v svoji eri imel na svoji strani tudi pravila"
S tem se nebi strinjal! Ravno nasprotno!!!
Včasih je veljal sistem točkovanja 10 6 4 3 2 1.
Ko je Schumacher začel serijsko nizati zmage in je bil prvak ponavadi že sredi sezone,
so poskusili zadevo o prvaku zavleči tako da so izničili pomen zmage (kako aktualno je to danes!!!)
leta 2003 so uvedli (ravno zaradi Scumacherja)zdajšnji sistem točkovanja 10 8 6 5 4 3 2 1.
In rezultat: leta 2002 je imel MS 77 točk prednosti pred pred drugouvrščenim Barichelom.
V letu 2003 (nov sistem točkovanja) je zmagal prvenstvo za vsega 2 točki prednosti pred Raikkonenom,
čeprav je to sezono zmagal 6x, Raikkonen pa samo 1x! Torej?!
S tem se nebi strinjal! Ravno nasprotno!!!
Včasih je veljal sistem točkovanja 10 6 4 3 2 1.
Ko je Schumacher začel serijsko nizati zmage in je bil prvak ponavadi že sredi sezone,
so poskusili zadevo o prvaku zavleči tako da so izničili pomen zmage (kako aktualno je to danes!!!)
leta 2003 so uvedli (ravno zaradi Scumacherja)zdajšnji sistem točkovanja 10 8 6 5 4 3 2 1.
In rezultat: leta 2002 je imel MS 77 točk prednosti pred pred drugouvrščenim Barichelom.
V letu 2003 (nov sistem točkovanja) je zmagal prvenstvo za vsega 2 točki prednosti pred Raikkonenom,
čeprav je to sezono zmagal 6x, Raikkonen pa samo 1x! Torej?!
JayKay ::
FIA bo naredila preiskavo McLarnu v zvezi z "zavajanjem" na dirki v Avstraliji. Zasližanje naj ne bi blo pred dirko v Bahrajnu. Bojda Hamiltona naj ne bi Hamiltona posebaj kaznovali, ekipo pa pač. Nekaj se je pisalo tudi o tem da naj bi Hamilton ramišljal o odhodu iz F1, kaj mu tudi pogodba dopušča, če ga Mclaren spravi na slab glas
Več o tem Times
Več o tem Times
Music Man ::
- KERS je en drek,
- KERS po dežju je še večji drek, ker imajo vozila brez KERSa bolje razporejeno težo in vozijo lažje,
- vsa ta nova pravila so za en drek, ker je bilo danes nadzorno prikazano, da se ne da prehitevati (če je bilo v Avstraliji to logično, na tej stezi ni) - govorim za začetek dirke, ko so dirkači rabili 4, 5, 6 krogov, da so prehitel 100 ton težkega Alonsa na suhem
Tale 100 ton težak Alonso je imel KERS, zato ga je bilo pa tako težko prehitet po ravnini. Če se prav spomnim (žal sem imel med to dirko toliko motečih elementov, da se nikakor nisem mogel skoncentirati), je Webber prehitel Alonsa pred vhodom na startno-ciljno ravnino, Alonso pa je na ravnini izkoristil KERS in ga prehitel nazaj. Tako da jaz ne bi rekel da je KERS za en drek... V ustreznih situacijah že sedaj naredi bistveno razliko - recimo tole z Alonsom, pa tudi na prejšnji dirki se spomnim, da je kazalo Hamiltonov onboard vključno z grafiko in ko je stisnil KERS, je dobil viden pospešek relativno na dirkača, ki je vozil pred njim, vendar je bil predaleč, da bi prehitel. Pa na startu sta tudi Alonso in Raikkonen naredila dober preboj - oba seveda s KERSom. Tako da po mojem mnenju je to zelo dobra tehnologija, že sedaj, ko je še v povojih, kaj bo šele, ko jo dobro razvijejo.
ABX ::
KERS je na štartu odličen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285721 (181189) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136601 (95350) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185212 (148457) | WarpedGone |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56176 (35330) | PrimozR |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80829 (53149) | 'FireSTORM' |