Forum » Na cesti » 1.0 TSI - 3 cilindri
1.0 TSI - 3 cilindri
blackbfm ::
Si kdaj vozil avto s CVT menjalnikom? Ker CVT dela to, da se voziš stalno na enih in istih obratih. Pa ni važno al je dizel al bencinar. Pri obeh deluje enako.
cvt poskuša držat avto v optimalnih obratih, v praksi je isto bolj ga goniš, višji obrati..
KAVINSKY ::
Utk ::
stara mama ::
krneki0001 je izjavil:
Si kdaj vozil avto s CVT menjalnikom? Ker CVT dela to, da se voziš stalno na enih in istih obratih. Pa ni važno al je dizel al bencinar. Pri obeh deluje enako.
Poleg tega bo sedaj nov Mazdin bencinski motor pokazal, kako lahko tudi bencinar deluje kot dizel in tudi z dizelsko porabo.
Tebi pa niso najbolj jasni krožni procesi, kajne? (Ottov, dizlov, carnotov).
Pa energijska vrednost goriva tud ne!
Poleg tega če misliš audijev CVT s tisto ketno in nazobčanimi krožniki ki so bolj jeklena varianta variatorjev iz skuterjev, se vprašaj zakaj se teh menjalnikov ne dela več.
Ekologija™ in Trajnost™
m0LN4r ::
Ne gre se (samo) za zvok. Turbo bencinar lepo vleče od 2000, in še manj, do 6000 obratov. To dizel nikoli ne bo mogel.
Zakaj bi moral, ker je prestavno razmerje drugacno mu je dovolj 1500-5000 za isti ucinek. Sicer pa nevem zakaj bi bencinarja moral gonit nad 3000rpm, al pod tem ne gre al kako? Nad 3000 je ze neprimerno glasno, da o 5000-6000 ne govorim. To ni za na civilno cesto. Razen ce ga mors gonit ker ma "samo" 60 konjev, sele od 4k naprej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Meizu ::
Zato da ti ni treba prestavljat med prehitevanjem.
Moderni avtomatik dizli nimajo nobenega problema s prestavljanjem, ker menjalnik ohrani pritisk v turbini in samo vlece ko zmaj.
Sicer pa ocitno nisi dosti vozil dizla, ce mislis, da se med prehitevanjem prestavlja. Moja Astra 2.0CDTI 210HP ima v 3. prestavi domet od cca. 50-120km/h, vec kot to nikoli ne rabis. Ce prestavis v 4. si ze v hyper loopu.
RED_line ::
ne moreš primerjat audija in renoja glede vožnje. reno se skrije na polni črti, tako da bodi resen. reno je samo bolj udoben in tu se zadeva konča.
Seveda ju lahko in tudi moraš ju. Renault se 95% časa in poti pelje bolje. Seveda moraš primerjati hruške s hruškami in češnje z višnjami.
dokler bodo taki kot si ti take bedarije klobasali, bo forum zgubil popoln cel smisel. Reno je za tistega, ki si ne more privoščit boljšega. Zdaj se pa zjoči!
Utk ::
Zato da ti ni treba prestavljat med prehitevanjem.
Moderni avtomatik dizli nimajo nobenega problema s prestavljanjem, ker menjalnik ohrani pritisk v turbini in samo vlece ko zmaj.
Sicer pa ocitno nisi dosti vozil dizla, ce mislis, da se med prehitevanjem prestavlja. Moja Astra 2.0CDTI 210HP ima v 3. prestavi domet od cca. 50-120km/h, vec kot to nikoli ne rabis. Ce prestavis v 4. si ze v hyper loopu.
No vidis, moderni 3 cilindrski 1,0 bencinar gre od 40 do blizu 150. Dizel za to rabi 200 konjev, in duplo ceno celega avta.
K0l1br1 ::
gddr85 ::
itak da gre, v 2. od 40 do 150kmh+ pri 8k obratov, ferrari style, na konc pa eksplodira, tile 1.0 so neverjetni
louser ::
ne moreš primerjat audija in renoja glede vožnje. reno se skrije na polni črti, tako da bodi resen. reno je samo bolj udoben in tu se zadeva konča.
Seveda ju lahko in tudi moraš ju. Renault se 95% časa in poti pelje bolje. Seveda moraš primerjati hruške s hruškami in češnje z višnjami.
dokler bodo taki kot si ti take bedarije klobasali, bo forum zgubil popoln cel smisel. Reno je za tistega, ki si ne more privoščit boljšega. Zdaj se pa zjoči!
Potem pa Naciwagen UP prehiteva tvojga ferrarija.
Ranjen ego in prazna glava.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: RED_line ()
hojnikb ::
To dizel nikoli ne bo mogel.
Do 6000 bo res težko šel, ker blokada. Da pa ne bi turbo dizli vlekli pod 2000 obrati je bullshit.
Bullshit je, da dizli porabijo samo 2 litra na 100 km.
kmh vw xl1 khm
#brezpodpisa
Utk ::
No vidis, moderni 3 cilindrski 1,0 bencinar gre od 40 do blizu 150. Dizel za to rabi 200 konjev, in duplo ceno celega avta.In še vzleti zraven, tako kot moja kosilnica z B&S!
Najdi youtube s tvojo kosilnico. Za 1.0 jih je kolk ces.
To dizel nikoli ne bo mogel.
Do 6000 bo res težko šel, ker blokada. Da pa ne bi turbo dizli vlekli pod 2000 obrati je bullshit.
Bullshit je, da dizli porabijo samo 2 litra na 100 km.
kmh vw xl1 khm
A je to avto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Najbrz res. Da je elektrika najboljsa je jasno vsem razen dizelasom, njim mora avto smrdet in ropotat, drugace niso srecni.
K0l1br1 ::
D3m ::
Najbrz res. Da je elektrika najboljsa je jasno vsem razen dizelasom, njim mora avto smrdet in ropotat, drugace niso srecni.
Saj se ti ni treba pretvarjati, da si idiot. Saj vemo, da je elektrika bolj umazana od dizla.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Meizu ::
Zato da ti ni treba prestavljat med prehitevanjem.
Moderni avtomatik dizli nimajo nobenega problema s prestavljanjem, ker menjalnik ohrani pritisk v turbini in samo vlece ko zmaj.
Sicer pa ocitno nisi dosti vozil dizla, ce mislis, da se med prehitevanjem prestavlja. Moja Astra 2.0CDTI 210HP ima v 3. prestavi domet od cca. 50-120km/h, vec kot to nikoli ne rabis. Ce prestavis v 4. si ze v hyper loopu.
No vidis, moderni 3 cilindrski 1,0 bencinar gre od 40 do blizu 150. Dizel za to rabi 200 konjev, in duplo ceno celega avta.
In? Kaj ti to pomaga ce rabis od teh 40-150kmh cca 2 leti in pol :)
stara mama ::
Dobro, da nekateri mislijo da elektrika pride iz lufta in da so sončne celice na strehi dost za polnit 4 avte + gospodinjska opravila .
Ekologija™ in Trajnost™
m0LN4r ::
Zato da ti ni treba prestavljat med prehitevanjem.
Aja ? Kok pa je to potem, recimo v kmh 3. prestava pr enem 1.0 al 1.2 bencinarju. S takim motorjem prehitevas kvecjemu samo od 4000-6000, kar pa potem vec ni tako veliko preneseno v kmh.
Ce prestavis v 4. si ze v hyper loopu.
Made my day.
Ampak zakaj bi matral avto po nepotrebnem, z dizlom lahko suvereno prehitevas z 2000-3000 pa vmes avtomatika mogoc 2. salta gor, ker zadeva vlece glih super.
Za _enak_ ucinek, moras te male 3c TSIje pritisnit na _vsaj_ 3000.
Podranjenga T-Roca moras pritisnit na dobrih 3000-4000, ce noces bit zadnji ki se premakne v kriziscu. Pr dizlu samo spustis sklopko pa skoci dva metra naprej.
PS:
Kje dobim elektro-dizel hybrida?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
No vidis, moderni 3 cilindrski 1,0 bencinar gre od 40 do blizu 150.
Ce nebos mel pr 40 vsaj 3k rpm, imas samo "obcutek" da potegnes. V resnici se pa komaj premikas. In pol smo pa tam, da ga moras se enkrat prestavit in poslusat 6000rpm da prehitis sleper na regionalki. Pr dizlu to naredis enako ucinkovito z bistveno manj rpmi, da ne raznese cel motor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Najprej poskusi enga turbo bencinarja s 100 konji in dizla s 100 konji v istem avtu, potem še 150 konjskega turbobencinarja in dizla v istem avtu, potem pa blebeči neumnosti naprej. V obeh primerih bo bencinar lepše vlekel. Če pa primerjaš 100 konjskega t-roca s 150 konjskim dizlom pa normalno, da bo dizel boljši.
Tudi če zanemarimo ceno.
Naredi to s 100 konjskim dizlom:
Tudi če zanemarimo ceno.
Naredi to s 100 konjskim dizlom:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
-valvoline- ::
dizlom bodo kmalu prepovedal vstop v mestih, oz nekje v eu se to ze dogaja. sledil bo totalen ban in presa za vse kar ni mehanizacija.
m0LN4r ::
Al se pogovarjamo o 4c200KM TSIju al 3c100TSIju, razlike so enormne, kar se prehitevanja tice.
Nazadnje imel UP GTIja na probi, no... tu ima tale motor smisel. V 1,5-2t tezki kravi pa ne.
Sem ti napisal, da sem imel A3 Sportback na testni voznji, tako TD 2.0 (150KM) kot TB 1.5 (150KM). Pri tej tezi, TD anytime, to sploh nebi rabli diskutirat. Pa do 1-1,5L razlike na 100km relaciji.
Nazadnje imel UP GTIja na probi, no... tu ima tale motor smisel. V 1,5-2t tezki kravi pa ne.
Najprej poskusi enga turbo bencinarja s 100 konji in dizla s 100 konji v istem avtu, potem še 150 konjskega turbobencinarja in dizla v istem avtu, potem pa blebeči neumnosti naprej. V obeh primerih bo bencinar lepše vlekel. Če pa primerjaš 100 konjskega t-roca s 150 konjskim dizlom pa normalno, da bo dizel boljši.
Tudi če zanemarimo ceno.
Sem ti napisal, da sem imel A3 Sportback na testni voznji, tako TD 2.0 (150KM) kot TB 1.5 (150KM). Pri tej tezi, TD anytime, to sploh nebi rabli diskutirat. Pa do 1-1,5L razlike na 100km relaciji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
na eu nivoju kuhajo tudi nov zakon za registracijo vozil, placalo se bo po novem eko davek na izpuste kar bo registracijo za dizle podrazilo tudi za vec k 100%.
njyngs ::
Zato da ti ni treba prestavljat med prehitevanjem.
Moderni avtomatik dizli nimajo nobenega problema s prestavljanjem, ker menjalnik ohrani pritisk v turbini in samo vlece ko zmaj.
Sicer pa ocitno nisi dosti vozil dizla, ce mislis, da se med prehitevanjem prestavlja. Moja Astra 2.0CDTI 210HP ima v 3. prestavi domet od cca. 50-120km/h, vec kot to nikoli ne rabis. Ce prestavis v 4. si ze v hyper loopu.
No vidis, moderni 3 cilindrski 1,0 bencinar gre od 40 do blizu 150. Dizel za to rabi 200 konjev, in duplo ceno celega avta.
Ti pa nimaš kaj preveč dost pojma o avtomobilih in fiziki in general a?
fikus_ ::
Stara mama, malo si za časom. Mislim da so Mazdini Sky Active motorji že v prodaji. To so bencinski motorji, ki delajo po ottovem in Diselovem krožnem procesu. Mazda trdi da s precej prihranka na gorivu in s precej manjšimi obremenitvami za okolje!
SkyActiv @ Wikipedia
https://www.mazda.si/salon/mazda-cx-3-2...
SkyActiv @ Wikipedia
https://www.mazda.si/salon/mazda-cx-3-2...
m0LN4r ::
Najprej poskusi enga turbo bencinarja s 100 konji in dizla s 100 konji v istem avtu, potem še 150 konjskega turbobencinarja in dizla v istem avtu, potem pa blebeči neumnosti naprej. V obeh primerih bo bencinar lepše vlekel. Če pa primerjaš 100 konjskega t-roca s 150 konjskim dizlom pa normalno, da bo dizel boljši.
Tudi če zanemarimo ceno.
Naredi to s 100 konjskim dizlom:
Aja jaz sem pa mislil, da smo se pogovarjali o tem, da se avto ne rabi dret ko prehitevamo babico pr 70.
Najprej se moras odlocit al se bomo pogovarjal o dirkanju ali udobnem prehitevanju. Na TD ne rabis takih obratov pa ce se na glavo postavim. Se podranjen 3c 75KM 1.4 TDI prehiteva v rahel klanec _do_ 4krpm brez tezav. Zdaj pa vzemi v roke en kvaliteten nov 2.0 TDI z 150km, ce ne ves saltat pa avtomatika in nastavi fahrprofil na comfort pa ti nec nebo jasno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
Stara mama, malo si za časom. Mislim da so Mazdini Sky Active motorji že v prodaji. To so bencinski motorji, ki delajo po ottovem in Diselovem krožnem procesu. Mazda trdi da s precej prihranka na gorivu in s precej manjšimi obremenitvami za okolje!
SkyActiv @ Wikipedia
https://www.mazda.si/salon/mazda-cx-3-2...
Vem vem, višje kompresijsko razmerje.
Nikoli imel in sprobal, da bi vedel kaj več.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
Najprej poskusi enga turbo bencinarja s 100 konji in dizla s 100 konji v istem avtu, potem še 150 konjskega turbobencinarja in dizla v istem avtu, potem pa blebeči neumnosti naprej. V obeh primerih bo bencinar lepše vlekel. Če pa primerjaš 100 konjskega t-roca s 150 konjskim dizlom pa normalno, da bo dizel boljši.
Tudi če zanemarimo ceno.
Naredi to s 100 konjskim dizlom:
Aja jaz sem pa mislil, da smo se pogovarjali o tem, da se avto ne rabi dret ko prehitevamo babico pr 70.
Najprej se moras odlocit al se bomo pogovarjal o dirkanju ali udobnem prehitevanju. Na TD ne rabis takih obratov pa ce se na glavo postavim. Se podranjen 3c 75KM 1.4 TDI prehiteva v rahel klanec _do_ 4krpm brez tezav. Zdaj pa vzemi v roke en kvaliteten nov 2.0 TDI z 150km, ce ne ves saltat pa avtomatika in nastavi fahrprofil na comfort pa ti nec nebo jasno.
Še enkrat. Kretensko je primerjat 150 konjski 2,0 dizel s 1,0 3 cilindrskim bencinarjem. Primerjaj ga z nekim 1,4 tdi-jem - ki je proti temu bencinarju sekret. Ta bencinar gre v 3. pri 4000 obratih 100, dvomim da tist 1,4 tdi kaj več, sigurno pa počasneje do tam prileze.
m0LN4r ::
Sem ti povedal, kaj sem primerjal: TD 2.0 (150KM) in TB 1.5 (150KM).
Zanimiv sweet spot med porabo in udobjem je tudi novi 1.6TDI z 95KM v Polotu. 4L po prekmurju z prehitevanjem 70kmh voznikov od Gorickega do Maribora in nazaj.
Pr nakupu lahko za jurja manj dobim v istem avtu sledece: 1.0 TSI 95KM zdej pa vzamem se vlecno kluko, nevem zakaj bi mucil 1.0 3c s takimi zadevami?
Razlike pridejo tu (Isto konjev, isti avto, skoraj identicna teza):
1.0 3c TSI -
(95 PS)/ pri 5000-5500 - torej mora konkretno dret ce hoce premaknit tezo. Za ohranjanje hitrosti pa ima 175 Nm/
2000-3500.
1.6 4c TDI -
(95 PS)/ 2750-4600 in 250 Nm/ 1500-2500 - fenomelano.
Zdaj pa izberi. Razlika je 1000Eur. 2x na leto pa rabim avtoprikolico. Vozi se pa mesano tako po AC, kot po regionalki.
Zanimiv sweet spot med porabo in udobjem je tudi novi 1.6TDI z 95KM v Polotu. 4L po prekmurju z prehitevanjem 70kmh voznikov od Gorickega do Maribora in nazaj.
Pr nakupu lahko za jurja manj dobim v istem avtu sledece: 1.0 TSI 95KM zdej pa vzamem se vlecno kluko, nevem zakaj bi mucil 1.0 3c s takimi zadevami?
Razlike pridejo tu (Isto konjev, isti avto, skoraj identicna teza):
1.0 3c TSI -
(95 PS)/ pri 5000-5500 - torej mora konkretno dret ce hoce premaknit tezo. Za ohranjanje hitrosti pa ima 175 Nm/
2000-3500.
1.6 4c TDI -
(95 PS)/ 2750-4600 in 250 Nm/ 1500-2500 - fenomelano.
Zdaj pa izberi. Razlika je 1000Eur. 2x na leto pa rabim avtoprikolico. Vozi se pa mesano tako po AC, kot po regionalki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
2 jurja je ce gledas po konfiguratorju. Ne 1.0 3c 95KM zgoraj se vozi veliko slabse od 1.6 4c 95KM aja ima 7gDSG smooth as fuck, avto se vozi 2k rpm manj za isti ucinek. Pa tut od 0-100 je TDI hitrejsi za dobre pol sekunde, ker tist TSI pr 3000 ne gre nikamor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Da ne bomo predolgo iskali, pa da tista TSIja nebo slucajno razneslo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-valvoline- ::
2 jurja je ce gledas po konfiguratorju. Ne 1.0 3c 95KM zgoraj se vozi veliko slabse od 1.6 4c 95KM aja ima 7gDSG smooth as fuck, avto se vozi 2k rpm manj za isti ucinek. Pa tut od 0-100 je TDI hitrejsi za dobre pol sekunde, ker tist TSI pr 3000 ne gre nikamor.
Kmalu bos mel dizla doma zgolj za okras.
http://fortune.com/2018/05/31/germany-h...
https://e360.yale.edu/features/end-of-t...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Utk ::
Očitno je hyundai 1,0 turbo boljši, ker veliko lepše pospeši in pri nižjih obratih. In potem sem kreten, ker že 10 let pravim, da VAG grupa ni glih nekaj...
m0LN4r ::
-valvoline- je izjavil:
2 jurja je ce gledas po konfiguratorju. Ne 1.0 3c 95KM zgoraj se vozi veliko slabse od 1.6 4c 95KM aja ima 7gDSG smooth as fuck, avto se vozi 2k rpm manj za isti ucinek. Pa tut od 0-100 je TDI hitrejsi za dobre pol sekunde, ker tist TSI pr 3000 ne gre nikamor.
Kmalu bos mel dizla doma zgolj za okras.
http://fortune.com/2018/05/31/germany-h...
https://e360.yale.edu/features/end-of-t...
Vem, poslusamo ze nekaj let. Realno 2022, do takrat pa sprejmem tudi nadomestilo od VWja ki ga izplacujejo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
V nemciji se je zacelo, banalo se bo vse na dizel kar nima euro6, to pa je grobo vse pod 2013-14 letnik, vse glasnejsi so pozivi in pritisk javnosti da se dizel kompletno bana, kar se bo zelo verjetno v kratkem casu tudi zgodilo. Just wait n see. Te pa si tvegajte in zapravite evrcke za nov avto katega ne veste ce se ga bo sploh dalo vozit in registrirat v naslednjem obdobju.
-valvoline- ::
No pol pa ne jokat ce bo v naslednjih letih res uvedli 100% ban na dizle.You have been warned.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
m0LN4r ::
-valvoline- je izjavil:
V nemciji se je zacelo, banalo se bo vse na dizel kar nima euro6, to pa je grobo vse pod 2013-14 letnik, vse glasnejsi so pozivi in pritisk javnosti da se dizel kompletno bana, kar se bo zelo verjetno v kratkem casu tudi zgodilo. Just wait n see. Te pa si tvegajte in zapravite evrcke za nov avto katega ne veste ce se ga bo sploh dalo vozit in registrirat v naslednjem obdobju.
Iz nemcije direkt porocam, prah se je ze polegel. V casopisih se ze kake pol leta vec ne pise o tem tako na veliko. Niti v facebook skupinah ni vec dvigovanja prahu.
Komot lahko danes kupis dizla in ga furas 5 let, pr nakupu so zelo dobre ugodnosti in premije. Videl ponudbe, kjer ti direkt 5000 cukov potegnejo dol z cene iz konfiguratorja pr kakem ljudskem vozu. Proizvajalec ti pa odskodnino krije za te cone.
Bunijo se mestne srajce pa ekonaziji. Gospodarstvo je zaenkrat prevec odvisno od vsega tega. Vsak fizicki radnik ma dizla, pa tut ogromno mladih dizlov je. Sem spremljal debate v Nemskih skupinah. Ni se za bat v bliznji prihodnosti. Zapirale se bodo male mestne cone in to samo v nekaterih mestih.
Npr. v strog center ne bos mogel, vsepovsod drugje pa brez problema. Ce delas pr kateri koli vecji tovarni, prides do nje z dizlom tudi naslednjih 10 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39770 (19069) | pi pawr |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20916 (6315) | jest10 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108575 (67457) | Berserker |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 70826 (59677) | tomaz- |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197043 (162056) | Spajky |