» »

1.0 TSI - 3 cilindri

1.0 TSI - 3 cilindri

««
10 / 13
»»

m0LN4r ::

-valvoline- je izjavil:

No pol pa ne jokat ce bo v naslednjih letih res uvedli 100% ban na dizle.You have been warned.

Ko je bil hype na vrhuncu, je bil res obcutek da bo to hitro. Zdaj pa vedno bolj kaze, da bo to zelo pozno in 100% se zelo dolgo ne.
Kot receno, zgledalo bo bolj tako tri-stiri zaprte ulice v mestnem centru, kar je dalec od 100% in trajalo bo se vsaj 10 let, dokler se to v birokratskem svetu uredi. Prevec denarja je v igri iz razlicnih strani.
Dobis kazen in imas Euro6 pa ti tisto kazen povrne proizvajalec, prijavis se lahko ze danes.
Lahko cez 10 let zaprejo MB center za Euro5, pa se nebo nic spremenilo za veliko vecino.
PS:
V nemciji so Euro5 dizli skoraj izumrli, novih dizlov je malo morje. Ni to juzni balkan. Do takrat pa bodo tut na balkanu ze presaltali na vsaj Euro6.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bobi_palčka ::

DSG7 primerjati z ročnim menjalnikom z 5 brzinami? Legit :))

stara mama ::

-valvoline- je izjavil:

No pol pa ne jokat ce bo v naslednjih letih res uvedli 100% ban na dizle.You have been warned.

Wauuu panika!!!
Kar naenkrat bo vsak drugi avto nemogoče vozit!!! :O

Mislim da si niti najmanj ne predstavljaš velikosti avtomobilske industrije.
Kar naenkrat bi vse dizle prepovedali samo hipiji in debili. V realnosti pa se zadeve skozi neko časovno obdobje prilagajajo z davki in finančnimi olajšavami. Ladja se počasi preusmerja.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Jaz jih ne bi prepovedal, samo izenačil davke in norme, na tehničnih pregledih pa preverjal, da je avto v stanju kot je bil nov.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Jaz jih ne bi prepovedal, samo izenačil davke in norme, na tehničnih pregledih pa preverjal, da je avto v stanju kot je bil nov.


To! Ko bodo preverjali dpf in ostale filtre, če so vgrajeni in tudi delujejo, bo to zelo velik napredek.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

bobi_palčka ::

Seveda. Ampak lažje je loviti tiste, kateri imajo športni filter gor brez homologacije.

krneki0001 ::

bobi_palčka je izjavil:

Seveda. Ampak lažje je loviti tiste, kateri imajo športni filter gor brez homologacije.


Policajem se jebe za homologacijo. Če si ti kulturen do njih, te za homologacijo ne bo nikoli noben od njih vprašal. Mulce pa pač zajebavajo, verjetno pa ne brez razloga.

Edini, ki te bo zaradi homologacije lahko resno zajebaval, je zavarovalnica. Če boš povzročil nesrečo, pa bo avto nehomologiran, se ti lahko zgodi, da ne bodo krili škode, ampak jo boš moral sam.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

hojnikb ::

fikus_ je izjavil:

Stara mama, malo si za časom. Mislim da so Mazdini Sky Active motorji že v prodaji. To so bencinski motorji, ki delajo po ottovem in Diselovem krožnem procesu. Mazda trdi da s precej prihranka na gorivu in s precej manjšimi obremenitvami za okolje!

SkyActiv @ Wikipedia

https://www.mazda.si/salon/mazda-cx-3-2...

to je skyactiv-x, ki še ni v prodaji.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Meizu ::

Utk je izjavil:

Najprej poskusi enga turbo bencinarja s 100 konji in dizla s 100 konji v istem avtu, potem še 150 konjskega turbobencinarja in dizla v istem avtu, potem pa blebeči neumnosti naprej. V obeh primerih bo bencinar lepše vlekel. Če pa primerjaš 100 konjskega t-roca s 150 konjskim dizlom pa normalno, da bo dizel boljši.
Tudi če zanemarimo ceno.

Naredi to s 100 konjskim dizlom:


Moja Astra na ravnici pusca prjatlovega 200km Scirroco turbo kompresorja. Navor valjda. Ovinki so sicer druga stvar.

TOP ::

Ja in tvoja Astra je kaj 1.4T.Pa poglej malo tud težo vozil.

EnStot ::

Eto ti ga na:


Pa še eden:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

facepalm ::

Kaj si zelel s temi videi povedat?

D3m ::

Pičke.

Evo mojo disel CDTI 136 PS Astro Sports Tourer

|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

hojnikb ::

švoh tole za 100kw :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

D3m ::

A ti imaš še Roverja? :P

|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

hojnikb ::

Ne, bavrca z istimi konji in pride do 100ke kako sekundico prej :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

D3m ::

Sekundico? Imaš BMW 3?

Koliko je čas 0-100?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

hojnikb ::

uradno 9,0
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

D3m ::

Kok je težek avto?

Bencinar?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

hojnikb ::

~1410. traktor

ja, f30
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

D3m ::

You bitch. Tvoj je 105kw.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

hojnikb ::

spesl varjanta z 100kW :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

D3m ::

Kako spešl?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Tralala999 ::

gddr85 ::

D3m je izjavil:

Kako spešl?

dieselgate detune edition :P

D3m ::

Za F30 še nisem slišal, da bi dali 100kw motor.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Meizu ::

Tralala999 je izjavil:



Ob tem posnetku bi rad vprasal UTKja, naj pojasne, kje vidi tu 3. brzino 50-150kmh.

Utk ::

Jaz sem dal link na i20 s podobno mašino, ki gre zlahka čez 150 v tretji.
Ta nacikrampenvagen ima očitno strašno kratek menjalnik, kaj mu morem. Še moj clio s 75 konji gre proti 130 v tretji, samo da nima smisla, ker mu pri 110 začne zmanjkovat moči.
Da bom pojasneval vsako neumnost, ki jo švabi naredijo, to pa ne bom.

D3m ::

LOL.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

bobi_palčka ::

Utk je izjavil:

Da bom pojasneval vsako neumnost, ki jo švabi naredijo, to pa ne bom.


Verjetno jih sam dovolj izrečeš pa ne moreš vsega pokriti.

Da ima športni avto kratke prestave, katere vplivajo na hitrejše pospeševanje. Tega si ne bi nikoli mislil.

Utk ::

A sem jaz kriv, če sta ga tista dva trola dala za primer?

stara mama ::

A Utk spet sere po gostilniško v avto temah?
Kdaj bo dobil kako odlikovanje? 8-)

Utk ::

Kaj točno ni res kar sem napisal? Lepljenje nekih upov gti, in pola z dsg7 menjalnikom, ki naj bi dokazovali nasprotno (da 1.0 v tretji ne gre 150) je naravnost butasto.

-valvoline- ::

Za vw je pa splosno znano da ne znajo naredit dobrega bencinskega motorja. Pri konkurenci so ziher boljsi agregati, sploh pa majhni turbo mlincki. Menim da so najboljse peugeotove thp kosilnice.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

D3m je izjavil:

Za F30 še nisem slišal, da bi dali 100kw motor.

Obstaja, ker je pri določenih trgih davek nad 100kW dost višji.... Imajo druge znameke podobne finte. Sicer je pa 105kW, ja.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

D3m ::

Torej v homologaciji piše 100kw zaradi davka.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

hojnikb ::

tako, in tudi motor je detunan za tistih 5kW
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

D3m ::

:| škoda.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

gddr85 ::

5-10kw gor dol, to še opaziš ne

K0l1br1 ::

gddr85 je izjavil:

5-10kw gor dol, to še opaziš ne

Morda pri bemweju. Pri fauveju je ročna klima na semaforju konkretno ustavila mašino (1.9 115 KM).Drugače pa gurmani poznavalci ala utk opazijo razliko že pri 0.1W.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Jaz sem dal link na i20 s podobno mašino, ki gre zlahka čez 150 v tretji.
Ta nacikrampenvagen ima očitno strašno kratek menjalnik, kaj mu morem. Še moj clio s 75 konji gre proti 130 v tretji, samo da nima smisla, ker mu pri 110 začne zmanjkovat moči.
Da bom pojasneval vsako neumnost, ki jo švabi naredijo, to pa ne bom.

Ja se dobr da nis dal Toyotin Silvertop iz prastare corolle 4AGE, ki je sel tut do 10.000rpm dokler ga ni razneslo.
Komot lahko grejo avti do 150 v tretji, ampak nima smisla terat jih v neke obrate in jim krajsati zivljenjsko dobo motorja in sklopke.

gddr85 je izjavil:

5-10kw gor dol, to še opaziš ne

Izklopis klimo pa je.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

150 gre pri 6000 obratih, se pravi 100 pri 4000. Mislim da je to v rangu dizlov z okoli 100 konji. Ali pa celo se manj.

m0LN4r ::

Kaj hoces povedat? Da moras bencinarja terat v 2x visje obrate, da gre?
Povsem irelevantno je kolko gre v keri prestavi, ker vse kar gre cez 3000 ni vec mirna voznja. Pr dizlu pa je 2500 dovolj za vsakdan. Pr bencinarju pa mora biti vsaj 3000.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

D3m je izjavil:

:| škoda.

nothin' a tune can't fix :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj hoces povedat? Da moras bencinarja terat v 2x visje obrate, da gre?
Povsem irelevantno je kolko gre v keri prestavi, ker vse kar gre cez 3000 ni vec mirna voznja. Pr dizlu pa je 2500 dovolj za vsakdan. Pr bencinarju pa mora biti vsaj 3000.

Da razlika v obratih ni drasticna proti nepodhranjenim bencinarjem. Moj 1,8 brez turbine se komot vozi na 2000, tudi na 1600. Cez 3000 ne grem razen na AC ce grem cez 130.

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj hoces povedat? Da moras bencinarja terat v 2x visje obrate, da gre?
Povsem irelevantno je kolko gre v keri prestavi, ker vse kar gre cez 3000 ni vec mirna voznja. Pr dizlu pa je 2500 dovolj za vsakdan. Pr bencinarju pa mora biti vsaj 3000.


Sorry, ampak kolikokrat si pa ti bencinarja vozil?
Namreč, jaz se vozim v peti prestavi 50km/h na 1000 obratih brez problemov po naselju. Normalna vožnja oi regionalkah (pri vožnji po omejitvah seveda) je pa nekje med 1500 in 2500 obrati.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gddr85 ::

lahko se še na manj voziš, pač dokler motor ne crkne ;)
#vožnja_mrtvakov

facepalm ::

A turbo bencinci se pa ne morejo peljat z 2k rpm npr v klanec?

Utk ::

Nikakor ne. Pod 3000 se sploh ne smejo peljat, ce hoces minimalni pospesek pa rabis 5000.

bobi_palčka ::

facepalm je izjavil:

A turbo bencinci se pa ne morejo peljat z 2k rpm npr v klanec?


Pojdi na kolo, daj v najvišjo prestavo in se pelji v klanec.

Za po ravnini je v redu, za klance pa brez potrebe obremenjuješ motor in menjalnik.
««
10 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1045969 (1479) zobnik
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
608440 (5526) GreenT
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44663903 (22785) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34335709 (24560) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743130738 (95751) Spajky

Več podobnih tem