» »

1.0 TSI - 3 cilindri

1.0 TSI - 3 cilindri

««
8 / 13
»»

blackbfm ::

No mene sicer ne bi pripravil, da bi kupil tak motor na tri valje. LOL. 1000 kubikov. LOL.


če te žuli tist cilinder lahko kot alternativo kupiš 1.2 atmosferski 4cyl:))

m0LN4r ::

Po kakem principu pa delujejo GTE avti recimo golf?
Lahko kdo mal razlozi?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Tralala999 ::

jaz vozim 1.0 TSI, 85 kw 200 Nm navora, vozilo ima cca 1000 kg, bolj zabavnega avta še nisem vozil....marsikatera 2.0 in plus kanta me ovira na regionalki, tako da v pravem ohišju so trije cilindri lahko čez glavo oz. povprečje.

mailer ::

Pri nakupu novega avta sem imel možnost preizkusiti tudi Škodo Rapid 1.0 TSI 110KM, Motor sicer dokaj poskočen poraba na testnem krogu 6,3l/100km, zvok motorja nenavaden, ker sem navajen na 4 cilindre. Za ceno do 13kEUR sem se raje odločil za citroen dizla, ki je verjetno malo slabše izdelave a je imel porabo na istem krogu 5,2l/100km. Je pa res, da je podvozje pri Škodi dosti bolj kvalitetno in avto ne "plava" v zavojih. Edino prednost v bencinarju trenutno vidim v segrevanju pozimi, kjer se kabina začne gret že po petih kilometrih, medtem ko pri dizlu šele po desetih.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

Tralala999 ::

zvoka se pa navadiš.....koliko tinte je preteklo ko je F1 šla v downsizing...pa se je folk navadil...

mailer ::

Ne vozim formule, nebi vedel.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

aborko ::

To si verjetno gledal porabe po računalniku (BC), ki pa komot lažejo tudi za 0,5l/100km, tako da samo na podlagi tega se odločat za avto je mal tak tak...

RED_line ::

vse kar je 6 in manj je majhna poraba. v končni fazi to zanima samo "gorenjce". avto se kupuje z določenim razlogom in to ziher ni poraba. ker če se gleda porabo pol je boljše se vozit z avtobusom.

hojnikb ::

tudi kakšen skuter ni slaba izbira če hočeš šparat... cca 2l/100km :)
#brezpodpisa

RED_line ::

2l ne pije niti kosilnica :)

Map ::

4 litre bi že rekel da je majhna poraba, 6 litrov pa niti ne(za 1.0 motor). Če se voziš po omejitvah in na vsaj kolikor tolikor dolge ture lahko imaš s trikrat večjo mašino(ajde, z dizlom) porabo okrog 7 litrov, zanemarljivo več. Kot že večkrat omenjeno v tej temi, bog nedaj, da nafilaš avto s prtljago in potniki in ga goniš po AC.

Se pa strinjam, da so taki avti za po mestu dost dobri. Sicer bi sam najraje videl po mestu več električnih avtov(recimo tisti, ki niti iz mesta ne grejo jim ne bi bil problem), za tiste, ki radi uživamo v zvoku in hlapih, nam pa naj pustijo bencin.

m0LN4r ::

aborko je izjavil:

To si verjetno gledal porabe po računalniku (BC), ki pa komot lažejo tudi za 0,5l/100km, tako da samo na podlagi tega se odločat za avto je mal tak tak...

Verjetno je lagala pr obeh, tko da irelevantno. Ali lazejo samo pr dizlih? Nov dizel s podobno tezo, spravis vedno na isti relaciji vsaj 1L manj. Ponovim se enkrat, na isti relaciji ista voznja, iste hitrosti. Dobim nadomestno vozilo, enkrat A3 TDIja, drugic TSIja itd. Dvakrat do sluzbe in nazaj do avtohise 90km. TDI gladko 1.5L manj. Pa ne bo board PCju, ampak ko ga vrnem moram nafilat tank. Pristejem se razliko v ceni, prosim naslednjic samo dizla. Drugo me ne zanima.
Elektro me zanima se bolj, ampak do sluzbe in nazaj nimam kje polniti zadevo. Doma (DE) me stane elektrika 30c/KWh in ko grem v slovenijo ne mislim vmes imeti enga dolgega postanka za se eno "polnjenje".
Zdaj ce upostevam trenutne cene v DE, dizel 1,25/benz 1,4 in da vzamem podobno zmogljivega dizla za 30kkm letno, to nanese v desetih letih 6500 evrov razlike. Pa sem uposteval samo 1L razlike, vem pa da je realno tam okol 1,3 - 1,5 razlike na mesani relaciji.
To da se pa na dizlih nekaj ful kvari so pravljice nesrecnezev, smo imeli 4 dizle, nekaj let brez kakrsnekoli izmed teh "hudih" okvar, kaj naj, pa se lahko na glavo postavim, ce pac se ni, se ni pokvarlo nic.
TSI je pa glih tko problematicna zadeva, ce ne se bolj. Trenutno mam TSI, tako da jah.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

RED_line je izjavil:

vse kar je 6 in manj je majhna poraba. v končni fazi to zanima samo "gorenjce". avto se kupuje z določenim razlogom in to ziher ni poraba. ker če se gleda porabo pol je boljše se vozit z avtobusom.

Sploh ni res, bus je drazji, ce sploh obstaja. Vprasaj malo tiste, ki zivijo v vecjih dezelah (ali pa bolj odrocnih) kot podalpska slovenija in se peljejo dnevno 100km v sluzbo ali pa si naprimer promotor in nabijes 1000km tedensko, ker dobivas termine po celi nemciji in se vozis gore dole. Letalo in vlak ja, do tja je tudi nekak treba prit in vseskup traja. Ni samo start/stop A-B kot pr avtu. Dokler jaz pridem do zeleznice, sem z avtom ze na cilju.

Če se voziš po omejitvah in na vsaj kolikor tolikor dolge ture lahko imaš s trikrat večjo mašino(ajde, z dizlom) porabo okrog 7 litrov, zanemarljivo več. Kot že večkrat omenjeno v tej temi, bog nedaj, da nafilaš avto s prtljago in potniki in ga goniš po AC.

In ce imas ze samo malo vecjo bencinarsko masino in nafilas s prtljago in potniki pa gonis po AC? Jaz se vozim sam, ne gonim pa mam 7L. Malo gonim 9, gonim AC 10, gonim trackday 20.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

6500 razlike v 10 letih zgleda veliko samo dokler ne gres racunat kolk stane avto ranga 20, 30 jurjev v 10 letih. In luksuz pac stane, ce hoces sparat, si kupi dacio, ce ni take sile, se tsi veliko lepse pelje.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

6500 razlike v 10 letih zgleda veliko samo dokler ne gres racunat kolk stane avto ranga 20, 30 jurjev v 10 letih. In luksuz pac stane, ce hoces sparat, si kupi dacio, ce ni take sile, se tsi veliko lepse pelje.

6500 je glih fino, za potrosni material in servise pokrivat. Pa pri menjavi staro za novo, za dizla dajo vec.
Debata ni o tem kako sparat. Ampak ce izbiras med istim modelom, podobnih konjev ista cena, recimo Audi A3 TDI ali TSI, vsekakor vzamem dizla na take relacije. Tudi mesto. Tam je samo elektrika edino kaj je kul. Dizel porabi v mestu vec. Res je. Tudi moj TSI porabi v mestu konkretno vec. Tako da porabi vsak vec in vsak manj, ce ga vozis po istih relacijah.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Zakaj bi dal 10 jurjev vec za a3 proti nekemu meganu, ne bi pa dal 6000 jurjev vec, da bi vozil turbo bencinarja, ki se veliko lepse pelje. Ljudje pac nimajo obcutka in kupijo a3, ker je audi, v resnici pa pojma nimajo kako se pelje avto, ki se lepo pelje.

Sej tudi pri dizlu doplacas par jurjev, da imas malo vec konjev, da se lepse pelje. Zakaj ne bi to placal bencinu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RED_line ::

ne moreš primerjat audija in renoja glede vožnje. reno se skrije na polni črti, tako da bodi resen. reno je samo bolj udoben in tu se zadeva konča.

Utk ::

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.

KAVINSKY ::

Od kdaj si pa ti ekološki? Dva avta garaš, enega imaš samo za do trgovine 50 metrov stran.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi dal 10 jurjev vec za a3 proti nekemu meganu, ne bi pa dal 6000 jurjev vec, da bi vozil turbo bencinarja, ki se veliko lepse pelje. Ljudje pac nimajo obcutka in kupijo a3, ker je audi, v resnici pa pojma nimajo kako se pelje avto, ki se lepo pelje.

Sej tudi pri dizlu doplacas par jurjev, da imas malo vec konjev, da se lepse pelje. Zakaj ne bi to placal bencinu.

Pol pa dacio, dizel. Best p/p. Razlike med ceno dizla in bencinarja na koncu, ko se izpodajas je irelevantna za diskusijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

RED_line ::

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.


današnji dizli so že zelo podobni bencinarjem. sam kdor tega ne ve pol tu glumi.

Map ::

m0LN4r je izjavil:

Če se voziš po omejitvah in na vsaj kolikor tolikor dolge ture lahko imaš s trikrat večjo mašino(ajde, z dizlom) porabo okrog 7 litrov, zanemarljivo več. Kot že večkrat omenjeno v tej temi, bog nedaj, da nafilaš avto s prtljago in potniki in ga goniš po AC.

In ce imas ze samo malo vecjo bencinarsko masino in nafilas s prtljago in potniki pa gonis po AC? Jaz se vozim sam, ne gonim pa mam 7L. Malo gonim 9, gonim AC 10, gonim trackday 20.

Malo večje mašine ni treba voč toliko gonit, da se kam premakne. Obstaja nek sweet spot za AC, kar pa mislim da 1.0 ni, tako kot tudi 3.0 ne.

Utk ::

KAVINSKY je izjavil:

Od kdaj si pa ti ekološki? Dva avta garaš, enega imaš samo za do trgovine 50 metrov stran.

Ne, enega imam na plin, drugi je pa od drage za v sluzbo, trgovino, prevazat kosilnice in podobno. Se zmeraj bolj ekoloski od vseh dizlov, brez skrbi.

RED_line je izjavil:

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.


današnji dizli so že zelo podobni bencinarjem. sam kdor tega ne ve pol tu glumi.

So, po skupnem strosku. V vseh primerjalnih testih enakih avtov se zmeraj zmaga turbo bencinar v vsem razen porabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Meizu ::

Utk je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Od kdaj si pa ti ekološki? Dva avta garaš, enega imaš samo za do trgovine 50 metrov stran.

Ne, enega imam na plin, drugi je pa od drage za v sluzbo, trgovino, prevazat kosilnice in podobno. Se zmeraj bolj ekoloski od vseh dizlov, brez skrbi.

RED_line je izjavil:

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.


današnji dizli so že zelo podobni bencinarjem. sam kdor tega ne ve pol tu glumi.

So, po skupnem strosku. V vseh primerjalnih testih enakih avtov se zmeraj zmaga turbo bencinar v vsem razen porabi.

To da se tolcemo nonstop, da je bencinar bolj ekoloski od bencinarja je isto, kot bi rekel da je kokain bolj zdrav od heroina.

Tudi bencinar smradi, brez skrbi, sploh z CO in ostalimi svinci in svasta kemikalijami, ki jih dizel npr. nima.

hojnikb ::

RED_line je izjavil:

2l ne pije niti kosilnica :)

sfriziran apn6s mi pije 2,2l (zmerjeno tocno na tank)
4t skuter ~2,5l

obstajajo tudi efi 50cc prdule, kjer gre poraba pod 2l.
#brezpodpisa

RED_line ::

dejstvo je, da če imaš velik in težek avto, bencinar ni primeren. v mestu pa je majhen mlinček zaželjen. zdaj je samo stvar za kaj ga uporabljaš.

ZIP SP z kitom 3,5l. ampak se je premaknil kot se spodobi tudi v 2 gor.

Utk ::

Meizu je izjavil:

Utk je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Od kdaj si pa ti ekološki? Dva avta garaš, enega imaš samo za do trgovine 50 metrov stran.

Ne, enega imam na plin, drugi je pa od drage za v sluzbo, trgovino, prevazat kosilnice in podobno. Se zmeraj bolj ekoloski od vseh dizlov, brez skrbi.

RED_line je izjavil:

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.


današnji dizli so že zelo podobni bencinarjem. sam kdor tega ne ve pol tu glumi.

So, po skupnem strosku. V vseh primerjalnih testih enakih avtov se zmeraj zmaga turbo bencinar v vsem razen porabi.

To da se tolcemo nonstop, da je bencinar bolj ekoloski od bencinarja je isto, kot bi rekel da je kokain bolj zdrav od heroina.

Tudi bencinar smradi, brez skrbi, sploh z CO in ostalimi svinci in svasta kemikalijami, ki jih dizel npr. nima.

Jaz nisem ekologije sploh omenil. O njej se nimamo itak kaj tolct, ker je vsem jasno, da je dalec najbolj strupen dizel, ne glede na eko normo, potem ni dolgo nic, potem je bencin, potem dolgo nic, plin in nazadnje elektrika. Zdaj se pa nehaj tolct.

Tralala999 ::

Utk je izjavil:

Meizu je izjavil:

Utk je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Od kdaj si pa ti ekološki? Dva avta garaš, enega imaš samo za do trgovine 50 metrov stran.

Ne, enega imam na plin, drugi je pa od drage za v sluzbo, trgovino, prevazat kosilnice in podobno. Se zmeraj bolj ekoloski od vseh dizlov, brez skrbi.

RED_line je izjavil:

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.


današnji dizli so že zelo podobni bencinarjem. sam kdor tega ne ve pol tu glumi.

So, po skupnem strosku. V vseh primerjalnih testih enakih avtov se zmeraj zmaga turbo bencinar v vsem razen porabi.

To da se tolcemo nonstop, da je bencinar bolj ekoloski od bencinarja je isto, kot bi rekel da je kokain bolj zdrav od heroina.

Tudi bencinar smradi, brez skrbi, sploh z CO in ostalimi svinci in svasta kemikalijami, ki jih dizel npr. nima.

Jaz nisem ekologije sploh omenil. O njej se nimamo itak kaj tolct, ker je vsem jasno, da je dalec najbolj strupen dizel, ne glede na eko normo, potem ni dolgo nic, potem je bencin, potem dolgo nic, plin in nazadnje elektrika. Zdaj se pa nehaj tolct.


Elektrika pa najbolj ekološka, pa ja itak LOL

facepalm ::

RED_line je izjavil:

dejstvo je, da če imaš velik in težek avto, bencinar ni primeren. v mestu pa je majhen mlinček zaželjen. zdaj je samo stvar za kaj ga uporabljaš.


*Hkhm* nissan gtr, *hkhm* audi rs6, *hkhm* audi a8l w12, *hkhm* ferrari gtc4lusso, *hkhm*

Dejstvo je, da je bencinar superioren dizlu v vsem razen porabi.

EnStot ::

RED_line je izjavil:

ne moreš primerjat audija in renoja glede vožnje. reno se skrije na polni črti, tako da bodi resen. reno je samo bolj udoben in tu se zadeva konča.

Seveda ju lahko in tudi moraš ju. Renault se 95% časa in poti pelje bolje. Seveda moraš primerjati hruške s hruškami in češnje z višnjami.

EnStot ::

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.

Pa še kako ju lahko in TD vedno zmaga v srednjih vrtljajih, kjer se lahko voziš precej hitro, ne da bi vrtljaji presegli 2500. To zelo povečuje udobje vožnje in če imaš še dober avtomatski menjalnik si sploh zmagal.

krneki0001 ::

EnStot je izjavil:

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.

Pa še kako ju lahko in TD vedno zmaga v srednjih vrtljajih, kjer se lahko voziš precej hitro, ne da bi vrtljaji presegli 2500. To zelo povečuje udobje vožnje in če imaš še dober avtomatski menjalnik si sploh zmagal.


Si kdaj vozil avto s CVT menjalnikom? Ker CVT dela to, da se voziš stalno na enih in istih obratih. Pa ni važno al je dizel al bencinar. Pri obeh deluje enako.

Poleg tega bo sedaj nov Mazdin bencinski motor pokazal, kako lahko tudi bencinar deluje kot dizel in tudi z dizelsko porabo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

KAVINSKY ::

facepalm je izjavil:

RED_line je izjavil:

dejstvo je, da če imaš velik in težek avto, bencinar ni primeren. v mestu pa je majhen mlinček zaželjen. zdaj je samo stvar za kaj ga uporabljaš.


*Hkhm* nissan gtr, *hkhm* audi rs6, *hkhm* audi a8l w12, *hkhm* ferrari gtc4lusso, *hkhm*

Dejstvo je, da je bencinar superioren dizlu v vsem razen porabi.


Zgoraj omenjeni avti niso ravno garaža povprečnega trgovskega potnika.

Ampak razjasni. Zakaj je bencin boljši? Objektivno gledano sta si obe gorivi izenačeni z plusi in minusi.

Utk ::

EnStot je izjavil:

Utk je izjavil:

Enako ne mores primerjat turbo bencinarja in dizla. Vprasanje samo kaj je komu bolj pomembno, obcutek v voznji ali sosedi.

Pa še kako ju lahko in TD vedno zmaga v srednjih vrtljajih, kjer se lahko voziš precej hitro, ne da bi vrtljaji presegli 2500. To zelo povečuje udobje vožnje in če imaš še dober avtomatski menjalnik si sploh zmagal.

Turbo bencinar se zlahka vozi na 2000 in manj obratih. Tudi močnejši NA bencinarji seveda. Ko ga pritisneš gre pa zlahka do 6000.

Ampak razjasni. Zakaj je bencin boljši? Objektivno gledano sta si obe gorivi izenačeni z plusi in minusi.

V vožnji bencinar zmaga, ima pa nekaj večjo porabo. Če ljudje dajo 5-10-20 jurjev za boljši avto, četudi enak, recimo renault proti daciji, ali pa audi proti vw, zakaj je potem tak problem dat 500 evrov več na leto za boljšo vožnjo bencinarja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Se ne strinjam, dolge relacije AC definitivno nov dizel. Pr istem modelu z istim stevilom prestav imas lahko 500rpm manj in 1,5L manj trosis. Ekologija me pa bas boli, dokler e-avti ne bodo cenejsi in imeli vecjo kapaciteto.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

smacker ::

Bencinar pri 2500rpm je tišji od 2.0 dizla pri 2000rpm. Zanimivo da dizlaši ne najdete boljših argumentov, kot so cifre na armaturki (rpm, poraba,..)

m0LN4r ::

Tisji kje? Zunaj ce stojis polek njega. Vsedi se v srednji rang, dizla od 2014 naprej (pa ne dacio al skodo) pa nebos slisal nic drugega razen, kotaljenja gum.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Jasno da ne. Če si slušno prikrajšan.

EnStot ::

krneki0001 je izjavil:


Si kdaj vozil avto s CVT menjalnikom? Ker CVT dela to, da se voziš stalno na enih in istih obratih. Pa ni važno al je dizel al bencinar. Pri obeh deluje enako.
...

Le kje si našel CVT menjalnik?

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Jasno da ne. Če si slušno prikrajšan.

Kaj naj recem, 3000rpmov z bencinarjem na AC je standard in to ni niti priblizno tiho. Sn ga poslusu 100kkm kako se vrti kosilnica.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Vtakni dizla v isti avto pa potem poročaj.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

V vožnji bencinar zmaga



Ammmmm ne. Oboje je tam-tam. Pri nizkih hitrostih sicer dizla malo slišiš, pri hitrostih pa je vseeno zaradi hrupa gum in vetra. Ne bi videl toliko premium dizlov, če bi se vozili kot IMT 533 Deluxe.

Za mestne vožnje pa ja, bi rekel bencin, ampak še boljši so električni avti.

Športna vožnja? Tu pa je že pol voznih lastnosti odvisno od avta samega. Imaš obupne dizle in obupne bencinarje.

Utk ::

Ne gre se (samo) za zvok. Turbo bencinar lepo vleče od 2000, in še manj, do 6000 obratov. To dizel nikoli ne bo mogel.

EnStot ::

Kakor kateri, praviloma pa ne. Turbobencinarji se večinoma neradi vrtijo nad 5000 ampak to sploh ni problem, saj imajo bistveno večji navor pri nižjih obratih od atmosfercev. Sicer pa je priganjanje na obrate ena sam muka in ravno jezdenje na navoru pri srednjih obratih je tisto, kar naredi vožnjo prijetno, pa najsi bo to prehitevnje ali vožnja v breg. In tu TD še vedno zmaga.
Lastim si oba, to je TD in TB in vem kaj govorim.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

To dizel nikoli ne bo mogel.


Do 6000 bo res težko šel, ker blokada. Da pa ne bi turbo dizli vlekli pod 2000 obrati je bullshit.

Utk ::

KAVINSKY je izjavil:

Utk je izjavil:

To dizel nikoli ne bo mogel.


Do 6000 bo res težko šel, ker blokada. Da pa ne bi turbo dizli vlekli pod 2000 obrati je bullshit.

Bullshit je, da dizli porabijo samo 2 litra na 100 km.

laguna1 ::

Prebiram to temo, pa nekak se mi glih ne zdi "pošteno" da primerjate 1.0 turbo bencinare pa nevem recimo 1.6 ali 2.0 turbo dizle.

Me pa res zanima, kak se vozi (če sploh obstaja) 1.0 turbo dizel... hm.... bi bilo zanimivo tega primerjat z 1.0 turbo bencinarjem.

Utk ::

Tu ni nobene primerjave. Imaš nekaj manjših avtov s temi 1.0 turbo bencinarji in podobnim 1,6, 1,4 ali celo 1,1 dizlom, in ni sploh nobene primerjave. Bencinar je stokrat boljši za vozit. Jasno pa, da bi bil 1,6 turbo bencinar še boljši, ali pa kakšen v8...

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Edini tricilinderski turbodizel z malo manj kot litrom postornine, ki se ga spomnim, je bil iz obdobja okoli osamosvojitve Slovenije in sicer je poganjal Daihatsu Charade, imel je pa 50 konjev...

Daihatsu Charade @ Wikipedia

Daihatsu C-series engine @ Wikipedia

Ampak to je že stara zadeva, težko primerljiva z današnjo tehnologijo...

LP

Jože

D3m ::

Jaz imam 1.3 CDTI oz. če smo natanči je v bistvu 1250 ccm. 95KM
|HP EliteBook|R5 6650U|
««
8 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20534055 (13354) pi pawr
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119372 (4771) jest10
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446103033 (61915) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34364793 (53644) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187817 (152830) Spajky

Več podobnih tem