Forum » Na cesti » 1.0 TSI - 3 cilindri
1.0 TSI - 3 cilindri
Sparkxl ::
Sem preletel to debato in moram rečt da sem na čase se res glasno smejal. Namreč eni genialci se pritožujejo nad tresenjem in glasnostjo 3 cilindrov, sami pa vozijo dizle, ki ružijo, tresejo in ropotajo tako glasno, da 3 cilindraša proti temu sploh ne slišiš.
jakan123 ::
Sem ravno kupil nov avto. Izbral dizla 1.5, vozil pa tudi avto s 3 cilindri. Dizel je tišji. Novi dizli niso več traktorji kot včasih.
Sami ::
traktorji so še vedno, sam so tak zadušeni, da jih ne slišiš...
Torej tišji...tudi mojega 1.6CDTI lahko skoraj zamenjaš za bencinca "Whisper Diesel".
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
KAVINSKY ::
Kot se enkrat gre nad določeno hitrostjo se sliši samo še gume in veter. Takrat je še Tesla glasna.
m0LN4r ::
Sem preletel to debato in moram rečt da sem na čase se res glasno smejal. Namreč eni genialci se pritožujejo nad tresenjem in glasnostjo 3 cilindrov, sami pa vozijo dizle, ki ružijo, tresejo in ropotajo tako glasno, da 3 cilindraša proti temu sploh ne slišiš.
3 cilinderski mini dizel pa res. Kak novejsi 4c pa ne tresejo, glasni so relativno ker vecinoma predejo kot male mucke.
Sem ravno kupil nov avto. Izbral dizla 1.5, vozil pa tudi avto s 3 cilindri. Dizel je tišji. Novi dizli niso več traktorji kot včasih.
Tako, eni govorijo tukaj o glasnosti 5+ let starega 3 cilinderskega dizla, a novega 4c dizla pa se videl ni od blizu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Da so novi dizli tihi in čisti poslušamo že 20 let, pa še zmeraj ni nič od tega res. Morda samo nekateri že dolgo niste slišali normalnega (ni treba niti da novega) bencinarja.
m0LN4r ::
Niti 10 let ni novo, kaj sele 20. Ti si se ujel v 90ih?
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
PandaFlow2 ::
m0LN4r ::
PandaFlow2 je izjavil:
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
Bencinarji modelnega leta 2018 klenkajo na dnevni ravni, ja. Vsi senzorji, elektronika, elektronski vbrizg in vžig so pa za okras. Right.
Lahko potrdim, ko sem se vsedel iz 2017 4c v 2018 3c. Razlika kot dan in noc.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
PandaFlow2 je izjavil:
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
Bencinarji modelnega leta 2018 klenkajo na dnevni ravni, ja. Vsi senzorji, elektronika, elektronski vbrizg in vžig so pa za okras. Right.
Če še ne veš imajo bencinarji senzor klenkanja.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Utk ::
Niti 10 let ni novo, kaj sele 20. Ti si se ujel v 90ih?
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
Jaz ne, samo dizelski zvok je ostal tam nekje. Stalno poslušamo te pravljice, pa še zmeraj hladen dizel ropota kot traktor, tudi če je v mercedesu. Kakšnega bencinarja pa na 5 metrov več niti ne slišiš.
fireX88 ::
Niti 10 let ni novo, kaj sele 20. Ti si se ujel v 90ih?
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
Jaz ne, samo dizelski zvok je ostal tam nekje. Stalno poslušamo te pravljice, pa še zmeraj hladen dizel ropota kot traktor, tudi če je v mercedesu. Kakšnega bencinarja pa na 5 metrov več niti ne slišiš.
To pa moram poskusit. Starša vozita opel crosslander x (3 cilindri, 1.2, 2017 letnik), jaz pa golfa 7 (2.0 TDI, 2016 letnik) in bom enkrat mrzla primerjal. prav zanima me, če to drži...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
D3m ::
Jaz nisem pisal o treh cilindrih, ampak o normalnih bencinarjih. 4, 6, 8,...
To je drugo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Zakaj. Če trdite, da so sodobni dizli tihi, bi pač morali bit tihi. 3 cilindrski bencinarji nimajo nič s tem. Čeprav, vseeno mislim da so tišji od vsakega dizla.
D3m ::
Saj so tihi. Samo 3 cilindrski benz ni tišji od sodobnejših dizlov.
Še za mojega 1.6 CDTI so spraševali, če je bencinar. Prejšnji VAG 1.9 PD TDI je pa druga zadeva.
Še za mojega 1.6 CDTI so spraševali, če je bencinar. Prejšnji VAG 1.9 PD TDI je pa druga zadeva.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Sami ::
Pri mojem VAG-u 1,9TDI je bilo super, ker so bili pešci in kolesarji že 100m vnaprej glasovno opozorjeni, pri 1.6CDTI to ne pali :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
m0LN4r ::
Tisji mogoce za en misji kakec ali pa tudi ne. Seveda je pa razlika med ropotom ki ga ustvarjajo 3je ali 4je cilindri, tudi ce bo en glasnejsi bo vsaj bolj udoben za poslusat.
Pri novi mazdi cx 5 ali katerikoli novejsi VAG (recimo za 2.0 je to 2014, 1.6 2017) dokler ne odpres haube nepoznavalci niti ne ugotovijo, da je to dizel in natankajo notr bencin. Ja moja boljsa polovica, me je na sreco klicala kaj mora natankat v nadomestno vozilo. 1.6TDI 2017...
1.2TSI 3c zna biti tudi prijetno tih. Rabis vsaj 2. prestavo in konstantnih 2200rpm. Udobna voznja po mestu pa je med 2500-3000, pod tem pa se cutijo sunki ko stopis na gas.
Pogovarjamo se o 3 in 4. Sicer pa tut moj star bencinar je pozim pr -10 rabil vsaj 10 minut, da je zvenel normalno in iz auspuha ni smrdelo po kisu. Edit: pr novem 1.2TSI je to 1-2 minuti poleti, slisi se pa v garazi bolj podrobno.
Pri novi mazdi cx 5 ali katerikoli novejsi VAG (recimo za 2.0 je to 2014, 1.6 2017) dokler ne odpres haube nepoznavalci niti ne ugotovijo, da je to dizel in natankajo notr bencin. Ja moja boljsa polovica, me je na sreco klicala kaj mora natankat v nadomestno vozilo. 1.6TDI 2017...
1.2TSI 3c zna biti tudi prijetno tih. Rabis vsaj 2. prestavo in konstantnih 2200rpm. Udobna voznja po mestu pa je med 2500-3000, pod tem pa se cutijo sunki ko stopis na gas.
Jaz nisem pisal o treh cilindrih, ampak o normalnih bencinarjih. 4, 6, 8,...
Pogovarjamo se o 3 in 4. Sicer pa tut moj star bencinar je pozim pr -10 rabil vsaj 10 minut, da je zvenel normalno in iz auspuha ni smrdelo po kisu. Edit: pr novem 1.2TSI je to 1-2 minuti poleti, slisi se pa v garazi bolj podrobno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
D3m ::
Pri mojem VAG-u 1,9TDI je bilo super, ker so bili pešci in kolesarji že 100m vnaprej glasovno opozorjeni, pri 1.6CDTI to ne pali :D
Nope. Pa še prekleto hitro imaš 170 v števcu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Ma vi ga pokate na vse strani. 3 cilindri so čisto v redu v poceni avtih do ene tone, ali pa 100 kil čez. Od tu naprej morajo bit 4 cilindri. Dizel pa tudi nima kaj delat v sodobnem avtu lažjem od tone pa pol. Tako da primerjate nekaj kar se itak nikoli ne bi smelo pojavit v istem avtu.
AndrejO ::
To s tremi cilindri bo še zabavno, ker bo imel novi "navadni" Focus na izbiro samo še tri-cilinderske bencinske motorje. Za kaj več se bo potrebno vzeti ST model.
Torej 1.5l 3 cilindre EcoBoost za rajo. Yay.
Bo izgleda čas za kakšnega konkretnega hibrida ali pa 100% električen avto. Razen, če bo Mazda v javnost poslala naslednika RX-8. :D
Torej 1.5l 3 cilindre EcoBoost za rajo. Yay.
Bo izgleda čas za kakšnega konkretnega hibrida ali pa 100% električen avto. Razen, če bo Mazda v javnost poslala naslednika RX-8. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
m0LN4r ::
Za 4c bo treba placat premium ceno tut pr manjsih avtih. Folk je res ocitno zadovoljen, vazno je da je velik in pocen. Kmal bo tut kak novi Tiguan z kakim 1.0-1.2 3cjem na voljo, na srecno pa trenutno imas samo 4c na izbiro, verjetno z razlogom.
Da ne bo prevelike zmesnjave,
za podobno ceno bos lahko izbiral med 1.0 3c TSI Golfom ali 1.5 4c TSI Polotom (pride kmalu). Odlicno za prodajalce.
Da ne bo prevelike zmesnjave,
za podobno ceno bos lahko izbiral med 1.0 3c TSI Golfom ali 1.5 4c TSI Polotom (pride kmalu). Odlicno za prodajalce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
lovro535v2 ::
traktorji so še vedno, sam so tak zadušeni, da jih ne slišiš...
Če bi ti slišu V8 al pa V10,V12 dizla ne bi vec govoru de so vsi dizli traktorji.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
D3m ::
Ma vi ga pokate na vse strani. 3 cilindri so čisto v redu v poceni avtih do ene tone, ali pa 100 kil čez. Od tu naprej morajo bit 4 cilindri. Dizel pa tudi nima kaj delat v sodobnem avtu lažjem od tone pa pol. Tako da primerjate nekaj kar se itak nikoli ne bi smelo pojavit v istem avtu.
A standard je sedaj "Utk standard"?
|HP EliteBook|R5 6650U|
m0LN4r ::
Ma v res lahkem avtu (do 1000kg), kaj vec od vilicarja na plin res ni treba.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mohimm ::
Mazda bo izdelala bencinarja ki bo delal na principu dizla, tako da nekaj še je "headroom"a pri ICE: klik!
Osebne izkušnje:
Največ vozim 1.6 NA (~1150kg) 90% po avtocesti, 120+km na dan.
Dostikrat vozim še 0.9tce (1200kg), 1.5dci(1500kg), 1.8 NA(1300kg), 1.9tdi (~1400kg), 2.0dci (~1500kg)
Trenutno gledam da bi menjal avto, in gledam 2.0dci, predvsem, ker gledam avto ki bi imel 1500kg+ in veliko avtoceste - bencinar je tu res manj racionalen...
Če bi imel krajšo razdaljo, je 0.9tce naslednja opcija... Zadeva sicer ob res kratkih vožnjah žre 8l (isto kot moj 1.6 na), ima nekoliko več navora in manj konjev... Ko se navadiš malo več "šaltati" je zadeva povsem OK, tudi s prikolico. Pri hitrostih 150+ v hrib ga nekoliko zmanjka, ampak je v Capturju, tako da verjetno je upor precej večji kot v normalnem avtu.
Je pa zadeva zmogla tudi 2000+km poti čez Italijo. Po tempomatu po omejitvi +-4km/h, poraba 5.2l/100... Po petih urah vožnje sem stopil iz avta spočit in nič utrujen ali pa naveličan zvoka (vsaj ne bolj kot v kakšnem dizlu)... Tako da, tricilindri iz mojih osebnih izkušenj so super stvar... Samo slovenski hribovci pač ne moremo da bi imeli manjšo kubaturo kot sosed...
edit: pravopis, je še vedno..
Osebne izkušnje:
Največ vozim 1.6 NA (~1150kg) 90% po avtocesti, 120+km na dan.
Dostikrat vozim še 0.9tce (1200kg), 1.5dci(1500kg), 1.8 NA(1300kg), 1.9tdi (~1400kg), 2.0dci (~1500kg)
Trenutno gledam da bi menjal avto, in gledam 2.0dci, predvsem, ker gledam avto ki bi imel 1500kg+ in veliko avtoceste - bencinar je tu res manj racionalen...
Če bi imel krajšo razdaljo, je 0.9tce naslednja opcija... Zadeva sicer ob res kratkih vožnjah žre 8l (isto kot moj 1.6 na), ima nekoliko več navora in manj konjev... Ko se navadiš malo več "šaltati" je zadeva povsem OK, tudi s prikolico. Pri hitrostih 150+ v hrib ga nekoliko zmanjka, ampak je v Capturju, tako da verjetno je upor precej večji kot v normalnem avtu.
Je pa zadeva zmogla tudi 2000+km poti čez Italijo. Po tempomatu po omejitvi +-4km/h, poraba 5.2l/100... Po petih urah vožnje sem stopil iz avta spočit in nič utrujen ali pa naveličan zvoka (vsaj ne bolj kot v kakšnem dizlu)... Tako da, tricilindri iz mojih osebnih izkušenj so super stvar... Samo slovenski hribovci pač ne moremo da bi imeli manjšo kubaturo kot sosed...
edit: pravopis, je še vedno..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mohimm ()
pegasus ::
Zadnjih par strani te teme odlično ilustrira gostilniško mentaliteto povprečnih šoferjev ... Zvok in glasnost je danes trivialno izmerit, vsak telefon ima app za to, posnameš par sekund, izmeriš decibele, objaviš, primerjaš obliko "ropotanja", job done. Ampak ne, lažje je nabijat in se it otroške igrice, kdo ima bolj prav (če se vljudno izrazim).
m0LN4r ::
Ce v ponedeljek uspem dobiti v roke spet 3c, ga posnamem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Niti 10 let ni novo, kaj sele 20. Ti si se ujel v 90ih?
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
Jaz ne, samo dizelski zvok je ostal tam nekje. Stalno poslušamo te pravljice, pa še zmeraj hladen dizel ropota kot traktor, tudi če je v mercedesu. Kakšnega bencinarja pa na 5 metrov več niti ne slišiš.
Športnega bencinarja boš slišal kilometer stran.
krneki0001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Niti 10 let ni novo, kaj sele 20. Ti si se ujel v 90ih?
Nov bencinar je sigurno tisji z manj tresljaji od novga dizlasa, ampak ne 3cilinderski bencinar, ki klenka.
Jaz ne, samo dizelski zvok je ostal tam nekje. Stalno poslušamo te pravljice, pa še zmeraj hladen dizel ropota kot traktor, tudi če je v mercedesu. Kakšnega bencinarja pa na 5 metrov več niti ne slišiš.
Športnega bencinarja boš slišal kilometer stran.
Samo tistega, ki hoče da se mu avto dere. Eni imamo poštiman izpuh, da se ga nič ne sliši. Zakaj bi bil "tarča" policajev zaradi glasnega izpuha, če ni treba.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
blackbfm ::
Zadnjih par strani te teme odlično ilustrira gostilniško mentaliteto povprečnih šoferjev ... Zvok in glasnost je danes trivialno izmerit, vsak telefon ima app za to, posnameš par sekund, izmeriš decibele, objaviš, primerjaš obliko "ropotanja", job done. Ampak ne, lažje je nabijat in se it otroške igrice, kdo ima bolj prav (če se vljudno izrazim).
Dvomim da so decibeli z random telefonskega telefona merodajni
D3m ::
Zanimivost.
Danes prejel za test Škodo Octavio 2.0 CR TDI 150PS.
Vse cool ampak Octavia je lažja za 50kg od moje Astre 1.6 CDTI 136PS.
Kako za vraga jim je uspelo to? Po opremi se ne razlikujeta veliko.
Danes prejel za test Škodo Octavio 2.0 CR TDI 150PS.
Vse cool ampak Octavia je lažja za 50kg od moje Astre 1.6 CDTI 136PS.
Kako za vraga jim je uspelo to? Po opremi se ne razlikujeta veliko.
|HP EliteBook|R5 6650U|
AndrejO ::
Nič novega ali posebnega. Konstrukcije napredujejo in nižanje porabe je dober vzvod za posledično zmanjšanje mase.
facepalm ::
Ce v ponedeljek uspem dobiti v roke spet 3c, ga posnamem.
jaz bi te postavil 200m stran od avtomobilov. en dizel, drugi bencinc 3cyl. naj nekdo najprej zavergla dizla in nato po random casu se bencinca. dvomim, da bi slisal, kdaj je bil prizgan.
tukaj pravite, da je 3cyl glasen a sploh ni. res ima nadlezen zvok, ni pa glasen kot npr dizli. med voznjo je najglasnejsa turbina (ni zjebana). ce se na semaforju ustavim z odprtim oknom, se dogaja, da preverim ce je start/stop res izkljucen.
Sparkxl ::
Tisji mogoce za en misji kakec ali pa tudi ne. Seveda je pa razlika med ropotom ki ga ustvarjajo 3je ali 4je cilindri, tudi ce bo en glasnejsi bo vsaj bolj udoben za poslusat.
Pri novi mazdi cx 5 ali katerikoli novejsi VAG (recimo za 2.0 je to 2014, 1.6 2017) dokler ne odpres haube nepoznavalci niti ne ugotovijo, da je to dizel in natankajo notr bencin. Ja moja boljsa polovica, me je na sreco klicala kaj mora natankat v nadomestno vozilo. 1.6TDI 2017...
1.2TSI 3c zna biti tudi prijetno tih. Rabis vsaj 2. prestavo in konstantnih 2200rpm. Udobna voznja po mestu pa je med 2500-3000, pod tem pa se cutijo sunki ko stopis na gas.
Jaz nisem pisal o treh cilindrih, ampak o normalnih bencinarjih. 4, 6, 8,...
Pogovarjamo se o 3 in 4. Sicer pa tut moj star bencinar je pozim pr -10 rabil vsaj 10 minut, da je zvenel normalno in iz auspuha ni smrdelo po kisu. Edit: pr novem 1.2TSI je to 1-2 minuti poleti, slisi se pa v garazi bolj podrobno.
Da ne slišiš 2.0 tdija moraš bit gluh, ne nepoznavalec.
1.2 tsi pa je 4c, ne 3c. In ne da "zna bit prijetno tih", ampak je tih
TOP ::
Ma kaj eni resnično nabijate,nekaj v tri dni ali kaj.Imam občutek da nekateri ,kar nekaj pišeste na pamet in sploh nimaste zadeve doma.Sam imam 2.0 Tdci in oče 1.6 Tdci sosed pa 1.0 Ecobusta.Razlika v zvoku pa kot dan in noč.Dokler sosed ne spelje in vidiš,da gre avto naprej se uprašaš ali sploh dela,če je prižgan moj Dizel ali pa od očeta.Vsak dizel prav vsak,dizel se že namestu prepozna,da je traktor pa je lahko nov letošnji letnik.Ko se pa še usedeš v Dizla pa takoj vidiš,da je dizel.
TOP ::
Ma kaj eni resnično nabijate,nekaj v tri dni ali kaj.Imam občutek da nekateri ,kar nekaj pišeste na pamet in sploh nimaste zadeve doma.Sam imam 2.0 Tdci in oče 1.6 Tdci sosed pa 1.0 Ecobusta.Razlika v zvoku pa kot dan in noč.Dokler sosed ne spelje in vidiš,da gre avto naprej se uprašaš ali sploh dela,če je prižgan moj Dizel ali pa od očeta.Vsak dizel prav vsak,dizel se že namestu prepozna,da je traktor pa je lahko nov letošnji letnik.Ko se pa še usedeš v Dizla pa takoj vidiš,da je dizel.
facepalm ::
upam, da bos ce kakih 10 let in nekaj 100kkm, pogledal svoje stare poste:) koliko facepalmov si bos zadal:))
m0LN4r ::
Evo s temle se je zacel moj rant, ce je to tiho in mirno, je itak vse:
not v kabini, kot dizel xD
Dovolj bo ce samo prvih 20 sekund poslusate in gledate kak se kanta zatrese ko se vzge, v prvi prestavi ali stanju na mestu se prav lepo v sedezih cutijo tile tresljaji, na nivoju 1.9 dizla iz okol 2000. Ce pa saltas pod 2500rpm ne gre nikamor, pa gas mu moras tut skos pritiskat, ce hoces pravcajt spelat.
No sej ko se navadis je irelevantno.
Se en navit 3c, ki se dere, ce se hoce premaknit:
Al pa tale pokvarjen zvokec dizla :
not v kabini, kot dizel xD
Dovolj bo ce samo prvih 20 sekund poslusate in gledate kak se kanta zatrese ko se vzge, v prvi prestavi ali stanju na mestu se prav lepo v sedezih cutijo tile tresljaji, na nivoju 1.9 dizla iz okol 2000. Ce pa saltas pod 2500rpm ne gre nikamor, pa gas mu moras tut skos pritiskat, ce hoces pravcajt spelat.
No sej ko se navadis je irelevantno.
Se en navit 3c, ki se dere, ce se hoce premaknit:
Al pa tale pokvarjen zvokec dizla :
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
pegasus ::
Če kaj, me tile videi kvečjem prepričujejo, da je dača na plin za 9 jurjev vrhunec od avta.
IL_DIAVOLO ::
Saj pravim, dizla samo malo potipas in gre skoraj samodejno, ko spustis sklopko. Ne pa to navijanje obratov v rdece polje, da sploh speljes.
Sparkxl ::
...in smo spet tam kot vedno. Traktoristi, ki turbo bencinarja še videli niso od znotraj, vedo več od lastnikov. Novo je edino da zdaj trdijo da so traktorji pravzaprav neslišni. K temu še dodajo malo youtube znanosti. Omfg
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40413 (19712) | pi pawr |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21072 (6471) | jest10 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109310 (68192) | Berserker |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 71324 (60175) | tomaz- |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198701 (163714) | Spajky |