Forum » Na cesti » 1.0 TSI - 3 cilindri
1.0 TSI - 3 cilindri
krneki0001 ::
NikolormousB je izjavil:
V nemčiji je še vedno okoli 580 kilometrov avtoceste brez omejitev. Ne sicer v kosu, ampak dovolj, da se navoziš.
In kje točno bi ti potem redno vozil 300km s hitrostjo 180kmh v enem kosu?
Tudi če 100km v kosu, je to mater za kavne mlinčke, za mojo mašino pa ne.
Če greš na dansko z avtom boš 300km od tega prevozil lahko z 180km/h (če ne bo gužve seveda).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
NikolormousB ::
Ne vem kako mašino imaš. Če imaš približno enak navor in moč kot 1.0 ecoboost, potem se mašina približno enako "matra". Največ je sicer odsivno od prestavnega razmerja.
Sicer pa za tebe ne vem, ampak jaz se ne vozim ravno pogosto na Dansko. Tudi velika večina ostalih ljudi ne, tako, da tole ni ravno najpomembnejši kriterij pri izbiri avtomobila.
Sicer pa za tebe ne vem, ampak jaz se ne vozim ravno pogosto na Dansko. Tudi velika večina ostalih ljudi ne, tako, da tole ni ravno najpomembnejši kriterij pri izbiri avtomobila.
pegasus ::
Meni je zelo pomemben ... ne hitrost, pač pa strošek. Zaenkrat je flixbus nepremagljiv ;)
krneki0001 ::
pegasus, dej povej kok imaš ti s svojim subarujem stroškov? Prav veliko ne?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pegasus ::
Absolutno gledano verjetno ne, osebno pa še vedno več kot hočem. Trenutno me zaradi "lepih nemških cest" čaka menjava pol podvozja ter zaradi "lepih nemških hitrosti" menjava batnih obročkov. Poračunam konkretne cifre, ko pridem domov.
springfield ::
krneki0001 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
V nemčiji je še vedno okoli 580 kilometrov avtoceste brez omejitev. Ne sicer v kosu, ampak dovolj, da se navoziš.
In kje točno bi ti potem redno vozil 300km s hitrostjo 180kmh v enem kosu?
Tudi če 100km v kosu, je to mater za kavne mlinčke, za mojo mašino pa ne.
Tvoj nick vse pove, ker res nimaš pojma o motorjih. Ti motorji se komot vozijo tudi pri višjih hitrostih. Večina ljudi niti nima potrebe povečevanja spolnega uda z norenjem po avtocesti. Ti pa kar, če ti je tako pomembno.
pegasus ::
krneki0001 je izjavil:
pegasus, dej povej kok imaš ti s svojim subarujem stroškov? Prav veliko ne?Nekaj manj kot 60k v osmih letih in 200k km. To vključuje vse od cene avta, zavarovanj, cestnin, bencina, vinjet, servisov.
Tako da za 10-letno obdobje je potem tudi Tesla3 primerljiv strošek ...
Zbiram predloge, kako to cifro za naslednjih 10 let najmanj prepoloviti.
krneki0001 ::
Elektro avto, ki ima domet med 600 in 800 kilometri.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
springfield je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
V nemčiji je še vedno okoli 580 kilometrov avtoceste brez omejitev. Ne sicer v kosu, ampak dovolj, da se navoziš.
In kje točno bi ti potem redno vozil 300km s hitrostjo 180kmh v enem kosu?
Tudi če 100km v kosu, je to mater za kavne mlinčke, za mojo mašino pa ne.
Tvoj nick vse pove, ker res nimaš pojma o motorjih. Ti motorji se komot vozijo tudi pri višjih hitrostih. Večina ljudi niti nima potrebe povečevanja spolnega uda z norenjem po avtocesti. Ti pa kar, če ti je tako pomembno.
Res je o motorjih nimam pojma. Razen, da za svoj hobi šraufam avtomobile in so mi avtomobili tudi tako hobi. Pa če misliš, da je to, da imam 2500ccm motor v avtu, merjenje uda, se spet konkretno motiš. Tak motor imam iz treh razlogov; trpežen, zanesljiv in brez problemov. To kar človek rabi, če se odloči imeti dolgo časa en in isti avto.
Praviš, da tricilinderci zdržijo? Prvih 100k kilometrov, kaj pa potem?
Moj avto ima 400.000 kilometrov, pa še vedno dela normalno. V vseh 12 letih še ni bilo posegano v motor, razen rednih servisov. Me zanima, kateri tricilinderc bo delal toliko časa in toliko kilometrov?
Iz prve roke ti pa lahko povem, da daihatsujev tricilinderc (pa je to en izmed boljših motorjev) s 1000ccm in 75KM ne bo doživel teh kilometrov. Pri 150.000 kilometrov je motor konketno zje*an in na interval menjave olja popije par litrov olja. Je treba vsak mesec dolivat kake pol do enega litra. Ga ima mama od žene, pa če gledam na to, da je upokojenka in da ne vozi kot rally voznik, bi rekel da so to avti za 100.000 kilometrov, potem pa na odpad al pa generalko delat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
NikolormousB ::
Me zanima, kateri tricilinderc bo delal toliko časa in toliko kilometrov?
Tisti, ki bo normalno vožen in redno servisiran.
blackbfm ::
Moj avto ima 400.000 kilometrov, pa še vedno dela normalno. V vseh 12 letih še ni bilo posegano v motor, razen rednih servisov. Me zanima, kateri tricilinderc bo delal toliko časa in toliko kilometrov?
Iz prve roke ti pa lahko povem, da daihatsujev tricilinderc (pa je to en izmed boljših motorjev) s 1000ccm in 75KM ne bo doživel teh kilometrov. Pri 150.000 kilometrov je motor konketno zje*an in na interval menjave olja popije par litrov olja. Je treba vsak mesec dolivat kake pol do enega litra. Ga ima mama od žene, pa če gledam na to, da je upokojenka in da ne vozi kot rally voznik, bi rekel da so to avti za 100.000 kilometrov, potem pa na odpad al pa generalko delat.
Moraš razumet da je dosti ljudi ki ima nov avto 5 let plus minus, to je nekje ~100k km, in jim dol visi če bo avto razpadu pri pol miljona km.
krneki0001 ::
NikolormousB je izjavil:
Me zanima, kateri tricilinderc bo delal toliko časa in toliko kilometrov?
Tisti, ki bo normalno vožen in redno servisiran.
400k? Bomo videli. Jaz ne verjamem v to.
Moj avto ima 400.000 kilometrov, pa še vedno dela normalno. V vseh 12 letih še ni bilo posegano v motor, razen rednih servisov. Me zanima, kateri tricilinderc bo delal toliko časa in toliko kilometrov?
Iz prve roke ti pa lahko povem, da daihatsujev tricilinderc (pa je to en izmed boljših motorjev) s 1000ccm in 75KM ne bo doživel teh kilometrov. Pri 150.000 kilometrov je motor konketno zje*an in na interval menjave olja popije par litrov olja. Je treba vsak mesec dolivat kake pol do enega litra. Ga ima mama od žene, pa če gledam na to, da je upokojenka in da ne vozi kot rally voznik, bi rekel da so to avti za 100.000 kilometrov, potem pa na odpad al pa generalko delat.
Moraš razumet da je dosti ljudi ki ima nov avto 5 let plus minus, to je nekje ~100k km, in jim dol visi če bo avto razpadu pri pol miljona km.
Jaz ne, ker kupujem rabljene starejše od 10 let. Več kot 5k za nakup avta, mi je škoda denarja. Ta denar lahko pametneje vložim in imam nekaj od tega (recimo penzijo čez n let).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
NikolormousB ::
Ja, zakaj pa motor ne bi deloval 400.000 kilometrov? Če je avto vožen na daljše relacije in ima ustrezno, sveže olje, je obraba motorja zanemarljiva.
springfield ::
krneki0001 je izjavil:
Jaz ne, ker kupujem rabljene starejše od 10 let. Več kot 5k za nakup avta, mi je škoda denarja. Ta denar lahko pametneje vložim in imam nekaj od tega (recimo penzijo čez n let).
Če tvoje trditve držijo, čez 10 let ne boš mogel kupiti karkoli drugega kot 3 valjne motorje, ker 4 valjnih noben ne bo hotel prodat, ali pa bodo krepko preko 5k
K0l1br1 ::
Jaz bom čez 10 let kupil 2.0 TDI, če jih bodo še delali, s čimveč konji ali pa I.D. Kosilnico sem kupil letos - Husqarno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
facepalm ::
NikolormousB je izjavil:
Ja, zakaj pa motor ne bi deloval 400.000 kilometrov? Če je avto vožen na daljše relacije in ima ustrezno, sveže olje, je obraba motorja zanemarljiva.
za 400kkm mora imet motor vsaj 8 cilindrov.
3cyl pridejo do cca 100kkm, 4cyl do nekje 150kkm, 5cyl 250kkm and so on.. :))
jest10 ::
krneki0001 je izjavil:
Najboljši izkoristek je pri okoli pol kubika na cilinder. Do 1,5 bi "morali" bit vsi 3 cilindrični.
Najboljši izkoristek so vedno imeli in še imajo 333ccm cilindri. 1.5 bi moral biti inline 5 cilindrov, 2.0 pa 6 cilindrov.
No vsekakor se ta "idealna prostornina" cilindra razlikuje glede na izvedbo motorja(delovni tlak, vbrizg, število ventilov, da ali ne turbina itd)
springfield ::
NikolormousB je izjavil:
Ja, zakaj pa motor ne bi deloval 400.000 kilometrov? Če je avto vožen na daljše relacije in ima ustrezno, sveže olje, je obraba motorja zanemarljiva.
za 400kkm mora imet motor vsaj 8 cilindrov.
3cyl pridejo do cca 100kkm, 4cyl do nekje 150kkm, 5cyl 250kkm and so on.. :))
Lol, to imaš kake dokaze, ali malo na pamet, kot večina tu?
m0LN4r ::
Sam motor zdrzi veliko, menjava se turbo, steuerkette, vztrajniki in vse ostalo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
NikolormousB ::
Turbina se vrti enako hitro pri V6 in I3 motorjih.
Sicer turbine že dolgo niso več problematične. Na Car Throttle so pred kratkim kupili škodo s 700.000 kilometri in prvo turbino.
Sicer turbine že dolgo niso več problematične. Na Car Throttle so pred kratkim kupili škodo s 700.000 kilometri in prvo turbino.
facepalm ::
springfield je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Ja, zakaj pa motor ne bi deloval 400.000 kilometrov? Če je avto vožen na daljše relacije in ima ustrezno, sveže olje, je obraba motorja zanemarljiva.
za 400kkm mora imet motor vsaj 8 cilindrov.
3cyl pridejo do cca 100kkm, 4cyl do nekje 150kkm, 5cyl 250kkm and so on.. :))
Lol, to imaš kake dokaze, ali malo na pamet, kot večina tu?
to je splosno znano, sploh na tem forumu.
m0LN4r ::
Nisem vedel, da je edina stvar zaradi katere trpi turbina vrtenje, my bad.
Torej se vedno pravte, da je to zanemarljivo, razlika neopazna in boljse:
Te pa vredu. Priporocam vam dva cilinderskega 3008 za isto ceno. Sej se da iz teh turbin in pritiskov se mal stisnit ven 50+ konjev, pa sigurn je se plac za kak vztrajnik vec.
Torej se vedno pravte, da je to zanemarljivo, razlika neopazna in boljse:
Te pa vredu. Priporocam vam dva cilinderskega 3008 za isto ceno. Sej se da iz teh turbin in pritiskov se mal stisnit ven 50+ konjev, pa sigurn je se plac za kak vztrajnik vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
tudi ta tvoj graf je zavajujoc imho.
pri 3cyl kaze "no output" fazo, ki ga pri 4cyl kao ni.
totej pri 5, 6cyl motorjih imas "double output" faze?
kratek povzetek teme je tak:
4cyl N/A je boljsi od 3cyl N/A
4cyl turbo je boljsi od 3cyl turbo
3cyl turbo je boljsi od 4cyl N/A
koliko so te 3cyl masine vzdrzljive bo pa pokazal cas. zaenkrat jim ne kaze slabo
pri 3cyl kaze "no output" fazo, ki ga pri 4cyl kao ni.
totej pri 5, 6cyl motorjih imas "double output" faze?
kratek povzetek teme je tak:
4cyl N/A je boljsi od 3cyl N/A
4cyl turbo je boljsi od 3cyl turbo
3cyl turbo je boljsi od 4cyl N/A
koliko so te 3cyl masine vzdrzljive bo pa pokazal cas. zaenkrat jim ne kaze slabo
hojnikb ::
na koncu se izkaže da so felerji čisto drugje, ne zaradi downsizinga (famozni TSI in ketne...)
#brezpodpisa
David83 ::
Osebno nebi nikoli kupil 1.0 3 cyl motorja. Ker so nepraktični motorji, grdo in neenakomerno tečejo, že 1.2tsi 4cyl pije ko žolna nad 130kmh, kaj šele 1.0 3 cyl. Ob malo bolj dinamični vožnji pije isto kot 2.0 ali pa še več, motor se bolj muči, sploh če je kakšen težji avtomobil in rad voziš bolj hitro, najmanjši motor kar sem jih kdaj vozil sta bila 1.2 NA in 1.2 turbo in meh ni to za mene. Stroški so mali to pa tudi vse, ni pa avto, je zgolj prevozno sredstvo. Pravi avti se začnejo pri 3.0 V6 in navzgor ;)
tryhard ::
m0LN4r ::
Mogoce malenkost zavaja, ampak bistvo drzi, tle imas isto:
Od tle problem tresenja, ki ga ocitno tle dedeki ne obcutijo.
Seveda pa pri vec k 4, o katerem zdaj ne debatiramo, se ze udarci prekrivajo in je se boljse.
Pa se razlika, ce ima zadeva turbino:
Boljse je edino za proizvajalce, ki lovijo razne normative.
Od tle problem tresenja, ki ga ocitno tle dedeki ne obcutijo.
Seveda pa pri vec k 4, o katerem zdaj ne debatiramo, se ze udarci prekrivajo in je se boljse.
Pa se razlika, ce ima zadeva turbino:
Boljse je edino za proizvajalce, ki lovijo razne normative.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
Osebno nebi nikoli kupil 1.0 3 cyl motorja. Ker so nepraktični motorji, grdo in neenakomerno tečejo, že 1.2tsi 4cyl pije ko žolna nad 130kmh, kaj šele 1.0 3 cyl. Ob malo bolj dinamični vožnji pije isto kot 2.0 ali pa še več, motor se bolj muči, sploh če je kakšen težji avtomobil in rad voziš bolj hitro, najmanjši motor kar sem jih kdaj vozil sta bila 1.2 NA in 1.2 turbo in meh ni to za mene. Stroški so mali to pa tudi vse, ni pa avto, je zgolj prevozno sredstvo. Pravi avti se začnejo pri 3.0 V6 in navzgor ;)
ce bi moral izbirat med 1.2 4cyl N/A in 1.0 3cyl turbo, bi izbral 1.2? my ass..
ob malo bolj dinamicni voznji pije 2.0 10l+, izjeme tudi 15l+. 3cyl bo prej explodiral, kot pa spil toliko goriva (ce ni ravno v kaki suv kravi).
kaj je pa avto drugega kot prevozno sredstvo? statusni simbol? penis extender?
zal nimas prav. pravi avti se zacnejo pri 3.2 i6. 3.0 v6 is for pussies.
m0LN4r ::
statusni simbol? penis extender?
Kaj to ni?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
bolj slab, ker imas ljudi z Audiji/Bmwji s pod 3k eur dohodka in imas ljudi z Audiji/Bmwji, ki imajo kljub temu 9.5cm v hlacah, kakor jaz v Twingotu:))
m0LN4r ::
Nisi me razumel ce pac ni avto, je pa nekaj drugega, ampak vedno je nekaj, kljub temu da mas 9,5cm v hlacah ane
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pegasus ::
facepalm ::
a se proizvajalcem res bolj izplaca razvit nov 3cyl turbo motor, kakor posodobit starega 4cyl z moznostjo izklopa cilindra/cilindrov? oz samo napopat lpg na starega in dosegat euro 6.8bxy standard?
zakaj se pri nas proda tako malo lpg avtomobilov kljub vsem prednostim?
zakaj se pri nas proda tako malo lpg avtomobilov kljub vsem prednostim?
hojnikb ::
pravi avti se zacnejo pri 3.2 i6. 3.0 v6 is for pussies.To so vas nekaj naplahtali. Pravi avti se končajo pri 10kWh/100km. Vse kar je več, je neodgovorno razmetavanje, kretenizem in bolečina za ves svet.
pravi "avto" je taksen, ki porabi 0kwh/litrov/100km :)
#brezpodpisa
facepalm ::
neposredno ne. posredno pa ja (pridelava in transport hrane, ki jo zauzije) :D
pa se pline spusca:)
pa se pline spusca:)
jest10 ::
blackbfm ::
KAVINSKY ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40220 (19519) | pi pawr |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21022 (6421) | jest10 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109197 (68079) | Berserker |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 71221 (60072) | tomaz- |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198153 (163166) | Spajky |