Forum » Loža » Nasvet-prometna, zaletel sem se v rit takemu, ki je nalašč naredil to
Nasvet-prometna, zaletel sem se v rit takemu, ki je nalašč naredil to
oldguy ::
Mislim, da ni to, avto je namreč model 2008, a na splošno imaš point glede prodajanja... A kolikor sem bral, so večja ovira predpisi, ki bi pri preveč "pametnem" avtu naprtili odgovornost proizvajalcu. Tega se pa branijo ko hudič križa. Tako so pomojem takšni sistemi zaenkrat pač zasnovani tako, da le zmanjšajo posledice neizogibne nesreče (v nevarnih razmerah, zato omejitev na hitrosti nad 40kmh), nikakor pa niso namenjeni popolni ustavitvi vozila. Drugače bi hitro padale tožbe v stilu "ja, jaz bi že rešil situacijo, pa me je glupi MB zajebal..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
C_maniak ::
lahko pa da so v 08 začeli vgrajevati v ta model? no, kakorkoli, MB S class se sam ustavi. za ostale pa niti ne vem. verjetno so/bojo sledili.
edit: evo, našel en video. no, sem pogledal do konca in v zasilnem zaviranju zgleda ne ustavi čisto do konca in samo piska (ali pa si ni upal toliko blizu it). kar jim spet pusti nekaj novega za v naslednjo generacijo ;). sej najprej so tudi pri njih imeli tak sistem kot ga ti opisuješ ("The automatic cruise control operates at speeds between 40 and 160 km/h. An acoustic signal informs the car driver if he has left the controlled range and the cruise control switches itself off." - kot zanimivost, članek govori o vpeljavi sistema in je iz leta 1997). je pa res kot si rekel, da so imeli več let probleme s prepričevanjem za uvedbo. verjetno ni pomagal tisti crash pri promociji sistema (mislim, da pri prejšnji S klasi) ;)
edit: evo, našel en video. no, sem pogledal do konca in v zasilnem zaviranju zgleda ne ustavi čisto do konca in samo piska (ali pa si ni upal toliko blizu it). kar jim spet pusti nekaj novega za v naslednjo generacijo ;). sej najprej so tudi pri njih imeli tak sistem kot ga ti opisuješ ("The automatic cruise control operates at speeds between 40 and 160 km/h. An acoustic signal informs the car driver if he has left the controlled range and the cruise control switches itself off." - kot zanimivost, članek govori o vpeljavi sistema in je iz leta 1997). je pa res kot si rekel, da so imeli več let probleme s prepričevanjem za uvedbo. verjetno ni pomagal tisti crash pri promociji sistema (mislim, da pri prejšnji S klasi) ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: C_maniak ()
PrimozR ::
Ti resno misliš, da ima disk med bremzanjem 70C?
http://www.facebook.com/video/video.php...
Primerjaj maso diska pri avtomobilu (skupno maso), maso ploščic in maso čeljusti. Ter dolžino zaviranja. Pri spustu z biciklom bremze, sploh nekoliko slabše in s premajhnimi rotorji, fino pregreješ. Seveda se da isto narediti tudi z avtomobilom. First hand expirience.
oldguy ::
("The automatic cruise control operates at speeds between 40 and 160 km/h. An acoustic signal informs the car driver if he has left the controlled range and the cruise control switches itself off." - kot zanimivost, članek govori o vpeljavi sistema in je iz leta 1997).
To, kar navajaš, je aktivni tempomat, ne pa pravi precrash system. Sem pa bral v manualu, in piše, da bo sistem deloval le, če je razlika v hitrosti več kot 15km/h in hitrost višja kot 40km/h, in še to bo zgolj ublažil posledice trka, ne bo pa ga preprečil, saj ne bremza "na polno". Kot sem rekel, piše da po evropskih predpisih tega niti ne sme. Gre se pa za hondin CMBS, ki naj bi bil prvi tak sistem v serijski proizvodnji (od leta 2003 naprej). Tako da jasno, stvari tule najbrž še niso dorečene. Tisti video je pa potem najbrž prikaz testnih sistemov, in ne produkcijskih?
No, pod črto vseeno upam, da ne bom imel priložnosti preveriti če zgornje res drži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
M-XXXX ::
Primerjaj maso diska pri avtomobilu (skupno maso), maso ploščic in maso čeljusti. Ter dolžino zaviranja. Pri spustu z biciklom bremze, sploh nekoliko slabše in s premajhnimi rotorji, fino pregreješ. Seveda se da isto narediti tudi z avtomobilom. First hand expirience.
Dobro se zavedam razlik, hotel sem le zavreči, da so diski kaj "občutljivi" na vodo, ki izpari že po prvem bremzanju, ki več kot dovolj segreje diske...
Drugače pa je omenjeni hrib prava mora za diske (in navadne bremze). Ne da bi vrtel imam z gorcem takoj 70-80km/h, potem pa si daš še malo duška z prednjo bremzo pa dobiš tako situacijo
C_maniak ::
To, kar navajaš, je aktivni tempomat, ne pa pravi precrash system. Sem pa bral v manualu, in piše, da bo sistem deloval le, če je razlika v hitrosti več kot 15km/h in hitrost višja kot 40km/h, in še to bo zgolj ublažil posledice trka, ne bo pa ga preprečil. Kot sem rekel, piše da po evropskih predpisih tega niti ne sme. Gre se pa za hondin CMBS, ki naj bi bil prvi tak sistem v serijski proizvodnji. Tako da jasno, stvari tule najbrž še niso dorečene.
aha, tako bo, sej ta v videu je tudi tempomat testiral, ne precrash-a.
no, MB-jev page za mislim da zadnji izdan model pravi: Če voznik ne reagira, lahko zavore PRE-SAFE(R) samodejno zavrejo; če je treba, avto celo ustavijo (poleg zategovanja pasov, postavitve sedeža ipd.). je pa res, da je v opombi omenjeno, da ni dobavljiv v vseh državah, tako da zgleda še ni jasno določeno.
hunter01 ::
minimalna varnostna razdalja se določuje po eni sekundi. torej je pri 130 km/h to 36 m. če rabiš 2 sekundi za odreagirat, ne bi smel bit na cesti. dejte pogledat na uro, pa videt kolk časa je dejansko to.
Zakaj so pa potem na avtocesti nameščene table za računanje varnostne razdalje, kjer je upoštevano 2 sekundi? Ti si kr zatiskaj oči, ampak dejstvo je, da ne vozimo kot vpreženi konji. Žal.
krneki0001 ::
Povprečen voznik potrebuje sekundo da razbere kaj se dogaja na cesti in sekundo, da začne bremzat. Teh povprečnih voznikov s takim zamikom je največ na naših cestah zato so zakoni prirejeni za njih. Tisti, ki ste pa šumaherji, pa pač tega ne boste priznali, ampak tudi vi ste samo povprečni vozniki, ki spadate v ta isti razred. Pejte na tečaj varne vožnje, pa vam bodo to tam razložili še možje, ki res obvladajo avtomobile in tudi sami priznavajo, da nimajo nič boljših časov pri tem. Mogoče že ko opazijo lučke zaradi priučenih lastnosti kak delček sekunde prej stopijo na bremzo.
Sem tudi jaz mislil, da obvladam avto, vozil vedno samo športne avtomobile (ki so mi bili dostopni - R5GTT, R19 16V, saab 9000 2.0T in 2.3T, pa še par drugih). Z njimi sem norel po cestah, avtocestah, po vaških ozkih poteh, vedno brez nesreč, potem sem pa na kizmičevem tečaju varne vožnje videl, da nimam pojma o norenju. Še posebej ko sem vozil avto brez zadnjih koles in na vrtljivih koleščkih zadaj, kar predstavlja vožnjo po zaledenelih površinah. Niti približno nisem zmogel voziti avta tako kot sem si zamislil. Po nekaj 10 minutni vožnji sem avto peljal naravnost in približno uspel zaviti tja kamor sem želel, ampak to je bilo tudi vse.
Danes zato vozim terenca, počasna zadeva, ne norim, sploh ne prehitevam, če ni potrebe in nekako vozim zelo umirjeno. Vsekakor bolje kot norenje po cestah.
Dokler tega ne sprobaš, si misliš da obvladaš, par krogov po zmrznjenem parkirišču, malo norenja po avtocestah, malo po ozkih poteh in si glavni na vasi. Pa ni tako. Pojma nimaš o vožnji in pri takem razmišljanju na naših cestah, je čudno, da ni še več nesreč.
Sem tudi jaz mislil, da obvladam avto, vozil vedno samo športne avtomobile (ki so mi bili dostopni - R5GTT, R19 16V, saab 9000 2.0T in 2.3T, pa še par drugih). Z njimi sem norel po cestah, avtocestah, po vaških ozkih poteh, vedno brez nesreč, potem sem pa na kizmičevem tečaju varne vožnje videl, da nimam pojma o norenju. Še posebej ko sem vozil avto brez zadnjih koles in na vrtljivih koleščkih zadaj, kar predstavlja vožnjo po zaledenelih površinah. Niti približno nisem zmogel voziti avta tako kot sem si zamislil. Po nekaj 10 minutni vožnji sem avto peljal naravnost in približno uspel zaviti tja kamor sem želel, ampak to je bilo tudi vse.
Danes zato vozim terenca, počasna zadeva, ne norim, sploh ne prehitevam, če ni potrebe in nekako vozim zelo umirjeno. Vsekakor bolje kot norenje po cestah.
Dokler tega ne sprobaš, si misliš da obvladaš, par krogov po zmrznjenem parkirišču, malo norenja po avtocestah, malo po ozkih poteh in si glavni na vasi. Pa ni tako. Pojma nimaš o vožnji in pri takem razmišljanju na naših cestah, je čudno, da ni še več nesreč.
M-XXXX ::
Dokler tega ne sprobaš, si misliš da obvladaš, par krogov po zmrznjenem parkirišču, malo norenja po avtocestah, malo po ozkih poteh in si glavni na vasi. Pa ni tako. Pojma nimaš o vožnji in pri takem razmišljanju na naših cestah, je čudno, da ni še več nesreč.
Če pa po pomrznjeni cesti noriš, pa sploh ne vem kako si lahko taka oseba lasti izpit...
Teh povprečnih voznikov s takim zamikom je največ na naših cestah zato so zakoni prirejeni za njih.
Zdaj so dve možnosti: so zakoni prilagojeni za 1s, kar pavšalno pomeni, da voznik zazna kaj se dogaja v cca 0.5s ter naslednje 0.5s da pohodi bremze, ali so pa slabo prilagojeni ker tako ali pa tako človek rabi 2s zakoni so pa za eno narejeni.
Da človek pohodi bremzo niti pod razno ne potrebuje 2s, ker kaj takega narediš podzavestno. Dober test je da imaš poleg sebe nekega voznika in se hitro približuješ neki oviri pred sabo, pri tem pa poglej stran od ceste in opazuj reakcijo sovoznika
Minimalna!=priporočena....
priporočena minimalna varnostna razdalja?
!= je zanikanje ali kako bi se izrazil
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
krneki0001 ::
Nikjer ni napisano, da človek rabi 2 sekundi da pohodi bremzo, povprečen voznik potrebuje okoli sekundo, da dojame kaj se dogaja in potem sekundo da stopi na bremzo. Zato se tudi varnostna razdalja računa na 2 sekundi - tisti avto pred tabo se tudi ne bo v trenutku ustavil. Če pa se bo, je pa ta tvoja varnostna razdalja za 2s 5x prekratka.
Če trdiš nasprotno, pa pojdi enkrat na tečaj varne vožnje (ti ga zrihtam s kakim procentom popusta, ker kolega tam dela kot inštruktor), pa boš videl, da nimaš pojma.
Če trdiš nasprotno, pa pojdi enkrat na tečaj varne vožnje (ti ga zrihtam s kakim procentom popusta, ker kolega tam dela kot inštruktor), pa boš videl, da nimaš pojma.
aljazh ::
Tukaj bi citiral enega letalskega inštruktorja iz dokumentarca na NGC:
"When you think you know everything, then it's time for you to stop flying".
Enako bi morali razmišljati tudi vsi, ki vozimo po cesti.
"When you think you know everything, then it's time for you to stop flying".
Enako bi morali razmišljati tudi vsi, ki vozimo po cesti.
amigo_no1 ::
Če pa po pomrznjeni cesti noriš, pa sploh ne vem kako si lahko taka oseba lasti izpit...
Svetujem zimski obisk Švedske in Finske (pa ne mest ampak dežele).
hunter01 ::
Vem kaj pomeni != ... problem tukaj je da to dvoje ne glej kot ali ali ampak skupaj. to je priporočena minimalna varnostna razdalja ne minimalna varnostna razdalja in tudi ne priporočena varnostna razdalja.!= je zanikanje ali kako bi se izrazilMinimalna!=priporočena....priporočena minimalna varnostna razdalja?
C_maniak ::
Zakaj so pa potem na avtocesti nameščene table za računanje varnostne razdalje, kjer je upoštevano 2 sekundi? Ti si kr zatiskaj oči, ampak dejstvo je, da ne vozimo kot vpreženi konji. Žal.
ne vem, ampak po CPP knjigi je minimalna varnostna razdalja računana po 1 s (tudi tista formula V/10*3 nanese na 1 s). je pa res, da po tisti tabeli, kjer kaže reakcijsko pot (1 s) in pot ustavljanja, piše, da "mora biti varnostna razdalja najmanj tolikšna, kot jo vozilo pri določeni hitrosti prevozi v dveh sekundah, kadar pa se promet zgosti in oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, se lahko zmanjša tudi varnostna razdalja, vendar ne manj, kot na razdaljo, ki jo vozilo pri določeni hitrosti prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja)."
za mene pa ni treba skrbet, ker tako od oka puščam 2x večjo razdaljo kot večina voznikov (in če se da opazujem še par avtov pred sabo).
gokky ::
Po ZVCP voznik mora voziti na takšni varnostni razdalji, kot jo vozilo prevozi v *2* sek. V strnjeni koloni, ki vozi z zmanjšano hitrostjo in optimalnih razmerah je minimalna *dovoljena* varnostna razdalja tolikšna, kot jo vozilo prevozi v *1* sek. To so minimumi, velja pa tudi, da mora biti varnostna razdalja vsaj tolikšna, da lahko varno varno prepreči trčenje, če vozilo pred njim zavira (moram upoštevati, da imam morda malo slabše gume ali zavore od voznika pred menoj) in, tudi takšna da se lahko prehitevajoči varno vrne na prehitevani pas (po zaključku prehitevanja on potrebuje vsaj minimalno varnostno razdaljo).
V praksi jaz od sebe zahtevam 2 sekundi, če pa vidim, da se kak b*ček pred ali za mano v koloni ne drži varnostne razdalje, pa jo sam preventivno povečam in si dam prostor še na njegov račun (če on trešči, se bo ustavil praktično v trenutku).
Nenazadnje je tudi vožnja v koloni, ki stalno zavira in pospešuje dokaj stresna in raje samo malo spustim plin če opazim, da spredaj zmanjšujejo hitrost.
V praksi jaz od sebe zahtevam 2 sekundi, če pa vidim, da se kak b*ček pred ali za mano v koloni ne drži varnostne razdalje, pa jo sam preventivno povečam in si dam prostor še na njegov račun (če on trešči, se bo ustavil praktično v trenutku).
Nenazadnje je tudi vožnja v koloni, ki stalno zavira in pospešuje dokaj stresna in raje samo malo spustim plin če opazim, da spredaj zmanjšujejo hitrost.
krneki0001 ::
Najmanj stresna vožnja po avtocesti je ko se za kak kamion postaviš, ki s konstantno hitrostjo vozi. Voziš z njegovo hitrostjo (seveda s primerno varnosto razdaljo) in se ne sekiraš, kaj se dogaja na prehitevalnem pasu.
Na cilj prideš spočit. Če veš da rabiš dlje časa, se tudi malo prej odpraviš od doma in prideš vedno pravočasno, tudi brez norenja.
Na cilj prideš spočit. Če veš da rabiš dlje časa, se tudi malo prej odpraviš od doma in prideš vedno pravočasno, tudi brez norenja.
destiny ::
Uf, men je pa lih za kamioni najbolj stresno :). Saj ne da bi divjal po cesti, ampak 130 se pa vseen rad peljem po avtocesti.
PrimozR ::
Primerjaj maso diska pri avtomobilu (skupno maso), maso ploščic in maso čeljusti. Ter dolžino zaviranja. Pri spustu z biciklom bremze, sploh nekoliko slabše in s premajhnimi rotorji, fino pregreješ. Seveda se da isto narediti tudi z avtomobilom. First hand expirience.
Dobro se zavedam razlik, hotel sem le zavreči, da so diski kaj "občutljivi" na vodo, ki izpari že po prvem bremzanju, ki več kot dovolj segreje diske...
Drugače pa je omenjeni hrib prava mora za diske (in navadne bremze). Ne da bi vrtel imam z gorcem takoj 70-80km/h, potem pa si daš še malo duška z prednjo bremzo pa dobiš tako situacijo
Do show.
Itak pa IMo tukaj ne gre toliko za izparevanje kot za enostavno pucanje vode, če je le-te na disku več. Ampak itak jo pri višjih hitrostih precej efektivno odstrani tudi centripetalni pospešek :)
M-XXXX ::
Zato se tudi varnostna razdalja računa na 2 sekundi
Priporočena se računa za 2 sekunde, minimalna je pa 1 sekundo, to hočem dopovedat!
Svetujem zimski obisk Švedske in Finske (pa ne mest ampak dežele).
Nekaj je vožnja, nekaj je norenje in če norijo še ne pomeni, da si zato zaslužijo izpit
Najmanj stresna vožnja po avtocesti je ko se za kak kamion postaviš, ki s konstantno hitrostjo vozi. Voziš z njegovo hitrostjo (seveda s primerno varnosto razdaljo) in se ne sekiraš, kaj se dogaja na prehitevalnem pasu.
Jaz pa take vožnje ne prenesem niti 5 minut, kaj še minuto ne. Da se vozim za nekim vozilom in sploh ne vem kaj se dogaja 50m pred mano? Niti pod razno...
Če trdiš nasprotno, pa pojdi enkrat na tečaj varne vožnje
Trdim, da je normalen zbran voznik sposoben pohoditi bremzo v manj kot 2 sekundah, kar kot kaže trdi tudi zakon, ki predvideva, da je ta čas manj kot 1 sekundo, glede na to da je po zakonu to minimalna varnostna razdalja. Kar pa niti približno ne pomeni, da podpiram vožnjo za ritjo (kar 1s definitivno je), sam držim krepko nad 2s, bližje 3 ali celo 4.
jype ::
M-XXX> Da se vozim za nekim vozilom in sploh ne vem kaj se dogaja 50m pred mano?
Saj voziš vsaj 50m za tovornjakom. Pri 100 km/h (toliko šibajo tovornjaki po ravni avtocesti) je to čisto udobna vožnja.
Če nisi sposoben držat koncentracije pri taki vožnji, je pa seveda to povsem druga težava in imho stvar treninga in navade.
Saj voziš vsaj 50m za tovornjakom. Pri 100 km/h (toliko šibajo tovornjaki po ravni avtocesti) je to čisto udobna vožnja.
Če nisi sposoben držat koncentracije pri taki vožnji, je pa seveda to povsem druga težava in imho stvar treninga in navade.
M-XXXX ::
Udobna že, to se strinjam, vendar udobna iz tega vidika, da ti ni potrebno kaj veliko delat in misliti, vendar le naštimaš tempomat in se prepustiš "toku". Vendar to ne spremeni, da ne veš kaj se dogaja pred tabo (sicer je res, da imaš dovolj časa za reakcijo), vendar jaz take vožnje ne prenesem, da vozim na "slepo".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
C_maniak ::
Kaj pa 36m pri 130km/h?
a je kaka razlika?
če se zaletiš, bojo posledice hujše in si lahko še malo rezerve pustiš, ampak 150m pa ne verjamem, da ti uspe prav dolgo držat, ker se ti v tako luknjo hitro kdo "vrine". ponoči mogoče ...
T-h-o-r ::
Danes sem se zaletel v rit enemu, ki je šel prav na to. V avtu je imel na prednjem sedežu psa, zadaj priklop na avtu in mi je pri 50km/h v trenutku stopil na bremzo.
Na kraju nesreče sem dobil plačilni nalog za varnostno razdaljo, 120€ oz. 60€, kar sem že plačal. Gospod, ki mi je z njegovim priklopom odrgal kiler in odbijač ni dobil nič, niti za psa ki mu je skakal po armaturki.
Na mestu sem priznal krivto in šel uredit z njim papirje do zavarovalnice, sprejmem krivdo in pribitno franšizo, ampak kolikor vem ne smemo psa vozit na prednjem sedežu in priklopa imeti zaradi varnosti drugih!
jaz tudi občasno stopim na bremzo kretenom, ki mi vozijo 30cm za ritjo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Aston_11 ::
Vožnja za kamijonom je prav sproščujoča ob vsem tem divjanju.
Ali pa štartaš pol ure prej in praktično spiš po stranskih cestah.
V obeh primerih, dokler se ti kdo ne zalepi v rit, potem so pač potrebni ukrepi (lučke, manjša hitrost itd.), dokler ne prehiti ali odlepi.
Ali pa štartaš pol ure prej in praktično spiš po stranskih cestah.
V obeh primerih, dokler se ti kdo ne zalepi v rit, potem so pač potrebni ukrepi (lučke, manjša hitrost itd.), dokler ne prehiti ali odlepi.
krneki0001 ::
Kot ti je že jype odgovoril. voziš toliko za kamionom, da imaš pregled. Kar pomeni od 50 do 100m za njim. Vožnja je sproščujoča, nobenega norenja, nobenega pospeševanja, nič naglega bremzanja (že tako ali tako se bo 40 ton pred tabo počasneje ustavilo in imaš več časa). Uglavnem se spočiješ in prideš v službo miren in spočit, brez da bi se sekiral, zakaj so mi vozili 30cm za ritjo in podobno.
In ko smo ravno v vožnji za ritjo; Nekoč je v deževni noči vozil za mano opičnjak z dolgimi lučmi in meglenkami (na srečo je terenec tok višji, da ne motijo preveč). Po prižiganju zadnje meglenke, bremzanju, da bi me prehitel, pospeševanju, da bi mu ušel, je opičnjak še vedno vozil s svojim swiftom ene 5m za ritjo in s terencem mu nikakor nisem mogel pobegniti. Ker mi je bilo dosti tega, cesto pa sem poznal v nulo, sem v ostrem ovinku zapeljal s ceste naravnost na njivo, opičnjak pa za mano. S terencem ni bilo problemov in sem odpeljal naprej, on je pa ostal zarit v sveže zorani njivi.
Upam, da mu je bila šola za drugič.
In ko smo ravno v vožnji za ritjo; Nekoč je v deževni noči vozil za mano opičnjak z dolgimi lučmi in meglenkami (na srečo je terenec tok višji, da ne motijo preveč). Po prižiganju zadnje meglenke, bremzanju, da bi me prehitel, pospeševanju, da bi mu ušel, je opičnjak še vedno vozil s svojim swiftom ene 5m za ritjo in s terencem mu nikakor nisem mogel pobegniti. Ker mi je bilo dosti tega, cesto pa sem poznal v nulo, sem v ostrem ovinku zapeljal s ceste naravnost na njivo, opičnjak pa za mano. S terencem ni bilo problemov in sem odpeljal naprej, on je pa ostal zarit v sveže zorani njivi.
Upam, da mu je bila šola za drugič.
aljazh ::
Mogoče bomo nekoč vsi vozili za tovornjaki, medtem pa brez skrbi prebirali slo-tech:
Road trains get ready to roll
Road trains get ready to roll
krneki0001 ::
Samo 10m za kamionom pa res nimaš pregleda. ne veš kaj se spredaj dogaja in to tudi mene moti. 50 do 100m zadaj vidim vse lepo kaj se spredaj dogaja, medtem ko 10m za tovornjakom ne vidim nič razen njegovih luči in koles. Nekak mi ni do tega.
T-h-o-r ::
ampak, če ga imaš namen prehiteti, moraš biti bližje kot 100m (na navadni cesti), drugače rabiš 2km da prideš mimo :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
M-XXXX ::
Približevanje je malo težko enačiti z konstantno vožnjo... Oziroma tik pred prehitevanjem je približevanje naravna in logična zadeva, ker z njo zmanjšaš tveganje, (če predolgo prehitevaš, lahko kdo pride nasproti) ob enem si pri prehitevanju bolj zbran in ko se pomakneš proti sredine ceste ob enem tudi jasno vidiš prehitevanje pred sabo (če seveda prehitevaš v preglednem delu).
dzinks63 ::
Jaz se vozim 10-15m za tovornjaki, manjši upor=manjša poraba.
To se ne dela. Vožnja 10m za kamionom je pretiravanje. In kamiondžiji lahko kamot na tak način dvigneš pritisk. Ravno tako kot sam nimaš rad nikogar za ritjo, te tudi kamionar ne bo trpel. Ko mu bo dvignilo dekel, bo pričepil po zavori, ti pa se mu boš zaril v njegov zadnji del. Za posledice se ve, njemu se ne bo poznalo nič, ti pa boš imel nov model sprednjega dela avtomobila. Če že voziš v koloni kamionov se drži varnostne razdalje in kamionarji te bodo spoštovali, vzeli te bodo za svojega in ti tudi za ritjo ne bodo vozili, ampak na primerni varnostni razdalji za tabo. Kamionarji so praktično vsi opremljeni z radijskimi postajami in ko stopijo skupaj je lahko prekleto hudo.
T-h-o-r ::
kamionarji so navadne ritonje, ki se nikdar na primernem mestu ne odstranijo, ampak imajo za sabo kolono 15+ avtomobilov
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
jype ::
Men je pa všeč kako vsak vedenjski vzorec pripišete celotni populaciji, tudi ko gre za diametralna nasprotja.
Dr_M ::
Uceri sem bil prica enemu zanimivemu dogodku v Dravljah.
Prvi v vrsti je na kriziscu zavijal desno, medtem sta pa cesto preckala 2 pesca. Voznik zadaj ocitno ni bil pozoren in se je zaletel prvemu v "rit". Potem je stopil iz avta in zacel nekaj kriliti z rokami, tudi neke cudne besede so se slisale.
Predvidevam, da je napizdeval unega, zakaj ne povozi pescev, ki pravilno preckajo ceto.
Prvi v vrsti je na kriziscu zavijal desno, medtem sta pa cesto preckala 2 pesca. Voznik zadaj ocitno ni bil pozoren in se je zaletel prvemu v "rit". Potem je stopil iz avta in zacel nekaj kriliti z rokami, tudi neke cudne besede so se slisale.
Predvidevam, da je napizdeval unega, zakaj ne povozi pescev, ki pravilno preckajo ceto.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
vzeli te bodo za svojega in ti tudi za ritjo ne bodo vozili,
Seveda, tako kot je meni zadnjic proti primorski skoraj kamion zapeljal v prtljaznik, medtem ko sem upal, da me ne bo radar pri tunelu ujel (vozil sem 110km/h).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
M-XXXX ::
Uceri sem bil prica enemu zanimivemu dogodku v Dravljah.
Prvi v vrsti je na kriziscu zavijal desno, medtem sta pa cesto preckala 2 pesca. Voznik zadaj ocitno ni bil pozoren in se je zaletel prvemu v "rit". Potem je stopil iz avta in zacel nekaj kriliti z rokami, tudi neke cudne besede so se slisale.
Predvidevam, da je napizdeval unega, zakaj ne povozi pescev, ki pravilno preckajo ceto.
Hehe, TOČNO ISTA zadeva se mi je zgodila natančno pred enim tednom, le da sem jaz zavijal v levo Je pa res, da tisti, ki se je zabil v mano ni popolnoma nič kompliciral in se takoj začel opravičevat in vse kar pride zraven, tako da sva rešila brez policije in brez vseh komplikacij.
hunter01 ::
Trdim, da je normalen zbran voznik sposoben pohoditi bremzo v manj kot 2 sekundah, kar kot kaže trdi tudi zakon, ki predvideva, da je ta čas manj kot 1 sekundo, glede na to da je po zakonu to minimalna varnostna razdalja. Kar pa niti približno ne pomeni, da podpiram vožnjo za ritjo (kar 1s definitivno je), sam držim krepko nad 2s, bližje 3 ali celo 4.
Zdej ali imaš ti napačne podatke o naših zakonih ali pa policija :)
Pravilo dveh sekund
Varnostna razdalja kot obveza voznikov je predpisana v Zakonu o varnosti cestnega prometa, kjer je določeno:
* Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na varnostni razdalji. Ta ne sme biti manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah.
Pri hitrosti 100 km/h je varnostna razdalja tako vsaj 54 metrov,
pri hitrosti 130 km/h pa znaša minimalno 72 metrov.
* Kadar se ob dobrih prometnih razmerah oblikuje počasnejša kolona vozil, se lahko varnostna razdalja tudi zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.
Vir: policija.si
1 sekunda je samo ob določenih pogojih (beri zgoraj) drugače je pa 2 sekundi
Tody ::
Dones sem dobil par kil peska v šipo in po havbi, zarad dveh glupih kamijonov ki sta se prehitevala in sem potem mel kr lepo varnostno razadaljo do njih dokler se nista odločila kdo bo koga.
wcpapir ::
Premala varnostna razdalja tody!
Pesek v šipo je najmanjši problem. Sem na prejšnjem avtu večkrat menjal šipo, samo do cenilca skočiš in na servis in maš menjano vse skupaj ni omembe vredno, pride pa cenej kot da ti študentka na bencinski spuče šipo.
Pesek v šipo je najmanjši problem. Sem na prejšnjem avtu večkrat menjal šipo, samo do cenilca skočiš in na servis in maš menjano vse skupaj ni omembe vredno, pride pa cenej kot da ti študentka na bencinski spuče šipo.
T.A.D.E.J ::
Pesek v šipo je najmanjši problem. Sem na prejšnjem avtu večkrat menjal šipo, samo do cenilca skočiš in na servis in maš menjano vse skupaj ni omembe vredno, pride pa cenej kot da ti študentka na bencinski spuče šipo.
Hahaha ta je pa lepo povedana
Tody ::
Seveda in moj dan je tudi zastojn ko moram letat od enega do drugega itd itd... Lahko mi pa pripelješ svoj avto pa mojega zrihtaš vse skupaj pa prideš potem svoj avto iskat... to pa lahko brezproblema :)
wcpapir ::
Skor isto je kot avtopralnica.
V avtopralnico se pelješ nevem 2km, isto mam do cenilca in 1km do kleparja. Cenilec je blizu bencinske, klepar pa blizu gostilne, ubiješ 2 muhi na en mah.
V avtopralnico se pelješ nevem 2km, isto mam do cenilca in 1km do kleparja. Cenilec je blizu bencinske, klepar pa blizu gostilne, ubiješ 2 muhi na en mah.
šernk ::
jah to ti zdaj govoriš, če metaš denar stran za kasko...zame je kasko prvo ali drugo leto še kaj vreden...pol pa se itak ne splača več.
za navadno zavarovanje pa najbrž moraš dobiti podpis voznika kamiona? to je pa prekleto težko, sploh če ti kamen prileti iz nasprotnega pasu
za navadno zavarovanje pa najbrž moraš dobiti podpis voznika kamiona? to je pa prekleto težko, sploh če ti kamen prileti iz nasprotnega pasu
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Dr_M ::
zame je kasko prvo ali drugo leto še kaj vreden...pol pa se itak ne splača več.
Moj avto je star 7 let vreden dobrih 5k€. Trenutno je pri kleparju. Bom jutri uprasal, koliko bi prislo popravilo skode, ki jo je naredila toca (meni bo seveda skodo krila zavarovalnica).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
M-XXXX ::
Hunter:
Jaz še zdaj trdim svoje...
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php
http://www.siol.net/Avtomoto/Avtosola/T...
http://dne.enaa.com/prikaziCL.asp?ClID=...
In mene malo briga kaj priše na policiji: minimalna varnostna razdalje je po ZAKONU 1s (razen če se je spremenila v zadnjih nekaj mesecih), sam glede na to da še zdaj učijo, da je 1s bi rekel, da do spremembe ni prišlo.
Da pa še enkrat poudarim: 1 sekunda se mi zdi odločno PREMALO, vendar po zakonu je pač taka.
Zdej ali imaš ti napačne podatke o naših zakonih ali pa policija :)
Jaz še zdaj trdim svoje...
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php
Minimalna varnostna razdalja je razdalja ene sekunde.
http://www.siol.net/Avtomoto/Avtosola/T...
Po zakonu pa je opredeljen tudi pojem minimalna varnostna razdalja, ki za razliko od prej navedenega določa čas ene sekunde.
http://dne.enaa.com/prikaziCL.asp?ClID=...
Minimalna "�asovna" varnostna razdalja znaša eno sekundo
In mene malo briga kaj priše na policiji: minimalna varnostna razdalje je po ZAKONU 1s (razen če se je spremenila v zadnjih nekaj mesecih), sam glede na to da še zdaj učijo, da je 1s bi rekel, da do spremembe ni prišlo.
Da pa še enkrat poudarim: 1 sekunda se mi zdi odločno PREMALO, vendar po zakonu je pač taka.
nurmaln ::
M-XXXX
Včasih se splača kej preverit preden pametuješ kako je po zakonu.
ZVCP
29. člen
(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja).
(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati:
- da lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi;
- da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.
(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena se, ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).
podčrtani del ti pove da če si motoričen kreten z reakcijskim časom 10 sekund, moraš še vedno voziti na takšni razdalji da lahko varno ustaviš če avto pred tabo pobremza
Včasih se splača kej preverit preden pametuješ kako je po zakonu.
ZVCP
29. člen
(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja).
(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati:
- da lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi;
- da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.
(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena se, ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).
podčrtani del ti pove da če si motoričen kreten z reakcijskim časom 10 sekund, moraš še vedno voziti na takšni razdalji da lahko varno ustaviš če avto pred tabo pobremza
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 121465 (113300) | St235 |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70404 (63193) | BlaY0 |
» | Prometna nesreča - pravno vprašanje (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 34478 (23157) | šernk |
» | prekrški ??? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 7946 (5819) | Invictus |
⊘ | Nove kazni (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 26992 (18877) | WarpedGone |