Forum » Na cesti » Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo
Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo
Hayabusa ::
Invictus ::
Po moje je to kar privzel, ker se po prazni avtocesti Slovenci praviloma vozijo po levem pasu.
Po prazni cesti je čisto vseeno, kako voziš.
Pravzaprav ne. Vožnja po prehitevalnem je še vedno kazniva ...
Zato se mu pa reče prehitevalni ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Hayabusa ::
Oksimoron si, po prazni cesti se voziš.
Na, da boš srečen, ko se tako obesaš za zakone:
http://opishposh.com/10-stupid-and-ridi...
http://www.divinecaroline.com/entertain...
Na, da boš srečen, ko se tako obesaš za zakone:
http://opishposh.com/10-stupid-and-ridi...
http://www.divinecaroline.com/entertain...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
jype ::
Hayabusa> Po prazni cesti je čisto vseeno, kako voziš.
Ti si samo umišljaš, da je cesta prazna. V resnici ni.
Hayabusa> Na, da boš srečen, ko se tako obesaš za zakone:
Avtoceste so javne, zato se moraš podrediti predpisom, če jih želiš uporabljati. Če jih ne želiš uporabljati, greš vedno lahko s kolesom, pa zate predpisi ne bodo držali.
Poleg tega je na avtocestah eden izmed nacionalnih športov tudi ta, da pred tabo zapeljejo na vozni pas in upočasnijo, še preden zapeljejo na zaviralni pas.
Ti si samo umišljaš, da je cesta prazna. V resnici ni.
Hayabusa> Na, da boš srečen, ko se tako obesaš za zakone:
Avtoceste so javne, zato se moraš podrediti predpisom, če jih želiš uporabljati. Če jih ne želiš uporabljati, greš vedno lahko s kolesom, pa zate predpisi ne bodo držali.
Poleg tega je na avtocestah eden izmed nacionalnih športov tudi ta, da pred tabo zapeljejo na vozni pas in upočasnijo, še preden zapeljejo na zaviralni pas.
gslo ::
in potem prebereš vse te poste pacientov, ki se jim zdi OK, da na levem pasu trollajo enga z BMW za ritjo. in obenem vzklikajo "držmo se _vseh_ zakonov". mamujim#"$"#.
število ljudi, ki ne poznajo ogledal, je presenetljivo. non-stop se mi dogaja, da na levem pasu spremljam voznika pred sabo (gledam v njegovo ogledalo :>) in se ta 3, 4 km sploh ne zaveda, da ima koga za sabo. potem pač enkrat poblendam in ga vidim, kako se mu zabliska in pade iz transa. ponavadi seveda visi na telefonu.
število ljudi, ki ne poznajo ogledal, je presenetljivo. non-stop se mi dogaja, da na levem pasu spremljam voznika pred sabo (gledam v njegovo ogledalo :>) in se ta 3, 4 km sploh ne zaveda, da ima koga za sabo. potem pač enkrat poblendam in ga vidim, kako se mu zabliska in pade iz transa. ponavadi seveda visi na telefonu.
jype ::
Tody> jype kolesariji morate tudi upoštevat predpise :P
Ne verjamem.
gslo> in potem prebereš vse te poste pacientov, ki se jim zdi OK, da na levem pasu trollajo enga z BMW za ritjo. in obenem vzklikajo "držmo se _vseh_ zakonov". mamujim#"$"#.
Ne razumeš - če oni vozijo po omejitvi, potem se jim ni treba umikat. Popolnoma vseeno je, ali imaš ti na zadnjih sedežih krvavečo nosečo ženo, ali pa si morda zgolj veterinar, ki mora hitro nekam priti - oni so pomembnejši od tebe in cesta je njihova in zato se sladko jebi. Poklicane se čutijo poskrbeti, da ti ne boš vozil hitreje.
Ne verjamem.
gslo> in potem prebereš vse te poste pacientov, ki se jim zdi OK, da na levem pasu trollajo enga z BMW za ritjo. in obenem vzklikajo "držmo se _vseh_ zakonov". mamujim#"$"#.
Ne razumeš - če oni vozijo po omejitvi, potem se jim ni treba umikat. Popolnoma vseeno je, ali imaš ti na zadnjih sedežih krvavečo nosečo ženo, ali pa si morda zgolj veterinar, ki mora hitro nekam priti - oni so pomembnejši od tebe in cesta je njihova in zato se sladko jebi. Poklicane se čutijo poskrbeti, da ti ne boš vozil hitreje.
m0LN4r ::
2 sekundi je minimum, če pa nisi dovolj natančen pa prešteješ do 3 al 4 al celo 5, pa si zapomniš to razdaljo in jo držiš. Pa ni tak težko.
Boljše kot pa da se pelješ z celo družino, pa se zaletiš v sprednji avto, če pride do nezgode al pa se tebi zaleti nekdo v rit. Potem bi si pa želel da bi tisti za tabo plačaš še več kot 100€
Boljše kot pa da se pelješ z celo družino, pa se zaletiš v sprednji avto, če pride do nezgode al pa se tebi zaleti nekdo v rit. Potem bi si pa želel da bi tisti za tabo plačaš še več kot 100€
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Alexius Heristalski ::
in potem prebereš vse te poste pacientov, ki se jim zdi OK, da na levem pasu trollajo enga z BMW za ritjo. in obenem vzklikajo "držmo se _vseh_ zakonov". mamujim#"$"#.
število ljudi, ki ne poznajo ogledal, je presenetljivo. non-stop se mi dogaja, da na levem pasu spremljam voznika pred sabo (gledam v njegovo ogledalo :>) in se ta 3, 4 km sploh ne zaveda, da ima koga za sabo. potem pač enkrat poblendam in ga vidim, kako se mu zabliska in pade iz transa. ponavadi seveda visi na telefonu.
Kakšno blendanje? V izobraževalnem filmčku o vožnji na avtocesti svetujejo ponoven vklop levega smernika.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
ZaphodBB ::
in potem prebereš vse te poste pacientov, ki se jim zdi OK, da na levem pasu trollajo enga z BMW za ritjo. in obenem vzklikajo "držmo se _vseh_ zakonov". mamujim#"$"#.
število ljudi, ki ne poznajo ogledal, je presenetljivo. non-stop se mi dogaja, da na levem pasu spremljam voznika pred sabo (gledam v njegovo ogledalo :>) in se ta 3, 4 km sploh ne zaveda, da ima koga za sabo. potem pač enkrat poblendam in ga vidim, kako se mu zabliska in pade iz transa. ponavadi seveda visi na telefonu.
Mnogo lažje bi bilo, če lastniki/vozniki BMWjev ne bi bili vsi po vrsti kreteni.
jype ::
BTW, če voziš za nekom, ki osamljen vozi po levem pasu, si v prekršku. Zaviti moraš na desni pas, ker ne prehitevaš.
BlaY0 ::
WarpedGone ::
BTW, če voziš za nekom, ki osamljen vozi po levem pasu, si v prekršku. Zaviti moraš na desni pas, ker ne prehitevaš.
Birokratska kloaka.
**Nobenega ** profita zarati takega predpisa, je pa več škode na avtu ker so tipično desni vozni pasovi precej bol zHebani kot levi.
Predno nepispeni začnete skakat: takoj ko se ti kdo od zadaj približuje, se morš umaknit na desno njivo.
Avti za 40k€ pa praktično nobenemu ne delajo žmigavci.
Lastniki takih avtov imajo v večjem deležu dovolj molekul v glavi da so sposobno razumet, kdaj ima žmigavec dodano vrednost, kdaj je pa birokratski vroč zrak in delo zarad dela.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Avti za 40kEUR pa praktično nobenemu ne delajo žmigavci.
Lastniki takih avtov imajo v večjem deležu dovolj molekul v glavi da so sposobno razumet, kdaj ima žmigavec dodano vrednost, kdaj je pa birokratski vroč zrak in delo zarad dela.
Meni se ne zdi tako. Za 40kEUR bi pričakoval "pametne" žmigavce. To pa vem ja, da tisti ki imajo avto za 40k+EUR bolj malo delajo. Vedo očitno tudi, da birokracija obstaja samo za "male" ljudi, njim se pa ni treba s temi rečmi ukvarjati...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
WarpedGone ::
Js na cesti opazim mnogo žmigavcev, vsaj polovica njih se prižge vsaj tri sekunde prepozno - ko je manever že sredi dogajanja.
Ne verjamem, da ste vsi SuperŠoferji v tej temi nekrivi tega greha. Prepozen žmigavec == noben žmigavec.
Ne verjamem, da ste vsi SuperŠoferji v tej temi nekrivi tega greha. Prepozen žmigavec == noben žmigavec.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Lastniki takih avtov imajo v večjem deležu dovolj molekul v glavi da so sposobno razumet, kdaj ima žmigavec dodano vrednost, kdaj je pa birokratski vroč zrak in delo zarad dela.
Tako je. Škoda, ker so vsi po vrsti vizualno hendikepirani, pa potem zmotno smatrajo, da so na cesti sami. Pridem vsak dan z biciklom za kakšnim do čisto običajnega T križišča in vedno ugibam, v katero smer me bo poskusil povozit, ko bo zavijal.
Tako je. Škoda, ker so vsi po vrsti vizualno hendikepirani, pa potem zmotno smatrajo, da so na cesti sami. Pridem vsak dan z biciklom za kakšnim do čisto običajnega T križišča in vedno ugibam, v katero smer me bo poskusil povozit, ko bo zavijal.
WarpedGone ::
, pa potem zmotno smatrajo, da so na cesti sami.
Sej vidijo kdaj so sami, enako kot ti vidiš kdaj greš lahko skozi rdečo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: vorantz ()
jype ::
WarpedOne> Sej vidijo kdaj so sami,
Narobe vidijo.
WarpedOne> enako kot ti vidiš kdaj greš lahko skozi rdečo.
Če ne vidiš razlike med nevarnostjo, ki jo okolici predstavljam jaz in nevarnostjo, ki jo okolici predstavlja BMW, je ta debata brezpredmetna.
Narobe vidijo.
WarpedOne> enako kot ti vidiš kdaj greš lahko skozi rdečo.
Če ne vidiš razlike med nevarnostjo, ki jo okolici predstavljam jaz in nevarnostjo, ki jo okolici predstavlja BMW, je ta debata brezpredmetna.
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Js na cesti opazim mnogo žmigavcev, vsaj polovica njih se prižge vsaj tri sekunde prepozno - ko je manever že sredi dogajanja.
Ne verjamem, da ste vsi SuperŠoferji v tej temi nekrivi tega greha. Prepozen žmigavec == noben žmigavec.
Hočeš reči, da ima model v BMW-ju premalo molekul v glavi da bi prižgal žmigouc pravočosno, ampak ravno še zadosti, da ve, da ga je prepozno itak brezveze prižigati?
WarpedGone ::
Če ne vidiš razlike med nevarnostjo,
A si ravnokar podvomil v birokratsko pamet? Kako si drzneš!???!
Hočeš reči, da ima model v BMW-ju premalo molekul v glavi da bi prižgal žmigouc pravočosno,
Pogosteje pogrešam žmigavec pri stari podrti corsi kot pri dobrem benflu.
Še enkrat: prepozen žmigavec == noben žmigavec.
Tega greha je tule krivo vsaj 80% supervoznikov.
P.S. počakate 2 sekundi predno zapeljete v rondo? Ne? Državi dolgujete 200 EUR za vsak tako prevožen rondo.
nekaj strani nazaj se je nekdo usajal, da lahk cela kolona hkrati spelje, če le on spreja mal hitrej pospešuje. Osnove so osnove za resno debato.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> A si ravnokar podvomil v birokratsko pamet? Kako si drzneš!???!
Jaz nikoli nisem verjel v birokratsko pamet, verjamem pa v skrajno previdnost, ko upravljam z nevarno napravo.
Jaz nikoli nisem verjel v birokratsko pamet, verjamem pa v skrajno previdnost, ko upravljam z nevarno napravo.
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Pogosteje pogrešam žmigavec pri stari podrti corsi kot pri dobrem benflu.
Jaz pa ne, ker vem da ga avto za 500€ po vsej verjetnosti nima. ampak zdaj sem navajen tudi na to da ga avti za 40k+€ nimajo in sem pomirjen ter se ne sekiram. Mi je pa vseeno zanimivo.
jype ::
WarpedOne> P.S. počakate 2 sekundi predno zapeljete v rondo? Ne? Državi dolgujete 200 EUR za vsak tako prevožen rondo.
Js že zdele čakam, tko da you got nothing on me.
Js že zdele čakam, tko da you got nothing on me.
BlaY0 ::
Jest dam pa na stran 200€ vsakič ko to naredim. Za težke cajte, ko bodo to enkrat začel sankcionirat...
cleanac ::
In spet se je potrebno obrniti k severnim sosedom kjer je to v praksi ze dalj casa. Pri nas pa ocitno nekdo ni opravil domace naloge. V Avstriji gre nekako takole:
300m pred meritvijo se naredi posnetek, kar izkljuci vkljucevanje/vrivanje drugega vozila. V 300m moras ti zagotoviti varnostno razdaljo (v primeru vrivanja). To pomeni, da je kazen veljavna edino, ce je na posnetku in kasneje sliki enaka situacija. Poleg tega je 2s samo izracun varnostne razdalje, kar pa ne pomeni obvezno minimalno, ki jo je potrebno drzati, ta je namrec 0.8s. Ce imas manj, veljas za "drängler-ja". Kazni se pa zacnejo pod 0.6s in so v treh stopnjah: 0.6 - 0.4, 0.4 - 0.2 in pod 0.2, pri cemer je ta zadnja 2.180€, kar tudi tiste z avstrijsko placo posteno udari.
Torej tako in nikakor drugace se ta zakon ne mora pravilno izvajati. V nasem primeru pa je kot, da bi nastavil eno kazen za prehitro voznjo. Se pravi ko prekoracis v naselju za vsaj 1km/h placas 500€ in je vseeno ali si se peljal 51 ali 151.
Referenca: http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1116516...
300m pred meritvijo se naredi posnetek, kar izkljuci vkljucevanje/vrivanje drugega vozila. V 300m moras ti zagotoviti varnostno razdaljo (v primeru vrivanja). To pomeni, da je kazen veljavna edino, ce je na posnetku in kasneje sliki enaka situacija. Poleg tega je 2s samo izracun varnostne razdalje, kar pa ne pomeni obvezno minimalno, ki jo je potrebno drzati, ta je namrec 0.8s. Ce imas manj, veljas za "drängler-ja". Kazni se pa zacnejo pod 0.6s in so v treh stopnjah: 0.6 - 0.4, 0.4 - 0.2 in pod 0.2, pri cemer je ta zadnja 2.180€, kar tudi tiste z avstrijsko placo posteno udari.
Torej tako in nikakor drugace se ta zakon ne mora pravilno izvajati. V nasem primeru pa je kot, da bi nastavil eno kazen za prehitro voznjo. Se pravi ko prekoracis v naselju za vsaj 1km/h placas 500€ in je vseeno ali si se peljal 51 ali 151.
Referenca: http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1116516...
St235 ::
Če ne vidiš razlike med nevarnostjo,
A si ravnokar podvomil v birokratsko pamet? Kako si drzneš!???!
tudi birokratsko je definirana razlika med motornim vozilom in kolesom.
lexios ::
število ljudi, ki ne poznajo ogledal, je presenetljivo. non-stop se mi dogaja, da na levem pasu spremljam voznika pred sabo (gledam v njegovo ogledalo :>) in se ta 3, 4 km sploh ne zaveda, da ima koga za sabo. potem pač enkrat poblendam in ga vidim, kako se mu zabliska in pade iz transa. ponavadi seveda visi na telefonu.
Ah, dj no... Presenetljivo je predvsem, da se med vozniki s tendenco "blendanja" najdejo predvsem lastniki raznih "limuzin" ala BMW in SUV. A pri 130 km/h vsi namesto na cesto raje gledajo v ogledalo voznika pred sabo in ga budijo iz transa? Ter to ponavljajo zapovrstjo pri vseh voznikih, ki so pred njim? Če ne gre pa mal na desni pas, izsiljevanje prednosti, pa spet ostro na levi, blendanje, vrinjanje v kolono, zaviranje, pospeševanje na polno...
Pizda, sj povsem razumem, da nekaterim avto predstavlja podaljšek falusa, da najmanj 1/3 vseh z vozniškim izpitom ne zna vozit, da bi levi pas teoretično po mnenju nekaterih moral biti konstantno prazen, da se vsem kdaj mudi itd. pa kaj, naj nabavim tank in gazim vse pred sabo, ki vozijo po omejitvah in predpisih??
vorantz ::
WarpedGone je izjavil:
<blockquote>, pa potem zmotno smatrajo, da so na cesti sami.</blockquote>
Sej vidijo kdaj so sami, enako kot ti vidiĹĄ kdaj greĹĄ lahko skozi rdeÄo.
pardon...ponesreÄi stisnu predlagaj izbris
WarpedGone ::
tudi birokratsko je definirana razlika med motornim vozilom in kolesom.
Irelevantno - rdeča je rdeča tudi za kolesarje, takoj ko začneš racionalizirat ne/varnost kršiš 100% birokratski pristop k prometnim pravilom.
Cela fora teme je ali je treba birokrate upoštevat v 100% ali je dovoljena/potrebna zdrava pamet.
So osebki tule, ki se zaklinjajo da velja prvo sicer si xxxx (neizrekljivo na javnem forumu).
V vseh temah glasno zagovarjam drugo - da sem opravilno sposoben državljan z zdravimi čuti in dojemanjem (s čemer se strinja tudi država) in da razumem namen predpisov - urejanje "sobivanja" več različnih osebkov na istem mestu. S signalizacijo sporočam soudelžencem svoj NAMEN (in ne kaj že delam). Če soudeležencev ni, komu naj signaliziram? Zvezdam, zajcem?. Tudi vožnja po levem pasu na prazni AC je povsem OK (razen za eksistenčno prestrašene birokrate seveda).
Problem se pojavi šele ko se koga ovira, preseneti ali mu povzroča dvom ampak za to razumet je treba met mal pameti, kar pa je problem pri psihično šibkih osebah, ki se znajo samo skrivat za paragrafi. Tipično njihova inteligenca ne dopušča, da bi sprevideli da so tudi sami krivi lastnih obtožb.
Presenetljivo je predvsem, da se med vozniki s tendenco "blendanja" najdejo predvsem lastniki raznih "limuzin" ala BMW in SUV. A
Povsem fejlana generalizacija. Za mano so blendal že tudi idoti v belem kangoju na severni lj obvoznici pri 110km/h. Tip me je nato prehitel po odstavnem (ker je bil vozni poln), se postavu pred mato in zavrl na 90. Idioti so v vseh možnih ne/premičninah, razlika je le da nepremičnine ravno ne grejo zlahka 130. Pusti zavist ob strani- niso problem avti ampak idioti levo spredaj. Tudi idioti, ki dajo desni žmigavec tri sekunde pred prehitevanjem, in idioti ti hkrati zasuknejo volan in premaknejo palčko ob volanu.
Varnostna razdalja je pa sploh svojga kategorija - noben tule ne vozi tako, da bi jo upošteval v 100%. Ker konec konec je tam tudi zato, da imaš prostor ko kaj zagusti, če ne drugič si jo prekršil v teh primerih.
Zbogom in hvala za vse ribe
negotiator ::
@jype
S kolesom po avtocesti?
Avtoceste so javne, zato se moraš podrediti predpisom, če jih želiš uporabljati. Če jih ne želiš uporabljati, greš vedno lahko s kolesom, pa zate predpisi ne bodo držali.
S kolesom po avtocesti?
jype ::
negotiator> S kolesom po avtocesti?
Komot. Sicer te utegnejo ustavit policisti, ampak če jim vljudno razložiš svojo filozofijo, ti niti kazni ne napišejo.
Kar spomnite se tiste, ki je pogumno po odstavnem pasu v napačno smer kolesarila od Naklega proti Medvodam, ali nekaj temu podobnega.
Komot. Sicer te utegnejo ustavit policisti, ampak če jim vljudno razložiš svojo filozofijo, ti niti kazni ne napišejo.
Kar spomnite se tiste, ki je pogumno po odstavnem pasu v napačno smer kolesarila od Naklega proti Medvodam, ali nekaj temu podobnega.
lexios ::
Idioti so v vseh možnih ne/premičninah, razlika je le da nepremičnine ravno ne grejo zlahka 130.
Ravno zato je idiotov v "belem kangoju", ki izsiljujejo prednost, manj. Zavist tu ne igra nobene vloge, problem so vsi idioti za volanom, ne zgolj "levo spredaj".
Kar spomnite se tiste, ki je pogumno po odstavnem pasu v napačno smer kolesarila od Naklega proti Medvodam, ali nekaj temu podobnega.
A ni šla peš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
V vseh temah glasno zagovarjam drugo - da sem opravilno sposoben državljan z zdravimi čuti in dojemanjem (s čemer se strinja tudi država) in da razumem namen predpisov - urejanje "sobivanja" več različnih osebkov na istem mestu. S signalizacijo sporočam soudelžencem svoj NAMEN (in ne kaj že delam). Če soudeležencev ni, komu naj signaliziram? Zvezdam, zajcem?. Tudi vožnja po levem pasu na prazni AC je povsem OK (razen za eksistenčno prestrašene birokrate seveda).
Bi bilo pa zanimivo ja, če bi se na podlagi pridobljenih znanj in izkušenj ter v povezavi s svojo splošno in čustveno inteleigenco, v "kartoteko" posameznika dodalo keteri zakoni oziroma zakonska določila se nanj eksplicitno ne nanašajo in mu jih tako ni treba upoštevati. Recimo šel bi v štacuno nabral za cel voziček robe in odšel ven mimo blagajne, ker bi vsi vedeli, da si tako zrel in družbeno odgovoren, da boš doma sam od sebe pogledal kaj si kupil in za koliko ter denar nakazal štacuni v roku 17ih ur.
BlaY0 ::
Si samo tokrat nesramen ali si bil od nekdaj?
Saj te noben ne sili da se voziš po cestah, kjer veljajo taki (zate nesprejemljivi) zakoni in pravila. Lahko si zgradiš svojo cesto in se voziš tam kakor želiš ter povabiš tja še ostale, ki se bodo ravnali po tvojih pravilih.
Saj te noben ne sili da se voziš po cestah, kjer veljajo taki (zate nesprejemljivi) zakoni in pravila. Lahko si zgradiš svojo cesto in se voziš tam kakor želiš ter povabiš tja še ostale, ki se bodo ravnali po tvojih pravilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Hayabusa ::
In spet se je potrebno obrniti k severnim sosedom kjer je to v praksi ze dalj casa. Pri nas pa ocitno nekdo ni opravil domace naloge. V Avstriji gre nekako takole:
300m pred meritvijo se naredi posnetek, kar izkljuci vkljucevanje/vrivanje drugega vozila. V 300m moras ti zagotoviti varnostno razdaljo (v primeru vrivanja). To pomeni, da je kazen veljavna edino, ce je na posnetku in kasneje sliki enaka situacija. Poleg tega je 2s samo izracun varnostne razdalje, kar pa ne pomeni obvezno minimalno, ki jo je potrebno drzati, ta je namrec 0.8s. Ce imas manj, veljas za "drängler-ja". Kazni se pa zacnejo pod 0.6s in so v treh stopnjah: 0.6 - 0.4, 0.4 - 0.2 in pod 0.2, pri cemer je ta zadnja 2.180€, kar tudi tiste z avstrijsko placo posteno udari.
Torej tako in nikakor drugace se ta zakon ne mora pravilno izvajati. V nasem primeru pa je kot, da bi nastavil eno kazen za prehitro voznjo. Se pravi ko prekoracis v naselju za vsaj 1km/h placas 500€ in je vseeno ali si se peljal 51 ali 151.
Referenca: http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1116516...
Upam da sedanji zakon pade, saj kaže da ga je napisal nekdo, ki se spozna na promet tako kot jaz za štrikanje gobelinov (nič) !
BlaY0 ::
WarpedGone ::
Si samo tokrat nesramen ali si bil od nekdaj?
Spoštujem logiko, zaničujem nesmisle.
Saj te noben ne sili da se voziš po cestah, kjer veljajo taki (zate nesprejemljivi) zakoni in pravila. Lahko si zgradiš svojo cesto in se voziš tam kakor želiš ter povabiš tja še ostale, ki se bodo ravnali po tvojih pravilih.
Ker ti logična enota dela probleme: problem birokratskega pogleda na zakone in pravila je, da so NEIZVEDLJIVI brez da zaideš v absurd (sploh ne greš na cesto).
Pravila in zakone je možno izvajat le z dobro mero zdrave pameti in ločit situacije ko je nekaj nujno od situacij ko je to isto brezveze.
Ampak ja, če ti logična enota ne dela, pol ti ne ostane druzga da se trudiš v 100% držat pravil. Lastnih prekrškov pa itak ne boš opazil, zaradi prej opisanega defekta.
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
In spet se je potrebno obrniti k severnim sosedom kjer je to v praksi ze dalj casa. Pri nas pa ocitno nekdo ni opravil domace naloge.
ne glavno je da imajo tudi severni sosedje in v Nemčiji ISTO ZADEVO in jim deluje odlično. Torej ni razloga, da ne bi imeli slednjega še mi. Seveda ampak severni sosedje imajo izpeljavo tega v zakonu, zadeve bolj sofisticirane, naši pa pač nabijejo kazen in dajo poličajčku eno pištolo, ki lahko vrže vse v isti koš. Tako tistega ki vozi 1cm za ritjo, kot tistega, ki se mu 100m prej nekdo vrine spredaj.
sedaj pa ti čez 3 tedne ko dobiš kazen se karkoli spomni, kateri idiot se ti je vrinil, ali se ti je sploh vrinil, morda je ravno takrat tisti pred teboj zaviral in si to varnostno razdaljo IZKORIŠČAL za varno zaviranje, itd... Poznam policaja, ki je sposoben izstavit položnico za pregorelo žarnico v rezervi, pa čeprav si žarnico menjal ob 3 zjutraj 100km stran od prve odprte črpalke, torej nimam nikakršnega zaupanja v policaja, da bo vedel kdaj je kazen upravičena in kdaj ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Saj te noben ne sili da se voziš po cestah, kjer veljajo taki (zate nesprejemljivi) zakoni in pravila. Lahko si zgradiš svojo cesto in se voziš tam kakor želiš ter povabiš tja še ostale, ki se bodo ravnali po tvojih pravilih.
Ker ti logična enota dela probleme: problem birokratskega pogleda na zakone in pravila je, da so NEIZVEDLJIVI brez da zaideš v absurd (sploh ne greš na cesto).
Pravila in zakone je možno izvajat le z dobro mero zdrave pameti in ločit situacije ko je nekaj nujno od situacij ko je to isto brezveze.
Ampak ja, če ti logična enota ne dela, pol ti ne ostane druzga da se trudiš v 100% držat pravil. Lastnih prekrškov pa itak ne boš opazil, zaradi prej opisanega defekta.
Pa zakaj ne daš v parlament novega zakona (ZKP), s katerim bi pač povozil določena določila v drugih zakonih? Kdo ti to preprečuje? To kar praviš je čisto jasno, ampak jasno je tudi, da če te zdaj dobijo, ko si se sicer držal svojega ZKP in kršil ostale zakone in predpise, plačaš. Če bi bral eno stran nazaj... jaz nikjer ne trdim, da se sam držim vseh zakonov in predpisov, trdim pa da ko me dobijo rečem enostavno "Hebiga, moja napaka, sam sem si krv.", ne pa "Kaj, a zdej mi bodo pa taplavi še ta dnar, k'mi je ustou ko sm pršu iz gostilne, pobral??? Banda ciganska, vse mi hočjo pobrat!!! Kje je pravica???"
Tako tistega ki vozi 1cm za ritjo, kot tistega, ki se mu 100m prej nekdo vrine spredaj.
Pa od kod ti ideja, da bodo zdaj kaznoval tiste, ki se jim nekdo vrine spredaj? Komu se je to do zdaj zgodilo če mi lahko prosim poveš? Se je tebi to zgodilo? Napiši pritožbo, spiši amandma k zakonu, zberi podpise in nesi v parlament. Sem prepričan da te bodo podprli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Engineer_ ::
Pa od kod ti ideja, da bodo zdaj kaznoval tiste, ki se jim nekdo vrine spredaj? Komu se je to do zdaj zgodilo če mi lahko prosim poveš? Se je tebi to zgodilo? Napiši pritožbo, spiši amandma k zakonu, zberi podpise in nesi v parlament. Sem prepričan da te bodo podprli.
varnostna razdalja pri 130 kmh mora biti 70 metrov. Če se ti kdorkoli vrine vmes si v prekršku. Zato moraš takoj, ko se ti nekdo vrine vmes, zavirati, da vzdržuješ varnostno razdaljo :D
Ali pa voziš 1 cm za človekom pred sabo, saj te policist tako ne more slikati. Takoj pod mostom pa zaviraš na polno, da pridobiš varnostno razdaljo. epic save. Kaj počne tisti za tabo nima veze, tako ali tako mora imeti varnostno razdaljo. Če je ni imel si je sam kriv da se je zaletel vate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
WarpedGone ::
Pa od kod ti ideja, da bodo zdaj kaznoval tiste, ki se jim nekdo vrine spredaj?
Povej raje, kaj jim to preprečuje?
Zanašaš se na policajevo zdravo pamet in "uvidevnost". Sigurno je ta prisotna vsaj v 90%, sigurno pa ni v 100% kar pomeni da bodo sigurno kazen fasal tudi ničkrivi nesrečniki, ki bodo ravno takrat izkoristili varnostno razdaljo v namen, za katerega sploh obstaja.
Zakaj? Ker zakon kot je napisan to gladko dopušča. Zgoraj citirana avstrijska ureditev je glede tega bistveno bolj jasna in postavljena tako, da se možnost "nesrečništva" zreducira zelo blizu ničle. Pri nas, ni niti cahna da bi kdo sploh pomislu na to, ko je sprehajal kuli po papirju.
Avstrici sankcionirajo le "trajno" nespoštovane v svojem ekstremu, pri nas se zanksko *lahko* sankcionira kakršnakoli situacija, kjer si pač preblizu iz kakršnega koli razloga že. Magari le pol sekunde v napačnem trenutku.
Zbogom in hvala za vse ribe
St235 ::
in na koncu po vsem nakladanju spet pridemo do tega, da bi zakon lahko imel samo en člen pa ne bi bilo problemov, samo je velika večina ljudi preprosto preneumna in vase zagledana, da bi to delovalo.
darkolord ::
Ali pa voziš 1 cm za človekom pred sabo, saj te policist tako ne more slikati.Lahko pa stopi na drugo stran mostu in te slika od zadaj, potem pa te ovadi za kaznivo dejanje nevarne vožnje.
Avstrici sankcionirajo le "trajno" nespoštovane v svojem ekstremuVir?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Utk ::
To je pri nas zato, ker za pol napisanih zakonov pri nas se ve, da se ne bojo izvajali, je pa fajn, da to nekje piše.
Zdaj ko so začeli kaznovat zaradi te razdalje, se jih bo par pritožilo, sodišča bojo 5 let odločala gor in dol, nazadnje bojo pa spremenili zakon, prepisali avstrijskega, če so pametni.
Zdaj ko so začeli kaznovat zaradi te razdalje, se jih bo par pritožilo, sodišča bojo 5 let odločala gor in dol, nazadnje bojo pa spremenili zakon, prepisali avstrijskega, če so pametni.
darkolord ::
@WarpedOne: iz tega linka se lahko samo razbere, da spodbujajo bolj nevarno vožno. Od kje si to pobral kot prednost, ne vem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22497 (19194) | Utk |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123573 (100595) | solatko |
» | Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 120236 (112071) | St235 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48515 (43910) | solatko |