Forum » Loža » Nove kazni
Nove kazni
djordjevic ::
Saj mi je po svoje jasno, kaj želiš povedat. Da je produkt avtošole teoretik z omejeno prakso. Ampak oprosti, če dosledno upoštevaš, kar ti v avtošoli vbijajo v glavo, ti ni treba doživeti na lastni koži vsega tega, kar si zgoraj naštel.
jype ::
Izi> Ko se ti nekdo zaleti v zadek avta se naučiš pred vsakim zaviranjem pogledati v vzvratno ogledalo.
Jaz to odkar sem obiskoval avtošolo vedno storim, pa se mi ni še nihče zaletel v zadek avtomobila.
Izi> Ko se ti pri zavijanju v levo v bok avta nalima divji motorist se naučiš pred vsakim levim zavijanjem pogledati v levo stransko ogledalo.
Izi> Ko se se ti pri zavijanju v desno v desna vrata nalima kolesar se naučiš pred vsakim desnim zavijanjem obrniti glavo do konca v desno.
No, jaz poleg ogledal pogledam tudi (kot so me naučili v avtošoli in kot sem vajen s kolesa) skozi zadnja stranska okna. Nisem imel še težav niti z motoristi, niti s kolesarji.
Izi> Ko na dvopasovnici z desnega pasu zapelješ na levi pas in z zadnjim koncem avta zadaneš sprednji levi blatnik avta ki vozi za teboj ugotoviš, da imajo vsa tri ogledala zadaj precej velik mrtvi kot.
Zato pa moraš pogledati tudi skozi stranska okna. Moj inštruktor se je zelo potrudil, da mi je pokazal, zakaj je to nujno potrebno pred vsako menjavo prometnega pasu.
Izi> Jasno je, da moraš najprej enkrat zleteti iz ovinka, da ugotoviš koliko se avto sploh drži ceste.
To seveda implicira, da v ovinek pripelješ prehitro. Vsaj dve "pravili palca" (ang. rule of thumb, op. a.) obstajata, ki preprečujeta, da bi zašel v takšno nepriliko, če ju upoštevaš: upoštevanje prometne signalizacije in vožnja, pri kateri ob vsakem trenutku jasno vidiš vsaj za 2 sekundi vožnje cestišča pred seboj. Seveda varna vožnja postane precej nerodna, če se znajde za tabo idiot, ki vozi brez varnostne razdalje in torej nenadoma ne moreš več varno zavirati, ko se pojavi na cesti pred teboj bolj ali manj pričakovana ovira, zato jaz pač v taki situaciji naredim, kar edino lahko varno: upočasnim vožnjo in prižgem varnostne utripalke. Dokler me idiot ne prehiti, pač ne morem varno voziti z višjo hitrostjo, ker če bom zaviral, bo priletel v mojega psa v prtljažniku, česar si seveda ne želim niti najmanj.
Izi> Tako to gre, čeprav so ti to vse razločili v avtošoli, moraš najprej sam doživeti, da dotična znanja osvojiš.
Torej trdiš, da čeprav si šel na tečaj potapljanja, moraš najprej doživeti možgansko embolijo, ker se prej ne znaš pravilno potapljati? Ko opraviš gozdarsko šolo se moraš najprej z motorko urezat v nogo, tako kot nebivedu, potem se mora nate podret drevo, šele potem pa zares lahko opravljaš poklic? Ko se učiš delat z računalnikom moraš nujno celo mašino parkrat pobrisat, preden lahko natisneš besedilo domače naloge?
Ne seri.
Jaz to odkar sem obiskoval avtošolo vedno storim, pa se mi ni še nihče zaletel v zadek avtomobila.
Izi> Ko se ti pri zavijanju v levo v bok avta nalima divji motorist se naučiš pred vsakim levim zavijanjem pogledati v levo stransko ogledalo.
Izi> Ko se se ti pri zavijanju v desno v desna vrata nalima kolesar se naučiš pred vsakim desnim zavijanjem obrniti glavo do konca v desno.
No, jaz poleg ogledal pogledam tudi (kot so me naučili v avtošoli in kot sem vajen s kolesa) skozi zadnja stranska okna. Nisem imel še težav niti z motoristi, niti s kolesarji.
Izi> Ko na dvopasovnici z desnega pasu zapelješ na levi pas in z zadnjim koncem avta zadaneš sprednji levi blatnik avta ki vozi za teboj ugotoviš, da imajo vsa tri ogledala zadaj precej velik mrtvi kot.
Zato pa moraš pogledati tudi skozi stranska okna. Moj inštruktor se je zelo potrudil, da mi je pokazal, zakaj je to nujno potrebno pred vsako menjavo prometnega pasu.
Izi> Jasno je, da moraš najprej enkrat zleteti iz ovinka, da ugotoviš koliko se avto sploh drži ceste.
To seveda implicira, da v ovinek pripelješ prehitro. Vsaj dve "pravili palca" (ang. rule of thumb, op. a.) obstajata, ki preprečujeta, da bi zašel v takšno nepriliko, če ju upoštevaš: upoštevanje prometne signalizacije in vožnja, pri kateri ob vsakem trenutku jasno vidiš vsaj za 2 sekundi vožnje cestišča pred seboj. Seveda varna vožnja postane precej nerodna, če se znajde za tabo idiot, ki vozi brez varnostne razdalje in torej nenadoma ne moreš več varno zavirati, ko se pojavi na cesti pred teboj bolj ali manj pričakovana ovira, zato jaz pač v taki situaciji naredim, kar edino lahko varno: upočasnim vožnjo in prižgem varnostne utripalke. Dokler me idiot ne prehiti, pač ne morem varno voziti z višjo hitrostjo, ker če bom zaviral, bo priletel v mojega psa v prtljažniku, česar si seveda ne želim niti najmanj.
Izi> Tako to gre, čeprav so ti to vse razločili v avtošoli, moraš najprej sam doživeti, da dotična znanja osvojiš.
Torej trdiš, da čeprav si šel na tečaj potapljanja, moraš najprej doživeti možgansko embolijo, ker se prej ne znaš pravilno potapljati? Ko opraviš gozdarsko šolo se moraš najprej z motorko urezat v nogo, tako kot nebivedu, potem se mora nate podret drevo, šele potem pa zares lahko opravljaš poklic? Ko se učiš delat z računalnikom moraš nujno celo mašino parkrat pobrisat, preden lahko natisneš besedilo domače naloge?
Ne seri.
BigWhale ::
Pozabil si povedati, da se moras najprej utopiti, ce se hoces sploh naucit pravilno plavat.
Ejsi_Disi ::
Izi> Ko se ti nekdo zaleti v zadek avta se naučiš pred vsakim zaviranjem pogledati v vzvratno ogledalo.
Jaz to odkar sem obiskoval avtošolo vedno storim, pa se mi ni še nihče zaletel v zadek avtomobila.
Tole je pa bedarija na kvadrat.
Rock n' roll ain't noise pollution!
kekz ::
Jaz sem jih v zadek še velikokrat fasal, ampak sem tudi že s prekrški reševal take situacije. Nekoč, ko sem že nekaj časa čakal pri rdeči, sem moral speljati, ker sem videl, da onemu za mano ne bo uspelo ustaviti.
Klasika iz Ljubljane pa je, da ustaviš pri zeleni, ker je križišče polno in zadaj obvezno dobiš nekoga.
Druga klasika iz Ljubljane pa je, da ustaviš pešcu pred prehodom in zadaj spet dobiš nekoga.
Pa te ljubljanske klasike seveda niso posledica hitrega in sunkovitega ustavljanja.
Klasika iz Ljubljane pa je, da ustaviš pri zeleni, ker je križišče polno in zadaj obvezno dobiš nekoga.
Druga klasika iz Ljubljane pa je, da ustaviš pešcu pred prehodom in zadaj spet dobiš nekoga.
Pa te ljubljanske klasike seveda niso posledica hitrega in sunkovitega ustavljanja.
šernk ::
Izi> Ko se ti nekdo zaleti v zadek avta se naučiš pred vsakim zaviranjem pogledati v vzvratno ogledalo.
Jaz to odkar sem obiskoval avtošolo vedno storim, pa se mi ni še nihče zaletel v zadek avtomobila.
Tole je pa bedarija na kvadrat.
zakaj naj bi bila to bedarija mi pa tudi ni jasno???? še nikoli nisi imel nikogar 1 meter za sabo, če takrat pohodiš zavoro dvomim da ga ne moreš pričakovati da se nalima nate. če mi kdo vozi tik za ritjo se vedno sredi ravnine brez kakršnega razloga malo dotaknem zavore in zanimivo da jih je večina že naslednjo sekundo na varni vanostni razdalji. da s tem vam lahko tudi jem živce, vendar gotovo vam jih ne pojem toliko kot jih vi meni če moram paziti na dogajanje pred sabo, potem pa še predvidevati kaj se bo zgodilo s tistim ki je za mano
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Karaya 52 ::
Meni je zanimivo. ker po forumih ljudje zatrjujejo kako vozijo po predpisih, na cesti Trzin-Domžale in še naprej pa vedno naredim kolono ker vozim 50km/h. Živčni me prehitevajo, čez pol minute pa sem že za njimi, ker čakajo na semaforjih. Takrat me je zadelo da vožnja po predpisih sploh ni švoh.
Ejsi_Disi ::
Bedarija pa zato, ker pred kakšnim kritičnem zaviranjem, definitivno ne pogledaš v vzvratno ogledalo. Takrat si skoncentriran na onega, ki je pred tabo. Tisto, da spremljaš nekoga za sabo že drži, samo da ti pa nekdo pred tabo na hitro zabremza, grem stavit, da pred bremzanjem ne pogledaš v 'rikvercšpegu'.
Rock n' roll ain't noise pollution!
darkolord ::
Če nekdo pred tabo na hitro zabremza, imaš zaradi varnostne razdalje čist dovolj časa. Če pa pride kaj drugega (pešec sredi lepega stopi pred avto, hlod pade na cesto, ...), je pa to pač zaviranje v sili in lahko samo upaš, da tisti zadaj tudi drži varnostno razdaljo
Izi ::
V kritičnih situacijah seveda ne gledaš nazaj ampak z vso silo tiščiš na bremzo
Se pa naučiš, da čim bolj za ritjo ti nekdo vozi večjo varnostno razdaljo si moraš narediti spredaj. Narediti si moraš dvojno varnostno razdaljo, za sebe in še za tistega bedaka, ki se ti je nalepil čisto na rit.
Glede hitrosti pa je tako, da se je voziti počasi potrebno posebej naučiti in ta umetnost pride ponavadi na vrsto nazadnje, ko se ti zdi da že vse obvladaš.
Voziti hitro zna vsak že po nekaj mesecih ko pride iz avtošole. Za divjanje moraš samo poslušati rohnenje mašine, da držiš čimbolj konstantno visoke obrate in pa približno moraš vedeti kaj zmorejo tvoje gume. To je vsa umetnost in to večinoma vsi dobro obvladamo.
Za voziti 50 km/h pa je treba bistveno veš znanja. Vse se odvija v popolni tišini in skrbno spremljanje števca hitrosti je na začetku nujno, treba je izbrati pravo prestavo in z pedalom za plin je tudi kar precej dela. Vse to večini Slovencev, ki počasi sploh ne znajo voziti vzame toliko dela, predvsem stalno pogledovanje na števec, da so popolnoma nepozorni na dogajanje okoli sebe in tako pri 50 precej bolj nevarni kot pa pri 80.
Obvladaš voziti počasi takrat, ko ti na števec ni potrebno nikoli več pogledati, pa kljub temu veš točno kako hitro se pelješ. Treba je voziti najmanj kakšno leto zelo počasi med 50 in 70 km/h, da ti te hitrosti pridejo "v kri" in znajo možgani glede na premikanje okolice pravilno določiti hitrost. Šele takrat postane počasna vožnja užitek, ko imaš možnost, da si malo ogledaš tudi okolico in kakšno dobro bejbo ob cesti in ne trpljenje in stalno pogledovanje na števec.
Bistvo vožnje po predpisih je ogromen in tudi v denarnici občuten prihranek denarja za bencin, časovno pa skoraj ni nobene razlike.
Pri 70 km/h porabiš skoraj polovico manj bencina kot pa pri 130 km/h in tudi redni letni servisi avtomobila lahko pri današnjih dobrih mašinah brez problema postanejo dveletni, če nikoli ne presežeš 100 km/h.
Tudi če odmisliš možnost, da z divjanjem lahko nekoga ubiješ ali pa sam končaš na invalidskem vozičku, se že zaradi prihranka okoli 1000 EUR na leto splača voziti po predpisih, na avtocestah pa okoli 100 km/h.
Iz istega razloga je tudi na Nemških avtocestah, na odsekih kjer sploh nimajo omejitve vse več voznikov, ki vozijo med 90 in 110 km/h.
Nemci ravno sedaj resno razmišljajo, da bi prav na vseh avtocestah omejili hitrost in to ne na 130 km/h ampak na samo 100 km/h in to ne zaradi nesreč, ker jih tam skorajda ni, ampak zaradi onesnaževanja, ker pri 130 km/h tvoj avto bistveno bolj onesnažuje okolje kot pri 100 km/h, Nemci pa so trenutno menda najbolj ekološko osveščen narod na svetu.
Se pa naučiš, da čim bolj za ritjo ti nekdo vozi večjo varnostno razdaljo si moraš narediti spredaj. Narediti si moraš dvojno varnostno razdaljo, za sebe in še za tistega bedaka, ki se ti je nalepil čisto na rit.
Glede hitrosti pa je tako, da se je voziti počasi potrebno posebej naučiti in ta umetnost pride ponavadi na vrsto nazadnje, ko se ti zdi da že vse obvladaš.
Voziti hitro zna vsak že po nekaj mesecih ko pride iz avtošole. Za divjanje moraš samo poslušati rohnenje mašine, da držiš čimbolj konstantno visoke obrate in pa približno moraš vedeti kaj zmorejo tvoje gume. To je vsa umetnost in to večinoma vsi dobro obvladamo.
Za voziti 50 km/h pa je treba bistveno veš znanja. Vse se odvija v popolni tišini in skrbno spremljanje števca hitrosti je na začetku nujno, treba je izbrati pravo prestavo in z pedalom za plin je tudi kar precej dela. Vse to večini Slovencev, ki počasi sploh ne znajo voziti vzame toliko dela, predvsem stalno pogledovanje na števec, da so popolnoma nepozorni na dogajanje okoli sebe in tako pri 50 precej bolj nevarni kot pa pri 80.
Obvladaš voziti počasi takrat, ko ti na števec ni potrebno nikoli več pogledati, pa kljub temu veš točno kako hitro se pelješ. Treba je voziti najmanj kakšno leto zelo počasi med 50 in 70 km/h, da ti te hitrosti pridejo "v kri" in znajo možgani glede na premikanje okolice pravilno določiti hitrost. Šele takrat postane počasna vožnja užitek, ko imaš možnost, da si malo ogledaš tudi okolico in kakšno dobro bejbo ob cesti in ne trpljenje in stalno pogledovanje na števec.
Bistvo vožnje po predpisih je ogromen in tudi v denarnici občuten prihranek denarja za bencin, časovno pa skoraj ni nobene razlike.
Pri 70 km/h porabiš skoraj polovico manj bencina kot pa pri 130 km/h in tudi redni letni servisi avtomobila lahko pri današnjih dobrih mašinah brez problema postanejo dveletni, če nikoli ne presežeš 100 km/h.
Tudi če odmisliš možnost, da z divjanjem lahko nekoga ubiješ ali pa sam končaš na invalidskem vozičku, se že zaradi prihranka okoli 1000 EUR na leto splača voziti po predpisih, na avtocestah pa okoli 100 km/h.
Iz istega razloga je tudi na Nemških avtocestah, na odsekih kjer sploh nimajo omejitve vse več voznikov, ki vozijo med 90 in 110 km/h.
Nemci ravno sedaj resno razmišljajo, da bi prav na vseh avtocestah omejili hitrost in to ne na 130 km/h ampak na samo 100 km/h in to ne zaradi nesreč, ker jih tam skorajda ni, ampak zaradi onesnaževanja, ker pri 130 km/h tvoj avto bistveno bolj onesnažuje okolje kot pri 100 km/h, Nemci pa so trenutno menda najbolj ekološko osveščen narod na svetu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
jype ::
Ejsi_Disi> Bedarija pa zato, ker pred kakšnim kritičnem zaviranjem, definitivno ne pogledaš v vzvratno ogledalo.
Ti, ki bržkone ne vzdržuješ primerne varnostne razdalje in hitrosti vožnje ne prilagajaš razmeram na cesti, morda ne.
Jaz pa vedno. Še varnostne utripalke imam praviloma čas vključiti, če seveda kategorija cestišča od mene to zahteva.
Ti, ki bržkone ne vzdržuješ primerne varnostne razdalje in hitrosti vožnje ne prilagajaš razmeram na cesti, morda ne.
Jaz pa vedno. Še varnostne utripalke imam praviloma čas vključiti, če seveda kategorija cestišča od mene to zahteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kekz ::
> Iz istega razloga je tudi na Nemških avtocestah, na odsekih kjer sploh nimajo omejitve vse več voznikov, ki vozijo med 90 in 110 km/h.
To je za Nemčijo grozno. Pred leti sem vozil na sever Nemčije, dobrih 200 km/h (po predpisih seveda ) in zagledam na prehitevalnem pasu na naslednjem gričku, kakšen kilometer pred sabo en osebni avto na prehitevalnem pasu. Kot bi mignil sem mu bil za ritjo in že zaviral kot nor. Bil pa je ne Poljak v bolhi pri manj kot 90 km/h. Za nemške ceste in pas, kjer je bil, bi mu lahko mirno prilepil naziv SAMOMORILEC LETA.
> Nemci ravno sedaj resno razmišljajo, da bi prav na vseh avtocestah omejili hitrost in to ne na 130 km/h
ampak na samo 100 km/h in to ne zaradi nesreč, ker jih tam skorajda ni, ampak zaradi onesnaževanja, ker pri 130 km/h tvoj avto bistveno bolj onesnažuje okolje kot pri 100 km/h, Nemci pa so trenutno menda najbolj ekološko osveščen narod na svetu.
Kar sanjaj. Sem vozil skozi Frankfurt. Šest pasov v vsako smer, strnjena kolona na vseh pasovih z absolutno prekratkimi varnostnimi razdaljami. Hitrost pa 160 km/h. Takrat nisem razmišljal nič, samo trdno držal volan in z živci kot strune čakal, kdaj se bo pred mano prižgala zavorna luč. Pa nisi mogel nič, če si poskrbel za varnostno razdaljo spredaj, se je takoj nekdo vrinil in jo izničil.
Kasneje sem razmišljal, koliko enega naroda in plehovja se vali tam po tistih cestah. Če bodo vozili 100, pol ljudi sploh ne bo prišlo na šiht, ker ne bo dovolj pretoka. Nemci, kar se prometa tiče, sploh niso ekološki narod. Tam je avto vse. Drug, ekološko sprejemljivejši transport uporablja manjši del ljudi.
To je za Nemčijo grozno. Pred leti sem vozil na sever Nemčije, dobrih 200 km/h (po predpisih seveda ) in zagledam na prehitevalnem pasu na naslednjem gričku, kakšen kilometer pred sabo en osebni avto na prehitevalnem pasu. Kot bi mignil sem mu bil za ritjo in že zaviral kot nor. Bil pa je ne Poljak v bolhi pri manj kot 90 km/h. Za nemške ceste in pas, kjer je bil, bi mu lahko mirno prilepil naziv SAMOMORILEC LETA.
> Nemci ravno sedaj resno razmišljajo, da bi prav na vseh avtocestah omejili hitrost in to ne na 130 km/h
ampak na samo 100 km/h in to ne zaradi nesreč, ker jih tam skorajda ni, ampak zaradi onesnaževanja, ker pri 130 km/h tvoj avto bistveno bolj onesnažuje okolje kot pri 100 km/h, Nemci pa so trenutno menda najbolj ekološko osveščen narod na svetu.
Kar sanjaj. Sem vozil skozi Frankfurt. Šest pasov v vsako smer, strnjena kolona na vseh pasovih z absolutno prekratkimi varnostnimi razdaljami. Hitrost pa 160 km/h. Takrat nisem razmišljal nič, samo trdno držal volan in z živci kot strune čakal, kdaj se bo pred mano prižgala zavorna luč. Pa nisi mogel nič, če si poskrbel za varnostno razdaljo spredaj, se je takoj nekdo vrinil in jo izničil.
Kasneje sem razmišljal, koliko enega naroda in plehovja se vali tam po tistih cestah. Če bodo vozili 100, pol ljudi sploh ne bo prišlo na šiht, ker ne bo dovolj pretoka. Nemci, kar se prometa tiče, sploh niso ekološki narod. Tam je avto vse. Drug, ekološko sprejemljivejši transport uporablja manjši del ljudi.
Ejsi_Disi ::
Ejsi_Disi> Bedarija pa zato, ker pred kakšnim kritičnem zaviranjem, definitivno ne pogledaš v vzvratno ogledalo.
Ti, ki bržkone ne vzdržuješ primerne varnostne razdalje in hitrosti vožnje ne prilagajaš razmeram na cesti, morda ne.
Jaz pa vedno. Še varnostne utripalke imam praviloma čas vključiti, če seveda kategorija cestišča od mene to zahteva.
Lej, sploh ne veš kako vozim, tako da tu ti ni treba pametovat. Ti avtomastko pomisliš, da vsak vozi brez zadostne varnostne razdalje. Ravno zaradi te razdalje se dostikrat zgodi, da se ti nekdo vrine in v istem momentu še pobremza (2m pred gobcem). Seveda takoj stisneš bremzo, potem pogledaš. Samo ti prej še dal vse štiri smernike, pogledal v vsa tri ogledala in šele potem nalahno pobremzal. TO ni kolo. Drugače takih situacij malo morje.
Rock n' roll ain't noise pollution!
jype ::
kekz> Sem vozil skozi Frankfurt. Šest pasov v vsako smer, strnjena kolona na vseh pasovih z absolutno prekratkimi varnostnimi razdaljami. Hitrost pa 160 km/h.
To je vsak dan, ki ni nedelja. Ob sobotah mogoče pet metrov namesto treh metrov varnostne razdalje.
kekz> Če bodo vozili 100, pol ljudi sploh ne bo prišlo na šiht, ker ne bo dovolj pretoka.
To si pa čudno računal. Razlika je minimalna, ker pri 160 se pač zbašejo ob razcepih ko pride not še kakšen pas in potem tam stojijo. Če si tak zastoj zgrešil imaš srečo - večina ga vsak dan ujame.
To je vsak dan, ki ni nedelja. Ob sobotah mogoče pet metrov namesto treh metrov varnostne razdalje.
kekz> Če bodo vozili 100, pol ljudi sploh ne bo prišlo na šiht, ker ne bo dovolj pretoka.
To si pa čudno računal. Razlika je minimalna, ker pri 160 se pač zbašejo ob razcepih ko pride not še kakšen pas in potem tam stojijo. Če si tak zastoj zgrešil imaš srečo - večina ga vsak dan ujame.
TESKAn ::
Ejsi_Disi> Bedarija pa zato, ker pred kakšnim kritičnem zaviranjem, definitivno ne pogledaš v vzvratno ogledalo.
Ti, ki bržkone ne vzdržuješ primerne varnostne razdalje in hitrosti vožnje ne prilagajaš razmeram na cesti, morda ne.
Jaz pa vedno. Še varnostne utripalke imam praviloma čas vključiti, če seveda kategorija cestišča od mene to zahteva.
Kako boš vzdrževal na Celovški ob prometni konici tako varnostno razdaljo, da boš imel čas pogledat cepca brez varnostne za tabo in potem lepo počasi zabremzal, da se ti ne bo zabil? Brž ko imaš kaj več kot dva avta prostora pred sabo, ti skoči nekdo noter.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
djordjevic ::
Se mi počasi že dozdeva, da je ta debata brezplodna, ker se med sabo dajejo izkušeni vozniki, vozniki z omejenimi izkušnjami, vozniki začetniki, vozniki po teoriji, kolesarji in penzionisti po duši. Vsak s svojim pogledom na situacijo. Da ne bo pomote, nisem toliko narcisoiden, da bi jemal svoj pogled za edinega zveličavnega, se mi pa le zdi, da eni klamfate take romantične o naših cestah, da res nima več smisla.
faceonline ::
Tistega k ma poln žep keša oz bogatih staršev kazen sploh ne obremenjuje..... Plača in gre....
Tisti k nima keša in sreče da ma bogatih staršev pa itak počas še za bencin ne bo mel dnarja kr že napovedujejo črni scenarij da bo bencin kmalu 2e za liter. Tko da.....
Denarna kazen ni rešitev. Pa tut ni rešitev da se kaznuje 300e za prekoračitev 10km-h. To je bedarija. Redne prekrškarje je treba sankcionirat.
To pa so skoraj vedno sinčki bogatašev k pa tak al tak bol k..c za policijo in predpise.
Tisti k nima keša in sreče da ma bogatih staršev pa itak počas še za bencin ne bo mel dnarja kr že napovedujejo črni scenarij da bo bencin kmalu 2e za liter. Tko da.....
Denarna kazen ni rešitev. Pa tut ni rešitev da se kaznuje 300e za prekoračitev 10km-h. To je bedarija. Redne prekrškarje je treba sankcionirat.
To pa so skoraj vedno sinčki bogatašev k pa tak al tak bol k..c za policijo in predpise.
stock ::
Ja jst nism bogt pa se pelem ko dec, ni to isto bogt alpa ne jst imam rad avtomobile tehniko itd. če bi znal bi še auto naviu da ma mal več mhz.
To skešom ni povezan poglej malo kko se pelje večina ferrarijev.
Pa nekdo omenu po trzinu 50, tm na uni cesti je 70 omejitev... Pred 2h sm se tm pelu in nevem kko tm ujameš zelene s 50... jst sm jih teško s 120, so mel pešci že rdečo.
In pa ja Izi, si lepo napisal na prejšni strani nimaveze kdaj komu daš izpit, bo pa pri 30ih voznik začetnik, neizkušen itd.
-in zaradi tega, predvsm mlajšim tukaj predlagam, da grejo delat izpit pri 17ih. Sam sm ga naredil lansko leto 2tedna po tem ko je vn pršu ta zakon. In me je tud fotr veliko naučil na cesti, sm naredil kr enkih 7-8oookm, zdj ko imam sam izpit še tolko več. Uglavnem fajna zadeva mal si že izkušen.
In ja treba se je parkrat zaletet (ali skoraj zaletet), mene je inštruktor zelo pohvaliu kako gledam čez bok, no en dan bi pol skor pospravu enga kolesarja in od zdej naprej dejansko prou pogledam.
To skešom ni povezan poglej malo kko se pelje večina ferrarijev.
Pa nekdo omenu po trzinu 50, tm na uni cesti je 70 omejitev... Pred 2h sm se tm pelu in nevem kko tm ujameš zelene s 50... jst sm jih teško s 120, so mel pešci že rdečo.
In pa ja Izi, si lepo napisal na prejšni strani nimaveze kdaj komu daš izpit, bo pa pri 30ih voznik začetnik, neizkušen itd.
-in zaradi tega, predvsm mlajšim tukaj predlagam, da grejo delat izpit pri 17ih. Sam sm ga naredil lansko leto 2tedna po tem ko je vn pršu ta zakon. In me je tud fotr veliko naučil na cesti, sm naredil kr enkih 7-8oookm, zdj ko imam sam izpit še tolko več. Uglavnem fajna zadeva mal si že izkušen.
In ja treba se je parkrat zaletet (ali skoraj zaletet), mene je inštruktor zelo pohvaliu kako gledam čez bok, no en dan bi pol skor pospravu enga kolesarja in od zdej naprej dejansko prou pogledam.
jype ::
stock> Pred 2h sm se tm pelu in nevem kko tm ujameš zelene s 50... jst sm jih teško s 120, so mel pešci že rdečo.
A tebe mal matematika daje?
stock> In ja treba se je parkrat zaletet (ali skoraj zaletet), mene je inštruktor zelo pohvaliu kako gledam čez bok, no en dan bi pol skor pospravu enga kolesarja in od zdej naprej dejansko prou pogledam.
Moj inštruktor sicer ni doživel tega, da jaz ne bi pogledal desno, sem pa naredil kakšno drugo traparijo. Če za nama ni bilo nikogar, je pohodil bremzo, da sem jaz obvisel na pasovih. Pa lepo potihem je reku "bum". Potem pa lepo razložil, kje sem ga kiksnil in kakšne vrste nesrečo sem povzročil s tem. Sem mu zelo hvaležen za vse, kar me je naučil.
A tebe mal matematika daje?
stock> In ja treba se je parkrat zaletet (ali skoraj zaletet), mene je inštruktor zelo pohvaliu kako gledam čez bok, no en dan bi pol skor pospravu enga kolesarja in od zdej naprej dejansko prou pogledam.
Moj inštruktor sicer ni doživel tega, da jaz ne bi pogledal desno, sem pa naredil kakšno drugo traparijo. Če za nama ni bilo nikogar, je pohodil bremzo, da sem jaz obvisel na pasovih. Pa lepo potihem je reku "bum". Potem pa lepo razložil, kje sem ga kiksnil in kakšne vrste nesrečo sem povzročil s tem. Sem mu zelo hvaležen za vse, kar me je naučil.
stock ::
Nemem miško če se hvalš s tem kar te je nauču inštruktor v tistih 25urah, potem znaš bore malo tko, da, nevem ne. Pa če si že v autošoli parkrat skor nesrečo naredu mislim, da to neki pove.
In ne meni gre matematika super, super res.
A gre tebi branje teško?
Sej sm napisu in ponavljam, tud mene ni dobu inštruktor, da nebi pogledal desno (bok).
In ne meni gre matematika super, super res.
A gre tebi branje teško?
Sej sm napisu in ponavljam, tud mene ni dobu inštruktor, da nebi pogledal desno (bok).
Tear_DR0P ::
stock 8k km ni nič
jaz sem naredil izpit za avto in ko sem ga dvignil, sem se odpeljal iz CE v LJ na razgovor za službo, sem jo dobil in se potem pol leta vozil delat, v prvem letu sem nabil 40k km - pred tem nisem vozil nikoli, razen v avtošoli 42 ur. na prvi vožnji do LJ sem ugotovil, da so omejitve za začetnike, kakršen sem jaz, varnostna razdalja služi vrivanju drugih, policistov pa ni.
hitro sem se naučil divjati, sem sprobal tudi kako izgleda 180km/h po avtocesti od kopra do celja, tuneli niso igrali vloge - magistralke so nudile še večji užitek pri 120km/h. potem počasi ugotoviš, da so omejitve tam z razlogom in jih spet začneš upoštevat, naučiš se speljati ko je treba, počasi ustavljati in se čudiš svetu, ko se vsi živcirajo.
jaz sicer ne maram ki vozijo pod omejitvami, ampak verjamem da je na neznani cesti teko divjati toliko, kolikor dopuščajo omejitve. za takšne hitrosti je treba cesto pogosto poznati na pamet.
ampak lažje je druge soditi po sebi - ko vidiš človeka, ki vozi počasi tam, kjer ti z lahkoto drviš preko 100, si misliš glej nesposobneža (pa še baba je 100%), ko se pelješ po nepoznani cesti in te prehiti še tovornjakar, pa pišeš na forum kaki kurci nekulturni da so in jih šimfaš.
jaz sem naredil izpit za avto in ko sem ga dvignil, sem se odpeljal iz CE v LJ na razgovor za službo, sem jo dobil in se potem pol leta vozil delat, v prvem letu sem nabil 40k km - pred tem nisem vozil nikoli, razen v avtošoli 42 ur. na prvi vožnji do LJ sem ugotovil, da so omejitve za začetnike, kakršen sem jaz, varnostna razdalja služi vrivanju drugih, policistov pa ni.
hitro sem se naučil divjati, sem sprobal tudi kako izgleda 180km/h po avtocesti od kopra do celja, tuneli niso igrali vloge - magistralke so nudile še večji užitek pri 120km/h. potem počasi ugotoviš, da so omejitve tam z razlogom in jih spet začneš upoštevat, naučiš se speljati ko je treba, počasi ustavljati in se čudiš svetu, ko se vsi živcirajo.
jaz sicer ne maram ki vozijo pod omejitvami, ampak verjamem da je na neznani cesti teko divjati toliko, kolikor dopuščajo omejitve. za takšne hitrosti je treba cesto pogosto poznati na pamet.
ampak lažje je druge soditi po sebi - ko vidiš človeka, ki vozi počasi tam, kjer ti z lahkoto drviš preko 100, si misliš glej nesposobneža (pa še baba je 100%), ko se pelješ po nepoznani cesti in te prehiti še tovornjakar, pa pišeš na forum kaki kurci nekulturni da so in jih šimfaš.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
jype ::
stock> Nemem miško če se hvalš s tem kar te je nauču inštruktor v tistih 25urah, potem znaš bore malo tko, da, nevem ne.
Seveda pove. Da sem, ko sem začel vozit, bil brez izkušenj, ko sem nehal, sem jih pa nekaj že imel. Ne morem se sicer hvalit s svojo kilometrino (razen kolesarsko), ampak odkar vozim, še nisem imel težav niti z varno vožnjo, niti z upoštevanjem predpisov.
stock> Pa če si že v autošoli parkrat skor nesrečo naredu mislim, da to neki pove.
Nobene nesreče nisem "skor" naredu. Inštruktor je zajahal zavoro kar tako, da bi si jaz zapomnil, kakšne vrste napako sem naredil, ne pa zato, da bi kakorkoli reševal situacijo. Metoda mi je seveda postala všeč, ker mi je postalo jasno, da si reči, ki sem jih na tak način doživel, zelo dobro zapomnim (recimo pogledat na pločnik na nasprotni strani križišča, _preden_ zaviješ levo in zapreš pot vozilom, ki vozijo nasproti, ker se stara mama kobaca čez cesto).
Seveda pove. Da sem, ko sem začel vozit, bil brez izkušenj, ko sem nehal, sem jih pa nekaj že imel. Ne morem se sicer hvalit s svojo kilometrino (razen kolesarsko), ampak odkar vozim, še nisem imel težav niti z varno vožnjo, niti z upoštevanjem predpisov.
stock> Pa če si že v autošoli parkrat skor nesrečo naredu mislim, da to neki pove.
Nobene nesreče nisem "skor" naredu. Inštruktor je zajahal zavoro kar tako, da bi si jaz zapomnil, kakšne vrste napako sem naredil, ne pa zato, da bi kakorkoli reševal situacijo. Metoda mi je seveda postala všeč, ker mi je postalo jasno, da si reči, ki sem jih na tak način doživel, zelo dobro zapomnim (recimo pogledat na pločnik na nasprotni strani križišča, _preden_ zaviješ levo in zapreš pot vozilom, ki vozijo nasproti, ker se stara mama kobaca čez cesto).
Rupa ::
"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"
-- George Carlin
-- George Carlin
steev ::
Jype, to vsak začetnik pravi. Ampak fora je v izkušnjah. Dejstvo je, da imaš manj izkušenj od nekoga, ki vozi že 10 let in več. Tako ne bodi preveč pameten.
:|
Ziga Dolhar ::
Jype, to vsak začetnik pravi. Ampak fora je v izkušnjah. Dejstvo je, da imaš manj izkušenj od nekoga, ki vozi že 10 let in več. Tako ne bodi preveč pameten.
Jest, mulc, imam sedem let izkusenj. Koliko jih ma sele tale starina od Jureta, kaj mislis?
https://dolhar.si/
PacificBlue ::
Pozabljate vsi da kot narod imamo veliko številko avtov na prebivalstvo. In pametni kot smo vsi skupaj, potem tk ni čudno da je tok nesreč..
I’m out.
:3
:3
Super Sonic ::
"Jest, mulc, imam sedem let izkusenj. Koliko jih ma sele tale starina od Jureta, kaj mislis?"
Izkušnje na cesti se vedno merijo v kilometrih, ne v letih. Živ dokaz za to je, naprimer, Jype. Pa tudi sam nisi tako daleč stran.
Izkušnje na cesti se vedno merijo v kilometrih, ne v letih. Živ dokaz za to je, naprimer, Jype. Pa tudi sam nisi tako daleč stran.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
stock ::
Aja u prejšnem postu si napisu kot da zdej nonstop par letu furaš po 40k letno.
No in s tabo se ne strinjam, sam sm tud tm okol 40k in se mi zdi, da je to dost, eodvisno je seveda kje si tud nabiral kilometre, kako si jih itd. Jst mislm, da sm se v teh 2h letih dost nauču praktično use. Seveda pa tudi izkušnje niso use, zakaj bi se pol folk tud pri 30ih zaletavu, ja zato ker so mladi po duši, zavestno tvegajo in tudi moje srce ne posluša glave ampak po novem 16v ;)
No in s tabo se ne strinjam, sam sm tud tm okol 40k in se mi zdi, da je to dost, eodvisno je seveda kje si tud nabiral kilometre, kako si jih itd. Jst mislm, da sm se v teh 2h letih dost nauču praktično use. Seveda pa tudi izkušnje niso use, zakaj bi se pol folk tud pri 30ih zaletavu, ja zato ker so mladi po duši, zavestno tvegajo in tudi moje srce ne posluša glave ampak po novem 16v ;)
McMallar ::
Delam več kot 50k letno, sedaj že četrto leto zapored. In niti približno ne mislim, da znam vse. Daleč od tega. Je pa res to, kot je že nekdo pred mano napisal - s časom se naučiš držati varnostno razdaljo, približno predvidevati situacije in reagirati prej, preden se kaj drugega zgodi. So pa bile tudi situacije, ko ti pomagajo edino dobri refleksi in dober oprijem gum s cestiščem.
Bi pa rekel, da začetnik, ki drži varnostno razdaljo in vozi razmeram primerno ima več možnosti, da se izogne nesreči kot nekdo, ki vozi 3m za ritjo nekomu pri 160kmh.
Bi pa rekel, da začetnik, ki drži varnostno razdaljo in vozi razmeram primerno ima več možnosti, da se izogne nesreči kot nekdo, ki vozi 3m za ritjo nekomu pri 160kmh.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
Tear_DR0P ::
tele kazni so kar neki
danes se je en tip peljal po slovenski, mimo MNZja, skozi same rdeče - seveda zato, ker je videl da se mu je že oranžna vžgala je še malo pohodil gas - aja pa zanimivo, to je bilo okrog 15 ure, ko je po LJ kar gužva
danes se je en tip peljal po slovenski, mimo MNZja, skozi same rdeče - seveda zato, ker je videl da se mu je že oranžna vžgala je še malo pohodil gas - aja pa zanimivo, to je bilo okrog 15 ure, ko je po LJ kar gužva
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
stock ::
?? kaj pa naj itak je ceu centr zabit ane, morš bit kr dobr, da ne prevozš 2rdeče. Sploh pa to ni neki wau ko gre z uranžne na rdečo, drugo je folk ko vidi rdečo že nekaj časa pa gre čez. Pa itak so u centru hitrosti do 50 in tisti ki majo pol zeleno vidijo in komaj štartajo itd. ni pene.
Jst nevem kko pri tkolko prevoženih neznaš dost, jst sm se že u prvih kilometrih naučiu kaj in KJE držati razdaljo, lahko se ti peljem za ritjo 30cm 20kilometrov, ker že znam nekako predvidet kje pa kdaj bo kaj.
Jst nevem kko pri tkolko prevoženih neznaš dost, jst sm se že u prvih kilometrih naučiu kaj in KJE držati razdaljo, lahko se ti peljem za ritjo 30cm 20kilometrov, ker že znam nekako predvidet kje pa kdaj bo kaj.
darkolord ::
lahko se ti peljem za ritjo 30cm 20kilometrov, ker že znam nekako predvidet kje pa kdaj bo kaj.
Hahahhah, ker šaljivec
PrimozR ::
Jst nevem kko pri tkolko prevoženih neznaš dost, jst sm se že u prvih kilometrih naučiu kaj in KJE držati razdaljo, lahko se ti peljem za ritjo 30cm 20kilometrov, ker že znam nekako predvidet kje pa kdaj bo kaj.
Men pa dopizdi po 15 sekundah in zabijem bremzo. Avto je itak vreden glih ene 200-300 €, tko da me boli (bo počas za menjat), kriv boš ti, največ škode boš imel ti, jaz se bom pa že dobro prjel.
steev ::
tele kazni so kar neki
danes se je en tip peljal po slovenski, mimo MNZja, skozi same rdeče - seveda zato, ker je videl da se mu je že oranžna vžgala je še malo pohodil gas - aja pa zanimivo, to je bilo okrog 15 ure, ko je po LJ kar gužva
Kako ves to. Si za njim peljal. :D
:|
stock ::
Za kolegom sm pelu ene kilometr tko na pou metra po magistralni... se mi je nastavlju, da ga nism mogu prehitet, pa... jebiga. Slej ko prej sm mim ;)
Pa tud moj avto ni kej vredn, sicer pa neverjamem da maš jajca to nares, dozdej še ni noben, sej ne da tolko prakticiram ane. -Da se nebomo narobe razumeli, nism na cesti, da zajebavam folk. Tudi peljem lepo kulturno.
On toppic:
Nevem zakaj nebi enostavno omejili moč vozil potem niti nebo mogli kršiti zakona ane? Kje je fora? kako se boš ti zadrževal npr. najbol pouprečn slo avto: passat 1.9tdi 130kmh kako boš se pelu 50 po mestu 90 uzuni, ok na autobanu je res mal hrupn nad 150, samo to so njegove potovalne hitrosti, to je namenjeno tej hitrosti tko se pelje basta.
In te kazni so polom, pol kurca manjša registracija na koliko maš konjev in pol kajčeš. (nerečem da zdej nabijejo reg. velikim motorjem naj dajo usaj zelo zelo ugodno za npr. 1.4 alpa kej.
LP Stock
Pa tud moj avto ni kej vredn, sicer pa neverjamem da maš jajca to nares, dozdej še ni noben, sej ne da tolko prakticiram ane. -Da se nebomo narobe razumeli, nism na cesti, da zajebavam folk. Tudi peljem lepo kulturno.
On toppic:
Nevem zakaj nebi enostavno omejili moč vozil potem niti nebo mogli kršiti zakona ane? Kje je fora? kako se boš ti zadrževal npr. najbol pouprečn slo avto: passat 1.9tdi 130kmh kako boš se pelu 50 po mestu 90 uzuni, ok na autobanu je res mal hrupn nad 150, samo to so njegove potovalne hitrosti, to je namenjeno tej hitrosti tko se pelje basta.
In te kazni so polom, pol kurca manjša registracija na koliko maš konjev in pol kajčeš. (nerečem da zdej nabijejo reg. velikim motorjem naj dajo usaj zelo zelo ugodno za npr. 1.4 alpa kej.
LP Stock
jype ::
stock> Za kolegom sm pelu ene kilometr tko na pou metra po magistralni... se mi je nastavlju, da ga nism mogu prehitet, pa... jebiga. Slej ko prej sm mim ;)
Vrni vozniško dovoljenje, ker so ti ga očitno podelili po pomoti.
steev> Jype, to vsak začetnik pravi. Ampak fora je v izkušnjah. Dejstvo je, da imaš manj izkušenj od nekoga, ki vozi že 10 let in več. Tako ne bodi preveč pameten.
Če sem jaz začetnik, kaj ste potem tisti, ki se niti predpisov ne zmorete držat? Patološki primeri?
Vrni vozniško dovoljenje, ker so ti ga očitno podelili po pomoti.
steev> Jype, to vsak začetnik pravi. Ampak fora je v izkušnjah. Dejstvo je, da imaš manj izkušenj od nekoga, ki vozi že 10 let in več. Tako ne bodi preveč pameten.
Če sem jaz začetnik, kaj ste potem tisti, ki se niti predpisov ne zmorete držat? Patološki primeri?
stock ::
Zakaj bi ga vrnil, sm ga zaslužu in mi ni bil podeljen daleč od tega. Rajši se ti pelji skolesom še naprej ba bo obema prav.
PrimozR ::
Čeprav norim po cesti (priznam), bi vseeno raje videl da izpit vrneš ti stock kot pa jype.
EDIT: ajaaaaaaaaaaaa, en let maš izpit... Pol pa nč čudnega da maš take bolne ideje. No, sej, jest ga mam pa eno leto, en mesec, en teden pa 2 dni.
EDIT: ajaaaaaaaaaaaa, en let maš izpit... Pol pa nč čudnega da maš take bolne ideje. No, sej, jest ga mam pa eno leto, en mesec, en teden pa 2 dni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
kekz ::
> Sploh pa to ni neki wau ko gre z uranžne na rdečo, drugo je folk ko vidi rdečo že nekaj časa pa gre čez.
Moj popravek:
Sploh pa to ni neki wau ko gre z zelene na oranžno, drugo je folk ko vidi oranžno že nekaj časa pa gre čez.
Ko se že ravno hvalite z izkušnjami.
- s trenutnim avtomobilom imam 15.000 km, s prejšnjim 300.000, s še prejšnjim >500.000, s še prejšnjim ...
Skupaj po oceni nekaj 100 tisoč več od milijona...
Moj popravek:
Sploh pa to ni neki wau ko gre z zelene na oranžno, drugo je folk ko vidi oranžno že nekaj časa pa gre čez.
Ko se že ravno hvalite z izkušnjami.
- s trenutnim avtomobilom imam 15.000 km, s prejšnjim 300.000, s še prejšnjim >500.000, s še prejšnjim ...
Skupaj po oceni nekaj 100 tisoč več od milijona...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
jype ::
stock> Ja za zadnja 2 posta res nevem kaj hočta??
Da vrneš izpit, ker bodo tako slovenske ceste bolj varne.
Da vrneš izpit, ker bodo tako slovenske ceste bolj varne.
kekz ::
Dobrih 500.000 je zmogel en starejši model renaulta. Sicer z izdatno pomočjo (=2x menjavo skoraj vseh mehanskih delov).
Potem sem imel tega dovolj in sem si dejal, da za spremembo želim avto, ki ga ne bo treba nikoli šraufati, da bo peljal. Želja se mi je uresničila in naslednjih 300.000 je to zmogla mazda.
Potem sem imel tega dovolj in sem si dejal, da za spremembo želim avto, ki ga ne bo treba nikoli šraufati, da bo peljal. Želja se mi je uresničila in naslednjih 300.000 je to zmogla mazda.
jype ::
Jaz na leto delam dobrih 8000 kilometrov po Ljubljani s kripo, kakih 5000 z gorskim kolesom po hostah in sem do pred par leti tudi kakih 10.000 s cestnim kolesom po okoliških hribih.
Ne bo mi noben smrkovc govoru, kako se ne spoznam na promet.
stock> Sori miško nebojo.
Če se boš po njih vozil, potem očitno zagotovo ne bodo varnejše.
Ne bo mi noben smrkovc govoru, kako se ne spoznam na promet.
stock> Sori miško nebojo.
Če se boš po njih vozil, potem očitno zagotovo ne bodo varnejše.
stock ::
Lej nevem, sej lepo da si kolesar (zdravje pa to) samo to res nima nobene veze z autom. In pomoje se pač ne spoznaš na promet. Niso usi za to.
In kot zm že povedal, pa da se ne ponavljam preveč no, s svojimi dejanji do sedaj še nikogar nisem ogrožal, drugo je če bo tebe infarkt ko me vidiš.
Nimam nič proti počasnim voznikom mislim da tega tudi nisem nikoli rekel, ker jaz kot nekateri nimam problema s prehitevanjem, te bom celo vesel če te srečam.
In kot zm že povedal, pa da se ne ponavljam preveč no, s svojimi dejanji do sedaj še nikogar nisem ogrožal, drugo je če bo tebe infarkt ko me vidiš.
Nimam nič proti počasnim voznikom mislim da tega tudi nisem nikoli rekel, ker jaz kot nekateri nimam problema s prehitevanjem, te bom celo vesel če te srečam.
imagodei ::
Super Sonic@ Izkušnje na cesti se vedno merijo v kilometrih, ne v letih. Živ dokaz za to je, naprimer, Jype. Pa tudi sam nisi tako daleč stran.
WTF? Vedno v kilometrih?
Se pravi, če se dnevno voziš na šiht npr. 70 km v eno smer, pretežno po avtocesti ter le malo po ostalih cestah in v enem letu napraviš cca 30.000 km na relaciji dom-šiht-dom + kakih dodatnih 15.000 še privat, si bolj izkušen voznik od nekoga, ki se vozi dnevno zgolj 50 km v obe smeri, od tega le kakih 10 km po avtocesti, ostalo pa lokalne, regionalne in mestne ceste?
Res, tale tadrug naredi "samo" 10.000 km na leto zaradi šihta, pa recimo ravno tako še 15.000 privat... Kako po tvoji logiki npr. 60 km avtoceste (to je pretežno ravna cesta, brez zapletenih križišč in izsiljevanja prednosti, kjer moraš biti prozoren predvsem na to, da pri prehitevanju preveriš, da je prehitevalni pas prost) odtehta 50 km raznovrstnih situacij, (ne)semaforiziranih križišč, ovinkov, poledic, izsiljevanja prednosti in izogibanja prehitevanju v škarje?
Kdorkoli je pripravljen rečt, da se izkušnje na cesti VEDNO merijo le v kilometrih, je bedak. Brez IMHO.
Definitivno poklicni vozniki, ki delajo več 100km/dan hitreje nabirajo izkušnje, kot nekdo, ki živi 10km od službe. Nikakor pa ne moreš primerjat kilometrov z avtoceste s kilometri na regionalnih, lokalnih in mestnih cestah. Če vam lulčki rastejo zato, ker v enem letu naredite 50.000km, se naslednjič še vprašajte, če jih ni mogoče 40.000 prišlo samo iz naslova avtocest.
Poleg vožnje z možgani na off je za PRAVO nabiranje izkušenj potrebno še marsikaj drugega. Tečaj varne vožnje ni izključen.
EDIT: ena malenkost...
WTF? Vedno v kilometrih?
Se pravi, če se dnevno voziš na šiht npr. 70 km v eno smer, pretežno po avtocesti ter le malo po ostalih cestah in v enem letu napraviš cca 30.000 km na relaciji dom-šiht-dom + kakih dodatnih 15.000 še privat, si bolj izkušen voznik od nekoga, ki se vozi dnevno zgolj 50 km v obe smeri, od tega le kakih 10 km po avtocesti, ostalo pa lokalne, regionalne in mestne ceste?
Res, tale tadrug naredi "samo" 10.000 km na leto zaradi šihta, pa recimo ravno tako še 15.000 privat... Kako po tvoji logiki npr. 60 km avtoceste (to je pretežno ravna cesta, brez zapletenih križišč in izsiljevanja prednosti, kjer moraš biti prozoren predvsem na to, da pri prehitevanju preveriš, da je prehitevalni pas prost) odtehta 50 km raznovrstnih situacij, (ne)semaforiziranih križišč, ovinkov, poledic, izsiljevanja prednosti in izogibanja prehitevanju v škarje?
Kdorkoli je pripravljen rečt, da se izkušnje na cesti VEDNO merijo le v kilometrih, je bedak. Brez IMHO.
Definitivno poklicni vozniki, ki delajo več 100km/dan hitreje nabirajo izkušnje, kot nekdo, ki živi 10km od službe. Nikakor pa ne moreš primerjat kilometrov z avtoceste s kilometri na regionalnih, lokalnih in mestnih cestah. Če vam lulčki rastejo zato, ker v enem letu naredite 50.000km, se naslednjič še vprašajte, če jih ni mogoče 40.000 prišlo samo iz naslova avtocest.
Poleg vožnje z možgani na off je za PRAVO nabiranje izkušenj potrebno še marsikaj drugega. Tečaj varne vožnje ni izključen.
EDIT: ena malenkost...
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
jype ::
stock> Lej nevem, sej lepo da si kolesar (zdravje pa to) samo to res nima nobene veze z autom. In pomoje se pač ne spoznaš na promet. Niso usi za to.
Dokler jaz nisem vozil avtomobila sem tudi tako mislil. No, odkar ga vozim mi je jasno, da kolesarske izkušnje pomagajo precej bolj, kot bi si kdo utegnil misliti in izkušenj z vožnjo avtomobila imam bržkone več, kot jih bo kateri od prepotentnežev tule utegnil nabrati na rodni mu grudici.
Tudi prometnih nesreč sem videl dovolj, da mi je povsem jasno, da je strpna in previdna vožnja v okviru predpisov izjemno nizka cena za to, da se možnost povzročitve ali udeležbe v prometni nesreči bistveno zmanjša. Seveda bi tudi jaz vozil kot mlado tele, če bi bil na cesti sam - pa se za razliko od nekaterih tule zavedam, da nikoli nisem.
Dokler jaz nisem vozil avtomobila sem tudi tako mislil. No, odkar ga vozim mi je jasno, da kolesarske izkušnje pomagajo precej bolj, kot bi si kdo utegnil misliti in izkušenj z vožnjo avtomobila imam bržkone več, kot jih bo kateri od prepotentnežev tule utegnil nabrati na rodni mu grudici.
Tudi prometnih nesreč sem videl dovolj, da mi je povsem jasno, da je strpna in previdna vožnja v okviru predpisov izjemno nizka cena za to, da se možnost povzročitve ali udeležbe v prometni nesreči bistveno zmanjša. Seveda bi tudi jaz vozil kot mlado tele, če bi bil na cesti sam - pa se za razliko od nekaterih tule zavedam, da nikoli nisem.
McMallar ::
@stock
Si prepričan? Kaj pa če mene prestraši osa, ki mi prileti v avto in zabremzam? To predvidiš? Verjemi, bil sem v situacijah, ko mi je avto (pa verjetno še kaj več) rešila samo varnostna razdalja. Na primer: vozili smo po regionalki v koloni. Vozil sem nekje v sredini. Ko pridemo okoli ovinka na cesti večji kamen, z druge strani pa promet. Vsi smo bremzali, ti pa s tvojimi 30cm definitivno nebi ustavil za mano, še posebej, če imaš eno kripo (kot si sam dejal) in ima precej daljšo pot kot moj avto.
Podobno doživetje sem imel na avtocesti, le da je bila na prehitevalnem pasu počena guma od tovornjaka (se je zgodilo cca. 30s prej). Ravno tako s 30cm pri 130kmh ne bi ustavil varno za mano.
Verjemi, iskušnje si boš še nabiral... in glede na poste... vozi počasneje in varneje...
Pa srečno vožnjo še naprej.
Jst nevem kko pri tkolko prevoženih neznaš dost, jst sm se že u prvih kilometrih naučiu kaj in KJE držati razdaljo, lahko se ti peljem za ritjo 30cm 20kilometrov, ker že znam nekako predvidet kje pa kdaj bo kaj.
Si prepričan? Kaj pa če mene prestraši osa, ki mi prileti v avto in zabremzam? To predvidiš? Verjemi, bil sem v situacijah, ko mi je avto (pa verjetno še kaj več) rešila samo varnostna razdalja. Na primer: vozili smo po regionalki v koloni. Vozil sem nekje v sredini. Ko pridemo okoli ovinka na cesti večji kamen, z druge strani pa promet. Vsi smo bremzali, ti pa s tvojimi 30cm definitivno nebi ustavil za mano, še posebej, če imaš eno kripo (kot si sam dejal) in ima precej daljšo pot kot moj avto.
Podobno doživetje sem imel na avtocesti, le da je bila na prehitevalnem pasu počena guma od tovornjaka (se je zgodilo cca. 30s prej). Ravno tako s 30cm pri 130kmh ne bi ustavil varno za mano.
Verjemi, iskušnje si boš še nabiral... in glede na poste... vozi počasneje in varneje...
Pa srečno vožnjo še naprej.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22514 (19211) | Utk |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70120 (62909) | BlaY0 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12366 (10977) | Gandalfar |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15181 (9994) | Tody |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8444 (8159) | JohanP |