» »

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo

Invictus ::

Pa kaj filozofirate? Eno napravo imate, pa že jamrate koliko boste plačali.

Vozite z varnostno razdaljo, meni je že dostikrat rešila. Mene, pe večkrat pa pleh ... Žal ne morem to reči za druge, ki se mi zaletijo v rit ...

To da ti folk skače v 10 metrski prostor, pa lepo preprečiš z blendanjem. Ko večini folka poblendaš, ne bo skočila ven pred tvoj avto. Dela v 90% primerih. Razen pri tistih 10% ki mislijo da so sami na cesti ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sumoborac ::

In ze spet smo vsega krivi tisti, ki hitro vozimo po AC. To, da drugace kot da nekomu za ritjo vozis ker drugace ne opazi da je desni pas PRAZEN pa seveda niti besede. To je v zadnjih 5 letih ratal nacionalni sport, saj vsi vozijo po levem pasu ker je 2km naprej tovornjak na desnem. Ce dobim jst to poloznico domov se pritozim, da mora pred mano vozeci dobiti pravtako poloznico za voznjo po levem pasu brez prehitevanja (ker ce se bi se SuperVoznikiTM odmaknili na desni pas po koncu prehitevanja bi se itq slovenski avtocesrni kriz podrl pod njimi... :/)

Viva la SlovenskiNedeljskiVozniki!

Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...

Utk ::

Bedaki vozijo blizu tudi ko je desni in levi pas poln, po levem in desnem pasu. Takim pomaga samo blagi pritisk na bremzo. Se varnostna razdalja hitro poveča. Sploh ponoči.

T-h-o-r ::

al pa za pol sekunde prižgat utripalke :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Senitel ::

Krele je izjavil:

Rekli boste, da naj "pač vozim (na AC ob 130kmh) subjektivno ocenjeno 3s za drugimi, pa bom sigurno nad 2s", ampak, si predstavljate AC na delovni dan ob 7.30 zjutraj, 100 metrske razdalje med vozili...??

Ob 7.30 ne boš potreboval 100 meterske varnostne razdalje, ker se tudi po prehitevalnem pasu ne boš fural 130km/h. In kar našim visoko kvalificiranim voznikom na cesti nikakor ne pade v betico, velja tudi obratno: Ker ne moreš imet niti 72 meterske varnostne razdalje tudi ne morš peljat (varno) 130km/h.

sumoborac je izjavil:

In ze spet smo vsega krivi tisti, ki hitro vozimo po AC. To, da drugace kot da nekomu za ritjo vozis ker drugace ne opazi da je desni pas PRAZEN pa seveda niti besede. To je v zadnjih 5 letih ratal nacionalni sport, saj vsi vozijo po levem pasu ker je 2km naprej tovornjak na desnem.

Čaki, to bodo začel preverjat, ko dobijo novo igračo, ki zmore to izmerit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

sumoborac ::

Nevem kako se bo lahko prazni desni pas merilo. 5sek video, v katerem se vidi da je desni pas prazen za teboj pa nekdo vozi pa naj bo kazen zarad mene 1000eur.

Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...

Tody ::

Senitel, zaradi te debate sem bil danes ekstra pazljiv na AC dones kar se tiče varnostne razdalje. Vrhnika- Ljubljana avtocesta ob 08:30 smo lepo peljali 130 v koloni od začetka do kraja. Tudi po obvoznici. Noben ni držal varnostne razdalje, vsi so držali max dva avtomobila razdalje, kar je cca 8 m. Tisti ki so držali več so jih prehitevali po desni ali so se jim drugi nabili na rit in blendali (pri 130!) da se je folk skindal na desni pas in potem so jih prehiteli. Seveda se je umikajoči takoj vrnil v akcijo na levi pas :) Kot je eden že prej rekel kultura vožnje pa bo vse boljš.

šernk ::

PurpleMoo je izjavil:

Moje mnenje je, da bodo merili in kaznovali samo tiste, ki so res pripopani na zadnji del sprednjega vozila. Takih je zelo veliko, tako na avtocestah, kot tudi na regionalnih. Se pripopa na kakšen CM razdalje, pa gre na rob cestišča, da ga ja vidiš v stranskih ogledalih. Podpiram to, da se take kaznuje.



če verjameš našim inkasantom, da bodo tako pošteni. Jaz jim zaradi izkušenj z lokacijami radarjev ne verjamem (ali pa tako kot se jim jebe, če si pripeljal 96km/h mimo radarja, zato ker si nekoga, ki vleče za seboj kolono 30ih vozil prehiteval). Nastavili se bodo na najboljo pozicijo, kjer je gotovo gužva in se zagotovo krši varnostno razdaljo tako ali drugače. In ko bo zapiskalo bo printanje položnice že izvedeno. Lep primer so blejski (ali kaj vem kateri že) redarji, ko so dali kazen za prehitro vožnjo gasilcem na nujni vožnji. Torej pri Brezovici zaradi gužve ti trije skočijo na tvoj pas, čez 50metrov te pa slikajo. Nekaterim policajem bo malo mar.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Grey ::

Haha, to ne bo držalo vode. Res si ne predstavljam jutranje/popoldanske konice s takimi razdaljami med avti. Ljudje ponavadi držijo cca 1s razmak, kar je nekako človeško. 2s sta že prcanje v glavo in dovoljuje preveč vrivanja, nekonstantne vožnje, nenehnega pretikanja itd. Ko vgradijo laserski merilnik razdalje in pametni tempomat, da bo znal avto držat na 1 decimalko natačno varnostno razdaljo, potem naj merijo varnostno razdaljo. Do takrat pa bo ta kazen še ena zadeva s katero polnijo proračun na že tako revnih ljudeh.

Na eni strani nam vgrajujejo v avte multimedijske centre z zasloni na dotik, izdelujejo notranjosti brez kančka ergonomije (voznik bi moral biti funkcionalno obdan z gumbi in ročicami na smiselnih in hitro dostopnih razdaljah brez potrebnega premikanja s sedeža, torej vse na razdalji roke ne da bi moral premakniti hrbtenico z naslona). Namesto tega vidimo res zanič narejene notranjosti, ki res skrbijo za to, da ti odvračajo pozornost.

Invictus ::

1s varnostna razdačja je premalo.

Razen če ste se refleksov učili pri Supermanu in ste popolnoma skoncentrirani na vožnjo.

Pa vsi vemo da to ni res ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

Grey je izjavil:

Haha, to ne bo držalo vode. Res si ne predstavljam jutranje/popoldanske konice s takimi razdaljami med avti. Ljudje ponavadi držijo cca 1s razmak, kar je nekako človeško. 2s sta že prcanje v glavo in dovoljuje preveč vrivanja, nekonstantne vožnje, nenehnega pretikanja itd. Ko vgradijo laserski merilnik razdalje in pametni tempomat, da bo znal avto držat na 1 decimalko natačno varnostno razdaljo, potem naj merijo varnostno razdaljo.
Ah dej no. Sej ti piše, da se v gneči tolerira 1s. In večja varnostna razdalja pomeni ravno bolj konstantno vožnjo in manj šaltanja. Jaz praktično vedno vozim z 1-2s varnostne in lahko samo z gasom reguliram razdaljo do naslednjega avta. Tisti pacienti, ki se limajo na odbijač, pač na veliko uporabljajo bremze.
Za razliko od meritev hitrosti na AC, pozdravljam to, da so se končno spravili meriti varnostne razdalje, kajti 0s varnostne je v SLO nacionalni šport, ki ogroža vse.

Ne vem pa zakaj pišejo, da imaš v mestu v gužvi lahko manjšo varnsotno - pravilo 1 sekunde velja vedno. Pri cijazenju 36km/h, to pomeni le še 10m varnostne, kar je 2 avta dolžine. In ravno pri cijazenju po mestu folk dela vse drugo kot vozi (telefon, šminkanje, britje, sendvič), in je takoj v riti, ko se kolona ustavi.

Utk ::

Nihče ti ne bo dal kazni niti za eno sekundo. Še v zakonu piše:

Kadar se ob dobrih prometnih razmerah oblikuje počasnejša kolona vozil, se lahko varnostna razdalja tudi zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.

Če ti pa nekdo pri 130 vozi na riti, pa naj dobi kazen, v čem je problem?

M-XXXX ::

Invictus je izjavil:

1s varnostna razdačja je premalo.

Razen če ste se refleksov učili pri Supermanu in ste popolnoma skoncentrirani na vožnjo.

Pa vsi vemo da to ni res ...

Na vranskem na testiranju sem imel povprečni reakcijski čas 0.46s. Seveda več meritev. Sicer je res, da v tistih nekaj minutah pričakuješ, da bo zasvetila lučka vendar po drugi strani je vsaj meni ustavljanje na lučko totalno nelogično in brezvezno, zato si upam trdit, da je kvarila moj čas. Če bi bil pred mano avto in bi ustavljal glede na njegovo zaviralno luč bi imel 100% boljši čas.

Po drugi strani, pa ves čas takih časov ne boš dosegal. Vendar se strinjam, da je 1s v koloni dovolj.

PS: meritev je potekala med pogovorom s sovoznikom, vspodbujanjem nastavljanja radija in podobno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Senitel ::

sumoborac je izjavil:

Nevem kako se bo lahko prazni desni pas merilo. 5sek video, v katerem se vidi da je desni pas prazen za teboj pa nekdo vozi pa naj bo kazen zarad mene 1000eur.

V bistvu je bila moja pripomba bolj sarkastična. Oziroma poslovna ideja kakšno igračko bi se policiji dalo prodat. >:D Ker dobim občutek, da se sploh kaj dogaja okrog varnosti v cestnem prometu, samo takrat, ko dobijo neko novo igračo. Je cel kup členov, pri katerih bi lahko kasirali ali vsaj vzeli komu 15 minut zjutraj za prisilno izobraževanje na temo zakaj ni dobro vozit 130km/h 3m za vozilom pred sabo, oziroma zakaj se ni dobro vrinit nekomu 3m pred havbo pri 130km/h.
Če se zanašajo na tako avtomatiko, potem osebja ne potrebujemo ravno hudo veliko.

energetik ::

Za človeka, ki dejansko _vozi_, je 1s še zadosti.

Za večino folka, ki se pelje po naših cestah, je pa še 3s premalo.

BlaY0 ::

To, da ne smeš vozit nekomu direkt za ritjo je v naši prometni zakonodaji že od pamtiveka (tudi globe). To, da praktično nihče do zdaj za to ni bil kaznovan je pa druga zgodba.

Samo nekateri pa hočejo folk prepričat, da se od prejšnjega tedna ne sme več za ritjo vozit, prej se je pa lahko.

Grey ::

Utk je izjavil:

Nihče ti ne bo dal kazni niti za eno sekundo. Še v zakonu piše:

Kadar se ob dobrih prometnih razmerah oblikuje počasnejša kolona vozil, se lahko varnostna razdalja tudi zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.

Če ti pa nekdo pri 130 vozi na riti, pa naj dobi kazen, v čem je problem?

Problem je ravno v neeksaktno zapisanem stavku.

Koliko hitra je počasnejša kolona vozil? Kaj so dobre prometne razmere? Danes je gneča ob vsakem trenutku in dobrih prometnih razmer ni po mojem mnenju. Ali so nemara mislili ob dobrih vremenskih razmerah? Kar spet postavi vprašanje, zakaj bi ob dobrih vremenskih razmerah kaj takega nastalo kar samo od sebe? (A sem sodi tudi gneča zaradi prometnih konic?) Stvar ni napisana tako kot bi pričakoval od "Game Rules".

Jaz imam rad eksaktno napisane zadeve. Torej od avtoritete pričakujem, da jasno napiše, kaj ja in kaj ne, v katerih primerih in pod kakimi pogoji nekaj velja. Ne da si potem izvršilna entiteta karkoli izmišljuje in kupuje radarje, ker zmanjkuje denarja v proračunu...

In nekaj je še tukaj, kar ni vzeto v račun. S povečano razdaljo je veliko časa za hamlarije (brskanje po torbici, ličenje, tipkanje SMS, itd). Torej, zakaj se privzema, da človek, ki pelje precej blizu na AC, ko je hitrost velika, ni zbran (poglejte si nemški autobahn). Meni se zdi logično, da če prideš tako blizu, da si itak skoncentriran na avto pred teboj tako kot so dirkalci med dirko (in čakaš zavorne lučke). Kako se potem oni ne zaletavajo? Vozijo namreč 300 km/h drugemu za ritjo. Si predstavljate Formulo 1 z varnostno razdaljo? Na celi progi bi bila lahko dva avtomobila.

Z zmanjševanjem razdalje se povečuje zbranost voznika. Nezbranost voznika (in zmožnost za vožnjo; sem namreč velik zagovornik psihomotoričnih testov za voznike avtomobilov vseh starosti) pa je tista, ki povzroča nesreče. Torej zakon mora biti napisan tako, da v čimvečji meri omogoča varno in zbrano vožnjo (k temi sodi tudi ergonomija notranjosti avtomobilov), kjer voznik nima preveč časa niti povoda, da se ukvarja z drugimi zadevami.

Tody ::

Meni se gre predvsem zato, da ko se bo policaj postavil z namenom kasirat bo pizderija. Zakoni so tako napisani da si ga vsak sam razlaga. Zdej bo un revež rekel ni bila kolona, vi ste imel premajhno varnostno razdaljo dejte mi 200 eur. In vse kar boš lahko naredil je da jokaš in plačaš :D

Torej zakon mora biti napisan tako, da v čimvečji meri omogoča varno in zbrano vožnjo (k temi sodi tudi ergonomija notranjosti avtomobilov), kjer voznik nima preveč časa niti povoda, da se ukvarja z drugimi zadevami.


Tole pa nažalost je preveč res, da bi se lahko uresničil, treba je zajebavat folk v glavo, pa si pustit luknje zato da potem lahko pišejo kazni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

BlaY0 ::

Ja, in drugič boš poskrbel za večjo varnostno razdaljo...

Očitno pač ne gre drugače kot da človeka po žepu udariš. Edini problem, ki ga jaz tukaj vidim je da bodo tipčki s Porše Kajeni in BMW X6 še vedno vozili za ritjo drugih in jim blendali...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

WarpedGone ::

Pravilo 2 sekund drži le doler ga upoštevaš "megleno" - v režimu enakomerne vožnje.
Ko se režim vožnje spreminja - speljevanja, vključevanja, menjava pasov, prehitevanja, zaviranja, ... - strogo upoštevanje 2 sekund takih situacijah vodi v absurde, ki v praksi ne more preživet v 100%.

Kdo od vas varnih majstrov na semaforju počaka 2 sekundi predno spelje?
Kdo od vas majstrov pri zaviranju v kolono pri rdeči pazi, da je vedno vsaj 2 sekundi za vozilom pred sabo? Kaj pa če vozilo pred vami že stoji, kolk blizu upate pripeljat?

Če ne upoštevate teh 2 sekund ste birokratsko gledano v prekrišku, ker je vaša varnostna do avtomobila pred vami manj kot 2 sekundi in ste državi dolžni 200 EUR.
Kaj pa sedaj? Kdo bo vrnil izpit?
Zbogom in hvala za vse ribe

Engineer_ ::

WarpedGone je izjavil:

Pravilo 2 sekund drži le doler ga upoštevaš "megleno" - v režimu enakomerne vožnje.
Ko se režim vožnje spreminja - speljevanja, vključevanja, menjava pasov, prehitevanja, zaviranja, ... - strogo upoštevanje 2 sekund takih situacijah vodi v absurde, ki v praksi ne more preživet v 100%.

Kdo od vas varnih majstrov na semaforju počaka 2 sekundi predno spelje?
Kdo od vas majstrov pri zaviranju v kolono pri rdeči pazi, da je vedno vsaj 2 sekundi za vozilom pred sabo? Kaj pa če vozilo pred vami že stoji, kolk blizu upate pripeljat?

Če ne upoštevate teh 2 sekund ste birokratsko gledano v prekrišku, ker je vaša varnostna do avtomobila pred vami manj kot 2 sekundi in ste državi dolžni 200 EUR.
Kaj pa sedaj? Kdo bo vrnil izpit?


Ti ga boš. Če se voziš v koloni s hitrostjo 20 kmh pravilo 2 sekund pomeni, da mora biti med avtoma za točno 2 avta prostora. Je to v koloni tako težko vzdrževat?! Ali pa moraš voziti pol metra za vozilom pred seboj, misleč da boš tako pospešil kolono?
Ko spelješ, ali je tako težko malce počasneje pospešiti, da imaš primerno varnostno razdaljo? Če vozilo stoji varnostna ne šteje.

Kaj pa sedaj, boš vrnil izpit?

Na kratko, za lažje predstavljanje, vsakih 10 kmh pomeni dolžina 1 vozila. 100 kmh je torej 10 dolžin vozila, v grobem. Oziroma najdeš statično točko na tleh in prešteješ 2 sekundi. To ni tak težko veš.

In ja, priznam da se včasih ne držim, moram pa priznat da je pravilo varnostne razdalje izjemno uporabno ob prehitevanju, saj imaš ogromno maneverskega prostora in se ni treba zaganjati kot nek kreten ko se lotiš prehtievanja ampak lahko lepo udobno pospešiš in zamenjaš vozni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:


Kdo od vas varnih majstrov na semaforju počaka 2 sekundi predno spelje?

Torej sedaj ne vem, če je točno dve sekundi, ampak odkar mi je nek avtomobil na mojo zeleno (ko sem celo zamudil normalen štart ker sem malo "zaspal") švignil z veliko hitrostjo mimo (je priletel z obvoznice) dejansko vsaj preverim prej, kako "zelena" je pravzaprav moja zelena.

In pa seveda se ne zaženem kar za vozilom pred seboj ker sem večkrat slišal zgodbe, kako potem kar naenkrat vozilo pred teboj zavira na polno in pride lahko do verižnega trčenja na semaforju; tako da neka varnostna razdalja vseeno je.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

darkolord ::

kakšen pa je potem postopek prehitevanja na AC? Ko prideš 72 m nekomu za rit, potem greš že takoj na prehitevalni pas? Al se mu bolj približaš in greš nato mimo
To bi ti morala že osnovnošolska logika povedati. VEDNO moraš vzdrževati varnostno razdaljo; če pride do nesreče oz. model pred tabo naglo zabremza, ti nič ne pomaga to, da si se "pripravljal na prehitevanje". Če je varnostna razdalja prekratka, se mu boš pridružil v pritljažniku.

Z zmanjševanjem razdalje se povečuje zbranost voznika.
Še vedno tvoje telo (pa tudi če si superman) potrebuje X časa, da zazna in oceni nevarnost ter da reagira na to in Y časa, da se tvoj avtomobil ustavi oz. ustrezno zmanjša hitrost. To dvoje je pač fizika.

Si predstavljate Formulo 1 z varnostno razdaljo
Ampak ti NE voziš formule 1. Vozniki formule enostavno NE MOREJO odreagirati na določene situacije in vozijo velikokrat "na slepo", ampak se poskuša zmanjšati število takih situacij (vsi vozniki so izurjeni, proga je zaprta itd), poleg tega se vsi vozniki zavedajo, v kaj se spuščajo. Da ne omenim, da je število nesreč pri F1 dejansko zelo visoko (~20 vozil in nekaj nesreč na uro).
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:


Kdo od vas varnih majstrov na semaforju počaka 2 sekundi predno spelje?

Kje je pa tukaj zdaj povezava? Med avtomobiloma ki stojita, je varnostan razdalja 0m. Ta dva avtomobila eden drugemu nista nevarna. Se strinjaš? Hitreje kot se premikata, večja mora biti varnostna razdalja. Teoretično bi lahko vsi avtomobili v koloni ob zeleni speljali istočasno vendar bi moral vsak naslednji pospeševati manj kot oni pred njim...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Invictus ::

BlaY0 je izjavil:

To, da ne smeš vozit nekomu direkt za ritjo je v naši prometni zakonodaji že od pamtiveka (tudi globe). To, da praktično nihče do zdaj za to ni bil kaznovan je pa druga zgodba.

Samo nekateri pa hočejo folk prepričat, da se od prejšnjega tedna ne sme več za ritjo vozit, prej se je pa lahko.


+1000

BlaY0 je izjavil:


Kje je pa tukaj zdaj povezava? Med avtomobiloma ki stojita, je varnostan razdalja 0m. Ta dva avtomobila eden drugemu nista nevarna. Se strinjaš? Hitreje kot se premikata, večja mora biti varnostna razdalja. Teoretično bi lahko vsi avtomobili v koloni ob zeleni speljali istočasno vendar bi moral vsak naslednji pospeševati manj kot oni pred njim...

Tam je varnostna razdalja neskončno sekund, ko avta stojita. Saj merijo čas, ne razdaljo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

čuhalev ::

Torej, če upoštevamo hitrost vožnje 100km/h in varnostno razdaljo dveh sekund, lahko na hitro cesto H3 spravimo le 350 avtomobilov po celi dolžini 10,2 km v eno smer.

RejZoR ::

Oberyn je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Varnostna razdalja sploh ni problem če:
- imaš dobre reflekse, če potuješ z enako hitrostjo kot avto pred tabo, če začneš bremzat ko je treba, se boš ustavil enako hitro kot avto spredaj.
- gledaš tud zavorne luči skozi šipo avta pred tabo, tko da veš kdaj moraš bremzat še preden začne bremzat avto, ki je dejansko pred tabo. Kar praktično negira zakasnjen odzivni čas čas.

A to te je naučil Tom Cruise v Mission Impossible? Ali mogoče Vin Diesel v Fast&Furious?


Wow model, ziher se zdele tolčeš po prsih kakšen car si izpadu s tem komentarjem. V resnici pa si en navaden bebec. There.

Očitno eni nimate niti kančka sposobnosti predvidevanja. Povej mi no, kolikokrat daš nogo na pedal za bremzo čeprav ga kasneje vbistvu ne rabiš? Iz naslova tega dobiš tisto razliko odzivnosti aka refleksov, ki je folk po večini nima, ko v paniki opleta z nogami po pedalih, ko je pa zares treba zabremzat. Ali ko avto coasta in imaš nogo pripravljeno na bremzi al pa imaš nogo napol na pedalu za gas, da lahko hitro preklopiš na bremzo. Na avtocesti stalna praksa ko letim po prehitevalnem, ker nikoli ne veš kdaj bo kakšen kreten skočil ven brez smernikov.
Tisto s kolonami in gledanju zavornih luči enega ali dveh avtov naprej pa sem tud že omenjal. In ja, nimamo(jo) vsi enakih refleksov. Če ti nisi sposoben instantno reagirat ne pomeni da smo vsi polžasti.

Zdej pa pejt nazaj gledat svoj Fast and Furious...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Engineer_ ::

RejZoR je izjavil:

Oberyn je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Varnostna razdalja sploh ni problem če:
- imaš dobre reflekse, če potuješ z enako hitrostjo kot avto pred tabo, če začneš bremzat ko je treba, se boš ustavil enako hitro kot avto spredaj.
- gledaš tud zavorne luči skozi šipo avta pred tabo, tko da veš kdaj moraš bremzat še preden začne bremzat avto, ki je dejansko pred tabo. Kar praktično negira zakasnjen odzivni čas čas.

A to te je naučil Tom Cruise v Mission Impossible? Ali mogoče Vin Diesel v Fast&Furious?


Wow model, ziher se zdele tolčeš po prsih kakšen car si izpadu s tem komentarjem. V resnici pa si en navaden bebec. There.

Očitno eni nimate niti kančka sposobnosti predvidevanja. Povej mi no, kolikokrat daš nogo na pedal za bremzo čeprav ga kasneje vbistvu ne rabiš? Iz naslova tega dobiš tisto razliko odzivnosti aka refleksov, ki je folk po večini nima, ko v paniki opleta z nogami po pedalih, ko je pa zares treba zabremzat. Ali ko avto coasta in imaš nogo pripravljeno na bremzi al pa imaš nogo napol na pedalu za gas, da lahko hitro preklopiš na bremzo. Na avtocesti stalna praksa ko letim po prehitevalnem, ker nikoli ne veš kdaj bo kakšen kreten skočil ven brez smernikov.
Tisto s kolonami in gledanju zavornih luči enega ali dveh avtov naprej pa sem tud že omenjal. In ja, nimamo(jo) vsi enakih refleksov. Če ti nisi sposoben instantno reagirat ne pomeni da smo vsi polžasti.

Zdej pa pejt nazaj gledat svoj Fast and Furious...


To gledaš kvečjem ti. Tudi če imaš nogo pripravljeno na zaviranje moraš upoštevat varnostno. Predstavljaj si do česa pride če 20 avtov vozi brez varnostne in prvi začne naglo bremzat.
Ti povem kaj se zgodi?
Tole:
Sheppey bridge closes after massive pile-up crash involving 100 vehicles
http://www.theguardian.com/world/2013/s...

RejZoR ::

Does it? Največji zamik nastane, ko moraš nogo iz gasa premaknit na bremzo + nato hod samega pedala za bremzo. Če imaš nogo pripravljeno zmanjšaš odzivni čas za praktično 2/3 samo iz naslova premikanja noge. Kar je OGROMNO ko gre za stotinke... S predvidevanjem pa negiraš večji del tiste panike, ko se nekaj zgodi, kjer spet folk potroši ogromno časa, ko možgani nimajo časa sprocesirat nepredvidene stvari. Če jo predvidevaš, pomeni, da jo pričakuješ in si na to pripravljen že v naprej. Pa naj bojo to prej omenjene zavorne luči parih avtov naprej, opazovanje psa/otrok na pločniku, opazovanja avta, ki ga vidiš, da se hoče iz stranske ulice vključit itd. Za vsako stvar se govori v stotinkah, ampak ko vse skupaj nabereš pa so to dolgi časi pri večjih hitrostih... in če večino tega posekaš stran lahko rešiš marsikaj. Verjemi.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Utk ::

Vseeno to ne razloži potrebe po tem, da se na avtocesti voziš meter nekomu za ritjo. A ga boš preskočil? Če se bo umaknil, boš šel normalno mimo. Če ne ti pa nič ne pomaga.

Gregor P ::

Ampak ker nismo vsi F1 ali pa rally vozniki je naš reakcijski čas izredno vprašljiv, zato so pač pravila napisana za povprečnega voznika.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matija82 ::

Mogoče sem jaz nesposoben toda pojma nimam (izključujoč pomoči štetja) koliko je 70m vs 60m pri 130km/h.

Me pa zanima, čemu tale ofenziva? Je bila narejena kakšna študija enormne škode, ki jo povzroči premajhna varnostna razdalja? Prekratka varnostna razdalja kot faktor v prometnih nesrečah? Kot faktor pri prometnih nesrečah s smrtnimi poškodbami? In tako dalje.

Imam občutek, da je to spet bolj na hojladri.

Buggy ::

Ja in tvoji "povprecni" voznik namesto, da vozi govori po telefonu v drugi roki drzijo cigaret med tem si pa se vzratnem ogledalu gleda kaj ima med zobi!
RejZoR je cisto lepo napisal in tudi sam se posluzujem popolnoma iste tehnike, ker vas je res zelo prevec t.i. "povprecnih" voznikov.
Policaji bi morali take ignorante v avtih sankcionirat, ker kar trenutno iz avtosol pride je navaden gnoj od gnoja ;((

Gregor P ::

To da naši počnejo vse na hojladri praktično sploh ne dvomim; ampak po drugi strani pa tudi ne verjamem, da še nobeden od vas (vsaj vozniki) ni prej ali slej opazil, da premajhna varnostna razdalja je problem na naših cestah?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Brane22 ::

Premajhna varnsotna razdalja je problem, tudi če zanemarimo neposredne posledice.

Dovoljuje namreč agresivno vožnjo in tovrstna kontrola bi IMHO precej pripomogla k redu tudi na drugih področjih.

Dobra ideja bi recimo bila, da bi recimo država ponudila program, po katerem dovoliš, da ti na avto zmontirajo zapečateno kamero, katere podatke bi lahko uporabili pri izdajanju kazni.

Če te torej motijo debili v prometu, je zadosti da se samo furaš okrog, država pa poskrbi za ostalo.
Takrat se je tudi veliko lažje nasmehnit komu, ki te je grdo izsilil. >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

BlaY0 ::

čuhalev je izjavil:

Torej, če upoštevamo hitrost vožnje 100km/h in varnostno razdaljo dveh sekund, lahko na hitro cesto H3 spravimo le 350 avtomobilov po celi dolžini 10,2 km v eno smer.

Saj to je dosti. To je 43550 avtov na dan...

StRiC SaM ::

Dokler bo v slo prevladovalo mišlenje, da je avto "kromiran podaljšek tvojega falusa", se stvari ne bodo spremenile.

Btw, pa dotični zakon ali člen o varnosti v prometu (varnostni razdalji) poznamo od pamtiveka.
Je bil pa že čas, da so to začeli sankcionirat. Ne glede na to ali s temi kaznimi filajo proračun ali ne. Sam namreč preživim ogromno časa na cesti (tako naših, kot tujih) in ko vidim kaj vse ljudje izvajajo na cesti...me kar zmrazi!

Slovenci smo pa itaq posebneži v teh stvareh.

BlaY0 ::

Matija82 je izjavil:


Me pa zanima, čemu tale ofenziva? Je bila narejena kakšna študija enormne škode, ki jo povzroči premajhna varnostna razdalja? Prekratka varnostna razdalja kot faktor v prometnih nesrečah? Kot faktor pri prometnih nesrečah s smrtnimi poškodbami? In tako dalje.

Zakaj bi delal študijo zdaj... naredil bi jo 30 let nazaj ko so to uvajali v prometno zakonodajo.

StRiC SaM je izjavil:


Je bil pa že čas, da so to začeli sankcionirat. Ne glede na to ali s temi kaznimi filajo proračun ali ne...

Jasno, dokler niso kasirali se ni nihče spuščal v člene v zakonu, ki ta prekršek definirajo, niti se ni nihče spuščal v višino globe za takšen prekršek. Zdaj pa ko kasirajo, bi pa vsak rad neke študije delal in bil blazno pameten...

To je isto kot varianta "Zakoj so pa mene ustavl k'sm pelu 5km/h prehitr, unga ka je pa mim piču kot puščica so pa kr spustil?"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Tody ::

Sej sankcioniran je že tudi prej bil. Model ki se mi je zabil v rit pač zaradi takih in drugačnih okoliščin je plačal 65 eur kazni. Če bodo res lovil samo riti potem bo to okey. Če bodo šli pa pikolovsko v to pa škoda besed :)

Matija82 ::

Obstaja kje seznam teh "1,2 sek" točk na avtocestah? Ena vem da je bila včasih iz smeri Brežic proti Drnovem.

BlaY0, naj lenoba iz leta 1983 ne bo ovira za pametne odločitve v 2013. In ne razumem čemu se ti ne zdi logično, da ljudje začnejo(mo) govoriti o nečem, ko se začne izvajati?

Zadeva se je začela aktivno izvajati zaradi "X". Mene zanima kaj je "X". Je to sestanek policiskih šefov? Je to študija na to tematiko? Je to predlog organizacije za varno vožnje, itd.

BlaY0 ::

Brane22 je izjavil:


Dobra ideja bi recimo bila, da bi recimo država ponudila program, po katerem dovoliš, da ti na avto zmontirajo zapečateno kamero, katere podatke bi lahko uporabili pri izdajanju kazni.

Takemu avtu bi bilo potrebno na zadnja vrata tudi obesiti tablo z napisom, da si sneman pa še to ne bi šlo skozi...

Matija82 je izjavil:


BlaY0, naj lenoba iz leta 1983 ne bo ovira za pametne odločitve v 2013. In ne razumem čemu se ti ne zdi logično, da ljudje začnejo(mo) govoriti o nečem, ko se začne izvajati?

Zato, ker je izvajanje teh določil zakonodaje že bilo definirano 30 let nazaj, folk je samo izkoriščal to neizvajanje. Zdaj ko se končno zadeva izvaja pa folk joka kako to da se izvaja in išče ne vem kakšne izgovore v stilu "Pa kaj je zdej banda, sam dnar mi hočjo uzet... sej sm prpet, kaj bi pa še radi!!!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

Matija82 je izjavil:


Zadeva se je začela aktivno izvajati zaradi "X". Mene zanima kaj je "X". Je to sestanek policiskih šefov? Je to študija na to tematiko? Je to predlog organizacije za varno vožnje, itd.

X = "izpolnjeni vsi pogoji"

St235 ::

Matija82 je izjavil:

Obstaja kje seznam teh "1,2 sek" točk na avtocestah? Ena vem da je bila včasih iz smeri Brežic proti Drnovem.

BlaY0, naj lenoba iz leta 1983 ne bo ovira za pametne odločitve v 2013. In ne razumem čemu se ti ne zdi logično, da ljudje začnejo(mo) govoriti o nečem, ko se začne izvajati?

Zadeva se je začela aktivno izvajati zaradi "X". Mene zanima kaj je "X". Je to sestanek policiskih šefov? Je to študija na to tematiko? Je to predlog organizacije za varno vožnje, itd.

Eden od X je tudi dejstvo, da so sedaj na voljo naprave, ki takšno meritev lahko izvajajo.

Brane22 ::

BlaY0 je izjavil:


Takemu avtu bi bilo potrebno na zadnja vrata tudi obesiti tablo z napisom, da si sneman pa še to ne bi šlo skozi...


Zakaj ne ? Imajo policijski avti s provido itd take napise ?

Saj kamero dobiš zapečateno in do njenih podatkov ne moreš legalno sam. Pa zmontirajo ti jo pooblaščeni profiji. Kje je problem ?

Ne rečem da bi nujno tako zadevo obravnavali kot 100% enakovredno policijskemu posnetku, bi bil pa IMHO komot uporaben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

BlaY0 ::

Brane22 je izjavil:


Zakaj ne ? Imajo policijski avti s provido itd take napise ?

Da, imajo napis policija na vratih pa modre lučke na strehi, v zakonu ti pa piše kakšne so pristojnosti teh modelov.

Brane22 ::

Kamere imajo AFAIK tudi v povsem "civilnih" avtih, ki jih ti na cesti ne ločiš od drugih.

BlaY0 ::

V tem primeru te more ustaviti in se identificirati kot policist, ki ima zopet pristojnosti...

Brane22 ::

Razen če te ne uspe ustaviti.

Sploh pa, lahko bi spremenili zakonodajo tozadevno komot zaradi mene.

BlaY0 ::

OK, ampak tukaj se oddaljujemo od teme ki se glasi, zakaj so pristojni organi kar naenkrat pričeli z izvajanjem zakonodaje...

In folk jasno takoj išče teorijo zarote.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Buggy ::

OK, ampak tukaj se oddaljujemo od teme ki se glasi, zakaj so pristojni organi kar naenkrat pričeli z izvajanjem zakonodaje...


ker bodo tako dofilali drzavni proracun, radarjev je tudi kar naenkrat zacelo mrgoleti, predvsem v conah 30km/h


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1654878 (1575) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52864723 (41745) solatko
»

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
57352401 (44236) St235
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24729761 (25156) solatko

Več podobnih tem