Forum » Loža » Nove kazni
Nove kazni
MarkookraM ::
Kje pa sploh je statistika o nesrečah in žrtvah? So že dostikrat zvišali kazni, kje so rezultati? Ta njihova taktika res deluje, ampak potem moraš non stop zviševati kazni...aja saj to delajo. Treba je uvest kazni glede na dohodek posameznika.
Še malo pa bodo cestni dirkači začeli množično bežati pred policijo in še koga ubili, izgubiti itak nimajo nič, take kazni nekatere zatrejo v revščino.
Še malo pa bodo cestni dirkači začeli množično bežati pred policijo in še koga ubili, izgubiti itak nimajo nič, take kazni nekatere zatrejo v revščino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MarkookraM ()
T0RN4D0 ::
Pa se človek vpraša, kako je to sploh možno oziroma ali ljudje za volanom sploh še kaj razmišljajo.
Razmišljajo. Kako se izognit kaznim, in kako pridobit nazaj čas ki so ga izgubil zarad neumnih omejitev in del na cesti :]
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
jrtjtejtt ::
Razmišljajo. Kako se izognit kaznim, in kako pridobit nazaj čas ki so ga izgubil zarad neumnih omejitev in del na cesti :]
In potem, ko to premisljio, ali razmišljajo še malo bolj naprej v prihodnost in pomislijo, da jih lahko to pripelje v končni fazi v smrt. In da ko umrejo, izgubijo malo več časa kot pa je tistih 10 minut.
In potem, ko to premisljio, ali razmišljajo še malo bolj naprej v prihodnost in pomislijo, da jih lahko to pripelje v končni fazi v smrt. In da ko umrejo, izgubijo malo več časa kot pa je tistih 10 minut.
WarpedGone ::
djordjevic:
>> Pozabljamo na nekaj bistvenih reči. Bi človek mislil, da bo manj smrtnih žrtev glede na vsesplošni razvoj v avtomobilski industriji, zlasti varnostne opreme. Je ravno obratno. Avti so resda vedno varnejši, hkrati pa vedno zmogljivejši, težji, močnejši itd. Ni čudno, da se nas prej ni v stoenkah in jugecih toliko pobilo, ko pa si jih komaj spravil čez 100 km/h (malo za šalo, malo za res).
Totalno si pozabil, da je sedaj BISTVENO več avtomobilov in s bistveno več prometa. To dejstvo tvoje nadaljnje razpredanje o premočnih avtomobil naredi totalno zgrešeno.
Nagradno vprašanje: Koliko mrtvih bi imeli, če bi se vsi vozili z jugeci in stoenkami s po 40km max? Tisoč ali dva tistoč na leto?
Airbagi kljubvsemu rešujejo življenja. ABS, ESP, etc tudi.
>> Pozabljamo na nekaj bistvenih reči. Bi človek mislil, da bo manj smrtnih žrtev glede na vsesplošni razvoj v avtomobilski industriji, zlasti varnostne opreme. Je ravno obratno. Avti so resda vedno varnejši, hkrati pa vedno zmogljivejši, težji, močnejši itd. Ni čudno, da se nas prej ni v stoenkah in jugecih toliko pobilo, ko pa si jih komaj spravil čez 100 km/h (malo za šalo, malo za res).
Totalno si pozabil, da je sedaj BISTVENO več avtomobilov in s bistveno več prometa. To dejstvo tvoje nadaljnje razpredanje o premočnih avtomobil naredi totalno zgrešeno.
Nagradno vprašanje: Koliko mrtvih bi imeli, če bi se vsi vozili z jugeci in stoenkami s po 40km max? Tisoč ali dva tistoč na leto?
Airbagi kljubvsemu rešujejo življenja. ABS, ESP, etc tudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
T0RN4D0 ::
Avtomobili napredujejo, počasi ampak ni dvoma da se je varnost zvišala. Moči se niti niso tako zelo povečale, ker to kar je bil včasih 600 kilski fičo, je danes 1.2 tonska piksna z 2-3x več konji. Hint- nič kej hitrejši ni, oiroma kolkr ma končno pa vse mal boljše, so posledice trkov neprimerljive.
Roky- eni ja, drugi ne. O tistih drugih lahko vsak dan bereš v časopisih. Jih ni tako malo. ;) Ampak dejstvo je, da kompletno stanje vpliva tudi na to, kako to popravit je pa seveda lažje na forumu napisat kot pa realizirat, ampak o naših cestah pač težko rečeš kaj dobrega.
Roky- eni ja, drugi ne. O tistih drugih lahko vsak dan bereš v časopisih. Jih ni tako malo. ;) Ampak dejstvo je, da kompletno stanje vpliva tudi na to, kako to popravit je pa seveda lažje na forumu napisat kot pa realizirat, ampak o naših cestah pač težko rečeš kaj dobrega.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
jype ::
Kolk pa to vaše trabunjanje mene pogreje... Delavka v muri ima 380 eur plače in si kupi 15 let star avto in gre 90 skozi naselje in se ne bo nikoli več finančno pobrala? PRAV JI JE, krava debilna zarukana! Vozi se po predpisih in predpisi ZELO JASNO določajo, kakšna je najvišja dovoljena hitrost. Če kaj, potem bi se spodobilo še pol leta zapora ali družbeno koristnega dela v težkih okoliščinah (recimo menjavanje plenic preživelim v hudih prometnih nesrečah v kakšnem Soča centru), da bi tudi bogatejši imeli dodaten razlog za voziti po predpisih (če že to da voziš varno ni dovolj dobra vzpodbuda).
T0RN4D0> ampak o naših cestah pač težko rečeš kaj dobrega.
Razlog več, da voziš varno. Nikoli nad omejitvami, če je treba, pa tudi precej manj.
Če je vaš čas tako dragocen, da ne morete voziti po omejitvah, potem ne uporabljajte javnih cest. Zgradite si zasebno avtocestno omrežje!
T0RN4D0> ampak o naših cestah pač težko rečeš kaj dobrega.
Razlog več, da voziš varno. Nikoli nad omejitvami, če je treba, pa tudi precej manj.
Če je vaš čas tako dragocen, da ne morete voziti po omejitvah, potem ne uporabljajte javnih cest. Zgradite si zasebno avtocestno omrežje!
T0RN4D0 ::
Uredu je. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
djordjevic ::
djordjevic:
Totalno si pozabil, da je sedaj BISTVENO več avtomobilov in s bistveno več prometa. To dejstvo tvoje nadaljnje razpredanje o premočnih avtomobil naredi totalno zgrešeno.
S povišanim številom vozil v prometu se kajpak strinjam, na ta vidik nisem bil pozoren. Še zmeraj pa trdim, da je na naših cestah precejšnje število kretenov, ki jim ne bi zaupal niti rolerjev, kaj šele +150KM avta. Ker ga ne znajo šofirat. Ker so si ga kupili zato, da jim bo sosed favš.
PacificBlue ::
PRAV JI JE, krava debilna zarukana! Vozi se po predpisih in predpisi ZELO JASNO določajo, kakšna je najvišja dovoljena hitrost.
Jure za prometnega ministra..:P
I’m out.
:3
:3
jype ::
Ne želite si tega, ker potem boste vozili po predpisih, ali pa sploh ne boste.
In mrtvih zagotovo ne bo prav dosti v prometu, bi pa znal sem in tja kakšen voznik izgubiti življenje med prestajanjem kazni za prehitro ali kako drugače nevarno vožnjo.
In mrtvih zagotovo ne bo prav dosti v prometu, bi pa znal sem in tja kakšen voznik izgubiti življenje med prestajanjem kazni za prehitro ali kako drugače nevarno vožnjo.
BigWhale ::
Hm me je Jure prehitel, ko je ozmerjal tisto delavko iz Mure.
Ampak tole je se vseeno smesno:
> in se spozabi da vozi nekoliko prehitro.
> Dobi kazen 1000 evrov.
Ce se spozabis in vozis _nekoliko_ prehitro, potem ne dobis 1000 EUR kazni!
"Veste gospod sodnik, nisem zaklal soseda, ne nalasc! Imel sem noz v rokah in sem se slucajno spotaknil in padel nanj. Sestkrat zapored..."
Izgovori na ceste, premajhne place in napacno postaljene prometne znake so enostavno debilni. Ce cesta ni varna, potem tudi slucajno nimas tam kaj prehitro voziti. Prav tako, ce imas premajhno placo. Ce je narobe postavljen znak, pa takrat vozis toliko kot ti zapoveduje, potem gres pa tezit svojemu poslancu v obcini, da ga zamenja!
In ce bo 1000 ljudi naslovilo pismo na obcino/ustrezne organe, bodo znak zamenjali. Sem preprican.
Ampak tole je se vseeno smesno:
> in se spozabi da vozi nekoliko prehitro.
> Dobi kazen 1000 evrov.
Ce se spozabis in vozis _nekoliko_ prehitro, potem ne dobis 1000 EUR kazni!
"Veste gospod sodnik, nisem zaklal soseda, ne nalasc! Imel sem noz v rokah in sem se slucajno spotaknil in padel nanj. Sestkrat zapored..."
Izgovori na ceste, premajhne place in napacno postaljene prometne znake so enostavno debilni. Ce cesta ni varna, potem tudi slucajno nimas tam kaj prehitro voziti. Prav tako, ce imas premajhno placo. Ce je narobe postavljen znak, pa takrat vozis toliko kot ti zapoveduje, potem gres pa tezit svojemu poslancu v obcini, da ga zamenja!
In ce bo 1000 ljudi naslovilo pismo na obcino/ustrezne organe, bodo znak zamenjali. Sem preprican.
jype ::
Komot.
Pa da še malce orišem, da ne boste mislili, da imam kaj proti delavkam iz mure, ki zaslužijo 300 in nekaj evrov na mesec:
Kupila si je 15 let star avto, ker jo bo to stalo ceneje kot javni prevoz. S 15 let starim avtomobilom (očitno brez sodobnih varnostnih mehanizmov) zdaj vozi 90 po naselju, čeprav ji je (in ji mora biti) povsem jasno, da je kazen za to približno desetkratna cena vozila. Kam neki se ji tako mudi? S temi 300 evri še za bencin ne zasluži, če ne vozi večino časa 40!
Pa da še malce orišem, da ne boste mislili, da imam kaj proti delavkam iz mure, ki zaslužijo 300 in nekaj evrov na mesec:
Kupila si je 15 let star avto, ker jo bo to stalo ceneje kot javni prevoz. S 15 let starim avtomobilom (očitno brez sodobnih varnostnih mehanizmov) zdaj vozi 90 po naselju, čeprav ji je (in ji mora biti) povsem jasno, da je kazen za to približno desetkratna cena vozila. Kam neki se ji tako mudi? S temi 300 evri še za bencin ne zasluži, če ne vozi večino časa 40!
PacificBlue ::
Jure, a ti grem lahko za sekretarja?
A ti grem lahko jaz za šoferja?:)
Se strinjam seveda, da so predpisi zato, da se jih upošteva..še posebej v naselju. Ampak, če se ti nesreča zgodi na cesti kjer je omejitev 90km/h pa voziš 80km/h so posledice lahko vsekakor tudi smrtonosne..že pri hitrosti 50 km na uro ni nič več tako varno, še posebej če imaš 15 let star avto.
I’m out.
:3
:3
kekz ::
> da pa bi kdo drvel več kot 100 km/h po Celovški cesti pa je malo verjetno.
Priznam, kriv sem. Pred približno 20 leti je bil moj rekord po Celovški 160 km/h.
In celo na koncu pri Jelenu me je ujel radar, ki sem ga pravočasno opazil in zavrl, da so se gume smodile, pa sem pridrsal mimo vseeno z 79 km/h.
Kot olajševalna okoliščina, je bila ura 3 ponoči in nikjer nikogar daleč naokoli.
Kaj češ, mladost ludost.
Pri današnji kazenski politiki bi me najbrž na mestu ustrelili in najbrž bi bilo prav tako. Sicer pa zdaj že dolgo vozim po pameti in predpisih.
Priznam, kriv sem. Pred približno 20 leti je bil moj rekord po Celovški 160 km/h.
In celo na koncu pri Jelenu me je ujel radar, ki sem ga pravočasno opazil in zavrl, da so se gume smodile, pa sem pridrsal mimo vseeno z 79 km/h.
Kot olajševalna okoliščina, je bila ura 3 ponoči in nikjer nikogar daleč naokoli.
Kaj češ, mladost ludost.
Pri današnji kazenski politiki bi me najbrž na mestu ustrelili in najbrž bi bilo prav tako. Sicer pa zdaj že dolgo vozim po pameti in predpisih.
Avby ::
Tisti ki se norčujete iz tega, da ima nekdo malo denarja bi rad videl, ko boste tudi sami prišli do te situacije.
Življenje traja nekje vsaj med 50 in 90 leti dan danes in čisto vsak dan se lahko obrne drugače.
Tako tudi ekonomska situacija v kateri živite sedaj in vam dopušča, da se norčujete iz nekoga ki zasluži 380 evrov na mesec lahko nekoč doleti tudi vas.
In takrat vam privoščim, da vam nekdo stisne 1000 evrov kazni, ker se boste peljali čez prekmursko ravnico 80 km/h.
Življenje traja nekje vsaj med 50 in 90 leti dan danes in čisto vsak dan se lahko obrne drugače.
Tako tudi ekonomska situacija v kateri živite sedaj in vam dopušča, da se norčujete iz nekoga ki zasluži 380 evrov na mesec lahko nekoč doleti tudi vas.
In takrat vam privoščim, da vam nekdo stisne 1000 evrov kazni, ker se boste peljali čez prekmursko ravnico 80 km/h.
jrtjtejtt ::
Tukaj se nihče ne norčuje iz ljudi, ki (pre)malo zaslužijo.
Če pa koga od nas doleti 1000 evrov kazni pa ne bo zato, ker ti to nekomu privoščiš, ampak ker zakon tko veleva. In tud firma, ki tala nizke plače ni kriva za kazen, ki poje skoraj dve plači, ampak voznik, ki krši zakon.
Če pa koga od nas doleti 1000 evrov kazni pa ne bo zato, ker ti to nekomu privoščiš, ampak ker zakon tko veleva. In tud firma, ki tala nizke plače ni kriva za kazen, ki poje skoraj dve plači, ampak voznik, ki krši zakon.
luli ::
Morda pa tudi ne!
Avby! Koliko je zate vredno življenje? Sami pravite, da take kazni pomagajo samo dva meseca, potem pa gre zadeva po starem. Torej recimo, da s tem rešijo 10 življenj. Je torej vredno?
Drugače pa bi sam predlagal, da tisti, ki omejitev močno prekoračijo dobijo še zraven denarne kazni tudi reimo 50ur dela na cesti in kakšnih 50ur v centru za rehabilitacijo. Tudi sam bi pred leti zlahka pokasiral kakšno kazen. Če pogledam nazaj se lahko zahvalim samo sreči (ali pa Bogu za nekatere), da nisem naredil nobene nesreče.
Največji brezveznik v tej temi pa se mi zdiš ti Avby, ki si temo odprl samo zato, da lahko pljuvaš po vladi, ki je takšne kazni sprejela. Ali si res tako zaslepljen ali pa tako nor, da nasprotuješ ravno vsemu, kar je pripihalo z desne?
Avby! Koliko je zate vredno življenje? Sami pravite, da take kazni pomagajo samo dva meseca, potem pa gre zadeva po starem. Torej recimo, da s tem rešijo 10 življenj. Je torej vredno?
Drugače pa bi sam predlagal, da tisti, ki omejitev močno prekoračijo dobijo še zraven denarne kazni tudi reimo 50ur dela na cesti in kakšnih 50ur v centru za rehabilitacijo. Tudi sam bi pred leti zlahka pokasiral kakšno kazen. Če pogledam nazaj se lahko zahvalim samo sreči (ali pa Bogu za nekatere), da nisem naredil nobene nesreče.
Največji brezveznik v tej temi pa se mi zdiš ti Avby, ki si temo odprl samo zato, da lahko pljuvaš po vladi, ki je takšne kazni sprejela. Ali si res tako zaslepljen ali pa tako nor, da nasprotuješ ravno vsemu, kar je pripihalo z desne?
šernk ::
@luli: dejstvo je da višanje kazni ne pripelje nikamor. sedaj se 1 teden ne bo ubil nihče potem v naslednjem tednu pa se jih ubije 8 in smo spet na začetku. se pa vsekakor strinjam da bi moglo bit v kazni všteto tudi dobrodelno delo, a kaj ko bi spet nasrkali le tisti ki nimajo vez. sistem nadzora je potrebno spremeniti v celoti in ne le višat kazni. ne vem zakaj skozi del mesta kjer greš brez problema 80 vsi vozijo 50 in skoraj ga ni junaka da bi šel nad 60, v drugem delu istega mesta pa imajo vsi 70+. da ne govorim da policajev tam nisem videl že več kot 2 leti pa vendar disciplina voznikov ostaja ravno zaradi poostrenega nadzora ki je bil nekaj let nazaj
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
krneki0001 ::
Tudi če po Celovški cesti (omejitev 70) drviš z 95 km/h še vedno plačaš "samo" 500 € kazni, da pa bi kdo drvel več kot 100 km/h po Celovški cesti pa je malo verjetno.
Po celovški, ko se mi je res mudilo na šiht in že bolj proti jutru, okoli 2h(šef je potem kazen plačal na mojo srečo - u bistvu sem mu povedal, da so me ustavili in je dal tok variable več kot je bila visoka kazen), so me dobili s 161km/h, pa takrat je bila omejitev še 60km/h. Ampak to je 10 let nazaj, danes kaj takega nebi niti poskušal - sem se glede norenja resnično orenk umiril in je max hitrost na avtocesti 110 do 120, na navadnih cestah pa od 10 manj od omejitve pa do omejitve, skoraj nikoli pa čez omejitev - mogoče če se kam resnično mudi, pa še to ne več kot 10km/h čez omejitev.
imagodei ::
@jype, BW & co:
Načeloma nimam nič proti hudim kaznim za najhujše kršitelje, ampak hude kazni ne pomenijo nujno finančno visokih kazni - če je v glavah naših politikov kljub vsemu edino ta melodija, potem se lahko samo vprašamo, kje je temu vzrok.
Poleg tega vztrajam na mnenju, da bi bile kazni lahko 10x nižje, če bi se na cestah le izvajal ustrezen nadzor ter nato tudi izvršitev teh kazni. Brez raznih stricev in tet, ki znajo "izgubiti" kazen za svojo žlahto.
That said, pa še sledeče misli:
Res nihče pomotoma v naselju ne preseže hitrosti za 40 km/h. Kljub temu je treba biti rahlo življenjski. Dobrega voznika ne odlikuje to, da frekventno pogleduje na števec in pazi, da ne preseže dovoljene hitrosti. Dober voznik, ki zna predvidevati, vozi na splošno defenzivno, je potrpežjiv, ceni vlogo varnostne razdalje in - še enkrat - zna predvidevati, lahko hitrost mestoma tudi konkretno preseže, pa zato ne bo bistveno povečal verjetnosti za nesrečo. Je pa ta kategorija bistveno drugačna od kategorije brezglavih divjakov.
Naloga zakona in mož postave seveda ni ugotavljanje, kdo je dober voznik in kdo brezglavi divjak. Jasne omejitve zato nujno potrebujemo. Če kršiš zakon, pač plačaj. Kategorija dobrih voznikov (saj veste, predvideva, je strpen...) itak nikoli ne bo presegla dovoljene hitrosti za npr. 50% in se ji ni treba bati visokih kazni. Kljub temu pa je tukaj treba imeti zdravo pamet in biti življenjski. Vožnja 90 km/h v LJ po dobro osvetljeni in skoraj popolnoma prazni Celovški ob 3h zjutraj gotovo ni primerljiva z vožnjo 70 km/h mimo glavne avtobusne postaje v Kranju ob 13h, ko se tam okoli sprehaja cel kup srednješolcev.
Visoke, a fiksne (nevezane na OD) finančne kazni so pa totalno zgrešene. Sploh za manjše kršitve bi bilo celo bolj smiselno, da bi bile zgolj za nekaj korakov višje od simboličnih oz. da bi policisti predvsem opozarjali. Žal niti to ne gre, saj jih na cesti praktično ni (kot že več 10x povedano).
Več policajev na ceste, storiti vse in še več za zagotavljanje kakovostnega kadra, ki je vredno, da nosi ime POLICIST. Nato pa (po vzoru npr. ZDA) na cesto več letečmanov v zasede, pa omogočit, da te lahko štrafa vsaj z arbitratno kaznijo že samo na lastno oceno, brez radarja - si vozil prehitro. To je žal možno samo, če imamo korektne in poštene policiste, ki vidijo dlje od semper fi oziroma ne zamešajo tega s tem, da se postavljajo nad zakon.
Hujše kršitve so običajno povezane z objestnostjo, nepremišljenostjo, alkoholom in neodgovornim obnašanjem, zato si zaslužijo tudi hude kazni. Na osebni dohodek ali na preteklo dohodninsko napoved vezana finančna kazen; zaseg in uničenje avtomobila na stroške lastnika, (ne)prostovoljno družbeno koristno delo, obiskovanje psihiatra, zapor...
Zanimivo, da KZ v 317. členu predvideva celo zaporno kazen za tiste, ki povzročijo splošno nevarnost. Če pride pri tem do težje poškodbe ali smrti, se zaporni kazni menda ne moreš niti izogniti, če prav berem. Je promet po nekem čudežu izjema, ali pa se omenjeni člen izvaja tudi v primeru voznikov, ki mestno omejitev 50 km/h presežejo tudi za 40 in več?
Načeloma nimam nič proti hudim kaznim za najhujše kršitelje, ampak hude kazni ne pomenijo nujno finančno visokih kazni - če je v glavah naših politikov kljub vsemu edino ta melodija, potem se lahko samo vprašamo, kje je temu vzrok.
Poleg tega vztrajam na mnenju, da bi bile kazni lahko 10x nižje, če bi se na cestah le izvajal ustrezen nadzor ter nato tudi izvršitev teh kazni. Brez raznih stricev in tet, ki znajo "izgubiti" kazen za svojo žlahto.
That said, pa še sledeče misli:
Res nihče pomotoma v naselju ne preseže hitrosti za 40 km/h. Kljub temu je treba biti rahlo življenjski. Dobrega voznika ne odlikuje to, da frekventno pogleduje na števec in pazi, da ne preseže dovoljene hitrosti. Dober voznik, ki zna predvidevati, vozi na splošno defenzivno, je potrpežjiv, ceni vlogo varnostne razdalje in - še enkrat - zna predvidevati, lahko hitrost mestoma tudi konkretno preseže, pa zato ne bo bistveno povečal verjetnosti za nesrečo. Je pa ta kategorija bistveno drugačna od kategorije brezglavih divjakov.
Naloga zakona in mož postave seveda ni ugotavljanje, kdo je dober voznik in kdo brezglavi divjak. Jasne omejitve zato nujno potrebujemo. Če kršiš zakon, pač plačaj. Kategorija dobrih voznikov (saj veste, predvideva, je strpen...) itak nikoli ne bo presegla dovoljene hitrosti za npr. 50% in se ji ni treba bati visokih kazni. Kljub temu pa je tukaj treba imeti zdravo pamet in biti življenjski. Vožnja 90 km/h v LJ po dobro osvetljeni in skoraj popolnoma prazni Celovški ob 3h zjutraj gotovo ni primerljiva z vožnjo 70 km/h mimo glavne avtobusne postaje v Kranju ob 13h, ko se tam okoli sprehaja cel kup srednješolcev.
Visoke, a fiksne (nevezane na OD) finančne kazni so pa totalno zgrešene. Sploh za manjše kršitve bi bilo celo bolj smiselno, da bi bile zgolj za nekaj korakov višje od simboličnih oz. da bi policisti predvsem opozarjali. Žal niti to ne gre, saj jih na cesti praktično ni (kot že več 10x povedano).
Več policajev na ceste, storiti vse in še več za zagotavljanje kakovostnega kadra, ki je vredno, da nosi ime POLICIST. Nato pa (po vzoru npr. ZDA) na cesto več letečmanov v zasede, pa omogočit, da te lahko štrafa vsaj z arbitratno kaznijo že samo na lastno oceno, brez radarja - si vozil prehitro. To je žal možno samo, če imamo korektne in poštene policiste, ki vidijo dlje od semper fi oziroma ne zamešajo tega s tem, da se postavljajo nad zakon.
Hujše kršitve so običajno povezane z objestnostjo, nepremišljenostjo, alkoholom in neodgovornim obnašanjem, zato si zaslužijo tudi hude kazni. Na osebni dohodek ali na preteklo dohodninsko napoved vezana finančna kazen; zaseg in uničenje avtomobila na stroške lastnika, (ne)prostovoljno družbeno koristno delo, obiskovanje psihiatra, zapor...
Zanimivo, da KZ v 317. členu predvideva celo zaporno kazen za tiste, ki povzročijo splošno nevarnost. Če pride pri tem do težje poškodbe ali smrti, se zaporni kazni menda ne moreš niti izogniti, če prav berem. Je promet po nekem čudežu izjema, ali pa se omenjeni člen izvaja tudi v primeru voznikov, ki mestno omejitev 50 km/h presežejo tudi za 40 in več?
- Hoc est qui sumus -
Avby ::
Avby! Koliko je zate vredno življenje? Sami pravite, da take kazni pomagajo samo dva meseca, potem pa gre zadeva po starem. Torej recimo, da s tem rešijo 10 življenj. Je torej vredno?
Da če rešimo deset življen sem za to.
Ampak ko smo jih rešili, bomo spustili tudi kazni? Pa morda čez čas ponovili?
In kje piše da jih se bo rešilo toliko?
Jaz sem že 2 krat vprašal in bom še enkrat. Kdo bo prevzel odgovornost če ne bo majn mrtvih in huje telesno poškodovanih?
Phoenix ::
No še moj mali prispevek.
Za tiste ki niste obveščeni o načinu kaznovanja naj vam nekako po kmečko pojasnim.
naselje:
omejitev 50km/h vi vozite 58+km/h= možna kazen(če se da policajem težit za 5km/h)
omejitev 50km/h vi vozite 53km/h=mahanje policajem in vožnja naprej
izven naselja:
omejitev 90km/h vi vozite 103+km/h= možna kazen (če so postavili radar pa če niso že enga revčka ujel bodo pa vas verjetno)
omejitev 90km/h vi vozite 98km/h= mahanje policajem in vožnja naprej
No da obrazložim. Obstaja +3/-3 pravilo ki piše v našem kazenskem zakoniku in glasi nekako takole.
Ker se v naseljih kazni povišajo za vsakih 5km/h je pravilo +3/-3 to pomeni če vozite 58 dobite kazen, če vozite 53 pa ne. (izklicno če ste sigurni da vaš števec kaže pravilno)
Ker se pa na regionalnih in ostalih hitrih cestah kazni povečujejo po 10km/h se pravilo +3/-3 glasi takole.
če imate na 90 omejitve 98 vas ne sme kaznovati, če imate 103+ vas lahko.
Za 100km okroglih se lahko kregate in tudi če ima vašo sliko in vas je ujel na radar če imate malo več govornih sposobnosti se lahko izvlečete ker ta slika in radar ne moreta vzdržati na kazenskem sodišču ravno zaradi +3/-3 pravila(pod pogojem da ste si najeli odvetnika ki bo nekaj delal ne samo pobral od vas denar).
Skratka vse to nakladanje je bilo ravno zato ker (hvala bogu magar neki v zakonu da pomaga človeku) je elektronska oprema 99% natančna in je tistih 3km/h bonus ali malus pri merjenju. Tako da policaj nima izbire kot čakati nekoga ki bo presegel to pravilo. To velja tudi če ste dobili kazen in vam tip kaže na radarju 158. Lahko se zborite za samo 30km prekoračitev in ne 40km katero bo on takoj predlagal če je na levi nogi vstal.
Pri takšnih novih kaznih je po mojem pomembno da se držite in borite za to pravilo. Manj boste plačali pa veliko bolj sproščeno boste vozili.
vir = nekajletne izkužnje v taxi službi. Če nekaj ne veste o kaznih pejte do najbližjega taksista, on jih je že vse dobil :)
Za tiste ki niste obveščeni o načinu kaznovanja naj vam nekako po kmečko pojasnim.
naselje:
omejitev 50km/h vi vozite 58+km/h= možna kazen(če se da policajem težit za 5km/h)
omejitev 50km/h vi vozite 53km/h=mahanje policajem in vožnja naprej
izven naselja:
omejitev 90km/h vi vozite 103+km/h= možna kazen (če so postavili radar pa če niso že enga revčka ujel bodo pa vas verjetno)
omejitev 90km/h vi vozite 98km/h= mahanje policajem in vožnja naprej
No da obrazložim. Obstaja +3/-3 pravilo ki piše v našem kazenskem zakoniku in glasi nekako takole.
Ker se v naseljih kazni povišajo za vsakih 5km/h je pravilo +3/-3 to pomeni če vozite 58 dobite kazen, če vozite 53 pa ne. (izklicno če ste sigurni da vaš števec kaže pravilno)
Ker se pa na regionalnih in ostalih hitrih cestah kazni povečujejo po 10km/h se pravilo +3/-3 glasi takole.
če imate na 90 omejitve 98 vas ne sme kaznovati, če imate 103+ vas lahko.
Za 100km okroglih se lahko kregate in tudi če ima vašo sliko in vas je ujel na radar če imate malo več govornih sposobnosti se lahko izvlečete ker ta slika in radar ne moreta vzdržati na kazenskem sodišču ravno zaradi +3/-3 pravila(pod pogojem da ste si najeli odvetnika ki bo nekaj delal ne samo pobral od vas denar).
Skratka vse to nakladanje je bilo ravno zato ker (hvala bogu magar neki v zakonu da pomaga človeku) je elektronska oprema 99% natančna in je tistih 3km/h bonus ali malus pri merjenju. Tako da policaj nima izbire kot čakati nekoga ki bo presegel to pravilo. To velja tudi če ste dobili kazen in vam tip kaže na radarju 158. Lahko se zborite za samo 30km prekoračitev in ne 40km katero bo on takoj predlagal če je na levi nogi vstal.
Pri takšnih novih kaznih je po mojem pomembno da se držite in borite za to pravilo. Manj boste plačali pa veliko bolj sproščeno boste vozili.
vir = nekajletne izkužnje v taxi službi. Če nekaj ne veste o kaznih pejte do najbližjega taksista, on jih je že vse dobil :)
Izi ::
Phoenix, saj zato pa sem jaz že zgoraj napisal, da načeloma ni kazni, če prekoračiš za manj kot 10 km/h.
Bil sem tudi na tečaju varne vožnje in je bilo rečeno, da policaji z radarji po nepisanem pravilu ustavljajo in kaznujejo samo tiste, ki prekoračijo hitrost za 10 km ali več, da potem ni nepotrebnih kreganj po sodiščih.
Poleg tega pa je potrebno vedeti, da avtomobilski števci hitrosti vsi po vrsti kažejo več kot voziš v resnici. Boljši in dražji avto imaš bolj natančno kaže, ampak v povprečju vsi števci kažejo med 5 in 10 km več od dejanske hitrosti. Edino pravilno hitrost kaže satelitska navigacija in po njej lahko ugotovite za koliko vam laže vaš števec. Kakšni stari jugoti in stoenke kažejo tudi do 20 km več kot vozite v resnici. Prav noben avto na svetu pa ne kaže manj.
Kot pa sem že omenil, je potrebno biti zelo previden, ko se odločite za pritožbo, ker v tem primeru izgubite možnost plačila samo polovičke kazni.
Pritožite se samo, če ste 100% prepričani, da je kazen napačna in seveda da imate za to primerne dokaze. Če pritožbo izgubite boste plačali celotno kazen, ki ji lahko sodnik po potrebi tudi zviša , nikoli jo ne zniža, in poleg plačate seveda še vse sodne stroške. Zato zelo previdno z pritožbami.
Bil sem tudi na tečaju varne vožnje in je bilo rečeno, da policaji z radarji po nepisanem pravilu ustavljajo in kaznujejo samo tiste, ki prekoračijo hitrost za 10 km ali več, da potem ni nepotrebnih kreganj po sodiščih.
Poleg tega pa je potrebno vedeti, da avtomobilski števci hitrosti vsi po vrsti kažejo več kot voziš v resnici. Boljši in dražji avto imaš bolj natančno kaže, ampak v povprečju vsi števci kažejo med 5 in 10 km več od dejanske hitrosti. Edino pravilno hitrost kaže satelitska navigacija in po njej lahko ugotovite za koliko vam laže vaš števec. Kakšni stari jugoti in stoenke kažejo tudi do 20 km več kot vozite v resnici. Prav noben avto na svetu pa ne kaže manj.
Kot pa sem že omenil, je potrebno biti zelo previden, ko se odločite za pritožbo, ker v tem primeru izgubite možnost plačila samo polovičke kazni.
Pritožite se samo, če ste 100% prepričani, da je kazen napačna in seveda da imate za to primerne dokaze. Če pritožbo izgubite boste plačali celotno kazen, ki ji lahko sodnik po potrebi tudi zviša , nikoli jo ne zniža, in poleg plačate seveda še vse sodne stroške. Zato zelo previdno z pritožbami.
jype ::
Izi> Prav noben avto na svetu pa ne kaže manj.
Ker če indikator hitrosti kaže manj, kot je dejanska hitrost vožnje, vozilo ni izpravno in ne sme biti udeleženo v prometu.
Te tolerance tudi niso razlog za prehitro vožnjo. Tako in tako naj bi bila večina avtomobilskih indikatorjev hitrosti kalibrirana (to pomeni, da pri tej hitrosti meritev najmanj statistično odstopa) na približno 50km/h pri najmanjšem dovoljenem obsegu pnevmatike (in ko so pnevmatike nove kaže manj, ker je pač kotna hitrost nižja zaradi večjega obsega). Primerjati hitrost na indikatorju in tisto, ki jo ugotovi satelitska navigacija, je seveda smiselno, vendar je pri tem nujno treba upoštevati tudi to, da se razlika zaradi obrabe pnevmatik s časom počasi manjša.
Ker če indikator hitrosti kaže manj, kot je dejanska hitrost vožnje, vozilo ni izpravno in ne sme biti udeleženo v prometu.
Te tolerance tudi niso razlog za prehitro vožnjo. Tako in tako naj bi bila večina avtomobilskih indikatorjev hitrosti kalibrirana (to pomeni, da pri tej hitrosti meritev najmanj statistično odstopa) na približno 50km/h pri najmanjšem dovoljenem obsegu pnevmatike (in ko so pnevmatike nove kaže manj, ker je pač kotna hitrost nižja zaradi večjega obsega). Primerjati hitrost na indikatorju in tisto, ki jo ugotovi satelitska navigacija, je seveda smiselno, vendar je pri tem nujno treba upoštevati tudi to, da se razlika zaradi obrabe pnevmatik s časom počasi manjša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jrtjtejtt ::
Jaz sem že 2 krat vprašal in bom še enkrat. Kdo bo prevzel odgovornost če ne bo majn mrtvih in huje telesno poškodovanih?
Odgovornost naj prevzamejo tisti, ki so storili nesrečo, oziroma bo verjetno sodišče ugotovilo, kdo je odgovoren. Grims je odgovoren za nesrečo, če se slučajno zaleti, le v tem primeru mu boš lahko obesu odgovornost.
Višje kazni ne škodijo nikomur, če ne krži zakona. Če ga, je pa sam kriv, razumeš.
Sicer pa tak pristop k problemu kaže, da pač vlada ne zna spraviti skup ene pametne rešitve, ki jo BTW tudi jaz ne poznam. Ne vem, kako spametovat divjake. Edino kar mi pade na pamet je, frajerčkom dati 100 ur pometanja pločnikov sreid ljubljane, pa gor fluorescentno rdečo majico z napisom: jaz sem divjal in povozil otroka, itd.
Pa bi se verjetn kak Amnesty int. al pa helsinški monitor oglasu...
Odgovornost naj prevzamejo tisti, ki so storili nesrečo, oziroma bo verjetno sodišče ugotovilo, kdo je odgovoren. Grims je odgovoren za nesrečo, če se slučajno zaleti, le v tem primeru mu boš lahko obesu odgovornost.
Višje kazni ne škodijo nikomur, če ne krži zakona. Če ga, je pa sam kriv, razumeš.
Sicer pa tak pristop k problemu kaže, da pač vlada ne zna spraviti skup ene pametne rešitve, ki jo BTW tudi jaz ne poznam. Ne vem, kako spametovat divjake. Edino kar mi pade na pamet je, frajerčkom dati 100 ur pometanja pločnikov sreid ljubljane, pa gor fluorescentno rdečo majico z napisom: jaz sem divjal in povozil otroka, itd.
Pa bi se verjetn kak Amnesty int. al pa helsinški monitor oglasu...
imagodei ::
@Roky:
Problem prevzema odgovornosti, če ne bo manj mrtvih je malce širši, kot očitno misliš. Višanje denarnih kazni samo po sebi ni problematično. Problematično je to, da se vodilni PRETVARJAJO, da je to UČINKOVITA rešitev. Zato si, očitno, lahko operejo roke in NE IŠČEJO drugih rešitev, ki bi bile UČINKOVITE.
To je tisto, zaradi česar bi morali prevzeti odgovornost. Za zabijanje dragocenega časa z vpeljavo rešitev, ki so v naprej obsojene na propad.
NAJPREJ je treba definirati resnični problem, kar je nemalokrat mala umetnost. Nato je treba predlagati rešitve, ki bi lahko vodile v reševanje problema. Takoj nato je treba kritično pretehtati, ali te rešitve zmorejo prispevati k odpravi problema. V ta namen lahko pregledaš pretekle izkušnje, poleg tega pa lahko zastaviš vprašanje iz drugega zornega kota: "Kakšne posledice bi imela predlagana rešitev?" Šele nato se lotiš dejanske vpeljave.
Predvsem je pametno, da se iskanja rešitev lotevaš s trezno, logično presojo, ne pa v afektu. Pri konkretnem problemu je skrajno žalostno, da izpade, kot bi se nekaj veljakov, ki so že leta nazaj izgubili stik z realnostjo vožnje po cestah, v enem popoldnevu domenili za rešitve.
Problem prevzema odgovornosti, če ne bo manj mrtvih je malce širši, kot očitno misliš. Višanje denarnih kazni samo po sebi ni problematično. Problematično je to, da se vodilni PRETVARJAJO, da je to UČINKOVITA rešitev. Zato si, očitno, lahko operejo roke in NE IŠČEJO drugih rešitev, ki bi bile UČINKOVITE.
To je tisto, zaradi česar bi morali prevzeti odgovornost. Za zabijanje dragocenega časa z vpeljavo rešitev, ki so v naprej obsojene na propad.
NAJPREJ je treba definirati resnični problem, kar je nemalokrat mala umetnost. Nato je treba predlagati rešitve, ki bi lahko vodile v reševanje problema. Takoj nato je treba kritično pretehtati, ali te rešitve zmorejo prispevati k odpravi problema. V ta namen lahko pregledaš pretekle izkušnje, poleg tega pa lahko zastaviš vprašanje iz drugega zornega kota: "Kakšne posledice bi imela predlagana rešitev?" Šele nato se lotiš dejanske vpeljave.
Predvsem je pametno, da se iskanja rešitev lotevaš s trezno, logično presojo, ne pa v afektu. Pri konkretnem problemu je skrajno žalostno, da izpade, kot bi se nekaj veljakov, ki so že leta nazaj izgubili stik z realnostjo vožnje po cestah, v enem popoldnevu domenili za rešitve.
- Hoc est qui sumus -
darkolord ::
Problematično je to, da se vodilni PRETVARJAJO, da je to UČINKOVITA rešitev.
Ne. Upajo, da je učinkovita. Ker boljše pač nimajo (in je očitno tudi nihče ni sposoben predlagati)
jype ::
djordjevic> In rezultat? V treh dneh tri smrtne žrtve. Jaki učinek kazni, a?
Očitno so jih premalo povišali.
Očitno so jih premalo povišali.
jype ::
Ko bo kazen 10.000€ in pol leta zaporne kazni za več kot 10 km/h preseženo hitrost bo vsak dvakrat premislil, preden bo prehitro vozil.
Ali pa nekaj časa ne bo več vozil, kar je tudi sprejemljivo.
Ali pa nekaj časa ne bo več vozil, kar je tudi sprejemljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
djordjevic ::
Eh, taki pristop ne reši ničesar. Ljudje bi še vedno divjali. V prvi vrsti zato, kot jih je tu napisalo že nekaj, ker vedo, da je možnost, da jih dobijo, pičla. Ker nadzor tako šepa kot še marsikje v naši ljubi deželici. S prometno kulturo je treba začet že v družini in to deci vbijat v glavo že (skoraj dobesedno) ko na kolo sede.
jype ::
djordjevic> V prvi vrsti zato, kot jih je tu napisalo že nekaj, ker vedo, da je možnost, da jih dobijo, pičla.
Ampak v tem primeru jih bodo dobili samo enkrat. Zdaj je povratnikov mnogo, ker so kazni prenizke in sploh niso vzgojne za tisto skupino ljudi, ki najbolj ogroža ostale udeležence v prometu.
djordjevic> S prometno kulturo je treba začet že v družini in to deci vbijat v glavo že (skoraj dobesedno) ko na kolo sede.
Mene so naučili, da vozim po predpisih, pa mi kar gre.
Ampak v tem primeru jih bodo dobili samo enkrat. Zdaj je povratnikov mnogo, ker so kazni prenizke in sploh niso vzgojne za tisto skupino ljudi, ki najbolj ogroža ostale udeležence v prometu.
djordjevic> S prometno kulturo je treba začet že v družini in to deci vbijat v glavo že (skoraj dobesedno) ko na kolo sede.
Mene so naučili, da vozim po predpisih, pa mi kar gre.
djordjevic ::
Mene so naučili, da vozim po predpisih, pa mi kar gre.
Mene tudi, enako, se pa tistih 10 km/h hitro zgodi. Primer. V 100 primerih se 99-krat privežem, ko sedem v avto, ker se mi zdi samoumevno. V enem primeru se ne pripnem zaradi zašite rane na hrbtu in peljem do bližnje trgovine. Vprašanje za jurja. Kdaj me policija ustavi in opali kazen? Da ne bo pomote, vem, da sem storil prekršek. Pa sem s storitvijo pravzaprav ogrožal zgolj sebe in ne ostalih udeležencev v prometu, recimo. Ampak kje piše, da ne bo tebe kdaj doletelo tistih 10 km/h in boš fasal predlaganih 10.000 € kazni? Čeprav v 99% primerov spoštuješ omejitve? Pa da ne bo pomote, nezgode s hujšimi telesnimi poškodbami in smrtnimi izidi se ne zgodijo lih zato, ker nekdo pelje 57 namesto 50 ali 97 namesto 90.
T0RN4D0 ::
anede jype. Zapremo vse pa ne bo več nesreč, je opcija. ;)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
jype ::
T0RN4D0> anede jype. Zapremo vse pa ne bo več nesreč, je opcija. ;)
Jah, na cestah bo ziher manj mrtvih, ane.
Jaz sem sicer bolj naklonjen avtomatskim radarjem na vsak kilometer, dva al pa tri, da če hočeš dirkat, lahko dirkaš samo v zelo nerodnih intervalih (tako dirkanje nekako izgubi tisto svojo glavno značilnost), ali pa plačaš precej več, kot bi plačal za dirkališče.
Jah, na cestah bo ziher manj mrtvih, ane.
Jaz sem sicer bolj naklonjen avtomatskim radarjem na vsak kilometer, dva al pa tri, da če hočeš dirkat, lahko dirkaš samo v zelo nerodnih intervalih (tako dirkanje nekako izgubi tisto svojo glavno značilnost), ali pa plačaš precej več, kot bi plačal za dirkališče.
djordjevic ::
djordjevic> ker nekdo pelje 57 namesto 50 ali 97 namesto 90.
To ni več kot 10 km/h.
Ne, sodeč po zakonu pa. Torej ti prilimajo kazen za prekoračitev do 10 km/h.
Glede stacionarnih radarjev se povsem strinjam. Na vsako križišče (v mestih), zunaj mest pa na kritične odseke. Že če pogledaš učinek stacionarnih na avtocestah, vidiš, da bi to znalo prinesti spremembo na bolje. Če bi torej ljudje vsaj na problematičnih odsekih zmanjšali hitrost, pa četudi samo zato, ker bi vedeli, da tam stoji požrešna škatla, bi se imho odstotek hujših prometnih nesreč precej znižal.
WarpedGone ::
Jah, tudi če se vsi 100% držimo omejitev, bodo še vedno mrtvi.
Naprimer včerajšnja nesreča pri Senožetih. Nihče me ne bo prepričal da je tovornjak na 200metrih uspel dobit več ko 90kmh, kakih 70max. Pa je bilo že to dovolj da ga je ob močnem zaviranju zaneslo na nasprotni pas. Lahko pametujemo o neprilagojeni hitrosti. Problem je, da jo je precej težko vedno prav ocenit - ker se pogoji sproti spreminjajo. Ljudje pa pač nismo vsevedi. Lahko pa vsi vedno furamo največ 20kmh. Se gremo to?
Kaj torej storiti? Par zadev bi vseeno pomagalo
- boljši asfalt z več oprijema
- stroga kontrola pnevmatik na tovornjakih, ne pa da je OK kar vsaka guma ki še drži luft
- sprednji odbijač na tovornjaku naj bo največ 20cm nad voziščem in ne pol metra da se lahko lepo zapelje čez avtomobil
- priključki stranskih cest naj ne bodo speljani sredi ovinka regionalke, sploh če je le 200m stran rondo
Naprimer včerajšnja nesreča pri Senožetih. Nihče me ne bo prepričal da je tovornjak na 200metrih uspel dobit več ko 90kmh, kakih 70max. Pa je bilo že to dovolj da ga je ob močnem zaviranju zaneslo na nasprotni pas. Lahko pametujemo o neprilagojeni hitrosti. Problem je, da jo je precej težko vedno prav ocenit - ker se pogoji sproti spreminjajo. Ljudje pa pač nismo vsevedi. Lahko pa vsi vedno furamo največ 20kmh. Se gremo to?
Kaj torej storiti? Par zadev bi vseeno pomagalo
- boljši asfalt z več oprijema
- stroga kontrola pnevmatik na tovornjakih, ne pa da je OK kar vsaka guma ki še drži luft
- sprednji odbijač na tovornjaku naj bo največ 20cm nad voziščem in ne pol metra da se lahko lepo zapelje čez avtomobil
- priključki stranskih cest naj ne bodo speljani sredi ovinka regionalke, sploh če je le 200m stran rondo
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
- sprednji odbijač na tovornjaku naj bo največ 20cm nad voziščem in ne pol metra da se lahko lepo zapelje čez avtomobil
misliš da vsi tovornjaki vozijo le po avtocestah??? ali pa bodo glihali makadamsko cesto zanje vsakih 5 min??
če priletiš v tovornjak ti tako ali tako nič ne pomaga ker ga zaradi svoje teže precej manj premakne kot avto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
T0RN4D0 ::
Mnja, že SUV te povozi, kamioni pa itak, poleg tega da te itak stlači ko palačinko in po možnosti še par 10 metrov rine pred sabo, ne samo da se ne premakne. Poleg tega tovornjaki so takšni kakršni so, tud če bi pr novih uvedl nevemkakšne varnostne standarde (nardit tovornjak primeren za zaletavat se v avtomobile... yea right) še vedno ostane na cesti gazzilion "navadnih" tovornjakov. Ceste so katastrofa, ampak žal ni tako enostavo kar zamenjat kompletne infrastrukture. Sicer pa nekatere strani se urejajo, samo če rabjo za 3 kilometrski odsek avtoceste (ki bo itak najbrž narejena tako da jo bo čez 5 let treba popravlat) 2 leti, pol je jasno da bo večina stvari zaenkrat ostala tako kot je.
Jype... dirkališča ja. Kje? Po mojem bi tud to znal rešit kak problem (po drugi strani kakšnega tudi ustvarit), ampak s primernimi dirkališči kjer bi se dal mal zdivjat brez kakšnih večjih komplikacij bi po precej ljudi šlo tja sproščat agresijo, ne pa na cesti.
Jype... dirkališča ja. Kje? Po mojem bi tud to znal rešit kak problem (po drugi strani kakšnega tudi ustvarit), ampak s primernimi dirkališči kjer bi se dal mal zdivjat brez kakšnih večjih komplikacij bi po precej ljudi šlo tja sproščat agresijo, ne pa na cesti.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
LordTado ::
folk je pod stresom in se vozi prehitro...to je glaven problem,mudi se,živnost pri počasnih tovornjakih in bum...
če pa bi ostale hoteli ustavt,se pravi bedake,ki norijo in pijance,pa bi mogel vsak mel svojega policaja...
če pa bi ostale hoteli ustavt,se pravi bedake,ki norijo in pijance,pa bi mogel vsak mel svojega policaja...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LordTado ()
jype ::
WarpedOne> Jah, tudi če se vsi 100% držimo omejitev, bodo še vedno mrtvi.
Tudi če vsi stojimo pri miru, bodo še vedno mrtvi. Ključna beseda pri tem je _manj_ mrtvih.
T0RN4D0> Jype... dirkališča ja. Kje?
Če je dovolj interesa, lahko jaz enega postavim. Samo ga očitno ni, ker sicer bi ga že kdo drug.
Tudi če vsi stojimo pri miru, bodo še vedno mrtvi. Ključna beseda pri tem je _manj_ mrtvih.
T0RN4D0> Jype... dirkališča ja. Kje?
Če je dovolj interesa, lahko jaz enega postavim. Samo ga očitno ni, ker sicer bi ga že kdo drug.
Buggy ::
jype tebi pa res ni pomoci. Zakaj bi sploh imeli ceste in avte, ce pa so nevarne in predstavljajo potencialno morisce a ne?
Dajmo narediti spet nazaj travnike, ce ze kaj potem mogoce kaksen kolovoz, da se slucajno ne bo kaj zgodilo. Oh napaka, tudi tam lahko kaksnemu norcu nepremisljenemu pade clovek iz voza....mah kar parkle mu je treba posekat ...stoka nekulturna.
Dajmo narediti spet nazaj travnike, ce ze kaj potem mogoce kaksen kolovoz, da se slucajno ne bo kaj zgodilo. Oh napaka, tudi tam lahko kaksnemu norcu nepremisljenemu pade clovek iz voza....mah kar parkle mu je treba posekat ...stoka nekulturna.
jype ::
Buggy> Zakaj bi sploh imeli ceste in avte, ce pa so nevarne in predstavljajo potencialno morisce a ne?
Tako je. Če bi se vsi vozili s trajekti, bi bilo bistveno manj mrtvih!
Buggy> Dajmo narediti spet nazaj travnike, ce ze kaj potem mogoce kaksen kolovoz, da se slucajno ne bo kaj zgodilo. Oh napaka, tudi tam lahko kaksnemu norcu nepremisljenemu pade clovek iz voza....mah kar parkle mu je treba posekat ...stoka nekulturna.
Obvezno na meter debelo gnoja ob poteh nametat, da bo na mehko padu, pa je zadeva rešena!
Tako je. Če bi se vsi vozili s trajekti, bi bilo bistveno manj mrtvih!
Buggy> Dajmo narediti spet nazaj travnike, ce ze kaj potem mogoce kaksen kolovoz, da se slucajno ne bo kaj zgodilo. Oh napaka, tudi tam lahko kaksnemu norcu nepremisljenemu pade clovek iz voza....mah kar parkle mu je treba posekat ...stoka nekulturna.
Obvezno na meter debelo gnoja ob poteh nametat, da bo na mehko padu, pa je zadeva rešena!
Buggy ::
jype: Tako je. Če bi se vsi vozili s trajekti, bi bilo bistveno manj mrtvih!
ne ga srat....ko bi se zaceli trajekti med seboj zaletavati in potapljati bi pa jype predlagal zopet novo resitev istega tipa. jypeta za predsednika ne za ministra !!! idealen je za nas ovce
ne ga srat....ko bi se zaceli trajekti med seboj zaletavati in potapljati bi pa jype predlagal zopet novo resitev istega tipa. jypeta za predsednika ne za ministra !!! idealen je za nas ovce
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22795 (19492) | Utk |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70408 (63197) | BlaY0 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12426 (11037) | Gandalfar |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15278 (10091) | Tody |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8498 (8213) | JohanP |