» »

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo

««
9 / 12
»»

SeMiNeSanja ::

Kaj potemtakem zakon 'predpisuje', da ves čas vožnje štejemo "enaindvajset, dvaindvajset,...."? Tudi ta je malo za lase privlečena, ker TO ne dela NIHČE!

Poleg tega je tudi to nenatančno, saj tisti 1,1m ali kolikor je že bilo v opisanem primeru, predstavlja pri 46km/h vsega 0,09 sekunde! Pa mi pokažite tistega, ki bo s pomočjo štetja "enaindvajset,..." uspel udmeriti 0,1 sekunde!

Dajte malo za eksperiment 10x zapored odšteti "einaindvajset, dvaindvajset,..." in se pri tem štopajte. Kolikšna bo toleranca? V 10 poskusih boste dobili 10 različnih rezultatov, niti eden pa ne bo na desetinko zadel - prej boste odstopali za eno ali dve celi sekundi.

Policija že ve, zakaj 'priporočajo' da naj se takšne 'minimalne kršitve' zaključijo zgolj z opozorilom: ker bi pred sodiščem sposoben odvetnik z lahkoto dokazal, da prekrškar ni imel nikakršne možnosti, da bi sam zaznal takšno minimalno prekoračitev dovoljene varnostne razdalje!

Tolerance tu pravzaprav ne igrajo nobene vloge, ker se te nanašajo izključno na merilni inštrument in protokol na strani policije. Ne pokrivajo pa 'tolerance človeškega štetja'. Nekdo, ki jeclja, bo tako vozil 500m za predhodnim vozilom, nek (pre)hitro govoreč človek pa 15m. Kaj naj zdaj na dan vlečemo še štoparice? tudi tu bomo z refleksom komot zgrešili za 0.1sekunde! Kaj ti koristi vse štetje in opazovanje, kako se ti približuje tista 'oporna točka', na osnovi katere šteješ, če ta čas iz oči izgubiš zavorne luči vozila, ki ga imaš pred seboj? Predenj boš opazil da zavira, boš ti še vedno štel "enaindvajset, dvaindvaaaaaaaaaaaaaaaaaathefuck!"

Gledano z vidika fizike, je tole vse skupaj ena velika polomija.

AMPAK.......

VSAK voznik sčasoma preklemansko dobro razvije občutek, koliko daleč je treba voziti za nekim vozilom, ne glede na hitrost. Štetje je tu samo neka 'opora za butelne', da se nebi mogli izgovarjati, kakšno razdaljo prevozijo v cca. 2 sec.

VSAK voznik točno ve 'po občutku', kdaj je preblizu vozilu pred njim. Še bolj pa ve, kdaj je vozilo ZA njim preblizu - brez vsakega štetja ali računanja.

Kdor to 'razumno razdaljo' krepko prekorači, se tega dobro zaveda in takšne je treba kaznovati, saj zavestno spravljajo druge udeležence v prometu v nevarnost.
Te 'nevarne' prekoračitve pa so že daleč izven vseh tolerance inštrumentov in merilnih postopkov, tako da tudi pohod nad sodišče takega idiota ne bo odrešil.

AndrejO ::

dzinks63 je izjavil:

Tole z varnostno razdaljo je malo too much, ne moreš lovit varnostne razdalje od oka na 1m natančno.

Loviti jo moraš na sekundo natančno. Pri čemer potrebuješ samo dve sekundi.

dzinks63 je izjavil:

Torej kar hočem povedati je to, če mislijo kaznovati voznike za prekratko varnostno razdaljo, naj bo toleranca hudo velika, dal bi kar polovično od priporočene in se kaznuje res tiste, kateri že od daleč vidno vozijo za ritjo kot pravimo.

Toleranca je od 2 sekunde do neskončno. Merilni inštrument ti pokažejo v avtošoli. Reče se mu "enaindvajset, dvaindvajset".

Fritz je izjavil:

Ne, tranzitni promet ni preusmerjen, le table pravijo, da se tam lahko npr. zavije proti Kranju ali Kopru. Profesionalni vozniki spremljajo navigacijo in če je severna obvoznica krajša in ni prepovedana, bodo peljali po njej.

Profesionalni vozniki s profesionalno navigacijo se znajo tudi izogniti prometnim zastojem po katerih je severna obvoznica kar znana.

Fritz je izjavil:

Da je izvoz iz letališke na severno obvoznico pa je nedvomno nekaj novega.

Malo sem se slabo izrazil. Do carine je severna obvoznica relevantna. Kar pride iz MB ali KR pride vse do odcepa, kjer je (bila?) vojašnica, od koder je carina na Letališki nato naravnost naprej. Tega prometa ni malo.

Od kje prihajajo iz smeri KP, ne bom ugibal, ker ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

AndrejO ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Kaj potemtakem zakon 'predpisuje', da ves čas vožnje štejemo "enaindvajset, dvaindvajset,...."? Tudi ta je malo za lase privlečena, ker TO ne dela NIHČE!

To delamo vsi tisti, ki vemo, da smo nesposobni na 1m natančno ocenjevati razdalje. Ravno tako zakon ne predpisuje kakšen merilni inštrument moraš uporabljati. Je pa tale jako priročen, glede na to, da ga ima vsak Slovenec že vgrajenega v glavo.

Ta "operacija" ni nič bolj zahtevna, kot je zahtevno odčitavanje tahometra. Je pa res, da so se nekateri tudi tukaj že razburjali, ker niso sposobni sočasno nadzirati hitrost in spremljati okolico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

SeMiNeSanja ::

AndrejO je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Kaj potemtakem zakon 'predpisuje', da ves čas vožnje štejemo "enaindvajset, dvaindvajset,...."? Tudi ta je malo za lase privlečena, ker TO ne dela NIHČE!

To delamo vsi tisti, ki vemo, da smo nesposobni na 1m natančno ocenjevati razdalje. Ravno tako zakon ne predpisuje kakšen merilni inštrument moraš uporabljati. Je pa tale jako priročen, glede na to, da ga ima vsak Slovenec že vgrajenega v glavo.

Ta "operacija" ni nič bolj zahtevna, kot je zahtevno odčitavanje tahometra. Je pa res, da so se nekateri tudi tukaj že razburjali, ker niso sposobni sočasno nadzirati hitrost in spremljati okolico.

Loti se malo računanja, pa boš videl, da s štetjem NIKOLI ne boš uspel oceniti razdalje na 1m natančno - ne pri 45km/h, še toliko manj pri 100 ali 130km/h.

Če pa resno misliš, da si s štetjem ocenil tisti meter, potem pa nikar ne bodi presenečen, če boš tudi ti prejel kakšno 'vljudno povabilo k vplačilu prispevka v državno blagajno' v višini 200€.

AndrejO ::

SeMiNeSanja je izjavil:

AndrejO je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Kaj potemtakem zakon 'predpisuje', da ves čas vožnje štejemo "enaindvajset, dvaindvajset,...."? Tudi ta je malo za lase privlečena, ker TO ne dela NIHČE!

To delamo vsi tisti, ki vemo, da smo nesposobni na 1m natančno ocenjevati razdalje. Ravno tako zakon ne predpisuje kakšen merilni inštrument moraš uporabljati. Je pa tale jako priročen, glede na to, da ga ima vsak Slovenec že vgrajenega v glavo.

Ta "operacija" ni nič bolj zahtevna, kot je zahtevno odčitavanje tahometra. Je pa res, da so se nekateri tudi tukaj že razburjali, ker niso sposobni sočasno nadzirati hitrost in spremljati okolico.

Loti se malo računanja, pa boš videl, da s štetjem NIKOLI ne boš uspel oceniti razdalje na 1m natančno - ne pri 45km/h, še toliko manj pri 100 ali 130km/h.

Če pa resno misliš, da si s štetjem ocenil tisti meter, potem pa nikar ne bodi presenečen, če boš tudi ti prejel kakšno 'vljudno povabilo k vplačilu prispevka v državno blagajno' v višini 200€.

Si sploh prebral kaj sem napisal? Lapaš nekaj o metrih in moji nesposobnosti, moj prvi stavek pa je, da sekunde štejemo vsi, ki vemo, da smo nesposobni na 1m natačno ocenjevati razdalje.

Če želiš zanimivo, razvedrilno in morda konstruktivno debato, bodi vsaj toliko pozoren, da prebereš tisto, kar se odločiš komentirati.

SeMiNeSanja ::

AndrejO je izjavil:


Si sploh prebral kaj sem napisal? Lapaš nekaj o metrih in moji nesposobnosti, moj prvi stavek pa je, da sekunde štejemo vsi, ki vemo, da smo nesposobni na 1m natačno ocenjevati razdalje.

S tem kar si odebelil, točno to poveš, kar sem jaz napisal: predvidevaš, da BOŠ s pomočjo štetja razdaljo ocenil na 1m natančno - kar brez štetja nebi bil sposoben!

Jaz ti pa lepo povem, da s pomočjo štetja NIKOLI ne boš ocenil razdalje na 1m natančno, razen če se mogoče voziš s hitrostjo do max. 5m/s (18km/h).

Mare2 ::

dzinks63 je izjavil:

naj bo toleranca hudo velika, dal bi kar polovično od priporočene in se kaznuje res tiste, kateri že od daleč vidno vozijo za ritjo kot pravimo.


Tvoj predlog "ni sprejet". Toleranco lahko izvajaš sam s tem, da pač voziš z 2 metra večjo razdaljo od predpisane.

Oprosti, ker ne držim s tabo. :)

Zanimiv bi bil izračun, koliko hitreje prideš na cilj, če enemu poštenemu vozniku kot kreten 1 kilometer tiščiš s prednjim delom v njegov zadek. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

AndrejO ::

SeMiNeSanja je izjavil:

AndrejO je izjavil:


Si sploh prebral kaj sem napisal? Lapaš nekaj o metrih in moji nesposobnosti, moj prvi stavek pa je, da sekunde štejemo vsi, ki vemo, da smo nesposobni na 1m natačno ocenjevati razdalje.

S tem kar si odebelil, točno to poveš, kar sem jaz napisal: predvidevaš, da BOŠ s pomočjo štetja razdaljo ocenil na 1m natančno - kar brez štetja nebi bil sposoben!

Jaz ti pa lepo povem, da s pomočjo štetja NIKOLI ne boš ocenil razdalje na 1m natančno, razen če se mogoče voziš s hitrostjo do max. 5m/s (18km/h).

Jaz pa ti lepo povem, da bom s pomočjo štetja imel vedno najmanj 2 sekundi varnostne razdalje.

Štel bom pa točno zato, ker je idiotizem prve vrste v to debato mešati metre in centimetre, kot to nekateri neizmerno radi počnete. Ti osebno celo tako neizmerno rad, da si pripravljen preprosto navedbno, da nisem sposoben ocenjevati razdalj, na nek meni nedoumljiv način sprevrči v obtožbo, da počnem ravno to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

darkolord ::

VSAK voznik sčasoma preklemansko dobro razvije občutek, koliko daleč je treba voziti za nekim vozilom, ne glede na hitrost. Štetje je tu samo neka 'opora za butelne', da se nebi mogli izgovarjati, kakšno razdaljo prevozijo v cca. 2 sec.

VSAK voznik točno ve 'po občutku', kdaj je preblizu vozilu pred njim. Še bolj pa ve, kdaj je vozilo ZA njim preblizu - brez vsakega štetja ali računanja.
To je pa nekaj najbolj butastega, kar sem prebral v zadnjih dneh.

Povprečnemu vozniku se NITI PRIBLIŽNO ne sanja, kako daleč za avtom pred seboj mora voziti.

Na avtocesti pri 130 km/h v sekundi prevoziš 36 metrov. To je za 7 dolžin avtomobilov in se normalnemu človeku to zdi OGROMNO. V resnici se pri takšni razdalji tistemu pred seboj gladko zapičiš v rit, če bo bremzo stisnil do konca.

Še video za primer. Pri 2 minutah je primer, ko 2 avta vozita za prvim, en s sekundno, drugi pa z dvosekundno varnostno razdaljo.

Zgodovina sprememb…

spirit ::

Res me zanima kaj bo ko se ti bo nekdo vrinil oziroma lahko tudi čisto normalno zavil pred tebeč ker si imel dovolj veliko varnostno razdalijo v trenutku razpolovil, torej čeko bo nekdo iz enga pasu zavijal na drugega mora tisti pre katerega zavija oblutno zmanjšati hitros?recimo da imam varnostno razdalijo 30m pred mene zapelje avto ker ima seveda prostor in se je odločil da mora biti na isstem pasu kot jaz (bodisi vozni ali prehitevalni), mojo varnostno razdalijo je v trenutku zmanjšal na cca 14 metrov, če se je vključil na sredini, s tem ima tudi on pol prekratko varnostno razdalijo. Dokler bodo to preverjali policisti bo še nekako ok, ker bo lahko to ne posnel, po drugi strani če to posname se alhko obrišem pod nosom ker posneta bo moja varnostna razdalija recimo da 20m, ker sem malo upočasnil. Res mi ni jasno kako se bo to gledalo, ko bodo te meritve avtomatske pa sploh ne bo tega nadzora.
Edino logično bi bilo sledenje vozilom na neki relaciji... kamere so že skoraj povsod in te kamere bi lahko bile v pomoč.
Ne maram ljudi ki vozijo za ritjo in sam sem redko tak, ampak se mi zgodi da nekomu pridem preblizu ker prehitevam medtem ko on vozi po prehitevalnem pasu, ko tam nima kaj iskat, saj vozi enako hitro kot tisti na voznem pasu, ko takega vidim spustim gas in se mu približujem v upanju da se bo umaknil, če se ne bremzam, in potem s smernikom nakažem da bi rad šel mimo, takrat imam sigurno prekratko varnostno razdalijo, ampak nogo imam v pripravljenosti da bremzam. Seveda pa mu nism pol metra za ritjo ampak 30 pa tudi ne.

AndrejO ::

BTW, vabilo supermanom, da se srečamo na Vranskem je še vedno odprto. Imajo poligon, imajo merilec hitrosti in vsak lahko sam demonstrira kakšen car je pri ocenjevanju zavornih razdalj in obvladovanju svojega vozila.

SeMiNeSanja ::

AndrejO je izjavil:


Jaz pa ti lepo povem, da bom s pomočjo štetja imel vedno najmanj 2 sekundi varnostne razdalje.

Štel bom pa točno zato, ker je idiotizem prve vrste v to debato mešati metre in centimetre, kot to nekateri neizmerno radi počnete. Tako radi, da ste pripravljeni preprosto navedbno, da nisem sposoben ocenjevati razdalj, na nek meni nedoumljiv način sprevrči v obtožbo, da počnem ravno to.

Jaz pa pravim, da tisti, ki brez štetja ni sposoben oceniti, da vozi na NEvarni razdalji, ne sodi na cesto!

Metri, centimetri ali sekunde tu ne igrajo čisto nobene vloge.
Koneckoncev je treba TUDI varnostno razdaljo prilagoditi razmeram na cesti, pa ne boš npr. na poledeneli cesti vozil 2sec za prednjim vozilom ampak 5+sec, če si zdrave pameti.

spirit ::

ko sem bil pred nekaj leti na Vranskem, še s prejšnjim avtom, sem bil eden redkih, ki je vedno ustavil predno bi se inštruktorju zabil v rit, pa nisem nič štel (edino zadnjo vožnjo ne, ker je hotel da greva ''drag'' in sem bil z nosom ob njegovem boku predno je sploh gas spustil in seveda sem bil daleč mimo njega ko sem se ustavil) na žalost ni čisto vse v teh sekundah in podobnem, resno mislim da bi moralli izvajati enormne kontrole nad stanjem vozil, predvsem nad gumami in bremzami. Eni, na tem ne šparamo in grem stavit da se moja 1,5 tonska krava ustavi prej kot nek 900 kg Clio s 6 let starimi gumami ampak ko bo ta clio povzročil nesrečo bosta kriva nepliagojena hitrost in neprimerna varnostna razdalija, stanje avtomobila pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: spirit ()

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Jaz pa pravim, da tisti, ki brez štetja ni sposoben oceniti, da vozi na NEvarni razdalji, ne sodi na cesto!
Sem precej prepričan, da tudi svoje sposobnosti precenjuješ.

AndrejO ::

SeMiNeSanja je izjavil:


Jaz pa pravim, da tisti, ki brez štetja ni sposoben oceniti, da vozi na NEvarni razdalji, ne sodi na cesto!

Jaz ti pa pravim, da so dolgoletna praksa in testiranja pokazala, da smo praktično vsi vozniki nesposobni pravilno oceniti varnostno razdaljo, če si ne pomagamo s štetjem. Še zlasti pa takrat, ko se začne hitrost večati.

SeMiNeSanja je izjavil:

Metri, centimetri ali sekunde tu ne igrajo čisto nobene vloge.

Sekunde tukaj dejansko igrajo zelo veliko vlogo.

SeMiNeSanja je izjavil:

Koneckoncev je treba TUDI varnostno razdaljo prilagoditi razmeram na cesti, pa ne boš npr. na poledeneli cesti vozil 2sec za prednjim vozilom ampak 5+sec, če si zdrave pameti.

Seveda ne. Še dobro, da si moral posebej povedati, da suha in ledena cesta ne predstavljata enakih pogojev vožnje, in da se mora vožnjo prilagajati okoliščinam.

Unknown_001 ::

spirit je izjavil:

Res me zanima kaj bo ko se ti bo nekdo vrinil oziroma lahko tudi čisto normalno zavil pred tebeč ker si imel dovolj veliko varnostno razdalijo v trenutku razpolovil, torej čeko bo nekdo iz enga pasu zavijal na drugega mora tisti pre katerega zavija oblutno zmanjšati hitros?recimo da imam varnostno razdalijo 30m pred mene zapelje avto ker ima seveda prostor in se je odločil da mora biti na isstem pasu kot jaz (bodisi vozni ali prehitevalni), mojo varnostno razdalijo je v trenutku zmanjšal na cca 14 metrov, če se je vključil na sredini, s tem ima tudi on pol prekratko varnostno razdalijo. Dokler bodo to preverjali policisti bo še nekako ok, ker bo lahko to ne posnel, po drugi strani če to posname se alhko obrišem pod nosom ker posneta bo moja varnostna razdalija recimo da 20m, ker sem malo upočasnil. Res mi ni jasno kako se bo to gledalo, ko bodo te meritve avtomatske pa sploh ne bo tega nadzora.
Edino logično bi bilo sledenje vozilom na neki relaciji... kamere so že skoraj povsod in te kamere bi lahko bile v pomoč.
Ne maram ljudi ki vozijo za ritjo in sam sem redko tak, ampak se mi zgodi da nekomu pridem preblizu ker prehitevam medtem ko on vozi po prehitevalnem pasu, ko tam nima kaj iskat, saj vozi enako hitro kot tisti na voznem pasu, ko takega vidim spustim gas in se mu približujem v upanju da se bo umaknil, če se ne bremzam, in potem s smernikom nakažem da bi rad šel mimo, takrat imam sigurno prekratko varnostno razdalijo, ampak nogo imam v pripravljenosti da bremzam. Seveda pa mu nism pol metra za ritjo ampak 30 pa tudi ne.


Tole se povsem strinjam. In sploh na ljubljanski obvoznici se to dnevno dogaja. Varnostne razdalje ne upošteva nobeden, vsi se naguzijo eden za drugim, izsiljujejo ko se predte zrine na vozni pas itd itd. Zadnjič sem vozil po vhrniškem klancu pa sem se lepo umaknil na vozni pas, in seveda napaka, za mano pa neskončna kolona, pred mano pa kamion s cisterno ki mu je hitrost po malem padala, potem se mi je pa še en švabski deda na zadnji konec nalimal pa neki blendal pa bentil, tako da tud s kamionom nisem mogu ustavljat počas, potegnt mim pa nikakor ni šlo, seveda zaradi dobesedno vlakovno nagžvanih avtomobilov juhej. Jaz ne vem kaj je z ljudmi narobe in sem začel ponoči zanalašč takim pasientom zadnje meglenke prižigat, poleti z vitreksom špricam, 4 žmigovce, ali desni žmigovc, mal povijugam po pasu sam da mu nekak dopovem da mi gre na kurac pa da naj prehiti al naj pa podaljša varnostno. Gruntam že da bi si namontiral svetlobno tablo, zadaj da bi mu lepo iztegnjenega sredinca pokazala.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

Unknown_001 je izjavil:

Tole se povsem strinjam. In sploh na ljubljanski obvoznici se to dnevno dogaja. Varnostne razdalje ne upošteva nobeden, vsi se naguzijo eden za drugim, izsiljujejo ko se predte zrine na vozni pas itd itd.

To se mi bere kot odlična reklama, da policija dejansko poveča angažiranje in začne izvajati večje število teh kontrol na čim več lokacijah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Jaz pa pravim, da tisti, ki brez štetja ni sposoben oceniti, da vozi na NEvarni razdalji, ne sodi na cesto!
Sem precej prepričan, da tudi svoje sposobnosti precenjuješ.

Že mogoče, da jih 'precenjujem'.... ampak sem po letih že zdavnaj ven iz tistih norosti, ko si mislil, da boš kaj zamudil, če ne boš tiščal na plin do konca.
Z leti se večina voznikov kar lepo umiri in ima tudi precej večje varnostne razdalje kot so jih imeli včasih, ko so si še domišljali, da so 'supermani za volanom'. Seveda se pa tudi vedno najdejo izjeme.

Zase vem, da imam večjo razdaljo do prednjega vozila kot večina voznikov in se s tem dobro počutim. Ni mi nikoli problem pustiti toliko prostora, da se komot kdo zrine vmes.
Ampak ja...tudi mene jezi, če se v strnjenem prometu na regionalki spravljajo objestneži prehitevat, ker vidijo 'dovolj prostora'. Tem bi pri naslednjem semaforu najraje pomahal, kaki bedaki so, ko se po desni peljem mimo njih, ker niso čisto nič profitirali s svojo objestnostjo.

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:

darkolord je izjavil:

Sem precej prepričan, da tudi svoje sposobnosti precenjuješ.

Že mogoče, da jih 'precenjujem'.... ampak sem po letih že zdavnaj ven iz tistih norosti, ko si mislil, da boš kaj zamudil, če ne boš tiščal na plin do konca.
Z leti se večina voznikov kar lepo umiri in ima tudi precej večje varnostne razdalje kot so jih imeli včasih, ko so si še domišljali, da so 'supermani za volanom'. Seveda se pa tudi vedno najdejo izjeme.
Problem je, da so tudi te varnostne razdalje precej verjetno še vedno daleč, daleč premajhne za varno vožnjo.

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

Problem je, da so tudi te varnostne razdalje precej verjetno še vedno daleč, daleč premajhne za varno vožnjo.

Seveda so, v večini primerov. Saj se pelješ po AC in točno vidiš, kakšna je povprečna razdalja med vozili, ko se promet malenkost zgosti.

Dobro pri tem je, da te nihče ne more prisiliti, da tudi ti vozi 25m za prednjim vozilom pri 130km/h.

Slabo pa je, da ne moreš ti prisiliti onega, ki se pri 130 za tabo vozi na manj kot 10m in blenda kot obseden, da naj 'izgine'. Da zavaruješ sebe, si prisiljen umakniti se na desni pas in se drenati med kamioni, čeprav si vozil z najvišjo dovoljeno hitrostjo.

Pri nas se takšno početje redko kaznuje (težko je ujete take pobaline), če že, pa zgolj zaradi premale varnostne razdalje in morda kasneje še zaradi prekoračitve hitrosti, če ga je slučajno zasledovala kakšna provida.

V Nemčiji, če kaj drži, kar kažejo na TV, pa takšni fašejo še ovadbo zaradi 'Nötigung' (pojma nimam, kako se to prevede pri nas). Po domače povedano, zato ker te je izsilil.
Res je, da so tam kazni za prometne prekrške precej nižje kot pri nas, ampak če vse skupaj sešteješ, se vendarle nekaj nabere.
Še bolj kot kazen v EUR, pa jih bolijo točke, ki si jih tako naberejo kar lepo število.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

SeMiNeSanja je izjavil:


V Nemčiji, če kaj drži, kar kažejo na TV, pa takšni fašejo še ovadbo zaradi 'Nötigung' (pojma nimam, kako se to prevede pri nas). Po domače povedano, zato ker te je izsilil.


Not - je če me spomin ne vara nekaj v zvezi silo, krizo, na primer Notarzt: zdravnik v krizi/sili/stiski ali nekaj takega naj bi to pomenilo.

Mogoče nekaj v smislu spravljanje v kritičen položaj -> ogrožanje prometa.

Al pa recimo besedna zveza. Ich bin in Notsituazion / Not. Krizna situacija/stiska ali nekaj takega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Grey ::

darkolord je izjavil:

VSAK voznik sčasoma preklemansko dobro razvije občutek, koliko daleč je treba voziti za nekim vozilom, ne glede na hitrost. Štetje je tu samo neka 'opora za butelne', da se nebi mogli izgovarjati, kakšno razdaljo prevozijo v cca. 2 sec.

VSAK voznik točno ve 'po občutku', kdaj je preblizu vozilu pred njim. Še bolj pa ve, kdaj je vozilo ZA njim preblizu - brez vsakega štetja ali računanja.
To je pa nekaj najbolj butastega, kar sem prebral v zadnjih dneh.

Povprečnemu vozniku se NITI PRIBLIŽNO ne sanja, kako daleč za avtom pred seboj mora voziti.

Na avtocesti pri 130 km/h v sekundi prevoziš 36 metrov. To je za 7 dolžin avtomobilov in se normalnemu človeku to zdi OGROMNO. V resnici se pri takšni razdalji tistemu pred seboj gladko zapičiš v rit, če bo bremzo stisnil do konca.

Še video za primer. Pri 2 minutah je primer, ko 2 avta vozita za prvim, en s sekundno, drugi pa z dvosekundno varnostno razdaljo.

Tale test na videu ni čisto realen. Drugi avto je začel zavirati doooolgo za tem in šibkeje kot prvi. Se lepo vidi. Tako še upokojenec ne zavira. Če bi bilo tako kot na tem videu, potem bi vsako sezono na Formuli 1 videli nekaj smrti pa jih ne, kljub vožnji 300 km/h in razdaljam mnogo krajšim od 1 s. Kako to? Tudi na cestah bi vsak dan poročali o nesrečah na avtocesti in obvoznici pa jih na srečo ne. Kako to? Zato, ker se v teh zakonih, tako kot pri vseh zakonih ne upošteva realnosti. Papir prenese vse. Še enkrat poudarjam - v vseh mojih letih vožnje nisem niti 1x doživel, da bi ljudje vozili na razdalji 2 sekund. 1 sekunda max, včasih še to ne. In to ravno zato, ker je vožnja dinamičen proces in ne tako plastičen kot je prikazan v tem videu in v zakonu. In še to, da ta sistem ne zna povedati dejanske razdalje. Kot sem rekel, meri od tablice do tablice (rdeči križci na videu meritve). Kako izmeri razdaljo med vozili različnih dolžin? Tehnično gledano imaš dva točkovna laserja. Če avtomobilov ne izmeri na začetku in na koncu ter primerja razdaljo med zadnjo piko prvega avta in prvo piko drugega avta, je ta meritev tako natančna kot tisti ščepec soli, ki ga Jamie Oliver vrže v jed. In še to, tak sistem deluje samo pod določenim kotom. Head-On takih meritev ni možno izvajati. Kar pomeni, je postavitev tudi zelo velik faktor uspešnosti in predvsem natančnosti meritve tzv. varnostne razdalje.

SeMiNeSanja ::

'Nötigung' se uporablja v primerih, ko nekdo nekoga prisili, da naredi nekaj proti svoji volji. Na splošno je to pri njih kaznivo dejanje.

Primer bi recimo bil, da te kuhar prisili, da poješ čorbo do konca, potem ko si se mu pritožil, da je ogabna. Če je pri tem uporabil še fizično silo, tista šteje posebej kot dodatno kaznivo dejanje.

Predvidevam, da je to tudi pri nas kaznivo...samo kateri izraz je pravi prevod, pa mi nikakor ne pride na misel...

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

SeMiNeSanja je izjavil:

'Nötigung' se uporablja v primerih, ko nekdo nekoga prisili, da naredi nekaj proti svoji volji. Na splošno je to pri njih kaznivo dejanje.

Dejansko je pri njih to prekršek in ne kaznivo dejanje. V Sloveniji ni ekvivalenta (obstaja pa k.d. predrzne vožnje: 324. čl. KZ-1) in se zato ne more nikogar preganjati zgolj na račun takšnega obnašanja. Preganja se samo konkretne kršitve.

V ZDA je to zelo splošno "aggressive driving" (ki pade med lažje prekrške - premajhna varnostna razdalja, prehitra vožnja), nad njim pa je kazniv "reckless driving" (ki pade že med felonies - lepljenje na rit, bistveno prehitra vožnja, ...).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

darkolord ::

Tale test na videu ni čisto realen. Drugi avto je začel zavirati doooolgo za tem in šibkeje kot prvi. Se lepo vidi. Tako še upokojenec ne zavira.
Ne, ne vidi se tega. Poglej kako se ustavi na koncu. Sliši se ABS.

Če bi bilo tako kot na tem videu, potem bi vsako sezono na Formuli 1 videli nekaj smrti pa jih ne, kljub vožnji 300 km/h in razdaljam mnogo krajšim od 1 s. Kako to?
Kako to? Več razlogov:
- v F1 ne bremzajo čisto nepričakovano na polno
- F1 dirkalniki so zelo varni
- v F1 nimajo ABS-a
- v F1 imajo vozniki precej krajši reakcijski čas, ker a) so osredotočeni izključno na vožnjo in b) ker imajo levo nogo vseskozi na stopalki za zavoro
- aja, nesreč je kljub temu OGROMNO ... s totalkami

Zgodovina sprememb…

gusto ::

Tole merjenje varnostne razdalje v nekem točno določenem trenutku je totalni nateg in obiranje državljanov. Seveda sem zelo za, da se voznike, ki ti lezejo v rit kaznuje, vendar tule omenjen način ni niti približno primeren. V praksi je preveč primerov, ko se te razdalje ni možno držati, seveda bodo dečki v plavem poskrbeli, da se bodo najraje pojavili ravno na teh mestih. V mestih omenjen logika ne znese, enostavno ni dovolj prostora. Vsakodnevno srečujem paciente, ki se po cesti, kjer je omejitev 90km/h, vozijo 60-70km/h. Torej naj do trenutka, ko začnem prehitevati, na cesti kjer je zelo malo možnosti, začnem prehitevanje 35 metrov iza vozila? Že tako je problem. Lepo se sliši v teoriji, praksa je pa druga zadeva. Spet ena super pogruntavčina bistroglave slovenske elite.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gusto ()

Mavrik ::

Za vse nesposobne ocenjevanja razdalj imajo tudi dokaj poceni novi avti že lepe slikice:

The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

Grey ::

darkolord je izjavil:

Tale test na videu ni čisto realen. Drugi avto je začel zavirati doooolgo za tem in šibkeje kot prvi. Se lepo vidi. Tako še upokojenec ne zavira.
Ne, ne vidi se tega. Poglej kako se ustavi na koncu. Sliši se ABS.

Če bi bilo tako kot na tem videu, potem bi vsako sezono na Formuli 1 videli nekaj smrti pa jih ne, kljub vožnji 300 km/h in razdaljam mnogo krajšim od 1 s. Kako to?
Kako to? Več razlogov:
- v F1 ne bremzajo čisto nepričakovano na polno
- F1 dirkalniki so zelo varni
- v F1 nimajo ABS-a
- v F1 imajo vozniki precej krajši reakcijski čas, ker a) so osredotočeni izključno na vožnjo in b) ker imajo levo nogo vseskozi na stopalki za zavoro
- aja, nesreč je kljub temu OGROMNO ... s totalkami


Riddle me this then, zakaj se je popolnoma zadnji avtomobil ustavil tako močno za drugim avtom, za katerim je vozil v razmaku 1 sekunde tako kot je drugi avto vozil za prvim. In vsi vozijo z enako hitrostjo in so enake mase. To je nelogično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

BigWhale ::

Prosim, ce se izogibate enovrsticnicam brez vsebine, zmerjanju in zaljenju in vsem, kar bi utegnilo pripomosti k brisanju prispevkov in zaklepanju teme.

jernejl ::

Tale zadeva je precej čudna. Slika storilcu očita kršitev 44. člena ZVCP, ki že dolgo ne velja več.
V prispevku pa se omenja kazen 200eur, čeprav je po ZPrCp globa za prekratko varnostno razdaljo 300eur.

Je pa tukaj zanimiva nesorazmernost, recimo s kaznijo za prehitro vožnjo. Kršitelj mora za 1,7m prekratko varnostno razdaljo (7% odstopanje) plačati 300€ globe.
Pri prekoračitvi hitrosti v naselju je za prekoračitev od 0 do 20% globa 100eur, za prekoračitev od 20% do 40% pa 300eur.

Pri tem je seveda treba poudariti, da teh dveh kršitev ne moremo metati v isti koš. Za nadzor hitrosti mora vsak avto imeti vgrajen merilnik, na lastno hitrost pa več ali manj vpliva vsak voznik sam. Za nadzor varnostne razdalje ni v avtih nobenega posebnega instrumenta, poleg tega pa na razdaljo vpliva tudi okolica (npr. hitrost vozila spredaj).



Dodatnoje treba razumet, da toleranca je tam zato da se iznici napako pri merjenju in ne zato ker je dopustno peljat malo preblizu oziroma malo prehitro.

Res je, zato pa ne drži to kar praviš dve vrstici višje:
Torej dejansko bi morala vozit z varnostno razdaljo vec kor 28m.

saj izmerjena hitrost 51km/h še ne pomeni, da je voznica dejansko vozila s tako hitrostjo. Toleranca je zato, ker tudi instrument lahko pokaže višjo vrednost od dejanske.

Jaz pa ti lepo povem, da bom s pomočjo štetja imel vedno najmanj 2 sekundi varnostne razdalje.

Četudi odmislimo merske napake časa in položaja, ti ta metoda samo potrdi, da si pred dvema sekundama imel ustrezno/neustrezno varnostno razdaljo. Ne pove pa kaj veliko o tvoji trenutni varnostni razdalji.

AndrejO ::

jernejl je izjavil:

Jaz pa ti lepo povem, da bom s pomočjo štetja imel vedno najmanj 2 sekundi varnostne razdalje.

Četudi odmislimo merske napake časa in položaja, ti ta metoda samo potrdi, da si pred dvema sekundama imel ustrezno/neustrezno varnostno razdaljo. Ne pove pa kaj veliko o tvoji trenutni varnostni razdalji.

Vse merske napake so v teh primerih v korist voznika. Za ta drugi del morajo poskrbeti moje oči, ki zaznavajo, če se mi nek predmet približuje ali ne. Zadeva je non-issue pri skoraj vsakomur, ki ima normalen vid na obe očesi. Je pa seveda mnogo težja, če voznik vidi samo na eno oko. Ampak temu se lahko prilagodi tudi s povečano varnostno radaljo.

Tako, kot to velja, da pri zdravem odraslem človeku nikakršne potrebe, da non-stop bulji v tahometer, da bi lahko vozil v okviru omejitev hitrosti, tako si tudi za vzdrževanje primerne varnostne razdalje ni potrebno venomer brbljati v brado tisti dve "magični" številki.

jernejl ::

Vse merske napake so v teh primerih v korist voznika.

Aha, torej je nemogoče, da bi katerikoli voznik "enaindvajset, dvaindvajset" izrekel prej kot v dveh sekundah.

Za ta drugi del morajo poskrbeti moje oči, ki zaznavajo, če se mi nek predmet približuje ali ne.

Najbrž tvoje oči in telo delujejo ter se odzivajo v realnem času, zato se varnostna razdalja ne zmanjša, ko voznik pred teboj upočasni. Pri večini običajnih voznikov je žal drugače, preden ugotovijo in se odzovejo na spremembe okolice se razdalja lahko zmanjša.
Poleg tega je varnostna razdalja definirana v sekundah, zatorej samo približevanje vozilu pred tabo še ne pomeni, da se razdalja (merjena v času) zmanjšuje, kot tudi ne, da oddaljevanje vozila pomeni povečanje varnostne razdalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

darkolord ::

Grey je izjavil:

Riddle me this then, zakaj se je popolnoma zadnji avtomobil ustavil tako močno za drugim avtom, za katerim je vozil v razmaku 1 sekunde tako kot je drugi avto vozil za prvim. In vsi vozijo z enako hitrostjo in so enake mase. To je nelogično.
E, zakaj :)) :))

Zato, ker sta drugi in tretji avto začela zavirati hkrati.

Tretji avto ni vozil sekundo za drugim ampak dve sekundi za prvim (razlika je za dolžino avtomobila).

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

jernejl je izjavil:

Vse merske napake so v teh primerih v korist voznika.

Aha, torej je nemogoče, da bi katerikoli voznik "enaindvajset, dvaindvajset" izrekel prej kot v dveh sekundah.

Sem mislil, da si ti mislil na inštrumentarij v rokah policije, ko si uporabil izraz "merska napaka". Nisem si mislil, da govoriš o merski napaki mojega brundanja v brado.

Ja, seveda je mogoče. Jaz zato včasih pri sebi še malo zaokrožim navzgor.

jernejl je izjavil:

Za ta drugi del morajo poskrbeti moje oči, ki zaznavajo, če se mi nek predmet približuje ali ne.

Najbrž tvoje oči in telo delujejo ter se odzivajo v realnem času, zato se varnostna razdalja ne zmanjša, ko voznik pred teboj upočasni. Pri večini običajnih voznikov je žal drugače, preden ugotovijo in se odzovejo na spremembe okolice se razdalja lahko zmanjša.

Trudim se voziti na varni razdalji. Ti pa tukaj nekaj ugibaš o varnostni razdalji, ki na najmanjša še dovoljena. Si kdaj pomislil, da ni potrebno nikomur voziti po skrajni meji takšnih ali drugačnih omejitev?

jernejl je izjavil:

Poleg tega je varnostna razdalja definirana v sekundah, zatorej samo približevanje vozilu pred tabo še ne pomeni, da se razdalja (merjena v času) zmanjšuje.

Lahko dlakocepiš kolikor hočeš, ampak kdor med vožnjo ne spi, za izogibanje znanim napakam svojih možganov pa se poslužuje nasvetov, ki jih je prejel še v avtošoli (in so jih za namenček druge raziskave redno potrjevale), se nima kaj za bati policijske kontrole in tudi v primeru sile, bo imel na voljo več časa (in posledično tudi prostora), da se mu bo nesreči morda uspelo tudi v celoti izogniti.

No, vsaj v primeru, da ne bo imel na riti nekega loleka, ki misli, da "vsaj 2 sekundi" pomeni "natančno 2 sekundi, v soncu, dežju, snegu ali ledu".

Tvoj primer temelji na neki hipotezi, da je potrebno voziti na razdalji natančno dveh sekund, kar je seveda neumnost. Tako, kot je neumnost, da se mora v naselju voziti natančno s hitrostjo, kot znaša omejitev. Potem pa iz te, meni popolnoma nerazumljive želje, pride do raznoraznih čudaških vprašanj.

St235 ::

saj izmerjena hitrost 51km/h še ne pomeni, da je voznica dejansko vozila s tako hitrostjo. Toleranca je zato, ker tudi instrument lahko pokaže višjo vrednost od dejanske.

Predlagam, da prebereš kakšne so a. zakonsko dovoljena odstopanja radarja kot takega in b. kakšno je dejansko odstopanje naprav, ki jih uporablja policija preden govoriš neumnosti. Hint: je bistveno manj od 5km/h.

če po števcu voziš točno po omejitvi ne moreš prit v situacijo kjer bi pačal kazen in enako velja tudi za 2 sekundi varnostne.

Aha, torej je nemogoče, da bi katerikoli voznik "enaindvajset, dvaindvajset" izrekel prej kot v dveh sekundah.

Približno tako mogoče, kot to, da je bil cagar genav na 80, čeprav so napisali kazen za 90.

jernejl ::

Predlagam, da prebereš kakšne so a. zakonsko dovoljena odstopanja radarja kot takega in b. kakšno je dejansko odstopanje naprav, ki jih uporablja policija preden govoriš neumnosti.

Neumnosti govoriš ti, ker si z 28m razdalje impliciral, da je voznica vozila točno toliko, kot je pokazal merilnik.
Nadalje priporočam branje kakšne knjige o verjetnosti in statistiki, kjer boš izvedel, da se ne da kar tako eksplicitno izmeriti, koliko bo neka naprava odstopala od dejanske vrednosti, še manj se da to predpisati.
Vsako odstopanje je slučajna spremenljivka, običajno normalno porazdeljena (po Gaussu), zato pa določijo dovolj veliko toleranco, da je malo verjetno, da bi naprava odstopala za več od tolerance in bi nekdo po krivici dobil kazen.
Nikoli ne moreš izmeriti, da neka naprava odstopa zmeraj točno za X in nikoli drugače.

Približno tako mogoče

V tvojem imaginarnem svetu je morda res tako, s tem se pa strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

St235 ::

Neumnosti govoriš ti, ker si z 28m razdalje impliciral, da je voznica vozila točno toliko, kot je pokazal merilnik.

Odvisno od merilnika je voznica vozila med 50 in 52 kmh. Teoretično (pa takšnega merilnika,ki bi hkrati še meril varnostno razdaljo v RS ni) bi lahko vozila med 48 in 55 kmh. Torej v obeh priemrih več kot dovoj rezerve. Tako da prosim nehaj delat idiota iz sebe.

Nadalje priporočam branje kakšne knjige o verjetnosti in statistiki, kjer boš izvedel, da se ne da kar tako eksplicitno izmeriti, koliko bo neka naprava odstopala od dejanske vrednosti, še manj se da to predpisati.
Vsako odstopanje je slučajna spremenljivka, običajno normalno porazdeljena (po Gaussu), zato pa določijo dovolj veliko toleranco, da je malo verjetno, da bi naprava odstopala za več od tolerance in bi nekdo po krivici dobil kazen.
Nikoli ne moreš izmeriti, da neka naprava odstopa zmeraj točno za X in nikoli drugače.

Zato pa se predpiše max možno odstopanje. Brez tega nobena takšna merilna naprava ne more dobit certifikata. In pri napravah o katerih je govora v temi je to +/- 1km/h, dejansko pa pravilnik dopušča +/- 3km/h. torej v obeh primeri si z -5 km/h kot rpedpisuje rpavilnik znotraj odstopanja. Razumem pa da v svojem teoretskem nabijanju v resnici nimaš pojma kakšni so standardi za merilne naprave v prometu.

Ker pa sem za razliko od tebe tudi dejansko kdaj prebral kakšno knjigo o verjetnosti in statistiki, pa mi je tudi kristalno jasno, da so maksimalna odstopanja izjema in ne pravilo in da se dejanske vrednosti gibljejo na sredini. Zato tudi obstajajo termini kot je standardni odklon, mediana in podobno, kar pa očitno med prebiranjem kazala še nisi našel. Pa tudi kje se giblje večina vrednosti po Gaussi ti dela zelo velike težave.

Prav tako je izjava da Nikoli ne moreš izmeriti, da neka naprava odstopa zmeraj točno za X in nikoli drugače. navadno podtikanje ker tega nisem nikoli trdil. Razumem pa da ko nimaš argumentov se moraš zatekati k takšnim podlim potezam, samo ne se potem čudit da izpadeš neumen. Največje odstopanje v plus in minus se določi zato, da VSE merilne vrednosti padejo v to območje, seveda pa to ne pomeni, da bodo vsa odstopanja točno + ali - 1.
Če bi namreč veljal tale idiotizem, da napake ni mogoče izmeriti in predpisati potem ne bi obstajali certificirani merilni inštrumenti. Dopuščam pa možnost da v tvojem svetu tega še ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

MaFijec ::

Prav zanimivo mi je, kakšni elaborati se pišejo za precej preproste reči.
68%E2%80%9395%E2%80%9399.7 rule @ Wikipedia
Oglejte si tole. Recimo, da je napaka res razporejena po Gaussu,
pa najbrž ni čisto, ampak pozabimo na to. Teoretično je potem res,
da ne moremo nikoli zares trditi 100%, da je nekdo res vozil prehitro, s premajhno
varnostno razdaljo ...
Vprašanje je samo kakšno stopnjo značilnosti bi radi v standardu.
Kakšno verjetnost, da bo meritev izven intervala zaupanja dopuščamo?
Recimo za tehtnice mora biti stopnja značilnosti največ 5%.
"Krovni standard za izračun merilne negotovosti govori o vsaj 95-odstotni verjetnosti rezultata kalibracije" ...
To po domače pomeni, da bomo 5% tehtanj opravili z manj kot natančnostjo 2 sigma okoli, kjer je sigma standardni odklon.
Odločiti se pač moramo, v standardu, koliko (kakšen %) ljudi bomo ocarinili po krivem ...

jernejl ::

Tako da prosim nehaj delat idiota iz sebe.

Jaz vem, da so dovoljena odstopanja, in sem ravno zato opozoril na tvojo napačno predostavko, da je merilna naprava točna.
Ti pa zdaj tule končno ugotavljaš, da merilna naprava ni točna in da tvoja trditev o tem, da bi bila prava varnostna razdalja 28m razdalje ne drži, istočasno pa za idiotizem označuješ trditve, ki so ravno tvoj idiotizem postavile na laž.

Ker pa sem za razliko od tebe tudi dejansko kdaj prebral kakšno knjigo o verjetnosti in statistiki,

Medtem ko sem jaz poslušal statistiko na FMF, si ti v srednji šoli pri matematiki spal.

Največje odstopanje v plus in minus se določi zato, da VSE merilne vrednosti padejo v to območje

Tukaj se vidi, da ti manjka srednješolske matematike. Če bi vedel, kako izgleda Gaussova krivulja, ki jo omenjaš, bi tudi vedel, da VSE vrednosti pač ne padejo znotraj končno določenega odstopanja.

Če bi namreč veljal tale idiotizem, da napake ni mogoče izmeriti in predpisati potem ne bi obstajali certificirani merilni inštrumenti.

Še eden izmed tvojih idiotizmov. Certifikat podaja odstopanja z določenim intervalom zaupanja.
Recimo tule dva metra stran od mene je NIST traceable "calibration certificate" določenega merilnega instrumenta iz akreditiranega laboratorija, kjer je podano odstopanje, spodaj pa piše "The calibration uncertainty given at 95% confidence level, k=2".
Torej se odstopanja določijo na podlagi intervalov zaupanja, ponavadi je to kar +- 2 std. odklona ali 95%.
To pomeni, da bo izmerjena vrednost s 95% verjetnostjo znotraj "certificiranega" odstopanja.
Tudi laboratoriji, ki umerjajo in certificirajo instrumente, nimajo absolutno točnih referenčnih naprav.

Odvisno od merilnika je voznica vozila med 50 in 52 kmh.

Sem pogledal pravilnik in pravi, da je dovoljeno odstopanje merilnika hitrosti +- 3km/h (lahko pa sem gledal kaj zastarelega). Ampak na to moramo gledati v luči verjetnosti. Nobeni napravi ne moremo predpisati, da mora delovati v tem območju. Lahko je znotraj območja (bolj verjetno), lahko pa ni.

Kakšno verjetnost, da bo meritev izven intervala zaupanja dopuščamo?

Nekateri tule bi radi imeli 100% interval zaupanja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Invictus ::

Kako pa držati varnostno razdaljo na avtocesti, ko idioti bremzajo na prehitevalnem pasu.

Se dogaja kar pogosto ...

Sicer ne vem kaj imaš sploh za bremzat na avtocesti, ko večinoma zadošča popuščanje na plinu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

Zakaj je toliko primerov z "nekdo se je vrinil pred mene, zdaj bom pa jaz dobil kazen"?

A ni tko, da ce vozis na minimalni varnostni razdalji in se nekdo vrine pred tebe, da tudi ta nima pravilne varnostne razdalje? Ker se je pac vrinil med dve vozili.

Dve leti nazaj je bila odprta tema o novih laserskih merilnikih in kaznih za premajhno varnostno razdaljo. Koliko ljudi poznate, ki so dobili kazen in koliko od teh je taksnih kjer se je nekdo vrinil pred njih in je potem ZlobniPolicajTM revezu na koncu napisal kazen?

Invictus ::

Uvedba teh laserskih merilnikov je bila najbrž samo dobra zgodba za eno slovensko podjetje, ki je precej fajn pri tem zaslužilo.

Sam nimam nič proti merjenju takih kršitev ko bodo rešene (v večini seveda):

- prehitra vožnja
- vožnja v rdečo luč
- alkoholiziranost

Dokler policija ne bo učinkovito sankcionirala zgoraj naštete, tudi z avtomatizacijo, kot so stacionarni radarji in kamere na semaforjih, se je pogovarjati o nekih ostalih prekrških povsem brez zveze. Sploh ker je človeško oko precej slab inštrument za merjenje razdalj nad 10km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Grey ::

darkolord je izjavil:

Grey je izjavil:

Riddle me this then, zakaj se je popolnoma zadnji avtomobil ustavil tako močno za drugim avtom, za katerim je vozil v razmaku 1 sekunde tako kot je drugi avto vozil za prvim. In vsi vozijo z enako hitrostjo in so enake mase. To je nelogično.
E, zakaj :)) :))

Zato, ker sta drugi in tretji avto začela zavirati hkrati.

Tretji avto ni vozil sekundo za drugim ampak dve sekundi za prvim (razlika je za dolžino avtomobila).

Aja?? Da je za razliko dolžine avtomobila? Wow, prišel sem v alternate reality, kjer 1 m ni več 1 m in so odpovedali zakoni fizike. V katero smer je razlika?

Ti bom prihranil risanje na list...avto je dolg 4 m in 1 sekunda izza prvega avtomobila je za drugi avtomobil 36 m od zadnje tablice prvega do prednje tablice drugega. Za tem pride dolžina drugega avtomobila, ki je prav tako 4 m. Za drugim avtomobilom pride tretji avtomobil, ki je 2 sekundi izza prvega od zadnje tablice prvega do prednje tablice tretjega. To je razdalja 72 m do prvega avtomobila.


Vprašanje: Kolikšna je razdalja med zadnjo tablico drugega in prvo tablico tretjega avtomobila?

Odgovor: Matematični zapis izgleda takole: Razdalja 2 sekund - (razdalja 1 sekunde + dolžina drugega avtomobila) = Razdalja med drugim in tretjim avtomobilom (v številkah to znese 32 m, časovno je to 0.88s)

Vprašanje: Torej, če sta začela zavirati hkrati in je tretji avto bližje drugemu kot je drugi avto bližje prvemu, kako potem taka razlika med drugim in tretjim avtom?

Odgovor: Avtomobila sta zavirala z različnima zaviralnima silama. Imela sta drugačen pojemek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

St235 ::

In kaj ima to nabijanje o formuli 1 z vožnjo v prometu?

Invictus je izjavil:

Uvedba teh laserskih merilnikov je bila najbrž samo dobra zgodba za eno slovensko podjetje, ki je precej fajn pri tem zaslužilo.

Sam nimam nič proti merjenju takih kršitev ko bodo rešene (v večini seveda):

- prehitra vožnja
- vožnja v rdečo luč
- alkoholiziranost

Dokler policija ne bo učinkovito sankcionirala zgoraj naštete, tudi z avtomatizacijo, kot so stacionarni radarji in kamere na semaforjih, se je pogovarjati o nekih ostalih prekrških povsem brez zveze. Sploh ker je človeško oko precej slab inštrument za merjenje razdalj nad 10km/h.


Pa smo spet pri najbolj neumnem argumentu možnem: Dokler kradejo tajkun, ne smemo kaznovati ljudi ki ropajo pošte. Idiotizem najvišje možne stopnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

St235 je izjavil:


Pa smo spet pri najbolj neumnem argumentu možnem: Dokler kradejo tajkun, ne smemo kaznovati ljudi ki ropajo pošte. Idiotizem najvišje možne stopnje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

JA hudič je to, ko govoriš neumnosti in se nekdo najde, ki na to opozori. ŠE enkrat govora je o PROMETNIH PREDPISIH in sankcioniranju KRŠITEV PROMETNIH PREDPISOV. Kaj ima to skupnega z formulo 1? To je približno tako idiotsko kot bi v debato o uporabi meglenk privlekel tole:

stara mama ::

Js nekak nimam takih hudih problemov s policijo in kaznimi, kot jih imate nekateri tule.
(aja, vozim po predpisih in ne iščem mej)

darkolord ::

Grey je izjavil:

darkolord je izjavil:

Grey je izjavil:

Riddle me this then, zakaj se je popolnoma zadnji avtomobil ustavil tako močno za drugim avtom, za katerim je vozil v razmaku 1 sekunde tako kot je drugi avto vozil za prvim. In vsi vozijo z enako hitrostjo in so enake mase. To je nelogično.
E, zakaj :)) :))

Zato, ker sta drugi in tretji avto začela zavirati hkrati.

Tretji avto ni vozil sekundo za drugim ampak dve sekundi za prvim (razlika je za dolžino avtomobila).

Aja?? Da je za razliko dolžine avtomobila? Wow, prišel sem v alternate reality, kjer 1 m ni več 1 m in so odpovedali zakoni fizike. V katero smer je razlika?

Ti bom prihranil risanje na list...avto je dolg 4 m in 1 sekunda izza prvega avtomobila je za drugi avtomobil 36 m od zadnje tablice prvega do prednje tablice drugega. Za tem pride dolžina drugega avtomobila, ki je prav tako 4 m. Za drugim avtomobilom pride tretji avtomobil, ki je 2 sekundi izza prvega od zadnje tablice prvega do prednje tablice tretjega. To je razdalja 72 m do prvega avtomobila.


Vprašanje: Kolikšna je razdalja med zadnjo tablico drugega in prvo tablico tretjega avtomobila?

Odgovor: Matematični zapis izgleda takole: Razdalja 2 sekund - (razdalja 1 sekunde + dolžina drugega avtomobila) = Razdalja med drugim in tretjim avtomobilom (v številkah to znese 32 m, časovno je to 0.88s)

Vprašanje: Torej, če sta začela zavirati hkrati in je tretji avto bližje drugemu kot je drugi avto bližje prvemu, kako potem taka razlika med drugim in tretjim avtom?

Odgovor: Avtomobila sta zavirala z različnima zaviralnima silama. Imela sta drugačen pojemek.
Hitrost je 65 km/h, torej 18 m/s.

Med prvim in drugim je torej 18 metrov (1 sekunda).
Med prvim in tretjim je 36 metrov (2 sekundi).
Med drugim in tretjim je 18 metrov - dolžina avtomobila (malo manj kot 5 metrov), torej nekje 13-14 metrov.

Razlika na koncu je sicer nekoliko manjša, ker je pač tretji voznik nekoliko zamudil ali ni takoj popolnoma do konca pritisnil na stopalko. To se čisto enostavno vidi, ker se drugi avto popolnoma zaustavi približno 0,3 sekunde pred tretjim. To pa je približno teh 5 metrov, ki "zmanjkajo".

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Meni se zdi, da ste spregledali besedo "najmanj"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

joze67 ::

Namesto da se koljete (divide et impera) je tu poslovna priložnost.

Naprava, povezana z OBD ali GPS (hitrost) in z laserskim merilcem razdalje. Kaže varnostno razdaljo v m in v s. Še par takih položnic, pa je to hit.
««
9 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519218 (15915) Utk

Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
632103709 (86511) dzinks63
»

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35865165 (57954) BlaY0
»

Plačilni nalog (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5312757 (11149) St235

Policijska kazen

Oddelek: Loža
4711651 (10262) Gandalfar

Več podobnih tem