Forum » Loža » Nove kazni
Nove kazni
stock ::
Lej če ti zaradi ene mušice bremzaš kot nor potem mislim,da tuki vemo gdo ogroža promet in kot sem rekel bom prej predvidel tisti kamion kot ti in bremzal prej.
In ja sm že prej reku da je pomembno KJE nabiraš izkušnje, dosti sm se peljou po Avstriji, Italiji, Hrvaška in še dol... Po sloveniji tudi po starih cestah kjer asfalt ni vedno enak itd.
In ja sm že prej reku da je pomembno KJE nabiraš izkušnje, dosti sm se peljou po Avstriji, Italiji, Hrvaška in še dol... Po sloveniji tudi po starih cestah kjer asfalt ni vedno enak itd.
imagodei ::
Boš bremzal, če ti na cesto skoči lisica? Al pa zajec?
Nekaj let nazaj je po Slovenski avtocesti bezljal medved. Boš uspel zabremzat, če boš vozil 30 cm za dostavnim kombijem, ki ti zakriva 140 stopinj zornega kota, voznik pa debatira po GSM in zadnji hip opazi žival na cesti in zažlajfa ko nor?
Nekaj let nazaj je po Slovenski avtocesti bezljal medved. Boš uspel zabremzat, če boš vozil 30 cm za dostavnim kombijem, ki ti zakriva 140 stopinj zornega kota, voznik pa debatira po GSM in zadnji hip opazi žival na cesti in zažlajfa ko nor?
- Hoc est qui sumus -
šernk ::
Boš bremzal, če ti na cesto skoči lisica? Al pa zajec?
Nekaj let nazaj je po Slovenski avtocesti bezljal medved. Boš uspel zabremzat, če boš vozil 30 cm za dostavnim kombijem, ki ti zakriva 140 stopinj zornega kota, voznik pa debatira po GSM in zadnji hip opazi žival na cesti in zažlajfa ko nor?
seveda da bo saj ima nadnarave sposobnosti. najprej ga bo medved klical da bo na AC šel na sprehod, potem pa lahko vidi še skozi kombi
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
aljazh ::
Če predpostavimo, da sta oba avtomobila enako težka, imata enake pnevmatike in enake zavore, bi lahko pri varnostni razdalji 30 cm ustavil (ne da bi se zaletel v spredaj vozečega) samo če bi avtomobila vozila 1,08 km/h. Super ane?
Pa če tole (ne)varnostno razdaljo povečamo na en meter. Da bi lahko ustavil pred spredaj vozečim, bi lahko vozil največ 3,6 km/h.
Sicer pa napravi en preizkus. Hodi za prijateljem na razdalji 30 cm in naj se ta naenkrat in brez opozorila ustavi. Če ne boš goljufal, ni variante, da se ne bi zaletel vanj, ker ti zmanjka prostora za reakcijski čas.
Pa če tole (ne)varnostno razdaljo povečamo na en meter. Da bi lahko ustavil pred spredaj vozečim, bi lahko vozil največ 3,6 km/h.
Sicer pa napravi en preizkus. Hodi za prijateljem na razdalji 30 cm in naj se ta naenkrat in brez opozorila ustavi. Če ne boš goljufal, ni variante, da se ne bi zaletel vanj, ker ti zmanjka prostora za reakcijski čas.
McMallar ::
@stock: mušica je bila samo primerjava...
Če misliš, da imaš veliko izkušenj, potem upam, da tudi voziš tako. Vseeno pa, glede na tvoje poste upam, da se nikoli ne boš vozil za menoj.
Pa srečno pot...
Če misliš, da imaš veliko izkušenj, potem upam, da tudi voziš tako. Vseeno pa, glede na tvoje poste upam, da se nikoli ne boš vozil za menoj.
Pa srečno pot...
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
PrimozR ::
In kot zm že povedal, pa da se ne ponavljam preveč no, s svojimi dejanji do sedaj še nikogar nisem ogrožal, drugo je če bo tebe infarkt ko me vidiš.
Nimam nič proti počasnim voznikom mislim da tega tudi nisem nikoli rekel, ker jaz kot nekateri nimam problema s prehitevanjem, te bom celo vesel če te srečam.
Napaka. VELKA napaka. Če voziš folku 30 cm za ritjo, OGROŽAŠ folk. Močno ogrožaš. Catch je samo, da (upam da) še nisi imel prometne in koga poškodoval. Še vedno pa je to ogrožanje.
In če s prehitevanjem nimaš problemov (sploh v kripi) tudi dokazuje da si bedak. Jest pri prazni cesti ne upam rpehitet, ker ima avto 55 konjev in enostavno ne potegne.
EDIT:
Lej če ti zaradi ene mušice bremzaš kot nor potem mislim,da tuki vemo gdo ogroža promet in kot sem rekel bom prej predvidel tisti kamion kot ti in bremzal prej.
In ja sm že prej reku da je pomembno KJE nabiraš izkušnje, dosti sm se peljou po Avstriji, Italiji, Hrvaška in še dol... Po sloveniji tudi po starih cestah kjer asfalt ni vedno enak itd.
Ne, ne boš ustavil, en boš predvideval. Če bi predvideval take stvari, bi imel levo skoz na sklopki, desno pa skoz na bremzi (ne pritisnjeno). Kako boš potem peljal po AC? 99,999999% folka po AC vozu sproščeno, 'laid back', eno roko na volanu, desna pritiska gas (kolikor ga pač), leva zraven sklopke na 'polički'. No, pač vsakemu svoja varianta tega (opisana moja varianta). Ni ga človeka, ki bi ustavil za kombijem. Ne vidiš. Ti povem kaj bi blo (tut za navadnim avtomobilom. tisti pred tabo bi zahodil bremzo, ti bi se spikiral vanjga, oba bi najebala (ne bom o tem kakšna nesreča bi bla), ko bi se ustavli bi, če bi lahko, napizdil onega kaj za kurac ima za bremzat sredi AC. In ptoem bi ti rekel da je bila na AC guma/kamen. Saldo? Minimum 2 razbita avtomobila, na prehitevalnem vsaj enih 5.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
T0RN4D0 ::
varnostno je že treba držat, prehitevat se da pa tud s 50 konji, samo moraš poznat cesto. Enostavno pred ovinkom pustiš onga 100m naprej, tako da ko prideš do primernega kraja za prehitevanje si že precej hitrejši od njega- če je prazno prehitiš, če ni pač bremzaš. Ampak to je treba mal natrenirat, iz nule pa s takšnim avtom seveda nimaš kej počet. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
PrimozR ::
Jah to je opcija ampak ne vem, vseeno tista misel zadaj v glavi 'kaj pa če'... Men je na splošno FUL gadno rpehtevat. Ajd, bicikel je đabe. Traktor je ponavadi že kar dolg ampak tudi gre. Ostalo je pa tko-tko...
stock ::
Oprostite se opravičujem, nism vedu da usi peljete kombije, predvidel sem da je le takšen avto, da lahko vidim skozi njega. Če ste pa usi poštarji pol pa kul.
In nism reku, da je auto kripa! reku sm da je "jajc" sepravi majhen.
In ja kako si pa mislil da se peljem? seveda noga nonstop menja malo gasa noga na bremzo gas noga na bremzo... In to ti govorim, če vidim čez tvoj auto in če bo kritična situacija bom to prej vidu kot ti in prej začel zavirat, tko da, če se te držim ti nebom stisnu tablce v blatnik, kvečjemu umes ko bova bremzala naredim razdaljo.
In ja aljazh si res matematik 1A, zgleda niste hodil u vrtcu 2 pa po 2, drgač bi se nauču tko šetkat pa to.
Nevem to se zgodi tko 1 : 1 ooo ooo zajec na AC wtf, zakaj bremzat itak se neboš ustavu še bol boš zgubiu oblast nad vozilom itd.
Ja ko prehitevam jst že precenm če bo/nebo šlo to je logično če maš 50KM pol nebo šlo, ali pač navadiš se na auto vidiš kolk je sposobn itd.
In nism reku, da je auto kripa! reku sm da je "jajc" sepravi majhen.
In ja kako si pa mislil da se peljem? seveda noga nonstop menja malo gasa noga na bremzo gas noga na bremzo... In to ti govorim, če vidim čez tvoj auto in če bo kritična situacija bom to prej vidu kot ti in prej začel zavirat, tko da, če se te držim ti nebom stisnu tablce v blatnik, kvečjemu umes ko bova bremzala naredim razdaljo.
In ja aljazh si res matematik 1A, zgleda niste hodil u vrtcu 2 pa po 2, drgač bi se nauču tko šetkat pa to.
Nevem to se zgodi tko 1 : 1 ooo ooo zajec na AC wtf, zakaj bremzat itak se neboš ustavu še bol boš zgubiu oblast nad vozilom itd.
Ja ko prehitevam jst že precenm če bo/nebo šlo to je logično če maš 50KM pol nebo šlo, ali pač navadiš se na auto vidiš kolk je sposobn itd.
McMallar ::
@stock: če sem samo jaz pred tabo, se ti bom umaknil na AC, drugače te spustim naprej na prvem primernem kraju. Vem, da se sliši kot kliše, ampak to počnem, ker se boljše počutim tako, kot če imam nekoga 30cm za ritjo.
Če pa imaš kolono 5 ali več avtomobilov me prav zanima, kako boš videl pred mene in pred mano reagiral... razen če voziš kombi in sediš toliko višje, da vidiš še pred kakšen avto pred mano.
Vidim, da je nadaljna debata brezpredmetna. Kot sem že dvakrat napisal, ti napišem še tretjič: Srečno vožnjo in še veliko kilometrov brez nesreče (resno, brez kančka zajebavanja).
Če pa imaš kolono 5 ali več avtomobilov me prav zanima, kako boš videl pred mene in pred mano reagiral... razen če voziš kombi in sediš toliko višje, da vidiš še pred kakšen avto pred mano.
Vidim, da je nadaljna debata brezpredmetna. Kot sem že dvakrat napisal, ti napišem še tretjič: Srečno vožnjo in še veliko kilometrov brez nesreče (resno, brez kančka zajebavanja).
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
stock ::
Ne sej valda sej sm že prej reku da se ne limam folku in peljem kulturno, problem so taki, ki se ne umaknejo, kot je nekdo napisu in pol me je norc prediteu po desni, ja če je meu čas za ta manevr si mel tud ti da se umakneš.
Srečno vožnji tidi tebi, vam usm ;)
Srečno vožnji tidi tebi, vam usm ;)
šernk ::
Nevem to se zgodi tko 1 : 1 ooo ooo zajec na AC wtf, zakaj bremzat itak se neboš ustavu še bol boš zgubiu oblast nad vozilom itd.
če le ne bom imel takšnega kot si ti za ritjo bom zaviral in se poizkušal izogniti zajcu na varen način.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
imagodei ::
stock@ In ja kako si pa mislil da se peljem? seveda noga nonstop menja malo gasa noga na bremzo gas noga na bremzo...
Kaj, a to se ti zdi običajno, al hočeš povedat, da trpiš za kakšno obliko nevroze? To je namreč značilnost nevrotičnih voznikov.
Ostali, ki smo kolikor toliko normalni in se nam avto ne zdi podaljšek penisa, vozimo nekoliko bolj stanovitno.
Mimogrede - če se ne limaš ostalim na rit, ni treba stalno bremzat in pospeševat, ker z varnostno razdaljo kompenziraš spremembe v hitrosti. Jaz 90% časa med relacijsko vožnjo držim nogo na stopalki za gas in uravnavam hitrost zgolj s količino pritiska. Če vozilo pred mano pohodi bremzo, meni ni potrebno nujno enako naredit, pač se mi varnostna zmanjša za kake 3-5 metrov (itak se je zmanjšala hitrost), ker samo stopim iz gasa. Ko oni pred mano spet pohodi gas, mu čez kaki dve sekundi sledim jaz, varnostna je spet OK.
Kaj, a to se ti zdi običajno, al hočeš povedat, da trpiš za kakšno obliko nevroze? To je namreč značilnost nevrotičnih voznikov.
Ostali, ki smo kolikor toliko normalni in se nam avto ne zdi podaljšek penisa, vozimo nekoliko bolj stanovitno.
Mimogrede - če se ne limaš ostalim na rit, ni treba stalno bremzat in pospeševat, ker z varnostno razdaljo kompenziraš spremembe v hitrosti. Jaz 90% časa med relacijsko vožnjo držim nogo na stopalki za gas in uravnavam hitrost zgolj s količino pritiska. Če vozilo pred mano pohodi bremzo, meni ni potrebno nujno enako naredit, pač se mi varnostna zmanjša za kake 3-5 metrov (itak se je zmanjšala hitrost), ker samo stopim iz gasa. Ko oni pred mano spet pohodi gas, mu čez kaki dve sekundi sledim jaz, varnostna je spet OK.
- Hoc est qui sumus -
McMallar ::
@imagodei: Točno! S tako vožnjo tudi "šparaš" pri avtomobilu in nenazadnje precej bolj spočit prideš domov. Pri meni je tako, da dnevno naredim nekje 220km in mi 5min krajši čas potovanja ne pomeni toliko, kot da pridem domov relativno psihično spočit in imam potem še dovolj energije za družino.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
šernk ::
če se nihče ne urine predme in da ni zastojev, v 20km vožnje izven velikega mesta ne stopim na zavoro niti 1x ker mi pač ni treba. zato so pa najbrž pri 90k km zavorne ploščice še vedno dobre, ker tako vozimo vsi v družini.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
zee ::
+1
odkar (ze kaksna tri-stiri leta) vozim tako, sem drasticno zmanjsal porabo. najprej na starem avtu (VW Polo 1.0, prej 400 km, nato 650-700 km z enim tankom) in od 2006 naprej na Renault Modusu, s katerim naredim po 1100-1200 km s polnim tankom goriva.
Se pa strinjam z vsemi, ki priznavate, da raje pridete domov pet minut kasneje, a spociti, kot pet minut prej ali pa nikoli. Kakopak to izkljucuje nujnih vozenj (zena/punca s popadki, ...), ko vsaka minuta steje.
Kilometrina: ~120k km v Sloveniji, Italiji, Avstriji, Poljski, Ceski, Slovaski, Hrvaski, Crni gori
odkar (ze kaksna tri-stiri leta) vozim tako, sem drasticno zmanjsal porabo. najprej na starem avtu (VW Polo 1.0, prej 400 km, nato 650-700 km z enim tankom) in od 2006 naprej na Renault Modusu, s katerim naredim po 1100-1200 km s polnim tankom goriva.
Se pa strinjam z vsemi, ki priznavate, da raje pridete domov pet minut kasneje, a spociti, kot pet minut prej ali pa nikoli. Kakopak to izkljucuje nujnih vozenj (zena/punca s popadki, ...), ko vsaka minuta steje.
Kilometrina: ~120k km v Sloveniji, Italiji, Avstriji, Poljski, Ceski, Slovaski, Hrvaski, Crni gori
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
Senitel ::
Čist tko za intermenzo... Verjetno marsikdo pozna križišče letališke in kajuhove. No danes sem čakajoč na rdeči lepo videl ves cvet naše prometne policije. Najprej pripelje po pasu (za naravnost) iz smeri BTC-ja en kamionček in zavije levo na avtobusno ter se potem zguzi v kolono. Trenutek za tem stori isto policijska patrulja. Če kdo misli, da so to naredili z lučkami in potem ustavili onega tovornjakarja, je prevelik optimist.
Sicer pa očitno tudi učinek kazni počasi že popušča. Se mi je danes tudi zgodilo, da 100km/h iz prehitevanja po regionalki za enega X5 terena in enega citroena ni bilo dovolj in me je prvi moral prehitet že povsem v nepregleden levi ovinek, drugi pa takoj za tem ovinkom in nekaj 100m pred naseljem...
Sicer pa očitno tudi učinek kazni počasi že popušča. Se mi je danes tudi zgodilo, da 100km/h iz prehitevanja po regionalki za enega X5 terena in enega citroena ni bilo dovolj in me je prvi moral prehitet že povsem v nepregleden levi ovinek, drugi pa takoj za tem ovinkom in nekaj 100m pred naseljem...
Super Sonic ::
"Če predpostavimo, da sta oba avtomobila enako težka, imata enake pnevmatike in enake zavore, bi lahko pri varnostni razdalji 30 cm ustavil (ne da bi se zaletel v spredaj vozečega) samo če bi avtomobila vozila 1,08 km/h. Super ane?"
Ko boš tale primer doživel v praksi, se bo zemlja vrtela v kontra smer.
Poleg tega si pozabil povedati na kakšni podlagi se vozili vozita, in še, kakšno je vreme?
Ko boš tale primer doživel v praksi, se bo zemlja vrtela v kontra smer.
Poleg tega si pozabil povedati na kakšni podlagi se vozili vozita, in še, kakšno je vreme?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
stock> In ja kako si pa mislil da se peljem? seveda noga nonstop menja malo gasa noga na bremzo gas noga na bremzo...
Vozit očitno ne znaš, tako da tudi tebe z veseljem pozivam, da čimprej vrneš vozniško dovoljenje in se vzdržiš upravljanja vozil, ki so zate prezapletena, ker bo tako cesta bolj varna za vse nas.
Vozit očitno ne znaš, tako da tudi tebe z veseljem pozivam, da čimprej vrneš vozniško dovoljenje in se vzdržiš upravljanja vozil, ki so zate prezapletena, ker bo tako cesta bolj varna za vse nas.
BigWhale ::
A lahko sprogramiramo en web site, ki bo katalogiziral voznike? Da bi lahko stocka in podobne popisal?
aljazh ::
Supersonic, tvoje nerganje samo še bolj dokazuje, zakaj je varnostna razdalja tako zelo pomembna. Ker še v idealnih okoliščinah 30 cm ni dovolj, kaj šele v realnih, ko je v igri mnogo spremenljivk.
kekz ::
30 cm varnostne razdalje je super.
Potem rabiš samo še eno štango spredaj, da se pripneš na vlečno kljuko. In ni več nevarnosti trka, zavira oni sredaj, pospešuje on. Ti se voziš brezplačno.
Potem rabiš samo še eno štango spredaj, da se pripneš na vlečno kljuko. In ni več nevarnosti trka, zavira oni sredaj, pospešuje on. Ti se voziš brezplačno.
TESKAn ::
Ne sej valda sej sm že prej reku da se ne limam folku in peljem kulturno, problem so taki, ki se ne umaknejo, kot je nekdo napisu in pol me je norc prediteu po desni, ja če je meu čas za ta manevr si mel tud ti da se umakneš.
Srečno vožnji tidi tebi, vam usm ;)
Če pacient skoči na desno in prehiti takoj, ko je med mano in vozilom na desni strani, ki sem ga prehiteval dovolj prostora, da se stisne vmes in to kljub temu, da nakažem in se že začnem umikat na desni pas...skakal direkt pred avto na desni strani pa ne bom, mi je za razliko od nekaterih jasno, zakaj je dobro imet varnostno razdaljo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
stock ::
Ne seveda sej tud jst mal šparam na benzinu logično, to sm govoril za obvoznico.
In še nekaj, če vi vsi držite varnostno razdaljo ste vi tistih 0,1% freekov na cesti, ker dejansko usak dan ko se tm pelem (ura 2,3,4) po 100 vozil ima 5-10m razdalje.
In če se kdo noče umaknit, se malo prilimaš poblendaš potrobiš... greš naprej.
Big Dil! hehe zgleda ste vi živčni za volanom, pač če ne zmoreš tkolko inf. na enkrat ko se pelješ, uključuješ, umes se folk izključuje menja pas itd., če teh informacij nemorš zbrat, prenest, nezmoreš, potem se pelji čez centr.
Govorim za obvoznico. Na avtocesti se pa itak folk umakne že prej, ko vidijo da se približiješ to e to.
In še nekaj, če vi vsi držite varnostno razdaljo ste vi tistih 0,1% freekov na cesti, ker dejansko usak dan ko se tm pelem (ura 2,3,4) po 100 vozil ima 5-10m razdalje.
In če se kdo noče umaknit, se malo prilimaš poblendaš potrobiš... greš naprej.
Big Dil! hehe zgleda ste vi živčni za volanom, pač če ne zmoreš tkolko inf. na enkrat ko se pelješ, uključuješ, umes se folk izključuje menja pas itd., če teh informacij nemorš zbrat, prenest, nezmoreš, potem se pelji čez centr.
Govorim za obvoznico. Na avtocesti se pa itak folk umakne že prej, ko vidijo da se približiješ to e to.
PrimozR ::
Ej, 10 m varnostne je zadovoljivo (a vseeno premalo), mi se kle pogovarjamo o tvojih 30 cm.
zee ::
"In če se kdo noče umaknit, se malo prilimaš poblendaš potrobiš... greš naprej.
Big Dil! "
Čimprej deponiraj vozniško dovoljenje.
Podpis: Hvaležni ostali udeleženci v prometu.
Če se ti tako mudi, pojdi od doma 5-10 (poljubno) minut prej.
Big Dil! "
Čimprej deponiraj vozniško dovoljenje.
Podpis: Hvaležni ostali udeleženci v prometu.
Če se ti tako mudi, pojdi od doma 5-10 (poljubno) minut prej.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
stock ::
To sm reku da se lahko 20km, zakaj pa ne. In ja, učasih je trebs nekumu na tolk če je enostavno prefina, da bi se umaknu.
Če se pelješ po obvoznicu ko je rush-hour pol veš kako in kakšne so razdalje med vozili in enostavno nimaš kaj.
Če se pelješ po obvoznicu ko je rush-hour pol veš kako in kakšne so razdalje med vozili in enostavno nimaš kaj.
Izi ::
Razdalja med vozili
29. člen
(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja).
(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati:
– da lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi;
– da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.
(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena se, ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).
---------
Če tega ne upoštevaš so predvidene tudi precej visoke kazni
Na avtocesti je torej pri 130 km/h potrebna varnostna razdalja 72 metrov.
Na cestah rezerviranih za motorna vozila pri 100 km/h mora biti varnostna razdalja 56 metrov.
Na regionalkah pri 90 km/h mora biti varnostna razdalja 50 metrov.
Pri 70 km/h mora biti varnostna razdalja 39 metrov.
Po mestu pri 50 km/h pa mora biti varnostna razdalja 28 metrov.
Na Celovški cesti, ki je naša najbolj zabasana cesta v državi lahko zaradi večne kolone upoštevamo 1 sekundno varnostno razdaljo in ker gre promet večinoma okoli 50 km/h je minimalna varnostna razdalja lahko torej tudi samo 14 metrov, to je za 3 dolžine avtomobila in večina uporablja to varianto, ker pa je 1 sekunda ravno reakcijski čas voznika je na Celovški vsak dan okoli 20 trčenj v zadek.
10 metrov pa ni v nobenih pogojih varnostna razdalja ampak je že idiotsko lepljenje na rit in primerno za visoko kazen.
1 sekunda je povprečen reakcijski čas voznika, torej pri normalni 2 sekundni varnostni razdalji ti ravno ko pritisneš na bremzo že izgubiš točno polovico varnostne razdalje.
Zato večina pametnih voznikov kljub zakonu raje uporablja 3 sekundno varnostno razdaljo.
3 sekundno varnostno razdaljo po novem priporočajo tudi v avtošolah in na tečajih varne vožnje.
29. člen
(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja).
(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati:
– da lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi;
– da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.
(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena se, ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).
---------
Če tega ne upoštevaš so predvidene tudi precej visoke kazni
Na avtocesti je torej pri 130 km/h potrebna varnostna razdalja 72 metrov.
Na cestah rezerviranih za motorna vozila pri 100 km/h mora biti varnostna razdalja 56 metrov.
Na regionalkah pri 90 km/h mora biti varnostna razdalja 50 metrov.
Pri 70 km/h mora biti varnostna razdalja 39 metrov.
Po mestu pri 50 km/h pa mora biti varnostna razdalja 28 metrov.
Na Celovški cesti, ki je naša najbolj zabasana cesta v državi lahko zaradi večne kolone upoštevamo 1 sekundno varnostno razdaljo in ker gre promet večinoma okoli 50 km/h je minimalna varnostna razdalja lahko torej tudi samo 14 metrov, to je za 3 dolžine avtomobila in večina uporablja to varianto, ker pa je 1 sekunda ravno reakcijski čas voznika je na Celovški vsak dan okoli 20 trčenj v zadek.
10 metrov pa ni v nobenih pogojih varnostna razdalja ampak je že idiotsko lepljenje na rit in primerno za visoko kazen.
1 sekunda je povprečen reakcijski čas voznika, torej pri normalni 2 sekundni varnostni razdalji ti ravno ko pritisneš na bremzo že izgubiš točno polovico varnostne razdalje.
Zato večina pametnih voznikov kljub zakonu raje uporablja 3 sekundno varnostno razdaljo.
3 sekundno varnostno razdaljo po novem priporočajo tudi v avtošolah in na tečajih varne vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
TESKAn ::
In če se kdo noče umaknit, se malo prilimaš poblendaš potrobiš... greš naprej.
Ti kdaj najprej pogledaš in pomisliš, zakaj oni pred tabo vozi počasi, ali kar takoj začneš blendat in trobit, ko vidiš, da bi moral stopit na zavoro?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Ejsi_Disi ::
Štos je v tem, da tako ali tako še ne obvlada svojega avtomobila in tistih 30 cm je v resnici še več kot 1m lufta.
Drugače pa na Celovški okoli štirih, so varnostne razdalje okoli 5 m! KAr je več, že nekdo zamenja pas.
Drugače pa na Celovški okoli štirih, so varnostne razdalje okoli 5 m! KAr je več, že nekdo zamenja pas.
Rock n' roll ain't noise pollution!
djordjevic ::
Vse lepo in prav, samo zdaj pa tudi že pretiravate s teorijo varnostne razdalje. V praksi, zlasti na kaki Celovški, to, žal, ni izvedljivo.
šernk ::
In če se kdo noče umaknit, se malo prilimaš poblendaš potrobiš... greš naprej.
močno ti želim da bi to naredil kakšni providi, ki ne bi takrat lovila nikogar. z vsakim postom ki ga tu napišeš dokazuješ da ne bi smel imeti izpita v rokah, kot jih je že mnogo tudi povedalo. najbrž se s tem strinjajo celo nekateri največji dirkači na cestah
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
imagodei ::
stock,
ne trabunjaj. Kvasiš bedarije in po treh dneh zapletanja je čas, da se ugasneš. Al si priznaj, ti manjka še mnogo izkušenj in se umiri na cesti, al pa vsaj zgruntaj, da se praktično vsi vozniki na tem forumu, ki smo bolj izkušeni, kot ti, zgražamo nad tvojo vozniško kulturo.
Idealno bi bilo oboje, ker z opisanim pristopom in trmasto naravo, ki jo kažeš, na cesti dejansko ogrožaš sebe in druge.
ne trabunjaj. Kvasiš bedarije in po treh dneh zapletanja je čas, da se ugasneš. Al si priznaj, ti manjka še mnogo izkušenj in se umiri na cesti, al pa vsaj zgruntaj, da se praktično vsi vozniki na tem forumu, ki smo bolj izkušeni, kot ti, zgražamo nad tvojo vozniško kulturo.
Idealno bi bilo oboje, ker z opisanim pristopom in trmasto naravo, ki jo kažeš, na cesti dejansko ogrožaš sebe in druge.
- Hoc est qui sumus -
kmetek ::
v Sloveniji ljudje ne vedo kaj je varnostna razdalja, vozim 90kmh do Radovljice recimo pa mam zadaj avto ne vem če je 5m. In to ni izoliran primer, vsak dan je tako. Na avtocesti pa nekje 20m morda. Zelo slaba prometna kultura, v rangu Albanske.
stock ::
O a ne me jebat tudi drugi tako peljejo, poglej poglej.
btw nevem izi mal te jebe use tole skupi pri 100km/h je varnostna razdalja 28m (kolikor prevoziš v 1s).
In tudi splošna pamet in fizikaj te/vas jebe, nima usakdo 1s reakcijski čas (btw reakcijski čas je 0,5s), tisti ki je bolj pozorn ma 0,2 en pa 0,7.
Ejsti disi pa valda ločim 30cm od 1m in jasno je razumljivo, da pri tej hitrosti razdalja niha 20cm-100cm.
btw nevem izi mal te jebe use tole skupi pri 100km/h je varnostna razdalja 28m (kolikor prevoziš v 1s).
In tudi splošna pamet in fizikaj te/vas jebe, nima usakdo 1s reakcijski čas (btw reakcijski čas je 0,5s), tisti ki je bolj pozorn ma 0,2 en pa 0,7.
Ejsti disi pa valda ločim 30cm od 1m in jasno je razumljivo, da pri tej hitrosti razdalja niha 20cm-100cm.
šernk ::
In tudi splošna pamet in fizikaj te/vas jebe, nima usakdo 1s reakcijski čas (btw reakcijski čas je 0,5s), tisti ki je bolj pozorn ma 0,2 en pa 0,7.
v 0,2s dvomim da ti sploh uspe iz gasa na zavoro stisnit, kje je še da moraš najprej registrirat oviro. če si pa ti tako superrioren tudi prav. poznam precej takšnih, ki menijo da držijo boga za jajca ko so v avtu in se jim ne more nič zgodit. dejstvo pa je da ne poznam nobenega takega ki še ni razbil vsaj enega avta v obdobju enega leta. pred dorega pol leta se mi je en hvalil da ne zna voziti počasi, posledica je 4x razbit avto v manj kot 6-ih mesecih in šega ni srečala pamet. očitno si ti zelo podoben njemu le da delaš manj kilometrov
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zheegec ::
O a ne me jebat tudi drugi tako peljejo, poglej poglej.
btw nevem izi mal te jebe use tole skupi pri 100km/h je varnostna razdalja 28m (kolikor prevoziš v 1s).
In tudi splošna pamet in fizikaj te/vas jebe, nima usakdo 1s reakcijski čas (btw reakcijski čas je 0,5s), tisti ki je bolj pozorn ma 0,2 en pa 0,7.
Ejsti disi pa valda ločim 30cm od 1m in jasno je razumljivo, da pri tej hitrosti razdalja niha 20cm-100cm.
1 meter NI varnostna razdalja. 1 meter je neumnost za navadno vožnjo. Reakcijski čas pod 0.5s je možen, če imaš vedno nogo na bramzi in striktno gledaš v vozilo pred tabo (kolesarja na tvoji desni pač ne vidiš in ga zbiješ ob prvi priliki). Jaz delam po nekje minimalno 100Km na dan, in pri takšni razdalji je to popolnoma nemogoče početi. Mogoče, če bi se vozil samo 1Km, bi to še nekako šlo. Moraš pa gledati, da ko vozilo pred tabo začne zavirati, ima že nižjo hitrost in se mu ti že približuješ. Ko ti začneš bremzati, gre on že vsaj 10Km/h manj in se mu ti lepo nalimaš v prtljažnik.
ZAKAJ še nisi imel nesreče? Pač tisti, ki je pred teboj vidi v špeglu "spet enega idiota" in si poveča varnostno razdaljo z vozilom pred njim (da lahko najprej tebe opozori, šele potem pa začne zares zavirati), poleg tega pa vozi drugače - si predstavljaš, da bi nekdo 1m pred teboj zaviral z motorjem? Nobene zavorne luči, nobenega opozorila, pa vseeno lahko pri nekje 85Km/h z zaviranjem z motorjem prideš na 75Km/h (številke odvisne od avtomobila) zelo hitro.
Vsakdo pred teboj je takoj 5x bolj previden, ko se mu ti zalimaš na rit, to te tudi rešuje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
imagodei ::
sodck,
ampak ne, ti še kar naprej budalaštine strešaš. Pa dej se ustavi mal, pa premisli, preden zineš...
Zakon zahteva varnostno razdaljo, ki je določena s tem, koliko prevoziš v dveh sekundah. V dveh, ja, ne v eni, niti v 0,7 ali pa 0,2 sekunde.
In prav je tako. Ker 0,5 sekunden reakcijski čas imaš lahko samo, če si sam v avtu, 100% skoncentriran na cesto in na vozilo pred tabo. Če imaš v avtu še nekoga in se z njim pogovarjaš - recimo, da se za delček sekunde obrneš k njemu. Preden pogledaš nazaj na cesto in ti oči fokusirajo nazaj iz 0,3 m na npr. 20 m, preteče gladko 3/4 sekunde, preden boš stopil na zavoro pa še dodatne 0,5 sekunde. Skupaj torej že več kot sekundo. V idealnih pogojih.
Da ne bi o tem, da npr. ravno vstavljaš CD v avtoradio ali pa da ti je padel na tla, pa ga iščeš pod sedežem.
Varnostna razdalja, ki jo prevoziš v 2 sekundah, je v idealnih okoliščinah res primerna samo za tiste, ki imajo reflekse crknjenega konja. ŽAL v življenju redko kdaj srečaš idealne pogoje. K SREČI zakon predvideva rezervo, ki ti omogoči, da se rešiš iz neidealnih situacij.
Dejte si dopovedat, da je promet domena vseh voznikov. Oz. protokol. Protokol lahko funkcionira samo, če ga vsi spoštujemo. Anomalije, takšne in drugačne, so nevarne.
ampak ne, ti še kar naprej budalaštine strešaš. Pa dej se ustavi mal, pa premisli, preden zineš...
Zakon zahteva varnostno razdaljo, ki je določena s tem, koliko prevoziš v dveh sekundah. V dveh, ja, ne v eni, niti v 0,7 ali pa 0,2 sekunde.
In prav je tako. Ker 0,5 sekunden reakcijski čas imaš lahko samo, če si sam v avtu, 100% skoncentriran na cesto in na vozilo pred tabo. Če imaš v avtu še nekoga in se z njim pogovarjaš - recimo, da se za delček sekunde obrneš k njemu. Preden pogledaš nazaj na cesto in ti oči fokusirajo nazaj iz 0,3 m na npr. 20 m, preteče gladko 3/4 sekunde, preden boš stopil na zavoro pa še dodatne 0,5 sekunde. Skupaj torej že več kot sekundo. V idealnih pogojih.
Da ne bi o tem, da npr. ravno vstavljaš CD v avtoradio ali pa da ti je padel na tla, pa ga iščeš pod sedežem.
Varnostna razdalja, ki jo prevoziš v 2 sekundah, je v idealnih okoliščinah res primerna samo za tiste, ki imajo reflekse crknjenega konja. ŽAL v življenju redko kdaj srečaš idealne pogoje. K SREČI zakon predvideva rezervo, ki ti omogoči, da se rešiš iz neidealnih situacij.
Dejte si dopovedat, da je promet domena vseh voznikov. Oz. protokol. Protokol lahko funkcionira samo, če ga vsi spoštujemo. Anomalije, takšne in drugačne, so nevarne.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
Dejstvo je, da če bi mi kdorkoli vozil 1m za ritjo, bi naredil vse, da bi tipu prekipelo.
Če bi okoliščine dovoljevale (relativno nizka hitrost), bi za začetek mogoče prižgal in ugasnil zadnje meglenke. Kasneje bi prestavil v nižjo in vozil s stisnjeno sklopko, za hip stopil na bremzo in tik, preden bi mi priletel v rit, spustil sklopko in pohodil gas. Na srečo imam avto, ki ga ni škoda, če bi ga malo butnil.
Za en meter varnostne razdalje bi gotovo dobil to. Pravzaprav bi upal, da bi me prehitel in izsilil, da bi se ustavila, nato bi ga pa razbil ko kanto. In lahko mi verjamete, da bi onega drugega moralo biti precej v hlačah, da bi mi lahko pariral.
Za malo večjo varnostno razdaljo in dogajanja pri višjih hitrostih sem pa že večkrat naredil sledeče. Enostavno stopim iz gasa in počasi menjam v nižje prestave. Tudi na magistralki sem že peljal s 30 km/h, ko se mi je bedak zalimal totalno na rit. Valjda me je prehitel in se odpeljal novemu "idiotu" naproti.
Če bi okoliščine dovoljevale (relativno nizka hitrost), bi za začetek mogoče prižgal in ugasnil zadnje meglenke. Kasneje bi prestavil v nižjo in vozil s stisnjeno sklopko, za hip stopil na bremzo in tik, preden bi mi priletel v rit, spustil sklopko in pohodil gas. Na srečo imam avto, ki ga ni škoda, če bi ga malo butnil.
Za en meter varnostne razdalje bi gotovo dobil to. Pravzaprav bi upal, da bi me prehitel in izsilil, da bi se ustavila, nato bi ga pa razbil ko kanto. In lahko mi verjamete, da bi onega drugega moralo biti precej v hlačah, da bi mi lahko pariral.
Za malo večjo varnostno razdaljo in dogajanja pri višjih hitrostih sem pa že večkrat naredil sledeče. Enostavno stopim iz gasa in počasi menjam v nižje prestave. Tudi na magistralki sem že peljal s 30 km/h, ko se mi je bedak zalimal totalno na rit. Valjda me je prehitel in se odpeljal novemu "idiotu" naproti.
- Hoc est qui sumus -
stock ::
Pa čaki a ste vi neumni alkaj???
A sm reku dal bi se če bi se potrudu en test narest 20km pelat nekomu za ritjo po AC. Seveda to ni izvedljuvo v mestu ali kje drugle kjer nemoreš predvidet dejanja drugega (npr. ali bo ustavil na oranžno ali ne). In takrat nebi menjal cd! če pelem pelem!
In ja tud nevem a ste vi mal retard pol sekunde da neki opazm?? pol sekunde da stisnem na bremzo.
Pa stari u 0,3 zamenjam prestavo! To pomeni v 0,1s opazim približuje se rdeče polje in 0,2 sklopka in umes že vlečem ročico v 2go še predn je prestava čisto notr sklopka se že vrača... 0,2 za dejanski manevr!
A sm reku dal bi se če bi se potrudu en test narest 20km pelat nekomu za ritjo po AC. Seveda to ni izvedljuvo v mestu ali kje drugle kjer nemoreš predvidet dejanja drugega (npr. ali bo ustavil na oranžno ali ne). In takrat nebi menjal cd! če pelem pelem!
In ja tud nevem a ste vi mal retard pol sekunde da neki opazm?? pol sekunde da stisnem na bremzo.
Pa stari u 0,3 zamenjam prestavo! To pomeni v 0,1s opazim približuje se rdeče polje in 0,2 sklopka in umes že vlečem ročico v 2go še predn je prestava čisto notr sklopka se že vrača... 0,2 za dejanski manevr!
Ziga Dolhar ::
Pa stari u 0,3 zamenjam prestavo! To pomeni v 0,1s opazim približuje se rdeče polje in 0,2 sklopka in umes že vlečem ročico v 2go še predn je prestava čisto notr sklopka se že vrača... 0,2 za dejanski manevr!
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
Zheegec ::
Reakcijski čas je nekje 180-200ms. Torej, če imaš prst na gumbu in čakaš, da se prižge zelena luč, bo trajalo nekje 200ms, da ti to registriraš in premakneš prst za nekje 1-3cm (seveda že vseskozi čakaš na zeleno luč in si na to 100% skoncentriran. Tudi veš, da ne bo druge barve, kot zelena), v avtu torej v 200ms ne narediš popolnoma ničesar. Prestavo mogoče zamenjaš v 1s, (če si res hiter) za kaj manj rabiš že volan iz Formule 1.
Pa ne govorimo o AC, kjer se lahko vsakdo umakne na vozni pas. 1m je popolnoma neumna razdalja za hitrosti višje od 10Km/h. Ne zaletiš se, ker si tako zelo očiten idiot in so vsi pred teboj skrajno previdni.
Kakšen avto pa imaš, mimogrede?
Pa ne govorimo o AC, kjer se lahko vsakdo umakne na vozni pas. 1m je popolnoma neumna razdalja za hitrosti višje od 10Km/h. Ne zaletiš se, ker si tako zelo očiten idiot in so vsi pred teboj skrajno previdni.
Kakšen avto pa imaš, mimogrede?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
imagodei ::
Tebe pa je velik v hlačah. A si že pomislu, da bi šel F1 vozit?
Newsflash: tako hitro ti uspe menjat in bremzat samo zato, ker si v naprej pripravljen na ta manever. Ker si 100% zbran. Kaj, če ti v hlačnem žepu začne vibrirat gsm ob napačnem trenutku? Al pa skozi odprto okno prileti v avto razkurjena osa? Ali ti pa ravno sekundo pred tem, ko začne kolona spredaj zavirat, iz nasproti vozečega kamiona prileti v vetrobransko steklo 2x10x10 cm velika lesena deščica? Se mi je zgodilo - mislil sem, da se bom usral, taprvi instinkt je bil kar zapeljati desno iz cestišča!, da se pa nisem zaletel v vozilo spredaj, me je pa rešila (kot že tolikokrat) ravno varnostna razdalja.
Newsflash: tako hitro ti uspe menjat in bremzat samo zato, ker si v naprej pripravljen na ta manever. Ker si 100% zbran. Kaj, če ti v hlačnem žepu začne vibrirat gsm ob napačnem trenutku? Al pa skozi odprto okno prileti v avto razkurjena osa? Ali ti pa ravno sekundo pred tem, ko začne kolona spredaj zavirat, iz nasproti vozečega kamiona prileti v vetrobransko steklo 2x10x10 cm velika lesena deščica? Se mi je zgodilo - mislil sem, da se bom usral, taprvi instinkt je bil kar zapeljati desno iz cestišča!, da se pa nisem zaletel v vozilo spredaj, me je pa rešila (kot že tolikokrat) ravno varnostna razdalja.
- Hoc est qui sumus -
djordjevic ::
Pa še tablico nam zaupaj, da bomo na cesti lahko poskrbeli zase in predvsem, ironično, zate.
djordjevic ::
imagodei: Se mi je pred več leti zgodilo podobno sranje na Trzinki. Zima, spluženo, jasno, enkratno in mi naenkrat z nasprotnega levega pasa (na moj levi) na vetrobransko steklo prileti šus žlindre. Zasulo mi je celotno vetrobransko steklo in sem effectively doživel dvosekundni blackout, to je, dokler brisalca nista utegnila vsaj dela žlindre spravit s stekla. K sreči sem ostal miren, držal smer naprej brez zaviranja, le gas sem narahlo spustil in zadeva se je dobro iztekla.
kekz ::
> Pa stari u 0,3 zamenjam prestavo!
Malo sem pobrskal po netu in našel, da povprečen pomežik človeškega očesa (to kar stalno in nezavedno počnemo) traja od 0,3-0,4 sekunde. Pomežiknemo 1x na 2 do 10 sekund.
Zanimivo, da tudi kadar kihnemo, vedno zapremo oči (drugače ne gre) in to za dalj časa kot pri navadnem mežikanju.
Torej, zelo lahko se zgodi, da pomežiknemo ravno takrat, ko bi morali reagirati in pač reagiramo 0,3 sekunde kasneje samo zaradi ker toliko kasneje zadevo vidimo. Koliko je torej reakcijski čas?
Malo sem pobrskal po netu in našel, da povprečen pomežik človeškega očesa (to kar stalno in nezavedno počnemo) traja od 0,3-0,4 sekunde. Pomežiknemo 1x na 2 do 10 sekund.
Zanimivo, da tudi kadar kihnemo, vedno zapremo oči (drugače ne gre) in to za dalj časa kot pri navadnem mežikanju.
Torej, zelo lahko se zgodi, da pomežiknemo ravno takrat, ko bi morali reagirati in pač reagiramo 0,3 sekunde kasneje samo zaradi ker toliko kasneje zadevo vidimo. Koliko je torej reakcijski čas?
Zheegec ::
>>Pa stari u 0,3 zamenjam prestavo! To pomeni v 0,1s opazim približuje se rdeče polje in 0,2 sklopka in umes že vlečem ročico v 2go še predn je prestava čisto notr sklopka se že vrača... 0,2 za dejanski manevr!
Ti v 0,2s zadevo registriraš, če si 100% skoncentriran na to. Torej, šprinterji, ki vadijo štart nekaj let vsak dan, imajo reakcijski čas na popolnoma naučen dogodek (strel s pištole - samo to čakajo in nič drugega) nekje 0,15s. Ti v 0,2s ne narediš POPOLNOMA nič, mogoče malo trzneš. Bremzanje v avtu je popolnoma drugo, kot da čakaš na nek vnaprej napovedan in očiten znak (vmes ne tiščiš na gas, ampak samo čakaš) ter premakneš prst za 3cm. V 0,2s tvoji možgani ugotovijo, da se je prižgala zavorna luč. V 0,2s pa tvoj avto pri 80Km/h naredi nekje 4metre. Avto pred teboj pa v tem času naredi nekje 3 metre (ker že polno bremza z ABS, ti pa ne) in tvoje varnostne razdalje ni več. Ne pomaga ti nič drugega, kot polni pritisk na bremzo. Torej, po 0,2s, ko si praktično že v prtljažniku mora tvoja noga prepotovati pot od enega pedala do drugega in stisniti na polno. Torej nekje 0,4 do 0,5s za vse skupaj, če si res na polno skoncentriran.
Kot sem že prej rekel, kaj če nekdo pred teboj bremza z motorjem? Ni nobenega znaka, samo naenkrat se približuješ...
w1: odstranjen del, ki se nanaša na brisan post
Ti v 0,2s zadevo registriraš, če si 100% skoncentriran na to. Torej, šprinterji, ki vadijo štart nekaj let vsak dan, imajo reakcijski čas na popolnoma naučen dogodek (strel s pištole - samo to čakajo in nič drugega) nekje 0,15s. Ti v 0,2s ne narediš POPOLNOMA nič, mogoče malo trzneš. Bremzanje v avtu je popolnoma drugo, kot da čakaš na nek vnaprej napovedan in očiten znak (vmes ne tiščiš na gas, ampak samo čakaš) ter premakneš prst za 3cm. V 0,2s tvoji možgani ugotovijo, da se je prižgala zavorna luč. V 0,2s pa tvoj avto pri 80Km/h naredi nekje 4metre. Avto pred teboj pa v tem času naredi nekje 3 metre (ker že polno bremza z ABS, ti pa ne) in tvoje varnostne razdalje ni več. Ne pomaga ti nič drugega, kot polni pritisk na bremzo. Torej, po 0,2s, ko si praktično že v prtljažniku mora tvoja noga prepotovati pot od enega pedala do drugega in stisniti na polno. Torej nekje 0,4 do 0,5s za vse skupaj, če si res na polno skoncentriran.
Kot sem že prej rekel, kaj če nekdo pred teboj bremza z motorjem? Ni nobenega znaka, samo naenkrat se približuješ...
w1: odstranjen del, ki se nanaša na brisan post
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22514 (19211) | Utk |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70120 (62909) | BlaY0 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12366 (10977) | Gandalfar |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15181 (9994) | Tody |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8444 (8159) | JohanP |