Forum » Na cesti » Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo
Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo
darkolord ::
Kaj pa ima večina? Alkohol? Zagotovo pa v večini primerov ni kriva premajhna varnostna razdalja.Kakšno barvo avta ima večina ljudi?
Večina policijskih zapisnikov ima navedenih neprilagojena hitrostNima, kot sem že pokazal zgoraj.
ki v tujini predstavljajo velik izdatek za zavarovalnice, zato se tam zahteva podrobna preiskava vzroka in če je to cesta, se tako tudi napiše, pri nas pa se napišePri nas se tudi to napiše; glej zgoraj, "nepravilnosti na cesti".
Telefoniranje ni v statističnih podatkih, tudi cigaretni ogorek ali kozlanje dojenčka ne. Neprilagojena hitrost je lahko vzrok samo takrat, ko je zaradi naravnih pogojev (prvi dež, led, sneg..,)hitrost vozila prevelika, vse ostalo bi moralo v ugotavljanje dejanskih vzrokov. Tudi to ali je namesto zavore, voznik pohodil gas, otrok na zadnjem sedežu, vrgel vozniku jopico čez glavo in mu tako preprečil pogled v dogajanja na cesti (tudi to sem na lastne oči videl na cesti in posledice so bile kar hude)..........., skratka še in še vzrokov, ki z neprilagojeno hitrostjo, nimajo nobene veze, razen pri naših policajih in statistiki, da lažje kasirajo prekoračitve hitrosti.Nakladaš - takšne nesreče so neposredna posledica neprilagojene vožnje razmeram (pa naj bodo to vreme ali sposobnosti voznika ali drugo). Kakšen je pa vzrok za neprilagojeno hitrost pa v večini primerov (razen pri hujših nesrečah) niti ni tako pomembno.
Po logiki, ki jo ti uporabljaš, tudi prekratka varnostna razdalja ne more biti vzrok za nesrečo, če se nekdo drugemu zapiči v rit, saj je cel kup možnih vzrokov, zakaj je vozil na takšni razdalji. Mogoče je pohodil gas namesto zavore, dajmo mu medaljo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Mesar ::
Kaj pa ima večina? Alkohol? Zagotovo pa v večini primerov ni kriva premajhna varnostna razdalja.Kakšno barvo avta ima večina ljudi?
Srsly? Greš na avto.net pogledat številke
črna(4962)
srebrna(4347)
siva(4328)
bela(4268)
modra(3258)
rdeča(2196)
zelena(938)
rumena(266)
ostalo(5967)
Zdaj pa si lahko v Excelu vstaviš podatke v tortni diagram in nastaviš, da ti izračuna še %. Prevladuje torej črna barva (16.25%).
Your turn to burn!
darkolord ::
Katero ima VEČINA, sem vprašal.
(Kateri vzrok prevladuje v prometnih nesrečah, je pa napisano zgoraj (slikica je s primerom za nesreče z lahkimi poškodbami))
(Kateri vzrok prevladuje v prometnih nesrečah, je pa napisano zgoraj (slikica je s primerom za nesreče z lahkimi poškodbami))
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Mesar ::
Ja važno, da alkohol ni... varnostno še te že požremo če že tako delate okoli tega.
Your turn to burn!
WarpedGone ::
Tvoja hitrost je pri vključevanju nekoliko nižja, s tem je tudi večja varnostna razdalja.
Ne veš, da je izsiljevanje prepovedano?
Če ne moreš drugače, pelješ naprej po odstavnem (kar sicer ni dovoljeno, a je precej manj nevarno kot ustavljanje)
Največ kolk hitro? Če pelješ počasneje, kot je dotok avtov po dovozu na AC, si ravnokar povzroču zelo močan zastoj, sploh ker se dovoz tipično nadaljuje v izvoz in se na isti skrajno desni pas občasno hoče zrinit še kak avto iz obvoznice dol.
Neki je teorija, neki pa praksa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Buggy ::
Nakladaš - takšne nesreče so neposredna posledica neprilagojene vožnje razmeram (pa naj bodo to vreme ali sposobnosti voznika ali drugo). Kakšen je pa vzrok za neprilagojeno hitrost pa v večini primerov (razen pri hujših nesrečah) niti ni tako pomembno.
torej zelis povedati, da idiot ki po telefonu govori (kar je kaznivo) za seboj delal kolono vozil (ponovno kaznivo) pelje mimo radarja, ki meri preveliko hitrost in s tako voznjo ni kaznovan (pelje pod omejitvijo), ko pa cez par metrov zaradi nepozornosti zbije otroka, pa to nesreco obravnavajo pod kategorijo neprimerna hitrost? Vprasanje zate, kaksna bi bila v tem primeru prilagojena hitrost, ce je hitrost tista, ki je bila problematicna?
Tody ::
Taka, da bi lahko pravočasno reagiral in ustavil pred otrokom. Če je zaradi njegove nepazljivosti to 20 km na uro je to pač to.
darkolord ::
WarpedGone je izjavil:
Kje vidiš, da je govora o kakršnemkoli izsiljevanju?Tvoja hitrost je pri vključevanju nekoliko nižja, s tem je tudi večja varnostna razdalja.
Ne veš, da je izsiljevanje prepovedano?
WarpedGone ::
Kje vidiš, da je govora o kakršnemkoli izsiljevanju?
Pomaga, če veš kaj pišeš. Citiral in odgovoril si na:
V bistvu je dost nemogoče, da se vključiš s tem da imaš varnostno. Časa imaš par sekund za vključitev, imaš opcijo da ignoriraš varnostno in se vključiš nekje vmes, ali čakaš do konca in izrineš nekoga s tem da skočiš z varnostno pred nos nekomu, ali pa (edino pravilno zgleda) se preprosto ustaviš in narediš štalo do konca...
Priporočaš vključevanje z nižjo hitrostjo. V tem našem svetu je to ekvivalent izsiljevanju nesrečnika kateremu boš zapeljal pred nos.
Zbogom in hvala za vse ribe
Buggy ::
Taka, da bi lahko pravočasno reagiral in ustavil pred otrokom. Če je zaradi njegove nepazljivosti to 20 km na uro je to pač to.
...tudi to je prevec, ce je zaposlen s telefonom, cigaretom in solato v zobeh. Moral bi se ustaviti na prvem primernem mestu, opraviti kar ima za opraviti in nadaljevati z zbrano voznjo! Ker to ni naredil in je bil v prekrsku, je tak primer kategorizirati pod neprilagojeno hitrost skrajno butasto in hinavsko.
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Kje vidiš, da je govora o kakršnemkoli izsiljevanju?
Pomaga, če veš kaj pišeš. Citiral in odgovoril si na:
V bistvu je dost nemogoče, da se vključiš s tem da imaš varnostno. Časa imaš par sekund za vključitev, imaš opcijo da ignoriraš varnostno in se vključiš nekje vmes, ali čakaš do konca in izrineš nekoga s tem da skočiš z varnostno pred nos nekomu, ali pa (edino pravilno zgleda) se preprosto ustaviš in narediš štalo do konca...
Priporočaš vključevanje z nižjo hitrostjo. V tem našem svetu je to ekvivalent izsiljevanju nesrečnika kateremu boš zapeljal pred nos.
To tudi jaz sovražim ja, ko folk pade na vozni pas z recimo 80km/h in ga boli đonson. Enostavno je zgleda 100%, da ima prednost oziroma, da se mu moram jaz umakniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
darkolord ::
Priporočaš vključevanje z nižjo hitrostjo. V tem našem svetu je to ekvivalent izsiljevanju nesrečnika kateremu boš zapeljal pred nos.Slabo bereš, nikjer nisem priporočal vključevanja z nižjo hitrostjo, ampak v realnosti hitrost v večini primerov JE nižja, glede na to, da je zelo težko pospešiti na 110 oz. 130 km/h na veliko pospeševalnih pasovih.
Če se ti ne uspe VARNO vključiti, potem pač nadaljuješ po odstavnem pasu. Če je takoj za tem zaviralni pas in zapelješ nanjga, se pač izključiš in se pri naslednjem priključku poskusiš ponovno vključiti. No shame in that.
Mi pa zanimivo, tega še ni bilo potrebno storiti.
WarpedGone ::
Slabo bereš, nikjer nisem priporočal vključevanja z nižjo hitrostjo, ampak v realnosti hitrost v večini primerov JE nižja, glede na to, da je zelo težko pospešiti na 110 oz. 130 km/h na veliko pospeševalnih pasovih.
Jah, nima kaj bit nižja, ko zapelješ pred avto ki prihaja za tabo z višjo hitrostjo. Tudi če v večini primerov je, to pomeni izsiljevanje.
Mogoče pa 60 konjski tono in pol težki avtomobili pač niso primerni za AC?
Če se ti ne uspe VARNO vključiti, potem pač nadaljuješ po odstavnem pasu.
Absolutno ampak glede na to kakšno strašenje se zganja glede vožnje po odstavnem pasu me ne presenečajo debilčki ki stojijo nekje proti koncu pospeševalnega pasu.
Moj zaenkrat edini karambol je bil iz tega naslova ...
Mi pa zanimivo, tega še ni bilo potrebno storiti.
Ker varnostne razdalje v praksi ne jemlješ za svetinjo ampak tako kot je namenjena - da se jo porabi (i.e. ignorira), če je potrebno.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Ker varnostne razdalje v praksi ne jemlješ za svetinjo ampak tako kot je namenjena - da se jo porabi (i.e. ignorira), če je potrebno.
Mhm:
WarpedOne> Moj zaenkrat edini karambol je bil iz tega naslova ...
Mhm:
WarpedOne> Moj zaenkrat edini karambol je bil iz tega naslova ...
WarpedGone ::
Policaj na licu mesta mi je segu v roko in zaželel srečno vožnjo.
Ga prijavim, ker mi ni izrekel niti opozorila, kaj šele kakšne globe?
Al ti pač zopet prehitro in preozko sklepaš?
Ga prijavim, ker mi ni izrekel niti opozorila, kaj šele kakšne globe?
Al ti pač zopet prehitro in preozko sklepaš?
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Jaz ne pravim, da si bil česarkoli kriv, pravim pa, da če se ne bi odločil takrat ignorirati (ali "porabiti") varnostne razdalje, do karambola ne bi prišlo.
Ker sem bil že večkrat v taki situaciji, pa tega nisem storil, sem vedno imel čas in prostor za varno rešitev situacije (varnostne utripalke in ustavitev ali obvoz stoječega).
Ker sem bil že večkrat v taki situaciji, pa tega nisem storil, sem vedno imel čas in prostor za varno rešitev situacije (varnostne utripalke in ustavitev ali obvoz stoječega).
solatko ::
Če koga moti beseda večina, naj pogleda statistiko prometnih nesreč. Neprilagojene hitrosti (v okviru omejitev) ni, če je cesta suha, normalno prevozna. Vse kar se nepričakovanega zgodi na taki cesti, so izredni dogodki, ki bi morali biti v statistiki, posebej omenjeni. Tudi telefoniranje in manjkajoč pokrov jaška, ne pa v neprilagojeni hitrosti, razmeram na cesti.
Point je v tem, da se pri nas razišče (temeljito) samo težje nesreče, vse kar je lažjega pa se uvrsti v tri kategorije - neprilagojena hitrost, izsiljevanje, nepazljivost..., potem pa imajo politiki proste roke, pri določanju sankcij za hitrost.
V primeru poštene statistike, bi težko zagovarjali luplenje voznikov, na mestih, kjer večja hitrost ne predstavlja posebne nevarnost, saj bi bila statistično, le-ta, nekje na 7-9-em mestu, z nekaj procenti, tako kot je to v prometno bolj razvitem svetu, kjer je tudi teh prekrškov, neprimerno več, kot pri nas.
Kratka varnostna razdalja, je že en od vzrokov, ki bi bil krepko višje na lestvici, drugi bi bil pa oviranje prometnega toka...., zato je prav, da se varnostni razdalji posveti malo večja pozornost, pa obnašanju pešcev in kolesarjev v prometu, tudi.
Point je v tem, da se pri nas razišče (temeljito) samo težje nesreče, vse kar je lažjega pa se uvrsti v tri kategorije - neprilagojena hitrost, izsiljevanje, nepazljivost..., potem pa imajo politiki proste roke, pri določanju sankcij za hitrost.
V primeru poštene statistike, bi težko zagovarjali luplenje voznikov, na mestih, kjer večja hitrost ne predstavlja posebne nevarnost, saj bi bila statistično, le-ta, nekje na 7-9-em mestu, z nekaj procenti, tako kot je to v prometno bolj razvitem svetu, kjer je tudi teh prekrškov, neprimerno več, kot pri nas.
Kratka varnostna razdalja, je že en od vzrokov, ki bi bil krepko višje na lestvici, drugi bi bil pa oviranje prometnega toka...., zato je prav, da se varnostni razdalji posveti malo večja pozornost, pa obnašanju pešcev in kolesarjev v prometu, tudi.
Delo krepa človeka
St235 ::
lahko je prevelika hitrost kriva za 1 promil prometnih nesreč, pa to ne spremeni dejstva, da gre za kršitev, ki se sankcionira.
solatko ::
Lakotnik29 - Ne gre za to, da naj se nebi sankcioniralo, gre za to, da se zadev (kratka varnostna razdalja, oviranje prometnega toka), ki sta med glavnimi povzročitelji, vsaj v razvitih državah, pri nas, zelo mile kazni.
Najlažje je pač plenjenje voznikov z radarji, na ravni cesti in znakom 60. Takega načina nisem videl nikjer v svetu, pa sem prevozil kar nekaj cest, so me pa v Nemčiji, hitro oglobili za nekaj sto DEM, ker sem za seboj vlekel tri vozila, 10 km/h pod omejitvijo in zaradi iskanja naslova, nisem bil pozoren na to. Peljal sem se namreč mimo dveh točk, kjer bi se lahko umaknil. Po nekaj minutni pridigi, kakšno nevarnost povzročam s svojim početjem, je sledil še plačilni nalog, katerega sem moral plačat, da mi je policist vrnil potni list.
Pri nas, sploh ne gre za varnost, temveč za odiranje, nepazljivih in neprilagojenih, saj lahko čez nekaj metrov voziš normalno še enkrat hitreje, kot je omejitev. Privošči si to v Nemčiji ali kakšni drugi razviti državi, jo boš odnesel krepko slabše. Imajo tako kontroliran promet, da plačaš skoraj vsak malo večji prekršek, je pa res, da prideš skozi samo z opozorilom, če nisi na spisku stalnih kršiteljev - tudi ob precej večji hitrosti, kot je dovoljena, na primer v nočnem času, ko je promet redek.
So pa striktni v conah za pešce ob določenih urah (vendar vseeno ne za 5 ali 10 km/h večjo hitrost).
Najlažje je pač plenjenje voznikov z radarji, na ravni cesti in znakom 60. Takega načina nisem videl nikjer v svetu, pa sem prevozil kar nekaj cest, so me pa v Nemčiji, hitro oglobili za nekaj sto DEM, ker sem za seboj vlekel tri vozila, 10 km/h pod omejitvijo in zaradi iskanja naslova, nisem bil pozoren na to. Peljal sem se namreč mimo dveh točk, kjer bi se lahko umaknil. Po nekaj minutni pridigi, kakšno nevarnost povzročam s svojim početjem, je sledil še plačilni nalog, katerega sem moral plačat, da mi je policist vrnil potni list.
Pri nas, sploh ne gre za varnost, temveč za odiranje, nepazljivih in neprilagojenih, saj lahko čez nekaj metrov voziš normalno še enkrat hitreje, kot je omejitev. Privošči si to v Nemčiji ali kakšni drugi razviti državi, jo boš odnesel krepko slabše. Imajo tako kontroliran promet, da plačaš skoraj vsak malo večji prekršek, je pa res, da prideš skozi samo z opozorilom, če nisi na spisku stalnih kršiteljev - tudi ob precej večji hitrosti, kot je dovoljena, na primer v nočnem času, ko je promet redek.
So pa striktni v conah za pešce ob določenih urah (vendar vseeno ne za 5 ali 10 km/h večjo hitrost).
Delo krepa človeka
St235 ::
lej, tega tvojega nakladanja o nemčiji res ne misli nihče več brat, ker kot vedno razen tvoje avtoritete ne obstaja nooben vir, da te v nemčiji oglobija za par 100€, ker voziš 10k/h pod omejitvijo. Pač še ena tvoja blodnja, ki ne zdrži vode.
Meni se 200€ za prekratko varnostno razdaljo res ne zdi drastično premila kazen. Bi si pa želel, da se različno kaznuje nekoga, ki varnostno razdaljo ne spoštuje tako da vozi 1,8s za vozilo in tistega, ki vozi 0,3s ampak to so finese.
Meni se 200€ za prekratko varnostno razdaljo res ne zdi drastično premila kazen. Bi si pa želel, da se različno kaznuje nekoga, ki varnostno razdaljo ne spoštuje tako da vozi 1,8s za vozilo in tistega, ki vozi 0,3s ampak to so finese.
Super Sonic ::
A ni tudi 200EUR kazen če ne spucaš avta pozim?
Varnostna razdalja je pa problem na naših cestah, da bi bila pa problem prometnih nesreč? No ja, že, ampak pred tem, moramo pridt do tega, da bo folk vzdrževal avtomobile primerno, se pravi, da bodo na avtomobilih primerne pnevmatike, ki so kvalitetne; prav tako ne pomaga če vsak dobi izpit za avto.
Babica od kolegice (78 let) je imela že 9 operacij kolka, nogavic ne more obuti že par let sama, izpit za avto pa ima. Celo vozi se. Tko da, v resnici ima zakon še precej težav in v resnici 200EUR za vožnjo pri 130 km/h in 5m varnostne razdalje ni velik.
Varnostna razdalja je pa problem na naših cestah, da bi bila pa problem prometnih nesreč? No ja, že, ampak pred tem, moramo pridt do tega, da bo folk vzdrževal avtomobile primerno, se pravi, da bodo na avtomobilih primerne pnevmatike, ki so kvalitetne; prav tako ne pomaga če vsak dobi izpit za avto.
Babica od kolegice (78 let) je imela že 9 operacij kolka, nogavic ne more obuti že par let sama, izpit za avto pa ima. Celo vozi se. Tko da, v resnici ima zakon še precej težav in v resnici 200EUR za vožnjo pri 130 km/h in 5m varnostne razdalje ni velik.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
St235 ::
kot že rečeno, to da je za volanom nekdo, ki ne obvlada vozila, da nekdo vozi prehitro ali da ima lightning tangice na noben način ne vpliva na to, da je prekratka varnostna razdalja prekršek, ki se sankcionira in obratno.
Mehmed ::
Kaj ste tok obsedeni s starim folkom? Poznam jih kar precej, ki se komaj premikajo, avto pa vseeno obvladajo. Ja, na semaforju speljejo po sekundi namesto v desetinki, vozijo malo pod omejitvijo itd. Tko nekako kot folk tik iz avtosole. Praviloma te ne ogrozajo, lahko te pa motijo ja, ker ne gonijo brezglavo.
darkolord ::
Neprilagojene hitrosti (v okviru omejitev) ni, če je cesta suha, normalno prevoznaOmejitev ti nikakor in nikoli ne garantira, da je cesta prevozna z najvišjo dovoljeno hitrostjo. Kvečjemu na avtocestah, ki so projektirane za določeno hitrost.
Buggy ::
Neprilagojene hitrosti (v okviru omejitev) ni, če je cesta suha, normalno prevoznaOmejitev ti nikakor in nikoli ne garantira, da je cesta prevozna z najvišjo dovoljeno hitrostjo. Kvečjemu na avtocestah, ki so projektirane za določeno hitrost.
to je seveda res, dokler s svojo voznjo za seboj ne naredis kolone treh ali vec vozil. V tem primeru, ce peljes s polovicno dovoljeno hitrostjo kot je omejitev moras prizgati vse stiri smerokaze, v vsakem primeru pa se moras na prvem moznem kraju odmakniti, ker oviras prometni tok. Bolj jasno ne more biti!
Mene je instruktor v avtosoli pred 20-timi leti krepko okurcal, ce sem vozil namesto 80kmh (takrat je bila na regionalki taka omejitev) recimo 70kmh...danes pa kategoricno videvam avtosole, ki krizisca zapuscajo po polzje, po regionalkah pa drgnejo 60-70kmh...kaj je pol v nasem prometu sploh se za pricakovat?
šernk ::
Bolj jasno ne more biti!
Mene je instruktor v avtosoli pred 20-timi leti krepko okurcal, ce sem vozil namesto 80kmh (takrat je bila na regionalki taka omejitev) recimo 70kmh...danes pa kategoricno videvam avtosole, ki krizisca zapuscajo po polzje, po regionalkah pa drgnejo 60-70kmh...kaj je pol v nasem prometu sploh se za pricakovat?
eh tudi name je kričal, ko sem po ovinkasti neznani ozki cesti, prvo uro vožnje vozil 80km/h namesto 90km/h (še danes s precej več izkušnjami v riti, si ne upam peljati kaj dosti hitreje, kot 90 po tisti cesti). Pol pa srečaš avtošolo, ki gre v nasprotni smeri 40km/h. Mislim, da je to precej odvisno od tega ali inštruktor vidi, da avto nekako obvladaš ali se ga bojiš. Torej, če se bojiš bo raje rekel pelji previdno, drugače te bo pa pač gonil do max dovoljenih hitrosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Buggy ::
na relacijsko voznjo jaz v avtosoli nisem nikakor sel prvo uro, sem bil ze proti koncu 18 ur, ko sem moral avto in hitrost ze obvladati...pa ne govorim o ovinkasti ozki cesti...pac klasicna regionalka LJ-Kocevje
šernk ::
Pri nas (goriška) je bila vsaj zadnjih 15 let klasika, da greš po tisti cesti predno se lotiš križišč in jih je šlo vsaj 50% tam prvo ali drugo uro. Večina nas je še poligon spuščala.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Včeraj spet na AC, črn mercedes s (madžarsko) tablico, med prehitevanjem tovornjaka pogledam v ogledalo vidim, da leti mercedes proti men in je še dokaj daleč. Med tem ko sem prišel mimo tovornjaka mi je že bil tako blizu, da sem mu prebral tablico, prižgal je dolge luči pa še fakiča mi je pokazal. Jaz pa lepo 115, ko je omejitev 110.
Pri starih ljudeh je problem to, da nikol neveš kdaj ji bo zabolel kolk med vožnjo, večja verjetnost da dobi, kap, infarkt, slabi refleksi itd. Aja pa slaba vidljivost, ki jo eni starejši ljudje med vožnjo nočejo priznat in ne nosijo očal. (je pa tut pri mladihtale problem).
Primer: Babica v lendavi pri šparu se zaletela v krožnem, ker je šla v obratni smeri v njem. Še na spletu je blo objavljeno.
Jaz bi si najrajš zadi nalimal lcd s senzorjem, pa ko bi se mi kdo preveč približal, bi mu zavrtel video o varnostni razdalji pa naj ga gleda, namesto, da gleda odzad v moj avto.
Pri starih ljudeh je problem to, da nikol neveš kdaj ji bo zabolel kolk med vožnjo, večja verjetnost da dobi, kap, infarkt, slabi refleksi itd. Aja pa slaba vidljivost, ki jo eni starejši ljudje med vožnjo nočejo priznat in ne nosijo očal. (je pa tut pri mladihtale problem).
Primer: Babica v lendavi pri šparu se zaletela v krožnem, ker je šla v obratni smeri v njem. Še na spletu je blo objavljeno.
Jaz bi si najrajš zadi nalimal lcd s senzorjem, pa ko bi se mi kdo preveč približal, bi mu zavrtel video o varnostni razdalji pa naj ga gleda, namesto, da gleda odzad v moj avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Gregor P ::
Drivemotion LED Car Sign
Amazon: LED Messenger
Car LED Emoticon and Sign Message Display with Remote Control
Amazon: LED Messenger
Car LED Emoticon and Sign Message Display with Remote Control
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
m0LN4r ::
Pa to mam lahko brez tega, da me policija nebi zajebavala?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gregor P ::
To je pa vprašanje in (verjetno) od države do države odvisno. Ne vem, kako je v Sloveniji s tem? Neke omejitve zagotovo so, če ne, bi vsi imeli X zaslonov po vozilih že samo zaradi možnosti reklamiranja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
... da, celo sporočilo ti bomo napisali: "umakn se s kolesom z avtoceste!"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
V tvoje dobro bomo rajši varno vozili s prižganimi vsemi štirimi smerokazi za teboj (zadaj se bo izpisalo: "pozor norec na kolesu!" Vozi previdno!", dokler te policija ne odstrani s ceste
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Gregor P> dokler te policija ne odstrani s ceste
Mislim, da bodo najprej odstranili tiste, ki so v prometu udeleženi z nehomologiranimi svetlobnimi napisi.
Mislim, da bodo najprej odstranili tiste, ki so v prometu udeleženi z nehomologiranimi svetlobnimi napisi.
Hayabusa ::
Nesposobni češki policaji.V ZDA bi ga že 22x zrinil s ceste .
Takim uide vsak s tomos flexerjem .
Razen signalnih luči policije (modre utripajoče) oz rdeče/modre imaš lahko na strehi tudi novoletno smreko.
Na teh zaslonih ne kaži napisov "policija, vozite za menoj" in podobne neumnosti.
Samo dvomim da bo zadaj vozeči dojel, namreč taki, ki ti vozijo na pol metra varnostne razdalje ponavadi niso najbolj brihtni.
Takim uide vsak s tomos flexerjem .
Razen signalnih luči policije (modre utripajoče) oz rdeče/modre imaš lahko na strehi tudi novoletno smreko.
Na teh zaslonih ne kaži napisov "policija, vozite za menoj" in podobne neumnosti.
Samo dvomim da bo zadaj vozeči dojel, namreč taki, ki ti vozijo na pol metra varnostne razdalje ponavadi niso najbolj brihtni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
jype ::
Hayabusa> imaš lahko na strehi tudi novoletno smreko.
Če ti jo homologirajo.
Hayabusa> Nesposobni češki policaji.V ZDA bi ga že 22x zrinil s ceste 8-).
Mhm, pa streljali nanj.
Če ti jo homologirajo.
Hayabusa> Nesposobni češki policaji.V ZDA bi ga že 22x zrinil s ceste 8-).
Mhm, pa streljali nanj.
Mesar ::
Zato bi morali kolesa prepovedati, ta video lepo dokazuje, da so kolesarji še hujši kot vozniki avtomobilov!
Your turn to burn!
Mehmed ::
Pri starih ljudeh je problem to, da nikol neveš kdaj ji bo zabolel kolk med vožnjo, večja verjetnost da dobi, kap, infarkt, slabi refleksi itd. Aja pa slaba vidljivost, ki jo eni starejši ljudje med vožnjo nočejo priznat in ne nosijo očal. (je pa tut pri mladihtale problem).
Fak keri stereotipi. Mislim da je med starimi in mladimi, ki jim je pod castjo nositi ocala, to bolj problem mladih. Starih pa tudi zlepa ne vidis tok masovno telefonirati. Pa to mislim telefon z desno na levem usesu, prestavlja z levo, volan pa upravlja s kurcem.
Mene to realno ogroza, potencialni infarkti pa hipoteticno.
jype ::
Mehmed> Mene to realno ogroza, potencialni infarkti pa hipoteticno.
Predvsem je nujno, da vse te grožnje pričakuješ. Moraš. Da ti lažje znese, imaš predpisano tudi varnostno razdaljo.
Mesar> Zato bi morali kolesa prepovedati, ta video lepo dokazuje, da so kolesarji še hujši kot vozniki avtomobilov!
Mhm, ker statistika jasno kaže, da kolesarji pobijejo ogromno voznikov osebnih avtomobilov - potem pa pobegnejo s kraja nesreče!
Predvsem je nujno, da vse te grožnje pričakuješ. Moraš. Da ti lažje znese, imaš predpisano tudi varnostno razdaljo.
Mesar> Zato bi morali kolesa prepovedati, ta video lepo dokazuje, da so kolesarji še hujši kot vozniki avtomobilov!
Mhm, ker statistika jasno kaže, da kolesarji pobijejo ogromno voznikov osebnih avtomobilov - potem pa pobegnejo s kraja nesreče!
kmetek ::
Vsakih 5 let preverjanje znanja CPP pa mir. Tudi po diplomi moraš konstantno dopoldjevati in vzdrževati znanje.
spirit ::
Hahaha nekdo je GTA špilou pa je šou mal s koslesom na AC :D
Takim ki se ti pripopajo na rit, ki izsiljujejo ipd. takim bi bilo potrebno pisati kazni, najbolši so uni k ti blendajo da se umakni ampak pred tabo je drug avto, kar pomeni, da ti ne voziš tako počasi ker bi želel ampak ker je pred tabo nekdo ki tako vozi, pa mu nič ne blendaš, hupaš... in seveda umaknit se moraš takoj, tudi če so na desnem pasu stalno avtomobili. Takim jst sam gas spustim pridem na malo čez 100 tako da še polžje prehitevam potem pa se nekaj časa cjazimo, se da na kulturen način povedat da nekdo na levem pasu vozi prepočasi, takim se umaknem če se lahko.
Takim ki se ti pripopajo na rit, ki izsiljujejo ipd. takim bi bilo potrebno pisati kazni, najbolši so uni k ti blendajo da se umakni ampak pred tabo je drug avto, kar pomeni, da ti ne voziš tako počasi ker bi želel ampak ker je pred tabo nekdo ki tako vozi, pa mu nič ne blendaš, hupaš... in seveda umaknit se moraš takoj, tudi če so na desnem pasu stalno avtomobili. Takim jst sam gas spustim pridem na malo čez 100 tako da še polžje prehitevam potem pa se nekaj časa cjazimo, se da na kulturen način povedat da nekdo na levem pasu vozi prepočasi, takim se umaknem če se lahko.
Mehmed ::
Spirit, tisti led messenger zgoraj lahko dobis pri kitajcih dost poceni. Prednastavis poblendaj ce si homoseksualni peder ki isce kurca pa ti ni treba gasa spuscat.
jype ::
Jaz se pa vedno vljudno umaknem ob prvi priliki, ker ne morem soditi o razlogih za hitro vožnjo tistega za seboj.
solatko ::
Lakotnik29 - S teboj ne mislim razpravljat, pojdi raje malo po svetu in se sam prepričaj kako je s prometno kulturo in sankcijami za nekulturne zunaj.
Čista resnica je, da te za ustvarjanje nevarne situacije, kar oviranje prometa ob določenih prometnih situacijah je, kar močno udarijo po žepu, ravno tako je resnica, da en boš ob vozniški ispit, če boš v coni 30 vozil 50 ob 2-eh ponoči. Res je tudi to, da imajo nadzor nad prometom urejen tako, da jim praktično noben prekršek ne uide, res pa je tudi to, da niso pri vseh prekrških, rigorozni, tako kot pri nas, saj s prometnimi kaznimi ne polnijo lukenj v proračunu.
Res je tudi to, da jim gre za ureditev prometne varnosti in se s tem področjem ukvarja kar nekaj služb, društev, avto klubov, predvsem pa imajo v šolah dobro urejeno prometno vzgojo.
Do vseh teh podatkov lahko prideš ali pa se pozanimaj pri naših zdomcih, če se že ti ne voziš po tujini.
Nehaj pa bit tako pravniško trdoglav, saj marsi katera policija v svetu ne uporablja enozloženk, temveč se prilagajajo situaciji in nevarnosti, ki jo s svojim dejanjem povzročiš. Imajo namreč pravico določit višino globe, saj so skoraj vse od-do.
Super Sonic - Najhujše nesreče, ki so se zgodile pri nas na AC so posledica ravno tega - prekratka varnostna razdalja - kar nekaj življenj se je na ta račun končalo.
In kratka varnostna razdalja ni samo tisti dve sekundi - to je minimum, ob normalno suhem cestišču in normalnih gumah in zavorah. V primeru poslabšanja stanja, mi verjemi, dve sekundi sta občutno premalo.
Kar se tiče nesposobnih voznikov (tu štejem vse tiste, ki vozila in prometa ne obvladajo 100%), me sploh ne motijo, če se obnašajo po predpisih, predvsem to, da se umaknejo hitrejšim za seboj. Zaradi mene se lahko cjazijo skozi celo Slovenijo 50/h, če nimajo nikogar za seboj. Problem je, da večina voznikov ne ve, čemu služijo ogledala na vozilu, pa tudi smerokazi so jim bolj španska vas.
Drugače ima pa za vaše pojme, kar nekaj "divjih in sposobnih voznikov" težave z umetnimi kolki, pa to zaenkrat ne vpliva na njihove vozne in reakcijske sposobnosti - so mladi zakajenci bolj nevarni.
darkolord - Omejitev ti tega res ne garantira, vendar bi večina voznikov morala obvladat vozilo pri normalnih pogojih, v višini omejitve. Zakaj ne, je drugo vprašanje in njihovo obnašanje ob kolonah, ki jih vlečejo za seboj tudi. So pa ta vprašanja precej povezana z varnostjo na naših cestah, zato polagam na srce vsem tistim, ki zaradi kakršnega koli vzroka ne vozite na zgornji meji omejitve, umaknite se hitrejšim, opazujte vzratna ogledala in ne povzročajte kolon, ker me ogrožate, vsakokrat, ko vas srečam!
šernk - Ni problem v počasni vožnji, problem je v umikanju, ko v ogledalu, katerega moraš opazovat, vidiš dve vozili.
m0LN4r - Če ne prehitevaš nobenega vozila, temveč voziš enako hitro ali celo počasneje od vozil na voznem pasu, nimaš kaj delat na prehitevalnem. Zadnji močni vikend v avgustu, se je kolona na voznem pasu premikala hitreje od tistih na prehitevalnem. Glede na prepoved prehitevanja po desni, sem nekaj krat posvetil z dolgimi lučmi - tujci so se lepo umikali na desni pas, naši pa so mahali naprej in kazali tiste spredaj, češ kaj blendaš, saj vidiš da tisti pred menoj, ne gre nikamor.
Ja pobje, to spada v prometno kulturo:
- na prehitevalnem pasu se prehiteva in takoj umakne na vozni pas
- na voznem pasu, se ne prehiteva vozil, ki so na prehitevalnem pasu, še manj pa to lahko storimo na odstavnem pasu.
Če bi se obnašal tako, Madžar nebi kazal fingerja tebi, temveč komu drugemu. Si pač parkiral na prehitevalnem pasu.
Čista resnica je, da te za ustvarjanje nevarne situacije, kar oviranje prometa ob določenih prometnih situacijah je, kar močno udarijo po žepu, ravno tako je resnica, da en boš ob vozniški ispit, če boš v coni 30 vozil 50 ob 2-eh ponoči. Res je tudi to, da imajo nadzor nad prometom urejen tako, da jim praktično noben prekršek ne uide, res pa je tudi to, da niso pri vseh prekrških, rigorozni, tako kot pri nas, saj s prometnimi kaznimi ne polnijo lukenj v proračunu.
Res je tudi to, da jim gre za ureditev prometne varnosti in se s tem področjem ukvarja kar nekaj služb, društev, avto klubov, predvsem pa imajo v šolah dobro urejeno prometno vzgojo.
Do vseh teh podatkov lahko prideš ali pa se pozanimaj pri naših zdomcih, če se že ti ne voziš po tujini.
Nehaj pa bit tako pravniško trdoglav, saj marsi katera policija v svetu ne uporablja enozloženk, temveč se prilagajajo situaciji in nevarnosti, ki jo s svojim dejanjem povzročiš. Imajo namreč pravico določit višino globe, saj so skoraj vse od-do.
Super Sonic - Najhujše nesreče, ki so se zgodile pri nas na AC so posledica ravno tega - prekratka varnostna razdalja - kar nekaj življenj se je na ta račun končalo.
In kratka varnostna razdalja ni samo tisti dve sekundi - to je minimum, ob normalno suhem cestišču in normalnih gumah in zavorah. V primeru poslabšanja stanja, mi verjemi, dve sekundi sta občutno premalo.
Kar se tiče nesposobnih voznikov (tu štejem vse tiste, ki vozila in prometa ne obvladajo 100%), me sploh ne motijo, če se obnašajo po predpisih, predvsem to, da se umaknejo hitrejšim za seboj. Zaradi mene se lahko cjazijo skozi celo Slovenijo 50/h, če nimajo nikogar za seboj. Problem je, da večina voznikov ne ve, čemu služijo ogledala na vozilu, pa tudi smerokazi so jim bolj španska vas.
Drugače ima pa za vaše pojme, kar nekaj "divjih in sposobnih voznikov" težave z umetnimi kolki, pa to zaenkrat ne vpliva na njihove vozne in reakcijske sposobnosti - so mladi zakajenci bolj nevarni.
darkolord - Omejitev ti tega res ne garantira, vendar bi večina voznikov morala obvladat vozilo pri normalnih pogojih, v višini omejitve. Zakaj ne, je drugo vprašanje in njihovo obnašanje ob kolonah, ki jih vlečejo za seboj tudi. So pa ta vprašanja precej povezana z varnostjo na naših cestah, zato polagam na srce vsem tistim, ki zaradi kakršnega koli vzroka ne vozite na zgornji meji omejitve, umaknite se hitrejšim, opazujte vzratna ogledala in ne povzročajte kolon, ker me ogrožate, vsakokrat, ko vas srečam!
šernk - Ni problem v počasni vožnji, problem je v umikanju, ko v ogledalu, katerega moraš opazovat, vidiš dve vozili.
m0LN4r - Če ne prehitevaš nobenega vozila, temveč voziš enako hitro ali celo počasneje od vozil na voznem pasu, nimaš kaj delat na prehitevalnem. Zadnji močni vikend v avgustu, se je kolona na voznem pasu premikala hitreje od tistih na prehitevalnem. Glede na prepoved prehitevanja po desni, sem nekaj krat posvetil z dolgimi lučmi - tujci so se lepo umikali na desni pas, naši pa so mahali naprej in kazali tiste spredaj, češ kaj blendaš, saj vidiš da tisti pred menoj, ne gre nikamor.
Ja pobje, to spada v prometno kulturo:
- na prehitevalnem pasu se prehiteva in takoj umakne na vozni pas
- na voznem pasu, se ne prehiteva vozil, ki so na prehitevalnem pasu, še manj pa to lahko storimo na odstavnem pasu.
Če bi se obnašal tako, Madžar nebi kazal fingerja tebi, temveč komu drugemu. Si pač parkiral na prehitevalnem pasu.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22521 (19218) | Utk |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123733 (100755) | solatko |
» | Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 120344 (112179) | St235 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48551 (43946) | solatko |