» »

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo

««
11 / 12
»»

otago ::

Katera formula je pravilna oz. po zakonodaji?

a.) ( hitrost / 10 ) x 3 x 2s npr. (10kmh/10)x3x2=6m

ali

b.) (hitrost / 3.6) x 2s npr. (10kmh/3.6)x2=5.6m

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

AndrejO ::

otago je izjavil:

Katera formula je pravilna oz. po zakonodaji?

a.) ( hitrost / 10 ) x 3 x 2s npr. (10kmh/10)x3x2=6m

ali

b.) (hitrost / 3.6) x 2s npr. (10kmh/3.6)x2=5.6m


c) t >= 2s

bambam20 ::

Mare2 je izjavil:

Kaj si mislite o voznikih, ki vozijo tik za zadkom vašega avta?



Da voziš prepočasi. Izjemno redko se zgodi, da če voziš po omejitvi ali 10 km/ čez omejitev, da se ti bo kdo limal na rit. Meni se to dogaja izključno, če vozim pod omejitvijo, v tem primeru me zadaj vozeči tudi prehitijo ampak to so res redki trenutki, da bi bil ovira na cesti.

Govora je seved ao normalni vožnji in ne o kolonah v mestu, takrat je seveda normalno, da je čimbolj zgoščen promet, da se lahko vozila premikajo.

Meni se ne dogaja da bi vozil izven naselja pod omejitvijo kot današnji dan vsepreveč voznikov rado vozi pod omejitivjo, čeprav zato ni nobenih razlogov (ni močnega dežja, ni snega ali ledu na cesti, ni ovir, ni dela na cesti, ni kolone ... ).. ne poznajo ali pa enostavno nočejo voziti po omejitvah, prepočasi pospešujejo, ko je že konec omejitve in še naprej peljejo 60 km/H namesto, da bi pospešili na 90 km/h. zadaj pa vlečejo kolono.

Večina ljudi danes za volanom se raje ukvarjajo s svojimi pametnimi telefoni. To se najbolje viid v mestih tipa Ljubljana, ki ima dvopasovnice. Npr, da sem prvi v koloni in ko jaz speljem in se že peljem s hitrostjo 50 km/h, večina voznikov šele štarta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Gaius ::

Aston_11 je izjavil:

Epsko. Ker mi gredo ekstremno na živce tisti, ki vozijo v riti, podpiram in še enkrat podpiram. Seveda, ko ga bom najebal, v kar pa dvomim, bom šel in bom plačal.


Ce bi vozil normalno hitro se ti noben ne bi lepu za rit. Ko pa ti na avtocesti skoci ven en pacient na prehitevalni s 100kmh in prehiteva lepo na pocasi bi se mu js najrajs zaletu v rit ne samo vozu tik za njim. Isto velja za regionalne ceste.

https://www.dnevnik.si/1042723823/kroni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gaius ()

facepalm ::

Gaius je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Epsko. Ker mi gredo ekstremno na živce tisti, ki vozijo v riti, podpiram in še enkrat podpiram. Seveda, ko ga bom najebal, v kar pa dvomim, bom šel in bom plačal.


Ce bi vozil normalno hitro se ti noben ne bi lepu za rit. Ko pa ti na avtocesti skoci ven en pacient na prehitevalni s 100kmh in prehiteva lepo na pocasi bi se mu js najrajs zaletu v rit ne samo vozu tik za njim. Isto velja za regionalne ceste.

https://www.dnevnik.si/1042723823/kroni...


ce bi tisti za njim vozili dovolj pocasi, se mu to nebi dogajalo..
mislim wtf!? jaz sem fasal 2 v rit, ker sem se ustavil za stojecim vozilom (vozilo pred njim je zavijalo na stransko cesto). ustaviti sem se moral dobesedno 5cm od avta, zato da sem omogocil tistemu za mano, da se je lahko tudi on ustavil (sam bi se lahko vsaj 5m prej), je pa tisti za njim opravil delo in skupno razbil 4 avte.
sigurno sem vozil prepocasi, da bi tista 2 za mano drzala varnostno razdaljo..

Pithlit ::

facepalm je izjavil:

sigurno sem vozil prepocasi, da bi tista 2 za mano drzala varnostno razdaljo..

Seveda! Sicer pa... če pri nas držiš varnostno razdaljo to za une prepotentneže za tabo pomeni le da je, med tabo in tistim spredaj, placa še za najmanj 2 avta.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Gaius je izjavil:

Ce bi vozil normalno hitro se ti noben ne bi lepu za rit.


Ne glede na tvojo hitrost, vecji debil je oni zadaj, ker ne zna drzati varnostne razdalje.

Gaius je izjavil:

Ko pa ti na avtocesti skoci ven en pacient na prehitevalni s 100kmh in prehiteva lepo na pocasi bi se mu js najrajs zaletu v rit ne samo vozu tik za njim. Isto velja za regionalne ceste.

Zrint ga dol s ceste, prasca! Se strinjam. Plug na vsa vozila!!!11oneone!11

Gaius ::

Mah ta varnostna razdalja..kot da imajo vsi avtomobili isto dolgo zavorno pot in vsak voznik enako hitre reflekse.

Ce si osredotocen 100% na voznjo je to pravilo dveh sekund navadna bedarija.

Ce nekdo vozi za ritjo ne pomeni, da je prepotenten ampak, da ima silo (tudi ce po vase ni nihce upravicen imeti sile na cesti).

Pithlit ::

Gaius je izjavil:

Mah ta varnostna razdalja..kot da imajo vsi avtomobili isto dolgo zavorno pot in vsak voznik enako hitre reflekse.

Mhm. Zato pa govorimo o _minimalni_ varnostni razdalji. Ker, če nisi ravno izurjen (tak, profi, a veš... k se ukvarja z dirkanjem malo bolj kot le nedeljsko zabavo), pol nimaš za pol mišjega kurca šanse da boš preprečil nesrečo z manj kot _minimalno_ varnostno razdaljo.

Gaius je izjavil:

Ce si osredotocen 100% na voznjo je to pravilo dveh sekund navadna bedarija.

To ni nihče na javnih cestah. In tudi če je... bo še vedno rabil kar več kot sekundo da bo avto ustavil. Zato se reče _najmanj_ 2 sekundi. Ker... a veš, tiste 2m k ti rezerve ostane potem ko se ustaviš, je za spoznanje bolje kot če ti 20cm (al pa 3) zmanjka.

Gaius je izjavil:

Ce nekdo vozi za ritjo ne pomeni, da je prepotenten ampak, da ima silo (tudi ce po vase ni nihce upravicen imeti sile na cesti).

O ja, točno to pomeni. Prepotenten je vsak ki vozi s premajhno varnostno razdaljo. Če ima silo naj prehiti... edino tako bo na cilj prišel prej. Dokler mi pa vozi zaliman na zadnji odbijač ne bo na cilju nič prej (kvečjemu kasneje, če mi kakšna muca skoči pred avto).
Life is as complicated as we make it...

facepalm ::

Marsikdo se ne zaveda, da ima njegov prestizen terenec daljso zavorno pot kot kak poceni Clio.
Marsikdo ima silo na cesti in zato tudi vozi 80km/h po mestu. In se tudi zaveda, da ce ga dobijo bo placal kazen. In se ne bo pi*dil, ker bo vedel da je zavestno naredil prekrsek. Pri varnostni je isto. Pa mimogrede, tisti ki vozi 2m za avtom pred sabo, pride na cilj 1 sekundo prej, kot ce bi vozil 20m za njim.
Kolikokrat vidim "voznika v sili" kako me brezglavo prehiteva in divja.. Cez 20km pa ga dohitim, ko caka na rdeci. On je zivcen, porabil 3x vec goriva kot jaz in je ogrozal varnost drugih in sebe.
Iz tega povzamem, da tisti ki se lepi v rit, je bumbar. Ce je v sili ali ne, ker s tem ne naredi nic drugega kot da spravlja v nevarnost druge.

Gaius ::

Mogoce ni moznosti prehiteti na tistem kraju. Cilj lepljenja za rit je pa malo spodbuditi spredaj vozecega da pospesi.

facepalm ::

Gaius je izjavil:

Mogoce ni moznosti prehiteti na tistem kraju. Cilj lepljenja za rit je pa malo spodbuditi spredaj vozecega da pospesi.


In pri marsikateremu kalibru je rezultat obraten. Jaz ce imam namen vozit 70 po regionalki, me ne pospesi niti sleper 2cm odmaknjen od moje riti. Me kvecjemu upocasni, zato da bi mu pokazal, da me spravlja v nevarnost.

facepalm ::

Ce se ti pustis gonit naprej, ne pomeni, da se moramo tudi drugi (se par 100k km, pa se bos tudi ti tega zavedal).
Drugace vozim vedno na ali blizu zgornje meje omejitve (ce nimam nikogar pred sabo) in se nikoli ne oziram ce se tistemu za mano mudi, ker zaradi njega ne bom prekoracil omejitve (sem ze dovolj prispeval v proracun).

pri nas pa se dogaja, da se ti ljudje lepijo v rit, ko nisi prvi v koloni, torej je jasno da ne bos pospesil, ker nimas kam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Mare2 ::

facepalm je izjavil:


https://www.dnevnik.si/1042723823/kroni...


V tistem članku piše: "kot če bi policist kaznoval nekoga, ki prečka cesto 20 centimetrov od prehoda za pešce"

------
Kadar gre za hujšo prometno nesrečo je pri ugotavljanju odgovornosti pomembnih tudi tistih 20 cm.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

GrimReaper ::

To da je en prepočasen, je največkrat razlog da ima tisti zadaj premajhno varnostno.
Ampak kar je bilo to, kar se je meni zgodilo zadnjič, je pa pač navaden bedak v avtu in ne bi bil presenečen, če mora biti vsak teden pri kleparju.

Se vozim navzdol po klancu po ovinkasti cesti, vidim znak za delo na cesti, malo kasneje še znak 50, malo pred ovinkom pa znak za bližino semaforja, semafor pa sredi ovinka, kar mi ni bilo všeč.
Valda sem sam ustavil vsaj 100m pred tem ovinkom, da si dam fore, če bo kdo priletel za mano (kot tudi je), za mano je bila pa tudi vsaj 200m dolga ravnina.
Potem pa prileti model v Cliu prve generacije. Seveda večkrat to pomeni, da v avtu sedi človek z nižjo izobrazbo, in s tem tudi znanjem v prometu. Kar je bilo tudi res, ker sem ga videl v ogledalu.
In prileti ful gas za mano, drugače je mislil da bo zaviral na polno ko pride do mene. Sam sem se seveda prej začel pomikat naprej, tako da je lahko normalno hitro prišel do mene. In to pomikanje naprej sem moral vsaj še 5x ponovit, ker se je vedno pomaknil takoj za moj odbijač. Na koncu sva bila že pri semaforju.
Ko je stekel semafor, sem dal desni žmigavec, in bedak niti ni mogel zaviti levo, tako zaliman na moj odbijač je bil. Se premaknem 2-3x še po kakšen meter naprej, še vedno ni dojel, da se ga hočem čimprej znebit, ampak se je še vedno pomikal proti meni.
Potem sem seveda vklopil levi smernik in speljal, pa čez ene 500m ustavil na avtobusni. Potem ga pa pogledam in seveda on mene, in si je on mislil kakšen bedak sem jest.
Če bi hotel, bi me pa lahko že takoj ko sem čakal na mestu, prehitel.

Par dni nazaj je bila enaka situacija, ampak je tisti zadaj počakal vsaj eno dolžino avta za mano, tako da nisem delal take galame, konec koncev je dovolj opozorilnih znakov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Gaius je izjavil:

Mogoce ni moznosti prehiteti na tistem kraju. Cilj lepljenja za rit je pa malo spodbuditi spredaj vozecega da pospesi.

Prepotentnost torej. Hvala.

Da bi pa pomislil da un spredaj vozi tako kot se njemi/njej zdi varno... na to pa noben ne pomisli ane? Vsi morajo vozit vsaj tolk hitro kot ti. Ker si ti najvišji in absolutni arbiter na cesti (sploh ko imaš 'silo'). Ko ti bo en tak (ki se že tako boji 'normalno' vozit) kar naenkrat po žlajfih nagazil zato ker bo 1m od roba ceste srno zagledal (al pa mu mačka, ki je ti itak ne boš videl ali 'videl', pred avto skoči) in se na smrt ustrašil... bo seveda on kriv, ane?

Mimogrede... mene so učili da se prehiteva takrat ko se to lahko stori varno, brez ogrožanja ostalih. S premajhno razdaljo ogrožaš _vse_ okol sebe. In sebe, seveda. Počakaj na primeren trenutek da lahko varno prehitiš pa nehi pizdit!
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

toms ::

Žal se včasih zgodi, da se mi RES mudi, in se mi kljub levemu žmigavcu in še dodatnemu blendanju ljudje nočejo umakniti.
Saj vem, da prehitro vozim in da je 130 km/h dovolj po AC.
Zavestno sem se odločil, da je dovolj varno voziti hitreje kot 90 km/h in prehitevati tam, kjer ni dovoljeno.






Prostovoljni gasilec sem na poti na intervencijo.
Osnovna šola gori in nekaj učencev ni prišlo ven.

Včasih pride tudi do izrednih dogodkov.
Umaknite se, če se morete, ker ne veste ali za vami vozi bedak ali kdo drug.

mirator ::

Očitno vsi, ki se tu prerekate, pozabljate na pravilo, da je vožnjo potrebno prilagajati prometnim razmeram. Prometne razmere pa niso statične temveč dinamične in se stalno spreminjajo. Nič ni samo po sebi umevnega.
Varnostno razdaljo mora vzdrževati vedno voznik, ki vozi za drugim vozilom. Če te nekdo prehiti, se moraš pač prilagoditi njemu in to se mi zdi povsem normalno.
Me pa razjezijo neobzirni vozniki, ki vozijo n.pr. za tovornjakom in vskočijo pred mene v trenutku, ko sem s prehitevanjem začel jaz. Tako meni, če hočem nadaljevati varno vožnjo ne preostane drugega, kot da se vrnem za tovornjak in čakam naslednjo priložnost za prehitevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

facepalm ::

toms je izjavil:

Žal se včasih zgodi, da se mi RES mudi, in se mi kljub levemu žmigavcu in še dodatnemu blendanju ljudje nočejo umakniti.
Saj vem, da prehitro vozim in da je 130 km/h dovolj po AC.
Zavestno sem se odločil, da je dovolj varno voziti hitreje kot 90 km/h in prehitevati tam, kjer ni dovoljeno.






Prostovoljni gasilec sem na poti na intervencijo.
Osnovna šola gori in nekaj učencev ni prišlo ven.

Včasih pride tudi do izrednih dogodkov.
Umaknite se, če se morete, ker ne veste ali za vami vozi bedak ali kdo drug.


Ce se imas kam umakniti, se itak umaknes zaradi svoje varnosti.

Ce pravis da si prostovoljni gasilec in ce res zelis, da se ti nekdo umakne, vozi konstanto z vklopljenimi vsemi stirimi smerniki. Takrat se marsikomu prebliska, da gre res za "nujno voznjo".

Ce pa morem se moralizirat na ta post.. na intervencijo gredo tudi poklicni gasilci z intervencijskimi vozili. Oni imajo prednost. Ti, z osebnim vozilom mores vozit po CPP, ker ce zakrivis nesreco zaradi nevarne voznje, bos sedel pred sodnika kot vsak navaden smrtnik. Ali ti drzava odobri modro rotacijsko luc, ali pac riskiraj. Sej tudi varnostniki imajo intervencije, pa vec kot rumene rotacijske ne dobijo. In guess what.. tudi ce je prazna cesta, se morejo drzat omejitev:)
No.. vazno da jih ima davcna uprava:)))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Pithlit ::

facepalm je izjavil:

Ti, z osebnim vozilom mores vozit po CPP, ker ce zakrivis nesreco zaradi nevarne voznje, bos sedel pred sodnika kot vsak navaden smrtnik.

Pazi... tudi če voznik na nujni vožnji zakrivi nesrečo... bo padla kazen. Ni to licenca za brezglavo divjanje.
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

Pithlit je izjavil:

facepalm je izjavil:

Ti, z osebnim vozilom mores vozit po CPP, ker ce zakrivis nesreco zaradi nevarne voznje, bos sedel pred sodnika kot vsak navaden smrtnik.

Pazi... tudi če voznik na nujni vožnji zakrivi nesrečo... bo padla kazen. Ni to licenca za brezglavo divjanje.

To ne, je pa zaradi predpisanih zvočnih in svetlobnih signalom vsem normalnim voznikom takoj jasno, da se gre za nujno vožnjo in ne prepotentnega bedaka.

Manu ::

V tem konkretnem primeru gre za razliko 1,1m pod dovoljeno razdaljo. To ni velika razlika in brez natančnega merilca ne boš mogel vedeti ali si meter pod ali nad dovoljeno razdaljo. Tudi, če si štel dve sekundi.

Štetje dveh sekund pa tudi ni merodajno, ker nisi ura, da bi natančno vedel dolžino štetja dveh sekund. Tudi, če imaš pred sabo uro s sekundami se hitro zmotiš za 100-200 milisekund, kot dve sekundi štejeta, in si že meter ali dva prekratek (v konkretnem primeru pri vožnji z 46km/h).



Merjenje profila gum je trivialno početje, saj se gume ne obrabijo tako hitro, da bi moral vsakič preden vstopiš v avto merit profil gum. To ni primerljivo z merjenjem razdalje.
Za merjenje promila alkohola v krvi pa je stvar, ki se mora zgodit preden vstopiš za volan in preden obrneš ključ in zaženeš motor. Sploh ne smeš vozit, če presegaš dovoljeno mejo promila, če pa hočeš vedet ali imaš promile alkohola pod mejo, boš moral to narediti še preden se zapelješ. To je torej stvar, ki ni povezana z avtom kot takim.
Zato tudi merjenje promila alkohola v krvi ni primerljivo z merjenjem varnostne razdalje.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Pithlit ::

Manu je izjavil:

Štetje dveh sekund pa tudi ni merodajno, ker nisi ura, da bi natančno vedel dolžino štetja dveh sekund. Tudi, če imaš pred sabo uro s sekundami se hitro zmotiš za 100-200 milisekund, kot dve sekundi štejeta, in si že meter ali dva prekratek (v konkretnem primeru pri vožnji z 46km/h).

Preberi tole. Naglas. 50x če samo 3x ne pomaga:

NAJMANJ 2s. LAHKO TUDI 3, 5, 10... če v svoje štetje do 2 nisi ziher pač dodaj trojko zraven. Nihče od tebe ne zahteva _točno_ 25m ampak _najmanj 25m. Komot imaš lahko razdaljo 26m, 30m, 127m... nikakor pa ne manj od 25 (četudi se gre 'le' za en meter). Tko kot se po vasi lahko voziš 30km/h, 35, 40, 50... nikakor pa ne čez 50.

Manu je izjavil:

Za merjenje promila alkohola v krvi pa je stvar, ki se mora zgodit preden vstopiš za volan in preden obrneš ključ in zaženeš motor. Sploh ne smeš vozit, če presegaš dovoljeno mejo promila, če pa hočeš vedet ali imaš promile alkohola pod mejo, boš moral to narediti še preden se zapelješ.

Vsakič ko spiješ kozarček moraš torej v laboratorij? Ker uni 'balončki' so hudo, hudo nezanesljivi. Jaz sem sicer za mejo 0,0 pa je problem rešen... takoj ko kaj spiješ avto avtomatsko odpade, niti merit ni treba. Ampak to sem jaz.

Mimogrede, s premajhno varnostno razdaljo tudi "sploh ne smeš vozit".
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Aston_11 ::

Manu je izjavil:

V tem konkretnem primeru gre za razliko 1,1m pod dovoljeno razdaljo.
To sploh ni res. Gre se še za toleranco v dolžini prvega vozila.

Manu ::

Tudi tisti test na cesti predlaga štetje 2 sekund, enako so to napisali policisti OP-ju v dopisu. Zato bo vsak uporabljal pravilo 2 sekund.

Potem bi pravilo zahtevalo štetje 3 sekund, da bi bilo za ziher. Če pa nekdo uporablja pravilo 2 sekund, potem je treba upoštevat, da je tovrstno štetje nenatančno.

@Aston_11
O tej toleranci v dopisu ni nobenega govora. Iz številk v dopisu je razvidno, da gre za razliko 1,1 metra - med dovoljenim in med izmerjenim.

@Pithlit
Tudi policisti uporabljajo svoje naprave za merjenje promila alk. v izdihanem zraku. Komplicirat ni treba. Jaz osebno ne pijem alkohola, tako da težko kaj svetujem nekomu kako naj si izmeri promila alkohola v krvi (ali v izdihu), da bi vedel ali naj se še usede za volan ali naj raje počaka 2, 3 ure.
Vse kar sem hotel izpostavit je, da je merjenje varnostne razdalje na drugi ravni kot merjenje alkohola v krvi. Eno se dogaja med vožnjo, drugo pa bi moralo biti odločitev preden se usedeš v avto.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Aston_11 ::

Manu je izjavil:

@Aston_11
O tej toleranci v dopisu ni nobenega govora. Iz številk v dopisu je razvidno, da gre za razliko 1,1 metra - med dovoljenim in med izmerjenim.
Seveda ni. To vem jaz, ker sem pogledal video in videl, da laser lahko meri samo na prednji površini obeh vozil, dolžine prvega vozila pa ne more zmeriti. Torej je toleranca tudi, če se jo ne omenja in je dolga točno dolžino prvega vozila.

Manu je izjavil:

Eno se dogaja med vožnjo, drugo pa bi moralo biti odločitev preden se usedeš v avto.
To sploh ni nobeno merilo, dejstvo je, da v obeh primerih podatka ne poznaš in je popolnoma vseeno, s kakšno obliko krivde pri alkoholu se vsedeš v avto, ali s kakšno obliko voziš preblizu. V obeh primerih gre vsaj za zavestno malomarnost, zelo redko za naklep. Torej, ne moreš enega in drugega primerjati po različnih primerih, torej po času merjenja eno zadevo, drugo zadevo pa po obliki krivde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Pithlit ::

Manu je izjavil:

Tudi policisti uporabljajo svoje naprave za merjenje promila alk. v izdihanem zraku.

In vsi vemo kolk je zadeva merodajna. Ni. Sploh. Če se s tistim kar pokaže ne strinjaš... greš na odvzem krvi. Meni so te polivijske frulice kazale že vse živo... od par promilov (brez da bi karkoli alkoholnega vrgla vase) do 0,0 (po 6 tavelikih pirih).

V bistvu se obnesejo precej, precej slabše kot merilniki varnostne razdalje. Tudi precej slabše od 2s.

Test, zakon, policisti, zdrava pamet... vsi narekujejo _najmanj_ 2s. Nihče ne pravi 2s. Dej si to najprej razjasni pa pol išči izgovore naprej. Za lažjo orientacijo so pa še črte na cesti (in razmaki med njimi) - na AC so, recimo, črte dolge 6m, presledki med njimi pa 12. Za nespoštovanje varnostne razdalje torej nimaš enega samega izgovora.
Life is as complicated as we make it...

K3kec ::

Pithlit je izjavil:

Meni so te polivijske frulice kazale že vse živo... od par promilov (brez da bi karkoli alkoholnega vrgla vase) do 0,0 (po 6 tavelikih pirih).

Čestitke, pravkar si dokazala da nisi funkcionalni člen družbe in se s tem še hvališ. Sicer pa nevem s čim so ti to merili, ker odstopanja imajo naprave napisane na specifikacija, predvidevam pa da se tudi letno upravljajo kalibracije...

Pithlit ::

Bila je uradna policijska frulica. Na policijskem žuru. Smo pihali preden smo se lotili pit... pa ko smo nehal. Zakaj misliš da imaš vso pravico it na odvzem krvi? Ti povem, ker so te frulice larifari... odvzem krvi pa sam plačaš če si kriv. Torej, dajo ti pihat... ti se pa sam odločiš a boš rezultat priznal (se postopek normalno zaključi), ali ne (in greš na odvzem krvi).

Zakaj nisem funkcionalni člen družbe pa jaz ne vem... lahko pa razložiš.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Gaius je izjavil:

Ce nekdo vozi za ritjo ne pomeni, da je prepotenten ampak, da ima silo (tudi ce po vase ni nihce upravicen imeti sile na cesti).


Lej, ce ti je sila in te tisci na WC, potem se ob prvi priliki ustavis in opravis potrebo.

Gaius je izjavil:

Mogoce ni moznosti prehiteti na tistem kraju. Cilj lepljenja za rit je pa malo spodbuditi spredaj vozecega da pospesi.


Kar je povsem kontra produktivno in nevarno. Tistega spredaj delas zivcnega in ce je tako kot si ti, bo pohodil bremzo.

toms je izjavil:

Žal se včasih zgodi, da se mi RES mudi, in se mi kljub levemu žmigavcu in še dodatnemu blendanju ljudje nočejo umakniti.


Potem mors it pet minut prej, pa se ti ne bo tko mudilo.

toms je izjavil:

Prostovoljni gasilec sem na poti na intervencijo. Osnovna šola gori in nekaj učencev ni prišlo ven.


Ce so ti primeri tako pogosti in je taksno pomanjkanje gasilcev, potem sem preprican, da bo drzava tem prostovoljcem dala avtomobile s sirenami in bodo lahko vozili, kot da so na nujni voznji.

toms je izjavil:

Včasih pride tudi do izrednih dogodkov. Umaknite se, če se morete, ker ne veste ali za vami vozi bedak ali kdo drug.


Takmu bedaku se vsak pameten cim prej varno umakne. Dokler se pa ne more varno umaknit, pa je bolje, da se ne umika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Mare2 ::

Pithlit je izjavil:

Nihče ne pravi 2s. Dej si to najprej razjasni pa pol išči izgovore naprej.

Jaz sem imel enkrat 2,3 sekunde, pa je bilo vse OK. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AndrejO ::

Mare2 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Nihče ne pravi 2s. Dej si to najprej razjasni pa pol išči izgovore naprej.

Jaz sem imel enkrat 2,3 sekunde, pa je bilo vse OK. :)

Ne me basat! Slišal sem, da imajo Američani 3 sekunde. A misliš, da bi to pri naših tudi šlo skozi? :)) :))

Manu ::

@Aston_11
Nima veze kako so računali in tega ne bomo vedeli, dokler ne dobimo več informacij. Dejstvo je to, da so namerili 1,1 metra razlike. 100€ za 1,1m razlike pri hitrosti 46km/h, to je 4,4% odstopanje. V primerjavi z 40€ kazni za vožnjo 55km/h pri omejitvi 50km/h v naselju (in tudi na posebej zavarovanih območjih v naselju) in gre za 10% odstopanje.

S tem, da imaš v avtu merilnik hitrosti, medtem, ko ga za varnostno razdaljo nimaš. Poleg tega je neprilagojena hitrost na prvem mestu pri dejavnikih prometnih nesreč.

@Pithlit
Ne iščem nobenih izgovorov. Podajam logične in smiselne argumente v zvezi s trenutno temo.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Grey ::

V zadnjih dveh dneh sem videl dva različna policijska avtomobila na obvoznici. Eden se je vključeval na obvoznico in peljal tik za zadkom manjšega kamiončka s kesonom. Še pol avta razdalje ni bilo med njima. Potem je prišel na vozni pas in takoj švignil na prehitevalnega ter odpeljal konkretno čez omejitev brez prižganih modrih luči.

Naslednji je bil danes, ki je "odrinil" človeka s prehitevalnega pasu. Vozil je po omejitvah in počasi prehiteval tovornjačka. Policijski avtomobil pa zopet na manj kot razdalji avta izza avtomobila...samo še blendanje in hupanje je manjkalo pa bi bila mera polna. Tudi ta je odhitel naprej krepko čez omejitev brez prižganih modrih luči.

In potem oni nam merijo varnostno razdaljo? Prvo naj svoje uredijo...

MaFijec ::

Moram še tole napisati.
Ne vem, kako se zelo preproste stvari tukaj, sprevržejo v popolnoma
butalske debate. Bom poizkusil obrniti stvar v bolj tehnično smer, kot se za slo-tech spodobi.

Z malo zdrave pameti, pustimo argumente brezmadežnikov, ki provocirajo in se menda držijo pravil, kot pijanec plota, je taka kazen precej nesmiselna glede na natančnost meritve, sploh glede na relativno nizko hitrost potovanja.
Dam vam en predlog, a je kdo sposoben izračunati, kaj bo tistih 1.1 m pri 46km/h na koncu pomenilo, če se
voznik zaleti v zadek drugega. Kakšna relativna hitrost bo to (večina ljudi bo ustavila, samo v najbolj ekstremnih situacijah bo prišlo do trka), koliko približno škode bo, kakšen bo sunek sile zaradi spremembe gibalne količine?
Potem pa še enkrat izračunajte kaj se bi zgodilo, če bi šlo za 10m oz. x m?
A bo šlo, ni tako težko? Kakšen bi bil potem smiseln sistem kazni, a zna kdo postaviti model iz tega?
Da vržem malo kosti.
Two-second rule @ Wikipedia
https://www.researchgate.net/publicatio...
Kako je razporejen odzivni čas, distribucija, porazdelitvena funkcija?
Kako se spreminja verjetnost trka v povezavi z varnostno razdaljo?
Kakšna je pričakovana škoda, verjetnost (resnih/manjših) poškodb v povezavi z varnostno razdaljo?
Ali je res smiselno gledati %razdalje?
Kakšen način meritve uporablja policija, na kakšen način deluje naprava, kakšno napako ima, se lahko uporablja v gibanju ...
...

Pa še en predlog vam dam. Kaj to pomeni, če se pomikam v koloni s hitrostjo morda med 5km/h do 10km/h?
Kolikšna je takrat varnostna razdalja, pa kakšno škoda potencialno bo, če pride do trkov.
Sklicevanje na % prekoračitve, kaže na precejšnjo pomankanje osnovnega znanja fizike.
Tukaj bodo merske napake toliko velike, glede na predpisano varnostno razdaljo, v % so največje ravno pri
majhnih hitrostih. Da bo strogo upoštevanje pravil lahko prevedlo do tega, da boš lahko morda kaznovan pa čeprav v realnosti stojiš.

Dajmo delati malo več z glavo, ego tukaj ni potreben. Debate brez znanstvenih argumentov so odveč.
Argumenti, saj jaz pa lahko spoštujem pravila, zakaj pa jih ti ne moreš, štej do 3 namesto do 2 so povsem odveč. Vprašanje ni bilo, kako slediti pravilom, predlogi so sicer smiselni, ampak zakaj takšna kazen, a je smiselna. Sklicevanja na lastno avtoriteto, naj govorijo hladni (tehnični) znanstveno podprti argumenti.
Upoštevanje pravil kar tako in sprijaznenje s kaznimi, ker je "nekdo bolje vedel od nas" ...
vodi v resne težave, saj ljudje tako ne znajo več razmišljati s svojo glavo. No pa saj taki so idealni za sistem.
Kvaliteta debat na slo-techu na žalost precej upada, ampak to ni problem samo tukaj ....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaFijec ()

Pithlit ::

Zakaj takšna kazen? Zato da vsaj približno zaleže.

Se ti zdi previsoka? Rešitev je izjemno enostavna... Mene sploh ne gane a je kazen 200€, 2000€ al pa 20000€. Nad višino kazni se pritožujejo izključno tisti ki jo znajo fasat.
Life is as complicated as we make it...

hamez66 ::

Mare2 je izjavil:

Kaj si mislite o voznikih, ki vozijo tik za zadkom vašega avta?






Zakon je jasen. Če je minimalna varnostna razdalja v tem primeru 25, tip pa je vozil 23.9 m za njim, je storil prekršek in edino pravilno je, da se ga tudi kaznuje. Ne pa jokica, kako bi mu morali pogledati skozi prste. Meni se to zdi tako, kot če bi delavec konec meseca zajokal, kako da ni dobil 4.5% višje plače, kot je dogovorjeno, in o zadevi jokal po medijih obveščanja. Nekje je meja, in po tej meji se orientira. Če je 25m, je pač 25m. Konec debate.

MaFijec ::


Zakaj takšna kazen? Zato da vsaj približno zaleže.

Se ti zdi previsoka? Rešitev je izjemno enostavna... Mene sploh ne gane a je kazen 200€, 2000€ al pa 20000€. Nad višino kazni se pritožujejo izključno tisti ki jo znajo fasat.

A si sploh prebrala kar sem napisal, najbrž žal ne ...
Da kazni ne moreš dobiti, je prepotentna trditev.
Nekdo zapelje pred vate, spelje v križišče, nepredvideni dogodki, ne meni se pa to ne more zgoditi, no nekateri so pač super ljudje ...
Odlično, policaj ti jo bo predpisal, ko boš peljala 5km/h v koloni, kjer lahko ne boš niti imela priložnosti vzpostaviti varnostne razdalje. Morda bo prekratka za 50%, hm, to je katastrofa, dajmo kar zapleniti avto.
Še en butalski argument brezmadežnikov. Pa dajmo šteti vsakič, speljem pri semaforju, hm koliko km/h se že peljem, koliko je tisti pred mano ... Držanje pravil kot pijanec plota pelje v absurdnost.

Da ti bo lažje, jaz se trudim zmeraj imeti večjo varnostno razdaljo kot je predpisano. Kristalno jasno mi je, da je to pametno.
Ampak nisem robot in še zdaleč od tega, da bi bil popoln.
Uporabljaj glavo, znanstvene argumente in ne svoj ego na katerega se zdaj sklicuješ.
A bo šlo, vem težko je brez prepucavanja?
Kultura debate na slo-techu je žal tako nizka, da je na to zelo lahko pozabiti.

MaFijec ::


Zakon je jasen. Če je minimalna varnostna razdalja v tem primeru 25, tip pa je vozil 23.9 m za njim, je storil prekršek in edino pravilno je, da se ga tudi kaznuje. Ne pa jokica, kako bi mu morali pogledati skozi prste. Meni se to zdi tako, kot če bi delavec konec meseca zajokal, kako da ni dobil 4.5% višje plače, kot je dogovorjeno, in o zadevi jokal po medijih obveščanja. Nekje je meja, in po tej meji se orientira. Če je 25m, je pač 25m. Konec debate.

Če je tako v zakonu, pa če piše 25m ali 25km, se o tem ne more razmišljati z glavo, konec debate, hm le kje je tukaj problem ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaFijec ()

Pithlit ::

MaFijec je izjavil:

Nekdo zapelje pred vate, spelje v križišče, nepredvideni dogodki, ne meni se pa to ne more zgoditi, no nekateri so pač super ljudje ..

Jap, policaji so pa slepi, in medtem ko ti merijo varnostno razdaljo sploh ne vidijo kaj se na cesti dogaja. Oz. komaj čakajo da bo en glupost napravil da bojo tebi kazen spisal.

MaFijec je izjavil:

Odlično, policaj ti jo bo predpisal, ko boš peljala 5km/h v koloni, kjer lahko ne boš niti imela priložnosti vzpostaviti varnostne razdalje.

Pri 5km/h moraš bit konkreten kreten da nimaš zadostne varnostne razdalje.

MaFijec je izjavil:

Pa dajmo šteti vsakič, speljem pri semaforju, hm koliko km/h se že peljem, koliko je tisti pred mano ...

Medtem ko se razdalja med tabo in tistim ki vozi pred tabo povečuje (čisto normalna situacija pri speljevanju) si pa res ne rabiš belit glave z računanjem.

Hočeš znanstvene argumente? Saj smo jih podali. Pa nekateri še kar pametujejo da imajo sekundo čisto dovolj za avto zaustavit (žal je resničnost bolj blizu tega da v tisti sekundi niti pedala ne dosežejo).

MaFijec je izjavil:

Če je tako v zakonu, pa če piše 25m ali 25km, se o tem ne more razmišljati z glavo, konec debate, hm le kje je tukaj problem ...

Problem je v tem da nekateri nočete razumet da če tako piše v zakonu in vi tega ne spoštujete... ste v prekršku in nimate kaj jokat ko pride položnica. Zelo preprosto.

Da bomo zdaj zakone pisal individualno za vsakega supermena na tem forumu pa pač ne gre. Zato jih pišemo za povprečnega janeza.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

boogie_xlr ::

Ko bodo vozila samovozeča, bodo ti zakoni le še ovira. Do takrat pa predlagam, da se vozite po predpisih. Torej po omejitvah in brez oviranja prometa.

MaFijec ::

Preberi moj post, tisto so znanstveni argumenti, potrebni za resno debato.
Upam, da ga bo kdo prebral in doumel, kakšem problem sem poizkušal vzpostaviti,
ampak če ne gre, pač ne gre.
Problem je matematično, fizikalno in statistično (natančnost naprav) in posledično mogoče tudi pravno zanimiv, če se ti le ne zamegli pred očmi, ko poizkuša nekdo na to opozoriti.
Saj vem, moji poizkusi obrniti debato v to smer so sizifovo delo, glede na stanje tukaj, zato ponavadi v takih debatah ne sodelujem.
Bom tudi v tej prenehal. Imejte svoje veselje še naprej.

hamez66 ::

MaFijec je izjavil:


Zakon je jasen. Če je minimalna varnostna razdalja v tem primeru 25, tip pa je vozil 23.9 m za njim, je storil prekršek in edino pravilno je, da se ga tudi kaznuje. Ne pa jokica, kako bi mu morali pogledati skozi prste. Meni se to zdi tako, kot če bi delavec konec meseca zajokal, kako da ni dobil 4.5% višje plače, kot je dogovorjeno, in o zadevi jokal po medijih obveščanja. Nekje je meja, in po tej meji se orientira. Če je 25m, je pač 25m. Konec debate.

Če je tako v zakonu, pa če piše 25m ali 25km, se o tem ne more razmišljati z glavo, konec debate, hm le kje je tukaj problem ...


V mislih sem imel konec debate za gospodiča v prekršku. Naj ne jokica, če je v prekršku. Meni se zdi to zelo otročje. Glede diskusije o tej temi seveda nimam težav. Sem samo povedal, kaj si mislim o takih, ker se znajdejo 4.5% na strani prekrška, pa mislijo, da so upravičeni do privilegija.

krucymucy ::

Me zanima kaksno varnostno razdaljo mi drzi avto, ko je vkljucen ACC (active cruise control).
Ker tako pretirano dolge razdalje gotovo ne drzi.

Pithlit ::

http://www.fpp.edu/~milanb/tpmeh/mehani...

Zdaj se pa ti ustavi v 1s. Nimaš niti najmanjše šanse. Tolk o znanosti (pa smo to tekom debate že vse povedal... sam eni ste pač trdi in dokler se vam na pladnju pred nos ne prines pač tupite svoje... brez dvoma boste pa še naprej).
Life is as complicated as we make it...

BlaY0 ::

Super Sonic je izjavil:

Pozabljaš namreč, da je števec v avtomobilu, ni vedno čist točen. Sekudne iz glave pa lahko malo prehitro prešteješ.

Zato pa štej do pet namesto do dve in si zmagal.

Trololololol je izjavil:


Glede na to, da pri merjenju hitrosti obstaja toleranca in ker je razdalja med dvema avtomobiloma povezana s hitrostjo, bo treba tudi na razdaljo dati toleranco. Simple logic.

Evo ti toleranco... štej do pet namesto do dve!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Aston_11 ::

Manu je izjavil:

@Aston_11
Nima veze kako so računali in tega ne bomo vedeli, dokler ne dobimo več informacij. Dejstvo je to, da so namerili 1,1 metra razlike. 100€ za 1,1m razlike pri hitrosti 46km/h, to je 4,4% odstopanje.
To so namerilo, dejansko je bilo več za dolžino vozila, torej padejo vse toerije o tem, da ni tolerance.

Manu je izjavil:

V primerjavi z 40€ kazni za vožnjo 55km/h pri omejitvi 50km/h v naselju (in tudi na posebej zavarovanih območjih v naselju) in gre za 10% odstopanje.
Glede na to, da je vožnja s premalo varnostno bistveno bolj nevarna, tako v, kot tudi izven naselja, je razmerje povsem ok. Še premalo je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

jernejl ::

Glede na to, da je vožnja s premalo varnostno bistveno bolj nevarna, tako v, kot tudi izven naselja, je razmerje povsem ok. Še premalo je.

Zakaj pa bi bila vožnja s premajhno varnostno razdaljo bistveno bolj nevarna kot prehitra vožnja?
A če trčiš v vozilo pred seboj (zaradi prekratke razdalje) je več škode, kot če povoziš otroka (zaradi previsoke hitrosti), ki je stekel čez cesto?

Pithlit ::

Ne. Ampak če imaš premajhno varnostno razdaljo se boš ziher zakantal (uni pred tabo bo pa otroka, ki teče čez cesto zbil). Za to je dovolj 1m premalo.
Life is as complicated as we make it...

Manu ::

@Aston_11

Tisto, čemur ti rečeš "dejansko" so samo tvoje predpostavke. Jaz se naslanjam na dopis policije, ki ga je prilepil OP.

Neprilagojena hitrost je bolj nevarna od premajhne varnostne razdalje (glej statistiko na policija.si). Zato je kazen nesorazmerna z kaznimi prekoračitve hitrosti. Poleg tega mislim, da je za prekoračitev hitrosti do 5km/h kazen 40€ in polovička je 20€. Medtem, ko je polovička od konkretne kazni 100€. Torej nesorazmerna kazen.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
««
11 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519718 (16415) Utk

Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
632105170 (87972) dzinks63
»

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35866001 (58790) BlaY0
»

Plačilni nalog (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5312902 (11294) St235

Policijska kazen

Oddelek: Loža
4711759 (10370) Gandalfar

Več podobnih tem