Forum » Na cesti » Prometna nesreča - pravno vprašanje
Prometna nesreča - pravno vprašanje
Okapi ::
potem bi se lahko povzročitelj nesreče izgovarjal na to, da je nekdo pred njim naredil prekršek, pa ga je to tako zbegalo,
Saj točno to se velikokrat dogaja. Od konkretnih okoliščin je pa odvisno, ali je izgovor tudi uspešen. V koyoteejevem primeru bi se recimo lahko zgodilo, da bi voznica avto opazila in bi se v naglici namesto za zaviranje odločila za umikanje v levo, pri tem bi zapeljala malo na nasprotni pas in tam oplazila nasproti vozeče vozilo. Domisliš se lahko poljubno hude katastrofe, ki bi temu sledila. Enako hudo bi lahko bilo, če bi močno zavirala in s tem povzročila verižno trčenje za seboj. V vseh teh primerih bi bil koyoteejev prekršek najmanj izgovor za povzročitev nesreče.
O.
imagodei ::
Sentinel> "Torej se je zabila v statično tarčo s ~50km/h? Pri takem trčenju bi se moral že airbagi prožit! Torej ali je kljub vsemu zavirala ali pa je vozila manj kot 50km/h in bila bistveno bližje..."
Ja, ali pa je zavirala zadnjih 5-10 metrov, pa se priča ne spomni ravno najboljše... Voznica je menda imela ABS, pretiranega škripanja ravno ne bi bilo slišat... Mogoče je pa vozila celo več kot 50, pa je spet samo zadnji trenutek uspela zavirat... Tukaj čisto ugibamo. Zato je pa tako hudičevo pomembno, koliko pregledna cesta je bila in koliko metrov prej bi ga lahko opazila.
Sentinel> "3 sekunde pri 50km/h pomeni ravno mejo varnega ustavljanja po 30m zavorni poti ali pa karambol. Če pelješ 50km/h in zagledaš 30m naprej oviro je to zadnja meja, ko se boš še ustavil do ovire. Če zagledaš oviro 30m+ potem je to že kar idealen čas da stopiš po zavori ne samo da spustiš nogo iz stopalke za plin..."
30m ni zavorna pot, pač pa skupna zavorna + tista pot, ki jo prevoziš v 1 sekundi, preden odreagiraš. No, če si tako mislil, potem OK. Pa kljub vsemu je 30m v suhem vremenu precej dolga razdalja. Tale kalkulator upošteva koeficient trenja v suhem vremenu kot 0,6, v resnici pa normalna guma lahko v takšnih razmerah ima koeficient tudi okoli 0,8-0,9, kar takoj pomeni večji pojemek in s tem hitrejšo zaustavitev. Pri kt=0,8 to pomeni 12,3m zavorne poti + 13,8m zaradi reakcijskega časa = 26,1m. Kar pomeni, da se voznik, osredotočen na vožnjo in z izpravnim avtomobilom lahko ustavi iz 50 km/h tudi v cca 25 metrih.
Sentinel> "Koliko časa še rabiš da spraviš avto iz dvorišča ograjenega recimo z živo mejo, čez 1.5m pločnika 0.5m na cesto (P.S.: lahko tudi direkt živa meja, brez pločnika)? 1 sekundo? 10 sekund?"
Ja, jebat ga... delčki sekunde štejejo, ne.
Sentinel> "2-3 sekunde od takrat, ko jo je koyotee zagledal pa do trčenja v bistvu pomeni, da bi ona morala zavirat še preden jo je sploh koyotee opazil..."
Tale stavek je ključen, samo zdaj nisem čisto prepričan, če razumeš.
Ja, ali pa je zavirala zadnjih 5-10 metrov, pa se priča ne spomni ravno najboljše... Voznica je menda imela ABS, pretiranega škripanja ravno ne bi bilo slišat... Mogoče je pa vozila celo več kot 50, pa je spet samo zadnji trenutek uspela zavirat... Tukaj čisto ugibamo. Zato je pa tako hudičevo pomembno, koliko pregledna cesta je bila in koliko metrov prej bi ga lahko opazila.
Sentinel> "3 sekunde pri 50km/h pomeni ravno mejo varnega ustavljanja po 30m zavorni poti ali pa karambol. Če pelješ 50km/h in zagledaš 30m naprej oviro je to zadnja meja, ko se boš še ustavil do ovire. Če zagledaš oviro 30m+ potem je to že kar idealen čas da stopiš po zavori ne samo da spustiš nogo iz stopalke za plin..."
30m ni zavorna pot, pač pa skupna zavorna + tista pot, ki jo prevoziš v 1 sekundi, preden odreagiraš. No, če si tako mislil, potem OK. Pa kljub vsemu je 30m v suhem vremenu precej dolga razdalja. Tale kalkulator upošteva koeficient trenja v suhem vremenu kot 0,6, v resnici pa normalna guma lahko v takšnih razmerah ima koeficient tudi okoli 0,8-0,9, kar takoj pomeni večji pojemek in s tem hitrejšo zaustavitev. Pri kt=0,8 to pomeni 12,3m zavorne poti + 13,8m zaradi reakcijskega časa = 26,1m. Kar pomeni, da se voznik, osredotočen na vožnjo in z izpravnim avtomobilom lahko ustavi iz 50 km/h tudi v cca 25 metrih.
Sentinel> "Koliko časa še rabiš da spraviš avto iz dvorišča ograjenega recimo z živo mejo, čez 1.5m pločnika 0.5m na cesto (P.S.: lahko tudi direkt živa meja, brez pločnika)? 1 sekundo? 10 sekund?"
Ja, jebat ga... delčki sekunde štejejo, ne.
Sentinel> "2-3 sekunde od takrat, ko jo je koyotee zagledal pa do trčenja v bistvu pomeni, da bi ona morala zavirat še preden jo je sploh koyotee opazil..."
Tale stavek je ključen, samo zdaj nisem čisto prepričan, če razumeš.
- Hoc est qui sumus -
šernk ::
offtopic:
ne mi reči da s tem braniš nekoga, ki je rekel da ni videl avtobusa ko je ta stal na cesti
odvisno od kota kako priletiš in kje ima avto senzorje.
drugače pa moraš voziti tako da avto vedno varno ustaviš. kako je označena srna za ovinkom tebe ne briga, če boš priletel vanjo ti dosti pomoči ne bo. škode ne bo kril nihče (kasko izvzeto). baje da tudi če se prvi avto ustavi in zavija levo...drugi avto se ustavi za njim...tretji avto pa prileti v drugega in ga potisne v prvega, bo tudi drugi krivec za nesrečo s prvim, saj bi moral ustaviti dovolj za njim. seveda če prileti notri norec z 120km/h je drugo
Pričakuješ lahko, da je zaradi slabe vidljivosti, sijanja sonca v oči, barve avtomobila (nekatere barve se stopijo z okolico in v določenih situacijah postanejo praktično nevidni)
ne mi reči da s tem braniš nekoga, ki je rekel da ni videl avtobusa ko je ta stal na cesti
Torej se je zabila v statično tarčo s ~50km/h? Pri takem trčenju bi se moral že airbagi prožit! Torej ali je kljub vsemu zavirala ali pa je vozila manj kot 50km/h in bila bistveno bližje...
odvisno od kota kako priletiš in kje ima avto senzorje.
drugače pa moraš voziti tako da avto vedno varno ustaviš. kako je označena srna za ovinkom tebe ne briga, če boš priletel vanjo ti dosti pomoči ne bo. škode ne bo kril nihče (kasko izvzeto). baje da tudi če se prvi avto ustavi in zavija levo...drugi avto se ustavi za njim...tretji avto pa prileti v drugega in ga potisne v prvega, bo tudi drugi krivec za nesrečo s prvim, saj bi moral ustaviti dovolj za njim. seveda če prileti notri norec z 120km/h je drugo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
imagodei ::
@Okapi,
jasno. Zato pa je zelo pomembno, kakšna je preglednost tistega dela ceste, s kakšno hitrostjo se je voznica zaletela in koliko časa je dejansko preteklo, ko je koyotee "čakal" na karambol. Stvari niso črno bele, to pravim.
Če je bila preglednost ustrezna, če pogleda na stransko cesto ne zapira kaka živa meja ali plot, če se je voznica 2-3 sekunde ubadala z otrokom... Ker v primeru, da je koyotee zapeljal naravnost pred voznico in se je tisti podatek o 2-3 sekundah gladko izmislil, potem ni nobene dileme, da je nesrečo povzročil on. Če pa se je sicer nepravilno vključil na cesto, ampak voznica tega na pregledni cesti ni opazila, potem je z njenega stališča to povsem enako, kot da bi se nekomu pred 5 sekundami pokvaril avto in še ni uspel postaviti trikotnika na cesto.
jasno. Zato pa je zelo pomembno, kakšna je preglednost tistega dela ceste, s kakšno hitrostjo se je voznica zaletela in koliko časa je dejansko preteklo, ko je koyotee "čakal" na karambol. Stvari niso črno bele, to pravim.
Če je bila preglednost ustrezna, če pogleda na stransko cesto ne zapira kaka živa meja ali plot, če se je voznica 2-3 sekunde ubadala z otrokom... Ker v primeru, da je koyotee zapeljal naravnost pred voznico in se je tisti podatek o 2-3 sekundah gladko izmislil, potem ni nobene dileme, da je nesrečo povzročil on. Če pa se je sicer nepravilno vključil na cesto, ampak voznica tega na pregledni cesti ni opazila, potem je z njenega stališča to povsem enako, kot da bi se nekomu pred 5 sekundami pokvaril avto in še ni uspel postaviti trikotnika na cesto.
- Hoc est qui sumus -
TESKAn ::
Če pa se je sicer nepravilno vključil na cesto, ampak voznica tega na pregledni cesti ni opazila, potem je z njenega stališča to povsem enako, kot da bi se nekomu pred 5 sekundami pokvaril avto in še ni uspel postaviti trikotnika na cesto.
Če je ni videl, dokler ni bil pol metra na cesti, potem o kaki blazni preglednosti ne moremo govorit.
Iz prvega posta:
Po glavni cesti je peljalo vozilo, ki sem ga opazil, zato sem svoje vozilo ustavil, da bi počakal, da gre mimo. Vendar sem kmalu opazil, da se ne bo dobro končalo, čez kake 2-3 sekunde, pa se je vame s sprednjim desnim delom zaletela že omenjena voznica.
Torej je od takrat, ko je on opazil vozilo pa do trka minilo več, kot 2 - 3 sekunde. Po bitki je lahko biti general, ampak mogoče bi lahko pomislil, da, če je pol metra na glavni cesti in v bistvu predstavlja oviro, bi dal v prvo in se umaknil nazaj na stransko?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Senitel ::
Pa kljub vsemu je 30m v suhem vremenu precej dolga razdalja. Tale kalkulator upošteva koeficient trenja v suhem vremenu kot 0,6, v resnici pa normalna guma lahko v takšnih razmerah ima koeficient tudi okoli 0,8-0,9, kar takoj pomeni večji pojemek in s tem hitrejšo zaustavitev. Pri kt=0,8 to pomeni 12,3m zavorne poti + 13,8m zaradi reakcijskega časa = 26,1m. Kar pomeni, da se voznik, osredotočen na vožnjo in z izpravnim avtomobilom lahko ustavi iz 50 km/h tudi v cca 25 metrih.
...Ali pa vremenske razmere niso bile popolne, pa je bila cesta kaj mokra še od prejšnjega dneva ali bog ne daj pomrznjena ali zasnežena in gredo lepi koeficienti skozi okno...
Se strinjam, da ni kar po defaultu kriv samo zato, ker je rikverc pikiral na prednostno cesto. Ampak glede nato kolk dolgo bi si jaz sam upal gledat na zadnji sedež in vozit na slepo, bi se moral kar dost hitro naslikat na cesti.
Kaj je sploh še point te debate? Zavarovalnica mu je sporočila, da je on kriv. Kakšne so sploh še možnosti? Zasebna tožba na podlagi izjave, da je gospa za trenutek pogledala kaj se dogaja na zadnjem sedežu? Ali neka pavšalna ocena, da sploh ni zavirala, zato ker niso gume škripale, bremze cvilile in ni 14m črt na cesti?
Če nekdo lepo rine vzvratno na cesto in še kar rine, čeprav ima rit že na cesti potem v mojem prvem planu ne bo obvoz ampak bom pohodil zavore, ker mi noben ne garantira, da bo ustavil pol metra na cesti, meter na cesti ali dva metra na cesti...
odvisno od kota kako priletiš in kje ima avto senzorje.
To ni tolk odvisno od tega kje točno ima avto senzorje ampak od kota in tega v kaj si dejansko trčil. Pri čelnem trčenju v bok drugega avtomobila pri 50km/h bi se airbag moral sprožit. Glede na to, da je bok dosti manj deformabilen kot direktni prednji in zadnji del avta... Že za 50km/h v rit stoječega avta pred sabo bi se skoraj upal trdit, da bi se moral sprožit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
koyotee ::
Niti čelni niti bočni airbagi se niso sprožli. In ne, na cesto nisem gledal pod kotom 90, prej 60. Po 10uri bo na voljo "slika" dogodka.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Invictus ::
Kakorkoli filozofirate, še vedno je po moje koyotee kriv. Če je videl da se voznica ne bo ustavila (oz. je bilo za to dovolj časa), bi pa zapeljal nazaj na dvorišče.
Tukaj pač deluje logika, če paziš da se drugim nič ne zgodi, potem se tudi tebi ne bo. Če pričakuješ to samo od drugih, potem se ti zgodijo take zadeve.
Lahko voznico civilno tožiš, vendar te bo prišlo precej več kot tistih 2 jurja kolikor boš dal za popravilo, da ne govorim o času.
Mislim da je voznik, ki zapelje na cesto in potem čaka da se promet ustavi zaradi njega, zrel za kakega doktorja ...
LP I.
Tukaj pač deluje logika, če paziš da se drugim nič ne zgodi, potem se tudi tebi ne bo. Če pričakuješ to samo od drugih, potem se ti zgodijo take zadeve.
Lahko voznico civilno tožiš, vendar te bo prišlo precej več kot tistih 2 jurja kolikor boš dal za popravilo, da ne govorim o času.
Mislim da je voznik, ki zapelje na cesto in potem čaka da se promet ustavi zaradi njega, zrel za kakega doktorja ...
LP I.
BigWhale ::
Jaz sem pa preprican, da je koyot narobe ocenil cas, ko je stal z ritjo na glavni cesti. 2-3 sekunde je njegova subjektivna ocena. Pogled nazaj k otroku traja slabo sekundo, prej pol sekunde. Dve sekundi? Ni sans. Imam dva otroka in kar redno pogledujem k njima nazaj. Traja priblizno toliko kot pogled na desni zadnji bok ob zavijanju desno.
Glede na to, da se noben airbag ni sprozil je bila hitrost ob trku manjsa od 50km/h, kot je ze nekdo zgoraj omenil, verjetno celo manjsa od 30km/h.
Kdo je kriv in cesa je vprasanje. Vcasih enostavno nimas druge moznosti kot, da se zaletis. Umikanje in obvoz? Jaz se stojecemu avtomobilu na glavni cesti ne bi umikal. Se posebaj ne na nasprotni pas. Ye gods! Ste nori? :) Do konca na zavoro in potem drzis pesti, da cim bolj zmanjsas hitrost. Bi morala biti cesta precej pregledna, ravna, suha in predvsem prazna, da bi si privoscil izogibanje. Je bila zenska nepozorna? Verjetno za nek delcek sekunde res, kaj je pa takrat pocela je po mojem vseeno. Lahko bi kihnila, da enkrat kihnes traja sigurno pol sekunde. Verjetno bi moralo biti kihanje prepovedano?
Glede na to, da se noben airbag ni sprozil je bila hitrost ob trku manjsa od 50km/h, kot je ze nekdo zgoraj omenil, verjetno celo manjsa od 30km/h.
Kdo je kriv in cesa je vprasanje. Vcasih enostavno nimas druge moznosti kot, da se zaletis. Umikanje in obvoz? Jaz se stojecemu avtomobilu na glavni cesti ne bi umikal. Se posebaj ne na nasprotni pas. Ye gods! Ste nori? :) Do konca na zavoro in potem drzis pesti, da cim bolj zmanjsas hitrost. Bi morala biti cesta precej pregledna, ravna, suha in predvsem prazna, da bi si privoscil izogibanje. Je bila zenska nepozorna? Verjetno za nek delcek sekunde res, kaj je pa takrat pocela je po mojem vseeno. Lahko bi kihnila, da enkrat kihnes traja sigurno pol sekunde. Verjetno bi moralo biti kihanje prepovedano?
koyotee ::
modra je voznica, ob njenem desnem robu vozišča pa je škarpa, visoka cca 7m
rdeča pika sem jaz
rumena pika je X parkirano vozilo
roza flek je kup naoranega snega
vijola je cesta, ki gre v hrib in vodi do zapornic(zelena)
oranžna je cestno ogledalo
glede na cesto, pa sem bil postavljen tako, da sem v desnem ogledalu gledal na cestnega.
Težko bi ocenil, koliko sem z zadnjim delom vozila gledal na cesto, vendar, če mi bo uspelo dobiti slike od zavarovalnice, jih prilepim sem gor, da se bo videlo, kakšna je bila vdolbina. Drug avto pa je bil berlingo :/
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
sniffo ::
malo OT. zadnjič mi je en model na enem blogu podal komentar, da mora na avtocesti tisti, ki vozi počasneje, paziti na hitrejšega ...
jao, jao, zaradi take miselnosti ljudje umirajo in jim na nagrobniku piše "imel je prednost"
OBA MORATA PAZIT!!!!!!!!
jao, jao, zaradi take miselnosti ljudje umirajo in jim na nagrobniku piše "imel je prednost"
OBA MORATA PAZIT!!!!!!!!
koyotee ::
p.s.: zadnja desna luč je ostala cela
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
THX 1138 ::
koyotee
Nisem bral celotne teme, samo kakšno/kolikšno škodo na avtu tko na oko pa je utrpela voznica?
Nisem bral celotne teme, samo kakšno/kolikšno škodo na avtu tko na oko pa je utrpela voznica?
koyotee ::
sprednja luč. havba, odbijač, kar je blo videt od zuni. težko ti opišem :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
imagodei ::
Sentinel> "Kaj je sploh še point te debate? Zavarovalnica mu je sporočila, da je on kriv. Kakšne so sploh še možnosti? Zasebna tožba na podlagi izjave, da je gospa za trenutek pogledala kaj se dogaja na zadnjem sedežu? Ali neka pavšalna ocena, da sploh ni zavirala, zato ker niso gume škripale, bremze cvilile in ni 14m črt na cesti?"
Saj imaš prav. Point te debate je zgolj v tem, da se nekaterim trdobučnežem dopove, da storjen prometni prekršek ne pomeni avtomatično tudi krivde za povzročeno prometno kazen. Verjetno je v praksi res tako, da je povezava med tema dvema precej visoka, t.j. da je krivec za prometno nesrečo res tisti, ki povzroči prekršek. Če nekdo pač gladko izsili prednost in se vozilo na prednostni cesti ne more umakniti oz. zavirati, ni druge - kriv je tisti, ki je izsiljeval. Jaz želim samo jasno izpostavit, da vedno ni tako, da situacije niso črno-bele. Če bi npr. ugotovili, da je bila ženska na telefonu ali da se je med vožnjo šminkala, bi bila to precej oteževalna okoliščina, ane...
Saj imaš prav. Point te debate je zgolj v tem, da se nekaterim trdobučnežem dopove, da storjen prometni prekršek ne pomeni avtomatično tudi krivde za povzročeno prometno kazen. Verjetno je v praksi res tako, da je povezava med tema dvema precej visoka, t.j. da je krivec za prometno nesrečo res tisti, ki povzroči prekršek. Če nekdo pač gladko izsili prednost in se vozilo na prednostni cesti ne more umakniti oz. zavirati, ni druge - kriv je tisti, ki je izsiljeval. Jaz želim samo jasno izpostavit, da vedno ni tako, da situacije niso črno-bele. Če bi npr. ugotovili, da je bila ženska na telefonu ali da se je med vožnjo šminkala, bi bila to precej oteževalna okoliščina, ane...
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
@koyotee,
če je bila situacija v trenutku, ko si zapeljal na cesto res takšna kot na sliki, potem moram reči, da ne vidim tvoje krivde. Ženska je bila od tebe oddaljena cca 60 m in je imela prost in neoviran pogled na tisti del ceste, kjer si se ti vključeval. 60 m pomeni, da je od trenutka, ko bi te morala zagledati, pa do trenutka karambola minilo najmanj 3,84 sekunde. Plenty of time za reakcijo in zaviranje.
Če pa ni bilo vse točno tako, kot si napisal in je bila voznica nekoliko bližje, na 40 ali celo 30 m od tebe, potem ni imela nobene realne možnosti da ustavi. Trenutek nepozornosti ji kamot oprostimo, lahko bi tudi gledala v vzvratno ogledalo ali kihala, zato je pač reakcijski čas ocenjen na 1-2 sekundi.
Kar tistale zgornja slikica pove, je to, da je možno, da je obstajala situacija, v kateri bi voznica lahko preprečila nesrečo. Če je bilo res tako, se morajo pa izreči priče.
če je bila situacija v trenutku, ko si zapeljal na cesto res takšna kot na sliki, potem moram reči, da ne vidim tvoje krivde. Ženska je bila od tebe oddaljena cca 60 m in je imela prost in neoviran pogled na tisti del ceste, kjer si se ti vključeval. 60 m pomeni, da je od trenutka, ko bi te morala zagledati, pa do trenutka karambola minilo najmanj 3,84 sekunde. Plenty of time za reakcijo in zaviranje.
Če pa ni bilo vse točno tako, kot si napisal in je bila voznica nekoliko bližje, na 40 ali celo 30 m od tebe, potem ni imela nobene realne možnosti da ustavi. Trenutek nepozornosti ji kamot oprostimo, lahko bi tudi gledala v vzvratno ogledalo ali kihala, zato je pač reakcijski čas ocenjen na 1-2 sekundi.
Kar tistale zgornja slikica pove, je to, da je možno, da je obstajala situacija, v kateri bi voznica lahko preprečila nesrečo. Če je bilo res tako, se morajo pa izreči priče.
- Hoc est qui sumus -
Invictus ::
Vsi, ki navijate za koyotee, mislite da so njegove izjave pravilne. Človeški "augenmas" je zelo relativna zadeva in zavarovalnica se je odločila da temu ne bo verjela.
Spravljat se pa na žensko samo zato ker je ženska, je pa malo glupo. Poznam kar nekaj žensk, ki vozijo čisto v redu. In ponavadi res ne pričakuješ da ti en kreten zasede pol ceste in da ga moraš nujno obvozit (pa če si ženska ali ne).
LP I.
Spravljat se pa na žensko samo zato ker je ženska, je pa malo glupo. Poznam kar nekaj žensk, ki vozijo čisto v redu. In ponavadi res ne pričakuješ da ti en kreten zasede pol ceste in da ga moraš nujno obvozit (pa če si ženska ali ne).
LP I.
koyotee ::
Tukaj noben za nobenega ne navija, saj nismo na konjskih dirkah. Kdo je vozil avto sploh ni pomembno, lahko bi bil kdorkoli. Gre pač za situacijo, katero bi se dalo preprečiti. Niti nisem rekel da je voznica kriva 100%. Vendar pa, če bi bil mnenja, da sem kriv izključno jaz, sploh nebi odpiral te teme. Dlake pa mi je postavila pokonci prav njena izjava, da se je med vožnjo posvečala otroku.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
bibip ::
Glede na sliko, ki si jo poslal, si hotel ti zapeljati na nasprotni vozni pas glede na smer vožnje voznice in nato nadaljevati v tisti smeri? Koliko tvojega avta je pa bilo na cesti?
koyotee ::
Na nasprotni ja, nadaljeval pa bi na desnem pasu. Z avtom pa sem bil na cesti max pol metra, verjetno manj, ker nisem bil pravokotno glede na cesto.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
bibip ::
S kolesom si bil na cesti pol metra ali z zadkom avta?
Avto si pa videl? Njo tudi? V tistem ogledalu ali neposredno?
Avto si pa videl? Njo tudi? V tistem ogledalu ali neposredno?
BlackHole ::
Če si že dal sliko gor, bi lahko še vozila narisal, kako so se gibala ali stala ob nesreči.
LP Marko
Senitel ::
Tule je preveč neskladij s tvoje strani.
-Na sliki je ona 60m stran, s take razdalje si jo imel praktično direktno desno 90°, ko si jo zagledal. Če si jo zagledal na 60° (torej skozi steklo zadnjih vrat) je bila precej precej bližje.
-Če je bila 60m stran, ko si jo zagledal je za 2-3 sekunde do trka ali vozila kar dosti hitreje (in brez zaviranja) kot 50km/h ali pa si narobe ocenil 2-3 sekunde.
-Trčenje s 50+km/h v bok bi se voznici prednji airbagi 99% sprožili. Tvoji bočni še ne, bi ti pa rit verjetno že fino obrnil. Malo demonstracije prvi del je 64km/h trčenje v levi sprednji del avtomobila, drugi del je 50km/h trčenje direktno v bok. Sklepam da posledice v tvojem primeru niso skladne s posnetkom, torej ali je voznica kar precej zavirala ali pa že v štartu vozila pod omejitvijo in bila bližje ko si jo opazil.
-Na sliki je ona 60m stran, s take razdalje si jo imel praktično direktno desno 90°, ko si jo zagledal. Če si jo zagledal na 60° (torej skozi steklo zadnjih vrat) je bila precej precej bližje.
-Če je bila 60m stran, ko si jo zagledal je za 2-3 sekunde do trka ali vozila kar dosti hitreje (in brez zaviranja) kot 50km/h ali pa si narobe ocenil 2-3 sekunde.
-Trčenje s 50+km/h v bok bi se voznici prednji airbagi 99% sprožili. Tvoji bočni še ne, bi ti pa rit verjetno že fino obrnil. Malo demonstracije prvi del je 64km/h trčenje v levi sprednji del avtomobila, drugi del je 50km/h trčenje direktno v bok. Sklepam da posledice v tvojem primeru niso skladne s posnetkom, torej ali je voznica kar precej zavirala ali pa že v štartu vozila pod omejitvijo in bila bližje ko si jo opazil.
koyotee ::
Razdaljo in hitrost se pač težko oceni prek dveh ogledal, sovoznikovega in cestnega, zato položaj njenega vozila ni natančno določen, glede pretečenega časa pa ni dvoma.
Če bi jo hotel videt direktno iz avtomobila, bi mogel kar lepo zapeljati čez cel pas ceste, po katerem se je peljala. In ne, ni zavirala, ker je priča tisti čas šla ob levem delu cestišča, v smeri voznice.
In ja, moje vozilo je prestavilo nekako vzporedno s cesto po trčenju.
-Na sliki je ona 60m stran, s take razdalje si jo imel praktično direktno desno 90°, ko si jo zagledal. Če si jo zagledal na 60° (torej skozi steklo zadnjih vrat) je bila precej precej bližje.
Če bi jo hotel videt direktno iz avtomobila, bi mogel kar lepo zapeljati čez cel pas ceste, po katerem se je peljala. In ne, ni zavirala, ker je priča tisti čas šla ob levem delu cestišča, v smeri voznice.
In ja, moje vozilo je prestavilo nekako vzporedno s cesto po trčenju.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
bibip ::
Torej je edini, ki je videl v celoti, kaj se je dogajalo, tisti pešec. Kaj pa on/ona pravi?
Pa še to. Preko dveh ogledal? Ogledalo je bilo čez cesto. Tam si res bolj malo videl. Kako široka pa je cesta? Sta dva pasova?
Pa še to. Preko dveh ogledal? Ogledalo je bilo čez cesto. Tam si res bolj malo videl. Kako široka pa je cesta? Sta dva pasova?
AngelOfDeath ::
Vsaj slike tvojega avta bi lahko gor dal.
Glede na sliko pa se strinjam z Senitel-om, da je v tvoji pripovedi in sliki nekaj neskladnosti.
Glede na sliko pa se strinjam z Senitel-om, da je v tvoji pripovedi in sliki nekaj neskladnosti.
edit: Slovnica
koyotee ::
Slike bojo, ko jih dobim od zavarovalnice.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Okapi ::
Razdaljo in hitrost se pač težko oceni prek dveh ogledal,
Zato pa mora v ZDA na ogledalih pisati "Objects in the mirror may be closer than they appear."
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
koyotee ::
To pa vseeno ne spremeni pretečenega časa, od trenutka ko sem jaz miroval pa do trka.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Okapi ::
Samo časa nisi meril s štoparico. Ko gledaš bližajoči se avto in napeto čakaš, ali bo počilo, se ti praviloma zdi, da čas teče počasneje kot v resnici. Ena ali dve resnični sekundi se hitro spremenita v tri ali štiri navidezne.
O.
O.
solatko ::
Koyote - poglej, če je podatek o 7m visoki škarpi ob vozničinem desnem robu in je bil tudi pešec na njenem desnem robu, voznica tebe sploh ni mogla vidit prej, kot cca 10m od karambola. Glede na sliko imaš dosti prostora za obrnt avto, vendar zaradi komoditete ali neznanja obračanja vozila to nisi storil. Če bi šel pravilno, bi voznico opazil v ogledalu, ker je tako, da če imate na nasprotni strani ogledalo, imate preglednost res u kurcu in je edino prava ugotovitev, da si izključni krivec, ker te voznik glede na sliko v vsakem primeru zagleda pre pozno in, če ni res dober voznik, ni v stanju preprečit nesreče, tudi če bi tam stal 15 minut. Pešec na desnem robu, vzame kar precejšen kot vidnosti.
koyotee ::
Fak no, kaj res neznaš brat, al zadevo prebereš kokr teb paše?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
solatko ::
koyotee - "In ne, ni zavirala, ker je priča tisti čas šla ob levem delu cestišča, v smeri voznice."
Levi del cestišča v smeri voznice, je vozničina desna stran - torej, verjetno ti ne znaš prav napisat, če je bil pešec na desni strani in je tudi kršil predpise, ker hodi se po levi strani ceste, izgleda, da tam pri vas prometne predpise vsi bolj na lahko jemljete. Tudi če je tako, te voznica lahko vidi šele na cca 30m in še to v res dobri vidljivosti in če je tvoj avto srebrne barve, računaj da se precej stopi s cesto. To, da si jo ti videl v ogledalu, še ne pomeni, da lahko ona vidi zadnji bok tvojega vozila, v nobenem primeru, pa te v tej situaciji ne more zagledat na 60m.
Levi del cestišča v smeri voznice, je vozničina desna stran - torej, verjetno ti ne znaš prav napisat, če je bil pešec na desni strani in je tudi kršil predpise, ker hodi se po levi strani ceste, izgleda, da tam pri vas prometne predpise vsi bolj na lahko jemljete. Tudi če je tako, te voznica lahko vidi šele na cca 30m in še to v res dobri vidljivosti in če je tvoj avto srebrne barve, računaj da se precej stopi s cesto. To, da si jo ti videl v ogledalu, še ne pomeni, da lahko ona vidi zadnji bok tvojega vozila, v nobenem primeru, pa te v tej situaciji ne more zagledat na 60m.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
koyotee ::
zbriši še post od solate, ker je natolcevanje v prazno!
đst for ju:
Levi del CESTIŠČA ne pasu, v smeri njene vožnje, NI njena desna stran, res nevem od kje ti logika. In ne, moj avto ni srebrne barve(piše zraven slike SIMBOLIČNA!) ampak je
Če misliš v temi sodelovati, preberi raje 3x vsak post, drugače pa se ne oglašaj.
koyotee - "In ne, ni zavirala, ker je priča tisti čas šla ob levem delu cestišča, v smeri voznice."
Levi del cestišča v smeri voznice, je vozničina desna stran - torej, verjetno ti ne znaš prav napisat, če je bil pešec na desni strani in je tudi kršil predpise, ker hodi se po levi strani ceste, izgleda, da tam pri vas prometne predpise vsi bolj na lahko jemljete. Tudi če je tako, te voznica lahko vidi šele na cca 30m in še to v res dobri vidljivosti in če je tvoj avto srebrne barve, računaj da se precej stopi s cesto. To, da si jo ti videl v ogledalu, še ne pomeni, da lahko ona vidi zadnji bok tvojega vozila, v nobenem primeru, pa te v tej situaciji ne more zagledat na 60m.
đst for ju:
Levi del CESTIŠČA ne pasu, v smeri njene vožnje, NI njena desna stran, res nevem od kje ti logika. In ne, moj avto ni srebrne barve(piše zraven slike SIMBOLIČNA!) ampak je
Če misliš v temi sodelovati, preberi raje 3x vsak post, drugače pa se ne oglašaj.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
solatko ::
koyotee :"Levi del CESTIŠČA ne pasu, v smeri njene vožnje" ni isto kot to kar si napisal "In ne, ni zavirala, ker je priča tisti čas šla ob levem delu cestišča, v smeri voznice."
Če je to zate isto, rabiš še kakšen tečajček slovenščine in predno postajaš nesramen, preberi svoje poste še enkrat. Pri nesreči nismo bili zraven in laično ugotavljamo krivca prometne nesreče, po tvojih podatkih, zato, preden post pošlješ, še enkrat preberi, kaj si napisla, ne kaj si si mislil.
Če je to zate isto, rabiš še kakšen tečajček slovenščine in predno postajaš nesramen, preberi svoje poste še enkrat. Pri nesreči nismo bili zraven in laično ugotavljamo krivca prometne nesreče, po tvojih podatkih, zato, preden post pošlješ, še enkrat preberi, kaj si napisla, ne kaj si si mislil.
solatko ::
Očevidec se je nahajal na levem robu ceste. (govorimo o pogledu voznice, katera ni reagirala, po trditvah priče). Tako je za vse jasno. Manjkala je beseda vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
koyotee ::
evo, zate citiram še ZADNJIČ
đst for ju:
Levi del CESTIŠČA ne pasu, v smeri njene vožnje, NI njena desna stran, res nevem od kje ti logika. In ne, moj avto ni srebrne barve(piše zraven slike SIMBOLIČNA!) ampak je
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
solatko ::
sniffo - malo kasno, sva mela s koyotee debato. Če ti voziš 70 in se spraviš prehitevat avto, ki pelje 65, boš moral pazit na tistega, ki se po prehitevalnem pasu vozi 130+, ne moreš past pred njega s tako hitrostjo, enako ko se vključuješ, moraš biti toliko časa na pasu za vključitev, da ali nabreš zadostno hitrost ali voziš naprej toliko časa po odstavnem pasu, kjer je to možno, da se lahko varno vključiš. Ja obvezno morajo počasna vozila pazit hitrejše na avtocesti. Če misliš drugače, se avtocest izogibaj - reče se jim tudi hitre ceste.
THX 1138 ::
Če misliš drugače, se avtocest izogibaj - reče se jim tudi hitre ceste.
To pa sploh ni res.In kje si to prebral?
THX 1138 ::
Ja obvezno morajo počasna vozila pazit hitrejše na avtocesti.
Pa to tudi ne drži.Potem te razumem, kot da hitrejšim vozilom sploh ni potrebno pazit na počasnejše, samo počasejši na hitrejše. Ti malo po svoje prirejaš stvari a ne?
solatko ::
THX 1138 - Brez skrbi, sej tudi moramo pazit, v nasprotnem primiru, marsikdo od nas malo hitrejših, ne bi več tlaču te zemljice. Saj tisti, ki ne znajo peljati hitro, tudi ogledal po navadi ne znajo uporabljat, da ne govorimo o nakazovanju smeri.
Invictus ::
Žal je tako da moramo hitrejši vozniki na avtocesti (beri normalni), ves čas paziti na počasnete, ki se z 90 km/h spravijo prehitevat. Če bi ti počasneti še malo pazili na nas, normalne voznike in jih tudi upoštevali, bi bil jaz prav srečen. Ampak ne.
Žal je to posledica uvedbe vinjet, ko se je na avtocesto premaknilo vse sranje iz lokalnih cest. Škoda samo da ti ljudje še vedno niso ugotovili, da je na avtocesti vozi 110+ km/h.
Kar se tiče pažnje počasnješih vozil na hitrejše, pa toliko. Pri prehitevanju gre vedno za menjavo pasov in je treba preveriti ali se to lahko naredi brez ogrožanja drugih voznikov. Tako da to DRŽI.
Zadnje čase ne mine dan, ko grem v službo ali iz nje, da ne bi blendal.
LP I.
Žal je to posledica uvedbe vinjet, ko se je na avtocesto premaknilo vse sranje iz lokalnih cest. Škoda samo da ti ljudje še vedno niso ugotovili, da je na avtocesti vozi 110+ km/h.
Kar se tiče pažnje počasnješih vozil na hitrejše, pa toliko. Pri prehitevanju gre vedno za menjavo pasov in je treba preveriti ali se to lahko naredi brez ogrožanja drugih voznikov. Tako da to DRŽI.
Zadnje čase ne mine dan, ko grem v službo ali iz nje, da ne bi blendal.
LP I.
BigWhale ::
Razdaljo in hitrost se pač težko oceni prek dveh ogledal,
Zato pa mora v ZDA na ogledalih pisati "Objects in the mirror may be closer than they appear."
O.
Tudi jaz sem debelo pogledal. Ocenjevanje razdalje preko dveh ogledal? To je lol. :))
Cestna ogledala so v glavnem zato, da ce v njem vidis avto, potem NE peljes, ker razdalje v njem pac ne mores pravilno oceniti. So premajhna ogledala neravnih povrsin. Se v avtomobilskem zrcalu ne mores oceniti razdalje.
Glede na poskodbe avtomobila, bi jaz rekel, da je zenska kojota opazila in zavirala. Bi ga morala prej opaziti? Kdo ve. Ce je peljala 50 in v tistem trenutku pripeljala na ravni del ceste ob tisti skarpi na njeni desni in je takrat koyot pripeljal ven, je imela komaj dovolj casa za reakcijo in ustavljanje. Tudi ce je ves cas gledala na cesto.
BigWhale ::
Saj tisti, ki ne znajo peljati hitro, tudi ogledal po navadi ne znajo uporabljat, da ne govorimo o nakazovanju smeri.
Tako sklepanje je en kup bikovega sranja.
Priblizno tako, kot ce bi jaz rekel, da vsi, ki vozijo hitro so retardirani idioti primerni za v norisnico.
koyotee ::
Cestna ogledala so v glavnem zato, da ce v njem vidis avto, potem NE peljes, ker razdalje v njem pac ne mores pravilno oceniti. So premajhna ogledala neravnih povrsin. Se v avtomobilskem zrcalu ne mores oceniti razdalje.
Peljaj sem dokler nisem zagledal avtomobila.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
solatko ::
BigWhale - Skoraj 40 letne vozniške izkušnje in stojim za svojim mnenjem - kdor ni sposoben vozit omejitev +5, ne zna niti smerokazov dajat pravi čas, ne zna se razvrščat, za ogledala sploh še ni slišal ali pa ne ve zakaj so - ko vozijo vzvratno, se obvezno obrnejo z glavo nazaj. Niso iznajdljivi v prometu, ob različnih situacijah je edina reakcija zavora in to na full........ Toliko je tega, da bi lahko fajn roman napisal.
BigWhale ::
BigWhale - Skoraj 40 letne vozniške izkušnje in stojim za svojim mnenjem - kdor ni sposoben vozit omejitev +5, ne zna niti smerokazov dajat pravi čas, ne zna se razvrščat, za ogledala sploh še ni slišal ali pa ne ve zakaj so - ko vozijo vzvratno, se obvezno obrnejo z glavo nazaj. Niso iznajdljivi v prometu, ob različnih situacijah je edina reakcija zavora in to na full........ Toliko je tega, da bi lahko fajn roman napisal.
A bejz no! Pri voznji vzratno ljudje gledajo nazaj? :>
koyotee ::
ja, eni pa tut, ko se peljejo naprej...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22693 (16308) | krepki |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51918 (44080) | win64 |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 98163 (88931) | St235 |
» | Prometna nesreča - kdo je kriv? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15966 (14123) | prox |
» | Prometna nesreča - argumentiranje sodnega izvedenca prometne strokeOddelek: Na cesti | 8279 (7120) | Go-ahead |