» »

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo

BlaY0 ::

Mesar je izjavil:


A tebi so nesorazmerne kazni neki novega?

Varnostna razdalja je prekratka, ko je prekratka. Ne more biti manj prekratka ali bolj prekratka. Kakšno razmerje rabiš tukaj? Jaz bi dal še večjo kazen, 500EUR. Samo bi točno definiral v kakšnih okoliščinah se meri ter dodal tri fotke eno par sekund pred merjenjem potem eno ob merjenju in eno par sekund po merjenju.

Kar se tiče "vrivanja". Tisi, ki se vrine med tebe in onega pred tabo bo imel avtomatsko premajhno varnostno razdaljo. Jaz sem 100% da bodo v prvi vrsti merili njih in ne onih, ki bodo takega pacienta dobili predse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mesar ::

Kaj pa če bodo kar oba? Al pa bo tisti, ki se vriva prehiter pa bodo samo zadnjega ker ga bodo pač lahko dobili? To, da si ti 100% meni bolj malo pomeni, čeprav sem vesel za tebe, da pozitivno razmišljaš.

Lahko, da bo tisti pred katerega se je en vrinil moral zavirati in bodo še enemu zadaj kazen napisali. Kolko je to že... tisti ki se je vrinil, tisti pred katerega se je vrival in še en za tistim pred katerega se je en vrival... 3x200EUR?

Hitro se bomo rešili krize..
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

BlaY0 ::

Hmm, a kar tri zapored bodo z enim in istim merilcem pomerili? Specialci.

Ponavadi merijo vedno tistega ki je prehiter, ker gre v prvi vrsti za merilec hitrosti, ki ima možnost tudi merjenja varnostne razdalje... in jasno tisti, ki se bo vrinil predte je hitrejši od tebe. Spet grem stavit, da bodo že v startu snajpali njega (tako kot so onega iz Financ).

Lahko pa tudi, da bo ravno tam mimo letel en helikopter pa bo njega zmeril namesto tebe in nobenemu nič ne bo jasno, tebi bodo pa izpit vzeli :P

cleanac ::

BlaY0 je izjavil:

Mesar je izjavil:


A tebi so nesorazmerne kazni neki novega?

Varnostna razdalja je prekratka, ko je prekratka. Ne more biti manj prekratka ali bolj prekratka. Kakšno razmerje rabiš tukaj? Jaz bi dal še večjo kazen, 500EUR. Samo bi točno definiral v kakšnih okoliščinah se meri ter dodal tri fotke eno par sekund pred merjenjem potem eno ob merjenju in eno par sekund po merjenju.

Kar se tiče "vrivanja". Tisi, ki se vrine med tebe in onega pred tabo bo imel avtomatsko premajhno varnostno razdaljo. Jaz sem 100% da bodo v prvi vrsti merili njih in ne onih, ki bodo takega pacienta dobili predse.


Po tej tvoji teoriji je tudi prehitra vožnja prehitra in ne more biti bolj prehitra ali manj prehitra. Torej enotna kazen za vse. Ter tudi bolj ali manj vinjen ne moraš biti. Ali si ali nisi. Super, iz katerih časov izhajaš?

BlaY0 ::

Ne. Kot sem tudi napisal, je varnostna razdalja itak odvisna/pogojena s hitrostjo in se glede nanjo tudi spreminja, zato je čisto OK če je kazen enotna. Če imaš varnostno razdaljo prekratko, "parkiraš" svoj avto v prtljažnik onega pred tabo. Ti bi pa zdaj rad lestvico tega "parkiranja" od 1 do 10? Zakaj že? Za hitrost pa ne gre tako, ker tvoj avto pri višji hitrosti naredi več škode kot pri nižji. Za vinjenost se strinjam. Če si vinjen si vinjen in nimaš kaj iskati za volanom.

RazzorX ::

BlaY0 je izjavil:

Ne. Kot sem tudi napisal, je varnostna razdalja itak odvisna/pogojena s hitrostjo in se glede nanjo tudi spreminja, zato je čisto OK če je kazen enotna. Če imaš varnostno razdaljo prekratko, "parkiraš" svoj avto v prtljažnik onega pred tabo. Ti bi pa zdaj rad lestvico tega "parkiranja" od 1 do 10? Zakaj že? Za hitrost pa ne gre tako, ker tvoj avto pri višji hitrosti naredi več škode kot pri nižji. Za vinjenost se strinjam. Če si vinjen si vinjen in nimaš kaj iskati za volanom.


Torej po tvoji logiki avto z 1.9 sekunde varnostne razdalje naredi enako škodo kot avto z 0,3 sekunde varnostne razdalje pri enaki hitrosti? Bravo.

Mehmed ::

Ja najboljs da ti dve sekundi razbijemo na stotinke. Pa da ne bo krivice, upostevamo se trdnost in varnost tvojega vozila. Pa tistega pred teboj. Pa mogoce se izmerimo reflekse, to je tudi vazno ane.
Da bo kazen ja upostevala vse podrobnosti pa bo absolutno individualizirana ane.

Newsflash, not gonna happen.

šernk ::

Mehmed je izjavil:

Ja najboljs da ti dve sekundi razbijemo na stotinke. Pa da ne bo krivice, upostevamo se trdnost in varnost tvojega vozila. Pa tistega pred teboj. Pa mogoce se izmerimo reflekse, to je tudi vazno ane.
Da bo kazen ja upostevala vse podrobnosti pa bo absolutno individualizirana ane.

Newsflash, not gonna happen.



avstrijci imajo tako narejeno, zakaj se ne bi zgledovali po njih, če se že zgledujemo po njih, ko se upravičuje nakup take naprave?

še vedno trdim...če peljem 150km/h skozi coni 30 sem enako nevaren kot tisti ki pelje 30,0001km/h. Oba sva namreč prehitra! Torej če imam sam varnostno razdaljo namesto 76m, 75,9999m je to enako kot če jo imam 1 meter? To vi trdite. Vzamem ekstremne primere ampak tako je. Lahko postavijo kazen tudi 10.000€ za varnostno razdaljo sploh me ne briga višina kazni, ampak naj bo zadeva izpeljana tako, da imaš možnost obrambe v primeru, da nisi sam kriv.

na sliki iz financ je pa kombi v ozadju 1000x bolj nevaren kot tale z audijem. Varnost my ass.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RazzorX ::

Pretiravaš. Radarji merijo trenutno na dve decimalki (vsaj kakor piše na kaznih), torej ni noben problem pisati različne kazni za različne varnostne razdalje. Če me pa želiš prepričati da je enako če nekdo vozi pri 130km/h 70 metrov za vozilom (namesto 72) ter dobi enako kazen kot nekdo ki konstantno vozi vsem po vrsti za ritjo 5 metrov, to ti pa ne bo uspelo.

EDIT: Odgovor Mehmedu (nekdo me je prehitel).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RazzorX ()

darkolord ::

avstrijci imajo tako narejeno, zakaj se ne bi zgledovali po njih

še vedno trdim...če peljem 150km/h skozi coni 30 sem enako nevaren kot tisti ki pelje 30,0001km/h. Oba sva namreč prehitra! Torej če imam sam varnostno razdaljo namesto 76m, 75,9999m je to enako kot če jo imam 1 meter? To vi trdite. Vzamem ekstremne primere ampak tako je
Če pri avstrijcih voziš 0,2000001 sekunde za tistim pred teboj, je kazen 72 eur (ali kolikor pač že), če pa 0,1999999 pa 2180 eur + odvzem vozniške.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Če pri avstrijcih voziš 0,2000001 sekunde za tistim pred teboj, je kazen 72 eur (ali kolikor pač že), če pa 0,1999999 pa 2180 eur + odvzem vozniške.


nope, kazni se jim stopnjujejo do 0,2s ena kazen od 0,2-0,4 druga itd...do 0,8 ali 1 sekunde. Poleg dveh slik, ki izključi večina neljubih dogodkov vrivanja itd. poleg tega bodo naši merili tam kjer imajo nemci prepoved. Ali so nemci večji idioti od naših, ki imajo novo igračko?

kot sem rekel...nisem proti radarju, nisem proti kaznim, sem proti temu, da se zadevo izvaja z nosom skozi zid. Najprej nekaj uvest, potem pa odpravljat napake...takšne stvari bodo stale ogromno, ko bo šlo nekaj narobe in prej ali slej bo tudi šlo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

nope, kazni se jim stopnjujejo do 0,2s ena kazen od 0,2-0,4 druga itd...do 0,8 ali 1 sekunde.
Sej to pravim, 0.19999 je ena kazen, 0.20001 je druga kazen (25x višja). Pa je v obeh primerih nevarnost prav enaka.

Ali so nemci večji idioti od naših, ki imajo novo igračko?
Čisto možno.

Sicer pa, členi o varnostni razdalji so taki že leta, če ne desetletja. Kako to, da prej nikogar to ni motilo?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

Mehmed ::

Fak. Ce vozis ponoci mimo sole pa cone 30 50 ali pa zjutraj ko je polno otrok je kazen enaka. Akopak je eno bistveno bolj tvegano od drugega.
Ce parkiras v eni coni kjer je ura pol evra ali pa v drugi kjer je evro je kazen enaka. Akopak so eni parkplaci bolj redki ali pa drazji.
Kup prekrskov je, kjer se ugotavlja samo a si kriv ali nisi. In nihce nima tezav z njimi.
Tuki bi pa merili na stotinke ali centimetre, ker vam ni posteno ali kaj? Tudi prav. Ampak dokler tega ne uvedejo bo kazen za vse enaka. Ne vem a eni res mislijo, da ne bodo izvajali zadeve dokler ne bo tako izpopolnjena, da bodo vsi srecni z njo. Ja good luck with that.

šernk ::

Fak. Ce vozis ponoci mimo sole pa cone 30 50 ali pa zjutraj ko je polno otrok je kazen enaka. Akopak je eno bistveno bolj tvegano od drugega.


kdo je pa rekel da nas slednje ne moti?

Sej to pravim, 0.19999 je ena kazen, 0.20001 je druga kazen (25x višja). Pa je v obeh primerih nevarnost prav enaka.


torej se strinjaš da je nevarnost enaka v primeru 0,2s in 1,9s? Nekje je pač potrebno postavit mejo. Ni pa treba da se meče vse v isti koš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RazzorX ::

Ampak ni pa enaka če pelješ 35 ali pa 65. Parkiranje nima nobene veze z varnostjo na cesti, razen če avto pustiš sredi ceste, za kar pa verjetno ni enaka kazen. Ter ponovno pretiravaš s centimetri in podobnimi merili. Nihče ne omenja nerazumnih pogojev, ampak le nekaj kmečke logike, ki bi se jo lahko uvedlo, da ne bi bilo cuzanje denarja tako očitno.

darkolord ::

da ne bi bilo cuzanje denarja tako očitno.
Kje pa ti vidiš očitno cuzanje denarja? Deset faking let je člen o varnostni razdalji praktično nespremenjen, torej bol "mature" kot to že ne bi mogel biti. Zdaj ste pa butthurt, ker se v desetih letih niste naučili šteti do 2 (ali pa prej podati kakšen komentar)?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Šteješ do dva predno spelješ za avtom pred tabo, ko se prižge zelena?
Papež...
Zbogom in hvala za vse ribe

RazzorX ::

Sam nimam problema z varnostno razdaljo med vožnjo vendar se teh meritev pač ne izvaja na podlagi izboljšanja varnosti po trenutnem sistemu. Večinoma se bo merilo povprečneže, ki se vozijo za vozilom z 1,5 sekundno varnostno razdaljo, tako kot se to dela pri hitrostnih radarjih (ne stacionarnih). Ekstremisti, ki si ego povečujejo z limanjem riti bodo ostali, tako kot ostajajo ekstremisti pri hitrostih.

darkolord ::

Šteješ do dva predno spelješ za avtom pred tabo, ko se prižge zelena?
Ne, mi ni potrebno. Prvič zato, ker je pred semaforjem varnostna razdalja 1 sekunda in drugič zato, ker se varnostna razdalja računa na MOJO hitrost (ki je manjša) in ne hitrost vozila pred menoj.

Večinoma se bo merilo povprečneže, ki se vozijo za vozilom z 1,5 sekundno varnostno razdaljo
Če sem prav videl, se zaenkrat kasira tistim, ki vozijo na manj kot sekundni varnostni razdalji. Zaenkrat je tudi takih več kot dovolj...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

BlaY0 ::

RazzorX je izjavil:


Torej po tvoji logiki avto z 1.9 sekunde varnostne razdalje naredi enako škodo kot avto z 0,3 sekunde varnostne razdalje pri enaki hitrosti? Bravo.

Ne, po moji logiki, ni potrebno delati nikakršne škode! Zakaj na vsak način hočeš delati škodo??? In potem se braniš češ "Saj sem samo majhno škodo naredil". Nič! Nobene škode ni treba delati, zato imaš predpisano varnostno razdaljo. Amen!

šernk je izjavil:

poleg tega bodo naši merili tam kjer imajo nemci prepoved.

Pa od kod si zdaj to potegnil? A ti je Micka dons pr maš to namignila?

RazzorX je izjavil:

Večinoma se bo merilo povprečneže, ki se vozijo za vozilom z 1,5 sekundno varnostno razdaljo, tako kot se to dela pri hitrostnih radarjih (ne stacionarnih). Ekstremisti, ki si ego povečujejo z limanjem riti bodo ostali, tako kot ostajajo ekstremisti pri hitrostih.

Mater, ti si res car. Ti že zdaj veš koga bodo merili in koga ne. Car.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

Šteješ do dva predno spelješ za avtom pred tabo, ko se prižge zelena?
Papež...

Zakaj, če je pa jasno da lahko spelješ popolnoma istočasno kot oni pred tabo, samo manj pospešuješ kot on in imaš varnostno razdaljo vedno zadosti veliko.

m0LN4r ::

Izgleda, da je enim fetiš se vozit drugemu v riti po AC, oz. iskati izgovore za varnostno razdaljo.
Kdo bo hitrejš, ti da prilagodiš varnostno razdaljo avtu, ki se je vrinil pred tebe in po mojem še pospešuje
ali policaj, da to opazi, nameri kamero izmeri in vstreli? Medtem, ko gleda skozi tisto lukno enga drugega. Nisem vedel da mamo tak dobre snipere.
Zdaj če je avtomatsko in se dela posnetek in misliš da nisi v prekršku zahtevaš posnetek.
Dodatno vprašanje:
Če nebi merili z radarjem in bi se nekdo vrinil a potem sploh nebi bremzal, bi se kr zabil sprve al ga pa mal sam porinil odzad da dobi pospešek. Al pa ti to tak fejst nabije ego, da mu neboš dal mira in se mu boš še približal pa trobil pa dolge luči deval pa se pelal 10km za njim??
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WarpedGone ::

Zakaj, če je pa jasno da lahko spelješ popolnoma istočasno kot oni pred tabo, samo manj pospešuješ kot on in imaš varnostno razdaljo vedno zadosti veliko.

Največkrat se motiš ravno pri stvareh, ki so ti "jasne".
Pomagaj si z matematiko.
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

Avtomobila stojita na mestu. Med njima je pol metra, ki ustreza neskončno mnogo cajta. Ko se začneta premikati med njima ni več neskončno mnogo cajta. Pospeševanje drugega mora biti počasnejše, da se varnostna razdalja ustrezno povečuje glede na trenutno hitrost. Pri hitrosti drugega 1,8 km/h mora spustiti prvega naprej za dodatnega pol metra. Kje se motim?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mehmed ::

Pri tem, da bi sli meriti varnostno razdaljo pri speljevanju.
To, da imajo zadevo, ki zmore meriti, ne pomeni, da bodo zdej merili povsod.
Bodo pa sociopati vsekakor predstavili zadevo kot tako. Ker spraviti se v red zanje ni realna moznost, jim ostanejo zgolj tri. Da vsi pocnejo enako in njihova krivda ni individualna, ampak kolektivna. Da krivda ni njihova, ampak samo drzava hoce denar in so oni zrtev. Pa seveda, da zadeva dopusca take krivicne situacije in ker jih dopusca bo tudi karkoli se njim zgodi de facto krivica.

V glavnem ze vnaprej se ne dopusti nobene situacije kjer bi bili sami lahko odgovorni. To je nacin pri nas.

spirit ::

m0LN4r je izjavil:


Dodatno vprašanje:
Če nebi merili z radarjem in bi se nekdo vrinil a potem sploh nebi bremzal, bi se kr zabil sprve al ga pa mal sam porinil odzad da dobi pospešek. Al pa ti to tak fejst nabije ego, da mu neboš dal mira in se mu boš še približal pa trobil pa dolge luči deval pa se pelal 10km za njim??


Ne gre se za to da bi se mu lepil na rit ali mu blendali.. niti se ne gre za to da ne bi bremzal, ampak do sedaj je pač vmes prišel si spustil gas in je bilo nekaj razdalije, sedaj pa boš raje bremzal kot norec da te ne kaznujejo a ne?.

vorantz ::

Mehmed je izjavil:

Pri tem, da bi sli meriti varnostno razdaljo pri speljevanju.
To, da imajo zadevo, ki zmore meriti, ne pomeni, da bodo zdej merili povsod.
Bodo pa sociopati vsekakor predstavili zadevo kot tako. Ker spraviti se v red zanje ni realna moznost, jim ostanejo zgolj tri. Da vsi pocnejo enako in njihova krivda ni individualna, ampak kolektivna. Da krivda ni njihova, ampak samo drzava hoce denar in so oni zrtev. Pa seveda, da zadeva dopusca take krivicne situacije in ker jih dopusca bo tudi karkoli se njim zgodi de facto krivica.

V glavnem ze vnaprej se ne dopusti nobene situacije kjer bi bili sami lahko odgovorni. To je nacin pri nas.


point teh vprasanj s speljevanjem ni nikoli v tej temi bil da bi te tam merili
ampak ce vsi vi janezi pavli II res v vsakem trenutku ki ga prezivite v avtu drzite ta pravo razdaljo
lrn2read

joze67 ::

Če je ne, ni kriv policaj, ki nas je pri tem zalotil. V tem je razlika.

šernk ::

Se umikam iz debate. Kar država ni sposobna zagotoviti si zagotovim sam :)

gremo na ruski nivo in kamero v avto, strošek 20€, stalno zagotavljanje varnostne razdalje, ko kdo skoči pred tebe na avtocesti z zavorami, je vsekakor večji strošek.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mehmed ::

vorantz je izjavil:


point teh vprasanj s speljevanjem ni nikoli v tej temi bil da bi te tam merili
ampak ce vsi vi janezi pavli II res v vsakem trenutku ki ga prezivite v avtu drzite ta pravo razdaljo
lrn2read


Se pravi speljevanje se izpostavlja, ker prakticno nihce nima zazeljene razdalje takrat. Vkljucno z zagovorniki teh ukrepov.
Ja, prov, se strinjam zavoljo debate. A to kej menja stvar? Not rly.

BlaY0 ::

Mehmed je izjavil:

Pri tem, da bi sli meriti varnostno razdaljo pri speljevanju.
To, da imajo zadevo, ki zmore meriti, ne pomeni, da bodo zdej merili povsod.

To jaz že non-stop govorim ampak enim še kar naprej po glavi hodi, kako nas bodo zdaj policisti zalezovali in iz zasede merili v najbolj nemogočih situacijah. Kar se tiče same varnostne razdalje je pa teorija taka kot sem napisal...

darkolord ::

Se pravi speljevanje se izpostavlja, ker prakticno nihce nima zazeljene razdalje takrat. Vkljucno z zagovorniki teh ukrepov.
Je bilo že razloženo, kakšna je situacija pri speljevanju. Ko tisti pred tabo začne speljevati, je varnostna razdalja neskončna.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

BlaY0 ::

spirit je izjavil:


Ne gre se za to da bi se mu lepil na rit ali mu blendali.. niti se ne gre za to da ne bi bremzal, ampak do sedaj je pač vmes prišel si spustil gas in je bilo nekaj razdalije, sedaj pa boš raje bremzal kot norec da te ne kaznujejo a ne?.

Kako pa veš, da bodo merili tebe in ne njega? Če imeš ti 80m varnostne razdalje in nekdo skočil pred tebe bo imel tudi on kar naenkrat premajhno varnostno razdaljo. In ne bodo merili tebe ampak njega. Od kod ti ideja da bodo snajpali tiste, ki se jim nekdo vrine?

darkolord ::

Ker so evil ane.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

jype ::

Ja zakaj pa potem ne streljajo? Sej majo pištole!

Hayabusa ::

Nimajo metkov.

darkolord ::

Ne, ker pol te ne morjo več lupit!
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

AndrejO ::

Kaj pa, če cilj ni "lupljenje"?

Groza, mar ne?

solatko ::

Po statistiki prometnih nesreč (predvsem hujših), v prometno razvitejših državah, kot je kokoš, je prekratka varnostna razdalja, eden glavnih vzrokov zato. Tu je šteto tudi vožnja v počasnejših kolonah in preprečitev umika prehitevajočim vozilom na desni pas.

Predvsem v Nemčiji so kazni za ta prekršek, določene na desetinke sekunde. Ob taki vožnji, kot jo opazi vsak, ki je malo več na cesti, pri nas, bi Nemci v parih letih obubožali, cca polovico, pa bi jih prestajalo krajše ali daljše zaporne kazni (za veliko hitrost in kratko varnostno razdaljo, se pač uporablja zakon kaznivih dejanj in ne prekrškovni).

Nekaj postov me je pogrelo, ker se nanašajo na "vrivanje" drugih vozil. Taki idioti se pač ne zavedajo, da je potrebno vozilu, ki je na drugem pasu, omogočit varen premik na vozni pas.

Predvsem je to značilno za naše stalne počasne kolone po regionalkah, ko se na odprti cesti, v normalnih vremenskih razmerah, STRNJENA kolona vozi 20+ pod omejitvijo, prvemu v tej koloni pa niti na misel ne pride, da bi se umaknil.
Vsak ima pravico vozit počasneje, vendar nima pravice ovirat drugih, zato so v avtomobile vgradili ogledala, smerokaze in zavore.

V razvitih državah se sankcionira tako oviranje prometa, kot krajša varnostna razdalja, precej višje, kot prekoračitev hitrosti, izven naselja.

Seveda je ocena obojega subjektivna in pri nas skoraj ni bilo sankcij, saj je za večino nesreč, po naši statistiki, kriva naprilagojena in prevelika hitrost - v razvitih državah, sta tadva vzroka, precej nizko, če prav imajo hitrosti tudi precej večje, kot pri nas, pa tudi promet, bolj gost.
Nekaj časa ima policija v svetu, merilnike, ki dokaj objektivno in pošteno, označijo kršitev in potencialno nevarnost. Tako imajo tudi urejene kazni, od nekaj € - x000€+odvzem vozniške+arest.

Tisti kreteni, ki se v počasnejših kolonah limate tistim pred seboj na odbijač (pri hitrostih od 60-80, pri 90+ se kolona čudežno raztegne), pa upoštevajte varnost tistega pred vami, če vas že zase in varnost svoje familije b.k. Spizdite od mojega odbijača stran!
Delo krepa človeka

darkolord ::

saj je za večino nesreč, po naši statistiki, kriva naprilagojena in prevelika hitrost
Ne drži. Je najpogostejši vzrok, da, ampak daleč od tega, da bi bil vzrok za večino nesreč.

v razvitih državah, sta tadva vzroka, precej nizko
Imaš kakšen vir za to?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

Mehmed ::

darkolord je izjavil:

Imaš kakšen vir za to?

Miljon kilometrov izkusenj, dooh.

solatko ::

Imaš vire na netu, ADAC...., praktično vsa avto in motoristična društva v tujini.
Delo krepa človeka

darkolord ::

Statistiko dela policija in ne motoristična društva.

Pri nas je na primer takole (da boš videl, kako se motiš):

spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

solatko ::

Podatke dela zavod za statistiko na podlagi podatkov policij ob raziskavi vzrokov prometnih nesreč. Napisal sem društva, ki prvi dobijo podatke za obveščanje svojih članov in jih je lažje poiskat, kot pa državne statistike.
ADAC pa sodeluje direktno z ministrstvi, ki obvladujejo prometno problematiko, tako kot s proizvajalci prevoznih sredstev in dodatno opremo.

Poglejva samo eno - neprilagojena hitrost, je notri lahko - vinjen voznik, čisti začetnik, ki vozila ne obvlada, tehnično stanje cestišča, vozila.., za primerjavo si poglej vzroke prometnih nesreč v Nemčiji, za katero koli od zadnjih 10 let, boš opazil, da so te naše poenostavitve, precej razdrobljene, saj je vsaka malo hujša prometna nesreča, temeljito raziskana. Gre namreč tudi za velike odškodnine (pri nas so bagatelne), ki jih izplačujejo zavarovalnice.

Z mnenji naših "prometnih strokovnjakov" pa se tako ne strinja večina poznavalcev prometnih razmer pri nas. Ravno tako ne s politiko kaznovanja, nadzora in urejanja kritičnih točk. Večina aktivnosti služi izključno za polnenje proračuna.

Pravih prometnih strokovnjakov pač nimamo, ker to ni področje, ki bi ga lahko urejalo nekaj ljudi in postaneš prometni strokovnjak nikakor v nekaj letih.
Promet je znanost, s katero se v razvitih deželah ukvarja na tisoče ljudi, ki so vsak na svojem področju strokovnjaki - od mehanikov in vzgojiteljev v vrtcih in šolah naprej. Vsi v delo vključujejo tudi avto moto zveze, društva, avto šole, pri nas pa zakone sprejema parlametn, po v pisarnah, pravniško pripravljenih predlogih.
Delo v prometu je stihijsko, tako kot sama statistika dogajanj v prometu......., važen da je plača.
Delo krepa človeka

Magic1 ::

Ali mi lahko kdo razloži, kako se od 7 do 18 ure vklučiš na kateremkoli uvozu na Ljubljanski obvoznici? V bistvu je dost nemogoče, da se vključiš s tem da imaš varnostno. Časa imaš par sekund za vključitev, imaš opcijo da ignoriraš varnostno in se vključiš nekje vmes, ali čakaš do konca in izrineš nekoga s tem da skočiš z varnostno pred nos nekomu, ali pa (edino pravilno zgleda) se preprosto ustaviš in narediš štalo do konca...
Magic

darkolord ::

glejva samo eno - neprilagojena hitrost, je notri lahko - vinjen voznik, čisti začetnik, ki vozila ne obvlada, tehnično stanje cestišča, vozila..
Nepravilnosti na cesti in vozilu sta ločeni kategoriji (glej sliko zgoraj). Ali je voznik bil vinjen, ali je govoril po telefonu, iskal žvečilne gumije ali mu je cigaretni ogorek padel v nogavico pa niti malo ne spremeni dejstva, da je v danih okoliščinah vozil z neprilagojeno hitrostjo, torej prehitro.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

V bistvu je dost nemogoče, da se vključiš s tem da imaš varnostno. Časa imaš par sekund za vključitev, imaš opcijo da ignoriraš varnostno in se vključiš nekje vmes, ali čakaš do konca in izrineš nekoga s tem da skočiš z varnostno pred nos nekomu, ali pa (edino pravilno zgleda) se preprosto ustaviš in narediš štalo do konca...
Tvoja hitrost je pri vključevanju nekoliko nižja, s tem je tudi večja varnostna razdalja. Ustavljanje na koncu pospeševalnega pasu pa je PREPOVEDANO in zelo nevarno. Če ne moreš drugače, pelješ naprej po odstavnem (kar sicer ni dovoljeno, a je precej manj nevarno kot ustavljanje) in se vključiš takoj, ko se lahko.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

solatko ::

Večina policijskih zapisnikov ima navedenih neprilagojena hitrost, kot vzrok prometne nesreče - govorim o podrobni preiskavi vzrokov vsake prometne nesreče z večjo materialno škodo, pri kateri se naknadno lahko pokažejo poškodbe na udeležencih, ki v tujini predstavljajo velik izdatek za zavarovalnice, zato se tam zahteva podrobna preiskava vzroka in če je to cesta, se tako tudi napiše, pri nas pa se napiše - voznik ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti (tudi če nekdo ponoči ukrade pokrov jaška in avto dobesedno pade v jašek - primer na Višnjegorskem klancu, takoj ob odprtju).

Če je vinjen, ni nujno, da je vozil prehitro. Telefoniranje ni v statističnih podatkih, tudi cigaretni ogorek ali kozlanje dojenčka ne. Neprilagojena hitrost je lahko vzrok samo takrat, ko je zaradi naravnih pogojev (prvi dež, led, sneg..,)hitrost vozila prevelika, vse ostalo bi moralo v ugotavljanje dejanskih vzrokov. Tudi to ali je namesto zavore, voznik pohodil gas, otrok na zadnjem sedežu, vrgel vozniku jopico čez glavo in mu tako preprečil pogled v dogajanja na cesti (tudi to sem na lastne oči videl na cesti in posledice so bile kar hude)..........., skratka še in še vzrokov, ki z neprilagojeno hitrostjo, nimajo nobene veze, razen pri naših policajih in statistiki, da lažje kasirajo prekoračitve hitrosti.

Zelo malo nesreč se zgodi, ker je voznik vozil hitro in je to edini vzrok.

Hitrost pri vključevanju v prometni tok na AC mora biti približno enaka, kot je hitrost prometnega toka, torej na obvoznicah okoli 110 km/h, če si prvi med tistimi, ki bi se radi razvrstili. Tako moraš pazit tistega, za katerim se boš vključil in ne tistega, ki ti prihaja zadaj. Problem je, da vozniki dosežejo, zaradi varčevanja z gorimom, med 50 in 70km/h in se poizkušajo vključit v kolono, ki gre okoli 100. No goo.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Večina

Lahko kar nehaš nakladat.

Mesar ::

Kaj pa ima večina? Alkohol? Zagotovo pa v večini primerov ni kriva premajhna varnostna razdalja.
Your turn to burn!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1654876 (1573) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52864723 (41745) solatko
»

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
57352401 (44236) St235
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24729761 (25156) solatko

Več podobnih tem