» »

Nove kazni

Nove kazni

««
9 / 9
»
»»

Ejsi_Disi ::

Povprečje sem imel okoli 0.185, najhitrejš 0.171. Končnih točk pa 16204.
Rock n' roll ain't noise pollution!

PrimozR ::

stock lej, reakcijski čas je 0,2 sekunde, ja. ker pričakuješ. Na avtocesti v avtu zadev ne pričakuješ. Se pelješ laid back, noga na gasu. Pa recimo dajmo magistralko. Ti prileti iz grmovja ob cesti zajec, trajalo bo 0,2 sekunde, da ga boš zaznal, pustimo pa še, koliko bo trajalo, da boš spustil gas in stopil na bremzo. Verjetno kar blizu ene sekunde. Ker tudi reakcijski čas ne bo 0,2 ampak bolj 0,5 sekunde. In ja, zajec na cesti je čisto možna zadeva, je zgazil frend enega 5 kilskega - 1500 € škode na peugeot 206.

bozjak ::

stock: ah dej no dej, "časi izpod 0,2 so gladko izvedljivi" ... Ja sej jst sm meu tud rekord 172 ms ampak to ni to ... tukej ti samo čakaš da se bo kej zgodil in prec stisneš miško ko opaziš KARKOLI, tvoj gib ni niti 1 cm, s tem da ne rabiš nič razmišljat o tem KAJ se je zgodilo in KAKO je najbolje odreagirati...

V tem času pa naj bi ti zamenjal prestavo, opazoval okolico ali začel bremzati še celo pred vozilom pred tabo... dej no dej, in ta test ti zelo natančno pove kako kratki so v resnici te časi o katerih ti govoriš kot da so popolnoma dosegljivi (naj te spomnim na citat)

Pa stari u 0,3 zamenjam prestavo! To pomeni v 0,1s opazim približuje se rdeče polje in 0,2 sklopka in umes že vlečem ročico v 2go še predn je prestava čisto notr sklopka se že vrača... 0,2 za dejanski manevr!


Link sem postal zato da boš videl kaj časi o katerih govoriš pomenijo v resničnem življenju, če že tukaj v idealnih pogojih komaj stisneš na miško v tem času...

Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bozjak ()

stock ::

Ja PIP če pelješ laid back, če pa pelješ nekomu na 30cm potem ni laid back, on pred tabo pa je, in on ko bo vidu zajca bo reagiru v 0,738s jst pa 0,214.

Sej jst pa nogo na bremzi oziroma sklopki, roka na menjalniku oziroma volanu.
In tole sploh niso idealni pogoji, pomoje mi prou komp jebe, to bi mogl bit mn... ;)

T0RN4D0 ::

Ma kaj se razburjate, sm precej prepričan da stock 30cm avta ni sposobn niti parkiran stran od mirujoče stene, tako da pustmo to. V avtu ti ne vidiš vnaprej nič pametnega, mal boljše so te zadeve v kombijih, oz še bolj v tovornjakih in avtobusih, kjer dejansko vidiš precej več ceste in čez komplet avto, ne pa čez šipe. Ker tud če maš par starih atov ki na zajca odreagirajo po 2 sekundah, boš slej ko prej naletel tud po tej tvoji ubermensch teoriji naletu na enga isto pozornga pred tabo, ki bo mel še mal boljše reflekse od tebe (ok ok, there is no such thing, pardon)... ampak mam občutek da teb samo razdalje pa to niso najbolj jasne, tako da ni panike.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

stock ::

Pa ne sej, nism reku da sm kdaj tko pelu in da peljem in da bom 20km!

Kombi pa auto isti je, pač po času se navadiš na svoj avto in parkiraš tko kot je, če pa je pred mano stena ga vedno naslonim na tabloco ;)

lufthammer ::

Sej jst pa nogo na bremzi oziroma sklopki, roka na menjalniku oziroma volanu.


S čim pa hitrost vzdržuješ? Boš reku, da maš tiča do tal - no, ti pomagam, mogoče si rejli voznik in obvladaš gas in bremzo z eno nogo.

Kje so že prsti po pravilu, na gasu al na bremzi?

PrimozR ::

Po enmu letu avto še zmer parkiram skor pol metra od stene. Go figure... Okej, sej je dost placa pa če bi se ful neki matral bi ga dal bližje. Pa se mi ne da.

Glede tistega, ni šans da se boš na morje peljal z roko na šaltheblu in z nogo na sklopki oz. bremzi. Z desno moraš dodajati gas. Leva na bremzi. Kul, kdo bo pa sklopko pohodu? Maš filing? Sem probaval pa sem skorajda (sam) letel v šipo. Da se lepo delat left foot braking ampak je treba praksa praksa in praksa pa stalna uporaba. Če maš ABS še gre. Jest ga nimam pa še z desno dotkrat v paniki preveč zabremzam. Tko da ne, NE BOŠ reagiral v 0,2 sekunde na zajca, če ga bo nabasal nekdo pred tabo. ne boš pa če rečeš karkoli hočeš. Ker ga ne pričakuješ. Naj nekdo najde flash, kjer moraš reagirati nar andom dogodek. Ampak spet veš, da se bo nekaj zgodilo. Na cesti pa ne pričakuješ ravno zajca, kajne? No, če bi ga, bi se peljal 10 km/h. In bi ti imel nekoga 30 cm za ritjo. Tko da nehaj že bluzit.

BigWhale ::

Glede tistega, ni šans da se boš na morje peljal z roko na šaltheblu in z nogo na sklopki oz. bremzi. Z desno moraš dodajati gas. Leva na bremzi. Kul, kdo bo pa sklopko pohodu? Maš filing? Sem probaval pa sem skorajda (sam) letel v šipo.


Ja, on to zna. Pa tud z eno roko na salterju vozi. Na morje. Na jug spanije ce treba! Skoz Hamburg!

Sam ti to ne znas, ker si noob. No sej jest tud ne zna,

Ziga Dolhar ::

Sevede ne znaš, lej, še tipkovnce ne obvladaš čist, boš pa šaltanje?!
https://dolhar.si/

krneki0001 ::

Stock danes te vabim na brnčičevo, pa gremo sprobat tvoje šaltanje.

Sicer pa si ponavadi prezgoden, poštena dreganja se začnejo šele ob 2 ali tretji uri zjutraj in trajajo kake pol urce potem pa stran zaradi ....


Lufthammer 34, zakaj?

Zgodovina sprememb…

stock ::

Dons nimam časa ;) hehehe

Jutr šola, dons dž.
Ja biu u petek do 2h na brnčičevi. nč! ni več kot je bilo učasih.

In ja jst sm dedek mraz in se tako peljem na morje. Res! ker sm že 327 napisal kako peljem in kako bi lahko.

šernk ::

Stock danes te vabim na brnčičevo, pa gremo sprobat tvoje šaltanje.

Sicer pa si ponavadi prezgoden, poštena dreganja se začnejo šele ob 2 ali tretji uri zjutraj in trajajo kake pol urce potem pa stran zaradi ....


ne bo ga ker mu ne pomenite prava konkurenca, zgoraj imaš naveden dober link ki ti pove koliko je 0,2s in v tem času komaj prst premakneš za manj kot 1cm, s tem da čakaš le na to. in kako imaš nogo skoz na bremzi in sklopki mi pa tudi ni jasno. imaš 3 noge ali ti sovoznik drži gas???

ko že toliko povdarjaš mehaniko:
1. v kolikor se dotikneš sklopke, sklopka že trpi (sam si rekel da če menjaš več kot 2 sek da jo uničiš (kar pa ni res saj jo boš prej uničil z sunkovitim spuščanjem), ti v istem trenutku tdiš da jo držiš brez prestanka!!)
2. v kolikor se dotikneš zavore, ploščice trpijo
3. v kolikor imaš roko skoz na prestavni ročici, menjalnik trpi!!!
toliko o tvojem znanju mehanike in vsega ostalega
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

lufthammer ::

Lufthammer 34, zakaj?

Ker ti mal težko verjamem, da vsa leta voziš po 342 km na dan kar pomeni, da si vsak dan v letu ene osem ur za volanom, pri naših razmerah.

Kar se pa naslova teme tiče, kaj res mislite da je vse v represiji? Lep primer je Finska, po cestah se lepo normalno vozijo, dirkačev, in to dobrih, imajo pa v izobilju. Dokler ne bomo premogli prostora za izživljanje želje po hitrosti, je vse zastonj. Vedno se bo našel nekdo, ki si bo želel "sprobat", pa čeprav ponoči na Brnčičevi.

Senitel ::

Saj veste kako je to... 80% voznikov se ima za nadpovprečno dobre voznike. >:D

PrimozR ::

Pustimo fince, tam pri dobrih desetih mulci dobijo lado in pozimi dirkajo na jezerih. Vem iz 2. roke.

Valentin ::

Sem probal reflekse na tistem linku.

Probajte brez zvoka, reakcijski čas je bil pri meni za pol desetinke slabši.
To pomeni, da človek bistveno hitreje reagira na slišni dražljaj ?

kixs ::

Stock:
Ja PIP če pelješ laid back, če pa pelješ nekomu na 30cm potem ni laid back, on pred tabo pa je, in on ko bo vidu zajca bo reagiru v 0,738s jst pa 0,214.


Zanimivo razmisljanje... :O

Pa preverimo tale scenarij:

Peljeta se 90km/h... ti si od njega oddaljen 30cm. On vidi zajca in reagira v 0,738sek, ko potem pohodi zavoro. Ti, ker vozis za njim 30cm in pazis kaj dela on, NE vidis zajca in NE ves, da bo on cez 0.738sek zacel polno zavirat. On koncno zacne zavirat, ti s svojo nevarnostno razdaljo 30cm in reakcijskim casom 0.214 se na polno zaletis v njega in sploh ne ves kaj se je zgodilo :O

Saj bi v tem tvojem SUPER reakcijskem casu prevozil celih 5 metrov.

Torej, moras imet VSAJ 5m varnostne in upaj, da imas boljse zavore/gume!! 8-O

Zalostno :8)

Ziga Dolhar ::

Pozabljate, da gre tole predvidevanje nepredvidenih dogodkov kar kaskadno.

Ko se stock enemu vozi 30 cm za ritjo, on ze 0,20 sekunde ta dogodek predvidi. Njegov kolega, ki se vozi stocku 30 cm za ritjo, pa takisto stockovo ravnanje vidi malo prej. Ta je mal manjsi majster, zato ponuca celo cetrtino vec, zato to opazi sele 0,15 sekunde prej.
No, vseeno pa za njim vozi stockova hiperbejba, na 18 centimetrih, ki ji pride ze po (pred) 0,5 sekunde.

Za vsemi njimi vozi Super Gran. 13 centimetrov, dogodek predvidi ze ovinek prej.
https://dolhar.si/

WarpedGone ::

Ker očitno nimate ničesar pametnega več za prispevat, se vsem sodelujočim zahvaljujem za debato.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
9 / 9
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519614 (16311) Utk
»

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35865836 (58625) BlaY0

Policijska kazen

Oddelek: Loža
4711743 (10354) Gandalfar
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814550 (9363) Tody
»

RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1277981 (7696) JohanP

Več podobnih tem