» »

Nove kazni

Nove kazni

««
«
1 / 9
»»

Hardstyle ::

Še ena cvetka naše vlade - višje kazni.
Vozniki, ki bodo prekoračili najvišjo dovoljeno hitrost v naselju za več 30 kilometrov na uro, bodo tako po novem kaznovani z globo v višini najmanj 1000 evrov, devetimi kazenskimi točkami in prepovedjo vožnje motornih vozil. Podobna kazen čaka voznike, ki bi imeli v litru izdihanega zraka več kot 0,52 miligrama alkohola. Kaznovani bodo z 800 evri globe, desetimi kazenskimi točkami in odvzemom vozniškega dovoljenja.

Globa za neuporabo varnostnega pasu bo po novem znašala 120 evrov, prav toliko tudi uporaba mobilnega telefona med vožnjo. Po novem bodo kaznovani tudi pešci, ki ne bodo upoštevali rdeče luči na semaforju.

Novela uvaja tudi dodatno možnost odvzema oziroma pridržanja voznika zaradi najhujših prometnih prekrškov, ki so storjeni pod vplivom nedovoljenih substanc, predvsem pod vplivom alkohola. Za najhujše prekrške je kot sankcija za kršitelja predviden tudi zaseg motornega vozila. Takšna sankcija bi doletela kršitelja, ki je bil v zadnjih dveh letih najmanj trikrat pravnomočno kaznovan za najhujše prekrške, ali denimo kršitelja, ki je kljub prepovedi nadaljeval vožnjo.

Vir

Good Guy ::

no tole je pa kr hudo...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

šernk ::

visoke kazni kar naj dvigujejo za hude prekrške, vendar za tistih 10km/h ko greš ponekje brez problema več pa ni treba da ti obesijo ne vem kako gromozansko kazen:|
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Izi ::

Kazni so se močno povečale samo za hude prekrške. Za tiste "malenkosti", kot je 15 km/h več od dovoljenega ne boš bankrotiral.

Za naselje:
Če prekoračiš za 1 do 9 km/h ni nobene kazni :D
za 10 km/h: 80 evrov
za od 10 do 20 km/h: 250 evrov in 3 kaz. točke
za več kot 20 km/h: 500 evrov in 5 kaz. točk
za več kot 30 km/h: 1.000 evrov + 9 kaz. točk

Za 1000 € kazni moraš po središču mesta divjati z kakšnih 85 km/h, kar pa je teoretično nemogoče, če pa je križišče s semaforjem na vsakih 50 metrov.
Tudi če po Celovški cesti (omejitev 70) drviš z 95 km/h še vedno plačaš "samo" 500 € kazni, da pa bi kdo drvel več kot 100 km/h po Celovški cesti pa je malo verjetno.

Za avtocesto:
Prekoračitev hitrosti za več kot 50 km/h na avtocesti: 300 evrov + 9 kaz. točk
Torej moraš drveti po avtocesti več kot 180 km/h, da si prislužiš 300 € kazni. Tudi zaradi tega ne bo nihče bankrotiral.

Še nekaj najvišjih kazni:
Vožnja pod vplivom alkohola (od 0,38 do 0,52 mg alkohola v krvi: 950 evrov + 10 kaz. točk
Nepravilno prehitevanje: 500 evrov in 11 kaz. točk
Nepravilno vključevanje v promet: 300 evrov
Vožnja mimo pred prehodom za pešce ustavljenega vozila: 500 evrov in 7 kaz. točk

Zanimiva je ta:
Če voznik ne prilagodi hitrosti okoliščinam: 460 evrov in 7 kaz. točk
Torej, tudi če voziš z predpisano hitrostjo si lahko kaznovan z 460 € kazni, če je megla, dež, sneg, poledica ali kaj podobnega.

Nepripet varnostni pas in telefoniranje med vožnjo pa si po novem lahko privoščiš za 120 evrov

Meni se kazni zdijo primerne, ampak denarna kazen na ljudi ponavadi ne deluje vzgojno, zato bi po moje morali nujno poleg denarnih kazni uvesti tudi zaporne.
Jaz bi pike ukinil in namesto 1 pike dal mesec dni zapora. Bi takoj prepolovili število nesreč.
Problem bi bil samo kam strpati velikansko število zapornikov na začetku, dokler se ljudje ne navadijo voziti po predpisih.

black block ::

BRAVO, vlada RS bravo folk ki ne gre protestirat, bravo g. JANŠA, naj razložim:

ni infrastrukture ni avtocest ni sploh uporabnih cest! (beri se krade) , ceste so katastrofalne / gužve, luknje, varnosti ni

ni preventive oz. vzgoje

policaji slepo ubogajo in pobirajo le kazni

vedno več mrtvih na cestah vsako leto!

UČINEK VAŠER POLITIKE JE NIČEN!!!!!!!

SRAMOTA ZA EU!
why serve in HEAVEN if you can rule in HELL

Keyser Soze ::

Problem je v tem, da če imaš v garaži poleg nedeljskega Astona Martina še novega AMG MLa, se ti gladko jeb* za te kazni. In še vedno lahko pelješ več kot 100 po Celovški ali Dunajski ali kjerkoli drugje v mestu ter ostalim jeb** mamo.

Če pa imaš v garaži eno "prevozno sredstvo". Te takšna kazen lahko močno udari po žepu ter spravi na rob celo familijo.

Sploh pa imam občutek, da dokler ne bo nadzor tak kot mora bit, kazni ne bodo imele pravega efekta pa če bodo šle v par tisoč €. Prvo kazni, primerne finančnem staležu prekrškarja (če že kaznujemo finančno), potem pa še nadzor kot se šika. Pa bo precej manj pizd*** na cesti.
OM, F, G!

imagodei ::

Že tisočkrat povedano na slo-techu: Četudi bomo uvedli smrtno kazen za divjanje ali vožnjo pod vplivom alkohola, bodo vozniki še vedno divjali in vozili pijani, če na cestah ne bo bistveno več policajev. BISTVENO VEČ!

Vse ostalo je mlatenje prazne slame. Policaji bodo še vedno, tako kot sedaj, stali 100m za omejitvijo 60 km/h na lokalni cesti, kjer je preglednost dobra v vse strani, ampak se nanjo priključi stranska cesta. Skratka tam, kjer cesta dejansko zdrži višjo hitrost, omejitve so pa postavljene nesmiselno, z veliko rezervo in so primerne kvečjemu 2x letno ob skrajnih vremenskih razmerah... Takrat se je pa že itak treba prilagoditi razmeram na cestišču, ane... Seveda se dejanska vožnja, neprilagojena razmeram ali pa prehitevanje v škarje praktično ne bosta kaznovala - KER NA CESTAH NI DOVOLJ POLICAJEV, da bi sploh lahko načrtno PATRULJIRALI in ISKALI takšne situacije!

Tole navijanje kazni ima očitno korenine v polnjenju proračuna, se mi vedno bolj dozdeva... Saj, jim je za priznat, da so pametni. Polnijo si žepe, raja pa samo zaskrbljeno maje z glavo. Za takšne poteze bi pač morale padati glave: kot rečeno, praksa dokazuje, da samo višanje kazni ne pripomore k večji varnosti v prometu; kaj torej odgovorni počnejo? Tisti, ki vozimo normalno, se itak nimamo česa bat. Tisti, ki pa divjajo, pa tudi ne, ker jih boso procentualno dobili ravno toliko, kot do sedaj. Edino, kar bodo dosegli je, da bodo koga spravili v težko finančno situacijo, ker bo zamišljen in bo na koncu avtoceste pozabil zmanjšati na 60 km/h.

Resnično vprašanje je samo, koliko dolgo še mislimo to prenašat. Če modrim možem v parlamentu in v vladi noče užgat, da to ni način, bo pač moralo družbi.
- Hoc est qui sumus -

#000000 ::

No fino, drugo leto teh ki so danes na oblasti itak ne bo, ampak bi blo fino če se jih drugo leto takle čas upraša kolk je blo manj mrtvih in kolk manj nesreč. Če se nobena postavka ne zmanjša naj plačajo oni lepo eno ornk kazen recimo par 100.000 ojrov;. Sej tko zadnje 4 leta vsak mesec zvišajo kazni al pa nekaj rata prekršek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

bond007 ::

Če prekoračiš za 1 do 9 km/h ni nobene kazni :D


Je kazen in sicer 80€.
Upam, da pri kaznih, kjer ne dobiš kaznskih točk še vedno veljajo polovičke.

Sicer pa kazni:

naselje:
za do 10 km/h: 80 evrov
za od 10 do 20 km/h: 250 evrov in 3 kaz. točke
za več kot 20 km/h: 500 evrov in 5 kaz. točk
za več kot 30 km/h: 1.000 evrov + 9 kaz. točk

Prekoračitev hitrosti za več kot 50 km/h na avtocesti: 300 evrov + 9 kaz. točk
Vožnja pod vplivom alkohola (od 0,38 do 0,52 mg alkohola v krvi: 950 evrov + 10 kaz. točk
Nepravilno prehitevanje: 500 evrov in 11 kaz. točk
Nepravilno vključevanje v promet: 300 evrov
Vožnja mimo pred prehodom za pešce ustavljenega vozila: 500 evrov in 7 kaz. točk
Če voznik ne prilagodi hitrosti okoliščinam: 460 evrov in 7 kaz. točk
Nepripet varnostni pas: 120 evrov

bosmla ::

Drzava pac polni proracun (ker VELIKO prevec trosi) uboga raja pa tako samo placuje in pametuje kaj je manj slabo...
v starih cajtih smo sli na grascaka, ce ga je takole sral ze veliko prej pa se je glavca skotalila po tleh - sedaj pa :( tudi ce bi sli z motorko v Ljubljano bi bilo golazni se po tednu dni vsepovsod polno :| - vendar ni bojazni za cenjene glave v drzavi je toliko ovac, ki se prepirajo iz katere je boljsa volna, da lahko vsi gospodi vsak dan hodijo z novim plascem iz ovcje koze....

andrejrak ::

Ali kdo ve, koliko je kazen za vožnjo v napačno smer po avtocesti po novem?
Ker je bila do sedaj, če se prav spomnim skoraj smešno nizka, glede na možne posledice.
LP

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Ali kdo ve, koliko je kazen za vožnjo v napačno smer po avtocesti po novem?


če mene prašaš bi mogla biti takojšen odvzem izpita in prepoved delanja novega vsaj 2 leti!! tisti ki grejo na AC v napačni smeri sploh ne vem kaj delajo za volanom.

tisto pa tud mene zanima če se da plačat polovično kazen za do 10 km/h. druge zame skoraj da ne pridejo v poštev
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Avby ::

Izrdoki pač so ti politiki trenutni.

Ok rečmo tako. Sprejemam te kazni če bo konec leta majn mrtvih in huje poškodovanih. In bo tako stanje ostalo vsaj nekaj let. Če je zdaj 400 mrtvih na leto (govorim na pamet) in bo jih po novem maksimalno 250 do 300. Celo če bo jih "LE" 350 po novem to leto. Se pravi zelo malo pomajnšanje zahtevam.

Če pa ne pa hočem da vsi ki so pri tem projektu sodelovali izgubijo službo in nikoli več ne smejo delati na takšnih položajih in da se degradirajo.

Je to sprejemljivo?

imagodei ::

Ne, samo to je res katastrofa... Javnost se trenutno ne pritožuje nad stanjem v prometu, nazadnje smo kazni zvišali par mesecev nazaj, že sedaj imamo ene najvišjih v Evropi... Zakaj? Zakaj, vprašam gospode z vlade in parlamenta?

Edini možni odgovor je - polnjenje luknje v proračunu. Strokovna javnost se je že ničkolikokrat zjasnila, da same kazni ne prinašajo večje varnosti. Da "modrim" možem na ablasti ne prebije, je - če se ne sprenevedamo - torej možna le ta razlaga. Vinjete ne bodo prinesle dovolj denarja?

Mislim, halo - koliko časa se bomo še pustili žejne čez vodo vozit?

Predlagam, da stopimo skupaj in naberemo glasove za referendum. Če se ga za vsako nedeljsko delo in pravice lezbijk do umetne oploditve lahko skliče, so take nore, povsem nepotrebne in predvsem neefektivne kazni še kako razlog, da gremo na referendum.

Če ne bomo šli zdaj, bomo pa mogoče šli ob letu osorej - tole frekventno spreminjanje kazni me spominja na počasno zategovanje zanke okoli vratu, potem pa - povej kdaj ne moreš več dihat. Očitno nas vlada testira, koliko smo še sposobni požreti. In ko bomo šli enkrat na referendum, bodo štrik samo malo popustili, na prejšnjo stopnjo, pa bomo že zadovoljni. Zato je bolje, da gremo v akcijo prej kot slej.
- Hoc est qui sumus -

Sc0ut ::

Stojijo vedno na enakih odsekih. Večkrat se vozim do Ljubljane, delno po stari cesti in so VEDNO na enakih odsekih. Povsod že vem, kje moram paziti. V 4 letih takšne vožnje sem do sedaj plačal samo 1x - 20evrov. Toliko o faktorju presenečenja.

Po drugi strani pa sem že miljonkrat doživel, ko smo se peljali v koloni (omejitev 90, en spredaj vozi 70), da je nekdo prehiteval po 6 avtov, ne glede na ovinek, ne glede na črto, nič... Tudi če je z nasprotne že kdo pripeljal. V takem primeru bi ustavil tistega kretena, ki vozi "v=omejitev-20" in tistega, ki tako prehiteva. Ampak seveda, nikjer nobenega policaja. No, zadnjič so enega ustavili, ko je nonstop vozil 70, tako konstantno, da je šel 70 tudi skozi naselje. In so ga ustavili. Kako sem bil srečen, da je končno plačal en, ki si je zaslužo (zakaj, glej zgoraj).

Tudi parkrat me je kdo po levi v križišču prehitel - stal da bo zavil levo, pa potem šel naravnost, pa nikjer nikoli policije. Enkrat se je v mojega bogega piđoja skoro obritoglavi voznik bmw 7 na tak način zaletel. Pomoje bi še potem fasal od njega. Enkrat pa je enako naredil golf 5, in po tem, ko sem mu potrobil in spustil dolge, je on zmanjšal hitrost skoraj in 0 in začel nekaj gnjavit. To je bilo na Ptujski skozi Tezno, ob dnevu.

V glavnem, ko sem na cesti doživel kaj takšnega, ko noben pri zdravi pameti ne bi šel delat, policije od nikoder. Potem pa ustaljajo, pa kasirajo zaradi 10km/h preveč.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Avby ::

To je noro. Sem ravno razmišljal danes.

Ko sem dobil izpit za avtomobil sem nekej po 2 letih vožnj naletel na radar. Bilo je na ravni cesti sred ničesar. Ampak bilo je naselje.

Takrat sem plačal 5000 sit. To je bila moja edina kazen sploh.

Sedaj bo pa kazen 1000 evrov. To je 250.000 sit. Mnenja sem, da bo to toliko negativnih posledic potegnilo za sabo, da bo po novem namesto na cestah kdo umrl kje drugje.

MadMicka ::

"Višje kazni, manj prekrškov", to je preprosta logika vlade, ki ni dorasla svojemu poslu. Če je temu tako, naj raje namesto kazni 1.000,00 EUR predpišejo kazen v višini 100.000,00 EUR, pa ne bo več nobenega prekrša, al kako?

perci ::

Madmicka: Sicer se strinjam s tabo, da višanje kazni ni pravi način vendar pa je treba poudariti, da ta vlada glede tega ni nič spremenila napram prejšnji. Tudi prejšnja vlada je samo višala kazni in nič pametnega naredila za prometno varnost.

Avby ::

Delavka v Muri zasluži 380 Evrov na mesec. To je znano dejstvo saj ta znesek neprestano ponavljajo na TV.

Ker je ženska bo vrjetno imela otroka. Recimo da živi v podnajemniškem stanovanju, ker pač situacija tako nanese.

Recimo da si za pot v službo kupi avto star 15 let, ker preračuna, da se bo lahko sama vozila v službo ceneje kot jo stane javni potniški promet.

Pelje se po cesti ki je ravna, pregledna in je zamišljena kako čim prej prevzeti svojega otroka v vrtcu (saj ga zjutraj da v vrtec ob 6 uri pride pa po njega komaj ob 17 uri) in se spozabi da vozi nekoliko prehitro.

Dobi kazen 1000 evrov.

Vprašanje: Koliko časa bo trajalo, da ta dolg odplača?

110 let? Toliko časa, kot jih je Zidar potreboval da je prevzel SCT? V naši državi nekaj hudo ne štima.

In sploh ne pripisujem krivde za to tej vladi. Ker ta vlada sama nikoli ne bi mogla sprejeti tega zakona. Imamo politike, ki so arogantni do lastnega naroda. To je problem.

In ne le aroganca, tudi pameti ni. Neumni so. To je problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

Ted ::

Se strinjam z večino, da visoke kazni same po sebi ne bojo veliko spremenile, vsaj na dolgi rok verjetno ne. Sem pa prepričan, da bodo vsaj na kratek rok "prestrašile" udeležence v prometu do te mere da bo manj nesreč, posledično tudi smrtnih žrtev.
Me pa čudi predvsem naslednje. Vsak dan na cesti opažam nestrpneže in bedake, ki izsiljujejo, divjajo, potem bedake ki ne gledajo okrog sebe in jemljejo prednost, nestrpneže, ki otresajo svojo nervozo na cesti itd. itd... Pri vsakem takem osebku se vprašam ali se zaveda svojih dejanj ker sem prepričan, da bo prej ali slej on tisti ki bo povzročil nesrečo, saj dan za dnem ogroža sebe in druge na cesti. Seveda se tega ne zaveda, vidi le svoj egoistični prav. Pa to niso bogataši z novimi bmw-ji, to so "normalni" ljudje z normalnimi avtomobili, ki so izgubili kompas kako se obnašati na cesti. Ti se očitno ne bojo zazrli sami v sebe in priznali svoje stranpoti. Morda pa bodo visoke kazni tiste, ki bodo v njihovih bolanih glavah sprožile refleksije o nesmiselnosti takega obnašanja in ravnanja na cesti. Roko na srce, glede na našo vozniško kulturo si zaslužimo še višje kazni...
Mah...

Avby ::

...
Morda pa bodo visoke kazni tiste, ki bodo v njihovih bolanih glavah sprožile refleksije o nesmiselnosti takega obnašanja in ravnanja na cesti.


...
Se strinjam z večino, da visoke kazni same po sebi ne bojo veliko spremenile, vsaj na dolgi rok verjetno ne.

imagodei ::

Avby@ <i>In ne le aroganca, tudi pameti ni. Neumni so. To je problem.</i>

To sem tudi jaz mislil. Potem sem pa spregledal in ugotovil, da niso neumni. Preklemano pametni so:

Na cestah je premalo policajev, da bi pokasirali dovolj denarja. Večine nevarnih prekrškarjev itak nikoli ne bodo dobili - ustavljanje z radarjem in preventivne kontrole prometa ujamejo zelo zelo malo tistih najhujših divjakov. Tam, kjer vozniki prehitevajo v škarje, izsiljujejo, vozijo skozi rdečo, prehitevata dva vštric, tako da eden vozi že po odstavnem pasu nasprotnega voznega pasu in na splošno vozijo zelo ofenzivno (povzročajo splošno nevarnost), tam policajev ni. Policaji so po defaultu tam, kjer so omejitve postavljene nesmiselno in se DA mnogo pokasirat, ker ljudje ne vozijo po omejitvah. Jeba je samo, ker STALNO stojijo na tistih istih odsekih, tako da se sčasoma ljudje navadijo in tistih 200m zmanjšajo hitrost, potem pa spet po gasu.

No, skratka - če bi policaji kasirali tudi za tiste kazni, za katere le izjemoma lahko zakasirajo, bi bilo prihodkov očitno dovolj. Ker pa jih je premalo in NE MOREJO izvajati ustreznega nadzora (da ne bi še kakšno krepko rekel glede delovnih navad), je posledično pritok v blagajno manjši. Zato je treba kazni ustrezno povišat in državna culica se bo primerno napolnila.

Pa da ne bo kdo mislil, da sem paranoik: dolgo časa nisem verjel, da se s tem denarjem načrtno polni proračun. Ampak, ljudje božji - če odprete oči, boste videli, da so šle kazni najbolj gor ravno v času, ko beležimo najvišjo inflacijo, ko uvajamo vinjete, ko je sprememba dohodninske zakonodaje predvidela neke dodatne olajšave... Naključje? Minili so časi, ko sem to verjel...
- Hoc est qui sumus -

koyotee ::

Jaz bi pike ukinil in namesto 1 pike dal mesec dni zapora. Bi takoj prepolovili število nesreč.


Ja in kdo bi podpiral te "zapornike"? Davkoplačevalci seveda. Edina primerna kazen z ali brez denarne bi bila prostovoljno delo. Recimo da bi bila ura vredna 2 evra... 1000€ kazni 500ur dela 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Izi ::

Uradni odgovor pravi, da bodo "polovičke" še vedno v veljavi.
Torej je najvišja kazen dejansko 500 €.
Če plačaš polovičko moraš to storiti v 8 dneh in z plačilom samo polovice kazni izgubiš možnost do pritožbe.

Sicer pa kaj dostikrat to najvišjo kazen niti ne moreš dobiti, ker so zraven vedno tudi kazenske pike in po 2 takih kaznih končaš brez izpita. Če pa se voziš brez izpita pa kaj hitro končaš v zaporu.
Tako, da z upoštevanjem polovičk in kazenskih pik težko kdorkoli dokončno bankrotira. Prej boš postal pešec za vedno. :D

Buggy ::

Avby: Zelo lepo povedano in mislim, da bo to tudi klasicen profil nesrecnikov, ki bodo po novem postali socialni problem.
Navade policije se seveda ne bodo spremenile, tako da bodo imeli svoja lovisca v naprej znanih lokacijah, ki so roko na srce, na relaciji kjer se jaz vozim dalec najmanj problematicna oz. taka da bi resnicno dobil v mrezo "prave" divjake. Postavijo se na lokacije, kjer je jasno, da lahko pokasirajo saj cesta in okoliscine dopuscajo vec, kot pa je omejitev (ne govorim za naselja v pravem pomenu).

Komentiral pa zakona ne bom, ker me je sram, da ne ukrenem nic, in pustim da se dobesedno izzivljajo nad menoj. Morda mi je malce v zagovor to, da sam nimam veliko za narediti, vsaj do naslednjih volitev ne, ko bom zopet poizkusil in zopet upal, da ne bom preglasovan :(

Dobrodosli v sado-mazo drzavi samih ovac - nazaj v kameno dobo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Avby ::

Avby: Zelo lepo povedano in mislim, da bo to tudi klasicen profil nesrecnikov, ki bodo po novem postali socialni problem.


Dodal bi še samo to, da je nesrečnikov, ki so že socialni problem tako ali tako že dovolj.

Že nesrečnikov, ki delajo za mezdo 400 evrov je več kot dovolj.

Morda mi je malce v zagovor to, da sam nimam veliko za narediti, vsaj do naslednjih volitev ne, ko bom zopet poizkusil in zopet upal, da ne bom preglasovan :(


Sem že napisla da ti nebo pomagalo nič, ker ni tega skuhala le ta vlada! Če bi se opozicija uprla do tega ne bi prišlo!

Vsi skupaj niso vredni za en burek.

Buggy ::

Sicer nisem spremljal razrave o sprejetju zakona, tako da ne vem kako so se stvari odvijale, saj sem takrat, ko se je govorilo o predlogu bil preprican, da gre za nek smesen poizkus vlade, ki je bil poleg kadlskega zakona in se ostalih cvetk kar prevec neresen, da bi si resnicno mislil, da bo iz tega kaj nastalo. Je bil pa zopet eden izmed tistih expresno sprejetih zakonov.

Kar se nove vlade tice pa imas morda res prav, zadnje case res ne vem kaj se dogaja.
Sicer pa pravijo, da upanje umre zadnje :(

Izi ::

Buggy, pa si mogoče pomislil na možnost, da bi odslej vozil po predpisih in se te tako kazni sploh ne tičejo več.

Vidi se, da nove kazni ne bodo zalegle zaradi mentalitete Slovencev. Vsi računamo od kje bomo vzeli denar za kazni in kako bodo nekateri bankrotirali in postali socialni problem, prav nihče pa ne sklene, da se bo od sedaj naprej vozil po predpisih in nikoli več dobil kazni.

Zakaj pa naj bi tista delavka v Muri, ki zasluži 380 Evrov na mesec, sploh dobila kazen ?
Ali bo ob 6 zjutraj skozi Mursko Soboto tiščala 90 km/h, da ne bo zamudila v Službo ?
Ali se bo po celodnevnem delu za tekočim trakom domov grede ustavila še v gostilni in spila liter vina in potem domov ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Buggy ::

Izi, saj sem napisal zgoraj zakaj bi dobil kaze. Zato ker so se zmeraj omejitve na dolocenih odsekih postavljene nenormalno in tocno tam se policaji postavijo.
Moja voznja pa je v pravih naseljih striktno 50 km/h, nic se bati. Na regionalki kjer pa cesta dopusca pa raje 100 kot pa 90 kot je omejitev nikakor pa ne 70 km/h kot vozijo ze sedaj in bo sedaj se huje ker ljudje ne sploh ne vejo koliko je omejitev ter potev vozijo nek "pavsal".

Nikar pa mi ne reci da ne poznas odseka ki ima nezivljensko omejitev hitrosti, me zanima ce si kdaj tam videl radar skrit za kaksnim grmom/hiso ali cem podobnim kot jim je v navadi :)

Sc0ut ::

Kot sem že rekel, teh 70 km/h je nevarno ravno zaradi tega, ker se nabere kolona, katero gre nekdo v škarje prehitevati.

Down with the "v=omejitev-20 [km/h]" drivers.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Izi ::

Ja, se zavedam, da je problem, ker ljudje sploh ne poznajo predpisov, ker se jih ni bilo nikoli treba držati.
Sem tudi sam opazil, da je pri nas tipično, da kjer so omejitve skozi vas 50, izven vasi 90, večina udari kar konstantno 70 čez celotno traso :D
Jasno je, da bo radar vedno na tistem delu ceste, kjer je omejitev najnižja. To ni naša posebnost, ampak se tega poslužujejo povsod po svetu.

Če hočeš voziti po predpisih se je treba naučiti bremzanja, vožnje počasi skozi vas in potem spet pospeševanja.
Na začetku je precej hudo, ko moraš iz 90 nenadoma zmanjšati na 50, takrat se ti zdi kot da si se ustavil, ampak na to se človek hitro navadi in sčasoma ti preide v kri.

Razen nekaterih mladih objestnežev Slovenci nismo ravno divjaki, ampak je največji problem ravno ta, da vedno udarimo neko srednjo vrednost, ker nihče sploh ne ve koliko so omejitve, če ni ravno znaka ob cesti.
Sem presenečen, da po avtocestah, kjer je omejitev 130 km/h polovica voznikov videvam voziti okoli 110 km/h.
Na normalnih cestah kjer je omejitev 90 km/h večina vozi 80 km/h, ko pa pridemo v naselje kjer ni nobenega znaka pa vsi zmanjšajo samo na 70 km/h, čeprav je omejitev 50 km/h.
Resda se teh 50 zdi precej neživljenskih dokler ti nek otrok ne skoči na cesto tik pred avto in ugotoviš, da se avto kar noče in noče ustaviti, čeprav se ti je prej zdelo, da skoraj stojiš.

V tujin videvam ravno obratno navado kot pri nas. Izven naselja vozi večina 10 km nad dovoljeno hitrostjo v naseljih pa vsi zmanjšajo celo na 40, čeprav imajo tudi tam večinoma 50 km/ h skozi vasi.

Glede oviranja prometa pa je lepo zapisano tudi v naših CPP in sicer, da ne smeš voziti počasneje kot je polovica najvišje dovoljene hitrosti.
Če je torej omejitev 90 km/h je najmanjša določena hitrost 45 km/h, če pa voziš 40, kjer je dovoljeno 90 pa lahko fašeš celo kazen.
Če pa nekdo vozi 50, kjer je omejitev 90 pa nimaš kaj za bentiti. Pač počakaš, da je cesta prosta in ga prehitiš.
Prehitevanje kolone pa je ena največjih neumnosti, ki jih lahko storiš (poleg voznje v nasprotno smer po AC) in zato je tudi predvideno največje število točk ravno za ta prekršek. 11 kazenskih od 18 možnih ti nabijejo, če se spraviš prehitevati kolono in to je po moje še premalo. Take bi bilo potrebno najhitreje in za vedno izločiti iz prometa.

Double_J ::

kmetek ::

jebat ga "izgovor se mi je mudilo" ne šteje.

tem dvema je pa čist prav, tko je.....vožnja ni zajebancija ampak odgovornost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

šernk ::

nihče mi ne upa preprečiti da bom jaz vozil 70 kjer je omejitev 90. zakaj bi vozil po omejitvah, če se pa takrat ne počutim za takšno hitrost?? se mi je že marsikdaj zgodilo da sem vozil 70 km/h avtomatsko in ko sem pogledal na števec sem se vprašal zakaj vozim tako počasi. nove kazni pa se že kažejo v zmanjšanju mrtvih na cestah.

bravo naša vlada:|
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jrtjtejtt ::

Če se je vlada s tem zakonom spravila popravljat našo cestno statistiko, potem so zelo neumni.
Če se je vlada spravla krpat proračun potem pa so zelo pametno to storili, saj kot kaže po komentarjih na tem forumu, se vsi sprašuejo kako bodo plačali visoke kazni, namsto da bi, kot je blo že omenjeno, raje vozili po predpisih. Če vzorec postov v tej temi prenesem na raven naroda, potem bo pritok denarja kar velik.

Sicer pa glede pametnosti/neumnosti vlade, se je v osnovi treba vprašat, al jim gre za ljudi, ali za denar.



To je bilo seveda retorično vprašanje:(

Buggy ::

Saj res, dajmo vozit 60 km/h ceprav je omejitev 90km/h in cesta seveda dopusca tudi vecjo hitrost. Zakaj? Zato ker mani tako pase! A da drugim cas kradem s tem? Pa kaj, jaz ne morem voziti 90 km/h in zraven se telefonirati in se istocasno praskati po jajcih. Saj kdo pa je rekel, da moram na cesti samo voziti, saj je tako lustno malo zajebavat folk in v vzratnem ogledalu spremljati kolono, ki zeli cimprej priti domov in po nujnih opravkih, kako se podrejajo samo meni. Sedaj se pocutim nadmocen!
Aja, prehitel bi me rad! Ne bos....bom takoj pospesil na 90Km/h!

Kako bi temu rekel.... motoricna nesposobnost pomesana z kompleksi ter prizadetim egom ter intelektom.

V ceste se ne investira nic zakaj le, postavi se dodatna tabla (delo na cesti, kamenje pada, poskodovano cestisce, dodatna omejitev, divjad na cesti,...). Zakaj bi se generalno lotili prenove/rekostrukcije na nekaterih delih 40 let starih regionalk, ce pa lahko ljudje komot za relacijo 50 km dodatnih 30 minut cakajo v kolonah (vzrok si lahko vsak napise svoj) saj danes pa cas posameznika itaq ni nic vreden. Sej imamo novo zgrajene avtocesta kaj pa serjes!!! Sem cisto pozabil da imamo...mogoce zato, ker se moram po njih voziti vecino casa 80/100 Km/h in se placati...seveda ce imam sreco da ni "vzdrzevalnih del" na NOVI avtocesti.
Aha...statistika! Nekdo je zapeljal v lukno/bankino/gladek asfalt in nenadoma zavil v levo. Pa saj smo ja postavili tablo, da je poskodovano cestisce...Jah zal mi je, nesreca je nastala zaradi neprilagojene hitroste - ti norci divjaski - daj ga v statistiko - Hitrost ubija.
Glavno, da se na obstojeco infrastrukturo vsebolj priklaplja nova stanovanska nasela ter industrijske obrate in s tem masimo in obremenjujemo ze tako preobremenjene ceste....bomo ze potrpeli a ne?
Ce pa bomo kej prevec godrnjal bomo pa po pi..di dobil se s cim drugim kot kaznimi - kaj si pa mislimo!

Mah...nima veze ...zdravi ostanite !

darkolord ::

Eni mate pa probleme....

PacificBlue ::

Če hočeš voziti po predpisih se je treba naučiti bremzanja, vožnje počasi skozi vas in potem spet pospeševanja.
Na začetku je precej hudo, ko moraš iz 90 nenadoma zmanjšati na 50, takrat se ti zdi kot da si se ustavil, ampak na to se človek hitro navadi in sčasoma ti preide v kri.


Zlato pravilo pri izogibanju problemov z policisti..hitro vozi in si daj duška tam ko je omejitev 90..seveda na odsekih, kjer veš da policaji ne stojijo..no tako vozim jaz in v 6 letih odkar imam izpit me še policaji niso niti enkrat ustavili ..prvemu policaju, ki me bo ustavil bom čestital..:P

Zgodovina sprememb…

OChack ::

moje mnenje je d abi mogl glede na dohodk in % prekoračitve hitrosti trgat od plače, za tiste reveže z BMWji in brez dohodka pa prvo denarna kazen minimalne plače, naslednič začasen odvzem vozila in 3. odvzem vozila.

kar se pa anselja in 50kmh tiče je pa mnogo anselij kjer vozš malo pod 60 pa mim tebe pičjo 120 in po celovški al ap dunajski it 120 ni noben problem, kr pjt mert enkrat maš povn budal ki se izživlajo
Int€l inside, IDIOT Outside

bosmla ::

Cesta je pac dzungla - vsi, ki vozimo po njej vemo, da se nam lahko kaj zgodi - treba se je obnasati tako, da prezivis ti in ostali (torej pametno in odgovorno ne pa po nesmiselnih zakonih). Na to situacijo pa se obesijo popolnoma nepotrebni inkasanti (po domace policaji), ki z logiko mocnejsega pobirajo, kjerkoli se najlazje vzame ter se eni delno nekoristni torej cestarji, ki ceste z nasim denarjem popravljajo tako, da jih je zatem potrebno popravit...

Buggy ::

darklord: ko bos delezen na neurejeni regionalki dnevne migracije 50km do sluzbe v eno stran bos na lstni kozi izkusil o kaksnih problemih je govora. Ko pa bos se vezan na delanvi cas vrtca, kjer imas otroke, pa bos videl kako nepotebno izgubljen cas je na cesti in o kako te neke stavri motijo ter cesa se bojis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

T0RN4D0 ::

Mah, kazni so glede na povprečne plače previsoke, ceste so katastrofalne, policaji pa... kakor kdo, samo sej itak da je logično da "nikogar" ne ujamejo- kadar so v bližini se vsi lepo vozjo, kjer jih ni se pa vedno najde kakšen schumacher :] Tud sam se težko vozim po omejitvah, ampak itak je vse tako mem da najbolj se prilagajam potencialnim radarjem in vozim po občutku. Je pa mal freaky da se zarad kakšne neumnosti (vse moraliste ki se vam zdi 30km/h v vsakem naselju v vseh razmerah in pod vsakim pogojem preveč prijazno ignoriram) da si zarad dokaj enostavne prekoračitve ob izpit in dve plači. Ampak to je pač še eno področje ko raj vidim da me zaprejo kot pa da se podredim kot navadna gorska ovca vsem bedarijem s katerimi omejujejo človeka.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

perci ::

Odkar je svakinji na avtocesti nasproti pripeljal en debil in jo spravil v stanje iz katerega se najverjetneje ne bo nikoli pobrala (glava), gledam na te nesreče čisto drugače. Zadeva te strezni - resno. Ko od blizu vidiš (in delno občutiš) vse to trpljenje....ne vem...na realna tla te postavi zadeva.

jan01 ::

Policija naj raje nabavi veliko automatskih radarjev. A kdo mogoče ve za ceno takega automatskega radarja? ->Dokler se ne bi strošek nakupa radarjev pokril, radarje obvezno zakumuflirat in lokacijo dati pod top secret

darkolord ::

Tile ki so zdaj na avtocestah so 15.000 EUR... Popolnoma avtomatski (da prepozna tablico, obdela podatke itd) so pa recimo kakih 150.000 EUR

Avby ::

Kdo bo prevzel odgovornost če nebo majn mrtvih in majn ljudi z hudimi telesnimi poškodbami?

PacificBlue ::

V Sloveniji eden izmed vzrokov zaradi prevelikega števila nesreč tiči tudi v tem, da imamo Slovenci preveč avtomobilov..www.stat.si/novica_prikazi.aspx?id=1233
Imamo skoraj en avtomobil na 2 prebivalca..sicer nisem gledal statistike od drugih evropskih držav..ampak to je po mojem zelo veliko(verjetno smo v samem vrhu Evrope)..poleg tega slabe in preozke ceste(predvsem regionalne) in še ostali dejavniki med katerimi je prevsem alkoholiziranost in razni ego tripi nekaterih voznikov...
Z povečanjem kazni se stvar nikakor ne bo spremenila..saj kazen bo doletela kvečjemu 10-20% tistih ki divjajo po cestah..odzadaj pa vedno prihajajo novi vozniki, ki mislijo da stvar obvladajo..To je začaran krog, ki za sabo pušča mrtve, ranjene in ostale prizadete..

Buggy ::

Tudi jaz upam da bo kdo odgovarjal s cim drugim in ne samo odstopom (kar je najlazje in praksa zadje par let za odgovornost pristojnih kaze na to), ko se statistike mrtvih ne bodo nic izboljsale, druzinskih dram tipa Preverjeno/Tarca/tednik pa bo vedno vec.

Saj vsi vemo cemu je zakon sprejet...

davkok ::

kaksne so pa kazni ce ne ustavs na prehodu za pesce ko je pesec ze na cesti

djordjevic ::

Pozabljamo na nekaj bistvenih reči. Bi človek mislil, da bo manj smrtnih žrtev glede na vsesplošni razvoj v avtomobilski industriji, zlasti varnostne opreme. Je ravno obratno. Avti so resda vedno varnejši, hkrati pa vedno zmogljivejši, težji, močnejši itd. Ni čudno, da se nas prej ni v stoenkah in jugecih toliko pobilo, ko pa si jih komaj spravil čez 100 km/h (malo za šalo, malo za res). Ob vseh varnostnih ukrepih, kamor zagotovo spada tudi vožnja s prižganimi zasenčenimi lučmi je žrtev čedalje več. Sem se vozil lani po Srbiji, kjer je vožnja z lučmi greh (beri postaneš tarča koruptivnih policajev) in sem na lastni koži izkusil, koliko nevarnejša in manj pregledna vožnja zato postane. Po mojem skromnem mnenju je ena izmed največjih težav to, da pride narod čedalje hitreje do čedalje boljših avtov. Deci, ki komaj naredi izpit, ne bi smeli dati v roke avtov nad 60 km. Sam sem recimo po izpitu vozil ene 4 leta cliota s 60 km in je bil več kot dovolj za to, da sem si nabral tiste začetne prepotrebne vozniške izkušnje. Ko sem nato prešaltal na malo močnejšega, sem sam pri sebi opazil razliko v vožnji. In sem jo zavestno odpravil. Zdaj pa povej to mulcu, ki je v devetih nebesih, ker se lahko nekam pelje sam. Pa je tudi to samo en košček mozaika. Kje so pijani vozniki in, za moje pojme najhujši, preseratorji, ki morajo vsem na cesti pokazati, kdo je glavni na vasi. Da tistih, ki vozijo 15 km/h in mislijo, kako da vozijo ful varno, sploh ne omenjam. Zakrivijo vsaj pol nesreč, ker folk za njimi popizdi in v afektu prehiteva, pol pa naredi štalo. Ampak, ja, glavno, da smo kazni povišali in se bo stopnja smrtnosti zmanjšala. Kot se je ob zadnji povišici kazni. Not. Ko to pišem, berem, da se je včeraj spet ubila ena ženska, ki je prehitevala in čelno vžgala v kamion. Pa se človek vpraša, kako je to sploh možno oziroma ali ljudje za volanom sploh še kaj razmišljajo.
««
«
1 / 9
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519529 (16226) Utk
»

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35865703 (58492) BlaY0

Policijska kazen

Oddelek: Loža
4711714 (10325) Gandalfar
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814534 (9347) Tody
»

RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1277972 (7687) JohanP

Več podobnih tem