» »

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo

BlaY0 ::

Buggy je izjavil:

OK, ampak tukaj se oddaljujemo od teme ki se glasi, zakaj so pristojni organi kar naenkrat pričeli z izvajanjem zakonodaje...

ker bodo tako dofilali drzavni proracun, radarjev je tudi kar naenkrat zacelo mrgoleti, predvsem v conah 30km/h

To bi ga tudi, če bi pričeli z izvajanjem takoj ko je nastopil, se pravi 30 let nazaj.

Brane22 ::

Fajn. Naj ga dofilajo. Bi blo bolje da denar zasežen bedakom zažigajo ?

Oberyn ::

RejZoR je izjavil:

Does it? Največji zamik nastane, ko moraš nogo iz gasa premaknit na bremzo + nato hod samega pedala za bremzo. Če imaš nogo pripravljeno zmanjšaš odzivni čas za praktično 2/3 samo iz naslova premikanja noge. Kar je OGROMNO ko gre za stotinke... S predvidevanjem pa negiraš večji del tiste panike, ko se nekaj zgodi, kjer spet folk potroši ogromno časa, ko možgani nimajo časa sprocesirat nepredvidene stvari. Če jo predvidevaš, pomeni, da jo pričakuješ in si na to pripravljen že v naprej. Pa naj bojo to prej omenjene zavorne luči parih avtov naprej, opazovanje psa/otrok na pločniku, opazovanja avta, ki ga vidiš, da se hoče iz stranske ulice vključit itd. Za vsako stvar se govori v stotinkah, ampak ko vse skupaj nabereš pa so to dolgi časi pri večjih hitrostih... in če večino tega posekaš stran lahko rešiš marsikaj. Verjemi.

RejZoR, tako se ne vozi avta, tako se pilotira TIE fighter. Kdo te je pa tega naučil, Anakin Skywalker mogoče?

BlaY0 ::

@Buggy: Ne vem zakaj te moti da so ravno zdaj začeli izvajati ta določila zakonodaje??? Če veš, da takšna ali podobna določila v zakonodaji veljajo že 30 let potem bi lahko za vsako vožnjo nekomu za ritjo na stran lepo dal 100EUR in bi sedaj kazni plačeval iz tega fonda, pa še obresti bi ti ostale ker bi 30 let nalagal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Invictus ::

BlaY0 je izjavil:

V tem primeru te more ustaviti in se identificirati kot policist, ki ima zopet pristojnosti...

Saj se ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Buggy ::

@Buggy: Ne vem zakaj te moti da so ravno zdaj začeli izvajati ta določila zakonodaje??? Če veš, da takšna ali podobna določila v zakonodaji veljajo že 30 let potem bi lahko za vsako vožnjo nekomu za ritjo na stran lepo dal 100EUR in bi sedaj kazni plačeval iz tega fonda, pa še obresti bi ti ostale ker bi 30 let nalagal.


...me sploh ne moti, podajam zgolj opazanja da je v zadnjem casu drasticen porast radarjev, ker sem vsak dan veliko na cesti, sploh pa si bos na svoje bebasto in provokacijsko vprasanje lahko odgovoril sam (ce sploh imas izpit), ko bos nic hudega slutece nabasal na radar postavljen na lokaciji, ki nikakor po zdravem razumu ne spada tja...a kaj ces, vse je lepo po crki zakona.

Tako se namrec dela v drzavi, kjer namesto da 40 let star nevaren asfalt, na dolocenih mestih zdrsan ze v sajbo, preplastijo in ga naredijo varnega za promet temu delu sredi gozda, kjer drugace velja omejitev 90km/h enostavno postavijo nov znak z omejitvijo 50 km/h in zraven se radar. Tako se dela, nimas stroskov, ljudje se bodo se vedno zaletavali, ker je v mokrem in po listju tudi 50 km/h za ta asfalt prevec, ti pa imas v obcinski malhi iz tega naslova se prihodke...win-win za butale, kjer drzava/obcina deluje v korist same sebi in kjer se po cestah vozijo razni BlaY0-ti

BlaY0 ::

Buggy je izjavil:


...me sploh ne moti, podajam zgolj opazanja da je v zadnjem casu drasticen porast radarjev, ker sem vsak dan veliko na cesti, sploh pa si bos na svoje bebasto in provokacijsko vprasanje lahko odgovoril sam (ce sploh imas izpit), ko bos nic hudega slutece nabasal na radar postavljen na lokaciji, ki nikakor po zdravem razumu ne spada tja...a kaj ces, vse je lepo po crki zakona.

Ko bom to doživel, si bom samo rekel "Hebiga, res sem ga usral.", ti boš pa pač rekel "Mater vola debilni policaji spet hočjo moj dnar!"

Oberyn ::

Brane22 je izjavil:

Dobra ideja bi recimo bila, da bi recimo država ponudila program, po katerem dovoliš, da ti na avto zmontirajo zapečateno kamero, katere podatke bi lahko uporabili pri izdajanju kazni.
Če te torej motijo debili v prometu, je zadosti da se samo furaš okrog, država pa poskrbi za ostalo.
Takrat se je tudi veliko lažje nasmehnit komu, ki te je grdo izsilil. >:D

Hja, meni taka stvar ne bi dišala preveč. Res bi tako hitro spravil s ceste modele, ki mislijo, da pilotirajo bojno letalo (aka RejZoR), samo za kakšno ceno? Ovajanje sodržavljanov? In to avtomatsko? Ne rečem, da ovadiš človeka zaradi težkih stvari, kot so kraje in krvni delikti in to, ampak za navaden prometni prekršek je pa preko mere. Kakšna družba bi to bili, eden drugega bi ovajali na vsakem koraku za vseh 7500 ali kolko že je prekrškov. Ne bi želel živeti v taki družbi. Ne, naj za to skrbi osebje, ki sem ga vzel v službo v ta namen in ga razmeroma bogato plačujem.

BlaY0 ::

Buggy je izjavil:

Tako se dela, nimas stroskov, ljudje se bodo se vedno zaletavali, ker je v mokrem in po listju tudi 50 km/h za ta asfalt prevec, ti pa imas v obcinski malhi iz tega naslova se prihodke...win-win za butale, kjer drzava/obcina deluje v korist same sebi in kjer se po cestah vozijo razni BlaY0-ti

Mah ti si zgrešil bistvo. Prometna zakonodaja ti med drugim nalaga da se na cesti "obnašaš" razmeram primerno. Ti si si pa ravno kupil nov avto s katerim pod 90 km/h sploh ne moreš voziti. Jaz bi v tvojem primeru tožil prodajalca, ki ti je tak avto prodal...

lexios ::

ali so se jim drugi nabili na rit in blendali (pri 130!)


Takšne primerke je treba spucat s cest in v kolikor bodo ti radarji k temu pripomogli, jih podpiram... 200 eurov kazni je praktično mil ukrep, ko se ti pri 130 km/h nek pacient na avtocesti s hitrostjo 150-200 km/h prilepi na rit in že od daleč blenda. Osebno bi jih še raje streljal!

šernk ::

Varnostna razdalja reši vzroke naletov, ne reši pa vzrokov nesreč! V naletih pride pa večinoma do poškodbe le če sodeluje tovornjak. Slednji so 100x bolj nevarni ampak tu se ne bo naredilo nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BlaY0 ::

lexios je izjavil:


Takšne primerke je treba spucat s cest in v kolikor bodo ti radarji k temu pripomogli, jih podpiram... 200 eurov kazni je praktično mil ukrep, ko se ti pri 130 km/h nek pacient na avtocesti s hitrostjo 150-200 km/h prilepi na rit in že od daleč blenda...

...ter ne vidi, da je pred tabo itak še 10 avtomobilov.

lexios ::

...ter ne vidi, da je pred tabo itak še 10 avtomobilov.


Ponavadi! Sicer pa nema veze! 130 km/h je omejitev, ergo mi razen v primeru, da gre za vozilo na nujni vožnji, nima kaj blendat, ne glede na to na katerem pasu vozim in koliko vozil je še na njem ...

dzinks63 ::

Malo bo še potrebno počakati, da bodo vsi avtomobili pod satelitsko kontrolo prometa, v povezavi s cestno infrastrukturo. V vsakem trenutku se bo vedelo vse, kdo in koliko je prekoračil dovoljeno najvišjo hitrost na določenem odseku, kdo je prehiteval v škarje, kdo se ni držal varnostne razdalje, kdo je komu izsilil prednost, kdo je prevozil rdečo luč, ... Takrat si bomo zaželeli popolnega avtopilota, avtomobila kateri vozi sam po vseh predpisih in jih 100% upošteva. Drugače bodo položnice za prometne prekške prihajale redno mesečno domov vsak mesec, kot za elektriko. Časi balkanizma minevajo, vse bolj bo potrebno spoštovati pravila in se voziti v okviru le teh , kot v času avtošole. Ko bo vse to obveljalo in se bodo ljudje vozili brez prekškov, bo več reda na cestah in tudi poškodovanih ali še hujšega skoraj ne bo več.

Buggy ::

Mah ti si zgrešil bistvo. Prometna zakonodaja ti med drugim nalaga da se na cesti "obnašaš" razmeram primerno. Ti si si pa ravno kupil nov avto s katerim pod 90 km/h sploh ne moreš voziti. Jaz bi v tvojem primeru tožil prodajalca, ki ti je tak avto prodal...


...ce komu kej tukaj ni jasno vec kot ocitno ni tebi! A sem kje rekel, da moras voziti 90 km/h, ko razmere niso primerne (pa tukaj ne mislim zgolj vremenske)? A gres ti trot tud cez mesto 50km/h ko imas po cesti promenado drustva veselih cipkark, samo zato ker je taka omejitev?!?
Vsem je jasno, da se je treba prilagajati glede na okoliscine...tebi pa ni jasno, da po eni strani zmanjsevati hitrosti zaradi tega, ker so ceste katastrofalne na dolgi rok ni nobena resitev, poleg tega pa na taksno obmocje potem postavis se radar in lupis v vseh pogojih, ceprav je voznja v dolocenih optimalnih razmerah seveda s primerno obutvijo na vozilu (cemur doloceni ignorantje tvojega tipa pozornosti ne posvecajo) vec kot zadovoljiva.

BlaY0 ::

Buggy je izjavil:


Vsem je jasno, da se je treba prilagajati glede na okoliscine...tebi pa ni jasno, da po eni strani zmanjsevati hitrosti zaradi tega, ker so ceste katastrofalne na dolgi rok ni nobena resitev...

OK, potem bom pa napisal tako da bo tebi všeč... prilagodi se trenutni finančni/ekonomski situaciji v državi in ne vozit za ritjo drugih, če ne boš pač plačal.

lexios je izjavil:

...ter ne vidi, da je pred tabo itak še 10 avtomobilov.


Ponavadi! Sicer pa nema veze! 130 km/h je omejitev, ergo mi razen v primeru, da gre za vozilo na nujni vožnji, nima kaj blendat, ne glede na to na katerem pasu vozim in koliko vozil je še na njem ...

No, to ni čisto res. Ti načeloma tudi ne smeš njega ovirati pa čeprav on vozi 169 km/h in nimaš kaj voziti po levem pasu, če nisi v fazi prehitevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Buggy ::

...sploh ne vem po cem sklepas, da to sploh sedaj delam?!? Si kaksen jasnovidec ali celo kaksen nas odresenik, ki nam tako dobrohotno tala bebaste nasvete?

BlaY0 ::

Jaz tebi ne dajem nobenih nasvetov, samo pravim ti da nehaj iskati neke "hidden agende". Če govorimo o hitrosti... voziš lahko tako hitro kot je to predpisano ali pa počasneje. Hitreje ne. Počasneje lahko. Varnostno razdaljo moraš imeti takšno kot je predpisano ali večjo. Manjšo ne.

Kaj ti tukaj ni jasno?

lexios ::

No, to ni čisto res. Ti načeloma tudi ne smeš njega ovirati pa čeprav on vozi 169 km/h in nimaš kaj voziti po levem pasu, če nisi v fazi prehitevanja.


Načeloma! Velja v primeru, da se držimo veljave zakonodaje, torej se po slovenskih avtocestah vozimo lepo po omejitvah hitrosti, prosim.

Če pravila ne veljajo sicer lahko načeloma jst na polno zabremzam, "ovira na cesti" sorry, pa naj pacient pri 169km/h poleti ...

Buggy ::

Jaz tebi ne dajem nobenih nasvetov, samo pravim ti da nehaj iskati neke "hidden agende". Če govorimo o hitrosti... voziš lahko tako hitro kot je to predpisano ali pa počasneje. Hitreje ne. Počasneje lahko. Varnostno razdaljo moraš imeti takšno kot je predpisano ali večjo. Manjšo ne.

Kaj ti tukaj ni jasno?


kaj mi ni jasno? ...ne vem kaj tebi ni jasno, da mi sploh to razlagas...mister obvious ;((

ajde prosetaj

Brane22 ::

Oberyn je izjavil:


Hja, meni taka stvar ne bi dišala preveč. Res bi tako hitro spravil s ceste modele, ki mislijo, da pilotirajo bojno letalo (aka RejZoR), samo za kakšno ceno? Ovajanje sodržavljanov? In to avtomatsko?


In kaj je nemoralnega v tem ? Če bi bili pod nemško okupacijo in bi ovajal zaradi kršenja krivičnih zakonov za osebno korist, ne rečem. Ampak če smo v demokraciji in če se načeloma strinjamo s potrebo po izvajanju zakonodaje, za katero smo načeloma glasovali sami posredno ali neposredno, kje je problem ?

Če gre za trivialne prekrške, pač spremenimo zakonodajo, da to ne bodo več prekrški.


Ne rečem, da ovadiš človeka zaradi težkih stvari, kot so kraje in krvni delikti in to, ampak za navaden prometni prekršek je pa preko mere. Kakšna družba bi to bili, eden drugega bi ovajali na vsakem koraku za vseh 7500 ali kolko že je prekrškov.


Te logike ne razumem. Če ne misliš izvajati zakonov za nič, razen kriminalnih napadov, zakaj jih potem imaš ? Za šminko ?

Od tega je neposredna korist, pa tudi posredna. Če folk ve, da lahko faše kazen takoj, se bo obnašal racionalno in takrat te masa človeškega mesa ne bo naravnost silila v prehitro vožnjo. Tako ne boš štrlel če boš vozil po predpisih.

Poleg tega je bistvena lastnost zakona tusi sposobnost države da ga izvaja na terenu. Če tega ne more, je vsak tak zakon zgrešena investicija.

BlaY0 ::

Buggy je izjavil:


kaj mi ni jasno? ...ne vem kaj tebi ni jasno, da mi sploh to razlagas...mister obvious ;((

ajde prosetaj

Kaj se zdaj braniš z neumnimi otročjimi komentarji? Omenjaš luknje na cesti, pa veš da ni denarja za novo cesto? Kaj bi torej rad?

RejZoR ::

Oberyn je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Does it? Največji zamik nastane, ko moraš nogo iz gasa premaknit na bremzo + nato hod samega pedala za bremzo. Če imaš nogo pripravljeno zmanjšaš odzivni čas za praktično 2/3 samo iz naslova premikanja noge. Kar je OGROMNO ko gre za stotinke... S predvidevanjem pa negiraš večji del tiste panike, ko se nekaj zgodi, kjer spet folk potroši ogromno časa, ko možgani nimajo časa sprocesirat nepredvidene stvari. Če jo predvidevaš, pomeni, da jo pričakuješ in si na to pripravljen že v naprej. Pa naj bojo to prej omenjene zavorne luči parih avtov naprej, opazovanje psa/otrok na pločniku, opazovanja avta, ki ga vidiš, da se hoče iz stranske ulice vključit itd. Za vsako stvar se govori v stotinkah, ampak ko vse skupaj nabereš pa so to dolgi časi pri večjih hitrostih... in če večino tega posekaš stran lahko rešiš marsikaj. Verjemi.

RejZoR, tako se ne vozi avta, tako se pilotira TIE fighter. Kdo te je pa tega naučil, Anakin Skywalker mogoče?


Vidim, da si po mentaliteti in očitnih izkušnjah nek mladič, ki najbrž še niti izpita za avto nima pa je tle ves pameten 100 na uro in zna zgolj vlečt neke butaste reference na filme za mladce. Nuff said. S tabo se sploh ne mislim več pregovarjat, ker vidim, da nimaš pojma o pojmu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

lexios ::

PS: Gre za paciente, ki takšne hitrosti ne razvijejo zgolj pri prehitevanju in nato upočasnijo na dovoljeno raven, temveč so mnenja, da je levi pas nekakšen poligon za testiranje max. hitrosti oz. namenjen izključno njim! Da je pred tabo še najmanj 10 vozil, ki vozi bolj ali manj po predpisih ponavadi sploh ne igra vloge...

Utk ::

A se ne spomnete kako se je vozilo včasih? 80 čez vse vasi, s katrcami in stoenkami, vsake toliko kazen, ki so je plačali in šli naprej, izučilo ni nikogar nič, vozilo se pijano, na leto pa 500 in več mrtvih. Danes res ne poznam več nikogar, ki bi bil ponosen na to, da se vozi 80 čez naselja. Če se že, ga je bolj sram, kot da se bi hvalil naokoli. Mrtvih pa trikrat manj. Počasi se bomo naučili še vozit na neki primerni razdalji, potem čez čas nas bojo naučili še uporabljati žmigavce (takrat bo spet odprta tema, zakaj 200 evrov kazni zaradi žmigavca), enkrat čez 50 let bo pa morda celo neko normalno stanje na cesti. Dosti stvari je narobe in za pizdit, ampak ta ni med njimi.

lexios ::

enkrat čez 50 let bo pa morda celo neko normalno stanje na cesti.


Optimist! :D Ozri se mal okoli in poglej kako je kaj s kulturo v šolah danes. Kultura vožnje se ne odraža v omejitvah hitrosti in številu mrtvih, zahvala v slednjem primeru gre kvečjemu na račun tehnologije!

Utk ::

Malo bolj po pameti se vozi danes, definitivno. Če ne verjameš, se zapelji na Češko, Poljsko...kot da bi prišel v Slovenijo leta 93.
Ne se slepim, da je to zaradi kulture, to je zaradi visokih kazni, šele naslednja generacija bo morda vozila tako iz kulture.

lukaz ::

Invictus je izjavil:

1s varnostna razdačja je premalo.

Razen če ste se refleksov učili pri Supermanu in ste popolnoma skoncentrirani na vožnjo.

Pa vsi vemo da to ni res ...


Res? Na avtomatu namenjeno točno temu (se ne spomnim lokacije, predvidevam da je bilo pri neki varni vožnji) mi je bilo v 5ih poskusih namerjeno med 0.7-0.8 sekund.

jype ::

lukaz> mi je bilo v 5ih poskusih namerjeno med 0.7-0.8 sekund.

Toliko samo da pritisneš na tipko?

Kje je potem šele zaviranje, vklapljanje varnostnih utripalk, preverjanje vzvratnega ogledala, opozarjanje potnikov v avtomobilu na možnost trčenja?

Zgleda, da si se malce precenil. Jaz sem superman in imam reakcijski čas okoli 0.16 sekunde, pa kljub temu vzdržujem varnostno razdaljo, raje več kot 2 sekundi kot manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Engineer_ ::

lukaz je izjavil:


Res? Na avtomatu namenjeno točno temu (se ne spomnim lokacije, predvidevam da je bilo pri neki varni vožnji) mi je bilo v 5ih poskusih namerjeno med 0.7-0.8 sekund.


Saj se zavedaš da traja 0.8 sekunde da pritisneš stopalko za zavoro, potem pa še cleo večnost, da se dejansko ustaviš? Kaj šele, da se varno ustaviš, torej vržeš v nižjo prestavo, vklopiš varnostne utripalke itd....

Če ti voziš 1 sekundo za vozilom pred sabo to pomeni natanko to, da traja 0.8 sekunde da začneš zavirat, čez natanko 0.2 sekunde pa sediš v avtu pred seboj. V 0.2 sekunde niti zavore ne začnejo delat 100% saj se olje ne more premakniti tako hitro.
Se povsem strinjam z jypom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Roadkill ::

Lepo da se strinjata. Imata pač oba narobe, ni problema.

Je pa cela debata brez smisla. Ko prevzameš izpit za avto prevzameš tudi odgovornost, da boš na cesti spoštoval prometna pravila in zakone. Če jih ne, so predpisane kazni.

Pizdočim predlagam, da protestno vrnejo izpite na upravno enoto.
Ü

Engineer_ ::

motiva se v čem? 1 sekunda varnostne razdalje je premalo, mora biti 2 sekundi. Če misliš da se motim pa predloži kak dokaz. Moj dokaz je milijon raziskav ki potrjujejo da je reakcijski čas posameznika 1 sekunda. Potem pa moraš še dejansko odreagirat. Torej je 1 sekunda premalo.

In tudi če jypa večina ne mara to ne pomeni da včasih nima prav. Je treba prebrat kaj napiše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Invictus ::

Nekateri tukaj zamenjujejo reakcijski čas s časom reagiranja.

Čas reagiranja je ponavadi precej daljši ... ne samo 1 sekunda.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

lukaz ::

Ni bila tipka ampak zavorne ročke tako kot na motorju, kar pomeni da je tukaj vključeno tudi hod zavore. Torej če jaz vozim avto z dobrimi zavorami, kvalitetnimi gumami z dovolj profila in primerno starostjo, po čem sklepate da se bo avto pred mano v teh 0.8s ustavil toliko hitreje kot moj da bo dejansko prišlo do nesreče? Če v to vključimo še navado da poleg avtomobila pred mano gledam še kaj se dogaja pred njim, se teorija precej ujema z prakso. Jaz 0, avtomobili za mano 2.

Edit: jype: Varnostne utripalke in preverjanje vzvratnega ogledala sta nepomembni, saj ti za mano držiš pravilno varnostno razdaljo in boš seveda lahko odreagiral tako da da boš izognil nesreči (ker itak tudi v 2s ne moreš vsega naštetega storiti). Potniki v mojem avtomobilu morajo biti pripeti, ergo so zavarovani toliko kot so lahko z ali brez opozorila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukaz ()

RejZoR ::

Engineer_ je izjavil:

lukaz je izjavil:


Res? Na avtomatu namenjeno točno temu (se ne spomnim lokacije, predvidevam da je bilo pri neki varni vožnji) mi je bilo v 5ih poskusih namerjeno med 0.7-0.8 sekund.


Saj se zavedaš da traja 0.8 sekunde da pritisneš stopalko za zavoro, potem pa še cleo večnost, da se dejansko ustaviš? Kaj šele, da se varno ustaviš, torej vržeš v nižjo prestavo, vklopiš varnostne utripalke itd....

Če ti voziš 1 sekundo za vozilom pred sabo to pomeni natanko to, da traja 0.8 sekunde da začneš zavirat, čez natanko 0.2 sekunde pa sediš v avtu pred seboj. V 0.2 sekunde niti zavore ne začnejo delat 100% saj se olje ne more premakniti tako hitro.
Se povsem strinjam z jypom.


Pravilno se itaq bremza sklopka + zavore, tko da je vseeno če imaš v 23 prestavi ne boš naredil engina stall-a (kar sicer pomeni kolaps vseh varnostnih funkcij avta) niti se ne boš mudil z downshiftanjem. Vse 4 smernike pa sam vedno vklopim isti moment, ko začnem bremzat oz na avtocestah, ko v daljavi vidim, da neki ne štima takoj vklopim, še preden se dejansko bolj približam. Eni avti pa imajo to itaq avtomatično ob naglem zaviranju. Glede tega moram pohvalit folk, da 4 varnostne smernike kar redno uporabljajo za take situacije.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Tody ::

bullshit dejte sem notr še štet postavljanja trikotnika, pripenjanje otroka in lubčkanje punce. Debata je konkretna, vprašanje je samo izvajanje sankcij.

jype ::

Prav je, da se neupoštevanje varnostne razdalje redno, izdatno in neusmiljeno sankcionira.

Ker vi itak veste, da hitrost ni tista, ki ubija, so torej neupoštevanje varnostne razdalje, neuporaba smernikov in nepozornost pri vožnji pomembni dejavniki, ki jih je treba izkoreniniti, ker so popolnoma nepotrebni (na noben način ne vplivajo na hitrost vožnje, ki vam je tako pri srcu).

Če se pri tem še polni proračun, je to samo pozitivno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

šernk ::

Jst sem imel reakcijski čas z 0,4 promila alkohola (po novem 0.19 al tam nekje) 0,87s, pa sem zamudil pri reakciji, ker ob prvi reakciji sem njihov utesnjen avtič za testiranje pohodil na polno in na žalost tudi sklopko. V drugem poizkusu me je pa zamotilo to da dooooolgo ni bilo luči za zavirat.

in ne hitrost še nikogar ni ubila, hitrosti tudi čutiš ne, drugače bi bili vsi že mrtvi. Ubija izključno hitro zaustavljanje :)

smešno pa je ko trdite da je bolj nevaren tisti ki ima 1 sec varnostne razdalje, kot pa 80 letni nono, ki vidi vse kar je več kot 20m pred njim megleno. Tudi v kritičnih trenutkih, pa tudi če sem bil skoraj popolnoma za ritjo sem imel doslej še vedno čas spremljat tistega za menoj in uravnavat moje zaviranje, da ga če se le da ne dobim v rit. Preprosto zato, ker nikoli ne gledam avta pred seboj, na njemu se bodo že zavorne luči prižgale za opozorilo, vedno spremljam promet kar se da naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

sumoborac ::

Oberyn je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Dobra ideja bi recimo bila, da bi recimo država ponudila program, po katerem dovoliš, da ti na avto zmontirajo zapečateno kamero, katere podatke bi lahko uporabili pri izdajanju kazni.
Če te torej motijo debili v prometu, je zadosti da se samo furaš okrog, država pa poskrbi za ostalo.
Takrat se je tudi veliko lažje nasmehnit komu, ki te je grdo izsilil. >:D

Hja, meni taka stvar ne bi dišala preveč. Res bi tako hitro spravil s ceste modele, ki mislijo, da pilotirajo bojno letalo (aka RejZoR), samo za kakšno ceno? Ovajanje sodržavljanov? In to avtomatsko? Ne rečem, da ovadiš človeka zaradi težkih stvari, kot so kraje in krvni delikti in to, ampak za navaden prometni prekršek je pa preko mere. Kakšna družba bi to bili, eden drugega bi ovajali na vsakem koraku za vseh 7500 ali kolko že je prekrškov. Ne bi želel živeti v taki družbi. Ne, naj za to skrbi osebje, ki sem ga vzel v službo v ta namen in ga razmeroma bogato plačujem.

Udba je se vedno globoko zakoreninjena v Sloveniji. Sam se prostovoljni inspektorji mankajo pa smo zmagal (al pa prostovoljni policaji)

Mi pa ni jasno kako vsi mirno notr tlacite te nujne sekunde k da bo pred vami zrastu v trenutku betonski zid in se boste zaletel... ocitno je potrebno razumet med absolutno in relativno hitrostjo... in seveda bit zbran pri voznji (saj drugace clovek NE pase na cesto) saj tako mirno opazis kaj se dogaja 5 avtov naprej in se temu tudi ustretno prilagodi voznjo in hitrost.

Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...

RejZoR ::

Zato se jezst daleč najraje vozim sam. Tud če imam not muziko, me to sprošča in sem fokusiran na vožnjo, čim se s kom pogovarjam garantirano nisem tolk skoncentriran. Oz tud če imam koga zraven sem ponavad bolj redkobeseden. Očitno stara navada iz dirkaških špilov iz otroštva, kjer sem pri vožnji bil vedno skoncentriran zgolj in samo na slednje in se tega še danes bolj ali manj držim. Moč navade, pa čeprav virtualne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Krele ::

V Sloveniji so problem psihoti, ki se ti zalepjo za rit in blendajo, tudi če voziš na zgornji meji omejitve hitrosti. A problem je tudi inkasantstvo. In temu tipu inkasantstva se enostavno ne bo dalo izognit, ker si praktično na vsaki mal daljši vožnji v določenih neizogibnih situacijah nujno gledega 2s pravila v prekršku. Če se ne bo oz. dokler se ne bo zgodilo kako večje javno in medijsko ogorčenje, bodo brez kakršnih koli zadržkov pošiljali položnice za npr. 1.8s ali 1.9s varnostne razdalje. Loterija pač.

In ja, ko je bilo že omenjeno, naj namesto masažnih stolov in 13 inčnih lcd-jev za predvajanje videa proizvajalci končno začnejo vgrajevati merilce razdalje med vozili, in to ne kot dodatno opremo.

Si kdo predstavlja vožnjo na AC od Palmanove do Benetk na delovni dan z 2s varnostno? Desni pas tovornjak pri tovornjaku od začetka do Benetk, vozjo 90 s 3 do 5m varnostne, levi pas kolona prav tako od začetka do konca, vozjo okrog 120 z 5 do 15m varnostne. Če bi hotli vozit z minimalno 33m razdalje, brez 6 pasovnice ne bi šlo.

xxx ::

Pozdravljam nabavo in KONČNO kaznovanje idiotov, ki se ti na avtocesti nalepijo na rit. Zaradi ogrožanja bi jim dal raje 400€ kazni.
Pa pa...

kriko07 ::

Raje bi dal denar kam drugam npr. da bi na avtocesto lahko šli normalno,če bi pa hotel kdo v nasprotno stran vozit bi si pa gume predrl...

Tody ::

xxx je izjavil:

Pozdravljam nabavo in KONČNO kaznovanje idiotov, ki se ti na avtocesti nalepijo na rit. Zaradi ogrožanja bi jim dal raje 400€ kazni.


Seveda dokler sam nebi fasal take kazni.

darkolord ::

Če ni idiot, ki se na avtocesti drugim nalepi na rit, ni razloga, da bi jo dobil...

xxx ::

Tody je izjavil:

xxx je izjavil:

Pozdravljam nabavo in KONČNO kaznovanje idiotov, ki se ti na avtocesti nalepijo na rit. Zaradi ogrožanja bi jim dal raje 400€ kazni.


Seveda dokler sam nebi fasal take kazni.

Vozim zgledno. Ni šans da bi se nekomu napopal na rit, raje sem predaleč. Problem so pa idioti, ki prehitijo in se vrinejo v mojo varnostno razdaljo, da moram potem jaz prilagajat razdaljo.
Pa pa...

sumoborac ::

xxx je izjavil:

Tody je izjavil:

xxx je izjavil:

Pozdravljam nabavo in KONČNO kaznovanje idiotov, ki se ti na avtocesti nalepijo na rit. Zaradi ogrožanja bi jim dal raje 400€ kazni.


Seveda dokler sam nebi fasal take kazni.

Vozim zgledno. Ni šans da bi se nekomu napopal na rit, raje sem predaleč. Problem so pa idioti, ki prehitijo in se vrinejo v mojo varnostno razdaljo, da moram potem jaz prilagajat razdaljo.


Ze neki ne stima... tisti trenutek ko te nekdo uspe prehitet po DESNEM pasu pomeni da A) se mu nisi umaknil ceprav je desni pas prazen B) si si mislil ko te j*** bos ze pocakal
V vsakem primeru si sam v prekrsku ker si na levem pasu, ki je PREHITEVALNI kar pomeni da si na njem samo takrat ko PREHITEVAS (seveda ne tovornjakarja 3km vnaprej;)

Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...

lukaz ::

Kdo je rekel da je na LEVEM pasu?

jype ::

Po moje je to kar privzel, ker se po prazni avtocesti Slovenci praviloma vozijo po levem pasu.

šernk ::

Kdo je rekel da je na LEVEM pasu?


iz tega sledi:
Problem so pa idioti, ki prehitijo in se vrinejo v mojo varnostno razdaljo, da moram potem jaz prilagajat razdaljo.


oziroma kater idiot pa prehiti po levem pasu in se nato nekomu vrine na vozni pas? Taki idioti ne obstajajo oziroma so redki. Sklepaš lahko, da ga tej, ki ga motijo prehitijo po voznem pasu, kar je pa če voziš 100% pravilno nemogoče. Na AC si v prekršku če si v koloni na prehitevalnem pasu. V prekršku je tako prvi, ki takšno kolono zadržuje kljub prostemu voznemu pasu, kot vsi za njim, ki čakajo da se prvi idiot umakne in ga prehitijo. To da peljem po voznem pasu hitreje kot kolona na prehitevalnem pa ni redek pojav. In takrat seveda skrbim za okolje, ko moram upočasniti (drugače pridem po voznem pasu direktno do prvega v koloni na prehitevalnem pasu) in nato spet pospeševati. Jebat ga prehitevat po desni je prepovedano, razen v mestih in v primeru zgoščenega prometa.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519484 (16181) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528113985 (91007) solatko
»

Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
573107947 (99782) St235
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745457 (40852) solatko

Več podobnih tem