Forum » Loža » Nove kazni
Nove kazni
krneki0001 ::
jype interes za postavit dirkališče je zelo velik, večji problem pa je dobit zemljo na kateri boš to postavil. Takoj ko se začne samo govorit, da boš postavil dirkališče, skočijo vsi sosedje po tebi, zeleni začnejo skakat do vrha nebotičnika, potem pa začnejo vsi skupaj tok pritiskat na občino, da ne dobiš dovoljenj. Si je že kar nekaj ljudi z izkušnjami polomilo zobe ob probavanju postavitve dirkališča. Seveda pa taisti sosedje in zeleni norijo po cestah in ubijajo druge ali pa se ubijajo sami, ampak to jim je pač vseeno, samo da ne bo dirkališča, ker to je pa prevelik poseg v naravo, ker tam pa lahko olje steče v podtalnico, lahko se zgodi nesreča in podobno.
Sicer pa na vsakem dirkališču ob pogodbi za najem podpišeš da voziš na lastno odgovornost, ampak to je za ljudi v sloveniji skoraj neznanka.
Sicer pa na vsakem dirkališču ob pogodbi za najem podpišeš da voziš na lastno odgovornost, ampak to je za ljudi v sloveniji skoraj neznanka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
BigWhale ::
Resitev nadzora hitrosti je se bolj preprosta od tiste s postavljanjem radarjev. GPS v vsak avto, tako dobimo avtomatsko cestninjenje po prevozenem kilometru in avtomatske poloznice ob presezeni hitrosti za doloceno cesto.
Kazni so pa lahko minimalne. Recimo od 10EUR za vsakih 5km/h sekund. Torej ce 10 sekund vozis 55km/h namesto 50km/h te to stane 100EUR. Ce vozis 10km/h vec je to potem ze 200EUR. In tako naprej... Neka exponentna krivoljua bi bila pravsnja.
Prek takekga GPS sistema lahko potem kontroliramo se ostale prekrske... Voznjo po napacni strani avtoceste, voznjo v enosmerne ulice, prepovedano zavijanje, prehitevanje po polni crti....
Kazni so pa lahko minimalne. Recimo od 10EUR za vsakih 5km/h sekund. Torej ce 10 sekund vozis 55km/h namesto 50km/h te to stane 100EUR. Ce vozis 10km/h vec je to potem ze 200EUR. In tako naprej... Neka exponentna krivoljua bi bila pravsnja.
Prek takekga GPS sistema lahko potem kontroliramo se ostale prekrske... Voznjo po napacni strani avtoceste, voznjo v enosmerne ulice, prepovedano zavijanje, prehitevanje po polni crti....
luli ::
Saj v teoriji je lepo bit pameten, v praksi pa včasih stvari niso tako enostavne. Pri uporabi GPS-a lahko vidiš tudi podatek o možnem odstopanji. Ta pri meni kaže od 30 pa do 1m. Torej če postaviš časovni interval v 1s, se v teoriji lahko zgodi, da je napaka meritve 60m/s, kar pa seveda nedopustna napaka.
Zanimivi se mi zdijo nekateri, ki skoraj eksplodirajo ob novici, da recimo google zbira o vas nekatere podatko, po drugi strani pa celo sami predlagajo nadzor, ki je po mojem mnenju 100x večji.
Zanimivi se mi zdijo nekateri, ki skoraj eksplodirajo ob novici, da recimo google zbira o vas nekatere podatko, po drugi strani pa celo sami predlagajo nadzor, ki je po mojem mnenju 100x večji.
BigWhale ::
Vidis luli, problem je v tem, da google moje podatke zbira in zaradi tega ne resuje zivljenj. Taksna omejitev hitrosti bi pa resila vec zivljenj. V to sem preprican.
Omejitve hitrosti potrebujemo. Nujno! Prav tako potrebujemo kazni, ki bodo krsitelje spametovale. Za delovanje obojega pa potrebujemo nadzor. Cim strozji!
Omejitve hitrosti potrebujemo. Nujno! Prav tako potrebujemo kazni, ki bodo krsitelje spametovale. Za delovanje obojega pa potrebujemo nadzor. Cim strozji!
kekz ::
Za začetek bi lahko naredili eno že zelo znano rešitev (iz sveta tovornjakov). V avtomobile se vgradi tahograf.
Sicer ne bomo vedeli, če je nekdo prekoračil hitrost na točno določeni cesti, ampak če bo na tahografu oznaka 150+ km/h, je to za vse ceste (razen za nemške) prehitro. Da si bil ravno takrat (ali celo vsak dan) v Nemčiji, bi pač moral posredno dokazovati z avstrijsko vinjeto, računi za gorivo, prenočiščem, roaming na tel. računu ali s čim podobnim.
(Podobno kot te davkarija kar privije za manj običajne stvari in ji moraš potem nazaj dokazovati, da imaš prav. Npr. mi smo jim nekoč dali izpisek iz službene telefonske centrale, da smo jim dokazovali, da smo res šihtali na veliko noč in imeli takrat neobdavčene potne stroške. Prej so nas privijali, potem so dali mir.)
Tudi, ko te policaj ustavi v naselju, lahko pogleda hitrost za zadnje kilometre (ki morajo kazati manj ali enako 50 km/h) in to brez radarja.
Sicer ne bomo vedeli, če je nekdo prekoračil hitrost na točno določeni cesti, ampak če bo na tahografu oznaka 150+ km/h, je to za vse ceste (razen za nemške) prehitro. Da si bil ravno takrat (ali celo vsak dan) v Nemčiji, bi pač moral posredno dokazovati z avstrijsko vinjeto, računi za gorivo, prenočiščem, roaming na tel. računu ali s čim podobnim.
(Podobno kot te davkarija kar privije za manj običajne stvari in ji moraš potem nazaj dokazovati, da imaš prav. Npr. mi smo jim nekoč dali izpisek iz službene telefonske centrale, da smo jim dokazovali, da smo res šihtali na veliko noč in imeli takrat neobdavčene potne stroške. Prej so nas privijali, potem so dali mir.)
Tudi, ko te policaj ustavi v naselju, lahko pogleda hitrost za zadnje kilometre (ki morajo kazati manj ali enako 50 km/h) in to brez radarja.
jrtjtejtt ::
@imagodei:
Sem lepo napisal, da to višanje kazni kaže na očitno nesposobnost trenutne in vseh prejšnjih vlad in ostalih organov za vpeljavo učinkovitih rešitev.
Glede odgovornosti pa tole: ravno to je problem, da se vsi izgovarjajo za nesreče na vlado, policijo, zakone, ceste, ...osebna odgovrnost tle manjka, ljudje naj se pri sebi mal zavejo, kaj počnejo na cestah!
Sem lepo napisal, da to višanje kazni kaže na očitno nesposobnost trenutne in vseh prejšnjih vlad in ostalih organov za vpeljavo učinkovitih rešitev.
Glede odgovornosti pa tole: ravno to je problem, da se vsi izgovarjajo za nesreče na vlado, policijo, zakone, ceste, ...osebna odgovrnost tle manjka, ljudje naj se pri sebi mal zavejo, kaj počnejo na cestah!
ru7 ::
Pač tisti, ki jim je do hitrejše vožnje bojo prešaltali na motorje, kjer te stacionarni radar ne izmeri, policaji motoriste tako in tako ne ustavljajo, ker jih ne morejo. In pol bomo spet tam, polno motoristov, premalo izkušenj, in bi zadel glih "tebe", ko greš skos 50km/h...
Buggy ::
Glede odgovornosti pa tole: ravno to je problem, da se vsi izgovarjajo za nesreče na vlado, policijo, zakone, ceste, ...osebna odgovrnost tle manjka, ljudje naj se pri sebi mal zavejo, kaj počnejo na cestah!
Tako je, nova ali prilagojena infrastruktura danasnjm kapacitetam in tempu s tezavo seveda nima nic, kakor tudi ne po tem koraku smiselno in generalno prilagojena pravila. Seveda je lazje ob vsaki luknji na cesti postaviti tablo in se potem cuditi, kako je lahko prislo do nesrece ce smo pa ja postavili se nizjo omejitev hitrosti.
Nekako v tem smislu bi lahko rekel. Vsakemo na S-T v masino 10Mbps mrezno kartico na koksijalcu, ISP-ji pa mastno racunat mesecni download nad 2Gb s tem da se sankcionira vsak obisk strani ki ni povsec trenutni oblasti.Tako se bomo resili piratstva in necednih poslov preko interneta, in bo vec mladine zunaj na svezem zraku iz dolgcasa praskalo po parkiranih avtomobilih ali pa se sli kakega drugega vandalizma in vsi bomo ziveli srecno...aha no bomo pa se za njih nasli kako resitev.
Tako je, nova ali prilagojena infrastruktura danasnjm kapacitetam in tempu s tezavo seveda nima nic, kakor tudi ne po tem koraku smiselno in generalno prilagojena pravila. Seveda je lazje ob vsaki luknji na cesti postaviti tablo in se potem cuditi, kako je lahko prislo do nesrece ce smo pa ja postavili se nizjo omejitev hitrosti.
Nekako v tem smislu bi lahko rekel. Vsakemo na S-T v masino 10Mbps mrezno kartico na koksijalcu, ISP-ji pa mastno racunat mesecni download nad 2Gb s tem da se sankcionira vsak obisk strani ki ni povsec trenutni oblasti.Tako se bomo resili piratstva in necednih poslov preko interneta, in bo vec mladine zunaj na svezem zraku iz dolgcasa praskalo po parkiranih avtomobilih ali pa se sli kakega drugega vandalizma in vsi bomo ziveli srecno...aha no bomo pa se za njih nasli kako resitev.
w00tnes ::
Das vgradit v vse avte speedlimiter (zaklenjen), v znake oddajnike ki mu sporocijo max hitrost pa nebo vec divjanja. Ce pa kerga dobijo da pele cez omejitev se pa avto odpelje, ugotovi kaj je slo narobe in ce je ugotovljen poseg v napravo se avto lepo obdrzi.
Lp
Lp
djordjevic ::
Ustavite malo konje, no, z vašimi gps-nadzorniki pa tahografi and co. Se je treba it čisti fašizem al kaj, da se bo ustavilo morijo? Če že blokade komu, pol ponavljalcem prekrškov, ne pa jih po defaultu limat na vsaki avto. Si včasih mislim, da je škoda, da se običajni folk ne preizkusi v snovanju zakonov, ob teh postih pa sem prekleto hvaležen, da do tega ne pride. Stacionarni radarji, pa basta.
imagodei ::
Vsa čast tistim, ki non-stop vozite po omejitvah. Jype & co., res vas spoštujem. Ampak zdejle pa mal pretiravaš (pretiravate).
Kakšnih 10.000 EUR in zaporna kazen, no... Vsega se pa res ni treba učit pri Amerih, ali pač? Kao, da ne bo povratnikov. Oni imajo zaradi tega (kao) po nekaterih državah smrtno kazen. Pa tisto, three strikes and you're out oziroma tretje kaznivo dejanje, ne glede na težo, ti avtomatično prinese dosmrtno kazen. Pa jim sistem deluje? Imajo manj povratnikov?
No, zdaj se bo kdo oglasil in rekel, da bi jih brez takšnih kazni imeli še več, kot jih že imajo. Ampak dejstvo je, da kdor krši zakon, ga ne krši z zavedanjem v glavi, da ga bodo dobili. Če bi se tega zavedal, ga ne bi kršil. Tako pri kaznivih dejanjih, kot pri prekrških.
Pa smo spet tam, da višanje kazni ne prinese izboljšanja. Zavedanje, da te bodo dobili, pa. Predvsem pa vzgoja; striktno izvajanje kazni je tudi vrsta vzoje. Pri tem pa pogostnost kaznovanja oz. razmerje med kršitvami zakona ter številom kazni za te kršitve igra največjo vlogo. Če bi kršitelja policaj ustavil vsaj v 10%, kadar vozi več kot 10 km/h preveč, pa bi bile kazni smešno nizke (50 eur, npr), bi to delovalo precej bolj vzgojno, kot če kršitelja ustavijo v manj kot 10/00.
Poleg tega pa, jype, še enkrat: dobrega voznika ne odlikuje to, da ves čas opazuje števec in lovi kazalko na predpisanih 50, 70, 90 km/h. Dober voznik se prilagodi razmeram na cesti, dobro predvideva in opazuje. Ja, to dejansko pomeni, da mu v naselju ni izpod časti peljati tudi 20 km/h, če predvideva, da mu pred avto lahko skoči otrok. Ampak pomeni pa to tudi, da včasih, na prazni ravni pregledni cesti z omejitvijo 90 km/h, pohodi gas in preseže hitrost za 10, 20 km/h.
Priznam: večja je hitrost, bolj se poveča verjetnost nesreče. Dokler pa je ta smešno nizka (na prazni ravni pregledni cesti ob normalnih voznih razmerah), pa 10-15 km/h nikomur ne bi smelo predstavljati tako grozne kršitve, da me bo oglobil za 10.000 EUR. Ali pa za 200 EUR, FWIW.
Kot sem že rekel, policaj ne bo ugotavljal, ali sem dovolj sposoben voznik, ali pa naduto pezde, ki z ofenzivno vožnjo nadomešča manjko centimetrov - kazni za kršitve torej ja, all the way. Vendar pa za manjše kršitve (in na regionalni, ravni, pregledni, prazni cesti 10-20 km/h JE manjša kršitev) ni nobene potrebe po drakonskih kaznih. (10 km/h v naselju je povsem druga pesem. Ravno tako vožnja pod vplivom alkohola, prehitevanje v škarje ipd.)
EDIT: minor edit
Kakšnih 10.000 EUR in zaporna kazen, no... Vsega se pa res ni treba učit pri Amerih, ali pač? Kao, da ne bo povratnikov. Oni imajo zaradi tega (kao) po nekaterih državah smrtno kazen. Pa tisto, three strikes and you're out oziroma tretje kaznivo dejanje, ne glede na težo, ti avtomatično prinese dosmrtno kazen. Pa jim sistem deluje? Imajo manj povratnikov?
No, zdaj se bo kdo oglasil in rekel, da bi jih brez takšnih kazni imeli še več, kot jih že imajo. Ampak dejstvo je, da kdor krši zakon, ga ne krši z zavedanjem v glavi, da ga bodo dobili. Če bi se tega zavedal, ga ne bi kršil. Tako pri kaznivih dejanjih, kot pri prekrških.
Pa smo spet tam, da višanje kazni ne prinese izboljšanja. Zavedanje, da te bodo dobili, pa. Predvsem pa vzgoja; striktno izvajanje kazni je tudi vrsta vzoje. Pri tem pa pogostnost kaznovanja oz. razmerje med kršitvami zakona ter številom kazni za te kršitve igra največjo vlogo. Če bi kršitelja policaj ustavil vsaj v 10%, kadar vozi več kot 10 km/h preveč, pa bi bile kazni smešno nizke (50 eur, npr), bi to delovalo precej bolj vzgojno, kot če kršitelja ustavijo v manj kot 10/00.
Poleg tega pa, jype, še enkrat: dobrega voznika ne odlikuje to, da ves čas opazuje števec in lovi kazalko na predpisanih 50, 70, 90 km/h. Dober voznik se prilagodi razmeram na cesti, dobro predvideva in opazuje. Ja, to dejansko pomeni, da mu v naselju ni izpod časti peljati tudi 20 km/h, če predvideva, da mu pred avto lahko skoči otrok. Ampak pomeni pa to tudi, da včasih, na prazni ravni pregledni cesti z omejitvijo 90 km/h, pohodi gas in preseže hitrost za 10, 20 km/h.
Priznam: večja je hitrost, bolj se poveča verjetnost nesreče. Dokler pa je ta smešno nizka (na prazni ravni pregledni cesti ob normalnih voznih razmerah), pa 10-15 km/h nikomur ne bi smelo predstavljati tako grozne kršitve, da me bo oglobil za 10.000 EUR. Ali pa za 200 EUR, FWIW.
Kot sem že rekel, policaj ne bo ugotavljal, ali sem dovolj sposoben voznik, ali pa naduto pezde, ki z ofenzivno vožnjo nadomešča manjko centimetrov - kazni za kršitve torej ja, all the way. Vendar pa za manjše kršitve (in na regionalni, ravni, pregledni, prazni cesti 10-20 km/h JE manjša kršitev) ni nobene potrebe po drakonskih kaznih. (10 km/h v naselju je povsem druga pesem. Ravno tako vožnja pod vplivom alkohola, prehitevanje v škarje ipd.)
EDIT: minor edit
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
kekz ::
> Ustavite malo konje, no, z vašimi gps-nadzorniki pa tahografi and co. Se je treba it čisti fašizem al kaj, da se bo ustavilo morijo?
Imajo tovornjak(arj)i čisti fašizem?
GPS nadzor je sporen, ker krši zasebnost gibanja. Sem proti GPS nadzoru, ker bo zabeležil vsak moj obisk pri ljubici. Ko bom postal precednik, me bodo pa izsiljevali.
Po drugi strani pa tahograf ne beleži, kje si se vozil, ampak samo kako hitro. Pri tovornjakih (in avtobusih) je to ustaljena praksa, ki ima dva namena, da nadzoruje hitrost in da nadzoruje čas vožnje in počitka (kar je pri poklicnih voznikih omejeno). Ko te ustavi policaj, ti pogleda podatke za 1 teden nazaj. Aparat je plombiran in poseganje vanj ni dovoljeno.
Imajo tovornjak(arj)i čisti fašizem?
GPS nadzor je sporen, ker krši zasebnost gibanja. Sem proti GPS nadzoru, ker bo zabeležil vsak moj obisk pri ljubici. Ko bom postal precednik, me bodo pa izsiljevali.
Po drugi strani pa tahograf ne beleži, kje si se vozil, ampak samo kako hitro. Pri tovornjakih (in avtobusih) je to ustaljena praksa, ki ima dva namena, da nadzoruje hitrost in da nadzoruje čas vožnje in počitka (kar je pri poklicnih voznikih omejeno). Ko te ustavi policaj, ti pogleda podatke za 1 teden nazaj. Aparat je plombiran in poseganje vanj ni dovoljeno.
djordjevic ::
kekz: Si že odgovoril sam sebi. Tovornjakarji imajo tahograf, ker so poklicni šoferji in so kot taki še posebno dolžni spoštovati promet, nenazadnje tudi zato, ker lahko z neodgovornim vedenjem (prehitra vožnja, vožnja brez počitka, prehitevanje) povzročijo veliko več nesreč na cestah kot nekdo, ki malenkost prekorači omejitev na avtocesti, recimo.
kekz ::
> dobrega voznika ne odlikuje to, da ves čas opazuje števec in lovi kazalko na predpisanih 50, 70, 90 km/h.
Od kar sem zamenjal avto, sem se tega znebil. Povsod, kjer je cesta taka, da bi mi zaradi ugodnih razmer noga ušla pregloboko, vključim tempomat. Potem on skrbi za hitrost, jaz pa imam boljšo pozornost nad ostalim dogajanjem, saj moram skrbeti za eno stvar manj. Sem se čisto navadil, super zadevca.
Od kar sem zamenjal avto, sem se tega znebil. Povsod, kjer je cesta taka, da bi mi zaradi ugodnih razmer noga ušla pregloboko, vključim tempomat. Potem on skrbi za hitrost, jaz pa imam boljšo pozornost nad ostalim dogajanjem, saj moram skrbeti za eno stvar manj. Sem se čisto navadil, super zadevca.
grex ::
Če vlada pravi, da bo to pomagalo, ji lahko vrnemo samo na naslednjih volitvah in to glasno povemo (no, razen če po kakem čudežu bo). Četudi bo izvoljena ista, bo vseeno naslednjič (upam) poiskala boljšo rešitev.
Zakaj gremo ob nevihti pod drevo? Ker je verjetnost, da bomo mokri na dežju, precej večja od verjetnosti, da nas bo pod drevesom zadela strela. Kazen za to, če te zadane strela, pa je tudi za največje fašiste primerno visoka.
Zakaj gremo ob nevihti pod drevo? Ker je verjetnost, da bomo mokri na dežju, precej večja od verjetnosti, da nas bo pod drevesom zadela strela. Kazen za to, če te zadane strela, pa je tudi za največje fašiste primerno visoka.
šernk ::
Od kar sem zamenjal avto, sem se tega znebil. Povsod, kjer je cesta taka, da bi mi zaradi ugodnih razmer noga ušla pregloboko, vključim tempomat. Potem on skrbi za hitrost, jaz pa imam boljšo pozornost nad ostalim dogajanjem, saj moram skrbeti za eno stvar manj. Sem se čisto navadil, super zadevca.
takih se tudi bojim. to pomeni da nimaš občuka za hitrost. sam pogledam na števec (za hitrost) le če zagledam radar in se tako prepričam da ne grem prehitro. in več kot za 15km/h še nisem prekoračil hitrosti pa grem večkrat po povsem ravni, široki in popolnoma prazni cesti v dobrih pogojih ( v tem primeru običajno malce pospešim drugače pa ne).
tisti ki bi v avtomobile vgradili ne vem kakšne speedlimiter itd... s tem bi prehitevanja postala še bolj nevarna, ko prehitevaš je tvoja naloga da prideš čim prej varno nazaj na svoj pas. torej nekdo se ti celo pot zadeva in pred ovinki močno zavira po ravnini pa vozi 85km/h. za prehitevanje takšnega osebka bi potem rabil cel kilometer če bi ti avtomobil dopuščal le 5km/h več in je to varno??? tako se je zgodila moja najhujša kršitev hitrosti ko sem jo prekoračil za več kot 30km/h (ravnina omejitev 70 zaradi slabšega cestišča) seveda sem takoj ko sem se ponovno vključil na svoj pas zmanjšal hitrost
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
kekz ::
> takih se tudi bojim. to pomeni da nimaš občuka za hitrost.
Malo morgen. Tole sem moral pa načrtno trenirati. Ko sem se učil za športnega pilota, je inštruktor zahteval tudi, da smo si pokrivali armaturko z inštrumenti in si letel po občutku. Hitrost je bila najpomembnejši faktor, saj drugače padeš dol . Hitrosti so bile pa ravno med 70 in 100 km/h.
Malo morgen. Tole sem moral pa načrtno trenirati. Ko sem se učil za športnega pilota, je inštruktor zahteval tudi, da smo si pokrivali armaturko z inštrumenti in si letel po občutku. Hitrost je bila najpomembnejši faktor, saj drugače padeš dol . Hitrosti so bile pa ravno med 70 in 100 km/h.
imagodei ::
V letalu (predvidevam) imaš bore malo referenčnih točk, na katere bi se oprl pri določanju okvirne hitrosti. Okoli avtomobila jih je na tisoče - od kandelabrov, do odsevnih količkov, dreves ob cesti.
Poleg tega se uho navadi na zvok motorja.
S tema dvema pomagaloma jaz zadanem hitrost avtomobila na 10 km/h natančno. Na ravni cesti je ta interval še ožji, gotovo znotraj 7 km/h. (V svojem avtomobilu seveda).
Poleg tega se uho navadi na zvok motorja.
S tema dvema pomagaloma jaz zadanem hitrost avtomobila na 10 km/h natančno. Na ravni cesti je ta interval še ožji, gotovo znotraj 7 km/h. (V svojem avtomobilu seveda).
- Hoc est qui sumus -
Avby ::
Hrvati umikajo kazen 0 promil alkohola v krvi vrjetno zato, ker so s tem okrepom presegli vsa pričakovanja?
Še eno področje, kjer smo za hrvati po mentaliteti.
Še eno področje, kjer smo za hrvati po mentaliteti.
darkolord ::
S tema dvema pomagaloma jaz zadanem hitrost avtomobila na 10 km/h natančno
Pri zaviranju pa skoraj zagotovo ne...
kmetek ::
v kranju peš cona v stanovanjski coni, vsak dan več avtomobilov, pride kak redar?
zaključek naredite sami.
zaključek naredite sami.
pablic ::
Ni se mi zdel vsega brat, ampak ideja:
Kazni za vse prekrške bi morale biti majhne. Ko te enkrat dobijo na "velikem" prekršku (zelo prehitra vožnja, alkohol), ti na tvoje stroške vgradijo tahometer (mogoče v kombinaciji z GPS), merilnik alkohola, torej si pod zelo ostrim nadzorom, ob naslednjem ponovljenem prekršku je kazen dvojna, itd 2^n. Mislim da bi to delovalo. Niti nebi potrebovali več policajev, kakšen slo-techovec pa bi pa lahko služil z montažo tahometrov/merilnikov alkohola.
Kazni za vse prekrške bi morale biti majhne. Ko te enkrat dobijo na "velikem" prekršku (zelo prehitra vožnja, alkohol), ti na tvoje stroške vgradijo tahometer (mogoče v kombinaciji z GPS), merilnik alkohola, torej si pod zelo ostrim nadzorom, ob naslednjem ponovljenem prekršku je kazen dvojna, itd 2^n. Mislim da bi to delovalo. Niti nebi potrebovali več policajev, kakšen slo-techovec pa bi pa lahko služil z montažo tahometrov/merilnikov alkohola.
Mavrik ::
Do tedaj, ko te dobijo na "velikem" prekršku ti lahko že ubiješ več ljudi. Ni sprejemljivo.
The truth is rarely pure and never simple.
WarpedGone ::
@Pablic
Tole se mi zdi kot precej dobra ideja, vredna preučitve. Večino stroškov obesiti tistim, ki so se že prekršili.
Tole se mi zdi kot precej dobra ideja, vredna preučitve. Večino stroškov obesiti tistim, ki so se že prekršili.
Zbogom in hvala za vse ribe
kekz ::
Bolje kot zdaj, ko te pri velikem prekršku ponavadi sploh ne dobijo.
Rešena pa je tudi splošna zasebnost, saj bi sledili samo dokazanim "kriminalcem". To po zakonu lahko, saj odločbo izda sodišče za vsak primer posebej.
Rešena pa je tudi splošna zasebnost, saj bi sledili samo dokazanim "kriminalcem". To po zakonu lahko, saj odločbo izda sodišče za vsak primer posebej.
krucymucy ::
meni je vsec avstrijski model. kazni za prehitro voznjo so nizke. napram nasim smesno nizke.
kazni za voznjo pod vplivom alkohola .... pa ogromne. s tem se pa strinjam, ker se sam ze po enem piru ne pocutim vec jako sigurno za volanom. tako da kar ...
kazni za voznjo pod vplivom alkohola .... pa ogromne. s tem se pa strinjam, ker se sam ze po enem piru ne pocutim vec jako sigurno za volanom. tako da kar ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
pablic ::
>Mavrik
Ne razumem te. Je sedajšni zakon boljši, bo novi zakon boljši od mojega predloga? Ja preden te dobijo se pač ne strezniš v nobenem primeru. Tud če je predvidena kazen 100000 eurov, ker več da je verjetnost da te dobijo 1e-6. Šele ko dobiš nekoga na prekršku sledijo sankcije. Razen če ne uvedemo elektronskega omejevalnika hitrosti v povezavi z GPS za vse in merilec alkohola, vezan na zagon avtomobila za vse, ne vem pa kdo bo to plačal.
Ne razumem te. Je sedajšni zakon boljši, bo novi zakon boljši od mojega predloga? Ja preden te dobijo se pač ne strezniš v nobenem primeru. Tud če je predvidena kazen 100000 eurov, ker več da je verjetnost da te dobijo 1e-6. Šele ko dobiš nekoga na prekršku sledijo sankcije. Razen če ne uvedemo elektronskega omejevalnika hitrosti v povezavi z GPS za vse in merilec alkohola, vezan na zagon avtomobila za vse, ne vem pa kdo bo to plačal.
kmetek ::
5x več policije na cesti, vsak ima radar itd...loviti kretene na cesti kot "COPS" v ZDA itd...
Phoenix ::
Slovenska policija je itak v K. Lovijo folk k ni prvezan pa delajo cele blokade na celovški(LJ)zarad neprivezanih voznikov na kontra strani ceste proti dravljam pa tip s poršejem prbije 200km/h mimo njih pa se zasmejijo al pa gledajo za njim kt teleta v nova vrata. Pa mislite da ga je kšn prjavu centali al pa kej? Itak da ne. Še naprej so pisali kazni za pasove. Se zbuniš zakaj njega ne ustavljajo pa ti prbije tip da je njegova zadolžitev trenutno ta da gleda za pasove, da ga bo že ker drug škif ujel, da gre itak na obvoznco. HALLOOOOOO!!!! DEBILNA POLICIJA! Kaj ti bojo zakoni če maš škife k prepisujejo od svojih psov na testih!
Ljubljanski policajčki so itak taki pi**eki da nimajo jajc kšnmu z audijem sploh zatežit k vejo da jih bo najdu po šihtu pa polomu če mu zateži za feltne al kej več. Skratka OBUP!
Ljubljanski policajčki so itak taki pi**eki da nimajo jajc kšnmu z audijem sploh zatežit k vejo da jih bo najdu po šihtu pa polomu če mu zateži za feltne al kej več. Skratka OBUP!
imagodei ::
Prva in najcenejša rešitev ni v super-duper tehnologiji, pač pa v organizaciji policije. Prepričan sem, da bi že z obstoječimi policisti lahko imeli več patrulj na cestah. Treba je samo pametno organizirat delo, razporejat policiste na posamezne odseke... Dolgoročno pa zaposlovanje delavnih policistov, vzpostavitev učinkovitega notranjega nadzora. Skratka reorganizacija delovanja, procesov, postavitev procesa evalvacije rezultatov... Nesposoben kader pošiljat na disciplinske in odpuščat.
Kadar se je potreba (npr. tekma hokeja Olimpija-Jesenice) je lahko po Jesenicah toliko policajev, da misliš, da so najmanj oropali banko ali pa, da iščejo bombaša. Ko gre za prometno varnost, je dosežek, če na relaciji Kr.Gora - Ljubljana srečaš vsaj eno radarsko zasedo ali vsaj dva policijska avtomobila v gibanju.
Če bi bil interes, bi se lahko policijske enote malo posojalo po občinah. Že v tem trenutku se da naredit načrt poostrenega nadzora za obdobje 1-2 let z obstoječim kadrom: se določi razpored, po katerem v ponedeljek poostreno patruljirajo po Kranju in okolici, v torek v Škofji Loki, Tržiču, Cerkljah, v sredo... Na nivoju policijskih uprav bi šla lahko zadeva še dlje, tako da bi občasno izvajali hudo poostrene nadzore na območju celotne policijske uprave, kadre bi pa posodile sosednje.
Če bi na relaciji Jesenice-Ljubljana ali pa Ljubljana Postojna srečal 5 patrulj in dve radarski zasedi in bi se to zgodilo npr 2x mesečno; poleg tega pa vsaj še 1x tedensko (random day) na isti relaciji vsaj 2 patrulji in eno zasedo - ja, upam garantirat, da bi se v enem letu promet umiril.
Bi pa, reveži, možje postave morali delati bistveno bolj intenzivno in zavzeto. Ne pa, da na nočnih izmenah spijo v grmovju s prižgano radio postajo.
Kadar se je potreba (npr. tekma hokeja Olimpija-Jesenice) je lahko po Jesenicah toliko policajev, da misliš, da so najmanj oropali banko ali pa, da iščejo bombaša. Ko gre za prometno varnost, je dosežek, če na relaciji Kr.Gora - Ljubljana srečaš vsaj eno radarsko zasedo ali vsaj dva policijska avtomobila v gibanju.
Če bi bil interes, bi se lahko policijske enote malo posojalo po občinah. Že v tem trenutku se da naredit načrt poostrenega nadzora za obdobje 1-2 let z obstoječim kadrom: se določi razpored, po katerem v ponedeljek poostreno patruljirajo po Kranju in okolici, v torek v Škofji Loki, Tržiču, Cerkljah, v sredo... Na nivoju policijskih uprav bi šla lahko zadeva še dlje, tako da bi občasno izvajali hudo poostrene nadzore na območju celotne policijske uprave, kadre bi pa posodile sosednje.
Če bi na relaciji Jesenice-Ljubljana ali pa Ljubljana Postojna srečal 5 patrulj in dve radarski zasedi in bi se to zgodilo npr 2x mesečno; poleg tega pa vsaj še 1x tedensko (random day) na isti relaciji vsaj 2 patrulji in eno zasedo - ja, upam garantirat, da bi se v enem letu promet umiril.
Bi pa, reveži, možje postave morali delati bistveno bolj intenzivno in zavzeto. Ne pa, da na nočnih izmenah spijo v grmovju s prižgano radio postajo.
- Hoc est qui sumus -
kekz ::
> Če bi na relaciji Jesenice-Ljubljana ali pa Ljubljana Postojna srečal 5 patrulj in dve radarski zasedi in bi se to zgodilo npr 2x mesečno; poleg
> tega pa vsaj še 1x tedensko (random day) na isti relaciji vsaj 2 patrulji in eno zasedo - ja, upam garantirat, da bi se v enem letu promet umiril.
Zanimivo, jaz sem pred leti imel ene zahodnjake na obisku, pa smo ob cesti po Gorenjski srečali ene 3 policijske patrulje.
Takoj so me začudeno spraševali, kakšna policijska država to smo. V Belgiji namreč policaja ob cesti zlepa ne vidiš. Vozijo pa zelo vzorno.
> tega pa vsaj še 1x tedensko (random day) na isti relaciji vsaj 2 patrulji in eno zasedo - ja, upam garantirat, da bi se v enem letu promet umiril.
Zanimivo, jaz sem pred leti imel ene zahodnjake na obisku, pa smo ob cesti po Gorenjski srečali ene 3 policijske patrulje.
Takoj so me začudeno spraševali, kakšna policijska država to smo. V Belgiji namreč policaja ob cesti zlepa ne vidiš. Vozijo pa zelo vzorno.
imagodei ::
Ja.
Slovencem je, povsem jasno, glede na vse statistike in samo cestno realnost, treba kulturo vožnje vcepiti zgrda. S tem se menda vsi normalni obiskovalci tega foruma strinjamo?!
Ne strinjam pa se s tem, da bo denarno višanje kazni brez ustreznega nadzora kaj pripomoglo k boljši kulturi. To je kompleten bull. Če velja zakon, naj velja za vse; ob sedajšnjem pomanjkljivem nadzoru največkrat fašeš policaja zato, ker si presegel hitrost za 10 km/h, v istem času pa po vsej Sloveniji divja več deset norcev s 40-50% višjo hitrostjo, kot je dovoljeno in jih nihče ne ustavi.
Zato rabimo policaje na cesti. Če bi vsi vozili tako kot jype, jih gotovo ne bi rabili.
Slovencem je, povsem jasno, glede na vse statistike in samo cestno realnost, treba kulturo vožnje vcepiti zgrda. S tem se menda vsi normalni obiskovalci tega foruma strinjamo?!
Ne strinjam pa se s tem, da bo denarno višanje kazni brez ustreznega nadzora kaj pripomoglo k boljši kulturi. To je kompleten bull. Če velja zakon, naj velja za vse; ob sedajšnjem pomanjkljivem nadzoru največkrat fašeš policaja zato, ker si presegel hitrost za 10 km/h, v istem času pa po vsej Sloveniji divja več deset norcev s 40-50% višjo hitrostjo, kot je dovoljeno in jih nihče ne ustavi.
Zato rabimo policaje na cesti. Če bi vsi vozili tako kot jype, jih gotovo ne bi rabili.
- Hoc est qui sumus -
kmetek ::
http://www.siol.net/Slovenija/Novice/20...
w1: Dejte se naucit delat linke prosim:
1. klik na glid ketne (4. ikona)
2. v okno, ki se vam prikaze, spejstate link
3. kurzor postavite na konec linka oz. imena povezave ter se enkrat kliknite glid ketne - izklop
w1: Dejte se naucit delat linke prosim:
1. klik na glid ketne (4. ikona)
2. v okno, ki se vam prikaze, spejstate link
3. kurzor postavite na konec linka oz. imena povezave ter se enkrat kliknite glid ketne - izklop
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Buggy ::
kmetek: si se kdaj vprasal kaj vse je stlaceno v to famozno statisticno kategorijo "neprilagojena hitrost"...in seveda potem delajo sankcije cisto na napacni strani vzroki pa ostajajo.
Statistika in uporaba raznih predalckanj pa me je od vedno fascinirala/NOT
Ko po odseku ceste kjer je omejitev (izberi svojo vrednost - 50/70/90/130)in se je striktno drzis hitro odvijes, ker se zelis izogniti pomladanski luknji, drsecem delu cestisca ali kaksnem drugem cestnem darilu in trcis v nasproti vozece vozilo - je vzrok neprilagojena hitrost
Ko avto z voznikom brez refleksov ali potebne pozornost (vzrok vstavi sam - starost, neizkusenost, mobitel, radio, poravljanje make-upa...) vozi sicer po vseh omejitvah, ni pa pozoren na dogajanje okoli ceste spregleda pesca - je vzrok neprilagojena hirost
Ko frajerji z letnimi gumami (po pravilih pa sicer ketnami v prtljazniku) ob prvi zmrzali ali pa z zgonjenimi zimskimi gumami na razbeljenem asfaltu poleti letijo v graben ali po moznosti brez prizganih luci na nasprotni pas - je vzrok neprilagojena hitrost
Upam da si dojel vzorec in kako grdo se lahko izrablja statistiko in sprejema ukrepe, ki so potrebni najmanj naprezanja in so splosno (ovce) sprejemljivi.
V kategorijo "Neprilagojena hitrost" lahko konec-koncev stlacijo tudi vse nesrece, ki jih je pogojevala (vstavi zeljeno - zdravila, mamila, alkohol, psihioze...) substanca, ki je vplivala na nezmoznost voznje tudi po predpisanih omejitvah in v doticnem primeru iz razlicnih razlogov ni bila ugotovljena.
Naj samo se kdo rece, da drzavo skrbi varnost na cesti in da je trenutna resitev korak v to smer...pa bom takoj laufal bruhat.
Statistika in uporaba raznih predalckanj pa me je od vedno fascinirala/NOT
Ko po odseku ceste kjer je omejitev (izberi svojo vrednost - 50/70/90/130)in se je striktno drzis hitro odvijes, ker se zelis izogniti pomladanski luknji, drsecem delu cestisca ali kaksnem drugem cestnem darilu in trcis v nasproti vozece vozilo - je vzrok neprilagojena hitrost
Ko avto z voznikom brez refleksov ali potebne pozornost (vzrok vstavi sam - starost, neizkusenost, mobitel, radio, poravljanje make-upa...) vozi sicer po vseh omejitvah, ni pa pozoren na dogajanje okoli ceste spregleda pesca - je vzrok neprilagojena hirost
Ko frajerji z letnimi gumami (po pravilih pa sicer ketnami v prtljazniku) ob prvi zmrzali ali pa z zgonjenimi zimskimi gumami na razbeljenem asfaltu poleti letijo v graben ali po moznosti brez prizganih luci na nasprotni pas - je vzrok neprilagojena hitrost
Upam da si dojel vzorec in kako grdo se lahko izrablja statistiko in sprejema ukrepe, ki so potrebni najmanj naprezanja in so splosno (ovce) sprejemljivi.
V kategorijo "Neprilagojena hitrost" lahko konec-koncev stlacijo tudi vse nesrece, ki jih je pogojevala (vstavi zeljeno - zdravila, mamila, alkohol, psihioze...) substanca, ki je vplivala na nezmoznost voznje tudi po predpisanih omejitvah in v doticnem primeru iz razlicnih razlogov ni bila ugotovljena.
Naj samo se kdo rece, da drzavo skrbi varnost na cesti in da je trenutna resitev korak v to smer...pa bom takoj laufal bruhat.
šernk ::
kaj bo pomagala akcija ki bo trajala en ali dva tedna, potem pa spet ne boš videl policajev 3 mesece???
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Karaya 52 ::
Še do pred kratkim se mi je zdelo višanje kazni nesprejemljivo. Jasno, nisem se striktno držal omejitev. Sedaj v naselju vozim 50km/h takoj ko sem vzporedno s tablo. Omejitev 60km/h sredi regionalk me zaenkrat še živcira, tako da tega še ne spoštujem. Pešcem pa ustavim tako kot to delajo v kakšni Švici ne pa Egiptu.
Keyser Soze ::
Ma te ne mine. Kar se tiče hitrosti in pitja se probam kar se da držat pravil. Nimam financ za to.
Kar se tiče ostalih pravil, kot so razne prepovedi vožnje navadnim vozilom, prepovedano zavijanje levo, polna črta... Tle ga pa še vedno kdaj pa kdaj prekršim. Pač pogledaš trikrat levo pa desno, če ni nikjer nobenga pa zaviješ desno, če je obvezna smer levo, ipd.
Aja, pa po Dolenjki vozim 60. =D A so že znake postavili?
Edini ukrep, ki bo zmanjšal piz*** na cesti bo pa samo prepoved vožnje vsem ljudem. Avtomatizacija pa bo.
Kar se tiče ostalih pravil, kot so razne prepovedi vožnje navadnim vozilom, prepovedano zavijanje levo, polna črta... Tle ga pa še vedno kdaj pa kdaj prekršim. Pač pogledaš trikrat levo pa desno, če ni nikjer nobenga pa zaviješ desno, če je obvezna smer levo, ipd.
Aja, pa po Dolenjki vozim 60. =D A so že znake postavili?
Edini ukrep, ki bo zmanjšal piz*** na cesti bo pa samo prepoved vožnje vsem ljudem. Avtomatizacija pa bo.
OM, F, G!
kekz ::
Pri teh nedovoljenih zavijanjih je smešno to, da takrat praktično nihče ne (ne upa?) nakazati smeri in to naredijo nepričakovano in iznenada.
Pa ravno, ko delaš nekaj, česar nihče ne pričakuje, bi to moral nakazati.
Pa ravno, ko delaš nekaj, česar nihče ne pričakuje, bi to moral nakazati.
dronyx ::
Resitev nadzora hitrosti je se bolj preprosta od tiste s postavljanjem radarjev. GPS v vsak avto, tako dobimo avtomatsko cestninjenje po prevozenem kilometru in avtomatske poloznice ob presezeni hitrosti za doloceno cesto.
Temu se nekateri še smejejo, samo to je realnost v naslednjem desetletju.
Karaya 52 ::
Ljudje pristojne organe že sprašujejo kakšne pravice imajo v zaporu oz. kakšen obrok jim pripada ko so pridržani. Očitno bi bilo pametno takšne voznike poslati v psihiatrične ustanove.
Me pa veseli da se spreminja odnos ljudi do teh prekrškarjev. Js bi dal na plakate kakšne slogane v stilu "prehitro vozijo samo čefurji" ali pa "pozor, balkanci za volanom", v stilu protikadilskega slogana "We don't smoke that shit, we just reserve the right to sell it to the young, the poor, the black, the stupid."
Me pa veseli da se spreminja odnos ljudi do teh prekrškarjev. Js bi dal na plakate kakšne slogane v stilu "prehitro vozijo samo čefurji" ali pa "pozor, balkanci za volanom", v stilu protikadilskega slogana "We don't smoke that shit, we just reserve the right to sell it to the young, the poor, the black, the stupid."
kekz ::
> Ljudje pristojne organe že sprašujejo kakšne pravice imajo v zaporu oz. kakšen obrok jim pripada ko so pridržani.
Včeraj so menda v Šiški uraubali neko pošto, pa so potem specialci premetali vse avte, ki so odhajali iz Ljubljane. Mene pa zanima, kakšne pravice imamo državljani v takem primeru? Ti res lahko kar stikajo po tvoji lastnini?
Včeraj so menda v Šiški uraubali neko pošto, pa so potem specialci premetali vse avte, ki so odhajali iz Ljubljane. Mene pa zanima, kakšne pravice imamo državljani v takem primeru? Ti res lahko kar stikajo po tvoji lastnini?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
perci ::
Nimajo ti kaj brskati po avtu. Lahko vizualni pregled naredijo, vendar brez naloga ne smejo odpirati skritih prostorov - torej predala za rokavice in prtljažnika. Avto je stanovanje.
kekz ::
> Nimajo ti kaj brskati po avtu.
In potem specialcem rečeš, da ne boš odprl prtljažnika... Sledi kaj?
In potem specialcem rečeš, da ne boš odprl prtljažnika... Sledi kaj?
dukenukem ::
kar js opažam pri nas, zdj še bolj mečkajo, še tam k je 90 omejitev se po 70 vozjo osli ,še več gužva ,take sam gasa pa mim al pa naj merjo še mečkače
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dukenukem ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22795 (19492) | Utk |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70409 (63198) | BlaY0 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12426 (11037) | Gandalfar |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15279 (10092) | Tody |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8498 (8213) | JohanP |