Forum » Na cesti » Prometna nesreča - pravno vprašanje
Prometna nesreča - pravno vprašanje
Aston_11 ::
Še od oka - če je 20 m prevozila v 1 sek, potem je vozila 72 km/h (malo verjetno), 3 sek 24 km/h, 4 sek 18 km/h - pri toliko sek pa ni vrag, da ne bi opazila vozila, če je bila jasno 20 m oddaljena...
imagodei ::
Aston_11,
če še jaz citiram en del ZVCP:
Posebne omejitve tam mimo blokov ni, škoda. Domačini tam vozimo počasi, obiskovalci pa redno divjajo. Jaz sem na cesto zapeljal točno tako, kot zapeljem vedno. Pač, nekako in enkrat moraš zapeljat ven. Morda bi nam morala občina postavit ogledalo, ali pa posekati grmovje, ki delno zakriva pogled po ulici navzgor.
Ko sem gospo zagledal, je bila oddaljena nekako za 3 dolžine avtomobila. Recimo 10m. Po logiki stvari bi me ona morala opaziti še malo prej, torej nekje na 15m. Če bi vozila 20 km/h, bi res imela slabe 4 sekunde časa, da me opazi. Kljub temu, da se tam približuje priključek na glavno cesto, očitno še ni imela namena zmanjšati hitrosti.
če še jaz citiram en del ZVCP:
Hitrost vožnje
30. člen
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
Posebne omejitve tam mimo blokov ni, škoda. Domačini tam vozimo počasi, obiskovalci pa redno divjajo. Jaz sem na cesto zapeljal točno tako, kot zapeljem vedno. Pač, nekako in enkrat moraš zapeljat ven. Morda bi nam morala občina postavit ogledalo, ali pa posekati grmovje, ki delno zakriva pogled po ulici navzgor.
Ko sem gospo zagledal, je bila oddaljena nekako za 3 dolžine avtomobila. Recimo 10m. Po logiki stvari bi me ona morala opaziti še malo prej, torej nekje na 15m. Če bi vozila 20 km/h, bi res imela slabe 4 sekunde časa, da me opazi. Kljub temu, da se tam približuje priključek na glavno cesto, očitno še ni imela namena zmanjšati hitrosti.
- Hoc est qui sumus -
M-XXXX ::
Ko sem gospo zagledal, je bila oddaljena nekako za 3 dolžine avtomobila. Recimo 10m. Po logiki stvari bi me ona morala opaziti še malo prej, torej nekje na 15m.
Kako hitro si zapeljal nazaj? Ker če si šel počasi (ter predvidevam, da diagonalno), pomeni da je ona tvoj zadnji del avtomobila videla veliko pred tem, preden si jo ti zagledal in kot si že rekel da si jo zagledal na približno 10m, kar pomeni, da če bi bila ona pozorna, bi morala videti tvoj zadnji del vsaj 20m ali pa celo prej, kar ji da dovolj časa da cel kofe spije, preden začne bremzat
Binji ::
Ko sem jaz imel eno podobno zadevo, pri kateri so pa policaji dobesedno priredili zapisnik, da sem jaz bil kriv, sem se toliko časa pritoževal vsakič ko sem odločbo dobil, da je stvar zastarala (2 leti kolikor se spomnim). Sem pa imel svoje fotografije, s katerimi sem lahko potrdil svojo stran zgodbe.
Mogoče kot varjanta v najslabšem slučaju, če še velja to zastaranje...
Mogoče kot varjanta v najslabšem slučaju, če še velja to zastaranje...
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
imagodei ::
Ja, seveda sem šel ven počasi. Po zgornji sliki vidiš, da je dovoz do bloka dolg nekako 10m. Tudi, če bi se na polno oprl na plin, avto v teh (10m - dolžina avtomobila) 6m ne more razviti neke velike hitrosti; pa sem iz dovoza speljal popolnoma normalno.
Moje mnenje je tudi, da bi me pozoren voznik moral opazit vsaj 15, če ne 20m prej. Še enkrat: v trenutku, ko sem jo zagledal, je bila kakih 10m oddaljena od mene, počilo je nekako čez dobri 2 sekundi. Z zaviranjem vred bi to pomenilo, da je vozila preko 20, morda blizu 30 km/h. Ker bi moj zadek morala videti še kakšno sekundo prej, to gladko pomeni, da je bila v tistem trenutku, ko se je moj avto pojavil v njenem (predvidenem) vidnem polju, 20+ m oddaljena od mene.
Plenty of time to react. Ne samo, da temu niti ne moreš reči izsiljevanje, pač pa se prilagoditev vožnje glede na razmere tudi pričakuje od voznika (glej zgoraj, 30. člen ZVCP-1)
Moje mnenje je tudi, da bi me pozoren voznik moral opazit vsaj 15, če ne 20m prej. Še enkrat: v trenutku, ko sem jo zagledal, je bila kakih 10m oddaljena od mene, počilo je nekako čez dobri 2 sekundi. Z zaviranjem vred bi to pomenilo, da je vozila preko 20, morda blizu 30 km/h. Ker bi moj zadek morala videti še kakšno sekundo prej, to gladko pomeni, da je bila v tistem trenutku, ko se je moj avto pojavil v njenem (predvidenem) vidnem polju, 20+ m oddaljena od mene.
Plenty of time to react. Ne samo, da temu niti ne moreš reči izsiljevanje, pač pa se prilagoditev vožnje glede na razmere tudi pričakuje od voznika (glej zgoraj, 30. člen ZVCP-1)
- Hoc est qui sumus -
M-XXXX ::
Sem na tvoji strani imagodei, če ljudje niso sposobni gledati tja kamor je treba in se prilagajati, potem tudi nebi smeli imeti izpita...
Dober primer je bil moj dedek, ki so ga začele izdajati oči. Imel je še nekaj let veljavno vozniško dovoljenje vendar se je zavesno odločil, da preslabo vidi in da ogroža ostale udeležence in nehal voziti. OK mogoče res ni najboljši primer, pa sem ga vseeno omenil kot vidite
Dober primer je bil moj dedek, ki so ga začele izdajati oči. Imel je še nekaj let veljavno vozniško dovoljenje vendar se je zavesno odločil, da preslabo vidi in da ogroža ostale udeležence in nehal voziti. OK mogoče res ni najboljši primer, pa sem ga vseeno omenil kot vidite
bibip ::
To se dogaja, da nekdo spregleda. Sam večkrat rinem iz kakšnega parkinga, ki je tik ob glavni cesti, pa moram na enak način zapeljati na cesto. Takrat enako počasi rinem nazaj, pa upam, da me kdo ne bo butnil. Za sedaj je še vse ok (tok tok po mizi). Se je že zgodilo, da je kdo priletel, pa bremzal kot nor in mi kazal osle. In kaj naj? Prijazno sem mu pomaham mu sredincem in odšel svojo pot, on pa svojo. Ponavadi so to kakšni mladi afnki ali pa starejše tečnobe.
imagodei, koliko je bilo škode? Tako, preko prsta...
Edit: pravopis...
imagodei, koliko je bilo škode? Tako, preko prsta...
Edit: pravopis...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bibip ()
Avenger ::
A veš kako se včasih zgodi, ko narediš napako, pa te drug voznik s hitrimi refleksi reši, pa se naenkrat zaveš da maš pulz tam okol 160 ampak je dobro, ker se ni nič zgodilo? No, v tem primeru drug voznik ni imel hitrih refleksov...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
imagodei ::
Jasno, da jih gospa ni imela. Ima že nekaj čez 60 let. Problem je samo, če ima tudi crknjen konj hitrejše reflekse, kot ti. V tem primeru pa nisi več za na cesto.
To je moj point že ves čas. Gospa je IMO imela več kot dovolj časa, da odreagira in prepreči nesrečo. Ko se jaz usedem v avto, sčasoma MORAM zapustit dovoz, zato se pač poskušam vključit na tisto cestico. Res da je malo nepregledna, ampak hej - moje mnenje je, da pri takšni konfiguraciji ceste voznik pač ne sme tiščat 40+ km/h in nima luksuza, da NE gleda na cesto. Lahko, da se motim.
Izsiljevanje prednosti ni izsiljevanje prednosti zgolj samo v primeru, ko voznik drugega avtomobila mora zavirati. Kaj, če pripelje prehitro? Kaj, če se iz stranske ceste na glavno, kjer je omejitev 70, želi vključiti tovornjak - tudi če se mu uspe vključiti preden pripelje mimo kako drugo vozilo, bo hitrost nabiral še nadaljnih 150m!
Če motorist pripelje 200 km/h skozi križišče in se razlima na avtomobilu, katerega voznik je po svojih najboljših močeh ocenil, da je cesta prazna (2 sekundi prej je bil motorist 110m oddaljen od križišča in ga voznik ni mogel opaziti), ali je voznik avtomobila izsiljeval prednost?
Če značilnosti cestišča to terjajo, voznik mora pripeljati tako, da lahko ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje glede na okoliščine.
To je moj point že ves čas. Gospa je IMO imela več kot dovolj časa, da odreagira in prepreči nesrečo. Ko se jaz usedem v avto, sčasoma MORAM zapustit dovoz, zato se pač poskušam vključit na tisto cestico. Res da je malo nepregledna, ampak hej - moje mnenje je, da pri takšni konfiguraciji ceste voznik pač ne sme tiščat 40+ km/h in nima luksuza, da NE gleda na cesto. Lahko, da se motim.
Izsiljevanje prednosti ni izsiljevanje prednosti zgolj samo v primeru, ko voznik drugega avtomobila mora zavirati. Kaj, če pripelje prehitro? Kaj, če se iz stranske ceste na glavno, kjer je omejitev 70, želi vključiti tovornjak - tudi če se mu uspe vključiti preden pripelje mimo kako drugo vozilo, bo hitrost nabiral še nadaljnih 150m!
Če motorist pripelje 200 km/h skozi križišče in se razlima na avtomobilu, katerega voznik je po svojih najboljših močeh ocenil, da je cesta prazna (2 sekundi prej je bil motorist 110m oddaljen od križišča in ga voznik ni mogel opaziti), ali je voznik avtomobila izsiljeval prednost?
Če značilnosti cestišča to terjajo, voznik mora pripeljati tako, da lahko ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje glede na okoliščine.
- Hoc est qui sumus -
Tomas 33 ::
Si upošteval možnost, da te sploh ni opazila (barva avta, zaraščenost, svetloba), si imel vklopljene vse smernike?
Meni se je že večrat zgodilo na enem križišču, da sem spregledal srebrne avtomobile. Ograja skozi katero gledam je srebrna, pod njo je precej zaraščeno in se mi dostikrat zgodi, da kljub temu, da gledam, ga sploh ne opazim (pa imam 100% vid).
Meni se je že večrat zgodilo na enem križišču, da sem spregledal srebrne avtomobile. Ograja skozi katero gledam je srebrna, pod njo je precej zaraščeno in se mi dostikrat zgodi, da kljub temu, da gledam, ga sploh ne opazim (pa imam 100% vid).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tomas 33 ()
imagodei ::
Upošteval, upošteval. Bilo je okoli 12h, na sončen dan. Resda imam metalno zelen avto, pa vseeno. Če ne opaziš polovice avtomobila, kako se počasi premika izza grmovja, nekako ne spadaš na cesto, IMO. Sploh zato, ker sem jo jaz opazil, ko je bila oddaljena cca 10m (ona bi me morala na cca 15m), zavirala pa je zadnjih 40 cm (zavorna pot se je končala v mojem avtu). Če ne opaziš dveh metrov avtomobila, kako boš opazil otroka, ki priteče za žogo? Še enkrat, to ni prometna cesta - to so priključki k blokom, kjer živi kar nekaj otrok pod 13 let.
Stvar je v tem, da ko sem gledal čez desno ramo nazaj v smeri vožnje in sem jo opazil, je nisem videl v obraz. Videl sem njene lase. Ne vem, ali se je pripenjala ali pa nastavljala radio, ampak vem, da ni gledala na cesto. Očitno predolgo časa.
Itak je tole samo moj rant, ker se zavedam, da zelo gotovo na sodišču ne bom dosegel ničesar. Kako sploh zgleda tam? Lahko povem svojo zgodbo? A mi bo sodnik/sodnica sploh dal(a) priliko, al bo to bolj kot ne eno pokroviteljsko vzdušje, češ kriv si, samo še priznaj?
Stvar je v tem, da ko sem gledal čez desno ramo nazaj v smeri vožnje in sem jo opazil, je nisem videl v obraz. Videl sem njene lase. Ne vem, ali se je pripenjala ali pa nastavljala radio, ampak vem, da ni gledala na cesto. Očitno predolgo časa.
Itak je tole samo moj rant, ker se zavedam, da zelo gotovo na sodišču ne bom dosegel ničesar. Kako sploh zgleda tam? Lahko povem svojo zgodbo? A mi bo sodnik/sodnica sploh dal(a) priliko, al bo to bolj kot ne eno pokroviteljsko vzdušje, češ kriv si, samo še priznaj?
- Hoc est qui sumus -
poweroff ::
Na sodišču se lahko razburiš, pa ženski primažeš par klofut. Sicer boš potem dobil še dodatno kazen, prpričan pa si lahko, da bo ona odslej na tistem mestu zelo pazljivo gledala če se kdo pelje...
sudo poweroff
imagodei ::
Glavno, da sem na sodišču pravkar "priznal" krivdo za prometno nesrečo z neznatno škodo in dobil 300 EUR kazni + 4 kazenske pike. Ker sem se vzvratno vključeval iz dvorišča na ozko uličico, na kateri se igrajo otroci. Dikcija zakona je jasna: pri vključevanju moram mimo pustiti vsa vozila. Hitrost ostalih vozil ni pomembna. Velikost ulice in dejstvo, da se na njej igrajo otroci, ni pomembo. Dejstvo, da sem na ulico zapeljal, ko vozila še od nikoder ni bilo videti, ni važno. Dejstvo, da sem na cesti v trenutku nesreče STAL, ni važno. Dejstvo, da me je ženska zadela v zadek (in ne v bok), ni važno.
Vsa čast sodnici, je bila ful korektna. Sicer stroga, kot bi od sodnika pričakoval, mi je pa lepo razložila, da je praktično ni variante pod soncem, da bi dokazal svoj prav in da bi na koncu moral plačati izvedensko mnenje in stroške sodišča.
Vsa graja policistoma, ki sta zapisnik prikrojila. Verjetno ima voznica zveze na policiji. V zapisniku ni bilo navedeno, da sem stal, ni bilo navedeno, da je voznica pripeljala prehitro in da ni upoštevala določil 30. člena ZVCP. V bistvu ni v zapisniku besedice, ki sem jo izrekel jaz, ampak je v celoti upoštevana zgodba voznice - ki ni doma od tam in je definitivno pripeljala prehitro + ni opazovala prometa: točno vem, da je nisem videl v obraz, ko sem preko rame gledal njeno vozilo in čakal na trk.
300 EUR in 4 kazenske pike zaradi 2.500-3.000 EUR škode na obeh avtomobilih. Res, Slovenska policija, vse čestitke. Kaj ste hoteli povedat? Da v bodoče policije ne smemo obremenjevat s tako bagatelo? Da sva vas z voznico klicala brez veze in da ste imeli več pametnejšega dela? Zdaj naj pa sebi pripišem, ker sem vas obremenjeval?
Res, ta kazen bo odločilno prispevala k izboljšanju varnosti na cesti! 4 kazenske točke za nesrečo z minimalno stopnjo škode in minimalno stopnjo ogrožanja prometa?! 300 EUR kazni?!
Fuck off, Slovenska policija. Fuck off.
Vsa čast sodnici, je bila ful korektna. Sicer stroga, kot bi od sodnika pričakoval, mi je pa lepo razložila, da je praktično ni variante pod soncem, da bi dokazal svoj prav in da bi na koncu moral plačati izvedensko mnenje in stroške sodišča.
Vsa graja policistoma, ki sta zapisnik prikrojila. Verjetno ima voznica zveze na policiji. V zapisniku ni bilo navedeno, da sem stal, ni bilo navedeno, da je voznica pripeljala prehitro in da ni upoštevala določil 30. člena ZVCP. V bistvu ni v zapisniku besedice, ki sem jo izrekel jaz, ampak je v celoti upoštevana zgodba voznice - ki ni doma od tam in je definitivno pripeljala prehitro + ni opazovala prometa: točno vem, da je nisem videl v obraz, ko sem preko rame gledal njeno vozilo in čakal na trk.
300 EUR in 4 kazenske pike zaradi 2.500-3.000 EUR škode na obeh avtomobilih. Res, Slovenska policija, vse čestitke. Kaj ste hoteli povedat? Da v bodoče policije ne smemo obremenjevat s tako bagatelo? Da sva vas z voznico klicala brez veze in da ste imeli več pametnejšega dela? Zdaj naj pa sebi pripišem, ker sem vas obremenjeval?
Res, ta kazen bo odločilno prispevala k izboljšanju varnosti na cesti! 4 kazenske točke za nesrečo z minimalno stopnjo škode in minimalno stopnjo ogrožanja prometa?! 300 EUR kazni?!
Fuck off, Slovenska policija. Fuck off.
- Hoc est qui sumus -
Okapi ::
A niso nekje v tej ali eni podobni temi že svetovali, da se v takih primerih ne kliče policije, ker kvečjemu fašeš kazen? Vključevanje vzvratno je a no-no, in če se kdorkoli zaleti vate, je to izsiljevanje. Jebiga, so it goes.
O.
O.
imagodei ::
Okapi,
so true. Teta je pač hotla met policijo, ker je imela avto kasko zavarovano. In se ji ni zdelo, da bi lahko šlo brez. Zdej, lahko bi jo dvakrat okrog ušes, mogoče bi pomagal. Najverjetneje bi se pa samo jaz mal sprostil, globa bi bila pa še višja.
so true. Teta je pač hotla met policijo, ker je imela avto kasko zavarovano. In se ji ni zdelo, da bi lahko šlo brez. Zdej, lahko bi jo dvakrat okrog ušes, mogoče bi pomagal. Najverjetneje bi se pa samo jaz mal sprostil, globa bi bila pa še višja.
- Hoc est qui sumus -
poweroff ::
Ne. Ti bi moral iti ven, in se z glavo nekajkrat udariti ob svoj avto. Potem bi pa poklical policijo, da te je pretepla...
sudo poweroff
imagodei ::
A kdo ve, ali se da registrirat in zavarovat avto v Avstriji in koliko to košta?
- Hoc est qui sumus -
Good Guy ::
Ker sem se vzvratno vključeval iz dvorišča na ozko uličico,
kaj se sploh pritožuješ.... to je itak takoj kazen, nima veze kaj se dogaja na cesti v katero se vključuješ.
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
šernk ::
Vi bi torej raje 10min obračali avto na cesti le da bi se potem lahko pravilno prikljucili nanjo naslednji dan? Kdor trdi da je bil tu kriv, potem ima logiko od države. Sedaj vem kaj lahko pričakujem ko mi bo motorist priletel z 200km/h v avto...jah sam bom kriv, ceprav je bil 2sec prej še izven vidnega kota.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mehmed ::
A kdo ve, ali se da registrirat in zavarovat avto v Avstriji in koliko to košta?
Vem da je folk registriru drage avte v neki xy drzavici, ker je bilo treba samo enkrat namesto vsako leto. Tako da verjetno se da tudi v avstriji.
imagodei ::
rovtar> "kaj se sploh pritožuješ.... to je itak takoj kazen, nima veze kaj se dogaja na cesti v katero se vključuješ. "
Pritožujem se, ker je bedna dikcija zakona. Ker 44. člen avtomatično zmaga v vseh primerih, četudi so okoliščine dvomljive. Poleg tega se pritožujem še zato, ker sta policista popolnoma zanemarila mojo interpretacijo in v celoti upoštevala interpretacijo od voznice, da ne omenjam, da o kakršni koli krivdi na mestu nesreče ni bilo govora. Jaz sem pričakoval zaslišanje obeh strank, povabljen pa sem bil na sodno farso, na formalno določitev krivde, ki je bila očitno (po črki zakona, ne po dejanskem stanju) jasna že policistoma.
Očitno ni nič važno, da sem se jaz vključeval v cestni promet, ko sem UTEMELJENO sklepal, da se lahko vključim varno, a je voznica zaradi svoje nepozornosti in neprilagojene hitrosti treščila vame. Očitno ne bi bilo važno niti to, če bi meni npr. takoj po vključevanju crknil avto in ne bi več vžgal - če bi se voznica pripeljala 30 sekund kasneje in bi jaz STAL na cesti, pa bi ona treščila vame, bi to še vedno bilo izsiljevanje. Butasta dikcija oz. nje interpretacija.
Poleg tega, glede na konfiguracijo cestišča, ki si jo lahko ogledate tudi malce višje (v temle sporočilu), bi pričakoval, da bi bila voznica DOLŽNA prilagoditi vožnjo razmeram (30. člen ZVCP, 1. in 2. odstavek). Na tej cesti se igrajo otroci, to je ULIČICA med bloki, kjer lahko povsem realno pričakuješ, da namesto avtomobila predte nenadoma zapelje otrok s kolesom! OK, če bi me voznica zadela v bok, bi priznal, da sem jo izsilil. Tako pa je v resnici prišlo do trčenja v zadek.
Vse to sem na kraju nesreče navedel. Policista sta kimala. In napisala predlog za sodnika za prekrške - en teden po dejanski nesreči, brez upoštevanja ene moje besede. Na kraju nesreče jaz nisem nikoli uporabil besed "nisem kriv"; celo več: ko sta končala ogled nesreče sem ju vljudno vprašal, če kdo je kriv za nesrečo in kaj sledi. Njun odgovor je bil, da težko rečeta in da gre zadeva v reševanje na sodišče. S tem sta me gladko oškodovala za 150 EUR, ker očitno ne morem plačat polovičke. Verjetno pa sledijo še sodni stroški.
No, nad tem se pritožujem.
Pritožujem se, ker je bedna dikcija zakona. Ker 44. člen avtomatično zmaga v vseh primerih, četudi so okoliščine dvomljive. Poleg tega se pritožujem še zato, ker sta policista popolnoma zanemarila mojo interpretacijo in v celoti upoštevala interpretacijo od voznice, da ne omenjam, da o kakršni koli krivdi na mestu nesreče ni bilo govora. Jaz sem pričakoval zaslišanje obeh strank, povabljen pa sem bil na sodno farso, na formalno določitev krivde, ki je bila očitno (po črki zakona, ne po dejanskem stanju) jasna že policistoma.
Očitno ni nič važno, da sem se jaz vključeval v cestni promet, ko sem UTEMELJENO sklepal, da se lahko vključim varno, a je voznica zaradi svoje nepozornosti in neprilagojene hitrosti treščila vame. Očitno ne bi bilo važno niti to, če bi meni npr. takoj po vključevanju crknil avto in ne bi več vžgal - če bi se voznica pripeljala 30 sekund kasneje in bi jaz STAL na cesti, pa bi ona treščila vame, bi to še vedno bilo izsiljevanje. Butasta dikcija oz. nje interpretacija.
Poleg tega, glede na konfiguracijo cestišča, ki si jo lahko ogledate tudi malce višje (v temle sporočilu), bi pričakoval, da bi bila voznica DOLŽNA prilagoditi vožnjo razmeram (30. člen ZVCP, 1. in 2. odstavek). Na tej cesti se igrajo otroci, to je ULIČICA med bloki, kjer lahko povsem realno pričakuješ, da namesto avtomobila predte nenadoma zapelje otrok s kolesom! OK, če bi me voznica zadela v bok, bi priznal, da sem jo izsilil. Tako pa je v resnici prišlo do trčenja v zadek.
Vse to sem na kraju nesreče navedel. Policista sta kimala. In napisala predlog za sodnika za prekrške - en teden po dejanski nesreči, brez upoštevanja ene moje besede. Na kraju nesreče jaz nisem nikoli uporabil besed "nisem kriv"; celo več: ko sta končala ogled nesreče sem ju vljudno vprašal, če kdo je kriv za nesrečo in kaj sledi. Njun odgovor je bil, da težko rečeta in da gre zadeva v reševanje na sodišče. S tem sta me gladko oškodovala za 150 EUR, ker očitno ne morem plačat polovičke. Verjetno pa sledijo še sodni stroški.
No, nad tem se pritožujem.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Hja, po temu sodeč je bila tvoja napaka da si priznal prekršek. Trdit bi moral, da si hotel zapeljat notr na dovoz pa si mogu zarad enega mačka hitro ustavit, v tistem pa se ti je ona zalimala v rit. In bi bil ti nedolžen, ona pa kriva neupoštevanja varnostne razdalje.
Morala zgodbe je, da pred policajem NIKOLI v naprej ne priznaš krivde za karkoli. Naj lepo opravljajo svoje delo in ti jo sami dokažejo.
Morala zgodbe je, da pred policajem NIKOLI v naprej ne priznaš krivde za karkoli. Naj lepo opravljajo svoje delo in ti jo sami dokažejo.
Zbogom in hvala za vse ribe
poweroff ::
Hja, sodniki za prekrške so dostikrat le uradniki, ki pritisnejo štempelj na "odločitev" policistov. Kar je seveda problem.
Zadnjič sem bral o enem tipu, ki je vozil po Celovški in padel v radar. Zakaj? Ker je spregledal prometni znak za omejitev (prej ej bila višja omejitev). Prometni znak je bil postavljen na desni, takrat pa je mimo peljal tovornjak in mu prometni znak zakril.
Nasvet pravnika je bil, naj prijavi odgovorno osebo, ki je slabo postavila prometen znak (kazen je 4000 EUR). Da bi pa to policija storila po "uradni" dolžnosti - pa se seveda ne bo zgodilo.
Zadnjič sem bral o enem tipu, ki je vozil po Celovški in padel v radar. Zakaj? Ker je spregledal prometni znak za omejitev (prej ej bila višja omejitev). Prometni znak je bil postavljen na desni, takrat pa je mimo peljal tovornjak in mu prometni znak zakril.
Nasvet pravnika je bil, naj prijavi odgovorno osebo, ki je slabo postavila prometen znak (kazen je 4000 EUR). Da bi pa to policija storila po "uradni" dolžnosti - pa se seveda ne bo zgodilo.
sudo poweroff
imagodei ::
@W1,
Hja, očitno res. Morala zgodbe je, da se ne splača bit pošten. Torej bi moral gladko lagati tako voznici, kot policiji. Itak se nisem dolžan izpovedat zoper sebe - a to pomeni, da lahko gladko lažem? In potem bi npr. voznica začela tulit, da to pa že ni res in da me ni videla peljati pred sabo, zdaj pa naj policisti ugotovijo, kaj se je zares zgodilo?
EDIT: Referenca
Hja, očitno res. Morala zgodbe je, da se ne splača bit pošten. Torej bi moral gladko lagati tako voznici, kot policiji. Itak se nisem dolžan izpovedat zoper sebe - a to pomeni, da lahko gladko lažem? In potem bi npr. voznica začela tulit, da to pa že ni res in da me ni videla peljati pred sabo, zdaj pa naj policisti ugotovijo, kaj se je zares zgodilo?
EDIT: Referenca
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
WarpedGone ::
Dvomim da obstaja kazen, ker poskušam z laganjem rešiti lastno rit.
Če bi bila tvoja zgodba diametralno nasprotnja njeni, je pač na policajih da pogruntajo kaj je res. Tuki so potem priče, materialni dokazi itd. Prej se pa z njimi sploh ne mučijo.
Če bi bila tvoja zgodba diametralno nasprotnja njeni, je pač na policajih da pogruntajo kaj je res. Tuki so potem priče, materialni dokazi itd. Prej se pa z njimi sploh ne mučijo.
Zbogom in hvala za vse ribe
kmetek ::
Hja, sodniki za prekrške so dostikrat le uradniki, ki pritisnejo štempelj na "odločitev" policistov. Kar je seveda problem.
Zadnjič sem bral o enem tipu, ki je vozil po Celovški in padel v radar. Zakaj? Ker je spregledal prometni znak za omejitev (prej ej bila višja omejitev). Prometni znak je bil postavljen na desni, takrat pa je mimo peljal tovornjak in mu prometni znak zakril.
Nasvet pravnika je bil, naj prijavi odgovorno osebo, ki je slabo postavila prometen znak (kazen je 4000 EUR). Da bi pa to policija storila po "uradni" dolžnosti - pa se seveda ne bo zgodilo.
In ta tip ni nikoli še tam vozil, seveda 1.april.
poweroff ::
Kmetek: vseeno. Če je znak postavljen napačno, bi policija morala to opaziti in ukrepati, še posebej če na tistem odseku z radarji lovijo prehitre voznike.
sudo poweroff
gokky ::
Policija ne opazi niti tega, da določena naselja niso z vseh strani obdana z ustreznimi prometnimi znaki, kakor tudi ne, da je za vstop z ene strani v naselja predvidena ena omejitev (recimo 40km/h), z druge pa druga (recimo 50km/h).
En primer je Medno. Če pelješ iz Ljubljane, je tabla postavljena. Če pa prideš iz Medvod, tik pred znakom "Medno" zaviješ desno proti motelu, nato pa takoj levo, pa lahko prideš na glavno cesto ne da bi bil primerno obveščen o obstoju naselja. Že več let tako.
Kar nekaj naselij je, ki se nikjer ne končajo. Je potem kriv voznik, ki vozi prepočasi (zagrožena kazen 250 EUR), ali občina, ki (tako pred leti Velike Lašče) nima denarja, da bi postavila še table za konec naselja?
Osebno vsako opaženo pomanjkljivost prijavim najprej upravljavcu ceste, nato ministrstvu. Kaki upravljavec še ukrepa, minister Patrik pa nič.
En primer je Medno. Če pelješ iz Ljubljane, je tabla postavljena. Če pa prideš iz Medvod, tik pred znakom "Medno" zaviješ desno proti motelu, nato pa takoj levo, pa lahko prideš na glavno cesto ne da bi bil primerno obveščen o obstoju naselja. Že več let tako.
Kar nekaj naselij je, ki se nikjer ne končajo. Je potem kriv voznik, ki vozi prepočasi (zagrožena kazen 250 EUR), ali občina, ki (tako pred leti Velike Lašče) nima denarja, da bi postavila še table za konec naselja?
Osebno vsako opaženo pomanjkljivost prijavim najprej upravljavcu ceste, nato ministrstvu. Kaki upravljavec še ukrepa, minister Patrik pa nič.
poweroff ::
Ja, policija bi se morala sistematično spravit na upravljalce cest. In jih prijavljat sodnikom za prekrške.
sudo poweroff
gokky ::
Ta trenutek inšpektorji na ministrstvu ne odgovarjajo za neukrepanje. Policisti pa se izgovarjajo, da zato niso zadolženi in, da je za kršitve predpisov s strani vzdrževalcev odgovorno ministrstvo.
Je pa enkrat pred ameriškim veleposlaništvom eden vendarle skočil, ker sem strogo upošteval prometno signalizacijo (in zato nisem mogel peljati mimo). Samo kaj, ko nimam vsakič volje tam se ustaviti in čakati, da se primaje iz svoje kletke.
Je pa enkrat pred ameriškim veleposlaništvom eden vendarle skočil, ker sem strogo upošteval prometno signalizacijo (in zato nisem mogel peljati mimo). Samo kaj, ko nimam vsakič volje tam se ustaviti in čakati, da se primaje iz svoje kletke.
Binji ::
Policija? Kakšna policija?
Aja.. tale naš cirkus mislite...
Eh.. pred leti sem imel prometno nesrečo, ko sem šel v en nepregleden, ozek ovinek ko je iz njega pripeljala neka ženska. Sem bil še neizkušen (mesec dni sem imel izpit) in sem zavoro pritisnil do podna, cesta pa prekrita s peskom, tako da me je neslo ohohoho. Hitrosti pa nisem imel, ker sem ravno 20m nazaj speljal. Ženska pa sploh ni zavirala.. še zdaj imam pred očmi tisto faco, ko je kar okamenela. Po trku se ženski čisto odpuli, kliče policijo, jaz pa itak še vedno v šoku. Prideta policaja in mi rečeta, da sem jaz kriv, ker sem peljal v preglednejši konec ovinka in bi zato moral bolj paziti. Ehm... wtf? Potem lahko v vsak nepregleden ovinek prigonim 150kmh ker bo itak oni zadi kriv? Avta itak ni noben videl, ker je preveč poraščeno znotraj ovinka. Sem rekel, da deljeno krivdo še nekako sprejmem, da sem jaz kriv totalno pa ne morem. Ženska je bila tačas popolnoma histerična, se drla name, me žalila, policajem 10x ponovila, da je imela še mulca v avtu (ki se je vpričo tega igral z razbito lučjo, dokler mu jaz nisem rekel, naj pusti, da se ne bo porezal). Dejansko sem bil jaz tisti, ki se je pogovarjal s policajem, tačas ko je ona norela zadaj. Pa zgleda, da bi jo bolje odnesel, če bi izpadel malo neprišteven. Ok, so rekli potem... bomo dali naprej.
Dobim čez nekaj časa odločbo, da sem jaz kriv, ker da sem pripeljal po levi strani (moja desna guma je bila kak cm od ograje s tem da cesta ni dovolj široka za 2 avta) z neprilagojeno hitrostjo (mogoče 30kmh - ona sigurno hitreje) in da druga voznica ni mogla nič narediti kljub zaviranju (tu so si preprosto izmislili, da obstajajo njene 1m dolge zavorne sledi).
Sem se pritožil, šel k sodnici in pokazal še moje slike, ki so dokazovale mojo zgodbo. Njen nasvet je bil, da naj se toliko časa pritožujem, da ne bo zastaralo vseskupaj, kar se je tudi zgodilo po 2 letih.
Mah.. preveč so komot da bi se dejansko s svojo službo ubadali, banda ciganska.
Aja.. tale naš cirkus mislite...
Eh.. pred leti sem imel prometno nesrečo, ko sem šel v en nepregleden, ozek ovinek ko je iz njega pripeljala neka ženska. Sem bil še neizkušen (mesec dni sem imel izpit) in sem zavoro pritisnil do podna, cesta pa prekrita s peskom, tako da me je neslo ohohoho. Hitrosti pa nisem imel, ker sem ravno 20m nazaj speljal. Ženska pa sploh ni zavirala.. še zdaj imam pred očmi tisto faco, ko je kar okamenela. Po trku se ženski čisto odpuli, kliče policijo, jaz pa itak še vedno v šoku. Prideta policaja in mi rečeta, da sem jaz kriv, ker sem peljal v preglednejši konec ovinka in bi zato moral bolj paziti. Ehm... wtf? Potem lahko v vsak nepregleden ovinek prigonim 150kmh ker bo itak oni zadi kriv? Avta itak ni noben videl, ker je preveč poraščeno znotraj ovinka. Sem rekel, da deljeno krivdo še nekako sprejmem, da sem jaz kriv totalno pa ne morem. Ženska je bila tačas popolnoma histerična, se drla name, me žalila, policajem 10x ponovila, da je imela še mulca v avtu (ki se je vpričo tega igral z razbito lučjo, dokler mu jaz nisem rekel, naj pusti, da se ne bo porezal). Dejansko sem bil jaz tisti, ki se je pogovarjal s policajem, tačas ko je ona norela zadaj. Pa zgleda, da bi jo bolje odnesel, če bi izpadel malo neprišteven. Ok, so rekli potem... bomo dali naprej.
Dobim čez nekaj časa odločbo, da sem jaz kriv, ker da sem pripeljal po levi strani (moja desna guma je bila kak cm od ograje s tem da cesta ni dovolj široka za 2 avta) z neprilagojeno hitrostjo (mogoče 30kmh - ona sigurno hitreje) in da druga voznica ni mogla nič narediti kljub zaviranju (tu so si preprosto izmislili, da obstajajo njene 1m dolge zavorne sledi).
Sem se pritožil, šel k sodnici in pokazal še moje slike, ki so dokazovale mojo zgodbo. Njen nasvet je bil, da naj se toliko časa pritožujem, da ne bo zastaralo vseskupaj, kar se je tudi zgodilo po 2 letih.
Mah.. preveč so komot da bi se dejansko s svojo službo ubadali, banda ciganska.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
imagodei ::
Matthai> "Hja, sodniki za prekrške so dostikrat le uradniki, ki pritisnejo štempelj na "odločitev" policistov. Kar je seveda problem."
V tem primeru je bilo dejansko tako. Ne razumem in nikdar ne bom zmogel razumeti, kako je moja situacija, kakorkoli lahko drugačna od tega, kot če bi jaz vozil cca 20m pred voznico in nato nenadoma zavrl?!
Ko sem zapeljal na uličico, je bila le-ta na točki vidnosti cca 15m prosta. Voznica, če bi spremljala dogajanje na cesti, bi morala moj zadek videti vsaj še debelo sekundo prej, torej smo že najmanj na 25m - verjetno pa na še več oz. na manj, če je vozila z manjšo hitrostjo. Zavorna pot na suhi cesti pri 35 km/h znaša cca 8m. Pri 35 km/h v sekundi prevoziš slabih 10m. Skratka, več kot dovolj časa za reakcijo in ustavljanje.
Ampak žal je dikcija zakona ali pa njegova interpretacija tako lesena, da dejansko opravičuje vsakršno obnašanje drugega voznika. Kot je rekel W1 - identična situacija bi bila, če bi jaz ZAVIJAL iz ceste na moje parkirišče, pa bi divje pohodil zavoro, ker bi pred avto skočil maček. Tri sekunde po tem, ko bi moj avto obmiroval, pa bi počilo...
V tem primeru je bilo dejansko tako. Ne razumem in nikdar ne bom zmogel razumeti, kako je moja situacija, kakorkoli lahko drugačna od tega, kot če bi jaz vozil cca 20m pred voznico in nato nenadoma zavrl?!
Ko sem zapeljal na uličico, je bila le-ta na točki vidnosti cca 15m prosta. Voznica, če bi spremljala dogajanje na cesti, bi morala moj zadek videti vsaj še debelo sekundo prej, torej smo že najmanj na 25m - verjetno pa na še več oz. na manj, če je vozila z manjšo hitrostjo. Zavorna pot na suhi cesti pri 35 km/h znaša cca 8m. Pri 35 km/h v sekundi prevoziš slabih 10m. Skratka, več kot dovolj časa za reakcijo in ustavljanje.
Ampak žal je dikcija zakona ali pa njegova interpretacija tako lesena, da dejansko opravičuje vsakršno obnašanje drugega voznika. Kot je rekel W1 - identična situacija bi bila, če bi jaz ZAVIJAL iz ceste na moje parkirišče, pa bi divje pohodil zavoro, ker bi pred avto skočil maček. Tri sekunde po tem, ko bi moj avto obmiroval, pa bi počilo...
- Hoc est qui sumus -
bibip ::
Kaj češ. Si nadrajsal. Jaz bi se isto pi*dil kot ti.
Samo tole me zanima. Hipotetično. Pripelješ se iz nasprotne strani, kot je pripeljala teta in zaviješ v to ulico, kjer si ti stal (teta te mogoče vidi ali pa ne, da si zavil). Vendar pa je pred tabo v tej ulici en stric, ki mu je ravno crknil jugec in sedaj si pač obstal na enak način, kot si imel nesrečo. Vate pa prileti tista teta. Kako je pa sedaj? A je kriv stric ali jugec? (sark...) Je potem samo važno, v kateri smeri se pomika avtomobil? Not ali ven iz tiste ulice?
Vzvratna vožnja ali varnostna razdalja ali kaj drugega?
Samo tole me zanima. Hipotetično. Pripelješ se iz nasprotne strani, kot je pripeljala teta in zaviješ v to ulico, kjer si ti stal (teta te mogoče vidi ali pa ne, da si zavil). Vendar pa je pred tabo v tej ulici en stric, ki mu je ravno crknil jugec in sedaj si pač obstal na enak način, kot si imel nesrečo. Vate pa prileti tista teta. Kako je pa sedaj? A je kriv stric ali jugec? (sark...) Je potem samo važno, v kateri smeri se pomika avtomobil? Not ali ven iz tiste ulice?
Vzvratna vožnja ali varnostna razdalja ali kaj drugega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bibip ()
WarpedGone ::
V tej hipotetični situaciji si spet kriv ti, ker si zavil in zapeljal na dovoz brez da bi se prepričal, da je zate prostor. Ker ga ni blo si sedaj blokiral nasprotni promet. Kriv ti.
Dejansko ja. Ker vožnja naprej je po predpisih, vožnja v rikverc ali stanje na cesti (z izjemo reševanja nenadne nevarne situacije ala maček, otrok ...) pa ne.
And that is all that counts.
Je potem samo važno, v kateri smeri se pomika avtomobil? Not ali ven iz tiste ulice?
Dejansko ja. Ker vožnja naprej je po predpisih, vožnja v rikverc ali stanje na cesti (z izjemo reševanja nenadne nevarne situacije ala maček, otrok ...) pa ne.
And that is all that counts.
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
Dejansko ja. Ker vožnja naprej je po predpisih, vožnja v rikverc ali stanje na cesti (z izjemo reševanja nenadne nevarne situacije ala maček, otrok ...) pa ne.
od kdaj je vožnja v rikverc sploh prepovedana? pa tudi sedaj sem se slučajno spomnil...vključevanje vzratno na drugo cesto očitno ni tako strogo prepovedano, ker to sem moral opraviti vajo 1 dan pred glavno vožnjo, ker so ravno prejšnji dan na GLAVNI vožnji dali to za opravit nekemu kandidatu. Bilo je pa na sledeči način: glavna ulica zavija...ti zapelješ naravnost v stransko in nato vzratno na glavno ulico. Takšen manever je moral nekdo na glavni vožnji opraviti in meni ga je dal inštruktor še isti dan na istem mestu za opravljat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22497 (16112) | krepki |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51506 (43668) | win64 |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 97535 (88303) | St235 |
» | Prometna nesreča - kdo je kriv? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15844 (14001) | prox |
» | Prometna nesreča - argumentiranje sodnega izvedenca prometne strokeOddelek: Na cesti | 8245 (7086) | Go-ahead |