Forum » Loža » prekrški ???
prekrški ???
Izi ::
Tako podrobnih zakonov sploh nimamo, ampak jaz mislim, da je bistvo vsega, da ti ne smeš peljati preblizu pešca, ker ga drugače ogrožaš.
Bistvo problema je verjetno tista bližina na katero se ti lahko približaš pešcu.
Mene so v avtošoli učili, da se pešcu in tudi kolesarju ko ga obvoziš ne smeš nikakor približati na 1 meter ali manj.
Ko sem se peljal mimo seksi kolesarke je inštruktor v avtošoli skozi okno na vso moč stegnil roko in rekel, da če bo uspel katero zagrabiti za rit, da bom dobil še 10 kazenskih ur vožnje
Z pešci je verjetno isto, če so več kot en meter stran od avta pomoje to ni več ogrožanje.
Če pa mu pelješ pol metra za njegovo ritjo pa to dejansko je ogrožanje, čeprav greš mimo samo 10 km/h.
Sedaj je vprašanje kaj dejansko je iz 200 metrov daleč videl policaj, ampak če je on ocenil, da je šlo za ogrožanje nimaš takorekoč nobene šanse, da boš z pritožbo kaj dosegel, razen če nimaš vsaj nekaj verodostojnih prič.
Mogoče se ti godi krivica, ampak v življenju je pač tako, da je policaj poklican za to, da razsoja ali si pešca ogrožal ali ne. Mi tukaj nimamo kaj modrovati glede tega.
V tolažbo naj ti bo, da menda kar četrtina vseh ljudi na zemlji vsakodnevno doživlja velikanske in nepopravljive krivice
Bistvo problema je verjetno tista bližina na katero se ti lahko približaš pešcu.
Mene so v avtošoli učili, da se pešcu in tudi kolesarju ko ga obvoziš ne smeš nikakor približati na 1 meter ali manj.
Ko sem se peljal mimo seksi kolesarke je inštruktor v avtošoli skozi okno na vso moč stegnil roko in rekel, da če bo uspel katero zagrabiti za rit, da bom dobil še 10 kazenskih ur vožnje
Z pešci je verjetno isto, če so več kot en meter stran od avta pomoje to ni več ogrožanje.
Če pa mu pelješ pol metra za njegovo ritjo pa to dejansko je ogrožanje, čeprav greš mimo samo 10 km/h.
Sedaj je vprašanje kaj dejansko je iz 200 metrov daleč videl policaj, ampak če je on ocenil, da je šlo za ogrožanje nimaš takorekoč nobene šanse, da boš z pritožbo kaj dosegel, razen če nimaš vsaj nekaj verodostojnih prič.
Mogoče se ti godi krivica, ampak v življenju je pač tako, da je policaj poklican za to, da razsoja ali si pešca ogrožal ali ne. Mi tukaj nimamo kaj modrovati glede tega.
V tolažbo naj ti bo, da menda kar četrtina vseh ljudi na zemlji vsakodnevno doživlja velikanske in nepopravljive krivice
Utk ::
No, policaj naj samo po pravici pove kako daleč je bil od tistega prehoda pa bo rešeno. Mislim, da vsi verjamemo, da je policaj "videl" ogrožanje, niti nima smisla se z njim kregat, ampak če je blo res na 200 metrov, tega nikakor ni mogel tako natančno ocenit. Tudi če on misli, da je vse jasno videl.
six_pack ::
točn tko... policaj absolutno ni mogel vidt tok natančno. ni šans!!! sam kaj pa lohk nardiš? tvoja beseda prot policajevi. dddddddddd.... itak zgubiš :S ker NAJ on NEBI lagal. kr neki uglavnm... a mi lohk kdo pove kakšna je kratica zdj za tanov zakon zvcp - 1 al zvcp - 1E. mi je policajka rekla da se ji zdi da je 1E kar pomeni da je policaj zajebu pr plačilcu ker je napisu samo - 1 .
bom vidu kakšn bo zj odgovor k bo vprašala nadrejene.
bom vidu kakšn bo zj odgovor k bo vprašala nadrejene.
six_pack ::
že samo načeloma če je nov zakonik te ne mora kaznovati po tastarem. a ni tko? mislm ker bi drgač se še zmer lahko šli oko za oko, zob za zob.
mpernat ::
malo offtopic....
Dobil sem obvestilo redarstva za nepravilno parkiranje. Zanima me, če še polovičke veljajo in do kdaj? Plačilnega naloga namreč nisem dobil, ker piše da mi ga pošljejo na dom. 80€ je fu***** tumač.
Dobil sem obvestilo redarstva za nepravilno parkiranje. Zanima me, če še polovičke veljajo in do kdaj? Plačilnega naloga namreč nisem dobil, ker piše da mi ga pošljejo na dom. 80€ je fu***** tumač.
šernk ::
80€ je fu***** tumač.
Nepravilno parkiranje tud...
tega z nepravilnim parkiranjem tudi ne zastopim. enkrat sem videl ko so imeli avti na eni strani ceste vsi kazni (avti parkirani pol na pločniku pol na cesti), na drugi strani ceste pa ni imel nihče kazni (avti parkirani pol na travniku pol na cesti). tako da iz dvosmerne ceste je nastala enosmerna bi lahko rekli. kazen dobila pa le ena stran
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
overlord_tm ::
80€ je fu***** tumač.
Nepravilno parkiranje tud...
tega z nepravilnim parkiranjem tudi ne zastopim. enkrat sem videl ko so imeli avti na eni strani ceste vsi kazni (avti parkirani pol na pločniku pol na cesti), na drugi strani ceste pa ni imel nihče kazni (avti parkirani pol na travniku pol na cesti). tako da iz dvosmerne ceste je nastala enosmerna bi lahko rekli. kazen dobila pa le ena stran
Ker so tisti na pločniku ovirali pešce?
Snohman ::
Ljudje, če se vi od 10km/h ustavljate 1,5m, kako se potem od 90km/h? Kilometer, tako kot vlak?
Na praznem parkirišču preizkusite od 10km/h, naj vam prijatlej to izmeri. Boste presenečeni.
Na praznem parkirišču preizkusite od 10km/h, naj vam prijatlej to izmeri. Boste presenečeni.
six_pack ::
kar se tiče parkirnih kazni ne vem.... lahko mi poveš kje točno je bilo to in vse podrobnosi + plačilca skeniraš in mi pošlješ na blazic.luka@gmail.com
pa se bom pozanimu pri policajih kako pa kaj je s tem. načeloma je tko... da če si oviral "promet pešca" na pličniku nimaš kj. če si pa imel plačan parkirni listek ... hmmmm ... pol bi se pa dal kj pogovarjat.
glede 1. teme vam sporočim do srede... a se je dal kj uredit al ne...oz. kaj in kako!!!
lp
pa se bom pozanimu pri policajih kako pa kaj je s tem. načeloma je tko... da če si oviral "promet pešca" na pličniku nimaš kj. če si pa imel plačan parkirni listek ... hmmmm ... pol bi se pa dal kj pogovarjat.
glede 1. teme vam sporočim do srede... a se je dal kj uredit al ne...oz. kaj in kako!!!
lp
frudi ::
Ljudje, če se vi od 10km/h ustavljate 1,5m, kako se potem od 90km/h? Kilometer, tako kot vlak?
Kilometer ne, kakih 100 metrov pa ja. Plus ali minus par 10 metrov, odvisno od avta, cestišča in sposobnosti voznika. Ampak za povprečnega voznika v povprečnem avtu na povprečni cesti v neki nepredvideni kritični situaciji, je okroglih 100 metrov kar prava ocena.
Šokantno, a ne? Vsaj moralo bi biti, sploh vsem 'šumaherjem', ki bodo sedaj uleteli, kako da se pa oni iz 90 km/h ustavijo v 10 metrih...
Na praznem parkirišču preizkusite od 10km/h, naj vam prijatlej to izmeri. Boste presenečeni.
Dosti bolj verjetno boš presenečen ti. Potem pa še simuliraj primer, ko ne veš vnaprej, da boš moral ustaviti. Ne boš samo presenečen, ampak šokiran.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
AngelOfDeath ::
Se da iz 90km/h ustaviti tudi prej kot v 10m, kako drevo na primer zelo skrajša pot ustavljanja ;) Mogoče pa "Čevljarji" mislijo na to ?
edit: Slovnica
Mare2 ::
CITAT:
ko sem bil že v križišču sem mu poblendal saj mi je skočil skoraj da pred avto.
-----------------------------
Peščem, ki prečkajo cesto na prehodu za pešce nimaš kaj blendat. Si ga hotel spodit s prehoda za pešce?
ko sem bil že v križišču sem mu poblendal saj mi je skočil skoraj da pred avto.
-----------------------------
Peščem, ki prečkajo cesto na prehodu za pešce nimaš kaj blendat. Si ga hotel spodit s prehoda za pešce?
imagodei ::
mpernat>> 80€ je fu***** tumač.
BWhale> Nepravilno parkiranje tud...
Najbolj tumač je pa to, da ni parkirnih mest, kjer bi lahko pravilno parkiral.
Najprej naj občine uredijo ustrezna parkirna mesta, potem pa naj lisičijo, odvažajo s pajki in izdajajo plačilne naloge. Če ni ustreznih parkirnih mest, je jasno, da bodo ljudje parkirali napačno, ane. Se spomnim, da sem enkrat leta 2000 vozil gor in dol na 500x500m velikem področju in iskal parkirna mesta v LJ. Bil sem že 20 minut pozen, po ulicah je pa patruljiralo nekaj redarjev z lisicami (je bilo ravno v tistem času, ko so najbolj grozili z lisičenjem) in nikakor nisem mogel parkirat. Na koncu sem se seveda odpeljal na najbližje plačljivo parkirišče, kar je bilo več kot 500m proč od mesta sestanka, tako da sem na sestanek le prišel nekako pol ure prepozno.
Prvič sem se pa po tisti ulici peljal 10 minut pred dogovorjeno uro sestanka.
BWhale> Nepravilno parkiranje tud...
Najbolj tumač je pa to, da ni parkirnih mest, kjer bi lahko pravilno parkiral.
Najprej naj občine uredijo ustrezna parkirna mesta, potem pa naj lisičijo, odvažajo s pajki in izdajajo plačilne naloge. Če ni ustreznih parkirnih mest, je jasno, da bodo ljudje parkirali napačno, ane. Se spomnim, da sem enkrat leta 2000 vozil gor in dol na 500x500m velikem področju in iskal parkirna mesta v LJ. Bil sem že 20 minut pozen, po ulicah je pa patruljiralo nekaj redarjev z lisicami (je bilo ravno v tistem času, ko so najbolj grozili z lisičenjem) in nikakor nisem mogel parkirat. Na koncu sem se seveda odpeljal na najbližje plačljivo parkirišče, kar je bilo več kot 500m proč od mesta sestanka, tako da sem na sestanek le prišel nekako pol ure prepozno.
Prvič sem se pa po tisti ulici peljal 10 minut pred dogovorjeno uro sestanka.
- Hoc est qui sumus -
Tear_DR0P ::
Najbolj tumač je pa to, da ni parkirnih mest,
v kateri občini?
v LJ imaš urejena parkirišča izven mestnega središča, od koder se lahko s trolo zapelješ v center mesta - občina ti je za parkirišča poskrbela. poleg tega obstaja kar precej parkirnih hiš, ki niso vedno nabito polne.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
šernk ::
nekateri pač z BMWjem nimajo denarja za plačat parkirišče
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
six_pack ::
CITAT:
ko sem bil že v križišču sem mu poblendal saj mi je skočil skoraj da pred avto.
-----------------------------
Peščem, ki prečkajo cesto na prehodu za pešce nimaš kaj blendat. Si ga hotel spodit s prehoda za pešce?
ne da bi ga hotu spodit.... ampak ga opozorit. sej men neb blo hudga.... on bi bil polomljen al pa celo mrtu,ampak mislm da bi bilo to težko glede na mojo hitrost!!!! lol cca 10km/h ...
imagodei ::
No, to zame ni sprejemljivo. Vsaj ta moment ne. Predvsem zato ne, ker proge trol niso urejene in se mi zdi bedarija, da se z avtom pripeljem npr 150 km daleč v dobri uri in pol, nato pa za zadnjih 15 kilometrov porabim še slabo uro. Ko mi ne bo treba 2x prestopati in na koncu še kakih 300m peš hoditi, se pa morda še celo domenimo za kaj takšnega.
Dejstvo je, da je cela Slovenija zaspala glede gradnje ustrezne prometne infrastrukture. Po začetku kapitalizma, ko so si družine začele omišljati po dva, kasneje pa celo tri ali več avtomobilov, se je promet drastično povečal, planerji pa so veselo spali. Vse do današnjih dni, ko so "iznašli" lisičenja, pajke ter plačilne naloge, zato da _zdravijo_ lastno nesposobnost načrtovanja.
Od tega, da bi že davno morali načrtovati tropasovne avtoceste (3 pasovi + odstavni) od LJ proti primorski in da bi že davno morali imeti traso avtoceste od Postojne proti Jelšanam, do tega, da je železniški ter avtobusni promet po državi katastrofalno slabo urejen (da ne govorimo o primestnem prometu okoli Ljubljane), pa vse do tega, da bi vsaka poslovna stavba (ki ni v strogem centru Ljubljane) morala že vsaj 10 let zagotavljati zadostno število parkirnih prostorov. Tega zadnjega se očitno zavedajo le trgovci. Ob Merkatorjevih, Tuševih in Sparovih velecentrih ni nikoli težava dobiti parkirnega prostora. Le če greš na poslovni sestanek (npr na Vič), se ti lahko utrga ob iskanju parkirnega prostora.
Če pustimo avtoceste in podobno ob strani - Ljubljana bi pač morala že pred kakimi 10 leti izdati dekret, da morajo poslovne stavbe zagotoviti zadostno število parkirnih prostorov. Najsi gre za izgradnjo manjših parkirnih hiš v bližnji okolici poslovne stavbe, podkletitev ali preureditev nižjih pritličij v parkirna mesta, rušitev starih stavb in izgradnjo običajnih parkirišč... Karkoli. Potem pa bodi strikten v kaznovanju tistih, ki napačno parkirajo.
Dejstvo je, da je cela Slovenija zaspala glede gradnje ustrezne prometne infrastrukture. Po začetku kapitalizma, ko so si družine začele omišljati po dva, kasneje pa celo tri ali več avtomobilov, se je promet drastično povečal, planerji pa so veselo spali. Vse do današnjih dni, ko so "iznašli" lisičenja, pajke ter plačilne naloge, zato da _zdravijo_ lastno nesposobnost načrtovanja.
Od tega, da bi že davno morali načrtovati tropasovne avtoceste (3 pasovi + odstavni) od LJ proti primorski in da bi že davno morali imeti traso avtoceste od Postojne proti Jelšanam, do tega, da je železniški ter avtobusni promet po državi katastrofalno slabo urejen (da ne govorimo o primestnem prometu okoli Ljubljane), pa vse do tega, da bi vsaka poslovna stavba (ki ni v strogem centru Ljubljane) morala že vsaj 10 let zagotavljati zadostno število parkirnih prostorov. Tega zadnjega se očitno zavedajo le trgovci. Ob Merkatorjevih, Tuševih in Sparovih velecentrih ni nikoli težava dobiti parkirnega prostora. Le če greš na poslovni sestanek (npr na Vič), se ti lahko utrga ob iskanju parkirnega prostora.
Če pustimo avtoceste in podobno ob strani - Ljubljana bi pač morala že pred kakimi 10 leti izdati dekret, da morajo poslovne stavbe zagotoviti zadostno število parkirnih prostorov. Najsi gre za izgradnjo manjših parkirnih hiš v bližnji okolici poslovne stavbe, podkletitev ali preureditev nižjih pritličij v parkirna mesta, rušitev starih stavb in izgradnjo običajnih parkirišč... Karkoli. Potem pa bodi strikten v kaznovanju tistih, ki napačno parkirajo.
- Hoc est qui sumus -
darkolord ::
Pri parkirnih prostorih je en zanimiv problem - če bi sedaj sredi LJ odprli eno ogromno brezplačno parkirišče, bi blo že naslednje jutro polno. :)
Zdaj je pač tako, da se z avtom v službo pelje tudi veliko tistih, ki bi jih avtobus pripeljal praktično do vrat...
Zdaj je pač tako, da se z avtom v službo pelje tudi veliko tistih, ki bi jih avtobus pripeljal praktično do vrat...
imagodei ::
Jasno, da bi bilo brezplačno parkirišče takoj polno. Ker je parkirišč v osnovi premalo. Pa niti ne gre za brezplačna parkirišča, lahko so tudi plačljiva.
Sploh pa problema plačljivih/brezplačnih parkirišč ne bi bilo, če bi imele večje poslovne hiše lastna parkirišča in bi stranke/zaposleni lahko brezplačno in brezskrbno parkirali tam. Večino brezplačnih parkirišč bi tako lahko preuredili v parkirišča za stanovalce, plačljiva parkirišča (kot npr. nasproti parlamenta ali na kongresnem) ali pa v brezplačna kratkotrajna parkirišča (do pol ure).
In pa, seveda, ustrezno rešen javni prevoz. Ljubljančani seveda zlahka fantazirate o ustreznosti rešitve "parkiraj in se pelji s trolo", ampak nekako se nam večini ki smo z oddaljenih koncev, zdi jako butasto, da za zadnjih 15 km poti porabiš velik delež časa, ki si ga porabil na npr. 100 km dolgi poti do ljubljane.
Sicer trenutno ne delam v LJ, ampak če bi in če bi bile z Ljubljano ustrezne povezave tudi preko železniškega prometa, ter bi potem naprej od postaje do bližine službe (cca 250m) vozila trola, bi se z veseljem vozil z vlakom. Ampak iz Gorenjske bo za kaj takšnega najprej treba zgraditi še en tir, da bo vlak vozil vsaj na pol ure, ker je na eno uro absolutno premalo pogosto.
Sploh pa problema plačljivih/brezplačnih parkirišč ne bi bilo, če bi imele večje poslovne hiše lastna parkirišča in bi stranke/zaposleni lahko brezplačno in brezskrbno parkirali tam. Večino brezplačnih parkirišč bi tako lahko preuredili v parkirišča za stanovalce, plačljiva parkirišča (kot npr. nasproti parlamenta ali na kongresnem) ali pa v brezplačna kratkotrajna parkirišča (do pol ure).
In pa, seveda, ustrezno rešen javni prevoz. Ljubljančani seveda zlahka fantazirate o ustreznosti rešitve "parkiraj in se pelji s trolo", ampak nekako se nam večini ki smo z oddaljenih koncev, zdi jako butasto, da za zadnjih 15 km poti porabiš velik delež časa, ki si ga porabil na npr. 100 km dolgi poti do ljubljane.
Sicer trenutno ne delam v LJ, ampak če bi in če bi bile z Ljubljano ustrezne povezave tudi preko železniškega prometa, ter bi potem naprej od postaje do bližine službe (cca 250m) vozila trola, bi se z veseljem vozil z vlakom. Ampak iz Gorenjske bo za kaj takšnega najprej treba zgraditi še en tir, da bo vlak vozil vsaj na pol ure, ker je na eno uro absolutno premalo pogosto.
- Hoc est qui sumus -
BigWhale ::
V lj, se nisem nasel parkirne hise, ki bi bila nabito polna. Vedno je bil kak plac kje fraj. V centru (vsaj) tri parkirne hise, tam lahko kadarkoli parkiras. Res je, pod kongresnim trgom je za cas kaksne vecje prireditve v CDju, precejkrat vse zasedeno.
Tipicen primer bebavega parkiranja je BTC. Parkirnih his polno, parkirisc polno, a ljudje se vedno puscajo avtomobile sredi ceste. Vcasih celo kar na otoku sredi krozisca?! Wtf?! Zato ker je predalec iti 200m pes? Casovno je vsekakor ceneje.
Pomanjkanje parkirisc _ni_ razlog za napacno parkiranje. Takrat, ko se pa kak zupan spravi delati parkirno hiso, se pa vsi naj spravijo, ces, kulturna dediscina in podobna jajca. Ja, odlociti se je treba. A bojo parkirisca ali bo pa kulturna dediscina?
Tipicen primer bebavega parkiranja je BTC. Parkirnih his polno, parkirisc polno, a ljudje se vedno puscajo avtomobile sredi ceste. Vcasih celo kar na otoku sredi krozisca?! Wtf?! Zato ker je predalec iti 200m pes? Casovno je vsekakor ceneje.
Pomanjkanje parkirisc _ni_ razlog za napacno parkiranje. Takrat, ko se pa kak zupan spravi delati parkirno hiso, se pa vsi naj spravijo, ces, kulturna dediscina in podobna jajca. Ja, odlociti se je treba. A bojo parkirisca ali bo pa kulturna dediscina?
solatko ::
imagodei - narediš 100 in več km, da prideš v LJ, pol pa kolneš, ker ne dobiš parkirnega prostora - takih vas je vsak dan 100k, vsak se pripelje sam, hoče parkirat na pragu firme, če mu pa listek ali lisice obesijo pa jaucka in stoka. Sem v bližini KC, taki kot si ti nam dobesedno zaparkirate dostop do bloka, garaž. Če veš da moraš v LJ pojdi do enega od zunanjih parkirišč, potem pa najemi taxi, če ne moreš z avtobusom, še vedno pride ceneje kot, da ti spustijo gume, odlomjo špegu ali pa naredijo črto čez cel avto, s kakšnimi ključi. Zaparkirate pločnike, tako da morajo mamice z vozički na cesto, dobesedno pred avtomobile. Pri naši garažni hiši dobesedno vsak dan spustijo gume dvem do trem prišlekom, saj parkirate pred vrati garaž, tako da človek še ven ne more. Potem gledam skozi okno modele, ki se pizdijo, klicarjo policaje, eni pa tud kar s prazno gumo odpeljejo. Dejali boste da je to nesramno ali še kaj hujšega, vendar se postavte v našo kožo ali pa zamislite, da vam nekdo zaparkira vhod v hišo, vam pa se nekam mudi ali pa gre celo za življenje (nujna vožnja otroka v bolnico), namesto da bi prišel v petih minutah, je zaradi parkiranega vozila, moral klicati rešilca in je vse skupaj trajalo skoraj pol ure. Otroka so sicer rešil, samo tist avto je bil pa skor predelan. Ko bi bili modeli vsaj toliko pri sebi, ko parkirate kjer je, da bi vsaj telefonsko številko pustil na vidnem mestu ali, pa avto v leru in sproščeno ročno, da se ga lahko v primeru potreb premakne. Moram pa poudart, da pred garažami parkirajo v glavnem (90%) ženske in tudi če se jih opozori, imajo vedno kakšne neumestne pripombe, moški vozniki ponavadi, ko se ustavjo, mal preračunajo in večina odhiti iskanju drugega PP.
imagodei ::
V samem centru je za parkiranje solidno poskrbljeno. Kongresni trg oz. parkirplac nasproti parlamenta sta čisto OK, če imaš tam okoli opravke. Ni problema parkirat pri Cankarjevem, če se imam opravke na Slovenski oz. tam okoli. Da bi pa parkiral na Kongresnem / pred parlamentom zato, da se bom potem sprehodil do FMF-ja ali FRI-ja...? Se mi pa zdi skrajno neumno. Ali pa celo, da se bom pripeljal nekam na rob Ljubljane, potem pa Na Jadranski, na Aškerčevi, na cesti Mirje in na Jamovi pa je stalno vse zasedeno.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
@solatko:
Taki kot jaz? --- ?
WTF človek, chill down. Beri moja sporočila, pa boš videl, da se jaz predvsem pritožujem nad situacijo, parkiram pa vseeno tako, da ne motim.
In ja, zdi se mi jako butasto, da bi parkiral na robu Ljubljane, potem pa plačeval oderuške taksiste, ki z visokimi cenami odplačujejo vozni park, sestavljen iz luksuzno opremljenih Audijev. Naj raje Jankovič ustanovi občinsko taksi službo, ki bo imela v voznem parku cenejše avtomobile, kar bo posledično pomenilo cenejše taksi tarife in potem se lahko domeniva, da bom puščal avto na obrobju Ljubljane.
Zavedam se, da je količina prometa v LJ problem. Ne moreš pa nad ljudi z nekimi sankcijami in grožnjami, če nimaš prave ideje, kako rešiti situacijo. Podobno, kot bi se zgražal nad porastom kraje žemljic in jogurtov v trgovinah, če bi ukinil socialno podporo in bi v pomanjkanju plodnih idej zagrozil s kaznijo 1 leta zapora za vsako kilo kruha, ki jo tatovi odnesejo iz trgovine.
Moja ideja je, da je treba težave reševat tako, da imaš v glavi nek konkreten cilj, ki sistematično rešuje te težave. Ne pa nad bližnji gozd zmetat nekaj hektolitrov napalma in nekaj ton letalskih granat zato, ker je nekaj dreves okuženih z lubadarjem.
Vsi tile P+R ter relativno drag in neučinkovit javni prevoz pa očitno ne rešujejo problema, ka-li? Najebete pa _tudi_ prebivalci Ljubljane, kajpak, samo za to pač ne moreš kriviti zgolj "slabe" vozniške kulture voznikov iz oddaljenih krajev. Pošlji pritožbo Jankoviču.
Taki kot jaz? --- ?
WTF človek, chill down. Beri moja sporočila, pa boš videl, da se jaz predvsem pritožujem nad situacijo, parkiram pa vseeno tako, da ne motim.
In ja, zdi se mi jako butasto, da bi parkiral na robu Ljubljane, potem pa plačeval oderuške taksiste, ki z visokimi cenami odplačujejo vozni park, sestavljen iz luksuzno opremljenih Audijev. Naj raje Jankovič ustanovi občinsko taksi službo, ki bo imela v voznem parku cenejše avtomobile, kar bo posledično pomenilo cenejše taksi tarife in potem se lahko domeniva, da bom puščal avto na obrobju Ljubljane.
Zavedam se, da je količina prometa v LJ problem. Ne moreš pa nad ljudi z nekimi sankcijami in grožnjami, če nimaš prave ideje, kako rešiti situacijo. Podobno, kot bi se zgražal nad porastom kraje žemljic in jogurtov v trgovinah, če bi ukinil socialno podporo in bi v pomanjkanju plodnih idej zagrozil s kaznijo 1 leta zapora za vsako kilo kruha, ki jo tatovi odnesejo iz trgovine.
Moja ideja je, da je treba težave reševat tako, da imaš v glavi nek konkreten cilj, ki sistematično rešuje te težave. Ne pa nad bližnji gozd zmetat nekaj hektolitrov napalma in nekaj ton letalskih granat zato, ker je nekaj dreves okuženih z lubadarjem.
Vsi tile P+R ter relativno drag in neučinkovit javni prevoz pa očitno ne rešujejo problema, ka-li? Najebete pa _tudi_ prebivalci Ljubljane, kajpak, samo za to pač ne moreš kriviti zgolj "slabe" vozniške kulture voznikov iz oddaljenih krajev. Pošlji pritožbo Jankoviču.
- Hoc est qui sumus -
Utk ::
Po moje je bolj verjetno, da te bo v Ljubljani zaparkiral Ljubljančan kot pa kdo drug. Ljubljančanom se prav fučka za take stvari...
KaRkY ::
Problem plačljivih parkirišč je da so recimo za 2 uri ti pa moraš it za dlje časa nekam kaj boš pa pol naredo. Lahko riskiraš pa plačaš 2 uri pa te dobijo pa plačaš kazn al pa postaviš nekam kjer nobenga ne oviraš pa vseeno nesmeš parkirat pa te dobijo plačaš če te pa ne pa si v drugem primeru prišparal 1€ al pa 2€.
mpernat ::
imagodei - narediš 100 in več km, da prideš v LJ, pol pa kolneš, ker ne dobiš parkirnega prostora - takih vas je vsak dan 100k, vsak se pripelje sam....
Zakaj pa pol nebi kr z vlakom prišli v mesto, al pa taxi kr od doma... se nebi obremenjeval, kje parkirat.
Saj če se zjutraj ob 4h vstanem, da pridem na vlak in pravočasno v LJ in pol peške na drug konec mesta in potem spet nazaj domov, da še pridem pravočasno domov na večerjo ob 21h. To se mi zdi zguba cajta in denarja.
Če pa te dobijo, da si napačno parkiral, pa je pomoje računica tu nekje.
V MB lahko parkiraš na plavi coni tako, da povsem onemogočiš prehod peščem. Kdo pa ima tukaj prav?
Snohman ::
Ljudje, če se vi od 10km/h ustavljate 1,5m, kako se potem od 90km/h? Kilometer, tako kot vlak?
Kilometer ne, kakih 100 metrov pa ja. Plus ali minus par 10 metrov, odvisno od avta, cestišča in sposobnosti voznika. Ampak za povprečnega voznika v povprečnem avtu na povprečni cesti v neki nepredvideni kritični situaciji, je okroglih 100 metrov kar prava ocena.
Šokantno, a ne? Vsaj moralo bi biti, sploh vsem 'šumaherjem', ki bodo sedaj uleteli, kako da se pa oni iz 90 km/h ustavijo v 10 metrih...
Na praznem parkirišču preizkusite od 10km/h, naj vam prijatlej to izmeri. Boste presenečeni.
Dosti bolj verjetno boš presenečen ti. Potem pa še simuliraj primer, ko ne veš vnaprej, da boš moral ustaviti. Ne boš samo presenečen, ampak šokiran.
Povprečni osebni avto se od 100km/h deklarirano ustavi v 40m, kar je več, je danes že slabo. Razlika v kinetični energiji med 90km/h in 100km/h je 20%.
Privzemimo torej od 90km/h 40m(pa je manj). V eni sekundi narediš 25m. Če imaš reakcijski čas 1 sekundo(kar je na cesti žal slabo), potem se ustaviš v recimo 70 metrih.
Kje si ti našel 100m? In ne mi rečt, ah 30m lohk še mirno prišteješ. Malo morgen. 30 m pomeni pol več smrtnih žrtev na cestah, ki jih danes ni, ker se situacije preprečujejo.
Kinetična energija med 10 km/h in 100km/h je 100krat manjša. Tko, da boš imel občutek.
AngelOfDeath ::
Jaz sem 1x v življenju plačal kazen za napačno parkiranje (2500SIT). Od tedaj vedno plačam parkirišče.
edit: Slovnica
solatko ::
Ne bom šel z napalmom nad gozd, je pa res, da večina od tistih 100k pride v Ljubljano pred sedmo uro in parkira do petih ali čez. Po trije, štirje pirdejo v isto firmo, skoraj iz istega kraja in zavzamejo štiri parkirna mesta (firme pa to še podpirajo s plačilom vožnje). Vsi tisti, ki pridejo v mesto za kratko trajno parkiranje, pa potem nimajo kje. Naslednji problem so študentje, ki najamejo stanovanja. V enem so po trije, štirje in vsak pride v nedeljo zvečer z avtom, katerega pusti do petka na PP. Vendar bi se lahko vse uredilo, če bi bili tisti, ki parkirajo na zelenicah, pred vhodi v hiše, pred garažami, na pločnikih, skratka povsod kjer je mogoče in nemogoče. Parkirna hiša pri KC je praviloma prazna, vse ulice v okolici pa so sicer prevozne, zato pa neprehodne.
frudi ::
Povprečni osebni avto se od 100km/h deklarirano ustavi v 40m, kar je več, je danes že slabo. Razlika v kinetični energiji med 90km/h in 100km/h je 20%.
Privzemimo torej od 90km/h 40m(pa je manj). V eni sekundi narediš 25m. Če imaš reakcijski čas 1 sekundo(kar je na cesti žal slabo), potem se ustaviš v recimo 70 metrih.
Kje si ti našel 100m? In ne mi rečt, ah 30m lohk še mirno prišteješ. Malo morgen. 30 m pomeni pol več smrtnih žrtev na cestah, ki jih danes ni, ker se situacije preprečujejo.
Na testih izmerjena zavorna pot je zelo teoretična cifra. Velja za nov avto z novimi zavorami in novimi gumami, v katerem zavira voznik, ki dejansko ve, kaj dela. V praksi tipično noben od teh pogojev ni izpolnjen. Za zavorno pot sem zato vzel kar 50-60 metrov. Tudi če je to za 10 metrov preveč, za to debato ni preveč relevantno.
Kar se reakcijskega časa tiče - vzel sem 1.5 do 2 sekunde, kar da 40-50 metrov reakcijske poti. Ti sicer trdiš, da je 1 sekunda že slabo, meni se pa zdi preveč optimistično. Ne gre namreč samo za čas, potreben da prestaviš nogo iz gasa na zavoro in le-to pritisneš; prvo je treba zaznati situacijo na cesti, jo analizirati in se odločiti za najboljšo reakcijo. Šele nato se začne noga premikati z gasa proti zavori.
In vse to še vedno velja za 'dobre' realne pogoje; v kakšnih slabših okoliščinah (mokra cesta, zamoten voznik (telefonira, govori s sopotnikom, se igra z radiom/gps...), alkohol (magari v dovoljeni količini), itd.) pa pot zaustavljanja še krepko naraste.
Kinetična energija med 10 km/h in 100km/h je 100krat manjša. Tko, da boš imel občutek.
Pešec je BISTVENO bolj ranljiva 'tarča', kot ena tona pleha; že neroden padec je recimo lahko usoden. Tko, da boš imel občutek.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Snohman ::
Tisto o razliki med 10 in 100km/h sem napisal zato, da boš imel občutek, kako to vpliva na zavorno pot in ne glede zadevanja pešca.
Utk ::
Tist, ki ima sekundo pa pol (ali celo bognedaj 2) reakcijskega časa, se naj spravi dol s ceste. Resno. Ko je meni srna prišla pred avto, pri 50-60 na uro, sem bil prej prilepljen na šipo, kot so pa možgani skapirali da je to srna. Če bi tam eno sekundo premišljeval in še eno sekundo prestavljal nogo, potem še kako sekundo bremzal, bi imel totalko.
V taki situaciji so možgani in noge hitrejše, kot pa da ti zavestno oceniš za kaj se gre.
V taki situaciji so možgani in noge hitrejše, kot pa da ti zavestno oceniš za kaj se gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
imagodei ::
... vendar le, če si 100% skoncentriran na vožnjo. Očitno si ti v tistem trenutku bil, ampak nihče pa ne zmore biti 100% zbran 100% časa. Ne gre.
Zato so tipični reakcijski časi ocenjeni nekoliko višje. Ker ti lahko ravno par milisekund, preden voznik pred tabo na polno pohodi zavoro, pogledaš na radio in zamenjaš postajo. Preden boš vrnil pogled na cesto, bo gotovo pretekla ena sekunda; nato boš pa potreboval še nekaj desetink sekunde, da boš zaznal, da gre nekaj hudo narobe, in če boš nato lahko odreagiral v 0,5 sekunde, je bil tvoj bruto reakcijski čas še vedno slabi dve sekundi.
Izbijte pa si iz glave, da imate reakcijske čase 0,5 sekunde ali celo krajše. V neki drugi temi smo to že obdelali in s pomočjo spletne igre ugotovili, da tudi ob popolni zbranosti težko prideš pod 0,2 sekunde reakcijskega časa - pa je šlo samo za pritisk na gumb miške, gib ki je krajši kot 3mm. Pri zaviranju je treba premakniti nogo za 10 cm.
Zato so tipični reakcijski časi ocenjeni nekoliko višje. Ker ti lahko ravno par milisekund, preden voznik pred tabo na polno pohodi zavoro, pogledaš na radio in zamenjaš postajo. Preden boš vrnil pogled na cesto, bo gotovo pretekla ena sekunda; nato boš pa potreboval še nekaj desetink sekunde, da boš zaznal, da gre nekaj hudo narobe, in če boš nato lahko odreagiral v 0,5 sekunde, je bil tvoj bruto reakcijski čas še vedno slabi dve sekundi.
Izbijte pa si iz glave, da imate reakcijske čase 0,5 sekunde ali celo krajše. V neki drugi temi smo to že obdelali in s pomočjo spletne igre ugotovili, da tudi ob popolni zbranosti težko prideš pod 0,2 sekunde reakcijskega časa - pa je šlo samo za pritisk na gumb miške, gib ki je krajši kot 3mm. Pri zaviranju je treba premakniti nogo za 10 cm.
- Hoc est qui sumus -
jype ::
Imagodei> Najprej naj občine uredijo ustrezna parkirna mesta, potem pa naj lisičijo, odvažajo s pajki in izdajajo plačilne naloge.
Parkiranje (in vožnja z avtomobilom) ni tvoja pravica. Pojdi peš, če nimaš kje parkirat, hudiča!
Najprej naj zrihtajo preklemane kolesarske steze zame, ker sem za Ljubljano pomembnejši od tebe in tvojega avtomobila, saj sem občan!
CrniE> V taki situaciji so možgani in noge hitrejše, kot pa da ti zavestno oceniš za kaj se gre.
In te nabaše kreten, ki je vozil za tabo brez varnostne razdalje, ja.
Varna vožnja je vse kaj drugega kot impulzivno brcanje v pedala.
Parkiranje (in vožnja z avtomobilom) ni tvoja pravica. Pojdi peš, če nimaš kje parkirat, hudiča!
Najprej naj zrihtajo preklemane kolesarske steze zame, ker sem za Ljubljano pomembnejši od tebe in tvojega avtomobila, saj sem občan!
CrniE> V taki situaciji so možgani in noge hitrejše, kot pa da ti zavestno oceniš za kaj se gre.
In te nabaše kreten, ki je vozil za tabo brez varnostne razdalje, ja.
Varna vožnja je vse kaj drugega kot impulzivno brcanje v pedala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
darkolord ::
CrniE: kaj pa, če bi bila srna malo bolj daleč (in hitrost malo višja)? Takrat možgani najprej ocenijo situacijo, šele potem bi začel bremzati. "Hmmm, kaj pa je to... aha srna na mojem voznem pasu... no a se bo umaknila al ne... hmmm očitno da ne, gremo bremzat... uuups, še vedno se približuje prehitr, mal bl bo treba prtisnt na pedal"
šernk ::
darklord: če tako razmišljaš čimprej tudi ti izgini s ceste... ko vidim oviro stisnem avtomatsko po zavori, pa nima veze kako daleč je ovira, seveda ne pohodim takoj na mrtvo, če je treba pa tudi, naj bo kriv tisti ki je za mano in ne jaz... avto imaš lahko v obeh primerih razbit, le odvisno je na koga se prenese krivda
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Še sreča da jaz vzdržujem primerno varnostno razdaljo, da lahko uspešno ustavim pred takimi kot je šernk, ne da bi me od zadaj kdo nabasal.
Nimaš kej avtomatsko stiskat. Lepo voziš razmeram na cesti primerno, ko zaznaš nekaj daš nogo dol z gasa, potem se pa prepričaš da za teboj ni nikogar, če si na hitri ali avtocesti vključiš tudi varnostne utripalke, morda še glasovno opozoriš sopotnike na bližajoče se naglo zaviranje in potem pohodiš kolikor se ti zdi primerno, morda pa tudi še motaš volan.
Nimaš kej avtomatsko stiskat. Lepo voziš razmeram na cesti primerno, ko zaznaš nekaj daš nogo dol z gasa, potem se pa prepričaš da za teboj ni nikogar, če si na hitri ali avtocesti vključiš tudi varnostne utripalke, morda še glasovno opozoriš sopotnike na bližajoče se naglo zaviranje in potem pohodiš kolikor se ti zdi primerno, morda pa tudi še motaš volan.
Utk ::
Ah ne bom se več ukvarjal z vami. Brezupni ste.
Nekateri so prepričani, da se po Ljubljani vozijo samo kmetavzarji iz 100 km daleč, Ljubljančani pa vsi pešačijo in kolesarijo. Nekateri imajo reflekse crknjenega konja, drugi pa celo pravijo, da večja je razdalja do ovire, manj šans imaš da se ustaviš. In če se ne ustaviš do konca, z 10 na uro zbiješ peščca najmanj 120 metrov daleč.
Nekateri so prepričani, da se po Ljubljani vozijo samo kmetavzarji iz 100 km daleč, Ljubljančani pa vsi pešačijo in kolesarijo. Nekateri imajo reflekse crknjenega konja, drugi pa celo pravijo, da večja je razdalja do ovire, manj šans imaš da se ustaviš. In če se ne ustaviš do konca, z 10 na uro zbiješ peščca najmanj 120 metrov daleč.
jype ::
CrniE> In da ne pozabimo še tistih, ki najprej izpolnijo obrazec za napoved zaviranja v sili.
Vse to znotraj kritičnih dveh sekund, ko se večina voznikov, ki jim ustavljanje pred oviro spodleti, itak pogovarja po telefonu, baše s hitro hrano, čoha po genitalijah ali počne kaj drugega, nekateri pa celo gledajo v merilnik hitrosti, ker so radi prepričani, da so šli vsaj dvesto.
Vse to znotraj kritičnih dveh sekund, ko se večina voznikov, ki jim ustavljanje pred oviro spodleti, itak pogovarja po telefonu, baše s hitro hrano, čoha po genitalijah ali počne kaj drugega, nekateri pa celo gledajo v merilnik hitrosti, ker so radi prepričani, da so šli vsaj dvesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
Tist, ki ima sekundo pa pol (ali celo bognedaj 2) reakcijskega časa, se naj spravi dol s ceste. Resno. Ko je meni srna prišla pred avto, pri 50-60 na uro, sem bil prej prilepljen na šipo, kot so pa možgani skapirali da je to srna. Če bi tam eno sekundo premišljeval in še eno sekundo prestavljal nogo, potem še kako sekundo bremzal, bi imel totalko.
V taki situaciji so možgani in noge hitrejše, kot pa da ti zavestno oceniš za kaj se gre.
Ne delaj se heroja in ubermenscha. Lahko se pa zmenimo, da bos na enem poligonu ob nenadnem zvocnem signalu zaviral, mi te bomo pa stopali koliko casa bos nucal za zaustavitev. Prav?
Ce imas nogo na stopalu za plin, potem je pot, ki ga opravi tvoja noga vsaj kakih 10cm, da se premakne iz plina na bremzo.
darkolord ::
ko vidim oviro stisnem avtomatsko po zavori, pa nima veze kako daleč je ovira, seveda ne pohodim takoj na mrtvo
Aha in to delajo kar tvoji refleksi, ane? Pa refleksi potem tudi regulirajo, če je treba (malce kasneje) pohodit na mrtvo? Al bognedaj, takrat celo kaj razmišljaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Invictus ::
V Ljubljani največ gužve povzročajo sami ljubljančani. Zakaj sploh rabijo avto, ko pa je javni prevoz tako dobro urejen ??? kot prepričujejo vozače. Hvala bogu zdaj ne delam v Ljubljani, ker je okoli raznih industrijskih con res vse zaparkirano ali pa pod rampo.
Mene ne moti, da parkiram v Tivoliju. Skoraj v centru si, če pa je 10 minut peš hoje za vas preveč, se pa nikar ne bunite.
LP I.
Mene ne moti, da parkiram v Tivoliju. Skoraj v centru si, če pa je 10 minut peš hoje za vas preveč, se pa nikar ne bunite.
LP I.
Utk ::
Lahko se pa zmenimo, da bos na enem poligonu ob nenadnem zvocnem signalu zaviral, mi te bomo pa stopali koliko casa bos nucal za zaustavitev. Prav?
Neki generični testi niso glih pravi pokazatelj, ampak bolje kot nič. Ampak jaz bi predlagal še par drugih testov situacij, ki smo jih imeli v tej in podobnih temah. Recimo kolko daleč odbije pešca avto z 10 na uro, koliko varnostne razdalje rabiš pri 100 na uro, itd. Da ne bi potem še zmeraj govorili o "večji hitrosti", "večji razdalji","nevarnosti za pešce" in podobnih čisto relativnih pojmih, ampak bi te stvari nekako objektivno izmerili. Kako naj jaz zase vem, da imam dosti ali premalo varnostne razdalje? Lahko sklepamo samo iz tega, kolkrat sem se komu zabil v rit, vse drugo je eno bluzenje. Kaj šele, da bi jaz vedel za druge.
Enako velja za tiste, ki so mi rekli dvijak, ker se bi rad vozil 90. Če se vozim po omejitvah in še nisem ven zletel, mi ne more nihče očitat, da se vozim prehitro. Prej obratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | V tednu dni dvakrat ruknjen na službenem parkirišču (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10392 (6637) | St235 |
⊘ | je zebra oaza za pešce? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49731 (44279) | BigWhale |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51663 (43825) | win64 |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18172 (15241) | terezijslo |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40136 (36195) | jype |