Forum » Loža » Nove kazni
Nove kazni
šernk ::
> Nimajo ti kaj brskati po avtu.
In potem specialcem rečeš, da ne boš odprl prtljažnika... Sledi kaj?
pomoje že imajo to kako urejeno. mislim... če nič ne skrivaš pa res ni težko odpret prtljažnika. aja izgubite celo minuto časa več s tem, ki ga morate nato nadoknaditi z divjanjem.
so pa nove kazni popolnoma umirile promet za enkrat, kar naenkrat se sam počutim med najhitrejšimi na cestah. se sreča pa tudi skrajneže ki vozijo 70 kjer je 90 iz varnosti (da jim slučajno števec ne laže) in spet druge skrajneže ki vozijo 70 kjer je 90 in 70 tudi skozi strnjeno naselje. takšne je pa sploh za odstranit iz cest
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MadMax ::
Ah, vsi ste neki heroji in ne mislite odpirat prtljažnika, a?
Ko pa policaj od vas zahteva obvezno opremo na vpogled, pa brez pomisleka pokakani odprete prtljažnik, kjer se seveda nahajajo žarnice, prva pomoč in ostalo...
Saj ne rečem, perciju bi najbrž uspelo ne-odpret prtljažnika, ker ima vso potrebno opremo pod svojim sedežem, a če se spraviš policaja jebat mu bo to najverjetneje tako všeč, da bo začel še on tebe jebat nazaj. (in dvomim, da se kaj dosti ljudi vozi po cestah povsem "brez greha na avtu"... Saj veste, kdor išče, ta najde.)
Je pa res, da policaj ne sme segat v avtomobil, torej lahko le opazuje kaj imaš notri, kolikor mu pač uspe videt.
/edit: Brez naloga seveda.
Ko pa policaj od vas zahteva obvezno opremo na vpogled, pa brez pomisleka pokakani odprete prtljažnik, kjer se seveda nahajajo žarnice, prva pomoč in ostalo...
Saj ne rečem, perciju bi najbrž uspelo ne-odpret prtljažnika, ker ima vso potrebno opremo pod svojim sedežem, a če se spraviš policaja jebat mu bo to najverjetneje tako všeč, da bo začel še on tebe jebat nazaj. (in dvomim, da se kaj dosti ljudi vozi po cestah povsem "brez greha na avtu"... Saj veste, kdor išče, ta najde.)
Je pa res, da policaj ne sme segat v avtomobil, torej lahko le opazuje kaj imaš notri, kolikor mu pač uspe videt.
/edit: Brez naloga seveda.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
kmetek ::
kar js opažam pri nas, zdj še bolj mečkajo, še tam k je 90 omejitev se po 70 vozjo osli ,še več gužva ,take sam gasa pa mim al pa naj merjo še mečkače
in kaj boš prihranil? vam je tok težko voziti počasi?
1. prihraniš na bencinu
2. bolj na easy se vozi
3. manjša obraba avtomobila
4. ne prihraniš nič na času
5. manjša možnost karambola
še kaj?
Zakaj se uporablja izraz "prometna nesreča"? To bi bilo dovoljeno kvečjemu v primeru, da ti nehajo delati zavore ali če ti poči guma in da povzročiš t.i. nesrečo. V vsem drugim primerih "sem spregledal", "neprilagojena hitrost", "vpliv alkohola" ipd ni več nesreča ampak uboj na mah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
koyotee ::
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
djordjevic ::
Recimo, da si malo neaktualen, ker nameravajo tudi Tevtoni precej zasolit svoje kazni, ampak vseeno. Kaj je nauk teh kazni? Da je novi zakon pisan na kožo raji, ki ga žge po avtocesti z 200+. Glede na prekoračen kilometer plača najmanj kazni press. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
krneki0001 ::
Še bolj zanimive kazni bodo imeli hrvatje od 1. junija naprej. Za 50km/h čez omejitev celih 2000 evrov.
kmetek ::
Rdeča luč samo 250€? OMFG, to bi moralo biti najmanj 1000€....kake posledice so lahko zaradi prevožene rdeče se nihče ne zaveda očigledno.
darkolord ::
Jah zakaj so potem omejitve. Ce je omejitev 90, se tam vozi 90 in 70.
Da omejujejo. Na zgornji meji.
Tako kot (upam) ljudje nimajo vedno 0,49 promila v krvi, ker je omejitev 0,5
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
šernk ::
Zakja bi vozil 70 ce lahko 90.
misliš da imam vsak dan voljo voziti ves čas voziti 90??? pa še veš čas ne gledam na števec
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
steev ::
Nevem ali je z mano nekaj narobe ali pa se vsem na s-t zdi samoumevno, da je normalo vozit 70 po regionalni cesti.
:|
T0RN4D0 ::
Ne, samo onim ki podpirajo nove kazni in divjake ki se vozijo kr 90 po regionalkah. Halo če si pa baje isto hitr tud če se 50 peleš :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
stock ::
Dobr sej to je tud bol geek forum in malo mlajši folk, tako da nimaš kejdost pričakovat, sam sem se priključil debati na bolj avtomobilističnem forumu. In drugot so se tudi razvile dolge debate in protesti.
Jst kaj čm kaj mam nč nimam, sm lahko samo žalostn, vozim 1,5let pa dozdej biu ustavljen 3x, no v tem zadnjem tednu pa še 3x ala pokaži opremo, pihaj, pa pizda dej pus človeka da DIHA!!!!
. Na kratko ni več to to, zdej se mi je dejansko muka vsest v auto ker mi res pobere vso energijo in veselje ko skos gledam na števec (šedobr da zdej peljem ena jajca), drugače nevem.
Se pa ševedno držim svojega pravila: za 10laže števec za 5 laže njemu merilec prvih 10kmh (AC) še ni tako drago torej komot peljem naoko 150 ;) -to za AC. Za po mestu pa je res teško držat tistih 50.
Jst kaj čm kaj mam nč nimam, sm lahko samo žalostn, vozim 1,5let pa dozdej biu ustavljen 3x, no v tem zadnjem tednu pa še 3x ala pokaži opremo, pihaj, pa pizda dej pus človeka da DIHA!!!!
. Na kratko ni več to to, zdej se mi je dejansko muka vsest v auto ker mi res pobere vso energijo in veselje ko skos gledam na števec (šedobr da zdej peljem ena jajca), drugače nevem.
Se pa ševedno držim svojega pravila: za 10laže števec za 5 laže njemu merilec prvih 10kmh (AC) še ni tako drago torej komot peljem naoko 150 ;) -to za AC. Za po mestu pa je res teško držat tistih 50.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stock ()
djordjevic ::
Ja, ampak lahko tudi 70
Tudi zaradi ljudi, ki cijazijo precej pod omejitvijo, se zgodi veliko nesreč. Če nisi sposoben voziti toliko, kolikor dopušča omejitev, sedi na avtobus ali vlak, vožnjo avtomobila pa prepusti raje drugim.
Super Sonic ::
Samo tole bom dodal:
Od kar je zakon stopil v veljavo je prišlo na cesto vse kar lahko imenujemo živo in človeško, in tisto kar samo po sebi smatra, da lahko vozi avtomobil. Nekako se je sedaj vsem dedkom, babicam, invalidom, ipd., zazdelo, da spadajo na cesto (sodu je danes zjutraj izbil dno dedek v novi Kii "something", ki je imel čez goflo pripeto kisikovo masko).
Nekako se sedaj vsi počutijo varne, počasnele gredo še počasneje (malo zaradi ega in malo zaradi možganske okvare), prehitevati (zaenkrat) nihče (še) ne upa, zato so na cesti strašni zastoji (govorim Ljubljana).
Ne vem sicer kam to pelje, a k bolj varnim cestam zagotovo ne.
Me zanima kaj jim bodo statistike pokazale čez nekaj let.
Vsem vam pa - v šolo varne vožnje, konkrektno vzdrževano vozilo in po pameti.
Pa enga fanj ministra tud!
Od kar je zakon stopil v veljavo je prišlo na cesto vse kar lahko imenujemo živo in človeško, in tisto kar samo po sebi smatra, da lahko vozi avtomobil. Nekako se je sedaj vsem dedkom, babicam, invalidom, ipd., zazdelo, da spadajo na cesto (sodu je danes zjutraj izbil dno dedek v novi Kii "something", ki je imel čez goflo pripeto kisikovo masko).
Nekako se sedaj vsi počutijo varne, počasnele gredo še počasneje (malo zaradi ega in malo zaradi možganske okvare), prehitevati (zaenkrat) nihče (še) ne upa, zato so na cesti strašni zastoji (govorim Ljubljana).
Ne vem sicer kam to pelje, a k bolj varnim cestam zagotovo ne.
Me zanima kaj jim bodo statistike pokazale čez nekaj let.
Vsem vam pa - v šolo varne vožnje, konkrektno vzdrževano vozilo in po pameti.
Pa enga fanj ministra tud!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
djordjevic ::
sodu je danes zjutraj izbil dno dedek v novi Kii "something", ki je imel čez goflo pripeto kisikovo masko.
Izjava dneva.
Super Sonic ::
"Vožnja po predpisih v Ljubljani ustvarja "strašne zastoje"?"
Če voziš 30-40 km/h namesto 50 km/h in zavreš 2 semaforja, ker ti avto ne vžge - ja no, vožnja po predpisih pač. Ane, Dolhar. Pa ta o semaforjih je zelo zanimiva, ker se folku nikamor ne mudi in kar čaka in čaka, če pa slučajno spelje - pa križišče zapre. Damn, pa so mu rekel po TV, da je zdej vse bolš.
Jaz od novega zakona naprej do službe še nisem prišel prej kot v 25 minutah, pa je zračne linije slabih 5 km (Bežigrad - BTC). Prej mi je uspevalo tud v 15 minutah pridt. Kontra hodit, je pa še bolj divje, ker praktično na obvoznici vse stoji. Pa bog ne daj da pada dež. Takrat gre čas dvojno.
Sicer bomo pa še vidl, to so zgolj in samo prvi vtisi.
Kdo se bo pa komu smejal, se bomo pa pogovarjal čez kakšne par let, ko bo zakon še veljaven, mrtvih pa (po moji skromni oceni) enako ali več.
Če voziš 30-40 km/h namesto 50 km/h in zavreš 2 semaforja, ker ti avto ne vžge - ja no, vožnja po predpisih pač. Ane, Dolhar. Pa ta o semaforjih je zelo zanimiva, ker se folku nikamor ne mudi in kar čaka in čaka, če pa slučajno spelje - pa križišče zapre. Damn, pa so mu rekel po TV, da je zdej vse bolš.
Jaz od novega zakona naprej do službe še nisem prišel prej kot v 25 minutah, pa je zračne linije slabih 5 km (Bežigrad - BTC). Prej mi je uspevalo tud v 15 minutah pridt. Kontra hodit, je pa še bolj divje, ker praktično na obvoznici vse stoji. Pa bog ne daj da pada dež. Takrat gre čas dvojno.
Sicer bomo pa še vidl, to so zgolj in samo prvi vtisi.
Kdo se bo pa komu smejal, se bomo pa pogovarjal čez kakšne par let, ko bo zakon še veljaven, mrtvih pa (po moji skromni oceni) enako ali več.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
šernk ::
torej sem nesposoben za vožnjo, če po luknjasti cesti, skozi slabo speljane in nepregledne ovinke ne vozim 90 in raje umirjeno speljem ovinek z 75km/h?? kateri idiot mi je sploh dal izpit za avto, saj očitno sploh ne vem kaj je avto, kaj šele da bi vedel kako deluje. ko so del ceste na novo preplastili, v času ko so še delali je bila velika luknja ki sem jo sam speljal z 30km/h nekateri pa z 70+. ja očitno sem nesposoben saj je bila omejitev 40 tam. NE očitno vi nimate pojma o avtih!!
novi zakon bo zdržal še kakšen teden ali dva, potem pa itak nadzora ni....zakona ni. za zmanjšanje nesreč tak zakon ni rešitev.
novi zakon bo zdržal še kakšen teden ali dva, potem pa itak nadzora ni....zakona ni. za zmanjšanje nesreč tak zakon ni rešitev.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Tear_DR0P ::
če se vam kdo po regionalki vozi s 70km/h ga prehitite kot za hec
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
WarpedGone ::
Vsak dan je ob 17 iz Lj proti Litiji strnjena kolona vozil ki pelje max 70. Cesta je regionalka, ki v večini delov dopušča čisto spodobnih in normalnih 90. So posamezni butasti ovinki kjer je treba spustit. Ampak ne - folk na ravnini fura - 60 do 70. Tut teh starčkov je dejansko na cesti več. Itak čez 60 ne grejo, kako se prižge smernik jih pa še zanima ne...
Vse ma svoje meje. Tudi moji živci in moj čas.
Vse ma svoje meje. Tudi moji živci in moj čas.
Zbogom in hvala za vse ribe
djordjevic ::
šernk: Če se najdeš med nesposobnimi, je tvoj problem. Jasno, da prilagodiš hitrost vožnje cestišču, zlasti ko ti signalizacija nakazuje, da je smotrno hitrost zmanjšati zaradi poškodb vozišča/del na cestu/xyz. Moja pripomba je letela predvsem na tiste debile, ki dejansko vozijo krepko pod omejitvijo na odsekih, kjer za to ni absolutne nobene potrebe. Sicer pa je z podeljevanjem izpita tudi tako - vsak normalni inštruktor ti ga ne podeli, če ima občutek, da avtu nisi dorasel, to pa se največkrat pokaže ravno v primerih, ko kandidati vozijo pod omejitvami. In tu argument, da 'voziš varno' ne vzdrži. Vidimo še preveč takih -100 pametnjakovičev na avtocesti. Po možnosti na levem pasu. Dajte si že enkrat dopovedat, da vožnja krepko pod omejitvijo ni nujno tudi varna vožnja.
BigWhale ::
Od kar je zakon stopil v veljavo je prišlo na cesto vse kar lahko imenujemo živo in človeško, in tisto kar samo po sebi smatra, da lahko vozi avtomobil.
A ti ves kaj je placebo? ;>
Situacija na cestah je ista kot je bila. Oziroma ne, sedaj verjetno vec ljudi vozi tako kot je predpisano.
Tebi se pa zdi, da je vse takooooo pocasi.
Jaz od novega zakona naprej do službe še nisem prišel prej kot v 25 minutah, pa je zračne linije slabih 5 km (Bežigrad - BTC). Prej mi je uspevalo tud v 15 minutah pridt. Kontra hodit, je pa še bolj divje, ker praktično na obvoznici vse stoji. Pa bog ne daj da pada dež. Takrat gre čas dvojno.
Prosim, da predlozis tabelo z ustrezno izmerjenimi casi in z vzorcem vsaj kaksnih 100 dni. Da bodo meritve vsaj kolikor toliko relevantne.
Kdo se bo pa komu smejal, se bomo pa pogovarjal čez kakšne par let, ko bo zakon še veljaven, mrtvih pa (po moji skromni oceni) enako ali več.
Jaz tebi. Cez par let bo na cestah vec avtomobilov kot jih je danes. Ce bo isto stevilo mrtvih, se je procentualno gledano, glede na stevilo vozil, stvar izboljsala. Ce bo mrtvih malenkost vec, prav tako.
BigWhale ::
Moja pripomba je letela predvsem na tiste debile, ki dejansko vozijo krepko pod omejitvijo na odsekih, kjer za to ni absolutne nobene potrebe.
Koliko je krepko pod omejitvijo? 5%? 10%? 20%? 40%?
Vecji debil je tisti, ki gre takega pocasneza prehitevati na taksnem mestu, da potem povzroci nesreco.
"Un kreten je pocas vozu in sem ga MORAL v skarje prehitet!"
Tudi jaz ne vem, kako lahko dajo izpit takim, ki niti prehitevat ne znajo....
dukenukem ::
sem prepričan ,da ste že videli kdaj ,kako počasneži spravijo kašnega šoferja ob živce ,tip mečka, nato nastane kolona , enmu dopi*di in gre prehitevat vse povprek ,mim takega mutibariča, pa tud jaz z užitkom letim , kukr avto da
djordjevic ::
Koliko je krepko pod omejitvijo? 5%? 10%? 20%? 40%?
Izračunaj, koliko odstotkov počasneje od omejitve vozi tisti, ki vozi 70, kjer je dovoljeno 90. Ali pa 100 pri omejitvi 130.
Vecji debil je tisti, ki gre takega pocasneza prehitevati na taksnem mestu, da potem povzroci nesreco.
Nedvomno.
"Un kreten je pocas vozu in sem ga MORAL v skarje prehitet!"
Obsojanja vredno, vendar se zaradi 'cinclarjev', na mojo veliko žalost, dogaja prav to. In običajno v takšnih nesrečah najbolj najebejo nedolžni mimovozeči.
Tudi jaz ne vem, kako lahko dajo izpit takim, ki niti prehitevat ne znajo....
Tudi jaz ne, kako ga lahko dajo tistim, ki so do te mere funkcionalno nepismeni, da si ne znajo raztolmačit številke na prometnem znaku.
Spajky ::
Meni se zdi, da zaradi novih kazni bo še več nesreč, ker folk namesto da gleda na cesto in okoli, prepogosto bulji v km števec iz finančnega strahu.
Pa če je mal gostejši promet tudi počasnetov ne moreš kar tako it prehitevat, ker so kar naprej nasproti vozeči, oni spredaj pa na regionalki po križišču/priključku do kjer je bila omejitev 60, še kar naprej vozi 55 tudi dalje, pa nikakor ga ne moreš prehitet. Pa pomožnosti se kot marsikdo ugotavljam, veselo pogovarja v nedogled po mobitelu (prav alergičen sem, ko to vidim pri folku, ko to počne v križišču med vožnjo!)
V Skandinaviji so med drugim ugotovili tudi, da je bolj nevarno med vožnjo uporabljat telefon (tudi ono za prostoročno!) ker ima voznik dejansko slabšo koncentracijo, kot pa bit rahlo opit!
Pa če je mal gostejši promet tudi počasnetov ne moreš kar tako it prehitevat, ker so kar naprej nasproti vozeči, oni spredaj pa na regionalki po križišču/priključku do kjer je bila omejitev 60, še kar naprej vozi 55 tudi dalje, pa nikakor ga ne moreš prehitet. Pa pomožnosti se kot marsikdo ugotavljam, veselo pogovarja v nedogled po mobitelu (prav alergičen sem, ko to vidim pri folku, ko to počne v križišču med vožnjo!)
V Skandinaviji so med drugim ugotovili tudi, da je bolj nevarno med vožnjo uporabljat telefon (tudi ono za prostoročno!) ker ima voznik dejansko slabšo koncentracijo, kot pa bit rahlo opit!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Decko100 ::
Sem bil poklicni voznik preko 10 let in vozil po cestah od Portugalske do Rusije...nikjer mi ni bilo treba z tovornjakom zavirati za tepcem, ki misli da ni nič narobe voziti 70 namesto 90 (...pa prihranite izjave, mišljeno je tam kjer cesta povprečnemu vozniku omogoča) tolikokrat kot pri nas. Če vozite 20% pod omejitvijo BREZ POTREBE nekomu kradete čas in bi zato morali plačati. Če ne ovirate nikogar (...recimo ni nikogar za vami) je pa to vaša stvar...
V Nemčiji je zame najlepše voziti avto, posebno po avtocesti, seveda ker si samo s sabo omejen...pa te vseeno lahko doleti kazen če si jo zaslužiš. Ni pa problema izven mest in na AC, čeprav so tudi nekatere omejitve. V veliko primerih upravičeno in ažurno postavljene. Zagovarjam AC brez omejitev hitrosti , tistih par norcev se bo tako ali tako ubilo, če ne bodo imeli sreče, tisti "zaskrbljeni" pa naj se po navadni cesti peljejo.
Tako ali tako imajo čas...
V Nemčiji je zame najlepše voziti avto, posebno po avtocesti, seveda ker si samo s sabo omejen...pa te vseeno lahko doleti kazen če si jo zaslužiš. Ni pa problema izven mest in na AC, čeprav so tudi nekatere omejitve. V veliko primerih upravičeno in ažurno postavljene. Zagovarjam AC brez omejitev hitrosti , tistih par norcev se bo tako ali tako ubilo, če ne bodo imeli sreče, tisti "zaskrbljeni" pa naj se po navadni cesti peljejo.
Tako ali tako imajo čas...
krneki0001 ::
No jst sm eden tistih, ki po avtocesti vozi stalno 100 do 110, ampak samo podesnem pasu. Ponavadi se zapeljem kakemu tovornjaku za rit in vozim stalno v njegovem zavetrju. Pač s tem prišparam kr nekaj goriva (ker ni treba terenca gonit v obrate in zaradi zavetrja).
Noben me tudi ne bo prepričal, da omejitev pomeni, da moraš stalno vozit na maksimalni dovoljeni hitrosti. Lahko voziš manj, pa ti zarad tega nihče ne sme težit, seveda to pomeni manj v nekih mejah, ne da se boš sedaj cjazil 30, ampak recimo 5 do 10km/h manj pa ni nič takega. In tako se tudi vozim. Manjša je poraba, manjše so možnosti, da bom naredil prekršek in posledično so manjše možnosti, da bom dobil kazen od policajev. Za prepotentneže, ki me morajo na vsak način prehitet, se pa lepo umaknem proti robu, ponavadi s kramparcami še malo na pesek, da prepotentnež, ki mi je čisto za ritjo dobi svojo porcijo kamenja na prednji del avta.
Mi gredo pa na živce kreteni, ki se vrivajo pred velikimi krožišči, kjer prideš zelo hitro proti krožišču(iz trzinske smeri proti rondoju tomačevo) ob dežju ali snegu. Tam si namerno pustim malo večjo varnostno razdaljo, ker se mora tudi terenc ustavit (pa ne da bi imel zanič gume, vendar teža avtomobila opravi svoje tudi pri najboljših gumah). In potem se urine tak kretenček pred mene in mi pusti prostora samo kak meter ali dva pri hitrosti 100km/h. Ker pa potem na polno bremza (seveda pred njim je kolona, ki se ustavlja), je velika možnost, da mu priletim v zadnji del avta. ampak na to sem se že navadil in mi je vseeno, zato bo nekdo, ki bo spet to naredil, pa se jaz ne bom mogel ustavit, nastradal. Pač ni mi pustil možnosti normalnega ustavljanja.
Tisti, ki mislite, da vam s počasnejšo vožnjo odžiramo čas, pa pojdite 10 minut prej od doma, službe, etc in vas taki primeri ne bodo motili. Če pa ste preveč zaposleni in morate hitro iz sestanka na sestanek in je to zelo pomembno, imate pa denar in si kupite ultralahki helikopter, pa boste hitreje na cilju. Cena ultralahkega helikopterja je nižja od sene povprečnega avtomobila visokega srednjega razreda, s katerim se že sedaj vozite (sicer na lizing ali fafing, ampak vseeno).
Noben me tudi ne bo prepričal, da omejitev pomeni, da moraš stalno vozit na maksimalni dovoljeni hitrosti. Lahko voziš manj, pa ti zarad tega nihče ne sme težit, seveda to pomeni manj v nekih mejah, ne da se boš sedaj cjazil 30, ampak recimo 5 do 10km/h manj pa ni nič takega. In tako se tudi vozim. Manjša je poraba, manjše so možnosti, da bom naredil prekršek in posledično so manjše možnosti, da bom dobil kazen od policajev. Za prepotentneže, ki me morajo na vsak način prehitet, se pa lepo umaknem proti robu, ponavadi s kramparcami še malo na pesek, da prepotentnež, ki mi je čisto za ritjo dobi svojo porcijo kamenja na prednji del avta.
Mi gredo pa na živce kreteni, ki se vrivajo pred velikimi krožišči, kjer prideš zelo hitro proti krožišču(iz trzinske smeri proti rondoju tomačevo) ob dežju ali snegu. Tam si namerno pustim malo večjo varnostno razdaljo, ker se mora tudi terenc ustavit (pa ne da bi imel zanič gume, vendar teža avtomobila opravi svoje tudi pri najboljših gumah). In potem se urine tak kretenček pred mene in mi pusti prostora samo kak meter ali dva pri hitrosti 100km/h. Ker pa potem na polno bremza (seveda pred njim je kolona, ki se ustavlja), je velika možnost, da mu priletim v zadnji del avta. ampak na to sem se že navadil in mi je vseeno, zato bo nekdo, ki bo spet to naredil, pa se jaz ne bom mogel ustavit, nastradal. Pač ni mi pustil možnosti normalnega ustavljanja.
Tisti, ki mislite, da vam s počasnejšo vožnjo odžiramo čas, pa pojdite 10 minut prej od doma, službe, etc in vas taki primeri ne bodo motili. Če pa ste preveč zaposleni in morate hitro iz sestanka na sestanek in je to zelo pomembno, imate pa denar in si kupite ultralahki helikopter, pa boste hitreje na cilju. Cena ultralahkega helikopterja je nižja od sene povprečnega avtomobila visokega srednjega razreda, s katerim se že sedaj vozite (sicer na lizing ali fafing, ampak vseeno).
Super Sonic ::
"Situacija na cestah je ista kot je bila. Oziroma ne, sedaj verjetno vec ljudi vozi tako kot je predpisano."
BW če bi kaj prebral bi ugotovil, da sem napisal, da so to samo prvi občutki. NIč več. Gre za to, da sem ta prvi teden na cestah opazil več starejših ljudi.
"Tebi se pa zdi, da je vse takooooo pocasi."
Ja se zdi in tudi dejansko je. Pa še nekaj. Punca ima v avtomobilu nadvse uporabno zadevo - uro, ki meri vse prevožene km v času. Se je zgrozila, ko je ugotovila, da na vsakih 21 dni, preživi 24 ur v avtu. Relacija - Bežigrad : Vič. Samo to in nič drugega. In še enkrat pravim: če vi radi zapravljate svoj čas v avtomobilu in to na račun tistih, ki nimajo na cesti popolnoma kaj iskat - hvala lepa, jaz ne bi. Tudi to je eden iz med razlogov zakaj sovražim prepočasne voznike. In kdo je prepočasen voznik? Vsak tisti, ki zavira tok vožnje ostalih udeležencev v prometu (če je pa ta tok hitrejši ali počasnejši od omejitve, pa sploh ni važno). Titi voznik, ki tega ne razume (ali noče razumeti) nima kaj iskat na cesti. Ravno tako kot tisti ne, ki je pijan ali tisti, ki cesto jemlje kot dirkališče.
"Cez par let bo na cestah vec avtomobilov kot jih je danes. Ce bo isto stevilo mrtvih, se je procentualno gledano, glede na stevilo vozil, stvar izboljsala. Ce bo mrtvih malenkost vec, prav tako."
Ja ne vem če. To ti misliš da jih bo več. Pa jih bo res? To so samo vaše domneve, bi rekel JJ. Poleg tega gre pa za spremembo zakona, ki naj bi drastično zmanjšala število mrtvih. Ampak ti takoj povem, da se jih ne bo nič zmanjšal, zelo verjetno povečal. Kako vem? Praksa pač.
Tisto kar bo mene bolj zanimalo po parih letih bo število prometnih nesreč in ne mrtvih. Sodobni avtomobili so namreč mnogo, mnogo bolj varni, standrad na cesti pa se dviga.
Pa počakat bo treba na Zelene, da se dokončno vrinejo v sistem in da vsi fašemo konkreten davek na onesnaževanje okolja. Takrat bo par jurjev avtomobilov šlo v predelavo, njihovi vozniki pa javni prevoz. Predivdevamo, ane.
BW če bi kaj prebral bi ugotovil, da sem napisal, da so to samo prvi občutki. NIč več. Gre za to, da sem ta prvi teden na cestah opazil več starejših ljudi.
"Tebi se pa zdi, da je vse takooooo pocasi."
Ja se zdi in tudi dejansko je. Pa še nekaj. Punca ima v avtomobilu nadvse uporabno zadevo - uro, ki meri vse prevožene km v času. Se je zgrozila, ko je ugotovila, da na vsakih 21 dni, preživi 24 ur v avtu. Relacija - Bežigrad : Vič. Samo to in nič drugega. In še enkrat pravim: če vi radi zapravljate svoj čas v avtomobilu in to na račun tistih, ki nimajo na cesti popolnoma kaj iskat - hvala lepa, jaz ne bi. Tudi to je eden iz med razlogov zakaj sovražim prepočasne voznike. In kdo je prepočasen voznik? Vsak tisti, ki zavira tok vožnje ostalih udeležencev v prometu (če je pa ta tok hitrejši ali počasnejši od omejitve, pa sploh ni važno). Titi voznik, ki tega ne razume (ali noče razumeti) nima kaj iskat na cesti. Ravno tako kot tisti ne, ki je pijan ali tisti, ki cesto jemlje kot dirkališče.
"Cez par let bo na cestah vec avtomobilov kot jih je danes. Ce bo isto stevilo mrtvih, se je procentualno gledano, glede na stevilo vozil, stvar izboljsala. Ce bo mrtvih malenkost vec, prav tako."
Ja ne vem če. To ti misliš da jih bo več. Pa jih bo res? To so samo vaše domneve, bi rekel JJ. Poleg tega gre pa za spremembo zakona, ki naj bi drastično zmanjšala število mrtvih. Ampak ti takoj povem, da se jih ne bo nič zmanjšal, zelo verjetno povečal. Kako vem? Praksa pač.
Tisto kar bo mene bolj zanimalo po parih letih bo število prometnih nesreč in ne mrtvih. Sodobni avtomobili so namreč mnogo, mnogo bolj varni, standrad na cesti pa se dviga.
Pa počakat bo treba na Zelene, da se dokončno vrinejo v sistem in da vsi fašemo konkreten davek na onesnaževanje okolja. Takrat bo par jurjev avtomobilov šlo v predelavo, njihovi vozniki pa javni prevoz. Predivdevamo, ane.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Super Sonic> Se je zgrozila, ko je ugotovila, da na vsakih 21 dni, preživi 24 ur v avtu. Relacija - Bežigrad : Vič. Samo to in nič drugega.
Ja, ker ravna nespametno. Normalni ljudje take relacije preživljamo na svežem zraku v mestnih parkih in na kolesu. Ob prometnih konicah pogosto tudi prej pridemo na cilj.
Super Sonic> Ampak ti takoj povem, da se jih ne bo nič zmanjšal, zelo verjetno povečal. Kako vem? Praksa pač.
Moja praksa pa pravi, da imaš pri počasnejši vožnji _VEDNO_ več časa za izbrati in izvesti najprimernejšo reakcijo na nevarno situacijo na cesti.
Će si se sposoben od Logatca od Tolmina pripeljat z 90 po regionalki, potem si seveda psihološko premalo stabilen, da bi ti smeli dovoliti upravljanje motornih vozil ali strojev. Tam se pač na nekaterih odsekih vozi tudi 40, čeprav ni nobene table, ali pa je celo postavljena tako, da je ne vidiš, če nisi peš.
Kdo bo vozil počasneje? Ne vem, ampak jaz sem ugotovil, da mi je prav prijetno, ko lahko vozim po omejitvah, pa se nihče ne spravi voziti za menoj popolnoma brez varnostne razdalje, pa tudi dolgih luči in zvočnih signalov odkar so nove kazni še nikogar nisem videl uporabljati z namenom živciranja voznikov pred njim.
Ja, ker ravna nespametno. Normalni ljudje take relacije preživljamo na svežem zraku v mestnih parkih in na kolesu. Ob prometnih konicah pogosto tudi prej pridemo na cilj.
Super Sonic> Ampak ti takoj povem, da se jih ne bo nič zmanjšal, zelo verjetno povečal. Kako vem? Praksa pač.
Moja praksa pa pravi, da imaš pri počasnejši vožnji _VEDNO_ več časa za izbrati in izvesti najprimernejšo reakcijo na nevarno situacijo na cesti.
Će si se sposoben od Logatca od Tolmina pripeljat z 90 po regionalki, potem si seveda psihološko premalo stabilen, da bi ti smeli dovoliti upravljanje motornih vozil ali strojev. Tam se pač na nekaterih odsekih vozi tudi 40, čeprav ni nobene table, ali pa je celo postavljena tako, da je ne vidiš, če nisi peš.
Kdo bo vozil počasneje? Ne vem, ampak jaz sem ugotovil, da mi je prav prijetno, ko lahko vozim po omejitvah, pa se nihče ne spravi voziti za menoj popolnoma brez varnostne razdalje, pa tudi dolgih luči in zvočnih signalov odkar so nove kazni še nikogar nisem videl uporabljati z namenom živciranja voznikov pred njim.
Super Sonic ::
"a, ker ravna nespametno. Normalni ljudje take relacije preživljamo na svežem zraku v mestnih parkih in na kolesu. Ob prometnih konicah pogosto tudi prej pridemo na cilj."
A še ti zdej? Veš jype, smo ljudje, ki rabimo pridt v službo urejeni, člsti in, predvsem, nesmrdeči. Če maš ti takšno službo, da lahko smrdiš po sobi oz. pridš v službo rahlo moker (kjer je uzuni slučajno padal dež)- good for you! Ampak dej si vbij že enkrat v tisto tvojo lubenico, da vsi pač ne mormo hodt z bicikli na šiht, čeprav si to želimo.
"Moja praksa pa pravi, da imaš pri počasnejši vožnji _VEDNO_ več časa za izbrati in izvesti najprimernejšo reakcijo na nevarno situacijo na cesti."
Še počanejša vožnja, ti da še več tega časa, če se pa ne voziš, pa tega časa sploh ne poznaš. Torej, kje bomo?
"Ne vem, ampak jaz sem ugotovil, da mi je prav prijetno, ko lahko vozim po omejitvah, pa se nihče ne spravi voziti za menoj popolnoma brez varnostne razdalje, pa tudi dolgih luči in zvočnih signalov odkar so nove kazni še nikogar nisem videl uporabljati z namenom živciranja voznikov pred njim."
Zaenkrat še drži!
A še ti zdej? Veš jype, smo ljudje, ki rabimo pridt v službo urejeni, člsti in, predvsem, nesmrdeči. Če maš ti takšno službo, da lahko smrdiš po sobi oz. pridš v službo rahlo moker (kjer je uzuni slučajno padal dež)- good for you! Ampak dej si vbij že enkrat v tisto tvojo lubenico, da vsi pač ne mormo hodt z bicikli na šiht, čeprav si to želimo.
"Moja praksa pa pravi, da imaš pri počasnejši vožnji _VEDNO_ več časa za izbrati in izvesti najprimernejšo reakcijo na nevarno situacijo na cesti."
Še počanejša vožnja, ti da še več tega časa, če se pa ne voziš, pa tega časa sploh ne poznaš. Torej, kje bomo?
"Ne vem, ampak jaz sem ugotovil, da mi je prav prijetno, ko lahko vozim po omejitvah, pa se nihče ne spravi voziti za menoj popolnoma brez varnostne razdalje, pa tudi dolgih luči in zvočnih signalov odkar so nove kazni še nikogar nisem videl uporabljati z namenom živciranja voznikov pred njim."
Zaenkrat še drži!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Buggy ::
jYpe: tebe bi res rad videl kako bos s kolesom prpeljal zjutraj v solo in vrtec svoje otroke in popoldne skocil po nakupih z plenicami v na blelanci...Izjava ki je ozkogledna, nesramna in skrajno egoisticna. Nekateri namesto napredka in prilagajanja sodobnemu ritmu zelijo stvari pripeljati raje v kameno dobo pod pretvezo varnosti.
Bi vas pa nekaj povprasal. Velegospod Zerjav je izjavil da ce bo le ena zrtev manj zaradi novo sprejetega zakona da bo to uspeh. Se komu zdi ta izjava malo neodgovorna. Bo taisti gospod v nasprotnem primeru kakorkoli odgovarjal za bedasto odlocitev ali bo pac samo premescen na drugo neopazno pozicijo, kjer bo se naprej delal neumnosti ali pa bog ne daj, odstavljen z 10X mesecno placo.
Mi lahko kdo pove, zakaj se tako veliko investira v avtoceste, ki so po vecini namenjene samo tranzitu od katerega (sploh sedaj ko so uvedli vinjete) SLO nima kaj dosti , poleg tega pa se konstantno popravljajo. Zakaj so regionalne ceste tako macehovsko zapostavljene dnevna migracija ljudi v sluzbe pa je vedno bolj pogosti trend in v prihodnje ne kaze da bo drugace. Regionalke ki so po par desetletij iste, ops se popravljam vsako leto imajo nove flike, pa vedno znova zahtevajo svoj krni davek...pa verjamite da vzrok neprilagojena hitrost marsikdaj pomeni vse drugo kot pa voznja cez omejitev.
In vsi po vrsti se trkajo po prsih kako skrbijo za naso varnost.
Bi vas pa nekaj povprasal. Velegospod Zerjav je izjavil da ce bo le ena zrtev manj zaradi novo sprejetega zakona da bo to uspeh. Se komu zdi ta izjava malo neodgovorna. Bo taisti gospod v nasprotnem primeru kakorkoli odgovarjal za bedasto odlocitev ali bo pac samo premescen na drugo neopazno pozicijo, kjer bo se naprej delal neumnosti ali pa bog ne daj, odstavljen z 10X mesecno placo.
Mi lahko kdo pove, zakaj se tako veliko investira v avtoceste, ki so po vecini namenjene samo tranzitu od katerega (sploh sedaj ko so uvedli vinjete) SLO nima kaj dosti , poleg tega pa se konstantno popravljajo. Zakaj so regionalne ceste tako macehovsko zapostavljene dnevna migracija ljudi v sluzbe pa je vedno bolj pogosti trend in v prihodnje ne kaze da bo drugace. Regionalke ki so po par desetletij iste, ops se popravljam vsako leto imajo nove flike, pa vedno znova zahtevajo svoj krni davek...pa verjamite da vzrok neprilagojena hitrost marsikdaj pomeni vse drugo kot pa voznja cez omejitev.
In vsi po vrsti se trkajo po prsih kako skrbijo za naso varnost.
Yossarian ::
Buggy, kaj če bi bil tisti preživeli tvoj otrok ali pa brat ali sestra ali mama ali ata, dedek... morda celo ti?
Ne vem, kaj se tolko zaganjate v jypeja. Pač ma takšen način življenja. Se pa strinjam z njim o vsem, kar je napisal o počasni vožnji oz. vožnji po predpisih.
Ne vem, kaj se tolko zaganjate v jypeja. Pač ma takšen način življenja. Se pa strinjam z njim o vsem, kar je napisal o počasni vožnji oz. vožnji po predpisih.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
vilig ::
Skozi vas omejitev 30
-prehiti me kolesar
Več gledam na števec, kot na promet.
ko gledam promet je to bolj opazovanje okolice. (spoznavam nove stvari na cestah, po katerih sem vozil 15 let, vse bedarije(napise, reklame, imena firm) z lahkoto preberem.
Se pa sprašujem, zakaj pri današnji tehnologiji ne naredijo avtomobilov, ki ne bi šel več kot je omejitev hitrosti. Torej če je omejitev 90, ga ne moreš prtisnt na več kot 100., v vasi pa ne več kot 60 itd.
(res je, kako bi pa potem prehiteval-pač bi prehiteval samo res ta prave polže)
Tako se pa igra na eno samodisciplino, ki je 100% samo , če si onemogočen. Se pa pobere velik denarja za državo.
Zakaj se nekdo pelje 70 namesto 90?
Ker je slabo označeno, voznik ne ve koliko je omejitev in iz strahu pred kaznijo pelje nenormalno za 50 ali 90.(smotko)( v vsakem primeru bi bil lahko kaznovan)
-prehiti me kolesar
Več gledam na števec, kot na promet.
ko gledam promet je to bolj opazovanje okolice. (spoznavam nove stvari na cestah, po katerih sem vozil 15 let, vse bedarije(napise, reklame, imena firm) z lahkoto preberem.
Se pa sprašujem, zakaj pri današnji tehnologiji ne naredijo avtomobilov, ki ne bi šel več kot je omejitev hitrosti. Torej če je omejitev 90, ga ne moreš prtisnt na več kot 100., v vasi pa ne več kot 60 itd.
(res je, kako bi pa potem prehiteval-pač bi prehiteval samo res ta prave polže)
Tako se pa igra na eno samodisciplino, ki je 100% samo , če si onemogočen. Se pa pobere velik denarja za državo.
Zakaj se nekdo pelje 70 namesto 90?
Ker je slabo označeno, voznik ne ve koliko je omejitev in iz strahu pred kaznijo pelje nenormalno za 50 ali 90.(smotko)( v vsakem primeru bi bil lahko kaznovan)
willy
Super Sonic ::
"Buggy, kaj če bi bil tisti preživeli tvoj otrok ali pa brat ali sestra ali mama ali ata, dedek... morda celo ti?"
To je zdaj ful debilno. Ker zakaj niso potem dvignil kazni za 150000000% in rešil še ostalih 150 življenj? Zakaj rešujejo samo enega (pa še za tega niso čisto ziher)?
"Se pa strinjam z njim o vsem, kar je napisal o počasni vožnji oz. vožnji po predpisih."
Se vidi!
To je zdaj ful debilno. Ker zakaj niso potem dvignil kazni za 150000000% in rešil še ostalih 150 življenj? Zakaj rešujejo samo enega (pa še za tega niso čisto ziher)?
"Se pa strinjam z njim o vsem, kar je napisal o počasni vožnji oz. vožnji po predpisih."
Se vidi!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Thomas ::
Mene zanima predvsem nekaj. Kolikšna bo Matildina bera? Če bo enaka, ali celo manjša, potem je tole uspeh.
Promet je bolj gost kot lani, zato bi bilo razumno pričakovati več žrtev pri istih predpisih. Če so jih zaostrena pravila celo zmanjšala, potem pa super!
Se bo hitro videlo.
Definitivno je pa čas za dodajanje novih pasov avtocestam.
Promet je bolj gost kot lani, zato bi bilo razumno pričakovati več žrtev pri istih predpisih. Če so jih zaostrena pravila celo zmanjšala, potem pa super!
Se bo hitro videlo.
Definitivno je pa čas za dodajanje novih pasov avtocestam.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Yossarian ::
Supersonic, imaš zavidljiv nivo komuniciranja in se vidi, da zelo pametno razmišljaš in ti ne gre za to, samo da bi dokazal svoj prav in drugega užalil, ker drugače razmišlja kot ti, ampak tudi razmišljaš o tem, kaj drugi napišejo.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Jakka ::
Joj folk, kako nabijate glede omejitev hitrosti. Hitrost je izven naselja je res omejena na 90km/h, kar velja za celo slovenijo. Ampak! Vprašajte se, ali so vse ceste, kjer velja ta omejitev narejene tako, da se da po njih varno konstantno vozit 90km/h? Po cestah je potrebno vozit s hitrostjo PRIMERNO razmeram, ponekod je to res 90, ponekod samo 70, ponekod pa tudi 40 ali manj. En primer, nepregledna ovinkasta cesta, lokacija po želji, 90 je prava hitrost?
Je res, da pa eni vozijo prepočasi. Lahko bi vozili hitreje in njihova hitrost bi bila še vedno primerna.
Je res, da pa eni vozijo prepočasi. Lahko bi vozili hitreje in njihova hitrost bi bila še vedno primerna.
Super Sonic ::
"upersonic, imaš zavidljiv nivo komuniciranja in se vidi, da zelo pametno razmišljaš in ti ne gre za to, samo da bi dokazal svoj prav in drugega užalil, ker drugače razmišlja kot ti, ampak tudi razmišljaš o tem, kaj drugi napišejo."
Lepo, da se obremenjuješ s tako brihtnim osebkom. Mogoče še bo kaj od tebe (kdaj).
"Kolikšna bo Matildina bera?"
Lih na 24 ur so razdrl eno takšno debato. Odsurfaj na 24ur.
Lepo, da se obremenjuješ s tako brihtnim osebkom. Mogoče še bo kaj od tebe (kdaj).
"Kolikšna bo Matildina bera?"
Lih na 24 ur so razdrl eno takšno debato. Odsurfaj na 24ur.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Tear_DR0P ::
problem na cesti so - odkar je novi zakon zunaj - šoferji, ki morajo gledat na števec, da lahko vedo koliko vozijo, šoferji, ki ne vedo koliko je omejitev ali ne poznajo znakov
poleg tega so pa na relaciji CE-LJ od novega zakona dalje zamenjali kar nekaj tabel in jih potem zamenjali nazaj - na primer v Čepljah (pri izvozu AC-Vransko) - so menjali tablo za kraj - večkrat, enkrat je imela črno obrobo, drugič ne - razlika je med 50km/h in 90km/h - dosti ljudi ni poznalo razlike in so se fijakali s 50. Potem pred Brezovico, ko se pripelješ pod AC, je križišče, pred križiščem povsem normalna omejitev 60km/h, ljudje se pa še 5km daleč vozijo 60, ker pozabljajo, da jim križišče razveljavi omejitev
in vsakdo se ima pravico peljati manj, kot je omejitev - seveda če je za to utemeljen razlog, ne pa ker ne ve koliko omejitev sploh znaša - res pa je, da počasnejšega od sebe lahko pogosto prehitiš - če ti ravno predpisi ali nasproti vozeče vozilo tega ne onemogočajo
poleg tega so pa na relaciji CE-LJ od novega zakona dalje zamenjali kar nekaj tabel in jih potem zamenjali nazaj - na primer v Čepljah (pri izvozu AC-Vransko) - so menjali tablo za kraj - večkrat, enkrat je imela črno obrobo, drugič ne - razlika je med 50km/h in 90km/h - dosti ljudi ni poznalo razlike in so se fijakali s 50. Potem pred Brezovico, ko se pripelješ pod AC, je križišče, pred križiščem povsem normalna omejitev 60km/h, ljudje se pa še 5km daleč vozijo 60, ker pozabljajo, da jim križišče razveljavi omejitev
in vsakdo se ima pravico peljati manj, kot je omejitev - seveda če je za to utemeljen razlog, ne pa ker ne ve koliko omejitev sploh znaša - res pa je, da počasnejšega od sebe lahko pogosto prehitiš - če ti ravno predpisi ali nasproti vozeče vozilo tega ne onemogočajo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
šernk ::
dam še moj primer iz pred par dni nazaj. ulovim nekoga ki vozi skozi naselje 30. ko je konec naselja sploh ne začne pospeševati in vozi še kakšnih 100-150m 30. se ga odločim prehitevati in v trenutku ko se vržem na levi pas začne pospeševati vse do 100km/h. takšni osebki so bolj nevarni od tistih ki vozijo konstantno 70-80. in mislim da tudi od tistih ki vozijo krepko čez omejitev, saj ne veš kaj od njih pričakovati. tistega bi najraje ustavil in pošteno prebutal
za v mestu je pa potrebno potrplenje, ki pa ga ljubljančani nimate!! kje drugje kot v ljubljani boš videl da ti avto ki gre desno, kolono ki zavija levo in čaka, obvozi po pločniku ker se čez tri metre cesta razdeli na dva pasova???
za v mestu je pa potrebno potrplenje, ki pa ga ljubljančani nimate!! kje drugje kot v ljubljani boš videl da ti avto ki gre desno, kolono ki zavija levo in čaka, obvozi po pločniku ker se čez tri metre cesta razdeli na dva pasova???
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
>> ki so po vecini namenjene samo tranzitu od katerega (sploh sedaj ko so uvedli vinjete) SLO nima kaj dosti
Slovenija bo z vinjetami od tranzita pobrala ene dva do trikrat več kot sedaj.
Kolkšno cestnino je plačal Nemec, Avsrijec, Čeh, ... ki se je čez Šentilj zapeljal na našo AC in nato čez Gruškovje na Hrvaško? Je blo 5€? Sedaj bo 35€.
Slovenija bo z vinjetami od tranzita pobrala ene dva do trikrat več kot sedaj.
Kolkšno cestnino je plačal Nemec, Avsrijec, Čeh, ... ki se je čez Šentilj zapeljal na našo AC in nato čez Gruškovje na Hrvaško? Je blo 5€? Sedaj bo 35€.
Zbogom in hvala za vse ribe
djordjevic ::
Slovenija bo z vinjetami od tranzita pobrala ene dva do trikrat več kot sedaj.
That remains to be seen.
Mimogrede, poleg cijazarjev bi kazni kar po spisku pisal ljudem, ki se jim odslej zdi hobi vozi po levem pasu. Četudi 20 km pod omejitvijo (na mariborski mestni vpadnici) - hej, ni panike, če pa je 10 m pred semaforom tabla 70. :S Skratka, primer. Vedno vozim razmeram primerno in v večini primerov omejitve upoštevam, v najslabšem primeru prekoračim za odstopanje števca. No, in zadnjič izbruhne očetu neka super gadna alergija - revež ima to smolo, da mu gre za vsaki pik čebele, ose, itd. na bezgavke in se posledično lahko dokaj hitro zaduši. Jasno, with that in my mind peljem malo hitreje, say 100, na odseku, kjer je omejitev itak 90. No, pa se najde en frajer s starim mondeom, ki se nalepi na levi pas in cijazi 60. Ker šlo dejansko na življenje in smrt, gospodu prijazno namignem s snopom zasenčenih luči, naj se vendarle umakne. Ampak ne, pravzaprav začne voziti še počasneje. Ko ga po enih 1000m le prepričam, naj se za božjo voljo umakne, to stori tako, da se počasi umika še 200 m. E, vidiš, taki bi si tudi zaslužili kazni - pa ne 125 evrov, kolikor je dobijo zdaj, ampak precej, precej več.
Ziga Dolhar ::
>> ki so po vecini namenjene samo tranzitu od katerega (sploh sedaj ko so uvedli vinjete) SLO nima kaj dosti
Slovenija bo z vinjetami od tranzita pobrala ene dva do trikrat več kot sedaj.
Kolkšno cestnino je plačal Nemec, Avsrijec, Čeh, ... ki se je čez Šentilj zapeljal na našo AC in nato čez Gruškovje na Hrvaško? Je blo 5€? Sedaj bo 35€.
Hvalabogu za evropsko komisijo!
https://dolhar.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22514 (19211) | Utk |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70120 (62909) | BlaY0 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12366 (10977) | Gandalfar |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15181 (9994) | Tody |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8444 (8159) | JohanP |