» »

prekrški ???

prekrški ???

1 2
3
»

AngelOfDeath ::

ksz


Zanimiv je bil test ki so ga naredili v Nemčiji. Z Avtomobilom so se vozili za drugim avtom na razdalji cca 30m in spraševali voznike naj ocenijo razdaljo med njihovim in spredaj vozečim avtomobilom. Rezultati so bili od 10m do 300m+ S tem da jih je več kot polovica rekla da je razdalja večja od 150m. Toliko o poznavanju varnostnih razdalj.
edit: Slovnica

jype ::

CrniE> Recimo kolko daleč odbije pešca avto z 10 na uro

To bi kar na tebi testirali, ane.

CrniE> Če se vozim po omejitvah in še nisem ven zletel, mi ne more nihče očitat, da se vozim prehitro. Prej obratno.

Ne, obratno pa ne. Če tako voziš, voziš pravilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

KaRkY ::

Minimalna varnostna razdalja bi naj bla 1s(upam da zastopite) idealna pa 2s. Saj je med 1 in 2 sekunci povprečni reakcijski čas.

Tisti ko pa razmišlja ko vidi nekaj na cesti kaj mora naret pa je res bolje da se spoka s ceste al pa je voznik začetnik. Jaz sem po večini kr skoncentriran na cesto pa to kaj se dogaja okol avta plus se vedem na cesti kot da so bremze slabše kot v resnici.

P.S.: Za razmislek gdor vozi pod vplivom alkohola čeprav se ne počuti pijanega mu lahko reakciski čas naraste tudi na 6s ali več odvisno od človeka pa od tega kolko izkušenj ma.

darkolord ::

Rajš nej se spoka s ceste tisti, ki nič ne razmišlja. Taki pol pobijejo tut po 10 ljudi "na mah".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

imagodei ::

Imagodei>> "Najprej naj občine uredijo ustrezna parkirna mesta, potem pa naj lisičijo, odvažajo s pajki in izdajajo plačilne naloge."

jype> "Parkiranje (in vožnja z avtomobilom) ni tvoja pravica. Pojdi peš, če nimaš kje parkirat, hudiča!
Najprej naj zrihtajo preklemane kolesarske steze zame, ker sem za Ljubljano pomembnejši od tebe in tvojega avtomobila, saj sem občan!"

Non Sequitur.

Prvič, jaz s tvojimi kolesarskimi stezami nimam nič. Pravzprav se bi mi zelo fino zdelo, če bi bil promet v LJ kot celota urejen, vključno s kolesarskimi stezami, zadostnimi količinami parkirišč (plačljivih in brezplačnih), z urejenim javnim prevozom ter conami, kjer bi bil osebni motorni promet povsem prepovedan. V tistem drugem delu si najbrž (vsaj upam) sarkastičen, ker jako težko oceniš, ali si ti kot občan pomembnejši od poslovnega partnerja nekega x podjetja, ki se je v LJ pripeljal z osebnim avtomobilom in bo v občinsko blagajno posredno preko obdavčitev prinesel nekaj milijončkov evrov v prihodnjih letih.

Drugič, moj rant, da naj občine najprej uredijo parkirišča, preden štrafajo, zopet nima nobene veze s kolesarskimi potmi, ima pa trdno podlago v naravni danosti, t.j. v realnosti v kateri živimo. Avtomobili so široko sprejeta prevozna sredstva in iz tega je pač treba izhajati. Če nočeš gužve v centru mesta, pa ob enem mesta nočeš postaviti dobesedno v kameno dobo (pred iznajdo kolesa), moraš občanom (khm, državljanom) ponudit alternativne načine prevoza. Po možnosti takšne, ki cenovno ustrezajo standardu občanov (no, državljanov). Skratka, zgražati se nad uporabo avtomobilov je kratko malo smešno. Približno tako, kot zgražati se nad uporabo kalkulatorja v šolah )saj dijaki še vedno lahko za korene in logaritme uporabljajo tabele ter logaritmična računala), geotrikotnika (kote se menda ja lahko načrtuje z navadnim ravnilom ter šestilom) ali pa nad uporabo računalnikov v osebne in poslovne namene. Ja, računalniki prinesejo tudi moderne bolezni: okvare oči, hrbtenice, zapestja... Ampak - takle mamo, drugega ni. Ne jamrat nad količino avtomobilov, treba je najti učinkovite rešitve, da promet v naslednjih 20 letih ne bo vir stresa, depresij, samomorov ;)

Tretjič pa - se motiš. Parkiranje in vožnja sta seveda moji pravici. Nista neodtujljivi pravici, ki bi izhajali iz neke naravne danosti, sta pa pridobljeni in splošno sprejeti pravici. Nekako tako, kot tiste vrste pravic, ki mi dovoljujejo, da npr. odprem podjetje ali zidam hišo - seveda ne povsod in kar počez, pač pa ob upoštevanju vseh (zakonskih) omejitev. Oziroma približno tako, kot pravica do Interneta. To, da internet _lahko_ uporabljam za nelegalna početja oz. za JRM prekrške z, npr. žaljenjem na javnem forumu, še ne pomeni, da dostop do Interneta ni moja pravica.

Skratka, na napačnega kažeš s prstom. Problem je v mestnih planerjih, ne pa v tistih, ki v dobri veri, da bodo v LJ našli parkirišče v radiju 250m od ciljne točke, na koncu v obupu parkirajo na bližjo zelenico. Sicer pa, res, poglej si malo registrske številke avtomobilov, ki so napačno parkirani.
- Hoc est qui sumus -

darkolord ::

No, ampak v precej (razvitih) mestih je center mest zaprt za avtomobilski promet (npr. Amsterdam), pa tam življenje še vedno lepo teče. Seveda je javni prevoz tam dobro urejen - to pač je mišljeno samo kot opomba, da veliko količino avtomobilov ne gre jemati kot nekaj, kar "pač je/takle mamo" in se mora zdaj vse prilagoditi temu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Ziga Dolhar ::


Tisti ko pa razmišlja ko vidi nekaj na cesti kaj mora naret pa je res bolje da se spoka s ceste al pa je voznik začetnik. Jaz sem po večini kr skoncentriran na cesto pa to kaj se dogaja okol avta plus se vedem na cesti kot da so bremze slabše kot v resnici.


Zanimivo, tudi jaz sem nekoč mislil, da ko mi bo nekoč srna skočila pred avto, da bom samo hitro v afektu pohodil bremzo. Nato se mi je to zgodilo in sem bil presenečen nad svojo reakcijo.

Ko sem jo zagledal, sem nogo premaknil na zavoro, roko na prestavno ročico, istočasno pa pogled usmeril ne proti srni, ampak v vzvratno ogledalo. Začuda srne nisem poskušal (pri 110 kmh po števcu) obvoziti, ampak sem bolj opazoval obnašanje vozila za mano.

Na srečo mene, sopotnice, onega za mano in srne - sem očitno mal preveč razmišlju.
https://dolhar.si/

BigWhale ::

Tisti ko pa razmišlja ko vidi nekaj na cesti kaj mora naret pa je res bolje da se spoka s ceste al pa je voznik začetnik. Jaz sem po večini kr skoncentriran na cesto pa to kaj se dogaja okol avta plus se vedem na cesti kot da so bremze slabše kot v resnici.


Jaz v bistvu vedno premislim a se bolj splaca bremzat kot zmesan al se bolj splaca mal zaletet. Vcasih morda celo razmisljam o tem a se splaca zavijat pred oviro.

imagodei ::

Invictus> "Mene ne moti, da parkiram v Tivoliju. Skoraj v centru si, če pa je 10 minut peš hoje za vas preveč, se pa nikar ne bunite."

Tudi jaz zadnje čase parkiram v Tivoliju, če grem nekam v bližino Metalke, Telekoma, morda Konzorcija... Skoraj 10 minut peš je pa v resnici od Tivolija do K4, tako da je sprehod do Konzorcija že pravi mali 15-minutni podvig, če ravno ne treniraš hitre hoje. Da bi pa parkiral v Tivoliju in se potem sprehajal po opravkih malo po Slovenski, pa potem zakretil še malo na Tržnico ter potem par kilogramov zelenjave in ostalih vrečk nosil en kilometer do avta? No, na srečo imamo za to parkirišče na Kongresnem trgu, pa še kje v bližini Tržnice se najde...

Problem ni v tem, da bi mi bilo težko se malo sprehodit. Problem je v tem, če se _moraš_ sprehodit predaleč in pred tem iščeš parkirplac v okolici 500m. Problem je tudi v tem, da če pustiš avto na začetku LJ, moraš včasih 1x, 2x presesti in _vsakič_ plačati za trolo. Pa nazaj grede isto. Ali pa plačaš taksi. In to ne malo.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

darkolord> "No, ampak v precej (razvitih) mestih je center mest zaprt za avtomobilski promet (npr. Amsterdam), pa tam življenje še vedno lepo teče. Seveda je javni prevoz tam dobro urejen - to pač je mišljeno samo kot opomba, da veliko količino avtomobilov ne gre jemati kot nekaj, kar "pač je/takle mamo" in se mora zdaj vse prilagoditi temu."

Ja, saj sem neposredno pred tabo to tudi zapisal:
Pravzprav se bi mi zelo fino zdelo, če bi bil promet v LJ kot celota urejen, vključno s kolesarskimi stezami, zadostnimi količinami parkirišč (plačljivih in brezplačnih), z urejenim javnim prevozom ter conami, kjer bi bil osebni motorni promet povsem prepovedan.


Treba je pač postavit jasna pravila igre in ustrezne alternative, potem pa striktno izvajat zakon. Če se pa samo jamra, kako obiskovalci oz. dnevni migrantje zasedemo večino parkirnih prostorov, ni pa nobene ustrezne alternative, ni jasnih pravil, se bo to pač dogajalo. To ne pomeni, da jaz to odobravam ali pa da pravim, da je tako prav - to je pač narava ljudi.

Tako kot je v naravi ljudi, da piratizirajo. Če se da, se bo to dogajalo. Zato je popolnoma iluzorno, da ne rečem butasto, furati 20 let preživet sistem avtorskih pravic, DVD regij, prodajat (pre)drage DVD-je v trgovinah in metat milijone ter milijarde v razvoj novih in novih protipiratskih zaščit, ki jih potem crackerji razbijejo v enem mesecu. Treba se je prilagodit trgu in potegnit ven maksimalno. Tako pač deluje trg; tanajboljš živijo tisti, ki znajo ponudit nekaj, kar ljudje z veseljem pograbijo. Če mal razširimo tale "trg" tudi na planiranje in upravljanje občinskih površin, bi mestni svet in župani ter na drugi strani ustrezni investitorji lahko fino zakasirali za eno pametno rešitev.

Ampak, tako kot v primeru piratiziranja, se raje grozi z lisičenjem in položnicami (ki na vsesplošno nezadovoljstvo domačinov ter dnevnih migrantov nimajo pravega efekta), kot pa da bi se k reševanju problema pristopilo sistemsko. Potem pa na forumih sledi še rant kolesarjev, ki so očitno bolj pomembni za Ljubljano, kot vozniki (kot da ima to kakršnokoli zvezo s čimerkoli).
- Hoc est qui sumus -

kmetek ::

Amsterdam rula, sploh ni panike gor.

jype ::

kmetek> Amsterdam rula, sploh ni panike gor.

Kaj bi potem šele za København rekli, haha.

imagodei> Prvič, jaz s tvojimi kolesarskimi stezami nimam nič.

Seveda imaš. Če bi se Ljubljančani lahko (zdaj ne morejo, ker ni zadostnega omrežja kolesarskih stez) varno vozili po opravkih s kolesi, bi bile parkirne površine bistveno manj zasedene, kot so zdaj. Tudi Ljubljančani bi se manj selili v okolico in vozili pol ure do Ljubljane z avtomobili, kar se vsaj trenutno izjemno pogosto dogaja.

Če pa še vedno meniš, da nimaš, ti lahko samo odvrnem "Jaz pa s tvojimi parkirnimi mesti ne - pa še vedno sem občan MOL jaz, ti si pa nek prišlek, ki bi rad luksuz, čeprav zanj ni pripravljen plačati (to domnevam, glede na to da je mesto polno napol praznih parkirnih hiš, ki sicer niso poceni, a v primerjavi s stroški avtomobila tudi drage niso)."

Imagodei> V tistem drugem delu si najbrž (vsaj upam) sarkastičen, ker jako težko oceniš, ali si ti kot občan pomembnejši od poslovnega partnerja nekega x podjetja, ki se je v LJ pripeljal z osebnim avtomobilom in bo v občinsko blagajno posredno preko obdavčitev prinesel nekaj milijončkov evrov v prihodnjih letih.

Zgolj prisilno ošaben. Kot občan pač imam neko osnovo postavljat nekakšne zahteve svojemu predstavniku v mestnem svetu, ti pa pač ne. Pa jasno, ne mislim, da sem vreden več ali da bi me moralo mesto obravnavati prednostno, zgolj prepričan sem v to, da če bi jih več vozilo kolesa, tako kot ga jaz, bi tudi ti bil deležen večjega udobja. Pravzaprav mislim, da je politika regionalnega razvoja pri nas kompletno zgrešena in je eden glavnih vzrokov za to, da se sploh moraš (vsak dan oz. rutinsko) voziti v jedro velemesta in tam parkirati.

Imagodei> Skratka, zgražati se nad uporabo avtomobilov je kratko malo smešno.

Zgražati se nad pomanjkanjem parkirnih mest je pa žaljivo. Če imaš za avto, potem boš bržkone našel tudi denar za lastna parkirna mesta. Jebiga, takšna je cena standarda. A misliš, da na Japonskem za zabavo zahtevajo ob nakupu vozila od tebe dokazilo o lastništvu parkirnega mesta? Seveda ne. Ne morejo si več privoščit kaosa, ki bi si ga vsak posameznik sicer z veseljem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kmetek ::

Recimo Kranj je tok majhno mesto, pa nabito z avti, ko bi lahko vsi hodili v službo s kolesi.

solatko ::

Zadeva je pač taka, da takrat, ko so gradili mestna jedra, ni bilo avtomobilov in so poti pač prilagajali konjski vpregi. To se danes ne da kaj dosti spremeniti, saj če ne bi bilo spomenikov zgodovinske vrednosti (če bi pač gledali mesta samo iz ekonomske logike), bi bilo najbolj smotrno podreti vse star bajte in namesto njih zgraditi prekrasne steklene palače, s 15 - imi etažami garaž, z bazenom na terasi..... To pač ne gre, ni pa to problem mesta, ampak tistih, ki bi radi parkirali. Vsi točno vemo kje se niti slučajno ne sme parkirat, pa je tam največ pleha. Če bi mestna oblast hotela narediti red (pa na srečo vas, prišlekov, to ne naredijo), bi za pol leta zaposlili študente in polistkali vsak avto, ki bi parkiral narobe, v tem času, bi se vsi naučil parkirat, tudi nepremičnine (od 7h - 17h) bi zginle iz con, kjer je parkiranje omejeno na eno ali dve uri (to je zadosti časa, za nek opravek v mestu). Na teh conah bi lahko uvedli zastonj pol urno parkiranje (kot je na tržnici), za eno uro 1€, za več pa 5€ na uro, pa bi rešili veliko parkirnih mest (če bi bilo 10urno parkiranje 50€, se zaposleni ne bi več vozili v center mesta z avtomobili).
imagodei - ne da ne bi smeli striktno izvajati zakon - MORALI BI GA, da bi tudi ljubljančani enkrat zaživeli normalno (kakšna milina so meseci dopustov in počitnic).

Utk ::

ksz


Zanimiv je bil test ki so ga naredili v Nemčiji. Z Avtomobilom so se vozili za drugim avtom na razdalji cca 30m in spraševali voznike naj ocenijo razdaljo med njihovim in spredaj vozečim avtomobilom. Rezultati so bili od 10m do 300m+ S tem da jih je več kot polovica rekla da je razdalja večja od 150m. Toliko o poznavanju varnostnih razdalj.


E to, tčno zarad tega je brez veze, da se tu pogovarjamo o metrih, ker na cesti je to itak nemogoče ocenit. Nekdo lahko misli, da ima super varnostno razdaljo, pa je sploh nima, in obratno. Za to moraš pač imet občutek. Ker tudi sekunde verjetno ne štejemo vsakič ko vozimo za kom.

jype ::

CrniE> Ker tudi sekunde verjetno ne štejemo vsakič ko vozimo za kom.

Javim se kot prva izjema.

Utk ::

Ob vsem tvojem razmišljanju, merjenju in opazovanju, upam, da ti ostane kaj časa za obračanje volana. Ali si pa pri tem vsaj pomagaj s kotomerom, bo lažje.

jype ::

You humans are all alike.

Utk ::


Jaz v bistvu vedno premislim a se bolj splaca bremzat kot zmesan al se bolj splaca mal zaletet. Vcasih morda celo razmisljam o tem a se splaca zavijat pred oviro.


Če imaš abs, lahko bremzaš in zavijaš, če imaš esp pa sploh. Mislim, da v časih, ko ima vsak 5 let star clio za 3,000 evrov abs, o tem sploh več ni treba razmišljat. Zdej se bo sigurno našel kakšen rally voznik, ki bo rekel, da je boljše brez abs-a, ampak pustimo take...

jype ::

CrniE> Če imaš abs, lahko bremzaš in zavijaš, če imaš esp pa sploh.

Ja. Imam oboje, se razume.

CrniE> Zdej se bo sigurno našel kakšen rally voznik, ki bo rekel, da je boljše brez abs-a, ampak pustimo take...

Jah, baje se da. Ampak te zadeve itak niso namenjene za športno vožnjo, ampak za takrat, ko moraš na zabasani obvoznici pri 100 km/h varno odpeljat skozi potencialno oziroma že aktualno prometno nesrečo, ali pa na poledeneli cesti, ko ima samo eno kolo oprijem, ti pa pritisneš na pedal zavore (in bi avto brez elektronskih pomagal takoj silovito zavrtelo).

Utk ::

To bi moral imet vsak avto serijsko. Če se že gremo varnost.

jype ::

CrniE> To bi moral imet vsak avto serijsko. Če se že gremo varnost.

Na Švedskem ne moreš več kupiti novega osebnega vozila brez ESP. Ne dovolijo.

Snohman ::

Tudi v EU bo postal obvezen po 2010.

Meizu ::

Po 2010...

Snohman ::

No dobro, z letom 2010, da bo bolj jasno definirano. Torej še leto in pol...

Meizu ::

Mja ma je treba ukrepat takoj ane... Recimo pravijo, da bo v Europi prepovedana uporaba tobaka. Super ane... Sam kaj ko se to misli zgodit komaj po letu 2025 recimo. Pomisli koliko življenj bo medtem še ugasnilo zaradi kajenja.

Invictus ::

Bog reveži, celo 15 minut morate hoditi ...

Na drugi starni pa pametujete o globalnem segrevanju in onesnaževanju okolja ...

Tistih 15 minut do centra porabiš ravno tako v avto ko se voziš okoli in iščeš parkirišče. Če ga sploh najdeš ...

LP I.

šernk ::

ne Invictus, v avtu sediš pri 20° lepo v klimi, potem če pa prideš ven na 35° veš da je težko narediti tudi 2m. nekateri bi bili še najbolj srečni če bi imeli drive-in trgovine, da bi se z avtom le vozili med policami
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Tear_DR0P ::

šernk eni smo bolj srečni s spletnimi trgovinami, kjer se nam ni treba vstat iz nslanjača - živim namreč v centru LJ in težko najdem prost parking, če svojega enkrat zapustim
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Invictus ::

šernk -> kaj sem napisal gor ???? Greste se eno dvojno moralo. Bog ne daj da bi kaj peš hodili.

Ko je zunaj 35 stopinj, imam v avtu 26 stopinj klimo. Drugače je prevelika razlika, pa ne bi bil rad bolan.

Če vam je tako težko hodit, pa tecite. Pod naporom se zdi zunanja temperatura zraka nepomembna (ker švicaš zaradi drugih stvari).

LP I.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V tednu dni dvakrat ruknjen na službenem parkirišču (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6510500 (6745) St235

je zebra oaza za pešce? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26750204 (44752) BigWhale
»

Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24151944 (44106) win64
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8518265 (15334) terezijslo
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23340310 (36369) jype

Več podobnih tem