Forum » Na cesti » Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo
Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo
Grey ::
Hitrost je 65 km/h, torej 18 m/s.
Med prvim in drugim je torej 18 metrov (1 sekunda).
Med prvim in tretjim je 36 metrov (2 sekundi).
Med drugim in tretjim je 18 metrov - dolžina avtomobila (malo manj kot 5 metrov), torej nekje 13-14 metrov.
Razlika na koncu je sicer nekoliko manjša, ker je pač tretji voznik nekoliko zamudil ali ni takoj popolnoma do konca pritisnil na stopalko. To se čisto enostavno vidi, ker se drugi avto popolnoma zaustavi približno 0,3 sekunde pred tretjim. To pa je približno teh 5 metrov, ki "zmanjkajo".
Super, prišla sva skupaj. Lahko izračunaš tudi tako, ja. Samo da v tem primeru je relativni čas med drugim in tretjim avtomobilom še krajši kot v mojem primeru. Razdelajva naprej in ustvariva najprej referenco, kako štejeva avtomobile. Prvi avto je tisti, ki je najbolj spredaj, tretji avto je tisti, ki je najbolj zadaj. Če zavrtiš video v 1/4 hitrosti boš videl, da sta drugi in tretji pričela z zaviranjem praktično istočasno, zato je tudi razdalja med njima približno konstantna med zaviranjem. Drugi je čakal predolgo časa (Ampak res dolgo. Tako dolgo, da je verjetno tipkal na mobitel vmes), zato je končal prvemu v prtljažniku. Torej iz tega lahko sklepamo, da je video posnet in prirejen za "To prove a point". Bolj realno, kaj se zgodi, je to, kar se zgodi med drugim in tretjim avtomobilom. Vsaj kolikor opažam ko gledam "tailgaterje" na prehitevalnem pasu ob strnjenem prometu. Lučke zavor so na avtomobilih skoraj takoj prižgane na vseh, ko zavirajo. Zato tudi dolg reakcijski čas ni realističen, ker ljudje, ko vozijo bližje, so tudi bolj pozorni na promet in avte okoli njih, ker so skoncentrirani samo na to. Počasna vožnja pa ti da preveč časa za razmišljanje in se lahko zgodi to, kar se je zgodilo v tem "fake" videu drugemu avtomobilu.
Cifix63 ::
Mislim no...prav vsi se ukvarjate z neko fiziko in fizikalnimi zakonitostmi tukaj. To je le mašilo ko ni kaj za povedati. Oh kako slovensko je to!!
Nobeden pa ne pisne o premetenih trgovcih, to je policiji! Kaj ko bi kateri raje o tem kaj mrknil..
Nobeden pa ne pisne o premetenih trgovcih, to je policiji! Kaj ko bi kateri raje o tem kaj mrknil..
Pithlit ::
Za vse nesposobne ocenjevanja razdalj imajo tudi dokaj poceni novi avti že lepe slikice:
Niti novih avtov se ne rabi... vsaj android (verjetno pa tudi ios, wp pa nisem ziher) ima kar nekaj aplikacij ki znajo precej dobro ocenit to razdaljo.
Life is as complicated as we make it...
darkolord ::
Ne. Od kje ti ideja, da je drugi čakal preveč časa? Toliko pač traja, da pošteka, da tisi spredaj bremza in pritisne tudi on na zavoro.Hitrost je 65 km/h, torej 18 m/s.
Med prvim in drugim je torej 18 metrov (1 sekunda).
Med prvim in tretjim je 36 metrov (2 sekundi).
Med drugim in tretjim je 18 metrov - dolžina avtomobila (malo manj kot 5 metrov), torej nekje 13-14 metrov.
Razlika na koncu je sicer nekoliko manjša, ker je pač tretji voznik nekoliko zamudil ali ni takoj popolnoma do konca pritisnil na stopalko. To se čisto enostavno vidi, ker se drugi avto popolnoma zaustavi približno 0,3 sekunde pred tretjim. To pa je približno teh 5 metrov, ki "zmanjkajo".
Super, prišla sva skupaj. Lahko izračunaš tudi tako, ja. Samo da v tem primeru je relativni čas med drugim in tretjim avtomobilom še krajši kot v mojem primeru. Razdelajva naprej in ustvariva najprej referenco, kako štejeva avtomobile. Prvi avto je tisti, ki je najbolj spredaj, tretji avto je tisti, ki je najbolj zadaj. Če zavrtiš video v 1/4 hitrosti boš videl, da sta drugi in tretji pričela z zaviranjem praktično istočasno, zato je tudi razdalja med njima približno konstantna med zaviranjem. Drugi je čakal predolgo časa (Ampak res dolgo. Tako dolgo, da je verjetno tipkal na mobitel vmes), zato je končal prvemu v prtljažniku. Torej iz tega lahko sklepamo, da je video posnet in prirejen za "To prove a point". Bolj realno, kaj se zgodi, je to, kar se zgodi med drugim in tretjim avtomobilom. Vsaj kolikor opažam ko gledam "tailgaterje" na prehitevalnem pasu ob strnjenem prometu. Lučke zavor so na avtomobilih skoraj takoj prižgane na vseh, ko zavirajo. Zato tudi dolg reakcijski čas ni realističen, ker ljudje, ko vozijo bližje, so tudi bolj pozorni na promet in avte okoli njih, ker so skoncentrirani samo na to. Počasna vožnja pa ti da preveč časa za razmišljanje in se lahko zgodi to, kar se je zgodilo v tem "fake" videu drugemu avtomobilu.
Poleg tega nima to, kar si napisal, prav nobenega smisla. To, da bosta dva avtomobila, eden za drugim, začela HKRATI zavirati v sili, je čisti nesmisel.
Najprej bo začel zavirati tisti spredaj, šele ko bo to opazil tisti za njim (ko poteče reakcijski čas), bo začel zavirati še on. Reakcijski čas je navadno daljši od 1 sekunde. Ni varjante, da se pri enakih pogojih ustaviš za nekom, ki je samo sekundo pred teboj.
Kar se vsakodnevno dogaja s tailgaterji na avtocesti je čisto nekaj drugega. Ko tisti spredaj zmanjša hitrost za nekaj km/h, mu jasno lahko gladko sledi tudi tisti zadaj. Ampak če pedal pohodi do konca, se mu bo tailgater v skoraj 100% primerih pridružil v pritljažniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Grey ::
Ne. Od kje ti ideja, da je drugi čakal preveč časa? Toliko pač traja, da pošteka, da tisi spredaj bremza in pritisne tudi on na zavoro.
Poleg tega nima to, kar si napisal, prav nobenega smisla. To, da bosta dva avtomobila, eden za drugim, začela HKRATI zavirati v sili, je čisti nesmisel.
Najprej bo začel zavirati tisti spredaj, šele ko bo to opazil tisti za njim (ko poteče reakcijski čas), bo začel zavirati še on.
Kar se vsakodnevno dogaja s tailgaterji na avtocesti je čisto nekaj drugega. Ko tisti spredaj zmanjša hitrost za nekaj km/h, mu jasno lahko gladko sledi tudi tisti zadaj. Ampak če pedal pohodi do konca, se mu bo tailgater v skoraj 100% primerih pridružil v pritljažniku.
Od tod, da sem gledal video dostikrat in vedno sem se spraševal, kaj čaka. Zakaj potem ni toliko časa rabil tretji voznik, da je pričel z zaviranjem? Če bi bilo to res kar praviš, potem bi tudi tretji avto moral končati v prtljažniku drugega tako kot je drugi v prvem. Pa ni. Dejstvo je, da je tretji avto izza drugega ohranjal praktično enako varnostno razdaljo od začetka do konca in to pri krajši reakcijski razdalji (0.7 do 0.8 sekunde). Kar pomeni, da je tudi vožnja na taki razdalji zadosti varna. V povprečju bi rekel, da je to razdalja, ki jo ljudje avtomatsko držijo. Daljša je predolga, krajša prenevarna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
darkolord ::
Če bi bilo to res kar praviš, potem bi tudi tretji avto moral končati v prtljažniku drugega tako kot je drugi v prvem.Jao, ne. Tretji avto je tudi gledal zaviranje prvega in ne drugega. Če bi gledal drugega, bi bilo prav enako kot med prvim in drugim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Grey ::
Če bi bilo to res kar praviš, potem bi tudi tretji avto moral končati v prtljažniku drugega tako kot je drugi v prvem.Jao, ne. Tretji avto je tudi gledal zaviranje prvega in ne drugega.
To sklepaš, tega ne veva točno, kaj je on gledal. Lahko, da ga zaradi drugega avta ni mogel videti in se je odzival po njegovih zavornih lučeh. Še vedno ne spremeni dejstva, da je bil tretji avto varen kljub krajši razdalji do drugega.
darkolord ::
Seveda veva, tak je bil test. Drugi vozi z varnostno razdaljo 1 s do prvega, tretji pa z varnostno razdaljo 2 s do prvega. Oba se odzivata samo na prvega. Drugi in tretji sta med seboj "nevidna".Če bi bilo to res kar praviš, potem bi tudi tretji avto moral končati v prtljažniku drugega tako kot je drugi v prvem.Jao, ne. Tretji avto je tudi gledal zaviranje prvega in ne drugega.
To sklepaš, tega ne veva točno, kaj je on gledal. Lahko, da ga zaradi drugega avta ni mogel videti in se je odzival po njegovih zavornih lučeh. Še vedno ne spremeni dejstva, da je bil tretji avto varen kljub krajši razdalji do drugega.
Kot sem dopisal, reakcijski čas je ponavadi daljši od 1 sekunde. Mislim, da bi to moralo povedati vse.
user4683 ::
Če bi bilo to res kar praviš, potem bi tudi tretji avto moral končati v prtljažniku drugega tako kot je drugi v prvem.Jao, ne. Tretji avto je tudi gledal zaviranje prvega in ne drugega.
To sklepaš, tega ne veva točno, kaj je on gledal. Lahko, da ga zaradi drugega avta ni mogel videti in se je odzival po njegovih zavornih lučeh. Še vedno ne spremeni dejstva, da je bil tretji avto varen kljub krajši razdalji do drugega.
Precej logično je, kaj je gledal. Delali so namreč primerjavo med 1s in 2s varnostne razdalje do referenčnega avtomobila (prvega).
Super Sonic ::
Kaj si mislite o voznikih, ki vozijo tik za zadkom vašega avta?
Delajo ostale voznike v prometu živčne. To si mislim. In vedno je boljše več varnostne razdalje kot manj. Če jo ne znaš ocenit, si pustiš še malo več prostora in je ok. Na splošno je problem, ker cela nacija že vsa leta divja drugemu za ritjo in večina ljudi sploh nima občutka za razdaljo, večina si je pa itak ne zna zračunat. Pravzaprav je od nekdaj v kulturi vožnje pri nas uzanca, ki pravi, da če avtomobil pred teboj pušča preveč razdalje do avtomobila pred njim, ga je obvezno treba prehitet.
Glede dotičnega prekrška: je malo pretiran, ker, da fališ za en meter pri 46 km/h - je človeško. Teoretično iz tega naslova ven lahko kaznuješ slehernika in Policija bi morala vsaj v tej začetni fazi pošiljat opozorila, zakon pa popravit, da dopušča neke tolerance (verjetno v %) - podobno kot je narejeno pri meritvah hitrosti (sicer tam so drugi vzroki za toleranco, ampak vseen - neko tolerančno območje mora biti).
Znesek prekrška se mi zdi čisto sprejemljiv, sicer.
Ne pa pozabljat, da ko narediš izpit za avto ga avtomatično dobiš za dobrih 60 let. To je problematično, ker v tem času se kultura, frekvenca in način vožnje lahko nekajkrat obrnejo in začeti reševati te probleme je potrebno na tej stopnji. Se pravi čisto na začetku. Jaz mislim, da bi vozniški izpit morali za začetek vsi obnavljati na 10-15 let, kjer bi se sproti seznanjali z razmerami/novostih na cestah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
BlaY0 ::
Super Sonic je izjavil:
Policija bi morala vsaj v tej začetni fazi pošiljat opozorila, zakon pa popravit, da dopušča neke tolerance (verjetno v %)...
Sama varnostna razdalja je v bistvu toleranca. Ti bi zdaj rad toleranco tolerance? Ne vem, če ima to kak smisel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Super Sonic ::
Itak, da ga ima.
Treba je nekaj razumet. Vozijo avtomobile miljarde ljudi. Pri nas miljon (praktično pol države). Če karikiram, "splošen dogovor" je, da avtomobile lahko vozijo neuravnovešni, motorni invalidi, mentalni bolniki, kot tudi tisti, ki so stari 18 ali 80 let, pri čemer stanje telesa nikogar kaj dost ne briga in še vsi ostali. Se pravi ideja družbe je, da avto dobi vsak. Tudi tisti, ki je rabil 568 glavnih voženj, da je "naredil" izpit. Sita praktično ni.
In vsi tej ljudje bodo sedaj zelo težko lovil metre po cesti in neko toleranco itak moraš dat. Teoretično so vsa pravila izmišljena in ni nobenih težav, vsaj zame ne, da si izmislimo še toleranco od tolerance.
In prav tule lahko stroka nima zadržka. Izračuni varnostnih razdalj so stari, avtomobili danes pa bistveno boljši pri zaviranju in v teoriji z nekim "običajnim" vozilom lahko z lahkoto ustaviš avto v 24m pri 46km/m. Gre za smisel pravila/naprave kot takšne(ga), ki mora služiti svojemu namenu in v prvi vrsti posekat tiste, ki vozijo preblizu. Sam osebno ne bi imel nobega zadržka, da finančna kazen z vsakim metrom bližje vozilu, drastično naraste. Tisočak za 5m varnostne razdalje pri 46 km/h bi se mi zdel na uč zelo smiselen (recimo iz glave rečen).
Treba je nekaj razumet. Vozijo avtomobile miljarde ljudi. Pri nas miljon (praktično pol države). Če karikiram, "splošen dogovor" je, da avtomobile lahko vozijo neuravnovešni, motorni invalidi, mentalni bolniki, kot tudi tisti, ki so stari 18 ali 80 let, pri čemer stanje telesa nikogar kaj dost ne briga in še vsi ostali. Se pravi ideja družbe je, da avto dobi vsak. Tudi tisti, ki je rabil 568 glavnih voženj, da je "naredil" izpit. Sita praktično ni.
In vsi tej ljudje bodo sedaj zelo težko lovil metre po cesti in neko toleranco itak moraš dat. Teoretično so vsa pravila izmišljena in ni nobenih težav, vsaj zame ne, da si izmislimo še toleranco od tolerance.
In prav tule lahko stroka nima zadržka. Izračuni varnostnih razdalj so stari, avtomobili danes pa bistveno boljši pri zaviranju in v teoriji z nekim "običajnim" vozilom lahko z lahkoto ustaviš avto v 24m pri 46km/m. Gre za smisel pravila/naprave kot takšne(ga), ki mora služiti svojemu namenu in v prvi vrsti posekat tiste, ki vozijo preblizu. Sam osebno ne bi imel nobega zadržka, da finančna kazen z vsakim metrom bližje vozilu, drastično naraste. Tisočak za 5m varnostne razdalje pri 46 km/h bi se mi zdel na uč zelo smiselen (recimo iz glave rečen).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BlaY0 ::
Super Sonic je izjavil:
Itak, da ga ima.
Treba je nekaj razumet. Vozijo avtomobile miljarde ljudi. Pri nas miljon (praktično pol države)...
Kaj bi potem tebi ustrezalo? Da se v zakon recimo napiše, da mora biti varnostna razdalja 2,5 sekunde, policisti pa naj merijo na 2 sekundi?
Super Sonic je izjavil:
In vsi tej ljudje bodo sedaj zelo težko lovil metre po cesti in neko toleranco itak moraš dat...
Evo dam... rečem ti da štej do 4 namesto do dve. Boš vedno na varni strani in v mejah vseh toleranc...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Super Sonic ::
Kaj bi potem tebi ustrezalo?
Kaj bi meni ustrezal? V prvi vrsti to, da si vsi skupaj dopovemo, da avtomobila vsak ne more vozit.
Glede pravila varnostne razdalje bi mi pa ustrezalo to, da, ko po AC za menoj vozi avtomobil 10m za ritjo pri hitrosti 100 km/h -> da tisti voznik izgubi izpit. Hkrati bi mi ustrezalo tudi to, da nekdo pri 24m varnostne razdalje pri 46 km/h dobi samo opomin. Pozabljaš namreč, da je števec v avtomobilu, ni vedno čist točen. Sekudne iz glave pa lahko malo prehitro prešteješ.
Ljudje pač niso roboti, a ne. In tudi nikol ne bodo.
Se strinjam, lahko se vzame več razdalje ipd, ampak glede na frekvenco prometa in infrastrukturo, ki jo imamo, sploh nihče ne ve ali bi bil to smotrn ukrep.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
energetik ::
Še video za primer. Pri 2 minutah je primer, ko 2 avta vozita za prvim, en s sekundno, drugi pa z dvosekundno varnostno razdaljo.Tale posnetek pove vse. S tem da bi pri nas, kjer se vmes še piše SMS, šminka in brije za volanom, tudi z 2s priletel v rit.
V izogib temu, da mi kdo prileti v rit, imam do sprednjega raje 3sec+ varnostne, s tem si dam toliko fore, da kljub zaviranju na polno tistega spredaj, jaz zaviram lahko precej manj - in s tem lahko tudi pacient za mano ustavi pravočasno. Če seveda ni dobesedno 1m za mano, kar je pogosto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mare2 ::
SeMiNeSanja je izjavil:
VSAK voznik sčasoma preklemansko dobro razvije občutek, koliko daleč je treba voziti za nekim vozilom, ne glede na hitrost.
Seveda ve. :) Vprašanje je, ali se ta daljava ujema z izmerjeno s tisto policijsko napravo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Pithlit ::
Te aplikacije so očitno neprimerno boljše kot večina ljudi v tej temi.
Life is as complicated as we make it...
Trololololol ::
Super Sonic je izjavil:
Itak, da ga ima.
Treba je nekaj razumet. Vozijo avtomobile miljarde ljudi. Pri nas miljon (praktično pol države)...
Kaj bi potem tebi ustrezalo? Da se v zakon recimo napiše, da mora biti varnostna razdalja 2,5 sekunde, policisti pa naj merijo na 2 sekundi?
Super Sonic je izjavil:
In vsi tej ljudje bodo sedaj zelo težko lovil metre po cesti in neko toleranco itak moraš dat...
Evo dam... rečem ti da štej do 4 namesto do dve. Boš vedno na varni strani in v mejah vseh toleranc...
Glede na to, da pri merjenju hitrosti obstaja toleranca in ker je razdalja med dvema avtomobiloma povezana s hitrostjo, bo treba tudi na razdaljo dati toleranco. Simple logic.
Te aplikacije so očitno neprimerno boljše kot večina ljudi v tej temi.
Prejmeš kazen, greš pred sudja in mu rečeš:
Ejga striček, meni kazen ne pripada. Glej, na hendiju mi je kazalo po zakonu dovolj dolgo varnostno razdaljo.
"Potem se pa dojel, da so tukaj
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
noraguta ::
Super Sonic je izjavil:
Itak, da ga ima.
Treba je nekaj razumet. Vozijo avtomobile miljarde ljudi. Pri nas miljon (praktično pol države)...
Kaj bi potem tebi ustrezalo? Da se v zakon recimo napiše, da mora biti varnostna razdalja 2,5 sekunde, policisti pa naj merijo na 2 sekundi?
Super Sonic je izjavil:
In vsi tej ljudje bodo sedaj zelo težko lovil metre po cesti in neko toleranco itak moraš dat...
Evo dam... rečem ti da štej do 4 namesto do dve. Boš vedno na varni strani in v mejah vseh toleranc...
Word! Toleranca in varnostna je napotilo. jasno, da kdaj pridenprav ne pa da je zakon v praksi. Enkrat se pac približaš. Ni pa to prekršek. Pa pustimo tiste kinse vozijo meter za ritjo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Manu ::
Verjetno se je o tem že pisalo, ampak bom vseeno napisal svoje mnenje.
Problem pri kaznih za varnostno razdaljo je v tem, da voznik ne more natančno vedet kolikšna je ta razdalja. Ve lahko le približno.
Dokler ne bo v avtih senzor, ki ti pokaže razdaljo do avta pred sabo, so te kazni neutemeljene, če gre za manjša odstopanja, kot v tem primeru.
Vse ostale rešitve, kot so aplikacije na mobilnih telefonih, niso zadosti, saj tudi ne uporabljamo aplikacije za merjenje hitrosti, ampak merilnik, ki je vgrajen v avto. Tako bi moralo biti tudi z varnostno razdaljo.
Policisti imajo prednost, saj te merilnike imajo, medtem ko vozniki teh merilnikov v svojih avtih nimajo in zato vozijo približno po svoji oceni, ker drugače tudi ne morejo.
V tem konkretnem primeru je kazen neupravičena in bi jo na avtorjevem mestu izpodbijal z argumenti, ki sem jih navedel zgoraj.
Problem pri kaznih za varnostno razdaljo je v tem, da voznik ne more natančno vedet kolikšna je ta razdalja. Ve lahko le približno.
Dokler ne bo v avtih senzor, ki ti pokaže razdaljo do avta pred sabo, so te kazni neutemeljene, če gre za manjša odstopanja, kot v tem primeru.
Vse ostale rešitve, kot so aplikacije na mobilnih telefonih, niso zadosti, saj tudi ne uporabljamo aplikacije za merjenje hitrosti, ampak merilnik, ki je vgrajen v avto. Tako bi moralo biti tudi z varnostno razdaljo.
Policisti imajo prednost, saj te merilnike imajo, medtem ko vozniki teh merilnikov v svojih avtih nimajo in zato vozijo približno po svoji oceni, ker drugače tudi ne morejo.
V tem konkretnem primeru je kazen neupravičena in bi jo na avtorjevem mestu izpodbijal z argumenti, ki sem jih navedel zgoraj.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
tikitoki ::
to da nimajo nic tolerance je ze malo v k..
ampak jebiga.. v prekrsku je pa bila:)
mimogrede, pri 46km/h bi morala biti minimalna razdalja 25.5m in ne 25m kot pise tam:)
Če ima kdo kaj časa in veliko denarja, bo to lahko izpodbijal. Dejstvo je, da so meritve vzorčenja s pogreški, ki jih je potrebno obravnavati kot taka, recimo pri 99.999% meritev, ki bi pokazale 46 km/h je bila dejanska hitrost vozila med 36 in 56 km/h, v 99% med 42 in 50 km/h, v 95% meritev med 45 in 47 km/h in tako dalje. Vse to je odvisno od vsake merilne naprave posebej.
Ker je meritev hitrosti v tem primeru dvakrat bistvena, prvič za izračun potrebne varnostne razdalje, drugič pa najbrž še za meritev dejanske razdalje med voziloma, so pogreški in potrebne tolerance še toliko večji. Priznane tolerance pri meritvi hitrosti so tako nekje okrog 10%, pri meritvi razdalje pa ne priznajo niti slabih 7%?
en redkih pametnih argumentov. nobena meritev ni brez napak.
Aston_11 ::
Tisti radar na prvi strani na sliki ima toleranco točno toliko, kot je dolžina prvega vozila, torej 4-5 metrov, glede na to, da v videu na yt laser pomeri obe čelni površini zasledujočih se vozil.
darkolord ::
Problem pri kaznih za varnostno razdaljo je v tem, da voznik ne more natančno vedet kolikšna je ta razdalja. Ve lahko le približno.Zakaj bi pa sploh moral natančno vedeti?
Tudi za alkohol voznik ne more natančno vedeti, koliko ga ima v krvi. Ampak to niti približno ne pomeni, da so kazni neupravičene. Naj pač pije tako malo, da zagotovo ne bo pod vplivom alkohola.
Enako naj ima takšno varnostno razdaljo, da je zagotovo dovolj dolga. Naj pač šteje do 5, če ne zaupa svojemu štetju do 2.
BigWhale ::
Policisti imajo prednost, saj te merilnike imajo, medtem ko vozniki teh merilnikov v svojih avtih nimajo in zato vozijo približno po svoji oceni, ker drugače tudi ne morejo.
V tem konkretnem primeru je kazen neupravičena in bi jo na avtorjevem mestu izpodbijal z argumenti, ki sem jih navedel zgoraj.
Policisti imajo tudi prednost, ker imajo merilnike globine profila gum. Jaz tega merilnika nimam in tudi moj avto ga nima. Tist kar je na gumi je sam priblizno in med voznjo ne morem pogledat, ker nisem zirafa. Tko da, mi ne morjo dat kazni za prevec obrabljene gume, ker jaz tega ne morem zmerit in pac obrabljam gume tko priblizno.
Prednost imajo tudi, ker imajo tehtnice za vozila in lahko moj kamion stehtajo jaz ga pa ne morem! Lahk sam prblizn ugotovim kolk je tezek.
Prednost imajo tudi ker me slikajo ce peljem skozi oranzno luc. Skozi oranzno lahko peljem, ce se ne morem varno ustaviti, a ne? In kako naj jaz to vem? Sej nimam merilca varnega ustavljanja v avtu!
Sami inkasanti!!11111oeneoene11!11eleventeen
Aston_11 ::
Hehe, point, alkohola si tudi ne moreš zmeriti, pa se ne zganja panike okrog tega. Pa toleranco v dolžini vozila imajo tile radarji, dokler kdo ne dokaže nasprotno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Trololololol ::
Ker ni treba da ti nardiš malo rezerve, ne?
Kako veš, kdaj imaš rezervo, ko pa gre za aplikacijo, kjer je v drobnem tisku pripisano, da gre za podatke informativne narave in da avtor ne zagotavlja natančnosti oz. realnosti podatkov. Morda ne piše dobesedno, ampak se jo kot tako obravnava.
A veš kaj ti reče 95% uporabnikov, ko na ST nekdo joka nad telekomom zaradi prevelike položnice.
"Jah, sam si kriv butalc, sej pa lepo piše, da je poraba samo informativna." Telekomčić opran krivde, ti pa plačuješ ko butalc.
"Potem se pa dojel, da so tukaj
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
noraguta ::
Problem pri kaznih za varnostno razdaljo je v tem, da voznik ne more natančno vedet kolikšna je ta razdalja. Ve lahko le približno.Zakaj bi pa sploh moral natančno vedeti?
Tudi za alkohol voznik ne more natančno vedeti, koliko ga ima v krvi. Ampak to niti približno ne pomeni, da so kazni neupravičene. Naj pač pije tako malo, da zagotovo ne bo pod vplivom alkohola.
Enako naj ima takšno varnostno razdaljo, da je zagotovo dovolj dolga. Naj pač šteje do 5, če ne zaupa svojemu štetju do 2.
Varnostna razdalja je v osnovi malo rezerve. Ni to teritorialna voda vozila pred tabo. Se tud bremza pa približa vozilu pred tabo. Ne rečem za one meter , dva za ritjo. Tole je pa podjebavanje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Trololololol ::
Policisti imajo prednost, saj te merilnike imajo, medtem ko vozniki teh merilnikov v svojih avtih nimajo in zato vozijo približno po svoji oceni, ker drugače tudi ne morejo.
V tem konkretnem primeru je kazen neupravičena in bi jo na avtorjevem mestu izpodbijal z argumenti, ki sem jih navedel zgoraj.
Policisti imajo tudi prednost, ker imajo merilnike globine profila gum. Jaz tega merilnika nimam in tudi moj avto ga nima. Tist kar je na gumi je sam priblizno in med voznjo ne morem pogledat, ker nisem zirafa. Tko da, mi ne morjo dat kazni za prevec obrabljene gume, ker jaz tega ne morem zmerit in pac obrabljam gume tko priblizno.
Prednost imajo tudi, ker imajo tehtnice za vozila in lahko moj kamion stehtajo jaz ga pa ne morem! Lahk sam prblizn ugotovim kolk je tezek.
Prednost imajo tudi ker me slikajo ce peljem skozi oranzno luc. Skozi oranzno lahko peljem, ce se ne morem varno ustaviti, a ne? In kako naj jaz to vem? Sej nimam merilca varnega ustavljanja v avtu!
Sami inkasanti!!11111oeneoene11!11eleventeen
Butalca se delaš ali pa si butalc? Gume lahko sam meriš s pripravo, ki te pride evro pa pol. V kolikor boš kdaj vozil tovornjaka, bo tvoja dolžnost vedeti, koliko snovi prevažaš - se pravi firme ustrezno stehtajo oz. izračunajo maso glede na volumen in material (težo vozila imaš pa v prometni).
Za oranžno lučko ti ne bodo kasirali, če si pameten. Če nisi, tvoj problem.
Edit: Kubik materiala tehta 1800KG, ti voziš 5 kubikov materiala. Ni težke računice. Tisti s faljeno osnovno šolo znajo izračunati to. Je pa težko recimo na avtocesti vsakih, ko se spremeni razdalja med tabo in vozilom pred tabo računati razdaljo. Etiga, hitrost pred tabo vozečega se spremeni 2x na sekundo, skalkuliraj mi razdaljo.
Pa 7200 kalkulacij hočem imeti črno na belem.
"Potem se pa dojel, da so tukaj
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
Dejan99 ::
@BigWhale: Zelo slab argument, pnevmatike imajo indikatorje obrabe, poleg tega pa se globina profila ne spreminja iz sekunde v sekundo.
Meni se zdijo meritve varnostne razdalje in kaznovanje v primeru kršitev zelo sporno. To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti. Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd.. Dokler nas avtomobili ne bodo npr. zvočno opozarjali za premajhno varnostno razdaljo, je vse skupaj brez veze. Še malo pa bomo ponoči v sanjah izgovarjali 22 23 :).
Se pa strinjam, da je zadostna varnostna razdalja pomembna.
Meni se zdijo meritve varnostne razdalje in kaznovanje v primeru kršitev zelo sporno. To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti. Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd.. Dokler nas avtomobili ne bodo npr. zvočno opozarjali za premajhno varnostno razdaljo, je vse skupaj brez veze. Še malo pa bomo ponoči v sanjah izgovarjali 22 23 :).
Se pa strinjam, da je zadostna varnostna razdalja pomembna.
AndrejO ::
Trololololol je izjavil:
Je pa težko recimo na avtocesti vsakih, ko se spremeni razdalja med tabo in vozilom pred tabo računati razdaljo. Etiga, hitrost pred tabo vozečega se spremeni 2x na sekundo, skalkuliraj mi razdaljo.
Pa 7200 kalkulacij hočem imeti črno na belem.
Marsikaj je težko in so ljudje, katerih psihofizično stanje ni takšno, da bi smeli voziti.
Ti pa bom nemudoma dostavil željen sistem z avtomatičnim kalkuliranjem razdalje 2x na sekundo in po želju tudi natisnjenemi kalkulacijami, črno na belem, ko mi boš povedal kako ti bo uspelo tudi na merilec pogledati 2x na sekundo, vsako sekundo.
Tudi števca za hitrost ne pogledaš 1x na sekundo, pa se tukaj nekaj repenčiš.
To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti. Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd..
Ali ti morda med vožnjo skozi naselje non-stop buljiš v merilec hitrosti?
Sploh pa se mi zdite največji hipokriti tukaj tisti, ki v isti sapi trdite, da brez inštrumenta ne morete vedeti koliko sta dve sekundi ali več, kaj šele oceniti razdaljo na 1m natančno. Istočasno pa ste sposobni voziti na popolnoma varni razdalji, po občutku in brez kakršnihkoli inštrumentov, razen vaših oči.
Hipokriti.
Vaša teorija nesposobne vsevednosti vzdrži natančno do prvega zaviranja v sili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
noraguta ::
Grebza to da nekoga jebajo za 2m razlike. Imaš pa ljudi, kinpo defaultu vozijo 2m za ritjo. Dejmo najprej te spucat. Pol se pa it al je blo 23 al 25.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Trololololol ::
Trololololol je izjavil:
Je pa težko recimo na avtocesti vsakih, ko se spremeni razdalja med tabo in vozilom pred tabo računati razdaljo. Etiga, hitrost pred tabo vozečega se spremeni 2x na sekundo, skalkuliraj mi razdaljo.
Pa 7200 kalkulacij hočem imeti črno na belem.
Marsikaj je težko in so ljudje, katerih psihofizično stanje ni takšno, da bi smeli voziti.
Ti pa bom nemudoma dostavil željen sistem z avtomatičnim kalkuliranjem razdalje 2x na sekundo in po želju tudi natisnjenemi kalkulacijami, črno na belem, ko mi boš povedal kako ti bo uspelo tudi na merilec pogledati 2x na sekundo, vsako sekundo.
Tudi števca za hitrost ne pogledaš 1x na sekundo, pa se tukaj nekaj repenčiš.
To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti. Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd..
Ali ti morda med vožnjo skozi naselje non-stop buljiš v merilec hitrosti?
Sploh pa se mi zdite največji hipokriti tukaj tisti, ki v isti sapi trdite, da brez inštrumenta ne morete vedeti koliko sta dve sekundi ali več, kaj šele oceniti razdaljo na 1m natančno. Istočasno pa ste sposobni voziti na popolnoma varni razdalji, po občutku in brez kakršnihkoli inštrumentov, razen vaših oči.
Hipokriti.
Vaša teorija nesposobne vsevednosti vzdrži natančno do prvega zaviranja v sili.
Jep, tako je. Sem sposoben popolnoma varno voziti za tvojo ritjo s 3/4 sekunde varnostne razdalje. Sam če meni zakon pravi, da sem jaz nesposoben take vožnje in me še hoče kaznovati zaradi moje večje sposobnosti (recimo nekateri potrebujejo tudi po 4 s varnostne razdalje v naselju z omejitvijo 50Km/h), potem hočem črno na belem.
"Potem se pa dojel, da so tukaj
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
Dejan99 ::
To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti. Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd..
Ali ti morda med vožnjo skozi naselje non-stop buljiš v merilec hitrosti?
Seveda ne, včasih moram tudi kakšen email prebrati na telefonu pa banano olupiti.
AndrejO ::
Grebza to da nekoga jebajo za 2m razlike. Imaš pa ljudi, kinpo defaultu vozijo 2m za ritjo. Dejmo najprej te spucat. Pol se pa it al je blo 23 al 25.
Ali ti bi pomagalo, če bi vedel, da v ZDA trenutno priporočilo tri sekunde in sta dve sekundi že tako tali tako polna sekunda tolerance? 2 sekundi pa tudi pri njih že zadoščajo za konkretno globo.
Trololololol je izjavil:
Jep, tako je. Sem sposoben popolnoma varno voziti za tvojo ritjo s 3/4 sekunde varnostne razdalje.
Epsko!
To je približno vse, kar lahko rečem na ta stavek.
To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti. Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd..
Ali ti morda med vožnjo skozi naselje non-stop buljiš v merilec hitrosti?
Seveda ne, včasih moram tudi kakšen email prebrati na telefonu pa banano olupiti.
Potem ti verjetno ni potrebno razgljabljati o temu, da moraš "vsak trenutek šteti čas". Ne rabiš ga, tako kot ne rabiš vsak trenutek buljiti v števec.
Če pa brez tega ne gre, potem se moraš pa resno vprašati, če si v tistem trenutku res sposoben sesti za volan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Pithlit ::
Trololololol je izjavil:
Jep, tako je. Sem sposoben popolnoma varno voziti za tvojo ritjo s 3/4 sekunde varnostne razdalje.
Upam da te nikoli ne srečam na cesti. Sploh pa ne da mi boš za ritjo vozil (ker boš oba ubil, pa še koga zraven).
http://cvv.amzs.si/?podrocje=150
V tiste 3/4 sekunde ti niti pedala do konca ne boš stisnil. Kaj šele da bi avto ustavil.
Life is as complicated as we make it...
Trololololol ::
Trololololol je izjavil:
Jep, tako je. Sem sposoben popolnoma varno voziti za tvojo ritjo s 3/4 sekunde varnostne razdalje.
Upam da te nikoli ne srečam na cesti. Sploh pa ne da mi boš za ritjo vozil (ker boš oba ubil, pa še koga zraven).
http://cvv.amzs.si/?podrocje=150
V tiste 3/4 sekunde ti niti pedala do konca ne boš stisnil. Kaj šele da bi avto ustavil.
Ti voziš s hitrostjo 2KM/H, jaz vozim 40 centimetrov za tabo z malenkost manjšo hitrostjo.
Epsko.
"Potem se pa dojel, da so tukaj
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
BigWhale ::
Trololololol je izjavil:
Gume lahko sam meriš s pripravo, ki te pride evro pa pol.
Ne morem si je privosciti. Mi jo kupis? Dokler moj avto ne bo znal zmerit obrabe gume, mi je tudi policaji nimajo kaj merit!
Trololololol je izjavil:
Je pa težko recimo na avtocesti vsakih, ko se spremeni razdalja med tabo in vozilom pred tabo računati razdaljo. Etiga, hitrost pred tabo vozečega se spremeni 2x na sekundo, skalkuliraj mi razdaljo.
Pa 7200 kalkulacij hočem imeti črno na belem.
Ne razumem tocno kaj bi rad povedal? To, da ne znas drzat varnostne razdalje za vozilom pred teboj? Da ne ves koliko casa trajata dve sekundi? Da zaradi svoje varnosti (ne kazni, varnosti) ne bos vzel raje treh sekund varnostne razdalje?
@BigWhale: Zelo slab argument, pnevmatike imajo indikatorje obrabe, poleg tega pa se globina profila ne spreminja iz sekunde v sekundo.
Policaj me lahko ustavi ravno eno minuto po tem, ko se mi je guma obrabila pod dovoljeno mejo! To je ekvivalent "zmerl me bodo lih takrat, k se bo en pred mene vrinil!"
Meni se zdijo meritve varnostne razdalje in kaznovanje v primeru kršitev zelo sporno. To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti.
Predpisana varnostna razdalja je 'dve sekundi', pogojno se jo lahko zmanjsa in pogoji za to so tudi navedeni. Resno, koliko te boli, ce bos namesto dveh sekund vzel tri sekunde? A mas kako posebno bolezensko stanje, da tega ne mores narediti?
Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd.. Dokler nas avtomobili ne bodo npr. zvočno opozarjali za premajhno varnostno razdaljo, je vse skupaj brez veze. Še malo pa bomo ponoči v sanjah izgovarjali 22 23 :).
Ko takle sestavek prebere clovek, se vprasa, ce je avtor sploh za na cesto. V bistvu se sprasujem kako ti uspe poleg dihanja poceti se kaj drugega. Glede na to, da si opravil vozniski izpit, sem preprican, da je instruktor (in potem komisija) dovolj dobro ocenil, da znas presoditi varnostno razdaljo in jo tudi drzati za vozilom pred sabo. Al si po opravljenem izpitu izgubil to sposobnost?
Se pa strinjam, da je zadostna varnostna razdalja pomembna.
Ampak ocitno ne dovolj, da bi se navadil drzati pravilno varnostno razdaljo. Al se pa sam mal norca delas?
Trololololol je izjavil:
Jep, tako je. Sem sposoben popolnoma varno voziti za tvojo ritjo s 3/4 sekunde varnostne razdalje.
S triciklom pri 5km/h. Vsekakor. V avtomobilu pri 130km/h pa ne. V 3/4 sekunde ti komaj nogo premaknes. Pa se to ne, ce se pogovarjas po telefonu.
noraguta ::
Ali ti bi pomagalo, če bi vedel, da v ZDA trenutno priporočilo tri sekunde in sta dve sekundi že tako tali tako polna sekunda tolerance? 2 sekundi pa tudi pri njih že zadoščajo za konkretno globo.
Ne me tolažit z ameriko ker prometa ne zna zrihtat(pa pustimo ob strani šele javni promet, ki je pomembna komponenta prometnaga toka).delajo na restrikcijah ampak to je v tisti od boga zapuščeni državi itak praksa. Tudi pri nekaterih svoboščinah. Če te to kaj potolaži. Pa nima to veze s tem da je promet dinamičen sistem in zaželjeno ni vedno izvedljivo. Jajcanje okrog 25 ali 23m je trapasto.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Aston_11 ::
@BigWhale: Zelo slab argument, pnevmatike imajo indikatorje obrabe, poleg tega pa se globina profila ne spreminja iz sekunde v sekundo.Podobno kot moraš brez merilca vedeti, koliko ga lahko spiješ in ni nič nenavadnega v tem, da te vseeno kaznujejo, če napihaš.
Meni se zdijo meritve varnostne razdalje in kaznovanje v primeru kršitev zelo sporno. To je podobno kot, da bi želel voziti po hitrostnih omejitvah brez merilca hitrosti. Torej če želim voziti povsem po predpisih (2s varnostne razdalje), moram vsak trenutek šteti čas, ko je vozilo pred mano prečkalo npr. obcestni količek in nato jaz, hkrati pa opazovati okolico, nadzorovati hitrost, pogledati v vzvratno ogledalo (bog ne daj, da se takrat pred tabo kdo ustavi), itd.. Dokler nas avtomobili ne bodo npr. zvočno opozarjali za premajhno varnostno razdaljo, je vse skupaj brez veze. Še malo pa bomo ponoči v sanjah izgovarjali 22 23 :).
Se pa strinjam, da je zadostna varnostna razdalja pomembna.
Trololololol ::
top kek
Trololololol je izjavil:
Trololololol je izjavil:
Jep, tako je. Sem sposoben popolnoma varno voziti za tvojo ritjo s 3/4 sekunde varnostne razdalje.
Upam da te nikoli ne srečam na cesti. Sploh pa ne da mi boš za ritjo vozil (ker boš oba ubil, pa še koga zraven).
http://cvv.amzs.si/?podrocje=150
V tiste 3/4 sekunde ti niti pedala do konca ne boš stisnil. Kaj šele da bi avto ustavil.
Ti voziš s hitrostjo 2KM/H, jaz vozim 40 centimetrov za tabo z malenkost manjšo hitrostjo.
Epsko.
1. Moj reakcijski čas je manj od pol sekunde, zaradi aktivnega gejmanja verjetneje okrog 1/4 sekunde. Raziskavo si googlej sam.
2. Ne rabim pritisniti pedala do konca, da začnem zavirati. Ob predpostavki, da potrebujem 200 milisekund za zanavo in začetek reakcije ter dodatnih 250 do konca reakcije, mi ostane še okrog 300 milisekund, da avtomobil zavre tako, da ne povzroči materialnih posledic ali drugih nevarnosti.
"Potem se pa dojel, da so tukaj
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
vključena tudi določena čustva
... kar pa orenk spremeni zadevo. "
AndrejO ::
Trololololol je izjavil:
Ti voziš s hitrostjo 2KM/H, jaz vozim 40 centimetrov za tabo z malenkost manjšo hitrostjo.
Epsko.
Aha. Tako kot običajno pred semaforji. Potem pa jok in stok, ko tako nekomu sesuješ odbijač, če mora pred teboj slučajno kaj zabremzati.
AndrejO ::
Trololololol je izjavil:
1. Moj reakcijski čas je manj od pol sekunde, zaradi aktivnega gejmanja verjetneje okrog 1/4 sekunde. Raziskavo si googlej sam.
In ljudje me včasih čudno gledajo, ko jim rečem, da na AC "smrti prileti od zadaj".
Pithlit ::
A pol bomo igrce krivili za nesreče s smrtnim izidom zaradi premajhne varnostne razdalje? In pol se še kdo čudi ko mi izpod prstov včasih uide kakšna 'žaljivka'.
Life is as complicated as we make it...
Aston_11 ::
A pol bomo igrce krivili za nesreče s smrtnim izidom zaradi premajhne varnostne razdalje? In pol se še kdo čudi ko mi izpod prstov včasih uide kakšna 'žaljivka'.Še premalo ti uide. Tem teoretikom bi bilo za polomit prst, da ne bi sanjali po cesti, kako so dobri. SPloh s kakšnimi starimi kantami.
darkolord ::
Trololololol je izjavil:
2. Ne rabim pritisniti pedala do konca, da začnem zavirati. Ob predpostavki, da potrebujem 200 milisekund za zanavo in začetek reakcije ter dodatnih 250 do konca reakcije, mi ostane še okrog 300 milisekund, da avtomobil zavre tako, da ne povzroči materialnih posledic ali drugih nevarnosti.Tudi če bi to držalo, bi tistih preostalih 300 milisekund gladko porabil za korekcijo - ko vidiš zavorno luč vozila pred seboj, ne pohodiš zavore avtomatsko kar do konca.
bbbbbb2015 ::
Kaj si mislite o voznikih, ki vozijo tik za zadkom vašega avta?
Radio Capris
Žiga in Helena se bosta zjutraj ekskluzivno pogovarjala z "lastnikom" te multe, za komentar pa bomo povprašali tudi na Policijo.
To je zelo enostavno. Javni sektor, mednje sodijo tudi policaji od sodržavljanov cuzajo denar.
To je vse.
Tudi z nekimi pritožbami se ne bo uspelo, ker je tudi sodnik javni sektor.
V realnosti je pa kazen pretirana. Sploh če ni šlo za neposredno ogrožanje nekoga.
Potrebno je povedati, kje je ta policaj in ta policijska postaja.
Policaji ves čas stokajo, da majo male plače.
S takim odnosom do sodržavljanov jih dejansko ne rabimo. Lahko gredo kar domov, na enak način zafrkavat svoje bližnje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22493 (19190) | Utk |
⊘ | Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 113994 (96796) | dzinks63 |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70097 (62886) | BlaY0 |
» | Plačilni nalog (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13634 (12026) | St235 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12365 (10976) | Gandalfar |