» »

Formula 1 2009

Formula 1 2009

««
18 / 26
»»

Tilen ::

Michael Schumacher se vrača in bo pometel s konkurenco.


https://www.bwin.com/formula-1

Schumacher je dan 10:1.


Še stavnice upokojenemu dirkaču pripisujejo več možnosti kot Raikkonenu. Za zamislit se :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Icematxyz ::

A lahko de bedarije o religiji pustimo ob strani?


Ker se že omenja religija. Še ena cvetka z F1 zadnje čase:

Kubica če se ne motim je ob nesreči rekel da je vrjetno bog bil na njegovi strani. Nekaj v tem smislu. Pa so ga že utišali.

Bernie Eccleston pa v nekem intervjuju ne more skriti navdušenja nad metodami Hitlerja. In se vse skupaj vzame kot pač da saj ni mislil tako...

Zadnjih nekaj tekem sploh nisem gledal in niti rezultatov nisem več spremljal ker večje zgube časa dejansko trenutn ose ne spomnim.

Dejansko izključno Schumacherju se lahko zahvalijo da bom se spet sploh pripravljen vsesti pred TV zaslon v času prenosa. To pa je tudi nekaj.

Sam bi pa tako raje videl če bi v F1 bili prekaljeni dirkači. Nekje vsaj 30 let bi lahko bila meja da moraš biti star da se sploh lahko pogovarjaš da boš tekmoval v F1.

Ne pa da mi najstnike kažejo ko nevem če so še v planicah ali ne in me skušajo prepričati da gre za najbolj elitne dirkače na zemeljski obli.

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

Moj pogled na trenutno situacijo je realističen z razlogom. Vsekakor bom po 2 letih gledal dirko samo zaradi Schumacherja, sploh ni dileme. Po drugi strani pa od njega nikakor ne pričakujem zmage, bi je bil kot njegov pristaš drugače zelo vesel, normalno. Nekdo, ki se po 2 letih vsede v čisto nov avto, ki nima kaj dosti skupnega s starim, po mojem mnenju žal ne more takoj slaviti. Na prvi dirki so realnost točke, vse kar bo več kot to bo pa že velik uspeh.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ABX ::

A lahko de bedarije o religiji pustimo ob strani?


Ker se že omenja religija. Še ena cvetka z F1 zadnje čase:

Kubica če se ne motim je ob nesreči rekel da je vrjetno bog bil na njegovi strani. Nekaj v tem smislu. Pa so ga že utišali.

Bernie Eccleston pa v nekem intervjuju ne more skriti navdušenja nad metodami Hitlerja. In se vse skupaj vzame kot pač da saj ni mislil tako...

Zadnjih nekaj tekem sploh nisem gledal in niti rezultatov nisem več spremljal ker večje zgube časa dejansko trenutn ose ne spomnim.

Dejansko izključno Schumacherju se lahko zahvalijo da bom se spet sploh pripravljen vsesti pred TV zaslon v času prenosa. To pa je tudi nekaj.

Sam bi pa tako raje videl če bi v F1 bili prekaljeni dirkači. Nekje vsaj 30 let bi lahko bila meja da moraš biti star da se sploh lahko pogovarjaš da boš tekmoval v F1.

Ne pa da mi najstnike kažejo ko nevem če so še v planicah ali ne in me skušajo prepričati da gre za najbolj elitne dirkače na zemeljski obli.



Trash talk.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Trash talk.


Resnica boli.

Super Sonic ::

"n ti veš, da so časi obupni, čeprav nimaš nobene primerjave?! kul. mi poveš še številke za naslednji krog lota?"

F2007 je aerodinamično okoli 20-30% hitrejši od F60, ima TC (in vso ostalo zabavo) in motor se lahko vrti na 19 jurjev. Posebno zanj so ga obuli še v slickse in vse kar je uspel narediti je bil enak čas Masse z F60, seveda v času grobe razvoja. Tako tudi sami niso obešali časov na veliki zvon, pač pa so jih mediji. Je pa to slabo, ker v tej konfiguraciji bi moral biti za kakšno resno delo okoli 2 sekundi hitrejši. Je pa res, da se da simulirati pritisno silo F60 tudi z F2007 tako da v bistvu noben ne ve kaj točno časi pomenijo. Ampak ostanimo realni.

Vprašanje je tudi koliko mu bo KERS odvzel pri balastu glede na to, da je špehovka. Bo shujšal do dirke, ni dvoma, samo kakšna kila preveč bo vseeno.

"kateri dirkač nima dostopa do moštvenega simulatorja, nima moštva in živi v svetu, kjer čas teče hitreje?"

Bistvo je, da kljub vsemu naštetemu še vedno rinejo na stezo, kar je proti vsem pravilom. Pika.

"Zakaj je Massa pokvarjen? Pa mislim da si ga tudi za lažnivca označil (oz. vse Brazilce). Zakaj?"
Sicer ne vem koliko kaj potuješ po svetu ampak Brazilci ne slovijo kot ravno najbolj iskren narod. Pa turist je nekaj drugega. Ne rečem, da so vsi isti, je pa moje mnenje o njih je izrazito negativno. Glede Felipeja imam pa zato osebne razloge, ki temeljijo na osebnih razgovorih z ljudmi, ki delajo tako pri Ferrariju, kot živijo zraven Kimija. Pa vseeno mu niti malo nisem privoščil tega da je dobil tako nesrečno tisto vzmet v glavo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

borchi ::

> ...tako da v bistvu noben ne ve kaj točno časi pomenijo...

ampak sonic vseeno ve, da je obupno počasen. kljub temu, da nihče ni nikoli vozil take konfiguracije...

ko bo (osebno sem prepričan, da bo) kimi v valenciji hitrejši od schumacherja, to sigurno ne bo za 2 sec.

> F2007 je aerodinamično okoli 20-30% hitrejši od F60

wtf?! a ti sploh veš kolk je 30%?! sprememba v downforce-u se ne prevede kar diretno v čas kroga...
l'jga

Music Man ::

Glede Felipeja imam pa zato osebne razloge, ki temeljijo na osebnih razgovorih z ljudmi, ki delajo tako pri Ferrariju, kot živijo zraven Kimija.

Kakšnih konkretnih dokazov, kot je bilo to v primeru Hamiltona in McLarna na avstralski dirki pa verjetno nimaš?

Sicer pa bi bilo lepo, če lahko napišeš te svoje osebne razloge - pač kaj so insiderji povedali o zadevi, da te je prepričalo v tako mišljenje. Da ne bomo zmeraj brali samo medijskih zgodb, ampak dobili tudi kakšen insiderski pogled na zadeve. Ne vem za ostale, ampak mene bi to zanimalo :)

šernk ::

"kateri dirkač nima dostopa do moštvenega simulatorja, nima moštva in živi v svetu, kjer čas teče hitreje?"

Bistvo je, da kljub vsemu naštetemu še vedno rinejo na stezo, kar je proti vsem pravilom. Pika.


in to ZELO očitno moti le tebe in nobenega moštva v F1.

F2007 je aerodinamično okoli 20-30% hitrejši od F60


in je narejen za vse drugo kot pa za GP2 slick gume ane?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

"ampak sonic vseeno ve, da je obupno počasen. kljub temu, da nihče ni nikoli vozil take konfiguracije..."

Ne. Sonic samo ve, ker sklepa, da ni bliskovito hiter. Šumi ima zelo zaprt krog ljudi in težko izveš kaj, četudi imaš povezavo tri korake stran od njega.

"wtf?! a ti sploh veš kolk je 30%?! sprememba v downforce-u se ne prevede kar diretno v čas kroga..."
Si boš moral očala nabaviti ali pa še 3x prebrat napisano. Rekel sem, da je v aerodinamičnem downforcu razlika za 20-30%. Ne pa, da je to 30% kroga v času. To si napisal ti, tko da wtf?

"in to ZELO očitno moti le tebe in nobenega moštva v F1."

Ja me ja. Zato, ker so imeli res široko izbiro mladih dirkačev, testnih dirkačev in aktualnih dirkačev, zbrali pa so kar so. Zame je to izsiljevanje. Ampak dobro. Naj pokaže koliko še zmore.

"in je narejen za vse drugo kot pa za GP2 slick gume ane?"
Ja. Ker imajo čase koliko gre 2007 po Mugelu s pravo opremo po stezi in če hočejo ugotiviti koliko je Šumi še hiter se tega ne dela kar so oni sedaj počel. Itak so iskal samo zgorno mejo bolečine v vratu in fizično pripravljenost, pri tem pa bi lahko kamot ugotovili kako hiter je. Ampak ni. Je pa res, da je Šumi mojster napredka in da bo po treh tednih izgledal precej bolje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

borchi ::

> Rekel sem, da je v aerodinamičnem downforcu razlika za 20-30%.

o'rly?

> F2007 je aerodinamično okoli 20-30% hitrejši od F60

learn to read, erm, write, erm, both...
l'jga

borchi ::

> Ne. Sonic samo ve, ker sklepa, da ni bliskovito hiter.

no, pol pa sklepaj koliko bo kimi hitrejši v valenciji. gleda na to, da kljub 300 neznankam znaš sklepat, da je scumacher trenutno 2 sec. prepočasen, boš znal za valencijo povedat na desetinko natančno...
l'jga

PrimozR ::

> ...tako da v bistvu noben ne ve kaj točno časi pomenijo...

ampak sonic vseeno ve, da je obupno počasen. kljub temu, da nihče ni nikoli vozil take konfiguracije...

ko bo (osebno sem prepričan, da bo) kimi v valenciji hitrejši od schumacherja, to sigurno ne bo za 2 sec.

> F2007 je aerodinamično okoli 20-30% hitrejši od F60

wtf?! a ti sploh veš kolk je 30%?! sprememba v downforce-u se ne prevede kar diretno v čas kroga...

Pri 600 kg avtomobilu, ki ovinke vozi z 200+ km/h, hja, se, precej.

borchi ::

> Pri 600 kg avtomobilu, ki ovinke vozi z 200+ km/h, hja, se, precej.

seveda. ampak bolj 3% kot pa 30%...
l'jga

PrimozR ::

Jah, ni 30 %, to itak, ampak samo 3 % pa niti pod razno ni razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

Hmmmm, dejta mal poguglat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Pa da se ne bomo za jajca vlekl, ker hočm debato še naprej;

Aerodynamics:

* Introducing a neutral section of the front wing (the middle half metre).
* The front wing is lower (75mm from 150mm) and wider (up from 1400 to 1800mm as wide as the car) with driver-adjustable flaps. (Drivers will be allowed to make two wing adjustments per lap).
* No turning vanes, barge boards, chimneys or winglets.
* A taller rear wing (up 150mm to bring it level with the top of the engine cover) and narrower rear wing (750mm from 1000mm).
* Longer and higher diffuser and moved rearwards, its leading edge now level with the rear-wheel axle line.

(with these changes, the FIA is hoping to acheive a 50% less downforce).

50% niso dosegl, no, vbistvu je od steze odvisno, ampak čez 30% se hodi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

borchi ::

> Jah, ni 30 %, to itak, ampak samo 3 % pa niti pod razno ni razlike.

pol pa ti povej cifro. 10%? 15%?

sem zdajle googlal...

naj ti bo v pomoč tale citat:

With this [diffuser] solution you gain 14% aerodynamic load: give us a few months and we’ll gain 30-40%, and the lap times will decrease by two seconds.


torej, za katero cifro se boš odločil?
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

Daedalus ::

With this [diffuser] solution you gain 14% aerodynamic load: give us a few months and we’ll gain 30-40%, and the lap times will decrease by two seconds.


Seveda da bojo dobili z razvojem dosti tega nazaj. V osnovi so učinek aerodinamike poklestli za okoli 30%, so pa gume nekaj tega dale nazaj. Plus tile DD difuzorji plus ogromno ur simulacij na računalih in lepo dobivajo downforce nazaj. Največ "krivde" za trenutno hitrost dirkalnikov pa nosijo gume, ker se precej boljše obnesejo pri pospeševanju, zaviranju in v ovinkih, kjer aerodinamika nima prevladujočega vpliva.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

borchi ::

še enkrat, bom pomagal v slovenščini, da bo bolj razumljivo.

pri renaultu pravijo, da jim bo 30-40% downforce-a prineslo 2 sec. se pravi 30-40% downforce-a se prevede v manj kot 2% hitrejši čas. jaz sem trdil, da se pa prevede v ca. 3%. za ene 50% sem se zmotil.

škoda da niso še drugi bili tako pogumni, da bi napisali svoje guestimate...
l'jga

Super Sonic ::

borchi - ti pišeš nekaj kar v samem bistvu pomeni kaj? Je res, da če gledam višje sem sam postavil čuden stavek, a v nadaljevanju jasno povedal v čem je problem in po čem sam sklepam, da je 2s zadaj.

Daedalus je samo povzel vse skupaj.

Sicer pa tako se to dela. Upam, da ne požrejo besede.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

borchi ::

> borchi - ti pišeš nekaj kar v samem bistvu pomeni kaj?

katerega dela ne razumeš?

> a v nadaljevanju jasno povedal v čem je problem in po čem sam sklepam, da je 2s zadaj

glede na to, da to zmoreš brez podatkov o točni konfiguraciji bolida, gumah, temperaturah, etc. potem ti ne bo problem sklepat koliko bo za kimijem v valenciji. torej?
l'jga

Super Sonic ::

Problem je, da ti ne razumeš o čem sploh teče beseda. Oziroma, razumeš, ampak nekdo je udaril po Šumiju in boli, zato se je potrebno obešat na besede - izvoliš.

Mogoče pa nočem sklepati? Glede na to, da bereš več kot perfektno, bi pričakoval, da boš upošteval tudi tisti stavek v katerem sem (precej jasno) zapisal, da bo Šumi do Valencije bližje s časi, kot je sedaj. Torej kaj hočeš da sklepam?>:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Williams against Schumacher test
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

borchi ::

> Problem je, da ti ne razumeš o čem sploh teče beseda. Oziroma, razumeš, ampak nekdo je udaril po Šumiju in boli, zato se je potrebno obešat na besede - izvoliš.

?!

> Torej kaj hočeš da sklepam?

sedaj je 2 sec. prepočasen. koliko bo še zadaj v valenciji. zdaj sem že trikrat dovolj jasno vprašal...
l'jga

PrimozR ::

> Jah, ni 30 %, to itak, ampak samo 3 % pa niti pod razno ni razlike.

pol pa ti povej cifro. 10%? 15%?

sem zdajle googlal...

naj ti bo v pomoč tale citat:

With this [diffuser] solution you gain 14% aerodynamic load: give us a few months and we’ll gain 30-40%, and the lap times will decrease by two seconds.


torej, za katero cifro se boš odločil?

Čak, kaj zdaj, govorimo o % hitrejših časov ali % pridobljenega/izgubljenega downforce-a?

borchi ::

> Čak, kaj zdaj, govorimo o % hitrejših časov ali % pridobljenega/izgubljenega downforce-a?

LOL!!!

komentiral si nekaj, kar sploh nisi razumel?
l'jga

Super Sonic ::

PIPI- Šumijevi feni pogosto vidijo samo rdeče zato slabo berejo.

"koliko bo še zadaj v valenciji. zdaj sem že trikrat dovolj jasno vprašal..."

1,23659471654545162116521565855656 sekunde / Happy?

ABX - Williams je izpostavil točno tisto nad čemer sem sam bentil:

"Pozdravljamo Schumacherjevo odločitev o vrnitvi v formulo 1, a pravila so jasna in ne dovoljujejo testiranj med sezono. Zato takšne priložnosti ni dobil niti Alguersuari, ki je na VN Madžarske doživel svoj prvenec v formuli 1. Zato smo pri Williamsu prepričani, da sta zadnja dva primera popolnoma enaka in ne bi smeli delati nobenih razlik, saj bi bila takšna odločitev lahko precedenčna za v prihodnje."

The End.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Itak, pravila so jasna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

Brez izpadov prosim.
Zbogom in hvala za vse ribe

borchi ::

> PIPI- Šumijevi feni pogosto vidijo samo rdeče zato slabo berejo.

?! od kod ti sedaj neke navijaške stvari vlačiš noter? oz. čemu? mene bi tako voodoo ocenjevanje hitrosti dirkača zanimalo, tudi če bi šlo za skipa barberja...

> 1,23659471654545162116521565855656 sekunde / Happy?

seveda. sej sem te samo za to prosil.
l'jga

Super Sonic ::

"od kod ti sedaj neke navijaške stvari vlačiš noter? oz. čemu? "

Ja ne morem si pomagati. Ko neko čudno konfiguracijo vlečejo mediji v realnost in hočejo z njo povedati, da je bil Šumi malo hitrejši od Masse si tiho. Ko pa nekdo reče, da je to en klump in da je po njegovem vseeno to zanič čas, skočiš in se razburjaš vsepovprek tu po forumu. Torej? Kaj naj si mislim?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

borchi ::

> Ja ne morem si pomagati. Ko neko čudno konfiguracijo vlečejo mediji v realnost in hočejo z njo povedati, da je bil Šumi malo hitrejši od Masse si tiho. Ko pa nekdo reče, da je to en klump in da je po njegovem vseeno to zanič čas, skočiš in se razburjaš vsepovprek tu po forumu. Torej? Kaj naj si mislim?

kaj si naj misliš? da si precej zmišljuješ!

o tem kako si mediji razlagajo schumacherjev test, si nas obvestil ti. v istem odstavku tega posta, si nas še razsvetlil, da so njegovi časi porazni. torej niti teoretično nekako ne morem molčeče prikimavat 'fenomenalnemu testu' in šele potem skočit v luft, ko nekdo na vodi čuti, da so časi obupni, right?

right!
l'jga

JayKay ::

kaj zdaj boste 3 tedne razpredali o tem ali je Šumaher hiter al ne?
Bomo vsi skupaj videli 21.

Tilen ::

Smo že videli, da je. To sploh ni dileme.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SmeskoSnezak ::

Da je bil! Ne, da je. Mislim L000L no. Njegov čas je potekel. Vsi so odšli naprej, le schumi nekaj glumi nazaj. Haha, eni res preveč rdeče vidijo. Bi še kak bolj krut vic povedo, pa bi bil verjetno brisan.

Ugotovli ste, da ne sme trenirati ker tak pravjo pravila. A ni nobenga pravila, ki bi mu prepovedal tud vožnjo? Naj se enkrat poslovi al pa postane neki šef, bilokaj v formuli 1 oz. v njegovem priljubljenem ferrariju. Naj nea nekega turista, ki ma veze špila. Taki mi grejo najbolj na živce, ko se ne znajo odločit, kaj naj s svojim živlejom!
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

Vrnitev Michaela Schumacherja na steze formule 1 je pošteno razveselila številne prireditelje dirkaških spektaklov širom zemeljske oble. Tudi tista dirkališča, ki v svetu niso pretirano priljubljena, bodo prav zaradi vrnitve Nemca, najverjetneje zelo polna. Zagotovo bodo nabito polne tribune enega najbolj tradiconalnih dirkališč na koledarju dirk v Spa Francorchampsu.

Po poročanju belgijske tiskovne agencije Belge je namreč za veliko nagrado Belgije, ki bo na sporedu 30. avgusta, pošla že več kot polovica vstopnic (35 tisoč), prireditelji pa so prepričani, da bo dragocenih koščkov papirja zmanjkalo že v tem tednu. "Trenutno prodajamo približno vstopnico na minuto,“ je dejal tiskovni predstavnik spektakla v Spaju.

Največ kart so kupili Nemci, ki so od dirkališča oddaljeni nekaj deset kilometrov. Le-ti pa so se pošteno 'grebli' za dragocene koščke papirja, s katerimi bodo lahko zasedli mesto na tribunah velike nagrade Evrope v Valencii (23. avgusta). Tam bo namreč Schumi nastopil prvič po vrnitvi na dirkaške steze.


pa naj še kdo reče da je prihod šumija slab za f1
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

ABX ::



pa naj še kdo reče da je prihod šumija slab za f1


To ni noben izjavil.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

A nima Ferari dveh testnih voznikov, pa se neke rezerve? Tole s Sumijem je samo en publicity stunt, ki zgleda, da deluje. hehe.

ABX ::

A nima Ferari dveh testnih voznikov, pa se neke rezerve? Tole s Sumijem je samo en publicity stunt, ki zgleda, da deluje. hehe.


Da, na vse trditve. Pa še par zanimivih Italijanskih novincev pod pogodbo.

Vendar je vedno stvar marketinga, in v Ferrariju bo vedno nek Brazilec zaradi prodaje avtov.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ripmork ::

... človek gre za nekaj dni na dopust, pa se tacajt nabere toliko postov kot prej v dveh mesecih ne - se že vidi, da se Schumacher vrača:D

Zadnjih nekaj tekem sploh nisem gledal in niti rezultatov nisem več spremljal ker večje zgube časa dejansko trenutn ose ne spomnim.

Potem si IMHO zamudil nekaj dobrih dirk.
Dejansko izključno Schumacherju se lahko zahvalijo da bom se spet sploh pripravljen vsesti pred TV zaslon v času prenosa. To pa je tudi nekaj.

Če dirke gledaš zgolj zaradi Schumacherja, se ti bolj splača ta čas pogledat kak njegov dokumentarec. Ali pa kar njegov poster na steno prilepiš, pa ga gledaš dve uri, za nekatere fan-e je to bolj zanimivo kot pa spremljanje borbe med Red bullom in BrawnGP-jem :>.
Dogajanje v formuli ena v zadnjih treh letih je bilo precej pestro (tako v zakulisju, kot na stezi), pa je MS bil več ali manj le za komandnim pultom. Poznam enega fanatika, ki je tudi nehal F1 spremljat ko je MS odšel iz športa, pa ga zaboga ne razumem. Tudi tebe ne. Sam sem za razliko od vaju skorajda nehal spremljat f1 šport v času več sezon trajajoče predvidljive dominacije rdeče ekipe, zadnje dirke letošnje sezone so pa poslastica - prehitevanj resda še vedno ni veliko, je pa dogajanja na stezi precej, dejansko človek ne ve, kdo bo zmagovalec dirke. Morda Mark v Red bullu? se bo Jenson vrnil? Bo tokrat Vettel boljšo potegnil? Alonso z taktiko lahkega dirkalnika do zmage? NE! Lewis do prve letošnje zmage, fantastično. Prvenstvo bo še zelo zanimivo, z Michaelom ali brez njega. Šport je večji od posameznika, vedno bo.

Sam sem res vesel Michaelove vrnitve - sem pa kar pričakoval vrnitev hardcore Tifosijev na forum, verjetno bo že po prvi dirki huda polemika in 30 "persona non grata" podeljenih nazivov - ne mislim zgolj na slotech :).

Kar se pa tiste prošnje za testiranje f60 tiče so pa pravila za vse ekipe povsem jasna: ni testiranj med letom. Če že, bi bilo precej bolj smiselno, da bi Alguersuariju pustili testirati kak dan nov dirkalnik, ker ta tip za razliko od Michaela je pa res še povsem frišen v tem športu. Ferrari je poskusil s prošnjo, dve moštvi (Red bull, Williams) sta argumentirano uporabilo veto, prošnji ni odobreno, konec debate.

PS: izjava šefa Red bulla:

"We asked for a test permission for Alguersuari before the Hungarian GP and it was turned down," said Mateschitz. "So why should we approve an exemption for a seven-time Champion after this?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

borchi ::

> A nima Ferari dveh testnih voznikov, pa se neke rezerve? Tole s Sumijem je samo en publicity stunt, ki zgleda, da deluje. hehe.

testna voznika, ki sta v svoji karieri oba skupaj nabrala kakih 5 pik, F2009 pa gledala večinoma od daleč, nista neki 'sure bet', da bosta bistveno hitrejša od schumacherja.

še nekaj je zanimivo.

ta nezaslišana stvar se je zgodila že pred ferrarijevo prošnjo za ekstra test schumacherja. tudi red bull je prosil, da bi omogočili ekstra testni dan za Alguersuarija. takrat so jih zavrnili, tako kot so sedaj zavrnili ferrari.

zakaj se nekaterim takoj zrahlja perje, če neko moštvo dela čisto običajne stvari, ki smo jih že videli pri drugih moštvih?
l'jga

ripmork ::

Kot je bilo najbrž že povedano, Nelsonu jr. je odklenkalo v ekipi Renault. Nelsonova razlaga

naj bo Flavio še tak prasec in Nelsinho še takšna žrtev, javno pljuvanje čez bivšega delodajalca ponavadi ne prinese nič dobrega.
So pa že frišne govorice, da bo ata Nelson kupil Sauberja, da bo lahko sine spet dirkal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

borchi ::

> ta nezaslišana stvar se je zgodila že pred ferrarijevo prošnjo za ekstra test schumacherja. tudi red bull je prosil, da bi omogočili ekstra testni dan za Alguersuarija. takrat so jih zavrnili, tako kot so sedaj zavrnili ferrari.

hmm... al pa niso zaprosli, glede na to kaj pravi n. haug:
"Maybe a newcomer should get a test," the Mercedes motorsport boss told Autosport. "If I would be asked to make an exception for a young guy, I would say yes.

"Giving Jaime a test would have been justifiable, but having said that I don't think there was an official request."


mateschitz pa:
"We asked for a test permission for Alguersuari before the Hungarian GP and it was turned down," said Mateschitz. "So why should we approve an exemption for a seven-time Champion after this?


vsaj eden od njiju se dela norega...
l'jga

Super Sonic ::

Haug ni niti šef moštva, pa še to, tudi če bi bil, bi verjetno bil samo šef enega. Soglasje se pa rabi od vseh moštev + FIA. Pri Red Bullu je bilo jasno da Sebastjan ni dovolj hiter, torej so pred začetkom sezone naredili napako. Zakaj bi jim sedaj kdo pomagal?

Pri Šumiju je stvar dokaj podobna. Ferrari je sicer prisiljen v zamenjavo dirkača, a lahko bi vzel enega, ki mu bi bila prilagoditev bližje.

Sicer pa, če Šumi ne bi sedel v dirkalnik, bi danes tam sedel Alonso. To je 99,9%.

Piquet ni tako slab kot se zdi da je, verjetno pa ni posebno dober. On je bil v GP2 direktno poražen od Lewisa (je bil pa vseeno drugi). 3/4 svoje kariere je vozil pri fotru, tako da bi mu tudi v F1 to verjetno zelo ležalo. Alonso ga je povozil naprej in nazaj, in četudi je imel jasno občutno slabše pogoje je bil njegov zaostanek za njim enostavno prevelik. Letos je bilo pri njem zelo veselo poslušati Phila Charlesa (njegov race engineer), ki ga je konstanto pošiljal v kur***. >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Brazilec pač, ko stvari štimajo pleše Sambo, ko gre po slabem je siten.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

> A nima Ferari dveh testnih voznikov, pa se neke rezerve? Tole s Sumijem je samo en publicity stunt, ki zgleda, da deluje. hehe.

testna voznika, ki sta v svoji karieri oba skupaj nabrala kakih 5 pik, F2009 pa gledala večinoma od daleč, nista neki 'sure bet', da bosta bistveno hitrejša od schumacherja.



A Schumacher je pa kaj bolj od blizu gledal F2009? Mislim, sej vseen kolk dobra sta unadva, tolk zanic ze ne morta bit, ce bi bla ju verjetno ne bi imel kot testna voznika. Meni je v bistvu vseeno a pride Schumacher nazaj al ne ampak tole je, priznaj, bolj za publiciteto, kot pa kaj drugega. :)

Ce bi bil Schumacher tako zelo dober potem ne bi nucal extra treninga. :>

ABX ::

Schumacher je bolan, on vedno rabi več dela. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

"Meni je v bistvu vseeno a pride Schumacher nazaj al ne ampak tole je, priznaj, bolj za publiciteto,"

Za Valencijo je bil aktiviran Alonso in on bi sigurno sedel v Ferrariju če ne bi bilo MS-a. On je bil edini, ki je lahko Alonsu odvzel možnost sesti v Ferrari že letos in ohraniti Felipeju sedež. Publiciteta bo zelo slaba, če mu ne uspe in za uspeh ima (realno) malo možnosti. Malo premisli kakšen samomor se gre. Ne pozna proge, ne dirkalnika, pravila so pa bolj zategnjena kot kadar koli, ko je on tekmoval. Glava peče.

Ampak je pa kolega ratal na stara leta. To pa je.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Good Guy ::

Schumacher je bolan, on vedno rabi več dela. :)


pač deloholik
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
««
18 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664288552 (184020) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137963 (96712) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186690 (149935) WarpedGone
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72256594 (35748) PrimozR
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116781295 (53615) 'FireSTORM'

Več podobnih tem