» »

Formula 1 2009

Formula 1 2009

««
16 / 26
»»

ABX ::

uh, full throttle & full brake... dobr ga je 'zmrznila' ta fedra!

http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/...

http://24ur.com/sport/f1/massa-po-posko...
Po prvih informacijah je Massa utrpel poškodbo lobanje, pretres možganov in ureznino na čelu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Jst ::

Masso je UFO* zadel, hehe.

Anyway, danes so bile menda prve kvalifikacije, kjer nisem imel na kolenih prenisnika z live timing in ravno danes problemi s časi. Če je kdo spremljaj Live Timing, ali so imeli tudi tam blackout?

*edit: NLP je bilo nekaj iz BrawnGPja, natančneje iz rubensovega bolida.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Alexius Heristalski ::

Anyway, danes so bile menda prve kvalifikacije, kjer nisem imel na kolenih prenisnika z live timing in ravno danes problemi s časi. Če je kdo spremljaj Live Timing, ali so imeli tudi tam blackout?

Hrvaška komentatorja sta rekla, da je na live timingu pisalo "wait for results" ali nekaj takega (pišem po spominu), tako je zgleda vse crknilo. Kakšne smešne scene v paddocku.:))
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ABX ::

Masso je UFO* zadel, hehe.

Anyway, danes so bile menda prve kvalifikacije, kjer nisem imel na kolenih prenisnika z live timing in ravno danes problemi s časi. Če je kdo spremljaj Live Timing, ali so imeli tudi tam blackout?

*edit: NLP je bilo nekaj iz BrawnGPja, natančneje iz rubensovega bolida.


IT blackout je bil totalen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

shock ::

Nekaj me zanima, na kateri strani lahko pogledam koliko goriva ima vsak diralnik pred štartom?

roCkY ::

ABX ::

Zanimiva dirka, KERS je končno zmagal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Domina ::

Jz pa mislim, da je veliko bolj zanimov gledat kakšno drugo dirko ne glih f1, kjer je vse preveč zrežirano kako bo. Pri F1 je res premalo tiste sontanosti in potem naredijo zanimivo taki dogodki kot je bil ta z Masso. Moje mnenje je, da je veliko bolj zanimivo spremljati recimo Alpe adria clio cup, ki je potekala na isti progi kot f1 na madžarskem. Upam da kdaj grem. BTW a je že kdo šel, kdaj na tole: http://www.slo-racing.com/novice/36-cli...

ripmork ::

potem naredijo zanimivo taki dogodki kot je bil ta z Masso

To kar se je z Masso zgodilo je bilo grozljivo, ne zanimivo. Meni osebno se ob takih trenutkih dirkalni šport kar zagabi.
Odkar spremljam F1 izključno le še na HTV moram reči, da lažje spremljam ta šport - in tudi bolj uživam ob ogledu dirk (komentator dejansko opravi svoje delo). Predvsem zadnje dirke f1 so čisti užitek za gledalca, prvi krogi so vedno napeti, celo kakšno prehitevanje kdaj pa kdaj, predvsem pa to, da dejansko ne veš kdo bo na koncu zmagal - favorita nista več le dva, kot je bilo to leta nazaj, pač pa je ducat ekip, ki vsaka v svojem tempu razvijajo dirkalnik in se pojavljajo na zmagovalnih stopničkah. Takšno Formulo 1 hočemo. Verjamem da je tudi Clio cup zanimiv za ogledat - je pa dirkanje najhitrejših enosedežnikov na svetu le nekaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

ABX ::

Pač navijačev ni več toliko od kar se je Schumacher odslovil, normalno. Vedno je bilo tako.

Jaz pa obožujem F1 iz tehničnega vidika in mi je vsaka dirka zanimiva.

Glede Masse, pa ni dosti za komentirat, nesrečna usoda ki hvala današnji tehnologiji in varnosti mogoče ne bo imela posledice. Par let nazaj se je nekaj podobnega pripetilo Berger-ju, takrat "camera car" je odsekala sprednjo levo premo.

Clio Cup: če ne poveš kako naj bi jo sledili je zaman da jo tukaj promoviraš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ripmork ::

update o Massi: brazilec še naprej lepo okreva, na levo oko vidi
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n...

Če ne bi Felipeja varovala najnovejša verzija čelad iz kevlarja, (so v uporabi zadnjih nekaj let), bi se zadeva znala precej drugače končat.
Da bi imel toliko smole, da bi mu vzmet direktno priletela nekaj centimetrov nižje in prebila v oko, pa IMO ne bi imel šans.

ABX ::

BMW ne bo v F1 naslednjo sezono.
http://www.formula1.com/news/headlines/...

Očitno FOTA nima jasne plane in FIA je imela prav.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ripmork ::

Za BMW je to poslednja sezona - imeli so 3-letni plan osvojitve naslova ki jim je letos spodletel, nemško hladno gredo ven.

preveden citat iz današnje konference:
»To je posledica naše poslovne strategije. Prva prioriteta je, da ves čas pregledujemo vse naše posle in v tem trenutku smo se odločili, da formula 1 ni naš ključni oglaševalski prostor,« pravi Norbert Reithofer, vodja uprave BMW-ja.


V tem je problem proizvajalcev - f1 je zanje samo reklama na štirih kolesih. Medtem ko je recimo za ekipo Williams dirkanje smisel obstoja, in bodo šli v zadnje pufe, da rešijo ekipo. Zdaj si pa predstavljajte, da ima FOTA svojo serijo, in nekega lepega dne družno proizvajalci sklenejo, da je tale dirkaški biznis mal preveč, in gredo lepo ven. Samo še kak odškodninski upravitelj manjka. Raje gledam dirkanje privatnih ekip, proizvajalci naj bodo pa motorni dobavitelji kot je to že bilo urejeno, pa bosta volk sit in koza cela.

Kar se mene tiče je BMW-ja lahko sram. Naj se ne vračajo več v ta šport, če niso sposobni preživet polovice sezone rezultatov pod pričakovanji. Peter (Sauber) je mislil, da je rešil svojo privat ekipo - zato da ga takole izpljunejo ven, ko naenkrat niso več "ključni oglaševalski prostor". Držim pesti, da se ekipa iz Hinwilla uspe pobrat in obdržati v svetu f1.


Mimogrede:
Nelsinhu jr. je počil film in je Flavia javno okaral, zelo verjetno je bila VN Madžarske njegova zadnja dirka v Renaultovi ekipi - po odstopu Alonsa je Briatore zdolgočaseno sredi dirke odšel iz prizorišča, kar je IMO kar jasen namig, da Piquet nima več realnih šans.
http://www.totalf1.com/full_story/view/...

ABX ::

Ma bedni so, ali zmagajo ali gredo stran.

Kje je ljubezen do športa?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

innerspace ::

Kje je ljubezen do športa?

Sport ljubijo gledalci. Tekmovalci niso sportniki, so orodje za obracanje denarja. Kje je to bolj ocitno kot v Formuli 1?

Kaj pa spet Schumija vlecejo naokoli?
http://www.rtvslo.si/sport/formula-1/sc...

ABX ::

Kje je ljubezen do športa?

Sport ljubijo gledalci. Tekmovalci niso sportniki, so orodje za obracanje denarja. Kje je to bolj ocitno kot v Formuli 1?

Kaj pa spet Schumija vlecejo naokoli?
http://www.rtvslo.si/sport/formula-1/sc...


Bolj je to očitno v nogometu. Igralci poljubijo dres, čez eno leto pa menjajo ekipo. So ko španske nadaljevanke.

Schumacher je medijska igrica. Vrnil se ne bo, ker nima karakterja da bi lahko bil drugi. Pa tudi če bi ga magično našel, bi ga tej "navijači" popljuvali če ne bi zmagal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ripmork ::

It’s very easy to be hooked by Formula One. Once you’re in, you can’t get out. It’s almost an addiction, but an enjoyable one. - Frank Williams

Več takšnih zanesenjakov manjka.
Oziroma verjamem da jih je cel kup, pa jim finance ne dopuščajo. Z omejitvijo stroškov se bo tu situacija izboljšala. Profesionalen šport je danes resda en velik mega-biznis, ločnica med profesionalnimi dirkaškimi ekipami ter afnanjem proizvajalcev, ki primarno iščejo oglasni prostor na TV-ju pa še vedno obstaja. Ferrari je tu zlata izjema. Kdorkoli je bral biografijo o Ferrariju bo vedel, da je bilo Enzu figo mar za njegove športne serijske avtomobile - prodajal jih je, ker je potreboval gore denarja za dirkaško aktivnost Scuderie:).

Današnji proizvajalci pa imajo ravno obraten pristop. Konča se pa tako, da ob prvih škripcih moštvo kratkomalo skliče konferenco in pobegne ven. Športni duh, da ni večjega.

ABX ::

Enzo je bil legenda, vendar današnji Ferrari mi malce smrdi. 50% dobička F1 gre njim v žep, tako da tukaj ne pokažejo kaj dosti ljubezni do ostalih.

Na srečo pa imaš še vedno legende, samo kaj ko je folk mentalno len in ga zanima samo zmagovalec.


Je pa vedno ista zgodba, nek šport postane medijsko zanimiv, pride neka mega korporacija, pomeče z denarjem da pokupi vse "glave", ko pa ne more več zmagat se odslovi.
Jebeš ti takšne družbe, gnili so.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

Ma, BMW so zaj*bali, kratko malo rečeno. Lani so bli v dobri formi, pa so se "koncetrirali na razvoj dirkalnika za letos" (in Kubici pobrali možnost boja za naslov prvaka), silili so naprej s KERS-om... pa se totalno osmešili. Njihov letošnji dirkalnik je slaba šala (ostala velika moštva vsaj nekak napredujejo in ne nazadujejo), KERS-u so se pa odrekli, ker ga očitno niso znali spravit v spodobno stanje, kot je to ratalu Ferrariju in McLarnu. Se sploh ne čudim, da so spokali.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Ma, BMW so zaj*bali, kratko malo rečeno. Lani so bli v dobri formi, pa so se "koncetrirali na razvoj dirkalnika za letos" (in Kubici pobrali možnost boja za naslov prvaka), silili so naprej s KERS-om... pa se totalno osmešili. Njihov letošnji dirkalnik je slaba šala (ostala velika moštva vsaj nekak napredujejo in ne nazadujejo), KERS-u so se pa odrekli, ker ga očitno niso znali spravit v spodobno stanje, kot je to ratalu Ferrariju in McLarnu. Se sploh ne čudim, da so spokali.


To so ti navijači, ali si prvi ali si 0.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

innerspace ::

Schumacher bo vozil Ferrari na naslednji dirki.

Torej je uradno zmenjeno?!
Mega! Verjetno si bom dirko iz ljubezni do hitrosti ogledal:)

Kje je to bolj ocitno kot v Formuli 1?
Bolj je to očitno v nogometu.


True! Nisem pomislil na nogomet, ker ga tocno iz tega razloga ne spremljam.

ripmork ::

... z eno besedo - zakon!

Ob f1 dogajanju v zadnjih letih vsaj kar se zanimivosti tega športa tiče sicer nisem Michaela prav nič pogrešal - a vsi dobro vemo da je top klasa od dirkača, resnično me zanima kako se bo odrezal. Glede na to, da dirka z motorji in ima nasploh aktiven način življenja fizična pripravljenost verjetno ne bo problem, sedaj ima tudi relativno dosti časa, da se pripravi na nov dirkalnik in stezo, na kateri še nikoli ni dirkal. Ferrari ni najhitrejši dirkalnik, je pa precej konkurenčen, vse se lahko zgodi... Valencia bo res poslastica za gledat, komaj čakam!

ABX ::

Testi med sezono niso dovoljeni tako da bo prvič stopil v F60 šele ko bo uraden trening v petek.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ripmork ::

Verjetno bo precej časa presedel na simulatorjih in v fitnesu, morda jim je ostal še kak ravninski test.
Če je verjeti Autoblogu, bo nemec oddirkal celoten preostanek sezone (čeprav glede na hitrost Massinega okrevanja bi rekel, da bo brazliec že prej fit za dirkanje).


Sedaj se manjka samo še to, da Kovalainen obleži z prašičjo gripo, pa ga za nekaj dirk zamenja Mika Hakkinen:D

Vice ::

Če bo kakšno točko osvojil bo dober. Je bil predolgo out pa ostali so že dirkali v Valenciji in poznajo progo.

BlackHole ::

Pazi, da ne bo že na stopničkah na prvi dirki, hehe. To bo pa res popestrilo zanimanje za F1.
LP Marko

DOOM_er ::

Če Schumacher zmaga v Valencii častim cevmuu slo-techu gajbo pira.
Robots will steal your job. But that's OK

BigWhale ::

Če Schumacher zmaga v Valencii častim cevmuu slo-techu gajbo pira.


No jest sicer nisem preprican, da bo zmagal, da bo sploh uvrscen ampak takih preuranjenih izjav pa ne bi dajal. :)

šernk ::

Če Schumacher zmaga v Valencii častim cevmuu slo-techu gajbo pira.


sedaj pa razmišljam da bi na vse ostale naredil atentat in jih razstreliv med dirko >:D

zmaga je res maloverjetna in je vsak pameten človek ne pričakuje, ga pa ne bi kar odpisal, kakšen močan naliv bi mu znal recimo kar podvojiti možnosti za uspeh.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Tilen ::

Ne morem vrjet, da si bom po dolgem času spet ogledal dirko F1. Sem mislil, da je pred časom bila zadnja... >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

DOOM_er ::

Ja sej vem da je težka za zmago, ampak če glih slučajn zmaga:))
Robots will steal your job. But that's OK

Valvoline ::

Ferrari nima konkurenčni avto.K je Šumi zmagoval so mel avto boljši za svetlobna leta pred ostalih. Avto je najbl pomembn dejavnik.

Zgodovina sprememb…

mastah ::

lol pa je zdej formula 10x bl zanimiva k prej k je schumi zmagoval. prej je imel par let dominanten avto in je zmagoval brez problemov in sploh ni bilo zanimivo, tok dobr voznik pa ni da bi zmagal v trenutnem avtu ki ga ima ferari. tak da on ni nc posebnga, sam sreco je mel da so mel dalec najbols avto za tiste cajte. drgac pa nej gre ze v penzijo k je bedn

AndrejS ::

Mislim da bo gajba premalo, gledo na to koliko je uporabnikov slo-techa !

mastah ::

zejni bote ostal :)

WarpedGone ::

Razumem navdušenje, sam dejmo ostat na nivoju vrednem branja.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Če je bil avto tako superioren, voznik pa nepomemben člen, zakaj ni zmagoval tudi Barrichelo? Ali pa morda Massa?

mastah ::

ker barichelo ni prevec dobr voznik, se tud zdej vidi, k mu pa je ze skor ratal da bi zmagu se je pa mogu pred ciljno crto ustavit :)) masa je pa se mlad biu in nov v ferariju, schumi pa ze navjen na avto. bolsi je ze k tedva, sm ni pa nic posebnega

LojzePek ::

Dalšji intervju z M.Schumaherjem (12.7.2009) - video

mojsterleo ::

po vseh bednih razprtijah v formuli 1 se je koncno zgodil en pameten korak. schumacherjev revijalni nastop bo zanimiv predvsem zato, ker bomo lahko iz tekme v tekmo opazovali stopnjevanje forme (verjetno pa tudi kak izlet v varnostno ograjo), kot tudi kaksen bo vecno hladni odnos s kimijem, s katerim bosta verjetno morala letos resevati ferrarijevo cast vsaj v konstruktorskem razporedu.

globoko grlo ::

kako je šumi navajen na avto, če ga pa že juhuhu cajta ni vozu, oz. ga splo še pošlatal ni :)

PrimozR ::

ker barichelo ni prevec dobr voznik, se tud zdej vidi, k mu pa je ze skor ratal da bi zmagu se je pa mogu pred ciljno crto ustavit :)) masa je pa se mlad biu in nov v ferariju, schumi pa ze navjen na avto. bolsi je ze k tedva, sm ni pa nic posebnega

Po tvoje je lahko potem svetovni prvak kdorkoli, ki bi se usedel v najhitrejši avto?

mastah ::

nope, sam pravim da je velka vecina odvisna od avta, nekej pa tud od voznika

ripmork ::

še en interviju z Michaelom
:D

@PIPI: Pred kratkim je nekje Nico (Rosberg) razlagal, da je tam cca 80% hitrosti odvisne od dirkalnika. Leta 99 je Mika Salo brez problema stal na podiumu, Eddie Irvine pa se je dejansko boril za naslov prvaka, medtem ko v nekonkurenčnem F2005 niti kaliber dirkača kot je Michael ni mogel iztisnit iz dirkalnika kaj več kot borbo za točke... Dirkač da tisto piko na i kar se hitrosti tiče, so pa zato razlike v konsistentnosti toliko bolj očitne. Zato Rubens ne bo nikoli prvak, pa če mu daš na vsaki dirki minuto prednosti - takrat, ko bo treba štepat kvalifikacijske kroge enega za drugim bo vozil povprečne čase, potlej pa iskal izgovore. Skratka - kar se same hitrosti tiče je dirkalnik res precej pomemben, a potlej pridejo še druge vozniške kvalitete (vzdržljivost in koncentracija, konsistentnost v hitrosti, število napak na dirko, razvijalske sposobnosti,...) ki naredijo pravo razliko.

Zdaj le še čakamo formalnost (da Michael uspešno opravi zdravniške teste - če je pred kratkim dirkal z motorji tu verjetno ne bo problemov), potlej pa v simulator. Resda v novih dirkalnikih z slick gumami še ni sedel, imam pa občutek, da bo hitro nadoknadil. Kolikor vem bo zelo verjetno nadomestil Masso do konca sezone, tako da bo VN Valencie zgolj uvod. Morda bi se zdaj pa res splačalo obiskat VN Monze, zelo verjetno zadnja prilika za videt Šumaherja na delu v živo za tiste, ki ga še niso.

Super Sonic ::

Sicer nimam namena več smetit teme, pa vendar;

Šumijev manever ima dve strani, zato je bilo kar nekaj dni prediha, predvsem je sam rabil, da je sprejel dejstva.

Kot vsi veste, je njegovega (redkega) in velikega prijatelja nesrečno zadela v glavo 800g težka jeklena vzmet, mu povzročila pok lobanje nad čelom in nalomljeno lobanjo v spodnjem delu glave. Dejstvo je, da Masse nekaj časa ne bo, letos skoraj sigurno ne, razen če je totalni kreten, saj bo vsak nov trk zanj lahko celo usoden (lahko tudi samo dirkaško). Skratka, Massa je za letos odpisan, tudi če pride nazaj, dvomim v njegovo psiho. Vsi veste, da Alonso trka na vrata in letošnje leto je tisto, ki odloča o tem, kdo iz med dvojice Raikkonen-Massa bo odšel. Med tem ko slednji dokaj posrano zbira točke in jih ima več od Raikkonena, je Raikkonen hitrejši v kvalifikacijah.

Dejstvo je, da bi prihod Alonsa skoraj zapečatil usodo Masse pri Ferrariju, Dominicaliju bi bilo pri srcu ravno tako hudo, kot Šumiju, če bi Massa brez boja moral oditi stran. Šumi je torej bil prisiljen požreti lastne besede in se spustiti v avanturo, ki bo lahko dvorezen meč.

Vsi veste koliko problemov je letos z ogrevanjem gume, ki je prvič po dolgih letih slick, za nameček pa je zelo muhasta. In ravno v tem bo čar vsega. Bo Šumi zmogel ogreti gumo? Če ja, potem bo brez dvoma zelo hiter. Če ne, pa bo lahko vse skupaj izpadlo zelo klavrno. Ena sekunda te praktično pomakne 15 mest nazaj. Ne pozabiti kako sta letos oba, Massa in Raikkonen obstala daleč zadaj v kvalifikacijah, ker pri Ferrariju niso razumeli pomena gume. Še vedno je za vsa moštva to razumevanje izredno težko, pa nabijajo kroge že celotno sezono. Tu je še KERS. Šumi ga ne pozna, doda pa Ferrariju okoli 0,3 desetinke na krog. Aja, Šumi v F60 nikoli ni sedel, niti ga ni testiral. Torej je Šumi postavil na kocko zelo veliko, vse zato, da zaščiti prijatelja Felipeja.

Aja, Luca di Montezemolo komaj čaka sanjski dvojec Kimi-Alonso, medtem ko vsi "ostali" v moštvu komaj čakajo sanjski dvojec Massa-Alonso.

Moja napoved je, da v kolikor bo Šumi blizu Kimija, Kimi gre. V kolikor Kimi vsem dokaže, da je precej hitrejši (govorimo o 4, 5 desetinkah), bo Massa dokaj klavrno končal leto pri Ferrariju. Lahko pa bodo izsilili (Massa, Šumi, Domincali - če že niso), da bo Alonso še leto dni počakal. Pustimo se presenetiti!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Razlika med povprečnim dirkačem (Barichello, Fisichella, Glock, Heidfeld, ...) in top vozniki ( Schumacher, Alonso, Trulli(qual)) je 0.4 sec.

Kakšen krat za 0.4 sec ekipa je pripravljena plačat 10M $.


Schumacher bo vozil avto prvič v Petek za 3 ure, 1.5 ur še v Soboto zjutraj potem je čas za kvalifikacije. 4.5ur za obvladat F1, ne vem no, tudi bog bi imel težave.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Timmah ::

Komaj čakam, da slišim Alešiča, ko bo Šumi na stezi =)
donde esta francesca

WarpedGone ::

SuperSonic:
Torej je Šumi postavil na kocko zelo veliko, vse zato, da zaščiti prijatelja Felipeja.


Dej prosim pojasni, zakaj točno je Schumacherjev nastop zaščita Masse? Dvomim, da bi Alonso presedlal že kr sredi sezone.
Drugače pa je tole najboljša možna reklama za F1. Tolk folka kot bo gledalo tisto dirko, dvomim da je že kdaj kje kakšno.

En OT: Osebno se ti zahvaljujem za zelo konstruktivne prispevke v tej temi. To je pohvala forme, o vsebini mamo itak vsak svoje mnenje :)
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Že samo omemba Schumacherja je spremenila to temo iz mojega monologa v masovno histerijo.

Toliko o tem kaj navijači gledajo. :/
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
««
16 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664288560 (184028) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137967 (96716) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186694 (149939) WarpedGone
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72256597 (35751) PrimozR
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116781297 (53617) 'FireSTORM'

Več podobnih tem