» »

Radar - vozil nekdo drug

Radar - vozil nekdo drug

1
2
3

wcpapir ::

Najbolj nenormalno je, da fašeš pike za telefon.

GupeM ::

wcpapir je izjavil:

Najbolj nenormalno je, da fašeš pike za telefon.

Se strinjam. Bi morali v trenutku trajno vzeti vozniško dovoljenje, pike gor ali dol.

mirator ::

Seveda divjake pike bolijo. In če bi ne bilo korupcije tudi divjakov ne bi bilo več. Tako pa žal, če imaš denar in vplivne veze, potem lahko divjaš po mili volji.

scipascapa ::

Prenizke kazni imamo.

feryz ::

Saj jih lahko več pokasiraš, pa se nabere dovolj visoko.

Pred par leti, mi je moja punca seštela avstrijski letni pridelek. 3 jurje dvesto sem jim nakazal v enem letu.
Zdaj sem naštudiral sistem in jim nisem že 3 leta nič dal. Čeprav ga enako žgem skozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

vres.ales ::

isto jaz, pač pri nas, vsega skupaj je že bilo preko 2k€, tudi s pikami je že bilo tako hudo, da sem jih moral zbijati. Ne nameravam uvesti nobenih sprememb pri moji vožnji. Telefona med vožnjo se ne uporablja, tudi pijan za volan nikakor

link_up ::

zakaj nista testna pilota?
In and Out

feryz ::

Saj sva.
Samo policaji nočejo tega sprejeti.

vres.ales ::

Nimam denarja za avion :D

val46 ::

Manj kazni plačevat, pa se bo nabralo za avion :D

nejc_nejc ::

solatko ::

fikus_ - V primeru, da lastnik vozila dokaže prisotnost drugje, se postopek ustavi in o tem je obveščen lastnik. Kazni v tem primeru ne plača nihče, ker ni potrebno navesti, kdo je vozil avto. Tako kot ti, ki si plačal vse neumnosti, ki si jih storil v življenju. Sami pravičniki.

c3p0 - iz prve roke, ne zahtevajo.

GregiB - Tvoja izjava enostavno ne drži.

link_up - Čemu, naj se službe za sankcioniranje prekrškov postavijo namesto stacionarnega radarja pa bojo lahko oglobili voznike in ne lastnike avtomobilov.
Delo krepa človeka

Zimonem ::

Butast divjak. Tudi elektriko plačam če gleda nečak risanke. eni se sam vadite iz odgovornosti. Kao neki kaubojci.

val46 ::

Evo ga. Sem vam povedal, da vam bo solatko vse prišel razložit ;) in tokrat kar iz prve roke :D

c3p0 ::

In sumljivo na kratko, morda je odkril TikTok.

solatko ::

Ni problema, naj spustijo inkasante na ceste in bo več denarja, ampak tudi stacionarci se izplačajo, saj jih od cca 100 ujetih, samo nekaj dokazuje, da pač niso vozili.
Delo krepa človeka

Zimonem ::

Ma takšne , ki se hvalite kako ogrožate ljudi in se ogibate kazni je za zapret v psihiatrične ustanove. Stalna grožnja na cesti.

ZveeZ ::

Jaz se sicer trudim dosledno spostovati cpp, sem pa vseeno krvav pod kozo in lahko, namerno ali ne, storim kak prekrsek.
S to mislijo v glavi grem tudi registrirat vozilo. Ze cca 5 let registriram vsa vozila, ki jih jaz vozim, na zeno. Ko/ce bo ona spet potrebovala svoje vozilo, bo tisto registrirano name.
Pac za vsak slucaj. Zaenkrat mi ni se nic koristilo, lahko pa nekoc bo.

Zimonem ::

Mogoče je bila ideja z raketometov res preveč radikalna. Ampak pri zavestnih kršiteljih, kateri se še hvalijo okrog bi bilo treba uvesti pa ničelno toleranco.

River0123 ::

Hvala vsem za odgovore.
Vidim da so se stvari kar zakomplicirale.

Torej, da poenostavim.
Sploh ni problem te kazni plačati v roku ali ugovarjat.
Gre samo za to, da če oseba x podpipe, da je vozila namesto osebe a, če gre to skozi.
Pač oseba a faše pike, ki je ne ogrožajo in ji x plača to kazen in zraven še par 6 packov in je zadeva rešena.

Zimonem ::

Ja se da, saj ti na odločbo piše.

River0123 ::

Zimonem je izjavil:

Ja se da, saj ti na odločbo piše.


No samo to me je zanimalo.
Kazen pa bo pač plačana in država bo dobila denar,
gre se samo za to, kdo dobi kazenske. (:

mirator ::

Kazenske točke so namenjene tistemu, ki divja, kjer ne bi smel. Tisti, ki razmišlja, kako bi kazenske točke preusmeril na nekoga drugega, pač ne more biti zrela osebnost.

River0123 ::

Torej mnenja so razlicna. Ima kdo izkusnje? Je torej dovolj pisna izjava kdo je vozil?

River0123 ::

Predvsem me zanima glede slike, ce se gleda oz uposteva

feryz ::

Pa non stop eno in isto.
Nihče nič ne komplicira. Kazen je plačana, pike so podeljene, državi je zadoščeno. To je vsa umetnost. Nehaj paničarit.

Sicer, glede na to, kakšen si, je mogoče boljše, da sam prevzameš pike. Drugače zna biti, da boš bolj slabo spal.

Meizu ::

mirator je izjavil:

Kazenske točke so namenjene tistemu, ki divja, kjer ne bi smel. Tisti, ki razmišlja, kako bi kazenske točke preusmeril na nekoga drugega, pač ne more biti zrela osebnost.


To je zelo odvisno od situacije. Če bi bile cestne razmere v sloveniji in prometni znaki urejeni v nulo, potem bi se s tem absolutno strinjal.

Medtem je pa mene recimo pred leti pihnil radar, ko sem skozi naselje peljal 89km/h, pri omejitvi 50km/h.

Seveda, tehnično definitivno kriv.

Ampak - radar me je ujel direktno zraven table kraja. Ta tabla je bila postavljena takoj iza ovinka, tako da table ne vidiš, dokler ne priletiš noter. Pred to tablo pa seveda regionalna cesta z omejitvijo 90km/h. Ceste nisem poznal, torej nisem mogel vedeti, kaj se skriva za tistim ovinkom, ni pa bila cesta tako nepregledna, da se ne bi moral držati omejitve 90km/h.

Kazen sem seveda plačal, ni bila majhna, tudi pike ne. Ampak, a sem bil v tem primeru 100% samo-odgovoren za ta prekršek? Zakaj stavijo table v ovinke? Pred tem ovinkom je bilo vsaj 150m ravnine - če bi tablo postavili tistih 50m naprej, bi tablo videl predčasno, ter normalno zavrl. Tako pa sem v ovinek priletel ko kamikaza direkt v radar. Jaz na tole gledam kot primer inkasantstva pristojnih služb, kjer jim (iz občinskega vidika) varnost občanov manj pomeni, kot pa to, da je tam priročna pozicija za nabirat denar v malho. In v takšnih primerih bi tudi sam najraje posegel po teh sodnih zvijačah, ker takšno kazen ponavadi sprejmeš s precej grenkim priokusom, sploh v takšni višini penala.

Pa se omejitev v naseljih redno držim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

GupeM ::

Meizu je izjavil:

Ceste nisem poznal, torej nisem mogel vedeti, kaj se skriva za tistim ovinkom, ni pa bila cesta tako nepregledna, da se ne bi moral držati omejitve 90km/h.

Ja če nisi videl table, potem je že bila dovolj nepregledna. Ker če nisi videl table, tudi otroka ne bi, ko bi za žogo pritekel na cesto.

Sicer se strinjam, da bi lahko tablo dali pred ovinek. Ampak potem bi pa iskali izgovore: "Dajo tablo tako daleč ven iz naselja, kjer ni še nobene hiše. Gre samo za inkasanstvo, ker tam pa res ni ničesar, zaradi česar bi morala biti omejitev 50."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

feryz ::

Otrok, ki priteče za žogo na cesto? Resno? Tako jih učite?
Treba bi vam jih bilo pobrati. Otrok nima kaj delati na cesti.

predi ::

Voznik, ki vozilo vozi tako, da ne upošteva pravila prilagajanja hitrosti in načina vožnje poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim? Resno? Tako jih učite?
Treba bi vam jih bilo pobrati. Potuhar nima kaj delati na cesti.

feryz ::

Kaj pa ti zdaj obračaš zadeve in nekaj nakladaš?
Vsak voznik prilagaja hitrost in način vožnje razmeram. Sicer je vprašanje, koliko je pri tem uspešen, glede na, tudi tukaj predstavljene, možganske kapacitete, ampak definitivno pa to dela.

Mulci nimajo kaj delati na cesti. Majhnim je celo prepovedan dostop do cest brez spremstva. Zato jih vozite v prvi razred. Ne zato, ker ne bi znali sami hoditi ali se plaziti do šole.

predi ::

Otroci so pri nas osebe do dopolnjenega osemnajstega leta, mojster.

GupeM ::

feryz je izjavil:

Otrok, ki priteče za žogo na cesto? Resno? Tako jih učite?
Treba bi vam jih bilo pobrati. Otrok nima kaj delati na cesti.

Si že velikokrat dokazal, da si bedak, tako da me tvoj odgovor ne preseneča.

Lahko pa ti dam še kakšen "bolj realen" primer:
Ja če nisi videl table, potem je že bila dovolj nepregledna. Ker če nisi videl table, tudi kolesarja, ki je padel in leži nezavesten na cesti ne bi.


Pa še najbolj verjeten primer:
Ja če nisi videl table, potem je že bila dovolj nepregledna. Ker če nisi videl table, tudi pijanega feryza, ki leži na cesti ne bi.

feryz ::

GupeM je izjavil:

Pa še najbolj verjeten primer:
Ja če nisi videl table, potem je že bila dovolj nepregledna. Ker če nisi videl table, tudi pijanega feryza, ki leži na cesti ne bi.
To bo pa zelo, zelo nemogoče videti.
Kaže pa, kot sem prej napisal, na možganske kapacitete tukaj prisotnih, pri klanfanju zaključkov. Hint, ni jih.

predi ::

Če ne vidiš kaj je za ovinkom, ne rineš vanj s polno hitrostjo. Kaj je tu težko razumeti?

feryz ::

Marsikaj. Saj ste že sami povedali. Če je karkoli za ovinkom, naj bi bilo tudi karkoli pred ovinekom. Naprimer tabla z opozorilom? Prehudo?

Spodobni avti itak vejo, kaj je za ovinkom, naselje, nevaren odsek, ..., zato vam z vibriranjem pedala za plin dajo vedeti, da ga lahko nehate pritiskati, ker ga bo treba odvzeti.
Ampak, to so spodobni avti. Kante, ki jih vozite, tega ne počnejo.

darkolord ::

Tudi spodobni avti še ne vejo, če je za ovinkom kakršnakoli ovira. Bi morala pred vsakim nepreglednim ovinkom biti tabla?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Tidule ::

Za umske invalide, katerih višek motoričnih sposobnosti predstavlja pritiskanje na gas, tudi to ne bi pomagalo.

Vidim pa, da je naš feryz dosegel idiotizme solatkovih razsežnosti in mu njegovo nadomestilo za ekrekcijo že telepatsko zaznava, kaj se skriva za ovinki tako, da pokvarjena vozila, kamni na cesti, otroci, naključni komunalnc, ki je pozabil postavit tablo,... ne delajo nikakršnih težav. Dam roko v ogenj, da je to prebral v nemški reviji.

feryz ::

Pa kaj ti zmanjšaš na 40 km/h pred vsakim ovinkom? Verjetno da res.
Če ni table pred ovinkom, se razume, da greste lahko 90 km/h skozi njega. Mi gremo, seveda, krepko več.
Samo tukajšnjim čistunom je privzeto razumljivo, da se sredi ovinka igrajo otroci fuzbal sredi ceste.

Tidule ::

River0123 je izjavil:

Torej mnenja so razlicna. Ima kdo izkusnje? Je torej dovolj pisna izjava kdo je vozil?


Še enkrat: odvisno je od specifičnih okoliščin prekrška. Izjava potencialnega krivca se seveda lahko upošteva kot dokaz, da lastnik vozila ni storil prekška. Ni pa takšna izjava vsemogočna in je povsem možno, da ne bo zadostovala, še posebej če obstjajo dokazi, ki bi temu oporekali. In ja, to je lahko tudi slika. Dodaten faktor je tudi teža prometnega prekška, ali gre zgolj za manjšo administrativno kršitev ali kaj hujšega. Praviloma je bistveno lažje dokazat, da lastnik ni vozil takrat, ko dejansko ni vozil.

Treba pa vedet, da z lažnim priznanjem krivde, posameznik tvega tudi ovadbo za kaznivo dejanje krive izpovedi (sicer malo verjetno ampak ni pa zanemarljivo). Tako, da ko jim sodnik pove, da lahko kazensko odgovarjajo za podano izvajo je pogosto konec veselja in hitro spremenijo zgodbo.

feryz je izjavil:

Pa kaj ti zmanjšaš na 40 km/h pred vsakim ovinkom? Verjetno da res.
Če ni table pred ovinkom, se razume, da greste lahko 90 km/h skozi njega. Mi gremo, seveda, krepko več.
Samo tukajšnjim čistunom je privzeto razumljivo, da se sredi ovinka igrajo otroci fuzbal sredi ceste.


tudi na 10 km/h če je treba. Nekateri pač nimamo duševnih motenj in prilagodimo vožnjo razmeram na cesti. In ja, to so lahko tudi otroci cesti in osebno mi na kraj pameti ne pade, da bi prilejal 90/kmh v nepregleden ovinek, kaj šele če se za ovinkom začne naselje.

In ja, to da otroci igrajo nogomet na cesti je bistveno bolj normalno, kot psihopati, ki niste sposobni prilagodit vožnje razmeram na cesti. In da ti tega ne razumeš je jasen indikator, da rabiš ustrezno obravnavo na zaprtem oddelku. Normalni ljudje se zavedajo, da so uporabniki motornih vozil anomalija, ki predstavlja nesorazmerno veliko nevarnost za ostale, še posebej najšibkejše predstavnike družbe in temu primerno prilagodimo svojo vožnjo. Tudi za ceno tega, da prispemo na cilj 5 minut kasneje in da moramo tolerirat duševno motene psihopate, ki jih ob tem meče božjast.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

mertseger ::

River0123 je izjavil:

Torej, zanima me sledeče:

Nekdo pelje 70 v območju naselja (50). Na dom pride kazen z fotografijo.
Recimo, da oseba x izjavi, da ni vozila vozila, temveč oseba y.
Oseba y poda izjavo/priznanje, da je res ona vozila. Je to dovolj,
da gre kazen in kazenske točke k osebi y? So potrebni še drugi "dokazi"?
Je pomembno, kdo je viden na fotografiji? Recimo če je oseba y zelo podobna
osebi x? (:


A drugič ko boš otroka povozil boš pa na fotra obesil? >:D

solatko ::

predi - Če so starši neuspešni pri vzgoji otrok glede obnašanja v prometu, se potem najstniki žogajo po AC.

Tidule - Zakaj me brez potrebe z omenjanjem izzivaš? Ti je dolgčas? Pojdi se raje učit vozit!
Delo krepa človeka

mirator ::

Meizu je izjavil:

mirator je izjavil:

Kazenske točke so namenjene tistemu, ki divja, kjer ne bi smel. Tisti, ki razmišlja, kako bi kazenske točke preusmeril na nekoga drugega, pač ne more biti zrela osebnost.


To je zelo odvisno od situacije. Če bi bile cestne razmere v sloveniji in prometni znaki urejeni v nulo, potem bi se s tem absolutno strinjal.

Medtem je pa mene recimo pred leti pihnil radar, ko sem skozi naselje peljal 89km/h, pri omejitvi 50km/h.

Seveda, tehnično definitivno kriv.

Ampak - radar me je ujel direktno zraven table kraja. Ta tabla je bila postavljena takoj iza ovinka, tako da table ne vidiš, dokler ne priletiš noter. Pred to tablo pa seveda regionalna cesta z omejitvijo 90km/h. Ceste nisem poznal, torej nisem mogel vedeti, kaj se skriva za tistim ovinkom, ni pa bila cesta tako nepregledna, da se ne bi moral držati omejitve 90km/h.

Kazen sem seveda plačal, ni bila majhna, tudi pike ne. Ampak, a sem bil v tem primeru 100% samo-odgovoren za ta prekršek? Zakaj stavijo table v ovinke?

Moje mnenje je pač takšno kot sem ga zapisal, je pa res, da se nanaša predvsem na permanentne divjake. Vsak pa se lahko prekrši in takrat verjetno kazen ni problematična, trpi mogoče samo družinski proračun.
Ti si se sicer v svojem postu osredotočil samo na lokacijo table z imenom kraja. Nič pa nisi napisal, da je mogoče bil pred ovinkom kakšen prometni znak, ki je opozarjal na kakršnokoli previdnost.
Sicer so res velikokrat znaki postavljeni čudno, vendar ima vsak zakaj tudi svoj zato. In včasih je odgovor na zakaj lahko žal tudi, da zato, ker je znak postavil pač nekdo, ki pojma nima o prometu oz. je skregan z logiko. Sicer sem pa že večkrat zapisal, da so prometni predpisi nekakšni kompromisi (ko pa gre za kompromis gre tudi za to, da z rešitvijo nihče ni zadovoljen).
Vedno pa velja, da če je znak postavljen, ga je treba upoštevati, ne glede na lastno nasprotno mnenje.

Tidule ::

solatko je izjavil:

predi - Če so starši neuspešni pri vzgoji otrok glede obnašanja v prometu, se potem najstniki žogajo po AC.

Tidule - Zakaj me brez potrebe z omenjanjem izzivaš? Ti je dolgčas? Pojdi se raje učit vozit!

Ce citiram lokalnega bedaka: prevozil sem milion kilometrov, nikoli nisem bil udelezen v prometbi nesreci - ergo sem vsemogocen voznik, ki se mu ne more nic zgodit in se mi se fizikalne zakonitosti prilagajajo. Tudi v nemski reviji sem bil predstavljen kot ideal nezmotljivega in vse sposobnega voznika. Ce ne verjames kar poisici.

GupeM ::

feryz je izjavil:

Če ni table pred ovinkom, se razume, da greste lahko 90 km/h skozi njega. Mi gremo, seveda, krepko več.

To bo to, ja. Ali voziš zgolj po AC, ali pa lažež, da se kar kadi. Ali pa si, kot sem že zgoraj omenil, pijan kot kanta. Ti pokažem cesto, pa če jo zvoziš celo z 90 km/h ali več, tam kjer je omejitev 90 km/h, ti zrihtam karkoli si zaželiš. Velja?

Hint: Ne bo mi treba nič zrihtat, se bomo pa znebili enega bedaka na slo-techu.

fikus_ ::

River0123 je izjavil:

Torej mnenja so razlicna. Ima kdo izkusnje? Je torej dovolj pisna izjava kdo je vozil?


Sem ti že zgoraj napisal, če ne spremljaš/bereš, ni moj problem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Meizu ::

predi je izjavil:

Voznik, ki vozilo vozi tako, da ne upošteva pravila prilagajanja hitrosti in načina vožnje poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim? Resno? Tako jih učite?
Treba bi vam jih bilo pobrati. Potuhar nima kaj delati na cesti.


Aja? No pa daj, definiraj mi ti po slovenskem zakonu "prilagajanje" hitrosti...

Jaz kot voznik hitrost prilagodim tako, da:

1. Ne zletim iz ceste
2. Ostanem na svojem pasu
3. Se držim omejitve hitrosti, ki je postavljena na cestišču.

Če občina okrajne katastre začrta tako, da tablo postavljajo iza ovinka (takšnih primerov ni malo mimogrede, kdor se vozi še kaj izven avtocestnih tras proti LJ bo vedel, o čem govorim), kako so torej nameravali z omejitvijo hitrosti tam poskrbeti tudi za varnost teh dotičnih otrok, ki skačejo po žogo na cesto? Te dve stvari nimata nobenega smisla in skupne povezave, kaj šele logike. Jaz sem kot voznik namreč vse zgornje tri točke izpolnil, pa mi v tistem primeru ni prav nič pomagalo.

Mimogrede, 45 stopinjski zasuk v ovinku je že dovolj, da table na drugi strani ovinka gotovo ne boš videl, dokler ne bo prepozno, takšne ovinke pa ti normalno 90km/h speljejo že stare petke in puntoti. Sploh če je sončen dan in povsem suha cesta, da se razumemo. Ni to neka znanost, niti ni to objestna in neodgovorna vožnja, daleč od tega.

Kvečjemu so tisti, ki vozijo 65km/h skozi regionalke in 60km/h skozi naselje eni glavnih krivcev za povzročanje prometnih nesreč na cestah.

Sicer se strinjam, da bi lahko tablo dali pred ovinek. Ampak potem bi pa iskali izgovore: "Dajo tablo tako daleč ven iz naselja, kjer ni še nobene hiše. Gre samo za inkasanstvo, ker tam pa res ni ničesar, zaradi česar bi morala biti omejitev 50."


Ne. Dokler je tabla jasno vidna in imaš več kot dovolj časa za zmanjšati hitrost na zahtevano omejitev, potem si 100% in absolutno sam kriv, če tega nisi storil. Inkasantstvo je lahko tudi tam posledično razlog, ampak ne moreš se pa zglaševati samo nanj. Pri tablah iza ovinkov pa inkasantstvo igra precej manjšo vlogo za družbo kot to, da so tam otroci dejansko v življenjski nevarnosti. Pa ne samo otroci.

Takšen kraj je mimogrede tudi kraj, v katerem sam živim. Živim tudi ob točno takšni tabli, ki je postavljena sredi ovinka. Ovinek čisto komot spelješ 90km/h brez kakršnega-koli stresa za vozilo, tudi v mokrem. Tabla se pa pojavi nenadoma, sredi ovinka. Posledično imam iz dvorišča, ki je od tega ovinka oddaljeno manj kot 50m, konstantno težave z naletom vozil v rit mojega avta, ko se vključujem na cesto. Večinoma so to turisti, kar je jasno, ne poznajo cestišča. Ampak do tistega trenutka so dejansko imeli hitrost prilagojeno omejitvam in pogojem cestišča, vse dokler jih cestni predpisi niso pravočasno obvestili, da bi bilo potrebno hitrost tudi zmanjšati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Meizu ::

Moje mnenje je pač takšno kot sem ga zapisal, je pa res, da se nanaša predvsem na permanentne divjake. Vsak pa se lahko prekrši in takrat verjetno kazen ni problematična, trpi mogoče samo družinski proračun.
Ti si se sicer v svojem postu osredotočil samo na lokacijo table z imenom kraja. Nič pa nisi napisal, da je mogoče bil pred ovinkom kakšen prometni znak, ki je opozarjal na kakršnokoli previdnost.
Sicer so res velikokrat znaki postavljeni čudno, vendar ima vsak zakaj tudi svoj zato. In včasih je odgovor na zakaj lahko žal tudi, da zato, ker je znak postavil pač nekdo, ki pojma nima o prometu oz. je skregan z logiko. Sicer sem pa že večkrat zapisal, da so prometni predpisi nekakšni kompromisi (ko pa gre za kompromis gre tudi za to, da z rešitvijo nihče ni zadovoljen).
Vedno pa velja, da če je znak postavljen, ga je treba upoštevati, ne glede na lastno nasprotno mnenje.


Osredotočal sem se na lokacijo table, ker je bila lokacija table tista, ki mi je preprečila, da bi imel možost pravočasno upočasniti in upoštevati omejitev naselja. Kot sem že prej omenil, omejitve hitrosti v naseljih redno spoštujem, za naselja imam v avtu naštiman tudi limiter, tako da v nobenem primeru ne morem prekoračiti 50km/h, četudi pritisnem s plinom do dna. Enako velja seveda za cone 30km/h in podobno, kjer se praktično, glede na moje izkušnje, eden redkih, ostali se ti redno pritiskajo v rit.

Ovinek ni imel nobenega opozorila, niti rdečih puščic za oster zavoj, ovinek ni bil ostre narave, vendar dovolj, da iz notranjega dela cestišča nisi mogel opaziti table naselja (spomnimo se, prometni znaki so vedno postavljeni na desni strani voznika, torej notranjem delu desnega ovinka v smeri vožnje). Pač, lapsus iz strani postavitve prometnih znakov, kar, kot omenjam, ni redkost pri nas v sloveniji. V mojem primeru me je to stalo 500eur takrat (polovička), pa čeprav sem kot voznik izpolnil vse pogoje varnosti vožnje. Težko bo v tem primeru kdorkoli zvrnil 100% odgovornost in krivdo zgolj na voznika. Če bi za vsak ovinek na regionalni cesti voznik prilagajal hitrost na 50km/h bi se število prometnih nesreč drastično povišalo.

mirator ::

Meizu je izjavil:

Moje mnenje je pač takšno kot sem ga zapisal, je pa res, da se nanaša predvsem na permanentne divjake. Vsak pa se lahko prekrši in takrat verjetno kazen ni problematična, trpi mogoče samo družinski proračun.
Ti si se sicer v svojem postu osredotočil samo na lokacijo table z imenom kraja. Nič pa nisi napisal, da je mogoče bil pred ovinkom kakšen prometni znak, ki je opozarjal na kakršnokoli previdnost.
Sicer so res velikokrat znaki postavljeni čudno, vendar ima vsak zakaj tudi svoj zato. In včasih je odgovor na zakaj lahko žal tudi, da zato, ker je znak postavil pač nekdo, ki pojma nima o prometu oz. je skregan z logiko. Sicer sem pa že večkrat zapisal, da so prometni predpisi nekakšni kompromisi (ko pa gre za kompromis gre tudi za to, da z rešitvijo nihče ni zadovoljen).
Vedno pa velja, da če je znak postavljen, ga je treba upoštevati, ne glede na lastno nasprotno mnenje.


Osredotočal sem se na lokacijo table, ker je bila lokacija table tista, ki mi je preprečila, da bi imel možost pravočasno upočasniti in upoštevati omejitev naselja. Kot sem že prej omenil, omejitve hitrosti v naseljih redno spoštujem, za naselja imam v avtu naštiman tudi limiter, tako da v nobenem primeru ne morem prekoračiti 50km/h, četudi pritisnem s plinom do dna. Enako velja seveda za cone 30km/h in podobno, kjer se praktično, glede na moje izkušnje, eden redkih, ostali se ti redno pritiskajo v rit.

Ovinek ni imel nobenega opozorila, niti rdečih puščic za oster zavoj, ovinek ni bil ostre narave, vendar dovolj, da iz notranjega dela cestišča nisi mogel opaziti table naselja (spomnimo se, prometni znaki so vedno postavljeni na desni strani voznika, torej notranjem delu desnega ovinka v smeri vožnje). Pač, lapsus iz strani postavitve prometnih znakov, kar, kot omenjam, ni redkost pri nas v sloveniji. V mojem primeru me je to stalo 500eur takrat (polovička), pa čeprav sem kot voznik izpolnil vse pogoje varnosti vožnje. Težko bo v tem primeru kdorkoli zvrnil 100% odgovornost in krivdo zgolj na voznika. Če bi za vsak ovinek na regionalni cesti voznik prilagajal hitrost na 50km/h bi se število prometnih nesreč drastično povišalo.

Pa če bi nam zaupal skrivnost, pred katero vasjo je to bilo ali pa kar prilepil link, potem bi lažje sodili za kaj pravzaprav gre. Mi na forumu ti bomo mogoče dali prav, vendar ti to ne bo povrnilo kazni. Bo pa mogoče vseeno vplivalo na prestavitev table in boš mogoče rešil še koga tebi podobnega nasedlega reveža.

Go-ahead ::

Na nekaterih koncih Slovenije se poštarji že smejijo, ker imajo v poštni torbi vsak dan več priporočenih pisem za voznike, ki so prehitro vozili v območju stacionarnih radarjev.

Mogoče bi moral postavljalcem prometnih znakov malce zacingljati alarm.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Partnerko dobil radar (z mojim avtomobilom) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30187712 (52708) Darko!
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53589168 (72212) darkolord
»

Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
549153337 (144581) BlueRunner
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119485663 (58416) BlueRunner

Več podobnih tem