Forum » Loža » Novi zakon o cestnoprometnih predpisih
Novi zakon o cestnoprometnih predpisih
solatko ::
Mogoče bo kakšen razpravljalec naše prometne politike, po teh posnetkih razumel, zakaj ne kupim vinjete.
Delo krepa človeka
T-h-o-r ::
dans sem ob simpl vožnji v mb od parka proti leclercu in nazaj skoraj bil 3x udeležen v nesreči
najprej za mano vozi nek komaj živ dedek v bmwju enki, pri semaforju ga tako pridirka, da je komaj zavrl in se mi na srečo ni zabil v rit, potem je 1x nekontrolirano skoraj zapeljal na desni pas in tresnil vame, v turbokrožišču je zapeljal na betonsko oviro (al iz česa je tisto) vmes in skoraj zapeljal na moj pas in ponovno tresnil vame
potem v nevem keri ulici (ko se pelješ proti OŠ bratov polančič) je pas za zavijanje desno in naravnost, in stojim jaz za naravnost, tip za desno pa je kar zapeljal naravnost in na srečo sem to opazil in zavrl, drugače bi zopet tresnil vame
na koncu pa sem zavil še levo proti parku (in ne desno proti trem ribnikom), kjer imam prednost, a voznik ki je pripeljal s smeri 3h ribnikov se ni zmenil za znak odvzem prednosti in bi tudi tresnil vame, če jaz ne bi pravi čas ustavil
najprej za mano vozi nek komaj živ dedek v bmwju enki, pri semaforju ga tako pridirka, da je komaj zavrl in se mi na srečo ni zabil v rit, potem je 1x nekontrolirano skoraj zapeljal na desni pas in tresnil vame, v turbokrožišču je zapeljal na betonsko oviro (al iz česa je tisto) vmes in skoraj zapeljal na moj pas in ponovno tresnil vame
potem v nevem keri ulici (ko se pelješ proti OŠ bratov polančič) je pas za zavijanje desno in naravnost, in stojim jaz za naravnost, tip za desno pa je kar zapeljal naravnost in na srečo sem to opazil in zavrl, drugače bi zopet tresnil vame
na koncu pa sem zavil še levo proti parku (in ne desno proti trem ribnikom), kjer imam prednost, a voznik ki je pripeljal s smeri 3h ribnikov se ni zmenil za znak odvzem prednosti in bi tudi tresnil vame, če jaz ne bi pravi čas ustavil
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
jype ::
;-)> Nekaj spomina na leto 1997:
Če bi že takrat vozili po predpisih, višanja kazni ne bi bilo.
Pa niste.
T-h-o-r> dans sem ob simpl vožnji v mb od parka proti leclercu in nazaj skoraj bil 3x udeležen v nesreči
Prepočasn si zgleda! Čeprov mi ni čist jasn tole, da bi bla nesreča, če nebi ustavu - a če bi hitrej pelu bi pa bla, al kako? To se mi zdi _popolnoma nemogoče_!
Če bi že takrat vozili po predpisih, višanja kazni ne bi bilo.
Pa niste.
T-h-o-r> dans sem ob simpl vožnji v mb od parka proti leclercu in nazaj skoraj bil 3x udeležen v nesreči
Prepočasn si zgleda! Čeprov mi ni čist jasn tole, da bi bla nesreča, če nebi ustavu - a če bi hitrej pelu bi pa bla, al kako? To se mi zdi _popolnoma nemogoče_!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Buggy ::
;-)> Nekaj spomina na leto 1997:
Če bi že takrat vozili po predpisih, višanja kazni ne bi bilo.
Pa niste.
daj no jype, sej ves da ne verjames tega, moras pa tako reci :D
Dejstvo je da so s to kazensko politiko KREPKO zasli ali po domace "falili mimo" in to je jasno ze vsakemu cepcu
Zheegec ::
;-)> Nekaj spomina na leto 1997:
Če bi že takrat vozili po predpisih, višanja kazni ne bi bilo.
Pa niste.
daj no jype, sej ves da ne verjames tega, moras pa tako reci :D
Dejstvo je da so s to kazensko politiko KREPKO zasli ali po domace "falili mimo" in to je jasno ze vsakemu cepcu
Tistih, ki se vozijo preko hitrostne omejitve se ne bojim... se pa tistih, ki pridejo po mojem voznem pasu nasproti
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Izi ::
Dejstvo je da so s to kazensko politiko KREPKO zasli ali po domace "falili mimo" in to je jasno ze vsakemu cepcu
Aha, smo že prešli na zmerjanje. Tako kot ti razmišljajo samo egoisti, ki jim je malo mar za tuja življenja in tisti, ki ne znajo vozit. Kdor se ne drži cestno prometnih predpisov ne zna vozit in bi moral biti čim hitreje izločen iz prometa.
Zakaj so visoke kazni dobre? Če ne gre drugače je treba stalnim kršiteljem pobrati popolnoma ves denar, da se jih končno prisili prodati svoj avto in s tem naredi uslugo vsem ostalim udeležencem v prometu.
Kazni so HUDO prenizke. Osebno mislim, da bi morali poleg še višjih denarnih kazni, namesto vsake kazenske točke uvesti en mesec družbeno koristnega dela.
Zapor ni prava stvar, ker ni dovolj prostora in še precej stane državo. Vsak kršitelj bi moral pustiti svojo plačano službo in cele dneve delati ZASTONJ družbeno koristno delo. En mesec za eno kazensko točko bi bilo za začetek dovolj. Po potrebi bi to dvignili. V tem času se seveda ne bi smel voziti z nobenim motornim vozilom.
Star pregovor pravi: "Če ne gre zlepa, gre pa zgrda." Kršitelje bomo spravili s cest, kazni se bodo v prihodnje še večkrat hudo dvignile, pa čeprav bo nekaj družin zaradi tega umrlo zaradi lakote, malenkostna in nepomembne kolateralna škoda za splošni blagor.
Če bi imeli Slovenci vsaj kanček pameti v glavah, tako stroge kazni ne bi bile potrebne, ampak kot kaže smo najbolj trdoglav narod na svetu in posledično bomo imeli tudi najvišje kazni na svetu.
Vsemu bi se lahko izognili, če bi se držali predpisov, ampak ne, nekateri mislijo, da so nad zakonom in za take je prav da se jim pobere vse kar imajo in da postanejo klošarji.
M-XXXX ::
Jaz sem pa mnenja, da tudi če bi bilo 95% manj kršiteljev bi bile kazni enake, ali pa še višje, saj je zdaj res lahko že vsakemu jasno, da jih briga za varnost, ampak se jim gre samo za denar (tako kot je bilo rečeno že neštetokrat).
Izi ::
Pa zajebajte to našo grabežljivo oblast in nehajte stalno kršiti predpise.
Tiste, ki se držijo predpisov se višina kazni sploh ne tiče.
Enako kot za večino nima veze ali je za umor predpisanih 30 let ali pa smrtna kazen, če ne misliš nekoga namenoma ubiti, tako za dobre voznike nima veze ali je kazen za vožnjo v nasprotno stran po avtocesti 1200 EUR + 18 KT ali pa milijon EUR + 10 let zapora.
Tiste, ki se držijo predpisov se višina kazni sploh ne tiče.
Enako kot za večino nima veze ali je za umor predpisanih 30 let ali pa smrtna kazen, če ne misliš nekoga namenoma ubiti, tako za dobre voznike nima veze ali je kazen za vožnjo v nasprotno stran po avtocesti 1200 EUR + 18 KT ali pa milijon EUR + 10 let zapora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
amigo_no1 ::
Le počakaj ko boš 1x v naselju nenamerno peljal 2 km več od 50 kmh.
Kazni bi šle gor, tudi če bi vsi vozili idealno po predpisih ! (beri država rabi € press).
Kazni bi šle gor, tudi če bi vsi vozili idealno po predpisih ! (beri država rabi € press).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
St235 ::
problem višanja kazni je da nesorazmerno prizadeneje posameznika. 1000€ za delavca v proizvodnji al pa direktorja SCTja pač ni enako. Nujno bi bilo razmišljat o procentih namesto absolutnih zneskih, sploh pri resnih kršitvah.
Še večji problem pa je izrazito inkasantsko usmerjen in pomanjkljiv nadzor. Policaji vsako tolko visijo na vogalu, nabijejo normo, pol jih pa 14 dni ni. Sam poglejte kolk se je razpaslo telefoniranje po ljubljani od kar to ne kontrolirajo in sankcinirajo tako striktno kot dve leti nazaj.
Sankcije so učinkovite če so takojšnje in sorazmerne. Ne pa da so odvisne od sreče. Vsako jutro na cesti Lj-Koč vidim stotine kršitev. Kontrole sta bile v zadnjem mesecu točno dve - radar na škofljici in enkrat na Griču pri Ribnici. Vse ostale kršitve (hitrost, oviranje prometa, prehitevanje v škarje...) so bile gladko spregledane. Najebalo jih je pač tistih 20, ko je blo treba napolnit normo pol je blo pa 14 dni mir.
Še večji problem pa je izrazito inkasantsko usmerjen in pomanjkljiv nadzor. Policaji vsako tolko visijo na vogalu, nabijejo normo, pol jih pa 14 dni ni. Sam poglejte kolk se je razpaslo telefoniranje po ljubljani od kar to ne kontrolirajo in sankcinirajo tako striktno kot dve leti nazaj.
Sankcije so učinkovite če so takojšnje in sorazmerne. Ne pa da so odvisne od sreče. Vsako jutro na cesti Lj-Koč vidim stotine kršitev. Kontrole sta bile v zadnjem mesecu točno dve - radar na škofljici in enkrat na Griču pri Ribnici. Vse ostale kršitve (hitrost, oviranje prometa, prehitevanje v škarje...) so bile gladko spregledane. Najebalo jih je pač tistih 20, ko je blo treba napolnit normo pol je blo pa 14 dni mir.
jype ::
amigo_no1> Le počakaj ko boš 1x v naselju nenamerno peljal 2 km več od 50 kmh.
Se mi še ni primerilo. Niste za na cesto, če ne znate upravljat vozila.
Se mi še ni primerilo. Niste za na cesto, če ne znate upravljat vozila.
amigo_no1 ::
Meni se je že, saj namesto da gledam samo na števec raje spremljam promet okoli sebe.Tudi cesta ni povsod povsem ravna, tako tisti km hitro nabereš.
Nisi pristojen, da sodiš kdo zna upravljati vozilo.
Nisi pristojen, da sodiš kdo zna upravljati vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Izi ::
problem višanja kazni je da nesorazmerno prizadeneje posameznika. 1000€ za delavca v proizvodnji al pa direktorja SCTja pač ni enako. Nujno bi bilo razmišljat o procentih namesto absolutnih zneskih, sploh pri resnih kršitvah
Nič se ne bi spremenilo. Delavec bi še naprej plačal 1000 EUR kazni, direktor pa 10.000 EUR kazni. Pa ja ne misliš, da bi se v tem primeru najmanjše možne kazni znižale?
Edino kar bi s tvojim predlogom dosegli, je, da bi zaradi prometnih prekrškov direktorja propadla še kakšna firma več in bi potem še več delavcev ostalo brez službe.
Pa tisti z najvišjimi plačami imajo tako ali tako vedno svoje šoferje in v nobenem primeru ne bi plačevali kazni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
jype ::
amigo_no1> Nisi pristojen, da sodiš kdo zna upravljati vozilo.
Ne, zakon je. Če zakon pravi, da ne smeš voziti s hitrostjo, višjo od omejitve, ti pa to počneš, potem očitno nisi sposoben varno upravljat vozila.
amigo_no1> Meni se je že, saj namesto da gledam samo na števec raje spremljam promet okoli sebe.
Če ne zmoreš obojega hkrati, potem ti brez dvoma manjka ključna sposobnost in torej ne smeš vozit.
Ne, zakon je. Če zakon pravi, da ne smeš voziti s hitrostjo, višjo od omejitve, ti pa to počneš, potem očitno nisi sposoben varno upravljat vozila.
amigo_no1> Meni se je že, saj namesto da gledam samo na števec raje spremljam promet okoli sebe.
Če ne zmoreš obojega hkrati, potem ti brez dvoma manjka ključna sposobnost in torej ne smeš vozit.
St235 ::
toleranca v RS je 5km/h, če pa nisi sposoben avta vozit na 5km/h natančno brez da ves čas buljiš v števec potem res nisi za na cesto.
51/52 km/h se ne kaznuje. večja odstopanja pa moraš bit kot šofer sposoben kompenzirat ne glede na naklon ceste in položaj zvezd.
51/52 km/h se ne kaznuje. večja odstopanja pa moraš bit kot šofer sposoben kompenzirat ne glede na naklon ceste in položaj zvezd.
lexios ::
Jype, vozi kolo, avto menda sam 5x letno...
Pa naj propade, če je direktor nesposoben svojega bmw-ja peljat na sprehod po predpisih! So what?
Nič se ne bi spremenilo. Delavec bi še naprej plačal 1000 EUR kazni, direktor pa 10.000 EUR kazni. Pa ja ne misliš, da bi se v tem primeru najmanjše možne kazni znižale?
Edino kar bi s tvojim predlogom dosegli, je, da bi zaradi prometnih prekrškov direktorja propadla še kakšna firma več in bi potem še več delavcev ostalo brez službe.
Pa naj propade, če je direktor nesposoben svojega bmw-ja peljat na sprehod po predpisih! So what?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
Izi ::
Nisi pristojen, da sodiš kdo zna upravljati vozilo.
Ti si že slab voznik. Ne vem kaj danes sploh učijo v avtošolah. Če je omejitev 50 km/h, to pomeni, da moraš voziti nekje med 25 in 50 km/h. in NE, da moraš voziti točno 50 km/h.
Dober voznik to ve, in kjer je omejitev 50 km/h vozi s povprečno hitrostjo 38 km/h in tudi ob opazovanju okolice ne more nikakor preseči več kot 50 ali manj kot 25.
jype ::
Tako je. Kljub temu lahko hkrati spremljam hitrost vozila in pazim na okolico in še nisem imel nesreče, čeprav sem se peljal že od Grčije do Danske (in nazaj!) in nisem bil kaznovan, ker nisem kršil nobenega predpisa.
lexios ::
Tako je. Kljub temu lahko hkrati spremljam hitrost vozila in pazim na okolico in še nisem imel nesreče, čeprav sem se peljal že od Grčije do Danske (in nazaj!) in nisem bil kaznovan, ker nisem kršil nobenega predpisa.
Verjetnost narašča, če zvišaš frekvenco pojavljanja dogodka.
Žal v Butalah z višanjem kazni dosežemo bolj malo..., ker že v principu vsak butalec dobi izpit! Heh, izpit za voditelja čolnov je šele joke! Še dobro, da vsak nima "jahte"!
T-h-o-r ::
;-)> Nekaj spomina na leto 1997:
Če bi že takrat vozili po predpisih, višanja kazni ne bi bilo.
Pa niste.
T-h-o-r> dans sem ob simpl vožnji v mb od parka proti leclercu in nazaj skoraj bil 3x udeležen v nesreči
Prepočasn si zgleda! Čeprov mi ni čist jasn tole, da bi bla nesreča, če nebi ustavu - a če bi hitrej pelu bi pa bla, al kako? To se mi zdi _popolnoma nemogoče_!
če bi pelal kakorkoli, ne bi bilo nesreče, ker ob stanju pred semaforjem tvoja hitrost pač nima pomena
in ja, če vidim v križišču da pride avto vedno počakam, ker velikokrat folk "ne jebe" znakov za odvzem prednosti ter stop znakov
še zdaj ne vem, kaj ima vožnja po mestu veze s tem, da se folk po odprti cesti vozi 70
ključ je v pozornosti, ne pa v tem, da se furaš ko en debil (prehitro ali prepočasi :D )
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
Dr_M ::
Izi, jype, kako lahkovidva nekomu receta, da je nekdo slab voznik, ce nekdo rece, da nisi pristojen za ugotavljanje le tega ali ce nekdo vozi 2km/h prehitro?
Torej sta vidva slaba cloveka, ker vedno najdeta v vseh ljudeh samo slabe stvari? (beri, sodita druge po sebi)
Torej sta vidva slaba cloveka, ker vedno najdeta v vseh ljudeh samo slabe stvari? (beri, sodita druge po sebi)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
St235 ::
Nisi pristojen, da sodiš kdo zna upravljati vozilo.
Ti si že slab voznik. Ne vem kaj danes sploh učijo v avtošolah. Če je omejitev 50 km/h, to pomeni, da moraš voziti nekje med 25 in 50 km/h. in NE, da moraš voziti točno 50 km/h.
Dober voznik to ve, in kjer je omejitev 50 km/h vozi s povprečno hitrostjo 38 km/h in tudi ob opazovanju okolice ne more nikakor preseči več kot 50 ali manj kot 25.
Vozit je treba optimalno glede na razmere na cesti. Kar pomeni tudi da MORAŠ vozit 50km/h, če pogoji to omogočajo. Manj lahko voziš samo če ima utemeljen razlog, pa še takrat si dolžan spuščat mimo hitrejše od sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Buggy ::
...tole je postalo ze tako dolgocasno da je joj. Kolk je zdej tem z vedno istim teoriziranjem in motoviljenjem... 4, 5 ?
Dr_M ::
Lakotnik29> Kar pomeni tudi da MORAŠ vozit 50km/h
Ne pa ne.
Na zalost je to res. Optimalna najnizja hitrost bi bila 80% od najvisje dovoljene, na AC bi bila izvzeta tovorna vozila, ki imajo manjse omejitve.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
St235 ::
Lakotnik29> Kar pomeni tudi da MORAŠ vozit 50km/h
Ne pa ne.
ja pa ja...
jype mel smo 10 strani dolgo debato kjer smo to 10x predebatrial, ti pa več od enovstičnic nisi sposoben. Vsaj citiraj cel stavek, če se že pametnega delaš.
Voznik mora voziti v skladu z razmerami na cesti in omejitvami, ter ne sme neupravičeno vozit na način, ki bi oviral ostale udeležnce v prometu. Vožnja z hitrostjo nižjo od prometnega toka JE ovirnaje ostalih udeležencev v prometu. Zakon pa tudi jasno nalaga da se mora voznik, ki ne glede na razlog vozi počasneje od prometnega toka, umakniti hitrejšim vozilom. Seveda zgroja navedeno ne velja za hitrosti nad omejitvijo. Teoretično lahko voziš med 0 in max omejitvijo samo toliko časa dokler NE oviraš prometa. Takoj ko st aza tabo dve vozili nimaš več pravice vozit počasneje od prometnega toka. Ampak moraš:
a. pospešit na hitrost proemtnega toka oziroma do max omejitve hitrosti
b. se umaknit hitrejšim.
BlueRunner ::
Zakon pa tudi jasno nalaga da se mora voznik, ki ne glede na razlog vozi počasneje od prometnega toka, umakniti hitrejšim vozilom.
Počasneje od omejitve, ne pa od prometnega toka. Smo to se ti je verjetno zatipkalo ;)
Ja, ampak nič od tega ne pomeni, da _moraš_ voziti z najvišjo dovoljeno hitrostjo.
Če imaš dva za seboj, potem se umakneš ali pa voziš z najvišjo dovoljeno. Tako, da izbira je, vendar pa varianta a) ljudem tipično ni všeč, varianta b) pa je za nekatere preveč zahtevna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
kmetek ::
BlueRunner ::
Izi ::
Vidi se, da bi morala polovica voznikov tukaj v šolo varne vožnje.
Oviranje prometa se smatra samo če voziš manj kot polovico počasneje od najvišje dovoljene hitrosti in za to je predpisana celo kazen.
Če je na cesti omejitev 90 km/h in ti voziš 50 km/h, je vse po predpisih in ne oviraš nikogar, še manj se ti je treba komu umikati. če pa voziš 40 km/h, kar je manj kot 50% od najvišje dovoljene pa moraš hitrejša vozila nujno spustiti naprej, pa še to samo, če je za teboj več kot eno samo vozilo.
Če torej voziš manj kot 50% od najvišje dovoljene hitrosti in se za teboj nabere kolona, delaš prekršek in lahko tudi plačaš kazen, čeprav ne verjamem, da so do sedaj že komu izrekli tako kazen, večinoma te policaji samo izločijo iz prometa z opozorilom.
Edino na avtocesti ne velja pravilo da je treba voziti najmanj 50% od najvišje dovoljene ampak je tam razpon večji. Na avtocestah je najvišja dovoljena hitrost 130 km/h, najnižja pa 50 km/h. Zato vozila, ki ne zmorejo doseči 50 km/h tudi ne smejo na avtocesto.
Na avtocesti MORAŠ voziti najmanj 50 km/h.
Še enkrat: Optimalna in normalna vožnja je 75% od najvišje dovoljene hitrosti. Če razmere dopuščajo je vseeno bolje voziti nekje med 80 in 90% dovoljene hitrosti.
Oviranje nastopi, če voziš 49% ali manj od dovoljene hitrosti.
Vožnja na meji dovoljene hitrosti je že nepremišljeno divjanje in to bi si moral vsak voznik prej ali slej vbiti v svojo trdo glavo. Vožnja preko najvišje dovoljene hitrosti pa je vsega obsojanja vreden prekršek, ki si več kot zasluži hudo kazen.
Oviranje prometa se smatra samo če voziš manj kot polovico počasneje od najvišje dovoljene hitrosti in za to je predpisana celo kazen.
Če je na cesti omejitev 90 km/h in ti voziš 50 km/h, je vse po predpisih in ne oviraš nikogar, še manj se ti je treba komu umikati. če pa voziš 40 km/h, kar je manj kot 50% od najvišje dovoljene pa moraš hitrejša vozila nujno spustiti naprej, pa še to samo, če je za teboj več kot eno samo vozilo.
Če torej voziš manj kot 50% od najvišje dovoljene hitrosti in se za teboj nabere kolona, delaš prekršek in lahko tudi plačaš kazen, čeprav ne verjamem, da so do sedaj že komu izrekli tako kazen, večinoma te policaji samo izločijo iz prometa z opozorilom.
Edino na avtocesti ne velja pravilo da je treba voziti najmanj 50% od najvišje dovoljene ampak je tam razpon večji. Na avtocestah je najvišja dovoljena hitrost 130 km/h, najnižja pa 50 km/h. Zato vozila, ki ne zmorejo doseči 50 km/h tudi ne smejo na avtocesto.
Na avtocesti MORAŠ voziti najmanj 50 km/h.
Še enkrat: Optimalna in normalna vožnja je 75% od najvišje dovoljene hitrosti. Če razmere dopuščajo je vseeno bolje voziti nekje med 80 in 90% dovoljene hitrosti.
Oviranje nastopi, če voziš 49% ali manj od dovoljene hitrosti.
Vožnja na meji dovoljene hitrosti je že nepremišljeno divjanje in to bi si moral vsak voznik prej ali slej vbiti v svojo trdo glavo. Vožnja preko najvišje dovoljene hitrosti pa je vsega obsojanja vreden prekršek, ki si več kot zasluži hudo kazen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
St235 ::
IZI predlagam obisk Avtošole še prej pa branje ZVCP. Do takrat bodi tiho in se ne smeši.
30. člen
....
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
.....
(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
...
110. člen
(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
...
ZVCP-1 uradno prečiščeno besedilo
Uradni list RS, št. 56/2008
z dne 6. 6. 2008
Torej, če naletim na zasnešeno nespluženo cesto bom plačal kazen če peljem 40 tam kjer je omejietv 90?
Kazni neposredno za počasno vožnjo NI, že 100x povedano. je pa kazen za neupravičeno počasno vožnjo in je kazen za oviranje prometa(nedvisno ali voziš 10% ali 90% pod omejitvijo)
30. člen
....
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
.....
(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
...
110. člen
(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
...
ZVCP-1 uradno prečiščeno besedilo
Uradni list RS, št. 56/2008
z dne 6. 6. 2008
Oviranje prometa se smatra samo če voziš manj kot polovico počasneje od najvišje dovoljene hitrosti in za to je predpisana celo kazen.
Torej, če naletim na zasnešeno nespluženo cesto bom plačal kazen če peljem 40 tam kjer je omejietv 90?
Kazni neposredno za počasno vožnjo NI, že 100x povedano. je pa kazen za neupravičeno počasno vožnjo in je kazen za oviranje prometa(nedvisno ali voziš 10% ali 90% pod omejitvijo)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
ABX ::
dans sem ob simpl vožnji v mb od parka proti leclercu in nazaj skoraj bil 3x udeležen v nesreči
najprej za mano vozi nek komaj živ dedek v bmwju enki, pri semaforju ga tako pridirka, da je komaj zavrl in se mi na srečo ni zabil v rit, potem je 1x nekontrolirano skoraj zapeljal na desni pas in tresnil vame, v turbokrožišču je zapeljal na betonsko oviro (al iz česa je tisto) vmes in skoraj zapeljal na moj pas in ponovno tresnil vame
potem v nevem keri ulici (ko se pelješ proti OŠ bratov polančič) je pas za zavijanje desno in naravnost, in stojim jaz za naravnost, tip za desno pa je kar zapeljal naravnost in na srečo sem to opazil in zavrl, drugače bi zopet tresnil vame
na koncu pa sem zavil še levo proti parku (in ne desno proti trem ribnikom), kjer imam prednost, a voznik ki je pripeljal s smeri 3h ribnikov se ni zmenil za znak odvzem prednosti in bi tudi tresnil vame, če jaz ne bi pravi čas ustavil
To ne bo držalo, ker za 99% nesreč je kriva neprilagojena hitrost.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
Lakotnik29, imaš prav, najnižja hitrost na avtocestah je sedaj 60 km/h. Včasih je bilo 50 km/h pa so dvignili.
V 4. četrti točki 30. člena, ki ga nisi napisal piše, da je treba voziti z najmanj polovico hitrosti od dovoljene. Še vedno se lahko pelješ maj kot 50% od dovoljene hitrosti, ampak moraš imeti prižgane vse štiri žmigavce.
In prav ta "za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti" je edina mera, ki je za navzdol omenjena v celem zakoniku. 3. točka je napisana slabo in po njej te noben ne more kaznovati, ker je samo zgornja meja, spodnjo so pa pozabili napisati.
Bil sem na tečaju varne vožnje, kjer so med drugim obdelovali ravno to "problematiko". Prisoten je bil celo policist. Rečeno je bilo, da je oviranje, če voziš za več kot polovico počasneje od največje dovoljene hitrosti. Več kot to nam ni bilo treba vedeti glede prepočasne vožnje.
V 4. četrti točki 30. člena, ki ga nisi napisal piše, da je treba voziti z najmanj polovico hitrosti od dovoljene. Še vedno se lahko pelješ maj kot 50% od dovoljene hitrosti, ampak moraš imeti prižgane vse štiri žmigavce.
In prav ta "za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti" je edina mera, ki je za navzdol omenjena v celem zakoniku. 3. točka je napisana slabo in po njej te noben ne more kaznovati, ker je samo zgornja meja, spodnjo so pa pozabili napisati.
Bil sem na tečaju varne vožnje, kjer so med drugim obdelovali ravno to "problematiko". Prisoten je bil celo policist. Rečeno je bilo, da je oviranje, če voziš za več kot polovico počasneje od največje dovoljene hitrosti. Več kot to nam ni bilo treba vedeti glede prepočasne vožnje.
St235 ::
IZI, daj pejt še enkrat prebrat, pa še enrkat, pa še enrkat. Pol preberi temo o počasnih voznikih, pa ti bo mogoče počasi kam prilezlo.
Tretji in četrti odstavek sta dve različni stvari, ki se dotikata podobne materije, nikakor pa se ne izključujeta med sabo.
4. odstavek govori o tem, da moraš vklopit smernike če pleješ pod 50%. Niti z besedo pa ne omeni, da je treba vozit z najmanj 50%, samo da moraš priklopit smernike če je temu tako in nič več.
Tretji pa jasno govori o tem, da je vožnja z hitrostjo nižjo od prometnega toka oviranje prometa za kar seveda lahko dobiš kazen. Kaj si ti slišal od enga policaja je enako verodostojno kot kaj sem jaz prebral v enem časopisu. Dejstvo je, da 3. odtavek 30. člena ZVCP jasno definira kaj je oviranje in kako moraš ravnat v takšenm primeru. Če tega ne storiš si lahko sankcioniran.
Seveda niso pozabili napisat spodnje meje, ker spodnja meja je odvisna od okoliščin. Če bi bil kaj na cesti bi vedel, da ni mogoče vedno vedno enako hitro peljat. So razmere kjer je treba peljat 10-20 km/h in so razmere ko lahko na isti cesti pelješ 90km/h. Kako naj potem navzdol omejijo hitrost? Po tvoji logiki bi lahko kazen dobil vsakič ko pelješ manj kot 50% neodvisno od razmer. Kot v številnih debatah na temo prometnih predpisov ugotavljam, da ne glede na vse napake bi bil lahko zakon dosti dosti slabši kot je.
Daj mi povej kje si to prebral. 4. odstavek se namreč glasi:
Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Tretji in četrti odstavek sta dve različni stvari, ki se dotikata podobne materije, nikakor pa se ne izključujeta med sabo.
4. odstavek govori o tem, da moraš vklopit smernike če pleješ pod 50%. Niti z besedo pa ne omeni, da je treba vozit z najmanj 50%, samo da moraš priklopit smernike če je temu tako in nič več.
Tretji pa jasno govori o tem, da je vožnja z hitrostjo nižjo od prometnega toka oviranje prometa za kar seveda lahko dobiš kazen. Kaj si ti slišal od enga policaja je enako verodostojno kot kaj sem jaz prebral v enem časopisu. Dejstvo je, da 3. odtavek 30. člena ZVCP jasno definira kaj je oviranje in kako moraš ravnat v takšenm primeru. Če tega ne storiš si lahko sankcioniran.
Seveda niso pozabili napisat spodnje meje, ker spodnja meja je odvisna od okoliščin. Če bi bil kaj na cesti bi vedel, da ni mogoče vedno vedno enako hitro peljat. So razmere kjer je treba peljat 10-20 km/h in so razmere ko lahko na isti cesti pelješ 90km/h. Kako naj potem navzdol omejijo hitrost? Po tvoji logiki bi lahko kazen dobil vsakič ko pelješ manj kot 50% neodvisno od razmer. Kot v številnih debatah na temo prometnih predpisov ugotavljam, da ne glede na vse napake bi bil lahko zakon dosti dosti slabši kot je.
V 4. četrti točki 30. člena, ki ga nisi napisal piše, da je treba voziti z najmanj polovico hitrosti od dovoljene.
Daj mi povej kje si to prebral. 4. odstavek se namreč glasi:
Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jericho ::
Jst pa prov ne morem vrjet, da ste sami angelčki na cestah. Večina nabija kako varno vozite in nikjer, ampak res nikjer ne prekoračite hitrost, pa še nikoli niste kazni plačal, ccc, lih vrjamem vam ja (vsaj po postih sodeč). Lih tko kakor je nekdo pred mano reku, ko jo boste ne vem če vam bo všeč tele prenovljene inkasantske kazni?
ABX ::
Čemu bi pa plačali kazen, če ne naredimo nobenega prekrška?
Te lahko taknem? Ti si prvi človek ki ne dela napak.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
ABX> Te lahko taknem? Ti si prvi človek ki ne dela napak.
Ne, nisem, nikakor pa nisem eden tistih, ki jih dela ves čas in namenoma. Verjetnost, da si kaznovan, z odgovorno in zmerno vožnjo drastično upada (celo v državah, kjer policija dejansko izvaja nadzor!).
Ne, nisem, nikakor pa nisem eden tistih, ki jih dela ves čas in namenoma. Verjetnost, da si kaznovan, z odgovorno in zmerno vožnjo drastično upada (celo v državah, kjer policija dejansko izvaja nadzor!).
T-h-o-r ::
dans sem ob simpl vožnji v mb od parka proti leclercu in nazaj skoraj bil 3x udeležen v nesreči
najprej za mano vozi nek komaj živ dedek v bmwju enki, pri semaforju ga tako pridirka, da je komaj zavrl in se mi na srečo ni zabil v rit, potem je 1x nekontrolirano skoraj zapeljal na desni pas in tresnil vame, v turbokrožišču je zapeljal na betonsko oviro (al iz česa je tisto) vmes in skoraj zapeljal na moj pas in ponovno tresnil vame
potem v nevem keri ulici (ko se pelješ proti OŠ bratov polančič) je pas za zavijanje desno in naravnost, in stojim jaz za naravnost, tip za desno pa je kar zapeljal naravnost in na srečo sem to opazil in zavrl, drugače bi zopet tresnil vame
na koncu pa sem zavil še levo proti parku (in ne desno proti trem ribnikom), kjer imam prednost, a voznik ki je pripeljal s smeri 3h ribnikov se ni zmenil za znak odvzem prednosti in bi tudi tresnil vame, če jaz ne bi pravi čas ustavil
To ne bo držalo, ker za 99% nesreč je kriva neprilagojena hitrost.
v mestih? haha
ja, če je neprilagojena hitrost kriva, da folk ne upošteva prometnih pravil in predpisov, pol že :D
sori, sarkazem detektor crknil :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
oracle ::
Le počakaj ko boš 1x v naselju nenamerno peljal 2 km več od 50 kmh.
Kazni bi šle gor, tudi če bi vsi vozili idealno po predpisih ! (beri država rabi € press).
Števci na avtomobilih kažejo okoli 5 km/več + policaji tolerirajo okoli 5 km/h odstopanja, se pravi če si dobil kazen za uradno hitrost 52 km/h, si skoraj zagotovo po svojem števcu peljal nad 60 km/h.
ABX ::
ABX> Te lahko taknem? Ti si prvi človek ki ne dela napak.
Ne, nisem, nikakor pa nisem eden tistih, ki jih dela ves čas in namenoma. Verjetnost, da si kaznovan, z odgovorno in zmerno vožnjo drastično upada (celo v državah, kjer policija dejansko izvaja nadzor!).
Verjetnost je sicer majhna, vendar kazen ne bo. In če se veliko voziš te bo prej doletela kazen kot mene, ki se sploh ne vozim in ko to počnem malo pretiravam.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28307 (20101) | strup121 |
» | Kazen za prometno nesreco (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16837 (14481) | NeMeTko |
» | Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23647 (22286) | St235 |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 159469 (150713) | BlueRunner |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81873 (74573) | Gandalfar |