» »

perverzna lopovščina (1000 eur)

perverzna lopovščina (1000 eur)

««
2 / 24
»»

M-XXXX ::

Ena podobna. Včeraj so na hitri cesti pri Trebnjem postavljali kanta-za-smeti-radar na delu, kjer je zaradi gradbišča AC omejena hitrost na 60 km/h. Toda ne na začetku območja, ampak na koncu, kakšnih 50 metrov pred znakom za prenehanje omejitev in po izvozu z gradbišča, zaradi katerega je omejitev postavljena.

Legalno? Da.

Legitimno? Po mojem mnenju ne.

Ufff, hvala za tole opozorilo. Sam so pa tud budale da večjih ni. Da ne omenjam tako neumne postavitve znakov (se zadnjič peljem po cesti, vidim znak za semafor ter delo na cesti (150-250m) in takoj za ovinkom (kašnih dobrih 30m) že čaka semafor!

T-h-o-r ::

In 14.000 je zelo nizka številka, glede na splošno kulturo vožnje. Morala bi biti nekje 50.000.


Imaš popolnoma prav, vendar kot opažam sam je takšnih voznikov kateri že veliko pred koncem omejitve pospešujejo še precej več. Tako da tehle 14000 tisoč ulovljenih v enem tednu je prav mizerna številka, dejansko bi jih morali dobit vsaj 10x toliko, vendar imajo za kaj takega še bistveno premalo opreme, fali jim še vsaj kakih 10000 radarjev in ko bodo to imeli, se bo pa res počasi začela vožnja po predpisih. Sedaj se pa vsakodnevno vidi kako si ljudje razlagajo predpise, vsak po svoje ozoroma kakor mu paše. Hitrosti itak ne spoštuje pol voznikov in voznic in če se trudiš voziti po omejitvah, se vsake toliko najde manijak, kateri bi te na vsak način rad prehitel. Druga skrajnost je vožnja skori rdečo luč na semaforjih, katera je slovenski nacionalni šport, saj jo ponavadi prevozi vsaj eden, če ne dva, včasih pa celo trije eden za drugim. V glavnem vozniška kultura v Sloveniji je na psu in ljudje tega še vedno nočejo priznati. Vsi drugi kao kršijo predpise, sami pa nikoli ne. Očitno so že vsi pozabili kako sploh zgleda pravilna vožnja. Vsakomur bi morali dati obvezno voziti avtošolo vsakih 5 let vsaj enih 5ur, da bi se spomnili kako se vozi po predpisih.


v bistvu opažam, da se tisti, ki po odprti cesti vozijo hitreje od omejitve bolj držijo ostalih omejitev, sploh skozi naselje

tisti, ki pa vozijo 70-80, pa vozijo toliko povsod, na avtocesti, v naselju, tam, kjer je 60
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

kixs ::

Mene so v majski akciji "dobili" na isto finto. Z laserjem je stal 50m po tabli in meril 100m v "naselje". Bilo je ponoci ob 22h in tudi nobene hise levo-desno. Sicer sem pospesil samo do 73km/h.

Na vprasanje zakaj stojijo prav tu, je odgovoril, da jih je pac sef sem poslal.

lp

nobodyelse ::

LOL da jih je sef sem poslal...

Meni se tudi zdijo danasnje kazni nepravicne. In do določene mere se strinjam z avtorjem, da to niti slučajno ni prav. Če se ti mudi in 50m pred tablo konec naselja pospešiš in dobiš 1000€ kazni in sploh ne ogrozas prometa ne vem kok. Ko pa res na nekem kritičnem mestu, kjer je velika ogroženost pešcev in podobno voziš isto hitro pa dobiš isto kazen..........

-ninja-91- ::

Radarji bi bogli bit na nevarnih odsekih v naseljih in pred šolami, ne pa tik pred konci naselja. Ampak tm bi dejansko lahko koga nevarnega ujel. A ni bolš stat na koncu naselij ko je cesta že ravna in lahko za vožnjo s katero se nikogar ne ogroža izstavijo listek več ljudem?

Mipe ::

Svetujem popolen bojkot davkov!

Jaz bi raje videl, da bi take, kot si ti, deportirali v Afganistan. Tam menda ne preverjajo, če vožiš po predpisih.

Brane2 ::

Kdo bo potem plačeval prispevke za ceste in vinjete ?

Tujci mogoče ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

darkolord ::

MIslim, kaj ti preprečuje, da se ustaviš, ga pobašeš v prtljažnik in odložiš v kakem kontejnerju za smeti ?
Ne gre za krajo, le za relokacijo...

Potem te verjetno ne bi prav motilo, če bi ti nekdo tvoj avto relociral sredi ene planjave v ... Sibirijo?


Če se ti mudi in 50m pred tablo konec naselja pospešiš in dobiš 1000€ kazni in sploh ne ogrozas prometa ne vem kok.
To, da se ti mudi, ni noben izgovor - greš pač malo prej od doma. Če greš žez rdečo luč v praznem križišču, mečeš granate na svoji njivi, snifaš kokain, ... tudi nikogar ne ogrožaš, pa se to ne sme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

veverrca ::

Jah predpisi so predpisi pa naj bodo še toliko neumno sestavljeni. Se držim omejitev, samo če bom pa naletela na radar in bom morala plačati bo pač to moja krivda, ker nisem peljala npr. zadnjih 50m pred koncem naselja 50km/h.

Pa še to bi vprašala: Sem od kolega slišala, da baje lahko pelješ 55 in bo na radarju še vedno pokazalo 50. Pri 107 bi pa kazalo 100? Sama nisem prepričana v to zgodbico, saj morajo radarji biti umerjeni in po predpisih meroslovja.

lp

M-XXXX ::

Kolikor vem imajo radarji neko dopustno toleranco napake in se ti ta napaka odšteva od hitrosti?

atubbuta ::

Brane2; Država naj najprej poskrbi za dostojen odnos do svojih državljanov in za izkoreninjanje krivic, potem bo pa tudi zvestih davkoplačevalcev več. Mislim, da ni narobe, da ljudje gledamo na pravico in se proti krivici zoprstavljamo.
:)

Wox ::

V bistvu ti pri predpisanih pnevmatikah za določeno vozilo, merilec hitrosti (oni v avtu) vedno kaže nekaj več, kot pa je dejanska hitrost. Hitreje se pelješ, večje odstopanje v plus.

Wox ::

Brane2; Država naj najprej poskrbi za dostojen odnos do svojih državljanov in za izkoreninjanje krivic, potem bo pa tudi zvestih davkoplačevalcev več. Mislim, da ni narobe, da ljudje gledamo na pravico in se proti krivici zoprstavljamo.


Ne bodi no takšen naivec. Saj ne moreš živet v pravljici.

Music Man ::

Ja, pri nižjih hitrostih odštejejo 5 km/h od namerjene hitrosti, pri višjih (ne vem kje točno se začne, mislim da pri 100 km/h) pa odštejejo 7 km/h. Pač toleranca radarja, nobena merilna naprava ne more biti povsem točna.

atubbuta ::

To vem in se tega tudi držim tako, da vozim približno po omejitvi. Zato, da ne oviram prometa.
:)

Brane2 ::


Potem te verjetno ne bi prav motilo, če bi ti nekdo tvoj avto relociral sredi ene planjave v ... Sibirijo?


Motilo bi me. Ampak to tu ni relevantno.

Motilo me je recimo tudi, ko so mi pred leti lokalni stari znanci policije razbili avto na parkingu- s cegli so razbili vse šipe in vse, kar je bilo notri. Policaji so pa prišli v stilu "boli nas ku*ac, saj je samo bolha".



To, da se ti mudi, ni noben izgovor - greš pač malo prej od doma. Če greš žez rdečo luč v praznem križišču, mečeš granate na svoji njivi, snifaš kokain, ... tudi nikogar ne ogrožaš, pa se to ne sme.


Če prav razumem, ti v bistvu zagovarjaš tudi sekanje rok, kamenjanje za majhne prekrške itd "ker je tak pač zakon in se to ne sme" ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Aston_11 ::

Koliko izgovorov in koliko tolerance bi moralo biti?

Zakon je jasen - od table do table.

Kaj vam ni jasno? Celo življenje hvatate krivine in vas dobijo pred tablo, jao, kaka krivica. Do table pa ste vsi 50 vozili? Malo morgen.
Pa tudi če ste, kaj vam preprečuje, razen vaše pameti, da ne morete še teh 20 metrov.

Sami izgovori so vas.

Če bi vas čakal samostrel pri tabli in bi se sprožil, če bi peljali 50+, bi še vedno imeli pripombe?

Zakon je dober, ko ne prenese čudne interpretacije in ta, ki pravi od table do table je omejitev, je jasen kot beli dan.

Problem ste, kot vedno, vozniki, ki bi kar naprej radi neke popuste. Pa še premalo vas (nas) kaznujejo za vse prekrške, ki se naredijo.

Pač nekje vas morajo.

atubbuta ::


Ne bodi no takšen naivec. Saj ne moreš živet v pravljici.


Saj ne pravim, da se ne bi vedno našel kdo, ki bi vedno utajal davke. Dejstvo je, da če te nekdo na tako podel način tako obere, potem se ti verjetno vse pristudi, naslednja dohodnina, ki bo za plačat bo mnogo grša (pa čeprav nič višja). Tako nekako je če pogledam iz psihološkega vidika.
Res pa je, da v vsaki družbi se vedno najdejo zajedalci, ki skušajo živeti na račun drugih. Ti bodo morda celo našli pot kako uteči takim kaznim (ker to obvladajo), ti bodo imeli invalidsko pokojnino, pa čeprav jim nič ne bo falilo...
:)

atubbuta ::

Koliko izgovorov in koliko tolerance bi moralo biti?

Zakon je jasen - od table do table.

Kaj vam ni jasno?

Pač nekje vas morajo.


Me zanima, kako boš govoril, ko boš ti na vrsti? Verjetno bo tudi tebi takrat postalo bolj jasno. Meni je jasno; zakon je zakon, prekrškarje se kaznuje, zdrava pamet je pa zdrava pamet in zloraba zakona je ZLORABA.
:)

Matako ::


MIslim, kaj ti preprečuje, da se ustaviš, ga pobašeš v prtljažnik in odložiš v kakem kontejnerju za smeti ?


Koristneje bi bilo tiste znake za naselje sredi ničesar v kaki nočni akciji prestaviti bližje dejanskemu naselju ;) Saj kak nov policaj ne bi niti opazil. Ljudje bi lahko prej pospešili in prepira ne bi bilo :)
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Brane2 ::

On the journey of life, I chose the psycho path.

Keyser Soze ::

No, no. Nekateri so res preveč papeški od papeža. Samo se tega na žalost oz. najverjetneje ne zavedajo.

Popolnoma jasne meje med naseljem in koncem le tega v smislu prometnih predpisov ni.

Če se bomo začeli it tako rigorozno upoštevanje predpisov, kot se o njem govori tule bomo vsi "potegnili ta kratko". In zato se deloma strinjam z avtorjem. Kaj, vas kaznujemo zaradi oviranja prometa, ker ste na avtocesti že 50m pred oznako zmanjšali hitrost na 60 km/h? Ostale pa ker so prišli do 60 km/h šele 50 m za to oznako? Bomo hitrost zmanjševali hipoma, ob znaku za omejitev?

Pri vse predpisih velja uporabljati eno zdravo pamet in presodit kako pravilo aplicirat v vsakdanje življenje. In če se naselje konča precej pred znakom za konec naselja, voznik pa začne pospeševat kakšnih 50, ali morda celo 100 metrov pred znakom, tega IMO nikakor ne bi smeli kaznovat. Vse kar naredijo s tem je to, da zmanjšajo kredibilnost že tako ne preveč priljubljene zakonodaje.
OM, F, G!

Double_J ::

Pomoje gre samo za princip, da se pač kaznuje kršitelje. Kršitelj bo seveda tudi še kje drugje kršil predpise, pa ga na tak način z manj dela in ceneje kaznujejo.
Dve šivanki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

kixs ::

Eni ocitno se ne vozite. Ne poznam niti enega, ki ne bi pred koncem table pospesil. Zato je to najprej kasiranje, sele na to kaznovanje.

Ko govorite, da je to prav, upam, da se tega tudi drzite in da ne bo potem joka in stoka kako samo kasirajo in dejansko razen tega, nic ne naredijo za boljso prometno varnost.

Se pa naselje od naselja razlikuje in kje je prav, da se vozi do konca po omejitvi, ko gre za strnjeno naselje.

lp

darkolord ::

Če prav razumem, ti v bistvu zagovarjaš tudi sekanje rok, kamenjanje za majhne prekrške itd "ker je tak pač zakon in se to ne sme" ?
Če bi tako v zakonu pisalo, definitivno. Se pa s takšnim zakonom ne bi strinjal. A da se bo zdej še vsak po svoje ("ta zakon mi ni všeč, zato ga ne bom upošteval!"), lepo vas prosim, kam pa pridemo?!

Če nekomu zakon ni všeč, naj predlaga spremembe - če ima prav, bo že našel dovolj somišljenikov, ki bodo brez skrbi poskrbeli, da te spremembe pridejo v veljavo.


Me zanima, kako boš govoril, ko boš ti na vrsti?
Jest še kr čakam, da "pridem na vrsto". Očitno se nekje čaka, da te policaji "nategnejo", sam mi nikakor ne rata najdet te vrste... Aja, že vem, najprej moram zakone začet kršit!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Brane2 ::

Ne. Najprej moraš naletet na pravega policaja.

Ali pa na pravega tipa, ki ga boš znerviral s cijazenjem.
On the journey of life, I chose the psycho path.

darkolord ::

Cijazenjem? Explain...

Brane2 ::

Če bi tako v zakonu pisalo, definitivno. Se pa s takšnim zakonom ne bi strinjal. A da se bo zdej še vsak po svoje ("ta zakon mi ni všeč, zato ga ne bom upošteval!"), lepo vas prosim, kam pa pridemo?!


Paa, recimo iz bivše YU smo v SLO prišli na _natanko_ tak način...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Cijazenjem? Explain...


Recimo omejitev na uvozih iz obvoznice je ponekod 40km/h. Če se boš torej peljal recimo 35 po števcu ( nekaj rezerve je le treba imeti za toleranco tvojega števca, a ne), bi znal solidno znervirati koga. Ali vse.
On the journey of life, I chose the psycho path.

TOP ::

Ta ki je odprl temo je napisal,naj tankamo gorivo pri sosedih.Kaj naj grem na Hrvaško kjer je dražje,ali bom porabil cel tank do Avstrije.Mater prej vsaj razmisli kaj napišeš.

darkolord ::

recimo iz bivše YU smo v SLO prišli na _natanko_ tak način...
Z nekim ciljem v mislih. Če vsi delajo po svoje, je to anarhija in nič drugega.

nekaj rezerve je le treba imeti za toleranco tvojega števca, a ne
Ima že števec dovoljšnjo.

bi znal solidno znervirati koga. Ali vse.
Me pač prehitijo po desni ali kakorkoli. Sicer pa ne vem, kaj ima takšno nerviranje veze s "policijskimi svinjarijami/nategancijami"

atubbuta ::

Nobenemu ni treba tankati drugje. Jaz dajem le idejo, kako lahko znesek, ki so ti na krivičen način odvzeli preusmeriš drugam. Sam nič ne profitiraš, morda pa lahko ukreneš nekaj v prid pravici. OK, mogoče boš, če te bo kdaj doletelo kaj takega, le drugače razmišljal.
:)

Brane2 ::

Še vedno mislim, da je premični radar bolj zanimiv.

Če nič drugega, je uporaben v dnevni kot okrasni nosilec za zvočnike ali ob dodatku blazine na vrhu kot tabure...
On the journey of life, I chose the psycho path.

dzinks63 ::

Da povem eno resnično zgodbo. Pred cca 20 leti sta šli mati in hči v Avstrijo v shoping. Po uspešno opravljenem delu opazita na pustem delu parkirišča stojalo na katerem je bila kamera. Spogledali sta se in rekoč zadevo je nekdo očitno pozabil, nama pa bi prav prišlo. In rečeno storjeno, hop in kamero v prtlajžnik. Se veselo odpeljeta, samo ni vrag zaustavi jih redna policijska patrulja. Vozniško, prometno, opremo imate? ja seveda, da. In lepo odpreta vrata prtjažnika priljubljene katrce in vidi presenečenje. Policista ne verjameta svojim očem. Ja kaj pa je to? Ja no, tam zadaj za trgovino poleg kontejnerja je nekdo zavrgel tole kamero, pa sva jo vzela. Po naivnem in resničnem prepričevanju sta policista verjela štoriji in se smejala na vse pretege. Potem sta obema seveda obrazložila kaj za eno reč sta mislili odpeljati z sabo. Odnesli sta jih le z opozorilom, da najdenih stvari naj nikoli ne pobirata, ampak jih naj prijavita policiji. Seveda sta zafarbali do refoška in ostal jima je trajen in nepozaben spomin. Tole štorijo še večkrat slišim ob posebnih priložnostih.

ta_ki_tke ::

Postavljanje radarja na mejne točke je nedvomno svinjarija in šikaniranje. Sam vozim dosledno po predpisih, ne toliko zaradi 'ogrožanja varnosti', kot zato, ker tej zalegi, ki naj bi skrbela za varnost, skrbi pa zgolj za državno (niti ne svojo) mošnjo, ne privoščim niti centa. Ko bi človek le lahko dopovedal okorelim kršiteljem, da adrenalina ob veselju, ki ga občutiš, ko se pelješ mimo policaja, ki z dolgim nosom gleda za tabo na kakšnem odseku, kjer je kakšna slaboumna omejitev hitrosti, utemeljena izključno z lagodnim pobiranjem kazni, ni nič manj od njihovega, ki se sprošča od strahu, ali bodo med svojim divjanjem naleteli na policaja ali ne. Čeprav mi niti na misel ne hodi, da bi kdaj pospešil tik pred koncem naselja, kot se je zgodilo avtorju teme (s katerim se sicer povsem strinjam), pa sem doslej redno na začetku omejitve hitrosti samo odmaknil nogo s pedala za plin (kot so nas tudi učili v avtošoli). Poslej bo očitno treba ob tabli zavreti, da se boš postavil na trepalnice, tisti za tabo vozi itak na svoj konto, in nadaljevati s 50km/h.
Popolnoma prav ima tudi Keyser Soze, ki pravi, da bi morali voziti po zdravi pameti. Včasih je ta zdrava pamet imela varovalko, sodnika za prekrške, ki bi takele mejne primere nedvomno zavrgel. Za šikaniranje, kot se dogaja danes, pa ni kriva policija, ampak tisti, ki sprejema slaboumne zakone, to pa so kajpada častivredni poslanci.

BigWhale ::

Hitrost ubija - povejte mi koliko se jih je ubilo, ko so prehitevali tiste, ki so na odprti cesti, kjer je omejitev 90, veselo vozili "varnih" 70.


Hihi, saj ne da bi jim privoscil ampak, sami so si krivi. Ce ne znas varno prehitevati nimas kaj prehitevati. Saj pise v CPPju in ti to tudi v avto soli povedo. Kaj pa ce se je ubil zato ker ni mogel deset sekund voziti 30 na uro za traktorjem, ki se zaradi skalne stene na desni strani ni mogel odstraniti s ceste v tistem momentu?

Tale tvoj izgovor ni noben izgovor. Ampak je trapanje. Tisti, ki se ubije zaradi nepravilnega prehitevanja si je povsem sam kriv. Lahko samo drzimo pesti, da je ubil samo samega sebe.

Ce so pa ljudje tako nestrpni, da ne morejo voziti nekaj kilometrov za nekom, ki je pocasnejsi, potem pa itak niso za na cesto. Morali bi jih zmetati ze na kakem psiho testu.

Te akcije in sploh vse delovanje naše prometne politike ni v smer varnejšega prometa, temveč polnjenje prazne proračunske blagajne.


A si res toliko naiven, da verjames v to, da dobivajo policaji navodila naj cim vec kasirajo, ker je proracun prazen? :>

Pri nas je pač tako, da mrtvo pijan voznik povzroči prometno nesrečo s precej višjo hitrostjo, kot je dovoljena in avtomatsko ni vzrok nesreče alkohol (pač gospodarsko pomembna surovina), temveč hitrost in zaradi tega, bo kmalu cela Slovenija na 50km/h, pa bomo še vedno govorili, da hitrost ubija.


URLPLS ali si si to kar izmislil? :)

Brane2 ::



A si res toliko naiven, da verjames v to, da dobivajo policaji navodila naj cim vec kasirajo, ker je proracun prazen? :>


Zakaj je za to treba biti naiven ? Včasih so imeli celo "kvote"...
On the journey of life, I chose the psycho path.

BigWhale ::

Keyser,

> Popolnoma jasne meje med naseljem in koncem le tega v smislu prometnih predpisov ni.

Eh? Kako ne? Takrat, ko vidis tablo s precrtanim imenom kraja pomeni, da nisi vec v naselju in takrat velja omejitev 90km/h. Ce ni za tablo se kaksnega drugega znaka, ki bi to omejitev popravil. Pred tem pa 50km/h. Spet, ce ni bilo prej kje kaksnega drugega znaka. Magari, na zacetku kraja pod tablo z imenom.

To je meni popolnoma jasna meja. Mar ni?

Ales ::

- Kraj: Domžale, tik pred tablo konec naselja,
- Hitrost: pod 90 km/h, kolikor je omejitev tik za tablo
- Vzrok: ker se pač pospeši ko prideš do konca naselja in tisti, ki je v časovni stiski bo to storil 50m prej.
- Realna ocena postavljene omejitve (50km/h): glede na ostale omejitve močno prenizka.
- Moj pogled na postavitev radarja na tako lokacijo: popolnoma perverzno dejanje, najgrši način lopovščine, poniževanje kulturnih in poštenih ljudi.

Nasvet kako ravnati v taki situaciji: Svetujem popolen bojkot davkov! To pomeni kupovati gorivo le še v tujini, če se da registrirati avto v tujini, kupovati kar se le da v tujini. Spodbujati svoje šefe, da preselijo sedež v tujino. A vseeno boditi preveden pri delu na črno, da te banda ne zaloti.


Če si prav predstavljam, si vozil prehitro na mestu, kjer se stranska cesta priključi na magistralno, in to ne neka mala cestica, ampak glavna cesta v Domžale. In na tem mestu je iz Domžal dovoljeno zapeljati čez pas v smeri Maribora, na pas v smeri Ljubljane. Sem prav razumel?

V tvojem primeru je kazen ustrezna. To, da se ti zdi, da si vozil pravilno in da se ti godi neka krivica pa... Daj malo razmisli. Poglej si kako fotko nesreče kjer avto z 90 km/h prileti v praktično mirujoč avto. Razmišljaj. Poglej si razdaljo v zavorni poti med 50 km/h in 90 km/h. Razmišljaj. Ponovi vajo, dokler ti ne bo jasno...

Pa brez zamere. Sej štekam, da si jezen, tudi jaz sem parkrat plačal na prav bedastih krajih. So tut taki kraji, kjer so znaki resnično brezvezno postavljeni, ampak ta ni en od njih. Tukaj gre za zelo prometno cesto, ki se vključuje na magistralko brez semaforja, krožišča, itd. in kjer ljudje zavijajo čez en vozni pas magistralke. Kaj tukaj ni jasno...?

Brane2 ::

Saj koneckoncev na maps.google.com lahko poda link do fotke lokacije...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Tear_DR0P ::

Paa, recimo iz bivše YU smo v SLO prišli na _natanko_ tak način...

brane - iz juge smo rpisli tako, da se je dosti ljudi odlocilo spremeniti zakone, ne pa krsiti jih :/ ce dobis 70+% podporo, bos tudi prometne predpise spremenil

Takrat, ko vidis tablo s precrtanim imenom kraja pomeni, da nisi vec v naselju in takrat velja omejitev 90km/h.

ah bigwhale - to spet ni res. šele ko se pelješ mimo table velja druga omejitev.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Brane2 ::

brane - iz juge smo rpisli tako, da se je dosti ljudi odlocilo spremeniti zakone, ne pa krsiti jih :/ ce dobis 70+% podporo, bos tudi prometne predpise spremenil


Podpora je bila na področju, ki se je odločilo spremeniti zakone, ne pa na področju države, kjer so dotedaj veljali.

Kar je povsem drugačen recept od tega, ki ga on sedaj pridiga.

Po tem receptu so recimo Strojani čisto cool tipi, ker imajo za svoje početje večinsko podporo v svojih vrstah...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Avenger ::

Ni treba povedat, kam mora kdo tablo postavt, potrebno pa je poslušat zdrav razum. Če pospešiš 20 m prezgodaj še ne pomeni, da si zaslužiš 1000 eur kazni!

Da ne govorim, kaj taka kazen predstavlja večini ljudij pri nas. Lahko se zgodi, da bo zaradi tega otrok ostal brez šole, lahko zmanjka denarja za najemnino in si čez noč na cesti. 1000 eur lahko pomeni 2 in pol mesečni plači ali pa 5 letni prihranek nekoga, ki zaradi višine prihodkov ne more privarčevati več. In to zato, ker je za odtenek prezgodaj pospešil. Žalostno je, kam smo prišli.
Po drugi strani se pa razni perverzni tajkuni vedno izognejo kazni, ker se jih itak vsi bojijo, saj se danes z denarjem postavlja pravila. Če si ne delamo utvar, smo navadna skorumpirana družba, ki ji ni več mar za človeka. Žalostno je, kam smo prišli!


Glej, do tukajle sem bil precej na tvoji strani. Policija ne lovi tistih, ki si kazni ZARES zaslužijo ampak tiste, ki jih lahko dobijo. Mislim da čist vsi vemo kateri vozniki si zaslužijo kazen, vsak dan jih vidimo na cesti - prehitevanje čez polno črto, vrivanje, prehitevanje po desni, 100 na uro kjer je RES nujno 50 (naselje, hiše, otroci, šola, ovinki...) ko s 110 prehitevaš na obvoznici se ti nekdo zalima 1 meter za rit, itd itd - hec je v tem, da je takih voznikov procentualno zelo malo in policaji bi se morali presneto potrudit, da bi takelim lopovom kaj napisali, tko da se raje grejo igro "zakon je zakon" in potem čapnejo nekoga, ki gre 70 na cesti, ravni kot ravnilo, kjer je iz nerazumljivih razlogov omejitev, ne vem 60. Ali pa reveža, ki je telefoniral (kot to počne 90% folka) medtem ko je SMSanje, branje časopisa in hranjenje za volanom seveda dovoljeno.

Hočem povedat, da je v sistemu ki ga imamo, človeški faktor pripomogel k realno nepoštenim kaznim. Res je, da si vozil prehitro, ampak madonca, 20 metrov kasneje pa ne bi dobil kazni, ali gre za posebno kritičen odsek ali pa je lovljenje za ušesa očitno.

Torej, glede na dane razmere je tako, da se moraš prilagodit in voziš kot po šolsko. Iz osebnih izkušenj pa lahko povem, da lahko voziš hitreje in delaš prekrške, če to počnejo tudi ostali, bistvo je, da ne izstopaš iz povprečja, pa te bodo, v povprečju, pustili pri miru. Kar se tiče mobilnih foto radarjev, pač včasih ga naserješ, če ne paziš.

Zdaj pa, o tvojem jokanju glede finančne situacije. Res je da smo vsi ljudje in vsi radi malo hitreje peljemo in uberemo kakšno bljižnico, ampak če si denarno švoh, si spodrsljajev ne moreš privoščit, kar ti mora biti v zavesti zabetonirano. Ja, ja, ni pošteno, buhu, vemo da ni pošteno. Če si kazni ne moreš privoščit boš vozil kot v avtošoli, počutil se boš kot tazadn kreten ampak plačal ne boš nič. Jaz sem 1 mesec preživel brez izpita, kar pa ne pomeni da vmes nisem vozil. Tisti čas sem pač vozil tako, da sem se ali dobesedno stopil z ostalim folkom na cesti, držal optimalno varnostno razdaljo, ne prehiteval, če je bila pa cesta prazna pa vozil točno po omejitvah in vseh ostalih pravilih.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

win64 ::

Sicer so take kazni neumne, ampak to bi moral poudarjati preden si se zavezal, da boš upošteval ta pravila!!!

Wox ::

Zanimivo, da se večina forumašev strinja s kaznijo 1000€ za ta cestno prometni prekršek. BTW, toliko npr. znaša že kar lepa mesečna slovenska plača. Torej se večina forumašev strinja, da bo država z represijo rešila problem preranega umiranja ljudi na naših cestah. Forumaši so srečni.

Glavna problema sta dva:
1. Znatno povečanje števila udeležencev v prometu. Še ne dolgo nazaj, pred recimo 18. leti, je povprečno gospodinjstvo imelo en avto. Ta avto je vozil ata. Danes ima gospodinjstvo toliko avtov, koliko ima polnoletnih članov. Avto vozijo ata, mama pa froci.

2. Zastarela prometna infrastruktura. Če odmislimo avtoceste (pa še te so z vidika varnosti sporne na prenekaterih odsekih) se v teh 18. letih ni kaj dosti postorilo na obnovi le teh. X ljudi je moralo umreti, da so postavili zavarovane železniške prehode, x ljudi je moralo umreti, da so zgradili pločnike itd.

Folk seveda pričakuje ukrepe pristojnih služb. V rimskih časih je cesar ob negodovanju folka razglasil 30 dnevne igre. Slovenija pa je drastično dvignila kazni za prekrškarje (jih lovi na najbolj neverjetnih lokacijah) in množično gradi krožna križišča. Folk je srečen.

Tako kot je pred leti v krajšem intervalu umrlo nekaj odvisnešev od drog. Folk zahteva ukrepe. Država požanje pol hektarja nasada indijske konoplje. Folk je srečen.

ta_ki_tke ::

Ales, če pravi avtor, da je pospešil tik pred tablo (najbrž se ne bi razpisal, če bi pospešil na nepreglednem odseku), potem je vaše razmišljanje o fantomskem mirujočem vozilu, v katerega naj bi po vašem lahko priletel, popolnoma odveč. Zakaj je tako težko verjeti, da je šlo pri tem za odiranje in ne za sankcioniranje zaradi ogrožanja varnosti?
Sicer pa je vsa polemika odveč, če je zakoreninjena miselnost, da bi se moral počutiti kot 'tazadn kreten', če vozim tako, kot so me učili v avtošoli.

darkolord ::

Obstaja pa razlog, da je ZVCP takšen kot je in da bo v glavnem še kar nekaj časa tak tudi ostal.

Za primer hipotetična situacija, ko bi šli na roko "tistim, ki se jim mudi" in bi rekli "Okej, pospeševat lahko začnete pred tablo za konec naselja, ampak _RES največ_ 100 metrov prej.". Kaj bi se zgodilo? Jasno, nekaterim bi se nadpovprečno mudilo in bi začeli pospeševati DVESTO metrov prej; ko bi jih pa začopatili, bi bili pa argumenti oz. jamranje POPOLNOMA ENAKI kot so sedaj.

Enako je z omejitvami. Če je omejitev 130, bodo nekateri (veliko takih) vozili 150. Če bi omejitev dvignili na 150, bi taisti, jasno, vozili 170.

Šele če bi se VSI dosledno držali omejitev (nekateri bi se sicer mogli malo sprostiti, zavzete prekrškarje bi pa pač skenslali s cest), bi se število prometnih nesreč zagotovo zmanjšalo skorajda na minimum (ampak to tle sploh ni point, prosim ne se v to zapičit) in šele TAKRAT bi lahko rekli "Fino, zdej lahko začnemo." in bi brez hujših posledic lahko pričeli zviševati prenizke omejitve (ki jih je seveda kar nekaj), ker bi VEDELI, da se jih bodo ljudje držali, in bi ponekod tudi z 2x višjimi omejitvami lahko še vedno zagotovili odlično varnost vseh udeležencev (in jasno tudi krajše čase potovanj).

Realnost je pa drugačna, saj ni praktično niti kilometra ceste, na katerem bi se vsi vozniki držali omejitev. Ku*c, še parkrat na leto tega niso sposobni, pa se te akcije javno prek vseh medijev napove veliko časa prej. Ja, saj verjamem, umirjena in sproščenja vožnja je precej manj adrenalinska kot vožnja z motorjem s hitrostjo 150+ čez nepregledni ovinek v strnjenem naselju (in mimo znaka "Motoristi, vozite previdno!").

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Brane2 ::

Ni res.

Ti bi lahko imel še vedno enake omejitve, le folku bi nehal težit za vsak km/h in vsak meter.

Ko bi pa prišlo do kakega prekrška, bi se zapičil v "detajle" - previsoka hitrost itd.

Če nekdo pospeši pred tablo za izstop iz naselja, mu ne težiš tam z radarjem, če ne gre ravno za kritični odsek.

Če tam naredi nezgodo, pa višja hitrost postane oteževalna okoliščina.

Skratka, jemlješ tablo kot okvirni napotek, ki dovoljuje neka odstopanja, za katera pa odgovarja prekrškar v primeru nezgode itd.

Koneckoncev so te odmerjene hitrosti ZELO čez palec. Niso vedno pogoji enaki, ravno tako ne vsi avtomobili, njihova naloženost, pritiski v zračnicah, koneckoncev tudi sasme gume in nasploh kakovosti avtomobilov.

Vedno se gleda, če si se prilagajalo pogojem na cesti, tudi sedaj je lahko tako.
On the journey of life, I chose the psycho path.

darkolord ::

Ti bi lahko imel še vedno enake omejitve, le folku bi nehal težit za vsak km/h in vsak meter.
No glih v tem je finta, trenutne omejitve so ponekod "nalašč" močno prenizke in bi brez težav lahko bile višje (torej za enako hitrost ne bi bil več v nekem "sivem" območju), če bi le kultura bila malo na višjem nivoju.


Skratka, jemlješ tablo kot okvirni napotek, ki dovoljuje neka odstopanja ..
Ne bi pa s tem rešil nobenega problema. Edino jamranje na forumu nad policijo bi res zmanjšalo, bi pa še vedno jamrali nad vsem ostalim (npr. počasnejšimi vozniki; bognedaj da pred njimi vozi nekdo, ki NE začne pospeševati pred tablo!).

Tahitri bi bili vsaj tako živčni kot prej (ker je tisti pred njimi potem prepočasen, ne glede na to, koliko vozi), nesreč ne bi bilo prav nič manj (neprilagojena hitrost bi to postala kvečjemu še bolj(, denarja v državni blagajni bi bilo manj.

Ideja BI lahko delovala, ampak le, če bi vsi bili dovolj sposobni oceniti svoje sposobnosti; v takem primeru bi sicer lahko itak globalno dvignili omejitve in po tem neenforcanju ne bi bilo neke potrebe...

V trenutnem stanju, bi to za nekatere ne pomenilo nič drugega kot "Raztuuur!!!"


... za katera pa odgovarja prekrškar v primeru nezgode itd.
Po toči zvo... Mora nekdo res pred šolo najprej povoziti otroka, da bo uvidel, da je odstopanje, ki si ga je privoščil, bilo mogoče mičkeno previsoko?


Adrenaline junkie-ji ne umirajo od starosti. Tisti, ki za to uporabljajo ceste, mimogrede še koga (ali pa dva, tri, sedem) potegnejo s seboj....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Brane2 ::


No glih v tem je finta, trenutne omejitve so ponekod "nalašč" močno prenizke in bi brez težav lahko bile višje (torej za enako hitrost ne bi bil več v nekem "sivem" območju), če bi le kultura bila malo na višjem nivoju.


Prenizka omejitev je ravno tako škodljiva kot previsoka. Povzroča zastoje, zmanjšuje pretočnost in povečuje frustracijo in živciranje. Ne moreš povsod imeti kot edino sredstvo zniževanje omejitev in zviševanje kazni.
S tem narediš iz solidne avtoceste vaško pot skozi Vaziristan. Potovanje je počasno in nevarno, najmanjši prekršek te stane pa odsekano roko...



Ne bi pa s tem rešil nobenega problema. Edino jamranje na forumu nad policijo bi res zmanjšalo, bi pa še vedno jamrali nad vsem ostalim (npr. počasnejšimi vozniki; bognedaj da pred njimi vozi nekdo, ki NE začne pospeševati pred tablo!).


To že sedaj ni problem. Problem pa je upočasniti na avtocesti na 40km/h. Sem probal, pa mi ni ratalo, ne da bi reskiral nevarno zmanjšanej varnostne razdalje. Prišel sem do 55, dol ni šlo...



Tahitri bi bili vsaj tako živčni kot prej (ker je tisti pred njimi potem prepočasen, ne glede na to, koliko vozi), nesreč ne bi bilo prav nič manj (neprilagojena hitrost bi to postala kvečjemu še bolj(, denarja v državni blagajni bi bilo manj.


Rešitev temu je samo stalen nadzor, ne pa sekanje rok...


V trenutnem stanju, bi to za nekatere ne pomenilo nič drugega kot "Raztuuur!!!"


In ti slednji bi kaj kmalu naleteli na kontrolo.


Po toči zvo... Mora nekdo res pred šolo najprej povoziti otroka, da bo uvidel, da je odstopanje, ki si ga je privoščil, bilo mogoče mičkeno previsoko?


Če je debil, mora.


Adrenaline junkie-ji ne umirajo od starosti. Tisti, ki za to uporabljajo ceste, mimogrede še koga (ali pa dva, tri, sedem) potegnejo s seboj....


Kar nima NIKAKRŠNE zveze s temi tedni nadzora in debilnimi kaznimi. Tapravi talenit pač sedaj niso šli ven, bodo pa zunaj čez teden ali dva...
On the journey of life, I chose the psycho path.
««
2 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12926526 (18320) strup121
»

Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26152131 (41337) Oki

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48676444 (69144) Gandalfar
»

Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
25813496 (10374) jype
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18913721 (11251) Tear_DR0P

Več podobnih tem